Maar da's dan ook wel het allerlekkerste van de hele BBQ!quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 10:05 schreef Troel het volgende:
Ow, en huzarensalade enzo, daar zit HEEL VEEL mayo in
Die gedacht alleen al is onverstandig.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 10:26 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Huzaren salade en Kartoffel zijn niet te eten, dus daar waag ik mij niet aan... Alhoewel... dan komt wel alles er weer uit... is ook een optie
vandaar ook de knipoog. Heb al eens een vriendin met Anorexia gehad, was aan de spuitpoeppillen en overgeven enzo om slank te blijven, dus ik zal het zeker zelf niet zo gauw doen. Daarbij komt dat de kans petit is dat ik zoiets doe, omdat ik gewoon geen kartoffel (aardappel) of Hurzaren door mijn keel krijg...quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 10:30 schreef Troel het volgende:
[..]
Die gedacht alleen al is onverstandig.![]()
Ik kan je het opruimen van de kinderkamer aanradenquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 11:38 schreef Sjeen het volgende:
hmpf 79 kilo vanmorgen... maar goed dat volleybal weer begint volgende week. En morgen gaan we de garage opruimen, dat zal ook wel wat calorietjes kosten![]()
Hij kan er nu weer inquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 11:43 schreef teigan het volgende:
Christan herkent zijn kamer straks niet meer terug Rewimo?
quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 11:14 schreef Iksje het volgende:
Als je vegetarisch wordt, is een BBQ'en niet zo moeilijk. Ik neem gewoon twee burgers mee en voor de rest val ik de groentetafel ongegeneerd aan
Geraspte worteltjes, sla, tomaat, komkommer, pastasalades![]()
Alleen neem ik er dan wat brood, mayonaise en cocktailsaus bij, da's dan weer minder maar ach...
Ze is gemaakt van groente, wist je dat niet?quote:
De eerst volgende officiële feestdag in dit feestdag-arme-land is eerste kerstdag.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 11:28 schreef Emu het volgende:
Weekend komt eraan, dinsdag 15 aug is hier een feestdag in België (in weet niet dat dit in Nederland ook zo is). Dus heb ik maandag ook maar een dagje gevraagd, dus lekker 4 dagen niet werken
Die is al opgeruimdquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 11:40 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ik kan je het opruimen van de kinderkamer aanraden
We maken grapjes over dat vegetarisch, omdat je als mens "vegetariër" bent en je eten "vegetarisch" is. Vandaar.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 11:58 schreef Iksje het volgende:
vegetarisch zijn bevalt me heel goed hoor
maar ja, ieder zijn ding, en ik ben dus idd een groentemeisje
Ik heb ook vier dagen vrij! Moesten de katholieke feestdagen afgelast worden in België zijn we natuurlijk wel gezien, dan blijven alleen nog nieuwjaar en 11 november over ofzo.
ja dan zit er niets anders op dan dingen als plakken kaas of hagelslag op sneetjes brood te doenquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 12:23 schreef freecell het volgende:
Ik kom echt zo aan deze vakantie
Ik snoep teveel (één van de dingen die nog prima wil met één arm, een broodje smeren gaat niet, dan moet ik wachten tot maartent het doet)
En ik kan voorlopig niet klimmen...
En niet![]()
Op een of andere manier denk ik dat daar toch wat meer moeite voor gedaan wordtquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 13:10 schreef octopussy het volgende:
[..]
ja dan zit er niets anders op dan dingen als plakken kaas of hagelslag op sneetjes brood te doen![]()
en ach...zakken chips en zakken snoep krijg je toch niet open met 1 arm![]()
Gelukkig maarquote:
'quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 08:23 schreef teigan het volgende:
En als ik zie wat er deze zomer in hotpants loopt, dan mag jij er zeker in lopen...
Als ik in Rotterdam kijk mag ik zowat naakt op straat gaan lopenquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 13:24 schreef Maeghan het volgende:
[..]
'
Moet je hie rin Rdam Zuid op de markt kijken, dan mogen wij ook hotpants.![]()
Voor België zijn er 10 betaalde feestdagen voor normale werkende mensen:quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 12:11 schreef Levitation het volgende:
[..]
We maken grapjes over dat vegetarisch, omdat je als mens "vegetariër" bent en je eten "vegetarisch" is. Vandaar.![]()
Wat voor 'n feestdag is 11 november? Wij hebben tussen pinksteren en kerst helemaal géén feestdagen.En ook al geen 1 mei...
(maar wel 30 april, Koninginnedag
)
Sint Maarten wordt zeker wel gevierd! In bepaalde delen van het land. Zoals hierquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 13:22 schreef Troel het volgende:
In Nederland wordt Sint-Maarten soms ook nog wel gevierd, maar Sinterklaas zekersteweten wel. En daarna komt pas Kerst
Wij deden het in Hoorn ook altijd. Ik zat afgelopen jaar vol verwachting met snoepjes bij de deur, hier vieren ze het dus nietquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 15:01 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Sint Maarten wordt zeker wel gevierd! In bepaalde delen van het land. Zoals hier
Maar Sint Maarten en Sinterklaas zijn geen officiële vrije dagen, ik denk dat daarover de verwarring ontstaat
Dat is misschien even wennen maar ik eet vleeswaren sowieso altijd los op brood.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 13:11 schreef Troel het volgende:
Ja, dan maar geen boter/margarine/halvarine/ketshup/mosterd/watdanook eronder
Mogen misschien wel, maar of we het ook willen is een heel ander verhaal. Ik vind het geen gezicht.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 13:24 schreef Maeghan het volgende:
Moet je hie rin Rdam Zuid op de markt kijken, dan mogen wij ook hotpants.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |