abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 11 september 2006 @ 12:14:32 #1
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_41702472
b]topic geschiedenis - NWS[/b]
9/11-complot of *-->niet<--*? #01 [NWS]
9/11-complot of *-->niet<--*? #02 [NWS]
9/11-complot of *-->niet<--*? #03 [NWS]
9/11-complot of *-->niet<--*? #04 [NWS]
9/11-complot of *-->niet<--*? #05 [NWS]
9/11-complot of *-->niet<--*? #06 [NWS]
9/11-complot of *-->niet<--*? #07 [NWS]
9/11-complot of *-->niet<--*? #08 [NWS]

waarom komen sommigen altijd met de link *anti-bush* en het niet geloven van de officiele lezing door nog steeds onbeantwoorde vragen.

ik persoonlijk vind bush best een aardige en grappige vent, maar zijn omringend zootje mafia absoluut niet, bush is een spreekpop, een gezicht.
politiek is conspireren, samenzweren, dont be so suprised we are made and put.

discuseer hier verder over het complot *mag ik er op wijzen dat de officiele versie het eerste complot denken was* van 9/11

ik blijf bij wat ik eerder erover zei, de bush administratie zit er niet achter en heeft geen bommen en raketten gebruikt, maar het wel met voorkennis laten gebeuren en er de vruchten van geplukt, daarnaast zal het ze gunstig stemmen dat wij hier nogsteeds over niet gebeurde dingen lopen te vechten terwijl ze ongestoord verder gaan met het PNAC en patriot act, de instalering van nieuwe markten, en het spekken van de olie-industrie.

chappeau.

[ Bericht 35% gewijzigd door Drugshond op 30-09-2006 10:51:39 ]
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_41702476
quote:
Op maandag 11 september 2006 12:03 schreef haaahaha het volgende:

[..]

Wat is gebruikelijk bij aanslagen en vrijgeven van beeldmateriaal bij onderzoek? Er is verschil tussen beeldmateriaal van media bij wtc torens en niet-media beeldmateriaal bij het intelligence hoofdkantoor van de us overheid.
Dat is geen antwoord, dat weet je zelf ook wel. Het gaat er niet om wat de procedures zijn. Het gaat erom of procedures niet verbogen kunnen worden om niet zelf verdacht te worden. Gezien de reputatie van de CIA (wanneer ben je als groep eigenlijk een criminele organisatie?) roep je bij zo'n ramp al snel iets over je af als er twijfel optreedt. Een hoop van die twijfels kun je op een logische manier weerleggen, maar als er mensen denken dat het geen vliegtuig is geweest dat in het Pentagon vloog, dan zorg je toch dat je een paar echte beelden (want ze schijnen er te zijn) vrijkomen om mensen gerust te stellen?
pi_41702539
quote:
Op maandag 11 september 2006 12:14 schreef Toffe_Ellende het volgende:

[..]

Dat is geen antwoord, dat weet je zelf ook wel. Het gaat er niet om wat de procedures zijn. Het gaat erom of procedures niet verbogen kunnen worden om niet zelf verdacht te worden. Gezien de reputatie van de CIA (wanneer ben je als groep eigenlijk een criminele organisatie?) roep je bij zo'n ramp al snel iets over je af als er twijfel optreedt. Een hoop van die twijfels kun je op een logische manier weerleggen, maar als er mensen denken dat het geen vliegtuig is geweest dat in het Pentagon vloog, dan zorg je toch dat je een paar echte beelden (want ze schijnen er te zijn) vrijkomen om mensen gerust te stellen?
De complottheorie speelt enkel bij een selecte groep. Wellicht een groeiende groep, maar het is nog niet algemeen. Waarom zou de us overheid dan die beelden moeten vrijgeven en mogelijk procedures moeten veranderen? Omdat die selecte groep mensen iets vermoeden?
pi_41702559
quote:
Op maandag 11 september 2006 11:52 schreef _The_General_ het volgende:
Dit is dus het probleem van een documentaire zoals loose change. De extreem domme, ontevreden of labiele onder ons, ( meki ? ) nemen zoiets als zoete koek aan.

Eigenlijk best gevaarlijk zo’n documentaire.
Ja gevaarlijk informatief. Domme mensen blijven vaak aan hun standpunt hangen en geloven maar al te graag wat zij willen geloven terwijl meer ontwikkelde mensen alle informatie die beschikbaar is willen gebruiken bij hun eind oordeel.
pi_41702560
Ik wil toch nog even deze post uit het vorige topic even toevoegen voor Meki...

De volgende quote is een post die ik een poos geleden op een tweetal Engelstalige fora heb gepost. Meki z'n houding deed me er weer even aan denken. Ik heb voor Meki nog even een paar dingen uit mijn mening vet gedrukt. Post is overigens niet helemaal spelfoutloos, maar ik heb geen zin om het hier te verbeteren.
quote:
The following list is probably not complete, but sums up the shortcomings of the majority of the movie.

* Many, many statements are factually incorrect or have become incorrect after further investigation happens over time;
* many statements can be interpreted very differently;
* many, many statements are based upon speculation, instead of solid arguments;
* if sources are named, many of them could be described as controversial because they either have conflicting interests or are not experienced in the field that is discussed, and
* quite a number of statements are taken out of context.

It should be noted though, that these issues are not unique to LC. In many discussions I have had about this subject, the "truth seekers" consiously or unconsiouly apply these methods. It doesn't mean that one should not be critical of their governments though. Government regulates people, but people should make sure they regulate their government as well.

I have a firm believe that one can only come to a justifiable conclusion if they have taken the time and effort to investigate both sides of the story and are willing to adapt their conclusion as new evidence or insights become available over time. A long time ago, I saw the first edition of LC and was intrigued with the questions and statements is made. Now, many months later, I have come to the conclusion that in my opinion there is now way it was an inside job. To me, the arguments of the truth seekers are too far fetched and to easily refuted.

I firmly believe that on that sad morning, four aircraft were taken over by extremists and that they drove the aircraft in respectively the WTC, the Pentagon and the ground. It does not mean I take the official report for granted though. There are definitively aspects that could use some clarification, but in general terms it seems likelier to me than the truth seeker's alternative.

Many of the truth seekers that I have spoken to believe that version over the official, mostly because they are unhappy with their government. Often they supported the alternative because it was an easy way to make the government a scapegoat for all the issues they didn't like. They often have trouble indentifying an exact reason why the alternative version of events would hold more truth than the official one. I'm not going to pass judgement on anyone here regarding this observation; you should do that for yourself.

I try not to go to indepth on the video itself here, as I believe that their is little point is mentioning the specifics. It would take to long, and it would be rather boring. There are however two issues that I feel that do need addressing: the phonecalls section and the conclusion. I'll start with the latter first.

The conclusion is summed up in the movie as such:

After September 11th, President Bush had and continues to have permission to do and say whatever he wants:

The Patriot Act.
The Department of Homeland Security.
Afghanistan.
Iraq

Somebody once gave wrote an interesting metaphor to describe the aftermath of 9/11. All (or most) events in the world can be compared to a pebble hitting a still, flat body of water. The bigger the pebble (event) the bigger and more extreme the waves (reactions to this events). The attacks were unprecedented (huge pebble) which caused an extreme set of reactions: crude, chaotic, contradictory. As time goes by these reactions smooth out. Emergency crews developed rescue plans, new laws were passed to prevent such a tragedy again and in many years from now the ripple will cease to exist: the attacks will be forgotten, exept for the history books.

I believe that we are still in the smoothing out phase. The Bush administration passed laws like the Patriot Act, but as time goes by, more and more people start to realize that this is not desirable. Afghanistan and Iraq have also started to reflect in Bush's popularity a while ago.

As I said, the attacks were unprecedented. Up to that point, most people could not imagine something happening like this, so it will take a long time before everything is all said and done. For comparison, a rocket that destroys one or more homes in Israel or Palestinia have by now become more or less routine to them. The event is no longer big and people return to ordinary life fairly quickly.

Back to LC. The conclusion is in my opinion flawed. LC assumes that the Patriot Act and such was the prologue to 9/11. I believe it was a (rather irratic) reaction to 9/11.

The phonecalls. As I said, I need to address this. While most of the movie is relatively harmless (assuming that one at least considers other options than those precented in LC), I have some serious troubles with the phonecalls.

LC says it is dedicating the movie to the victims of 9/11. I do not personally know anybody that was directly involved in the tragedy. I do know however, that if I would have been the one talking to my son, daughter, father, mother or friend for the last time (as they were in the air) I would be deeply, deeply insulted. I doubt I could find the right words to express how unbelievably cold and raw such accusations are. It shows no respect or dedication to those that lost a loved one on one of those aircraft.

I have seen a lot of speculation as to what didn't happen that faithfull day, but not a shred of genuine evidence has come forward in the video (or other truth seeker's contribution) that leads me to believe that the identification of those passengers were a fraud. Suggesting otherwise without relevant evidence is in my opinion as low as one can go. I'll step of the soapbox now regarding this issue.

In conclusion. I do not believe in any sinister plot by the government. I never have, and giving that probably all such arguments are quite easily refuted I most likely never will. The sheer magnitude of this event makes it next to impossible to keep such a complot a secret, as it would (among many, many others) involve: the government, the fbi, the cia, the fire departments, the police departments, the press, the coroners, the pilots, air traffic control, Larry Silverstein and many more. That, plus the fact that the majority of eyewitness reports do not support the alternative version.

It is a valuable thing that we can freely inform others about mishaps in this world, especially with a production like LC. But as LC tries to appear being factual and is a relatively large production in the truth seeker's community, it does require some responsibility. Responsibility that at the very least facts are checked and that the story actually includes facts, instead of unfounded assumptions and speculations.
Bananenyoghurt...
  maandag 11 september 2006 @ 12:19:42 #6
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_41702601
Dit blijft wel een interessant topic, derhalve een tvp.
&lt;a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow"&gt;Afleidingsmanoeuvre&lt;/a&gt;
pi_41702637
nah, het antwoord hierop is gisteren vrij overtuigend te zien geweest bij Zembla: nope.. geen complot
Zo'n 2000 jaar geleden was heel gallië (zo heette Frankrijk toen) bezet door soldaten van Caesar, de Romeinse veldheer. Héél Gallië ? Nee, een kleine nederzetting bleef moedig weerstand bieden aan de overweldigers en maakte het leven van de Romeinen
pi_41702665
quote:
Op maandag 11 september 2006 12:18 schreef groningerstudent het volgende:
Ik wil toch nog even deze post uit het vorige topic even toevoegen voor Meki...

De volgende quote is een post die ik een poos geleden op een tweetal Engelstalige fora heb gepost. Meki z'n houding deed me er weer even aan denken. Ik heb voor Meki nog even een paar dingen uit mijn mening vet gedrukt. Post is overigens niet helemaal spelfoutloos, maar ik heb geen zin om het hier te verbeteren.
[..]
Goeie post
pi_41702774
quote:
Op maandag 11 september 2006 12:17 schreef haaahaha het volgende:

[..]

De complottheorie speelt enkel bij een selecte groep. Wellicht een groeiende groep, maar het is nog niet algemeen. Waarom zou de us overheid dan die beelden moeten vrijgeven en mogelijk procedures moeten veranderen? Omdat die selecte groep mensen iets vermoeden?
Ik zou het zeker doen op een moment als in de peilingen blijkt dat het grootste deel van het land niet meer achter je beleid staat. Maar goed ik denk dat de regering zich nog meer (onnodig?) verdacht hebben met het tegenwerken van officiele onderzoeken. En dat de verhoren van regeringsmensen niet in het rapport mochten komen en zelfs niet opgenomen worden met audioapparatuur. Wat is zo'n onderzoek dan waard geweest?
  maandag 11 september 2006 @ 12:27:37 #10
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_41702795
Voor iedereen die weer begint over het feit dat de torens zo snel instorten...

Als ik het instorten van een van de torens nog eens goed bekijk op internet dan duurt het ongeveer tussen de 13 en 18 seconden voordat het hoogste punt helemaal beneden is. De 13 seconden heb ik heel ruim genomen, want volgens mij is het echt minstens 14 of 15.

Als ik bereken hoe lang een steen erover doet om de 417m te overbruggen dan is dit 9,2 seconden. Nu heb ik echter de luchtweerstand verwaarloosd. Als ik dan naar die waarden van 13 en 18 seconden kijk dan vind ik daar niets vreemds aan.

Dit filmpje heb ik gebruikt trouwens...
http://www.youtube.com/watch?v=mr_FIFcoVTo
  maandag 11 september 2006 @ 12:29:04 #11
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_41702838
er was wel degelijk voorkennis, daar zijn behoorlijke bewijzen voor, maar dat is iets anders dan het letterlijk zelf uitvoeren.
  maandag 11 september 2006 @ 12:29:35 #12
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_41702846
je zou uiterst kunnen stellen dat er mensen medeplichtig zijn.
  Redactie Frontpage maandag 11 september 2006 @ 12:29:46 #13
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_41702849
quote:
Op maandag 11 september 2006 12:20 schreef assuranseturix het volgende:
nah, het antwoord hierop is gisteren vrij overtuigend te zien geweest bij Zembla: nope.. geen complot
Dat zei Zembla helemaal niet. Zembla toonde alleen aan dat je wel het pentagon in kon vliegen en dat de gebouwen wel vanzelf waren ingstort.
pi_41702874
lompe sukkels van de tu, doe het even in real life na en dan terug komen.

wbt weekje disney, bedoelde ik de achtertuin aangezien ik donaldduck en mickey heb staan in de tuin.
wie wil ?
pi_41702887
quote:
Op maandag 11 september 2006 12:29 schreef SunChaser het volgende:

[..]

Dat zei Zembla helemaal niet. Zembla toonde alleen aan dat je wel het pentagon in kon vliegen en dat de gebouwen wel vanzelf waren ingstort.
toch wel de 2 belangrijkste pijlers van de conspiracy-theorie
Zo'n 2000 jaar geleden was heel gallië (zo heette Frankrijk toen) bezet door soldaten van Caesar, de Romeinse veldheer. Héél Gallië ? Nee, een kleine nederzetting bleef moedig weerstand bieden aan de overweldigers en maakte het leven van de Romeinen
  Redactie Frontpage maandag 11 september 2006 @ 12:32:57 #16
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_41702938
quote:
Op maandag 11 september 2006 12:31 schreef assuranseturix het volgende:

[..]

Wat ik eerder zei, ik geloof niet in een inside job, maar een buitenkansje voor Bush. Hij wist er van af en wat zijn 3000 levens tegenover de olievelden in Irak, de mensen bang maken en onder de duim houden en investeren in het leger.
pi_41702947
quote:
Op maandag 11 september 2006 12:21 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Goeie post
Dank... Ik heb deze post o.a. op het forum van de LC makers gezet (daar een paar extra zinnen meer trouwens), maar het zal niet als een verassing komen dat er na 2,5 weken nog geen reactie is geplaatst daar. Toegegeven, het feit dat ie nog steeds open is valt me nog weer mee.

En weet je wat het is? Het is niet zo dat ik mensen met een andere mening minder inschat, maar het feit dat sommige mensen weigeren kritisch te zijn en beide kanten van het verhaal te onderzoeken snap ik gewoon niet. Als ik zeg dat ik sinterklaas ben, dan neemt toch ook niemand dat zomaar aan? Waarom zoiets dan wel?
Bananenyoghurt...
  maandag 11 september 2006 @ 12:33:52 #18
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_41702967
quote:
Op maandag 11 september 2006 12:31 schreef assuranseturix het volgende:

[..]

niet zo belangrijk als je zou denken.
  maandag 11 september 2006 @ 12:34:44 #19
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_41702990
quote:
Op maandag 11 september 2006 12:32 schreef SunChaser het volgende:

[..]

Wat ik eerder zei, ik geloof niet in een inside job, maar een buitenkansje voor Bush. Hij wist er van af en wat zijn 3000 levens tegenover de olievelden in Irak, de mensen bang maken en onder de duim houden en investeren in het leger.
wij denken dus hetzelfde erover.
  maandag 11 september 2006 @ 12:35:10 #20
103219 OpenYourMind
Question Everything
pi_41703001
Als je echt wil weten wat er waar is van 9/11 en de politiek ervoor en erna zal je daar ontzettend veel tijd voor vrij moeten maken.

Zembla

De Zembla documentaire was erg goed. Eindelijk een mainstream media die door onderzoeksjournalistiek de grootste hoaxen van de 9/11 Truth Movement aanpakt en onderuit haalt. Ze bleken echter zeer objectief en bespraken ook enkele andere opmerkelijkheden zoals insider trading en de waarschuwingen en voorkennis van inlichtingendiensten. Al met al een zeer goede documentaire.

De documentaire is hier te zien:
http://omroep.vara.nl/tvradiointernet_detail.jsp?maintopic=424&subtopic=4177

Naast deze documentaire raad ik iedereen nog een aantal video's aan.

9/11 Press for Truth

http://video.google.com/videoplay?docid=-1016720641536424083

Deze documentaire is gemaakt door de Jersey Girls, een groep weduwen die de waarheid rond 9/11 boven tafel willen hebben en die van mening zijn dat het officiele verhaal een coverup was. Dit zijn tevens de oprichters van de Family Steering Committee (FSC) en zij hebben ervoor gezorgd dat er uberhaupt een officieel onderzoek naar 9/11 kwam. Samen met de research van Paul Thompson en zijn 9/11 project is deze documentaire tot stand gekomen.

Naar mijn mening laat deze documentaire heel duidelijk en onbetwisbaar zien dat de Bush regering gelogen heeft over heel veel verschillende zaken. Dat ze de 9/11 commissie hebben tegengewerkt, dat de 9/11 commissie zelf gekozen en gevormt is om te dienen als een coverup. Dit alleen is al zeer kwalijk te noemen.

Who Killed John O'Neill

http://video.google.nl/videoplay?docid=-3781113200636275190&q=o%27neill

Een groot deel van de film bestaat uit droge feiten. Het andere deel bestaat uit het speculeren en het komen tot een goed onderbouwde samenzweringstheorie waarin de hoofdpersoon met zichzelf (in verschillende personage) in discussie gaat. Heel veel informatie in de film is echter meer dan alleen een samenzweringstheorie, het is een weergave van feiten. Deze feiten worden in de film aan elkaar gekoppeld en vormen een theorie. De uiteindelijke samenzwering die geopperd wordt in deze film is zeer goed uitgewerkt maar nog niet alles omvattend. De samenzweringstheorie over Al Qaida als drugssmokkelaars en bewakers van de opium handel met medewerking van de CIA (afghanistan produceert 90% van de opium wereldwijd) zit waarschijnlijk niet ver af van de werkelijkheid. Dat 9/11 is uitgevoerd (inside job of let it happen) met als doel het kunnen voortzetten van de wereldwijde drugssmokkel is voor mij echter te kort door de bocht en dit kan ik niet als volledig motief aanvaarden. Naar mijn mening speelt geopolitiek en de schaarser wordende grondstoffen een nog veel grotere rol. (zie Peak Oil stukje)

Omdat velen al moeite zullen hebben met (het aanvaarden van) de informatie die in deze film getoond wordt heb ik hieronder een aantal van de beste documentaires geselecteerd waarin het grootste deel van de genoemde feiten ter sprake komen.

En zo komen we langzaam bij het grote geheel van de conspiracy waarvan 9/11 slechts een klein onderdeel is. Eigenlijk zijn dit allemaal kleine samenzweringen, maar als het ene uitkomt en de mainstream media zou bereiken kan dit gevolgen hebben voor het hele kaartenhuis vol leugens en misleiding.

C.I.A., Covert Operations & Drugs:

1. GNN - Crack the C.I.A. (9 min.)
2. PBS - Bill Moyers - The Secret Government (22 min.)
3. Coverup: Behind the Iran-Contra Affair (20 min.)
4. Philip Agee, former C.I.A. Case Officer (22 min.)
5. Michael Ruppert - C.I.A. and Drug Running (1997) (1 uur 46 min.)

Olie, Drugs, Geopolitiek en 11 september:

1. Michael Ruppert - The Truth & Lies of 9/11 (2 uur 18 min.)
2. Michel Chossudovsky - War and Globalization - The Truth Behind September 11 (1 uur 57 min.)

Beste lezingen en korte filmpjes over 11 september:

1. Mindy Kleinberg - 911 Commission Testimony (9 min.)
2. Senator Mark Dayton - Congressional hearing on "The 9/11 Commission Report" (12 min.)
3. Joyce Lynn - Cover-up Commission (30 min.)
4. John Judge - 911 Omission Report (25 min.)
5. John Judge - Intelligence Agencies (14 min.)
6. Paul Thompson - Foreign Intelligence Warnings (21 min.)
7. Paul Thompson - Pakistan CIA & ISI (27 min.)
8. Michael Ruppert - Motives & Means (35 min.)
9. Michael Ruppert - Cheney Command and Control (29 min.)
10. Indira Singh - Sibel's Letter PTECH (31 min.)
11. Indira Singh and Michael Ruppert - Questions and Answers (23 min.)
12. Michael Springman - VISAS for Terrorists (14 min.)
13. Daniel Hopsicker - MadCow Morning News Show #5.wmv (21 min.)
14. Joseph Calhoun - WTC Bombing 1993 (34 min.)
15. WTC bombing 1993 + Phoenix Memo (3 min.)
16. Blocking of FBI Investigations (3 min.)
17. Operation Northwoods (6 min.)
18. Neocons - PNAC & Geopolitics (4 min.)
19. Paul Thompson - About the Official 911 Report (2 min.)
20. Everybody's Gotta Learn Sometime (1 uur 12 min.)

Peak Oil en de US Dollar hegemonie

Deze theorie komt niet voor in de film maar is naar mijn mening de sterkste alternatieve verklaring voor het buitenlandse beleid van de VS van dit moment.

Korte synopsis:

De Bush administratie heeft in het begin van 2001 een onderzoek gedaan naar energy security (Cheney Energy Task Force) en ziet de energievoorziening als een van de grootste bedreigingen voor het voortbestaan van de VS en de wereldeconomie. Het grootste deel van dit onderzoek is nog steeds classified.

Ander leesmateriaal waarin deze zorgen ook worden geuit zijn o.a. het boek van Zbigniew Brzezinski, “The Grand Chessboard” en het rapport van de denk tank genaamd “The Project of the New American Century (PNAC)”. Zij gaven al voor 2001 aan dat het voor de VS nodig is om de invloed in het Midden Oosten en Zuidoost Azië (60 procent van de wereld reserves aan grondstoffen) te vergroten voor het behouden van de Amerikaanse hegemonie. Hierbij worden grondstoffen en energie als belangrijkste argument (national security) gezien.

Peak Oil (Energy Security):

1. BBC Money Programme - The War for Oil (29 min.)
2. The End of Suburbia (short version) (24 min.)
3. Richard Heinberg - War for Oil (29 min.)

Petrodollar (U.S. Dollar Hegemony):

1. U.S. Dollar Hegemony (14 min.)
2. Hon. Ron Paul - The End of Dollar Hegemony (35 min.)

Achtergrondinformatie en websites

Documenten over 11 september:

• Transcript of Mindy Kleinberg's Testimony Before the 911 Commission
  • July 23, 2004 - Sibel Edmond’s Statement on the 9/11 Commission's Report
  • August 1, 2004 - Sibel Edmond’s Letter to Chairman Thomas Kean

Websites:

The people with the endless bios: An introduction to the world we live in
    http://home.planet.nl/~reijd050/introduction.htm

Unacknowledged Special Access Programs
    http://home.planet.nl/~reijd050/organisations/USAPs.htm

Onbeantwoorde vragen van de Family Steering Committee (FSC)
    http://www.911independentcommission.org/questions.html

Complete 911 Timeline by Paul Thompson (Naslagwerk)
    http://www.cooperativeres(...)?project=911_project

Conclusies:

Wat ik hier uit concludeer is dat:

1. De wereld(politiek) corrupt is, delen van de Amerikaanse regering van de afgelopen 50 jaar, inlichtingendiensten, georganiseerde misdaad (mafia), de rechtelijke macht en de media zijn nauw met elkaar verbonden.

2. Het officiele verhaal van 9/11 niet klopt, wat er precies niet klopt en wat er dan mogelijk wel gebeurd kan zijn, inclusief daders, motieven en de utivoering van 9/11, is niet duidelijk. Het geheel is te groot en niet te bevatten, er is zoveel informatie dat we onmogelijk precies kunnen weten wat er gebeurd is.

3. Wat we echter wel weten is dat de overheid en de media het volk niet de waarheid vertellen en dat we slechts radartjes in het systeem zijn, onder controle van het systeem en mogelijk van een global elite. (wat niet noodzakelijkerwijs slecht hoeft te zijn)

[ Bericht 0% gewijzigd door OpenYourMind op 11-09-2006 12:41:02 ]
  • "And if all others accepted the lie which the Party imposed - if all records told the same tale - then the lie passed into history and became truth. Who controls the past controls the future, who controls the present controls the past."
    pi_41703143
    quote:
    Op maandag 11 september 2006 12:32 schreef SunChaser het volgende:

[..]

Waar is het complot in de madrid aanslagen dan? Waarom hoor ik niemand verder daarover?

Ik geloof er niet in dat bush specifiek wist wat er zou gaan gebeuren. Ik denk eerder dat ze wel signalen van mogelijke dreigingen binnen kregen, maar die (blijkt dus achteraf: ) enorm hebben onderschat.
    Ik vind dat belangrijk, wat we nu weten wist men voor 9/11 nog niet. De enorme omvang van de ramp in new york was voor 9/11 nog niet bekend, toch 'veroordeeld' men met die wetenschap van na 9/11 de us overheid van voor 9/11.
    pi_41703161
    quote:
    Op maandag 11 september 2006 12:35 schreef OpenYourMind het volgende:
    Als je echt wil weten wat er waar is van 9/11 en de politiek ervoor en erna zal je daar ontzettend veel tijd voor vrij moeten maken.
    Goeie post
      maandag 11 september 2006 @ 12:42:05 #23
    28167 matthijst
    In a New York State of Mind
    pi_41703167
    Enige wat ik zo'n beetje geloof:
    - er was voorkennis, net zoals bij elke terroristische aanslag... Maar denk niet dat de VS exact wist wat er stond te gebeuren, anders hadden ze wel F16's boven NYC laten vliegen.
    - United 93 is volgens mij gewoon neergehaald. Geloof niks van dat heldenverhaaltje... Van wat ik me ervan herinner spande het er destijds ook om en was al bekend dat er nog 1 vlucht in de lucht was en F16's erheen gestuurd...
    Haters everywhere but I don't really care.
      maandag 11 september 2006 @ 12:42:08 #24
    44699 err
    Da Itchy Trigga Finga Niggaz
    pi_41703224
    Ik zelf geloof totaal niet in de samenzweringen. En ga gewoon uit van een "reguliere" doch verschrikkelijke terroristische aanslag. Dat Bush en Co. dit zou hebben laten gebeuren betwijfel ik ook ten zeerste.
    "When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story"
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')