abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_40608838
Heb de docu niet gekeken, die kijk ik wel een keer in betere resolutie op m'n DVD speler thuis! Denk wel dat het er iets niet goed zit met die aanslagen, er zijn te veel dingen die 'toevallig' zijn gelopen. Jachtvliegers weggestuurd, gebouwen die instorten die dat eigenlijk niet zouden kunnen of helemaal niet geraakt zijn, het is en blijft een vreemd verhaal waar de waarheid waarschijnlijk nooit van achterhaald zal worden. Meer als ik de docu wel een keer gezien heb...............
You have to be young and stupid to become old and wise
Jesus is coming...............................Look busy
http://fotoboek.fok.nl/GekkeGerben
pi_40616271
Kan naar TRU. Zitten veel suggestieve vragen in? het zou wel eens zo kunnen zijn dat...Veel van die vragen zijn al in vele posts voorbij gekomen. Nu zit het wat in een moderner jasje met video wat sneller aangrijpt dan droge tekst.
er is geen bewijs geleverd, aleen vragen gesteld bij de officiele versie. Er is geen bewijs dat het de overheid van de VS is en niet die van een arabisch land. Er zijn enkel suggestieve opmerkingen. Ik zie niet in waarom dit nieuw is en wat dit met politiek te maken heeft?
Wanneer gaan mensen eens hun waarheid baseren op feiten en niet op het stellen van vragen in een misschien niet helemaal goede theorie. een fout in de officiele versie is geen direct hard bewijs dat de eigen overheid erachter zat. De video heeft geen bewijs dat het niet de canadese overheid was of die van de VS. Waarom specifiek de eigen overheid. Als zij het allemaal konden, dan kon een andere overheid het ook. Wie zegt dat de VS daar niet is achter gekomen en dat ze uit politike motieven niet het officiele rapport hebben veranderd.
De video sluit dit niet uit. Dus suggestieve vraagstelling die naar een steling toewerkt inplaats van dat een stelling ontstaat door bewijzen. de omgekeerde wetenschap en dus niet serieus te nemen. TRU dus.
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''
pi_40616403
quote:
Op vrijdag 4 augustus 2006 03:14 schreef icethorn het volgende:
Ik wil dat je deze docu gaat kijken en dan pas reageerd:
http://video.google.nl/videoplay?docid=-5946593973848835726
Dit is toch gewoon Loose Change? Daar zijn al diverse topics over, zowel in TRU als in POL. Er bestaan ook een ScrewLooseChange-reactie, ook te vinden op Google-video.
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 21:28:56 #5
146133 DeepThought
lower than ever
pi_40622492
De TU Delft zou eens moeten berekenen wat de snelheid/hardheid/vorm/gewicht geweest moet zijn van het objekt dat zich door al die gepantserde muren van het pentagon heeft kunnen boren, daarbij ronde gaten achterlatend van slechts enkele meters doorsnee. De wapeningsnetten van deze muren schijnt door Akzo Nobel vervaardigd te zijn, dus daar zouden ze je toch enig idee moeten kunnen geven van de weerstand hiervan, en van de benodigde krachten om deze weerstand te kunnen overwinnen ... ze zullen vast ook veel geleerd hebben van deze ultieme test.

Aangezien de beelden van dit objekt niet worden vrijgegeven, overigens een van de sterkste aanwijzingen dat het hier wel degelijk een intern complot betreft, kunnen we namelijk alleen maar trachten te berèkenen wat het geweest moet zijn.

Als het echt een vliegtuig(motor) geweest kan zijn, dan zal men bij bij Akzo in ieder geval niet hebben staan juichen....

[ Bericht 4% gewijzigd door DeepThought op 09-08-2006 17:41:00 ]
follow the money
pi_40639414
Laat de TU delft zich in godsnaam met iets nuttigs bezig houden en niet iets onderzoeken dat al 100den keren is onderzocht!

Laat ze is de dood van Fortuyn en zijn eveneens raadselachtige moordenaar onderzoeken, want als er iets aan alle kanten rammelt, dan is het dat wel.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_40640271
<a href="http://www.cybernations.net/nation_drill_display.asp?Nation_ID=134818" rel="nofollow" target="_blank">http://www.cybernations.n(...)asp?Nation_ID=134818</a>
pi_40646704
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 21:28 schreef DeepThought het volgende:
De TU Delft zou eens moeten berekenen wat de snelheid/hardheid/vorm/gewicht geweest moet zijn van het objekt dat zich door al die gepantserde muren van het pentagon heeft kunnen boren, ronde gaten achterlatend van slechts enkele meters doorsnee.
Bij windsnelheden van een rdelijke tornado gaat een stukje hout al dwars door gewapend beton heen.
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''
pi_40650172
quote:
Op woensdag 9 augustus 2006 15:52 schreef One_of_the_few het volgende:

[..]

Bij windsnelheden van een rdelijke tornado gaat een stukje hout al dwars door gewapend beton heen.
dat is overdreven het is logischer dat het hout splijt
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_40650507
quote:
Op woensdag 9 augustus 2006 17:32 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

dat is overdreven het is logischer dat het hout splijt
Er zijn testen mee gedaan. Filmpjes zijn meerdere keren bij National geographic voorbij gekomen. Het is idd mielijk voorstelbaar, maar wat een balkje hout wel niet kan bij zulke snelheden...

Als je water maar onder goede druk zet gaat het ook door staal heen als boter. Zo gek is het allemaal niet.
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''
pi_40651080
quote:
Op woensdag 9 augustus 2006 17:43 schreef One_of_the_few het volgende:

[..]

Er zijn testen mee gedaan. Filmpjes zijn meerdere keren bij National geographic voorbij gekomen. Het is idd mielijk voorstelbaar, maar wat een balkje hout wel niet kan bij zulke snelheden...

Als je water maar onder goede druk zet gaat het ook door staal heen als boter. Zo gek is het allemaal niet.
blijf het gek vinden een kogel gaat een stuk harder dan een stukje hout en die komen er ook niet doorheen. (meestal)

en dat met water komt omdat er een constante flow van energie is.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_40651266
quote:
Op woensdag 9 augustus 2006 18:04 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

blijf het gek vinden een kogel gaat een stuk harder dan een stukje hout en die komen er ook niet doorheen. (meestal)
Dat is een kleine massa met een grote snelheid. Een vliegtuig gaat langzamer, maar heeft een veel grotere massa. Zeker als dat met die snelheid beweegd heeft dat heel veel energie. Het ligt maar net aan de kogel eigenschappen een aan die van het vliegtuig. Zo gek is het niet dat een vliegtuig zo gat veroorzaakt. Om het bij voorbaat te veroordelen vind ik wat voorbarig.
[/quote]
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''
pi_40651809
quote:
Op woensdag 9 augustus 2006 18:10 schreef One_of_the_few het volgende:

[..]

Dat is een kleine massa met een grote snelheid. Een vliegtuig gaat langzamer, maar heeft een veel grotere massa. Zeker als dat met die snelheid beweegd heeft dat heel veel energie. Het ligt maar net aan de kogel eigenschappen een aan die van het vliegtuig. Zo gek is het niet dat een vliegtuig zo gat veroorzaakt. Om het bij voorbaat te veroordelen vind ik wat voorbarig.
[/quote]

ik heb het over het stukje hout, dat een vliegtuig zich beton heen ramt geloof ik meteen
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_40655360
quote:
Op woensdag 9 augustus 2006 17:32 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

goede links
en ik heb ze gezien en hij heeft op veel punten gelijk ik snap dan ook niet waarom veel mensen loose change zo geloven.

op het explosieven/ingenieurs gedeelte zit loose change er helemaal naast. Dat is iets wat elke student bouwkunde meteen door heeft
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_40676639
En hier weer verder.
  donderdag 10 augustus 2006 @ 09:55:01 #17
34586 kepler
No bounce, no play
pi_40676730
omdat er vliegtuigen vliegen tussen de UK en de US, en er nu aanslagen zijn verijdeld zou dit te maken hebben met het complot rond 9/11

hoe dan???
The line is a dot to you!
pi_40677371
'No smoking' wordt 'No mobile' in vliegtuig
quote:
Maatschappijen als Air France-KLM, bmi en TAP Portugal zijn momenteel tests aan het doen om mobiel bellen in het vliegtuig te verbeteren. Door middel van nieuwe technologie zou bellen tijdens de vlucht altijd mogelijk moeten worden.
What's the point of that?? Tijdens 11 september 2001 functioneerden mobieltjes prima vanaf 10 km hoogte gezien de vele wanhopige gesprekken. Of was het...
  donderdag 10 augustus 2006 @ 10:28:27 #19
693 ChOas
** Warning: Choking hazard **
pi_40677585
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 10:20 schreef pberends het volgende:
'No smoking' wordt 'No mobile' in vliegtuig
[..]

What's the point of that?? Tijdens 11 september 2001 functioneerden mobieltjes prima vanaf 10 km hoogte gezien de vele wanhopige gesprekken. Of was het...
Punt was geloof ik dat het onveilig werd beschouwd omdat het eventueel misschien zou kunnen interfereren met vliegtuiginstrumenten.

Of dat nou ooit echt is aangetoond weet ik niet...
"I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do.
When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."

[Stephen Roberts]
pi_40677600
Voegt zich weer bij de contactgestoorden.
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
pi_40677703
Gelukkig, je leest m'n posts wel, resonancer.
pi_40677767
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 10:33 schreef haaahaha het volgende:
Gelukkig, je leest m'n posts wel, resonancer.
Maar als je er zo van overtuigd bent dat het officiële verhaal van 9/11 klopt, waarom doet de Amerikaanse overheid dan zo ontzettend stug en moeilijk over de zaak?
pi_40677903
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 10:35 schreef pberends het volgende:
Maar als je er zo van overtuigd bent dat het officiële verhaal van 9/11 klopt, waarom doet de Amerikaanse overheid dan zo ontzettend stug en moeilijk of de zaak?
Waarom zouden ze bv beeldmateriaal openbaar moeten brengen? Omdat jij van mening bent dat er zaken niet kloppen? Volgens mij is het helemaal niet gebruikelijk dat dergelijk materiaal openbaar wordt gemaakt, helemaal niet als er nog onderzoeken lopen. Kijk, als dat niet openbaar maken van materiaal jouw vermoeden van niet juist zijn van officiele verhaal versterkt, dan is dat jouw probleem, maar ik zie niet in waarom dat reden zou moeten zijn om het openbaar te maken.

Daarnaast heb ik nog niet 1 plausibele onderbouwing of bewijs gezien voor de zaken die in complot theorieen worden geopperd. explosieven, lasers, op afstand bestuurdbare vliegtuigen, missile in pentagon, etc etc noem maar op. In de meeste gevallen vind ik de officiele versie plausibeler klinken dan wat de complottheoriegelovers aanbrengen.
pi_40678294
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 10:39 schreef haaahaha het volgende:

[..]

Waarom zouden ze bv beeldmateriaal openbaar moeten brengen? Omdat jij van mening bent dat er zaken niet kloppen? Volgens mij is het helemaal niet gebruikelijk dat dergelijk materiaal openbaar wordt gemaakt, helemaal niet als er nog onderzoeken lopen. Kijk, als dat niet openbaar maken van materiaal jouw vermoeden van niet juist zijn van officiele verhaal versterkt, dan is dat jouw probleem, maar ik zie niet in waarom dat reden zou moeten zijn om het openbaar te maken.

Daarnaast heb ik nog niet 1 plausibele onderbouwing of bewijs gezien voor de zaken die in complot theorieen worden geopperd. explosieven, lasers, op afstand bestuurdbare vliegtuigen, missile in pentagon, etc etc noem maar op. In de meeste gevallen vind ik de officiele versie plausibeler klinken dan wat de complottheoriegelovers aanbrengen.
Ik zie niet in waarom 1 van die beelden van het Pentagon wel is uitgebracht, en dat na de crash allerlei tv-stations gewoon filmden wat er gebeurde, waarom dan ook niet die beelden van de garage en hotel zijn vrijgegeven. Dat is toch wel raar of niet? Als je die conspiracies de kop in wil drukken, geef je die beelden toch gewoon vrij?
pi_40678391
http://www.youtube.com/watch?v=rKxoC4_T-GA
Goeie simulatie

Het klappen van de vloerdelen kan overeenkomen met de 'explosies' die men meent te hebben gehoord.
pi_40678556
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 10:29 schreef Resonancer het volgende:
Voegt zich weer bij de contactgestoorden.
Al wie hier post is contactgestoord
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_40678568
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 11:01 schreef UncleScorp het volgende:
Al wie hier post is contactgestoord
De 1 stukken meer dan de ander.
pi_40678670
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 10:52 schreef pberends het volgende:

[..]

Ik zie niet in waarom 1 van die beelden van het Pentagon wel is uitgebracht, en dat na de crash allerlei tv-stations gewoon filmden wat er gebeurde, waarom dan ook niet die beelden van de garage en hotel zijn vrijgegeven. Dat is toch wel raar of niet? Als je die conspiracies de kop in wil drukken, geef je die beelden toch gewoon vrij?
Hoezo? Het pentagon is niet zomaar even een gebouw, het is wel het hoofdkwartiet van de US strijdkrachten. Je laat je wat dat gebouw betreft niet zomaar even in de kaart kijken. Kijk, dat jij van mening bent dat het zaakje stinkt betekent niet dat het zaakje daadwerkelijk stinkt en dat het materiaal vrijgegeven moet worden.
Als iemand roept dat jij gestolen waar in je huis hebt staan en dat helemaal niet klopt dan laat je toch ook niet wild vreemde voorbijgangers in je huis kijken? Misschien wel na een hele poos van doorzeuren omdat je er anders helemaal zat van wordt, maar in dat laatste zit verschil tussen een overheid en een enkel persoon.
pi_40678698
Het zijn meestal diegenen die denken dat ze een genie zijn die het gekkenhuis zitten.

Ivm Pentagon pberends :

http://www.youtube.com/watch?v=L75Gga92WO8&NR

Op 1.26 min zie je "iets" in beeld komen, de frame voor de eerste frame van de explosie.
Niet vergeten net boven de grond te kijken, ook al is het Boeing
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_40678769
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 11:06 schreef UncleScorp het volgende:
Het zijn meestal diegenen die denken dat ze een genie zijn die het gekkenhuis zitten.

Ivm Pentagon pberends :

http://www.youtube.com/watch?v=L75Gga92WO8&NR

Op 1.26 min zie je "iets" in beeld komen, de frame voor de eerste frame van de explosie.
Niet vergeten net boven de grond te kijken, ook al is het Boeing
Wat ik me afvraag, ingeval de complottheorie klopt, waarom is men dan bij het pentagon afgeweken van de aanpak die bij de wtc torens zijn gebruikt? Bij dat laatste heeft men passagiersvliegtuigen gebruikt, ook bij flight 93 is (hoe kan het ook anders) een passagiersvliegtuig gebruikt. Nu zal dan alleen bij het pentagon geen passagiersvliegtuig gebruikt zijn? En hoe verklaart dat dan de onderdelen in het puin?
pi_40679099
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 09:55 schreef kepler het volgende:
omdat er vliegtuigen vliegen tussen de UK en de US, en er nu aanslagen zijn verijdeld zou dit te maken hebben met het complot rond 9/11

hoe dan???
10/8/06 - VS verhoogt maatregelen voor veiligheid

De Verenigde Staten hebben de veiligheidsmaatregelen voor transatlantische vluchten verscherpt nadat bekend was geworden dat de Britse overheid een terroristisch complot had kunnen verijdelen.

http://www.hln.be/hlns/cache/det/art_241534.html?wt.bron=homeHVDN
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_40679284
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 11:08 schreef haaahaha het volgende:

[..]

Wat ik me afvraag, ingeval de complottheorie klopt, waarom is men dan bij het pentagon afgeweken van de aanpak die bij de wtc torens zijn gebruikt? Bij dat laatste heeft men passagiersvliegtuigen gebruikt, ook bij flight 93 is (hoe kan het ook anders) een passagiersvliegtuig gebruikt. Nu zal dan alleen bij het pentagon geen passagiersvliegtuig gebruikt zijn? En hoe verklaart dat dan de onderdelen in het puin?
Je hebt er verder geen antwoord op, unclescorp? Of komt ie nog?
pi_40679694
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 11:06 schreef UncleScorp het volgende:
Het zijn meestal diegenen die denken dat ze een genie zijn die het gekkenhuis zitten.

Ivm Pentagon pberends :

http://www.youtube.com/watch?v=L75Gga92WO8&NR

Op 1.26 min zie je "iets" in beeld komen, de frame voor de eerste frame van de explosie.
Niet vergeten net boven de grond te kijken, ook al is het Boeing
Ik zie een wit kopje van een of ander object, daarna een explosie. Er stond een andere link bij:
http://www.youtube.com/watch?v=_velEFW5ByY&mode

De explosie en de kop lijkt wel erg op die van het Pentagon-crash.
pi_40680184
http://www.youtube.com/watch?v=dAxyhbMotKM&NR

Ik heb er een animatid gif van gemaakt.
Vlak voor de impact zie je rechts de stofwolk, maar vlak achter de hefboompaal zie je de staartvleugel. Als je de hoogte van die staartvleugel doortrekt naar het gebouw, en die hoogte weer ongeveer doortrekt naar je toe, dan kom je toch op een flinke hoogte voor een staartvleugel uit. Lijkt me niet een missile of drone hawk. Lijkt me een hoogte van een passagiersvliegtuig.



edit: framenummers bijgezet

[ Bericht 1% gewijzigd door haaahaha op 10-08-2006 12:09:11 ]
  Moderator donderdag 10 augustus 2006 @ 12:23:39 #35
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_40680653
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 10:52 schreef pberends het volgende:

[..]

Ik zie niet in waarom 1 van die beelden van het Pentagon wel is uitgebracht, en dat na de crash allerlei tv-stations gewoon filmden wat er gebeurde, waarom dan ook niet die beelden van de garage en hotel zijn vrijgegeven. Dat is toch wel raar of niet? Als je die conspiracies de kop in wil drukken, geef je die beelden toch gewoon vrij?
Waarom zouden ze wakker liggen van een groep mensen die denkt een conspiracy te zien en waarom zouden ze zich er druk over maken om die conspiracies de kop in te drukken? Misschien denken zij wel van "laat die complotaanhangers maar lekker doen, wij trekken ons er niets van aan en zien ook niet waarom dat een reden zou moeten zijn om die beelden vrij te geven'.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_40680713
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 12:03 schreef haaahaha het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=dAxyhbMotKM&NR

Ik heb er een animatid gif van gemaakt.
Vlak voor de impact zie je rechts de stofwolk, maar vlak achter de hefboompaal zie je de staartvleugel. Als je de hoogte van die staartvleugel doortrekt naar het gebouw, en die hoogte weer ongeveer doortrekt naar je toe, dan kom je toch op een flinke hoogte voor een staartvleugel uit. Lijkt me niet een missile of drone hawk. Lijkt me een hoogte van een passagiersvliegtuig.

[afbeelding]

edit: framenummers bijgezet
Interessant ja, maar de beelden blijven echt te vaag om uit te maken of het een drone of een Boeing is. En hoe zat het dan met die lantaarnpalen die voor het Pentagon stonden, die hadden bij normale omstandigheden de vleugels eraf moeten hakken. En het grasveld, lag dat er niet te netjes bij? Is het uberhaupt mogelijk voor onervaren piloten om zo dicht over het land te scheuren met 500km/u?
pi_40680750
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 12:26 schreef pberends het volgende:

[..]

Interessant ja, maar de beelden blijven echt te vaag om uit te maken of het een drone of een Boeing is. En hoe zat het dan met die lantaarnpalen die voor het Pentagon stonden, die hadden bij normale omstandigheden de vleugels eraf moeten hakken. En het grasveld, lag dat er niet te netjes bij? Is het uberhaupt mogelijk voor onervaren piloten om zo dicht over het land te scheuren met 500km/u?
En hoe verklaar jij dan de boeing brokstukken in en om het pentagon? Plus getuigenverklaringen die een boeing hebben zien vliegen?
pi_40680760
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 11:05 schreef haaahaha het volgende:

[..]

Hoezo? Het pentagon is niet zomaar even een gebouw, het is wel het hoofdkwartiet van de US strijdkrachten. Je laat je wat dat gebouw betreft niet zomaar even in de kaart kijken. Kijk, dat jij van mening bent dat het zaakje stinkt betekent niet dat het zaakje daadwerkelijk stinkt en dat het materiaal vrijgegeven moet worden.
Als iemand roept dat jij gestolen waar in je huis hebt staan en dat helemaal niet klopt dan laat je toch ook niet wild vreemde voorbijgangers in je huis kijken? Misschien wel na een hele poos van doorzeuren omdat je er anders helemaal zat van wordt, maar in dat laatste zit verschil tussen een overheid en een enkel persoon.
Dat argument gaat niet op, de VS hebben nooit echt vaag gedaan over het gebouw dat de Pentagon heet.

http://nl.wikipedia.org/wiki/Het_Pentagon

Die beelden van die garage en hotel zouden in principe niets moeten laten zien dat gevoelig ligt hoor, er lekken echt geen plannen uit dat de VS misschien Iran gaan aanvallen omdat er een paar beelden worden vrijgegeven.
  Moderator donderdag 10 augustus 2006 @ 12:28:45 #39
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_40680769
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 12:26 schreef pberends het volgende:

[..]

Interessant ja, maar de beelden blijven echt te vaag om uit te maken of het een drone of een Boeing is. En hoe zat het dan met die lantaarnpalen die voor het Pentagon stonden, die hadden bij normale omstandigheden de vleugels eraf moeten hakken. En het grasveld, lag dat er niet te netjes bij? Is het uberhaupt mogelijk voor onervaren piloten om zo dicht over het land te scheuren met 500km/u?
Que? Onder normale omstandigheden? Wat zijn dan normale omstandigheden? Ik denk niet dat die lantaarnpalen die vleugels eraf hakken. Ik denk eerder dat die lantaarnpalen compleet aan stukken gereten worden door die vleugels.

Ik denk niet dat die vleugels onder de indruk zijn van zo'n paaltje hoor. Ik ben van de zomer in de USA geweest, oa in Washington, en ben voorbij het Pentagon gekomen. Als we praten over de lantaarnpalen die daar overal staan in de buurt van het Pentagon, dan stellen die helemaal niets voor als daar een vleugel tegen aan komt van een dergelijk groot vliegtuig hoor.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_40680789
Daarnaast zie ik niet waarom je niet met een vliegtuig laag boven de grond zou kunnen vliegen. Als je van een bepaalde hoogte (laten we zeggen je komt op een gegeven moment van 200 meter hoogte en je daalt naar het punt van impact) dan is dat toch niet onmogelijk? Je daalt toch 'gewoon'?
Je zou kepler om zijn ervaringen moeten vragen.
pi_40680915
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 12:28 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Que? Onder normale omstandigheden? Wat zijn dan normale omstandigheden? Ik denk niet dat die lantaarnpalen die vleugels eraf hakken. Ik denk eerder dat die lantaarnpalen compleet aan stukken gereten worden door die vleugels.

Ik denk niet dat die vleugels onder de indruk zijn van zo'n paaltje hoor. Ik ben van de zomer in de USA geweest, oa in Washington, en ben voorbij het Pentagon gekomen. Als we praten over de lantaarnpalen die daar overal staan in de buurt van het Pentagon, dan stellen die helemaal niets voor als daar een vleugel tegen aan komt van een dergelijk groot vliegtuig hoor.
De Loose Change video, hoe conspiracy dan ook, laat genoeg andere voorbeelden zien dat die vleugels gewoon afgehakt worden door lantaarnpalen.
pi_40680957
Lantaarnpalen die vleugels afhakken? Ooit vleugels van een dergelijke boeing gezien? En ooit lantaarnpalen gezien?

Maar dannog, er zijn foto's van afgehakte lantaarnpalen. En er is blijkbaar iets wat uit die richting het pentagon in vliegt. Hoe verklaar jij beide dan?
pi_40680975
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 12:28 schreef CoolGuy het volgende:
Ik denk eerder dat die lantaarnpalen compleet aan stukken gereten worden door die vleugels.
Daarom dat aan het Pentagon de lantaarnpalen afgeknakt en omvergevallen zijn ? Je ziet ze nog mooi liggen, dus aan stukken gereten gaat niet echt op.
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_40680988
He unclescorp,
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 11:08 schreef haaahaha het volgende:

[..]

Wat ik me afvraag, ingeval de complottheorie klopt, waarom is men dan bij het pentagon afgeweken van de aanpak die bij de wtc torens zijn gebruikt? Bij dat laatste heeft men passagiersvliegtuigen gebruikt, ook bij flight 93 is (hoe kan het ook anders) een passagiersvliegtuig gebruikt. Nu zal dan alleen bij het pentagon geen passagiersvliegtuig gebruikt zijn? En hoe verklaart dat dan de onderdelen in het puin?
Ik wacht nog op een reactie van je.
  Moderator donderdag 10 augustus 2006 @ 12:39:31 #45
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_40680990
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 12:35 schreef pberends het volgende:

[..]

De Loose Change video, hoe conspiracy dan ook, laat genoeg andere voorbeelden zien dat die vleugels gewoon afgehakt worden door lantaarnpalen.
Dat mag wel zo zijn, maar nu voer je dit als argument aan, terwijl ik heel vaak heb gehoord dat het geen vliegtuig geweest kon zijn, omdat de schade aan het Pentagon bestond uit een rond gat, en dan was de vraag "waar is dan de inslag van de vleugels"? Dat was dan een argument dat het geen vliegtuig was, maar een raket/drone.

Nu stel jij dat in die Loose Change video, die zo gretig wordt aangehaald, dat daarop vleugels te zien zijn die worden afgehakt door lantaarnpalen. Leuk, maar als dat hier ook het geval zou zijn geweest, dan is dat wel een verklaring waarom dat er geen schade veroorzaakt door de vleugels zichtbaar is op het pentagon, en daarmee wordt het ronde gat in het pentagon ineens verklaarbaar. Immers, als de vleugels door lantaarnpalen zijn afgehakt, dan heb je in weze dus gewoon een romp die zich in het pentagon boort....en een rond gat achterlaat...
Breitling - Instruments for Professionals
  Moderator donderdag 10 augustus 2006 @ 12:41:09 #46
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_40681033
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 12:38 schreef UncleScorp het volgende:

[..]

Daarom dat aan het Pentagon de lantaarnpalen afgeknakt en omvergevallen zijn ? Je ziet ze nog mooi liggen, dus aan stukken gereten gaat niet echt op.
Maar dan is het nog steeds zo dat die lantaarnpalen kapot zijn en omliggen nietwaar? Maar het punt was toch dat de vleugels werden afgereten door die lantaarnpalen? Waarom liggen die palen dan op de grond?
Breitling - Instruments for Professionals
pi_40681036
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 12:39 schreef CoolGuy het volgende:
Leuk, maar als dat hier ook het geval zou zijn geweest, dan is dat wel een verklaring waarom dat er geen schade veroorzaakt door de vleugels zichtbaar is op het pentagon, en daarmee wordt het ronde gat in het pentagon ineens verklaarbaar. Immers, als de vleugels door lantaarnpalen zijn afgehakt, dan heb je in weze dus gewoon een romp die zich in het pentagon boort....en een rond gat achterlaat...
Wat een denkwerk zeg ... en waar liggen de vleugels dan
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_40681062
Ik vond deze vraag wel interessant:
quote:
Arphaxad (5 days ago)

One question :
1) why Pentagon have only 2 cameras on this side of the most protected site of US ?
One image/second for Pentagon cameras ... wow ! powerfull.
It's look like webcam video better than Pentagon security video
...
pi_40681128
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 12:41 schreef UncleScorp het volgende:

[..]

Wat een denkwerk zeg ... en waar liggen de vleugels dan
Lol, ja precies pberends, waar liggen de vleugels dan? Pberends geeft toch aan dat ze door de lantaarnpalen afgesneden moeten zijn? Dus vraag het hem
pi_40681180
En unclescorp, ik ben benieuwd naar je reactie:
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 11:08 schreef haaahaha het volgende:

[..]

Wat ik me afvraag, ingeval de complottheorie klopt, waarom is men dan bij het pentagon afgeweken van de aanpak die bij de wtc torens zijn gebruikt? Bij dat laatste heeft men passagiersvliegtuigen gebruikt, ook bij flight 93 is (hoe kan het ook anders) een passagiersvliegtuig gebruikt. Nu zal dan alleen bij het pentagon geen passagiersvliegtuig gebruikt zijn? En hoe verklaart dat dan de onderdelen in het puin?
pi_40681210
En hadden jullie al een verklaring hoe het mogelijk was dat veel mensen in de gekaapte vliegtuigen gewoon mobiel konden bellen, wat wetenschappelijk zo goed als ongemogelijk is (door de snelheid en hoogte)?

En waarom zaten er in allevier de gekaapte vliegtuigen maar rond de 55 pasagiers? Is dat niet erg weinig, gezien het economische model van de VS? Er konden toch echt 175 tot wel 275 pasagiers in. Hoe leeg moeten die vliegtuigen er dan wel niet uitgezien hebben? De bezettingsgraad van KLM-vliegtuigen is bijvoorbeeld boven de 80 procent, en dit waren echt geen bijzondere ritjes.
pi_40681251
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 12:48 schreef pberends het volgende:
En hadden jullie al een verklaring hoe het mogelijk was dat veel mensen in de gekaapte vliegtuigen gewoon mobiel konden bellen, wat wetenschappelijk zo goed als ongemogelijk is (door de snelheid en hoogte)?

En waarom zaten er in allevier de gekaapte vliegtuigen maar rond de 55 pasagiers? Is dat niet erg weinig, gezien het economische model van de VS? Er konden toch echt 175 tot wel 275 pasagiers in. Hoe leeg moeten die vliegtuigen er dan wel niet uitgezien hebben?
Waarom kom je niet met verklaringen die ik je vraag? Je blijft maar vragen stellen en impliceren zonder dat je zelf met goede onderbouwingen of verklaringen komt.
Ik blijf niet bezig, kom eerst maar eens met antwoorden op je eerder gestelde vragen.
  Moderator donderdag 10 augustus 2006 @ 12:50:04 #53
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_40681270
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 12:41 schreef UncleScorp het volgende:

[..]

Wat een denkwerk zeg ... en waar liggen de vleugels dan
Dat weet ik niet, ik was er niet bij toen het gebeurde. Ik weet wel dat er foto's zijn van de motoren van het vliegtuig, over het algemeen hangen die onder de vleugels.

Maar goed, geef me hier eens antwoord op.

Het pentagon vertoont een rond gat. Het verhaal is dat dit door een vliegtuig is gekomen. "Dat kan niet" zeggen jullie, want als het een vliegtuig is, waar is dan de impact van de vleugels in het gebouw"? Dit is voor julile een aanwijzing dat het geen vliegtuig betreft, maar een raket/drone.

De Loose Change video laat zien, dat de vleugels afgehakt worden door lantaarnpalen. Dat zou verklaren waarom er geen schade aan het gebouw is van die vleugels, want die zaten er toen niet meer aan. Maar, hoewel de L.C. video dat laat zien, en jullie dit gretig aannemen, wordt dan wel de vraag gesteld waar die vleugels dan zijn?

De lantaarnpalen liggen om. Iets heeft ze dus geraakt. Maar als het een raket was, die of geen vleugels heeft, of hele kleine die geen grote spanwijdte hebben, waarom liggen er dan meerdere palen om? Die kunnen niet geraakt zijn door een raket, immers, die heeft geen (of hele kleine) vleugels.

En als er geen vleugels waren, waarom dan de L.C. video aanhalen en als bewijs aanvoeren dat de vleugels afgereten kunnen worden door lantaarnpalen, die ook omliggen. Als het geen vliegtuig maar een raket was, dan zijn er helemaal geen vleugels aan de orde?
Breitling - Instruments for Professionals
pi_40681272
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 12:45 schreef haaahaha het volgende:
Lol, ja precies pberends, waar liggen de vleugels dan? Pberends geeft toch aan dat ze door de lantaarnpalen afgesneden moeten zijn? Dus vraag het hem
Neenee Coolguy zegt eerst dat ze aan stukken gereten zouden moeten ... hij is zelfs bij het Pentagon geweest en heeft die palen gezien !!!!! Getuigen uit de eerste hand
Daarna zegt ie dat het bewijs voor het gat in het Pentagon juist is dat de vleugels afgekrakt zijn door die palen, maar kan niet verklaren waar de vleugels dan zijn.
Daarna draait ie de zaken om en zegt dat wij aanbrengen dat die palen aan stukken gereten zijn en vraagt dan waarom die palen nog op de grond liggen ?

... Anyway the wind blows ...
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_40681310
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 12:45 schreef haaahaha het volgende:

[..]

Lol, ja precies pberends, waar liggen de vleugels dan? Pberends geeft toch aan dat ze door de lantaarnpalen afgesneden moeten zijn? Dus vraag het hem
Ja, als het een pasagiersvliegtuig was zouden die vleugels door lantaarnpalen afgesneden moeten zijn. Als het een pasagiersvliegtuig was ja.

Maar waar zijn die vleugels volgens jullie dan gebleven, want jullie denken dat het een pasagiersvliegtuig is?
  donderdag 10 augustus 2006 @ 12:52:50 #56
693 ChOas
** Warning: Choking hazard **
pi_40681367
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 12:51 schreef pberends het volgende:

[..]

Ja, als het een pasagiersvliegtuig was zouden die vleugels door lantaarnpalen afgesneden moeten zijn. Als het een pasagiersvliegtuig was ja.
Die palen zijn gemaakt om op grondniveau te knikken in verband met auto-ongelukken en zullen echt geen vleugel van een vliegtuig slopen...
quote:
Maar waar zijn die vleugels volgens jullie dan gebleven, want jullie denken dat het een pasagiersvliegtuig is?
Door stelling hierboven doet deze vraag er niet meer toe.
"I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do.
When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."

[Stephen Roberts]
pi_40681368
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 12:50 schreef UncleScorp het volgende:

[..]

Neenee Coolguy zegt eerst dat ze aan stukken gereten zouden moeten ... hij is zelfs bij het Pentagon geweest en heeft die palen gezien !!!!! Getuigen uit de eerste hand
Daarna zegt ie dat het bewijs voor het gat in het Pentagon juist is dat de vleugels afgekrakt zijn door die palen, maar kan niet verklaren waar de vleugels dan zijn.
Daarna draait ie de zaken om en zegt dat wij aanbrengen dat die palen aan stukken gereten zijn en vraagt dan waarom die palen nog op de grond liggen ?

... Anyway the wind blows ...

hij zegt dat de lantaarnpalen omgeknakt zijn. Vervolgens komt pberends die zegt dat de velugels eraf geknakt moeten zijn door de lantaarnpalen, vervolgens komt coolguy met z'n post dat de optie van pberends (vleugels door lantaarnpaals afgeknapt) de ronding in het pentagon zou moeten verklaren.
Wel blijven opletten.
  Moderator donderdag 10 augustus 2006 @ 12:53:28 #58
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_40681385
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 12:48 schreef pberends het volgende:
En hadden jullie al een verklaring hoe het mogelijk was dat veel mensen in de gekaapte vliegtuigen gewoon mobiel konden bellen, wat wetenschappelijk zo goed als ongemogelijk is (door de snelheid en hoogte)?

En waarom zaten er in allevier de gekaapte vliegtuigen maar rond de 55 pasagiers? Is dat niet erg weinig, gezien het economische model van de VS? Er konden toch echt 175 tot wel 275 pasagiers in. Hoe leeg moeten die vliegtuigen er dan wel niet uitgezien hebben? De bezettingsgraad van KLM-vliegtuigen is bijvoorbeeld boven de 80 procent, en dit waren echt geen bijzondere ritjes.
Het is helemaal niet wetenschappelijk onmogelijk om te bellen in een vliegtuig. Het mag niet, omdat de signalen van een gsm de vliegtuiginstrumenten kunnen storen. De vliegtuigen vlogen laag, en boven steden. Daar is ontvangst. Je mag dan niet bellen, maar er is wel ontvangst.

De bezettingsgraad van KLM vliegtuigen hebben hier geen flikker mee te maken, want het waren geen KLM toestellen. Nutteloos argument.

Het waren geen bijzondere ritjes. Dat zou al kunnen verklaren waarom er zo weinig mensen inzaten he. Immers, naar iets heel bijzonders willen heel veel mensen toe, maar iets dat heel erg normaal (= niet-bijzonder) is, daar zal niet veel animo voor zijn. Jouw laatste zin spreekt meer VOOR het lage aantal passagiers, dan ertegen
Breitling - Instruments for Professionals
pi_40681394


Hier een gecrashde Fex Ex Boeing, helemaal uitgebrand, maar wat een schoothoop en van het grasveld is ook weinig meer over.
pi_40681395
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 12:51 schreef pberends het volgende:

[..]

Ja, als het een pasagiersvliegtuig was zouden die vleugels door lantaarnpalen afgesneden moeten zijn. Als het een pasagiersvliegtuig was ja.

Maar waar zijn die vleugels volgens jullie dan gebleven, want jullie denken dat het een pasagiersvliegtuig is?
Geef eerst eens antwoord op de vraag wat DAN de lantaarnpalen heeft omgeknakt? Er is immers iets geweest wat de lantaarnpalen heeft omgeknakt.
pi_40681430
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 12:53 schreef haaahaha het volgende:

[..]

Geef eerst eens antwoord op de vraag wat DAN de lantaarnpalen heeft omgeknakt? Er is immers iets geweest wat de lantaarnpalen heeft omgeknakt.
Had je een foto van die afgehakte lantaarnpalen?
pi_40681443
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 12:53 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]

Hier een gecrashde Fex Ex Boeing, helemaal uitgebrand, maar wat een schoothoop en van het grasveld is ook weinig meer over.
Lol, je blijft maar vragen stellen zonder dat je zelf met onderbouwingen of verklaringen komt.
pi_40681484
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 12:54 schreef pberends het volgende:

[..]

Had je een foto van die afgehakte lantaarnpalen?










Kom JIJ nu maar eens met verklaringen en antwoorden op de vragen die jou worden gesteld. Kun je niet blijkbaar.
  Moderator donderdag 10 augustus 2006 @ 12:56:40 #64
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_40681496
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 12:50 schreef UncleScorp het volgende:

[..]

Neenee Coolguy zegt eerst dat ze aan stukken gereten zouden moeten ... hij is zelfs bij het Pentagon geweest en heeft die palen gezien !!!!! Getuigen uit de eerste hand
Daarna zegt ie dat het bewijs voor het gat in het Pentagon juist is dat de vleugels afgekrakt zijn door die palen, maar kan niet verklaren waar de vleugels dan zijn.
Daarna draait ie de zaken om en zegt dat wij aanbrengen dat die palen aan stukken gereten zijn en vraagt dan waarom die palen nog op de grond liggen ?

... Anyway the wind blows ...
Nee. Jij moet goed lezen. De L.C. video voert het gebrek aan schade aan het pentagon door vleugels aan als bewijs dat het geen vliegtuig is geweest. Jullie smijten maar wat graag met die video, dus neem ik aan dat jullie dit ook geloven. Dat argument is al heel vaak voorbij gekomen hier in TRU, dus ga nu niet ontkennen.

Het ontbreken van vleugelschade duidt er volgens die video op dat het geen vliegtuig was, maar een raket. Dan wordt er gezegd dat die lantaarnpalen omliggen. Iets heeft ze omgelegd. Een vliegtuig zou een goede reden kunnen zijn. Maar hey, er was geen vliegtuig, want het was een raket. Die hebben geen vleugels. Dus waardoor liggen die palen dan om?
Breitling - Instruments for Professionals
pi_40681521
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 12:53 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Het is helemaal niet wetenschappelijk onmogelijk om te bellen in een vliegtuig. Het mag niet, omdat de signalen van een gsm de vliegtuiginstrumenten kunnen storen. De vliegtuigen vlogen laag, en boven steden. Daar is ontvangst. Je mag dan niet bellen, maar er is wel ontvangst.

De bezettingsgraad van KLM vliegtuigen hebben hier geen flikker mee te maken, want het waren geen KLM toestellen. Nutteloos argument.

Het waren geen bijzondere ritjes. Dat zou al kunnen verklaren waarom er zo weinig mensen inzaten he. Immers, naar iets heel bijzonders willen heel veel mensen toe, maar iets dat heel erg normaal (= niet-bijzonder) is, daar zal niet veel animo voor zijn. Jouw laatste zin spreekt meer VOOR het lage aantal passagiers, dan ertegen
Niet onmogelijk inderdaad, maar wel bijna onmogelijk, de kans is gewoon zeer klein. Wel opvallend dat er zoveel gesprekken waren.

Ik neem aan dat de bezettingsgraad van de meeste westerse maatschappijen toch wel op hetzelfde liggen. Ze moeten immers concurreren met elkaar.

4 laagbezette vliegtuigen worden gekaapt, puur toeval of waren die terroristen zo slim dat ze daarvoor kozen?
pi_40681540
Pberends is weer van het type klakkeloos overnemen van info van complotsites, zonder zelf een goede verklaring of onderbouwing te kunnen geven.
pi_40681560
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 12:57 schreef pberends het volgende:

[..]

Niet onmogelijk inderdaad, maar wel bijna onmogelijk, de kans is gewoon zeer klein. Wel opvallend dat er zoveel gesprekken waren.

Ik neem aan dat de bezettingsgraad van de meeste westerse maatschappijen toch wel op hetzelfde liggen. Ze moeten immers concurreren met elkaar.

4 laagbezette vliegtuigen worden gekaapt, puur toeval of waren die terroristen zo slim dat ze daarvoor kozen?
Geef zelf eens weer wat er dan gebeurd zou moeten hebben?
pi_40681582
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 12:56 schreef haaahaha het volgende:

[..]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Kom JIJ nu maar eens met verklaringen en antwoorden op de vragen die jou worden gesteld. Kun je niet blijkbaar.
Kijk, dat maakt nog enigsinds geloofwaardig dat het een Boeing geweest moet zijn.

En niet te opgefokt doen, ik heb geen ADHD en kan niet 20 reacties per minuut plaatsen .
pi_40681612
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 12:59 schreef pberends het volgende:


Kijk, dat maakt nog enigsinds geloofwaardig dat het een Boeing geweest moet zijn.
Prima, wat was het dan wel?
quote:
En niet te opgefokt doen, ik heb geen ADHD en kan niet 20 reacties per minuut plaatsen .
Nee, je kan alleen maar vragen stellen en vragen die jou worden gesteld (verklaringen, onderbouwingen) die beantwoord je voor het gemak eventjes niet.
  Moderator donderdag 10 augustus 2006 @ 13:01:04 #70
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_40681641
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 12:57 schreef pberends het volgende:

[..]

Niet onmogelijk inderdaad, maar wel bijna onmogelijk, de kans is gewoon zeer klein. Wel opvallend dat er zoveel gesprekken waren.

Ik neem aan dat de bezettingsgraad van de meeste westerse maatschappijen toch wel op hetzelfde liggen. Ze moeten immers concurreren met elkaar.

4 laagbezette vliegtuigen worden gekaapt, puur toeval of waren die terroristen zo slim dat ze daarvoor kozen?
Waarom bijna onmogelijk? Je zegt net dat het wetenschappelijk onmogelijk is. Nu is het bijna onmogelijk...wat wil je nou? Als je op die hoogte vliegt zit je binnen het bereik van GSM masten. je MAG niet bellen, maar ALS je ontvangst hebt, kun je ook bellen.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_40681674
pberends, hoe zijn de telefoongesprekken die zijn opgenomen dan gevoerd? Heb je daar een verklaring voor?
pi_40681685
Hmm, unclescorp is ook al erg stil als ik hem om een onderbouwing of verklaring vraag.
pi_40681696
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 13:00 schreef haaahaha het volgende:

[..]

Prima, wat was het dan wel?
[..]

Nee, je kan alleen maar vragen stellen en vragen die jou worden gesteld (verklaringen, onderbouwingen) die beantwoord je voor het gemak eventjes niet.
Geen idee, dat weet ik en ook jij niet zeker. Er zijn gewoon geen betrouwbare beelden van. Die worden vastgehouden, om vage redenen.

Het zou toch niet moeilijk moeten zijn voor de hoog gespecialiseerde FBI om dat soort louzy vragen te beantwoorden. Immers, van het 9/11 Rapport word je ook niet veel wijzer.
pi_40681767
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 13:02 schreef pberends het volgende:

[..]

Geen idee, dat weet ik en ook jij niet zeker. Er zijn gewoon geen betrouwbare beelden van. Die worden vastgehouden, om vage redenen.
Ik weet het wel zeker, het is een boeing. De verklaringen die jij geeft (die zijn op 0 vingers te tellen overigens) en die andere theoriegelovers geven komen een STUK minder plausibel over dan de officiele versie.
quote:
Het zou toch niet moeilijk moeten zijn voor de hoog gespecialiseerde FBI om dat soort louzy vragen te beantwoorden. Immers, van het 9/11 Rapport word je ook niet veel wijzer.
Kom zelf eens met een verklaring over de gebeurtenissen? Beschrijf eens wat jij denkt wat daar heeft plaatsgevonden? Hoe komt het puin van de boeing in en om het pentagon? Waarom hebben mensen daar een boeing zien vliegen? Hoe verklaar je die staartvleugel die je op dat ani gifje wat ik heb gepost?
pi_40681796
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 13:02 schreef haaahaha het volgende:
pberends, hoe zijn de telefoongesprekken die zijn opgenomen dan gevoerd? Heb je daar een verklaring voor?
Geen idee, daar heeft de FBI vast wel technieken voor. Dat zou niet moeilijk moeten zijn.

De vraag is waarom er massaal getelefoneerd kon worden op die dag vanuit vliegtuigen is veel interessanter.
pi_40681864
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 12:56 schreef CoolGuy het volgende:
Dus waardoor liggen die palen dan om?
Soit ... je spreekt jezelf ook tegen hoor.

Jij denkt dat die palen aan stukken gereten zouden worden door de vleugels van een aanstormend vliegtuig.
En nu breng je omverliggende palen aan als bewijs dat het een vliegtuig was, terwijl je zelf vindt dat ze aan stukken gereten zouden moeten zijn.

En als je 1 post van mij kunt tonen waar ik Loose Change nog maar vernoem, dan moogt ge mij over dezelfde kam scheren als de anderen. Anders liever niet ...
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_40681880
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 13:05 schreef pberends het volgende:
Geen idee, daar heeft de FBI vast wel technieken voor. Dat zou niet moeilijk moeten zijn.
Ach ja tuuuuurlijk. Mooi makkelijk zo zeg!
quote:
De vraag is waarom er massaal getelefoneerd kon worden op die dag vanuit vliegtuigen is veel interessanter.
Ik vind de vraag hoe dat boeing puin in en om het pentagon komt dan veel belangrijker. En waar de passagiers zijn gebleven, sterker nog, waar is dat hele vliegtuig gebleven!

Waarom zou dat nou trouwens opeens massaal moeten zijn? Deze vlucht wordt extra belicht, en in zo'n noodsituatie als ik wist wat er aan de hand was en ik zat in dat vliegtuig zou ik ook gaan bellen met m'n familie. Op een normale vlucht is die nood niet zo hoog, dus hou je de regels van niet bellen in acht.
  donderdag 10 augustus 2006 @ 13:09:28 #78
693 ChOas
** Warning: Choking hazard **
pi_40681930
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 13:05 schreef pberends het volgende:

[..]
De vraag is waarom er massaal getelefoneerd kon worden op die dag vanuit vliegtuigen is veel interessanter.
Eeerm ? Omdat dat sowieso mogelijk is misschien ?
"I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do.
When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."

[Stephen Roberts]
pi_40681950
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 13:05 schreef haaahaha het volgende:

[..]

Ik weet het wel zeker, het is een boeing. De verklaringen die jij geeft (die zijn op 0 vingers te tellen overigens) en die andere theoriegelovers geven komen een STUK minder plausibel over dan de officiele versie.
[..]

Kom zelf eens met een verklaring over de gebeurtenissen? Beschrijf eens wat jij denkt wat daar heeft plaatsgevonden? Hoe komt het puin van de boeing in en om het pentagon? Waarom hebben mensen daar een boeing zien vliegen? Hoe verklaar je die staartvleugel die je op dat ani gifje wat ik heb gepost?
Hoe weet je zeker dat een Boeing was? Je was er niet bij ( ) en er zijn geen betrouwbare beelden van.

Ik vind je vraagstelling een beetje raar, dat ik het officiele verhaal betwijfel wil niet zeggen dat ik het meteen moet opvullen met een ander verhaal. Als ik het verhaal van kabouters betwijfel, moet ik het dan opvullen met trollen ofzo? What's the point of that?
pi_40681966
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 13:07 schreef UncleScorp het volgende:

[..]

Soit ... je spreekt jezelf ook tegen hoor.
Jij denkt dat die palen aan stukken gereten zouden worden door de vleugels van een aanstormend vliegtuig.
En nu breng je omverliggende palen aan als bewijs dat het een vliegtuig was, terwijl je zelf vindt dat ze aan stukken gereten zouden moeten zijn.
Lol, man, lees het eens terug, hij ging mee in de mogelijke verklaring van pberends! pberends riep dat de vleugels door de lantaarnapalen afgeknapt hadden moeten wezen. Coolguy ging mee in de mogelijkheid door te roepen dat dat een verklaring zou zijn voor het ronde gat in het pentagon en de minimale schade aan de buitenkant. Dat zijn namelijk zaken die de complotgelovers steeds aanbrengen als bewijs TEGEN een boeing. Snap je? coolguy gaat met de verklaring van pberends mee om te kijken hoe hij daar op reageert.
pi_40681999
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 13:02 schreef haaahaha het volgende:
Hmm, unclescorp is ook al erg stil als ik hem om een onderbouwing of verklaring vraag.
Ach kerel je stelt soms belachelijke vragen. Nu vraag je aan mij waarom ze een andere aanpak bij het pentagon gedaan hebben ? Sorry maar ik was juist afwezig op de dag van de voorbereidende gesprekken voor het aanvalsplan 911
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_40682040
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 13:09 schreef pberends het volgende:

[..]

Hoe weet je zeker dat een Boeing was? Je was er niet bij ( ) en er zijn geen betrouwbare beelden van.
Ik heb geen reden om te twijfelen aan de officiele verklaring plus ik vind de complottheorie niet overtuigend, dus daarom weet ik vooralsnog zeker dat het een boeing geweest was. Moet ik overal bij aanwezig zijn om iets zeker te weten? Bush is president, ik ben er nog nooit bij geweest, maar ik weet het zeker.
quote:
Ik vind je vraagstelling een beetje raar, dat ik het officiele verhaal betwijfel wil niet zeggen dat ik het meteen moet opvullen met een ander verhaal. Als ik het verhaal van kabouters betwijfel, moet ik het dan opvullen met trollen ofzo? What's the point of that?
Oooooh, dus jij mag roepen 'het was geen boeing' en dan moeten wij maar aantonen dat het wel een boeing was? Jij hoeft dan niet met een alternatieve verklaring te komen?

Jij roept van alles, trekt vanalles in twijfel en impliceert er op los, maar komt met 0 eigen verklaringen of onderbouwingen.
pi_40682057
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 13:05 schreef haaahaha het volgende:
Ik weet het wel zeker, het is een boeing.
Wat een arrogantie ... en daar moeten wij mee discussieren
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_40682064
vergeet niet dat de meeste calls zijn gemaakt met de onboard telefoon, waar iedereen gebruik van kan maken mits ze in het bezit zijn van een creditcard...
download trouwens dir interessante FBI document over de telefoongesprekken, de gesprekken die zijn opgenomen kan je ook kan beluisteren
quote:
Exhibit Number Description
P200054 Summary of Flight 77 depicting: the identity of pilots and flight attendants, seat assignments of passengers, and telephone calls from the flight [Listener discretion is advised. This exhibit also includes information about the other three flights hijacked on September 11]
http://www.vaed.uscourts.(...)flights/P200054.html
pi_40682083
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 13:11 schreef UncleScorp het volgende:

[..]

Ach kerel je stelt soms belachelijke vragen. Nu vraag je aan mij waarom ze een andere aanpak bij het pentagon gedaan hebben ? Sorry maar ik was juist afwezig op de dag van de voorbereidende gesprekken voor het aanvalsplan 911
Ik vraag je alleen hoe jij denkt dat het boeing puin in het pentagon komt. lol, als je dat belachelijk vindt, we zitten hier in een pentagon discussie. Je weet gewoon geen antwoord man, je kan alleen lappen tekst copy-pasten of stook opmerkingen maken, heeeeeel soms gooi je er nog wel eens een leuke post doorheen, maar die zijn heel mager te tellen.
Slap noem ik dat.
pi_40682123
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 13:13 schreef UncleScorp het volgende:

[..]

Wat een arrogantie ... en daar moeten wij mee discussieren
Ik mag iets niet zeker weten? Waar slaat DAT nou weer op??
Ik geef aan dat ik vooralsnog niet twijfel aan de officiele versie. Dat houdt in dat ik zeker weet dat het een boeing was wat het pentagon in crashde. Man, je bent gewoon uitgeluld, kunt op geen 1 vraag die ik stel een redelijk onderbouwd antwoord geven, en dan ga je zo doen.
pi_40682136
Lunch!
pi_40682200
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 13:13 schreef UncleScorp het volgende:

[..]

Wat een arrogantie ... en daar moeten wij mee discussieren
Inderdaad, wat een toppunt van arrogantie, daar valt moeilijk mee te discussieren. Ik betwijfel het officiële verhaal, maar ik acht het ook plausibel dat het officiële verhaal best waar zou kunnen zijn. Dat weet je gewoon niet, want er is geen goed bewijs. Geen normale burger kan niet zomaar zeker weten of het een Boeing geweest is. Dan kan je gewoon niet weten.
pi_40682265
Best wel kansloos, men houd gewoon aan een of andere pauperige standpunt vast, ook al is die meerdere malen ontkracht
Ze willen niks anders geloven, er valt gewoon niet mee te discuseren
"it's either our way or the highway" is hun motto
pi_40682308
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 13:14 schreef haaahaha het volgende:
Ik vraag je alleen hoe jij denkt dat het boeing puin in het pentagon komt. lol, als je dat belachelijk vindt, we zitten hier in een pentagon discussie. Je weet gewoon geen antwoord man, je kan alleen lappen tekst copy-pasten of stook opmerkingen maken, heeeeeel soms gooi je er nog wel eens een leuke post doorheen, maar die zijn heel mager te tellen.
Slap noem ik dat.
Laat mij dan gewoon gerust hé kotsmisselijk ventje ...
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_40682322
jij gelooft zeker ook niet dat de aarde rond is, want je bent nog nooit in de ruimte geweest en hebt het niet met eigen ogen kunnen aanschouwen ?
pi_40682337
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 13:13 schreef haaahaha het volgende:

[..]

Ik heb geen reden om te twijfelen aan de officiele verklaring plus ik vind de complottheorie niet overtuigend, dus daarom weet ik vooralsnog zeker dat het een boeing geweest was. Moet ik overal bij aanwezig zijn om iets zeker te weten? Bush is president, ik ben er nog nooit bij geweest, maar ik weet het zeker.
[..]

Oooooh, dus jij mag roepen 'het was geen boeing' en dan moeten wij maar aantonen dat het wel een boeing was? Jij hoeft dan niet met een alternatieve verklaring te komen?

Jij roept van alles, trekt vanalles in twijfel en impliceert er op los, maar komt met 0 eigen verklaringen of onderbouwingen.
Ja, dat Bush president is, daar is wel iets meer bewijs voor dan het officiële verhaal van 9/11, niet?

Als je iets betwijfeld hoef je er geen verklaring voor te geven. Redenen wel, en die geef ik ook genoeg.
pi_40682718
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 13:19 schreef Elusive het volgende:
Best wel kansloos, men houd gewoon aan een of andere pauperige standpunt vast, ook al is die meerdere malen ontkracht
Ze willen niks anders geloven, er valt gewoon niet mee te discuseren
"it's either our way or the highway" is hun motto
Als het officiële verhaal waar zou zijn, zou het helemaal niet moeilijk moeten zijn om conspiracies de kop in te drukken. Er zou immers toch helemaal niets te verbergen zijn.

Veel dingen zijn gewoon curieus, zoals dat WTC7 helemaal niet in het officiële rapport van 9/11 voorkomt. Als je niet wil dat conspiracies de kop opsteken moet de US government niet met brobbelwerk op de proppen komen.
  Moderator donderdag 10 augustus 2006 @ 13:36:03 #94
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_40682866
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 13:07 schreef UncleScorp het volgende:

[..]

Soit ... je spreekt jezelf ook tegen hoor.

Jij denkt dat die palen aan stukken gereten zouden worden door de vleugels van een aanstormend vliegtuig.
En nu breng je omverliggende palen aan als bewijs dat het een vliegtuig was, terwijl je zelf vindt dat ze aan stukken gereten zouden moeten zijn.

En als je 1 post van mij kunt tonen waar ik Loose Change nog maar vernoem, dan moogt ge mij over dezelfde kam scheren als de anderen. Anders liever niet ...
Ik snap niet waarom je valt over dat 'uiteengereten'. Er werd gezegd dat de vleugels van een vliegtuig zouden zijn afgereten door lantaarnpalen. Ik kon me dat niet voorstellen dat dat zo was, en stelde dus dat als een verkeersvliegtuig met zijn vleugels een lantaarnpaal zou raken, dat die paal in stukken zou vliegen.

Nu werd er dus gesteld, dat die palen niet in stukken zijn gevlogen, maar zijn omgeknakt. Op de foto's die hier net gepost werden zag ik die palen gewoon los liggen, dus ze zijn wel degelijk kapotgerukt en niet gewoon maar 'omgebogen', maar goed, jij je zin. Ze zijn dus niet 'aan stukken gereten' maar in ieder geval toch kapot. JIj zegt dat ze zjin omgebogen, de foto's laten palen zien op plaatsen waar ze niet moeten zijn. Hoe dan ook, ze zijn kapot.

Dat is door iets gebeurd. Maar door wat? De L.C. video zegt (nogmaals) dat het geen vliegtuig was, omdat er geen vleugelimpact in t gebouw te zien is. Maar er zijn wel palen naar de kloten geholpen. Een raket kan misschien toevallig 1 paal geraakt hebben, maar we praten hier over meerdere palen. Dat kan dus niet door een raket gebeurd zijn.

Dus, de video zegt "het was geen vliegtuig, want geen vleugels" maar laat blijkbaar ook zien dat palen vleugels af kunnen rukken. Prima, maar als er geen impact te zien is van vleugels, dan zijn die afgerukt door de palen, want de video laat dat zien, en we zien op de foto's dat er her en der palen liggen. Nou goed, waar zijn de vleugels dan? Ik heb geen idee, want ik was daar niet bij.

Ik vind het gewoon frappant men zegt dat het geen vliegtuig was want er is geen vleugelschade, terwijl men ook laat zien dat vleugels afgerukt kunnen worden door lantaarnpalen, en er dus eigenlijk een romp overblijft die zich in het pentagon boorde. Maar als ze zelf al een verklaring geven waarom er geen vleugelimpact in het Pentagon zicht was, waarom dan nog het ontbreken van die schade aanvoeren als argument dat het geen vliegtuig was

Ik vind het trouwens ook frappant dat jij zo valt over dat woord U.S. maar ik vermoed dat je het doet om de aandacht van mijn eigenlijke vraag in die post af te leiden, want ik denk dat jij daar ook geen antwoord voor hebt.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_40683106
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 13:36 schreef CoolGuy het volgende:
Ik vind het trouwens ook frappant dat jij zo valt over dat woord U.S. maar ik vermoed dat je het doet om de aandacht van mijn eigenlijke vraag in die post af te leiden, want ik denk dat jij daar ook geen antwoord voor hebt.
Klopt my dear ... ik heb idd geen sluitende antwoorden ... mss beter es aan je vriendje vragen, die weet alles zeker.
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  Moderator donderdag 10 augustus 2006 @ 13:48:39 #96
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_40683303
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 13:42 schreef UncleScorp het volgende:

[..]

Klopt my dear ... ik heb idd geen sluitende antwoorden ... mss beter es aan je vriendje vragen, die weet alles zeker.
Jij hebt hele lange tenen he Elke keer opnieuw denk ik dat jij een volwaardige discussiepartner bent, maar je bewijst elke keer opnieuw dat je dat niet bent. Je blijft je gedragen als een klein kind en een oud wijf tegelijk (en dat voor iemand die -ik dacht- al in de 30 is).

Apart trouwens dat je op dat stukje reageert, en niet op de rest.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_40683341
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 10:20 schreef pberends het volgende:
'No smoking' wordt 'No mobile' in vliegtuig
[..]

What's the point of that?? Tijdens 11 september 2001 functioneerden mobieltjes prima vanaf 10 km hoogte gezien de vele wanhopige gesprekken. Of was het...
Of was het ... misschien handiger als je je wat ingelezen had? Kruishoogtes voor deze vluchten was sowieso niet 10KM en de vluchten werden gekaapt op 3KM hoogte. Daarnaast werd er voornamelijk gebuik gemaakt van de in flight phones, iets wat vaak vergeten wordt bijv. in Loose Change.
pi_40683378
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 13:17 schreef pberends het volgende:
Inderdaad, wat een toppunt van arrogantie, daar valt moeilijk mee te discussieren. Ik betwijfel het officiële verhaal, maar ik acht het ook plausibel dat het officiële verhaal best waar zou kunnen zijn. Dat weet je gewoon niet, want er is geen goed bewijs. Geen normale burger kan niet zomaar zeker weten of het een Boeing geweest is. Dan kan je gewoon niet weten.
Als ik aangeef dat ik de offiele versie 'geloof', daarbij bv uitga van ogengetuigenverklaringen die aangeven een boeing hebben gezien, dan kan ik toch met zeggen dat ik zeker weet dat het een boeing geweest is? Plus het boeing puin in en om het pentagon, plus de niet-plausibele of (in jouw en unclescorp's geval totaal geen) alternatieve verklaringen wat het WEL geweest kan zijn.
Nee, jij blijft lekker safe in het midden, en het enige wat je doet is zaken in twijfel brengen. Nee, dat discusseert lekker!
pi_40683428
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 13:42 schreef UncleScorp het volgende:

[..]

Klopt my dear ... ik heb idd geen sluitende antwoorden ... mss beter es aan je vriendje vragen, die weet alles zeker.
En ja hoor, dat is weer een typische unclescorp oplossing. Lekkere sidekick opmerkingen, voor de rest 0,0 toe te voegen aan de discussie. Op een vraag die ik aan je stel (hoe komt dat boeing puin in het pentagon) roep je dat het een 'belachelijke' vraag is
Right, unclescorp
pi_40683494
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 13:51 schreef haaahaha het volgende:
En ja hoor, dat is weer een typische unclescorp oplossing. Lekkere sidekick opmerkingen, voor de rest 0,0 toe te voegen aan de discussie. Op een vraag die ik aan je stel (hoe komt dat boeing puin in het pentagon) roep je dat het een 'belachelijke' vraag is
Right, unclescorp
Je vroeg mij waarom ze een andere aanpak gedaan hadden bij het Pentagon ... hoe kan ik dat nu weten ?
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')