Ik kom hier op terug, ook op die andere post van je met de vragen als ik me beter kan concentreren/ meer tijd heb.quote:Op maandag 17 juli 2006 15:32 schreef Verbal het volgende:
[..]
Ga die dan eens bestuderen, en als je daar niets vreemds of opvallends aan ziet, wil ik je wel op weg helpen.
V.
Bijna nergens?quote:Op maandag 17 juli 2006 17:30 schreef Evil_Jur het volgende:
Zijn ze wel mooi te laat, net nu loose change bijna nergens nog serieus genomen wordt....
Jammer genoeg nog door teveel mensen.quote:Op maandag 17 juli 2006 17:30 schreef Evil_Jur het volgende:
Zijn ze wel mooi te laat, net nu loose change bijna nergens nog serieus genomen wordt....
Dat is helemaal niet zo raar dat de massamedia sneller info verstrekt dan militaire en overheidsorganen. Het globale nieuwsapparaat is gigantisch en er is tegenwoordig altijd wel iemand ergens met een camera aanwezig die het in een paar minuten wereldwijd bekend kan maken.quote:Op maandag 17 juli 2006 19:31 schreef atmosphere1 het volgende:
Senator Mark Dayton - Congressional hearing on "The 9/11 Commission Report"
Hierin wordt ook duidelijk dat het commission report onjuistheden bevat omdat ook zij waren voorgelogen. Zelfs standaard procedures waren niet gevolgd . Mensen die gewoon TV keken waren eerder op de hoogte dan the military!! De meest extreme vorm van nalatigheid daar was hier meerdere keren op één dag sprake van .
Dat is de grootste zwakte van de zogenaamde "truth-beweging". Er worden zoveel onzinnigheden en leugens gepresenteerd door echt domme mensen, dat ook serieuze en belangrijke vragen uit die hoek als belachelijk kunnen worden bestempeld. Op Fok zitten daar ook een paar van, je zou bijna denken dat ze bewust voor de "officiële kant" werken, om het makkelijk te maken om alles dat afwijkt van het officiële verhaal te ridiculiseren.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 11:16 schreef OpenYourMind het volgende:
[..]
Jammer genoeg nog door teveel mensen.![]()
Er zitten best goede stukken in maar de manier waarop ze het brengen en het mixxen van disinformatie met legitieme vragen laat de meeste mensen achter met het pentagon/wtc verhaal en niet het falen van de inlichtingendiensten en de cover-up naderhand.
Schrijf dat nou niet...quote:Op dinsdag 18 juli 2006 12:55 schreef Evil_Jur het volgende:
Op Fok zitten daar ook een paar van, je zou bijna denken dat ze bewust voor de "officiële kant" werken, om het makkelijk te maken om alles dat afwijkt van het officiële verhaal te ridiculiseren.
Ik ben het er mee eens dat praten over hologrammen en zo niet echt meewerkt, al zou ik oppassen met termen als 'domme mensen'.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 12:55 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Dat is de grootste zwakte van de zogenaamde "truth-beweging". Er worden zoveel onzinnigheden en leugens gepresenteerd door echt domme mensen, dat ook serieuze en belangrijke vragen uit die hoek als belachelijk kunnen worden bestempeld.
Tsja, aan de andere kant zou een opener geest van sommige 'coincidence theorists' op Fok! ook helpen.quote:Op Fok zitten daar ook een paar van, je zou bijna denken dat ze bewust voor de "officiële kant" werken, om het makkelijk te maken om alles dat afwijkt van het officiële verhaal te ridiculiseren.
Wel raar is dat het nieuws nog steeds niet doordrong ,overal staan tv's toch .quote:Op dinsdag 18 juli 2006 12:40 schreef CeeJee het volgende:
Dat is helemaal niet zo raar dat de massamedia sneller info verstrekt dan militaire en overheidsorganen. Het globale nieuwsapparaat is gigantisch en er is tegenwoordig altijd wel iemand ergens met een camera aanwezig die het in een paar minuten wereldwijd bekend kan maken.
Hadden ze toch ook ff kunnen googlen !quote:En de technologie ontwikkelt zich veel sneller dan logge overheidsorganen kunnen bijhouden.Een van de zaken die uit het 9/11 onderzoek kwam is dat de FBI tot 2001 een zoekmachine had die maar op een term tegelijk kon zoeken. Je kon op "terrorist" zoeken of op "vliegschool" maar niet op allebei.
Ik vind het verbijsterend hoe makkelijk normaal vrij kritische mensen zich door dergelijke verhalen laten sussen, zonder ook maar één vraagteken te zetten bij wat toch in feite ronduit belachelijke stellingen zijn. De Amerikaanse veiligheidsdiensten hadden voor 2001 al de beschikking over een systeem dat in real-time op grote schaal beleggingstransacties kon volgen (interessant ivm de insider trading rond 9/11), maar de FBI had niet de beschikking over een zoekmachine die hetzelfde kon als gratis zoekmachines die vrijelijk voor iedereen ter wereld beschikbaar waren? En dat accepteer jij zonder enige vorm van kritiekquote:Op dinsdag 18 juli 2006 12:40 schreef CeeJee het volgende:
Dat is helemaal niet zo raar dat de massamedia sneller info verstrekt dan militaire en overheidsorganen. Het globale nieuwsapparaat is gigantisch en er is tegenwoordig altijd wel iemand ergens met een camera aanwezig die het in een paar minuten wereldwijd bekend kan maken.
En de technologie ontwikkelt zich veel sneller dan logge overheidsorganen kunnen bijhouden.Een van de zaken die uit het 9/11 onderzoek kwam is dat de FBI tot 2001 een zoekmachine had die maar op een term tegelijk kon zoeken. Je kon op "terrorist" zoeken of op "vliegschool" maar niet op allebei.
Zekers, weet iemand wanneer ze verder gaan of was dit 't voorlopig?quote:Op woensdag 19 juli 2006 09:25 schreef Evil_Jur het volgende:
De National Geographic docu's zijn wel interessant moet ik zeggen.
Gisteren nog een stukkie van gezien. Wat moeten die journalisten dom zijn dat ze al die gedetailleerde details over de kapers en de reacties/fouten van verschillende overheidsinstanties niet als een complot interpreteren.quote:Op woensdag 19 juli 2006 09:25 schreef Evil_Jur het volgende:
Now you're just being sarcasticquote:Op woensdag 19 juli 2006 10:40 schreef klez het volgende:
[..]
Gisteren nog een stukkie van gezien. Wat moeten die journalisten dom zijn dat ze al die gedetailleerde details over de kapers en de reacties/fouten van verschillende overheidsinstanties niet als een complot interpreteren.![]()
Titels?quote:Op woensdag 19 juli 2006 09:25 schreef Evil_Jur het volgende:
Zie ook hier: http://www.ccdominoes.com/lc/LooseChangeGuide.htmlquote:Op dinsdag 18 juli 2006 11:16 schreef OpenYourMind het volgende:
[..]
Jammer genoeg nog door teveel mensen.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |