abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_42220402
Topic geschiedenis - NWS
9/11-complot of *-->niet<--*? #01 [NWS]
9/11-complot of *-->niet<--*? #02 [NWS]
9/11-complot of *-->niet<--*? #03 [NWS]
9/11-complot of *-->niet<--*? #04 [NWS]
9/11-complot of *-->niet<--*? #05 [NWS]
9/11-complot of *-->niet<--*? #06 [NWS]
9/11-complot of *-->niet<--*? #07 [NWS]
9/11-complot of *-->niet<--*? #08 [NWS]
9/11-complot of *-->niet<--*? #09 [NWS]
9/11-complot of *-->niet<--*? #10 [NWS]
9/11-complot of *-->niet<--*? #11 [NWS]
9/11-complot of *-->niet<--*? #12 [NWS]

Ik zal deze nog even opengooien, maar zal vandaag niet heel lang meer doorposten. Laatste drie posts uit deeltje 12:
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 00:09 schreef calvobbes het volgende:
Leg jij het dan eens uit. Als de overheid de macht heeft om een gebouw op te blazen, waarom doen ze het dan op die manier? Waarom laten ze het dan niet zo gebeuren alsof het op een ongeluk lijkt?
Waarom niet eerst de ene helft en dan de ander?

Vind je het niet een beetje raar dat, in het geval van een complot, ze wel zo slim zijn om duidelijke bewijzen van controlled demolition weg te halen, maar wel zo dom zijn om het als controlled demolition uit te laten zien....
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 00:09 schreef groningerstudent het volgende:

[..]

Als je nou niks beters te doen hebt dan dit soort onzinne opmerkingen te maken, zeg dan niks...
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 00:09 schreef atmosphere1 het volgende:

[..]

wie zegt dat ?
edit: link naar deel 12 nog even toegevoegd.

[ Bericht 17% gewijzigd door Drugshond op 30-09-2006 11:07:46 ]
Bananenyoghurt...
pi_42220539
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 00:09 schreef atmosphere1 het volgende:

[..]

wie zegt dat ?
De Zembla docu. De reden om WTC op te blazen zou zijn omdat de secret service, CIA en/ of een andere overheidsdienst daar bewijzen hadden liggen die aan zouden tonen dat 9/11 een complot was.
pi_42220551
quote:
Op donderdag 28 september 2006 20:51 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Welke verdieping was dat? En is dat de verdieping van waaraf de toren begon in te storten?
Hierop nog geen antwoord gezien.
pi_42220597
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 00:00 schreef atmosphere1 het volgende:
Wat wist hij ook niet meer ? ?? Hij wist niet meer hoe men het dan voor elkaar gekregen had . maar hij blijft erbij dat het een C.D. betreft. Het zijn 2 aparte dingen .

Hij was zich ervan bewust dat hij de schade niet had gezien aan de andere kant ,maar dat neemt niet z'n mening over C.D. niet weg .
Sterker nog: hij vroeg nog specifiek naar foto's en beelden vanaf de andere kant, maar die kreeg hij niet te zien.
pi_42220668
quote:
Op donderdag 28 september 2006 23:42 schreef pietje77 het volgende:
Zoals de makkelijk verifieerbare leugenaars van PM/NIST/9-11 commision al bewezen hebben kun je alles weerleggen met "inprobable causes" ( met alle respect).
Als het zo makkelijk is waarom kom je dan met 0,0 bewijs? Kom eens met bewijs voor je claims of stop met deze onzin. Bewijs daar gaat het om, maak je claim waar.
quote:
P.S ZEMBLA ZEGT DUS ZELF DAT DIE EXPERT ZEGT DAT WTC 7 IS OPGEBLAZEN/NAGESPRONGEN/ CONTROLLED DEMOLITION etc etc
Ik wordt een beetje moe van je etc etc, kom eens met bewijs ipv etc etc. Naarnaast was Jowenko niet op de hoogte van de omstandigheden rond WTC7 en jij blijkbaar ook niet, zie hier het hele verslag van de Zembla met Jowenko: http://cgi.omroep.nl/cgi-(...)0914-911extra-hi.asf

Hierin wordt duidelijk dat Jowenko heel veel dingen niet wist, hij ging alleen uit van de LC video na het horen van alle omstandingheden is controlled demolition van WTC7 voor Jowenko ook een raadsel dat kan namelijk niet met die onstandigheden. En dat is nou conclusies trekken aan de hand van feiten, iets waar jij niet in staat toe bent.
quote:
net zoals deze : The building's owner, Larry Silverstein, stated on a PBS documentary that he had conferred with the fire department commander on a decision to "pull it." Neither the FEMA nor NIST reports commented on this remark.
bahbah ( als je alle verklaringen leest van NIST/PM/9-11 COMM bv. tov. WTC7 , "pull it" , payne steward, dan is het duidelijk dat de criminelen met een cover up bezig zijn.
Pull is geen term voor het met explosieven opblazen van een gebouw!!!! Pull is een CD term voor het met kabels omtrekken van een gebouw. Voor iemand die claimt feiten te kennen ben je HEEL ERG SLECHT op de hoogte. Waarom zouden die rapporten in moeten gaan op een quote van Silverstein waar hij het over het terugtrekken van de brandweer heeft? Echt logica heb je nog nooit van gehoord zeker, bijna eng op te zien hoe je blindelings al die leugens van die conspirancy sites volgt. Trouwens het 9-11 commisie onderzoek had niks te maken met WTC7 en daarom staat er niks over in het rapport. Zoek maar eens wat hun missiestatment was.

Trouwens die 9-11 hoax link waar je mee komt, zet op z'n frontpage:

Aluminum planes can't enter steel buildings.
All the documentation showing planes striking the WTC is phony

Als jij dit soort sites gebruikt om je claims te bewijzen sorry maar wat heb jij de afgeloen 3 jaar dan gedaan, iig niet opzoek naar echte bewijs want dit is echt totale onzin zelfs kleuters begrijpen dat. Dus kom eens met echt bewijs en onderbouw dat met je eigen woorden. Weer zo'n post met veel geschreeuw en geen enkel bewijs is slechts een teken van zwakte dat je de discussie niet aandurft.

Voor iemand die zoveel schreeuwt dat hij weet wat er echt gebeurd is kom je met heel weinig feiten en dat doet je betoog geen goed, durf eens echt de discussie aan te gaan over een specifiek onderwerp. Ik heb het een paar keer geprobeerd maar je negeert stelselmatig iedere post waarin ik je ongelijk aantoon om hetzelfde verhaal paar post later weer te herhalen? Wat doe je hier dan eigenlijk?
pi_42220694
Jongens zie het nou in

Bush zit erachter hij is de duivel
hij heeft die explosieven neergelegd
wie dit niet gelooft is gewoon dom
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
pi_42220754
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 00:23 schreef Meki het volgende:
Jongens zie het nou in

Kijk, het bewijs:
  vrijdag 29 september 2006 @ 00:27:25 #8
66714 YuckFou
Nu niet, nooit niet...
pi_42220805
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 00:25 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Kijk, het bewijs:
[afbeelding]

slechte tvp I know...
Are we not savages, innately destined to maim and kill?
Blame it on the environment, heredity or evolution: we're still responsible
Our intelligence may progress at geometric rates
Yet socially we remain belligerent neonates
pi_42220811
hij is het echt
hij lijkt erop
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
pi_42221218
http://cgi.omroep.nl/cgi-(...)mbla/bb.20060910.asf

Even het verhaal met die explosievenexpert uitgetikt. We beginnen bij 46:54, vragen en opmerkingen van de interviewer zijn in cursief weergegeven.
quote:
Zie je hem vanaf boven gaan? Nee, hij gaat vanaf onder.
Hij gaat vanaf onder?
Toch? Ze hebben gewoon kolommen weggeblazen. Het is nagesprongen.
Dit valt anders dan het World Trade Center?
Vind je niet dan?
Ja, de onderste verdiepingen gaan eerst.
Ja, en de rest zakt er gewoon in. Dit is controlled demolition.
Zeker weten?
Zeker weten. Dit is nagesprongen. Dit is in opdracht gebeurd. Dit heeft een team gedaan van experts.
Maar dit is ook op 11 september gebeurd.
Dezelfde dag? [Highlight 1]
Dezelfde dag.
Dezelfde dag? Weet je dat zeker?
Ja.
Maar was dat zeker weten de elfde? Dat kan niet waar zijn [maar ik geef toe dat ik dit niet goed kan verstaan, GS]
Zeven uur nadat het World Trade Center naar beneden viel.
Ja? Dan hebben ze hard gewerkt.
Vervolgens een stukje commentaar en weer verder, waarbij inderdaad wordt gezegd dat hij erbij blijft dat het is opgeblazen:
quote:
Dit is vakwerk, zonder meer. Weten heel goed wat ze doen die jongens.
Met hoeveel man heeft u hoeveel tijd nodig om dat te doen?
Dat weet ik niet precies.
Maakt u eens een schatting.
Ja, dan moet je wel ervaren mensen hebben, maar als je een man of 30, 40 zou hebben... Kijk een paar met de snijbrander, de rest brengt hem aan, andere mensen sluiten dat koord met die boosters aan, dat moet allemaal precies op hetzelfde moment gaan en weer een derde die zet het elektronische systeem erop. En daar gaat ie.
Terwijl overal brand was. Ook in dat gebouw was brand. [Highlight 2]
Dat was niet geblust?
Ze hebben de brand niet geblust, dus de mensen die dat moesten doen die moesten dat doen terwijl het binnen nog brandde.
Ja, dat is vreemd. Dat is vreemd. Dat vind ik ook heel vreemd. Daar heb ik geen verklaring voor.
Paar opmerkingen. Hij was stellig tot het met highlight 1 gemarkeerde moment. Op dat moment zie je hem twijfelen. In het tussenstukje wordt daarentegen weer expliciet gezegd dat hij wel zeker was dat het gebouw was opgeblazen. Echter, op dat moment wist hij blijkbaar nog niet dat er brand woedde. De laatste vier zinnen interpreteer ik dan ook als een intrekking van het voorgaande.
Bananenyoghurt...
pi_42221482
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 00:46 schreef groningerstudent het volgende:
http://cgi.omroep.nl/cgi-(...)mbla/bb.20060910.asf

Even het verhaal met die explosievenexpert uitgetikt. We beginnen bij 46:54, vragen en opmerkingen van de interviewer zijn in cursief weergegeven.
[..]

Vervolgens een stukje commentaar en weer verder, waarbij inderdaad wordt gezegd dat hij erbij blijft dat het is opgeblazen:
[..]

Paar opmerkingen. Hij was stellig tot het met highlight 1 gemarkeerde moment. Op dat moment zie je hem twijfelen. In het tussenstukje wordt daarentegen weer expliciet gezegd dat hij wel zeker was dat het gebouw was opgeblazen. Echter, op dat moment wist hij blijkbaar nog niet dat er brand woedde. De laatste vier zinnen interpreteer ik dan ook als een intrekking van het voorgaande.
Eigenlijk moet je dit zien: http://cgi.omroep.nl/cgi-(...)0914-911extra-hi.asf

Dit is het hele verslag van waarin Zembla WTC7 met Jowenko bespreekt, duurt zo'n 25 minuten. Hiervan heeft Zembla uiteindelijk maar een paar minuten gebruikt. Uit dit totale verslag wordt duidelijk dat hij echt totaal niks wist van de omstandigheden en slechts uitging van de video en dat hij ooit op journaal had gehoord dat er op een WTC gebouw was nagesprongen. Het journaal bedoelde hier echter WTC6 mee wat enkele weken werd omgetrokken met kabels (pull). Zodra hij steeds meer feiten hoort begint hij steeds meer te twijfelen en Zembla maakt zelfs nog een paar foutjes in de informatie die ze aan Jowenko geven.

Meer info voor je: http://www.implosionworld(...)20of%209-8-06%20.pdf

Complimenten trouwens voor je thermite post, tenminste iemand die de logica achter de claims onderzoekt. De logica achter gebeurtenissen zoeken mis ik vaak in de claims van conspirancy aanhangers.
pi_42221566
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 00:23 schreef Meki het volgende:
Jongens zie het nou in

Als jij nou eens gewoon opkafferde?
Zelden schryf ik wat ik wil, en nooit wat 'n ander wil.
pi_42224129
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 00:06 schreef pietje77 het volgende:
Het enige waardoor het in zijn ogen niet kon in BEIDE gevallen, was de door HEM geschatte implementatie tijden.(beveiliging WTC Marvin Bush, weghalen bomhonden, stroomstorinegen/werkzaamheden, standaard afgesloten wisselende werkzaamheden op verdiepingen etc etc etc etc)
Hij wilde "volhouden"dat ze hard gewerkt hadden ( hij kan het niet geloven).
Maar toen dat uitgesloten was door de brand, wist hij het niet meer.....
Ook kunnen natuurlijk de timers etc allemaal afgesteld worden om op iedere hoogte te "beginnen"
zie "9-11 mysteries"...
Wat een ongefundeerde crap weer. Marvin Bush was aandeelhouder in een bedrijf dat onder andere verantwoordelijk was voor de beveiliging van het WTC tot 2000 Hij heeft persoonlijk nooit wat met de beveiligingsoperatie te maken gehad.
pi_42224210
quote:
Op donderdag 28 september 2006 23:42 schreef pietje77 het volgende:

P.S ZEMBLA ZEGT DUS ZELF DAT DIE EXPERT ZEGT DAT WTC 7 IS OPGEBLAZEN/NAGESPRONGEN/ CONTROLLED DEMOLITION etc etc
DENK EENS NA!

Zie je niet hoe achterlijk eenzijdig je weer bezig bent? Alles dat Zembla onderuit haalt is onzin, maar een opmerking van iemand nav een filmpje van 10 seconden is wel bewijs? Komt je IQ uberhaupt wel boven de 70?

Misschien had hij wat anders gezegd als ze hem ook deze beelden hadden laten zien, ken jij ze eigenlijk wel?:

vrijdag 29 september 2006 @ 11:34:42 #15
66714 YuckFou
Nu niet, nooit niet...
pi_42228284
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 01:00 schreef mouzzer het volgende:
Complimenten trouwens voor je thermite post,
Kan je die ff quoten/linken?? ik kan hem zo snel niet terug vinden...
pi_42228780
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 00:46 schreef groningerstudent het volgende:

Toch wel apart dat een dergelijk stukje als bewijs wordt gezien dat het gebouw gecontroleerd is gesloopt!
Is er verder niemand in de VS die meer materiaal gezien heeft en dat beter bestudeerd heeft die daar wat over kan zeggen?
Iemand die een dergelijk fragment voor het eerst ziet en niet eens weet wanneer dat is gebeurd, kun je toch niet echt overtuigend noemen he!
Behalve als je perse in dat verhaal wilt geloven...

[ Bericht 0% gewijzigd door calvobbes op 29-09-2006 11:57:36 ]
pi_42230589
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 11:51 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Toch wel apart dat een dergelijk stukje als bewijs wordt gezien dat het gebouw gecontroleerd is gesloopt!
Is er verder niemand in de VS die meer materiaal gezien heeft en dat beter bestudeerd heeft die daar wat over kan zeggen?
Iemand die een dergelijk fragment voor het eerst ziet en niet eens weet wanneer dat is gebeurd, kun je toch niet echt overtuigend noemen he!
Behalve als je perse in dat verhaal wilt geloven...
http://www.implosionworld(...)20of%209-8-06%20.pdf

Analyses van CD experts die wel naar alle omstandigheden hebben gekeken. Maar het zijn amerikanen dus waarschijnlijk niet objectief genoeg
pi_42230665
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 11:34 schreef YuckFou het volgende:

[..]

Kan je die ff quoten/linken?? ik kan hem zo snel niet terug vinden...
911 complot of niet deeltje 12
  vrijdag 29 september 2006 @ 13:24:11 #19
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_42231035
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 13:06 schreef mouzzer het volgende:

[..]

http://www.implosionworld(...)20of%209-8-06%20.pdf

Analyses van CD experts die wel naar alle omstandigheden hebben gekeken. Maar het zijn amerikanen dus waarschijnlijk niet objectief genoeg
Ze praten om de feiten heen en zodat het past op de NIST.

op de vraag van thermate wordt afwijkend gereageerd. ben niet overtuigd van dit document. Momentum wordt eens noemd. een flut docuement dus.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_42231093
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 13:24 schreef Lambiekje het volgende:

op de vraag van thermate wordt afwijkend gereageerd.
Geef jij dan eens het goed voorbeeld en geef eens antwoord op alle vragen die jou gesteld worden!
pi_42231330
quote:

[..]

op de vraag van thermate wordt afwijkend gereageerd. ben niet overtuigd van dit document. Momentum wordt eens noemd. een flut docuement dus.
Pak eens een woordenboek en zoek feit eens op. En geef dan aan om welke feiten ze heenpraten? Als er iemand is die om de feiten heenpraat ben jij het wel.

Dat jij dit een flut document noemt is genoeg bewijs dat je niet de waarheid wilt weten. Waarom reageer je hier dan nog?
pi_42232640
quote:

[..]

Inhoudelijk reageren aub.
  vrijdag 29 september 2006 @ 14:52:32 #23
66714 YuckFou
Nu niet, nooit niet...
pi_42233048
quote:

Voor een leek als ik zelfs te begrijpen! (nou ja....) ook grappig om te zien hoe schreeuwlelijken als pietje77&Lambiekje er volkomen overheen lezen
Kleine kanttekening toch, thermiet is toch een mengsel van aluminiumpoeder en ijzeroxide? om nog ff olie op t vuur te gooien, zou het kunnen dat de kolommen van het WTC dermate roestig waren dat insmeren hiervan met aluminiumpoeder een soort thermiet creerde? (geen idee of dit uberhaupt mogelijk is??)
zodat de vuurzee van de kerosine nog een extra handje geholpen is bij het verzwakken van de torens?
Nah ja, ik heb weer eens wat meer gepost dan een 'tpv' ik lees gezellig mee verder...
pi_42235671
Ik weet niet of deze af voorbij is gekomen, maar ik ben hem in die delen die ik van topic 10, 11 en 12 heb gezien niet tegen gekomen:

Er zijn nogal wat mensen die claimen dat die core zo onvoorstelbaar dik, lomp en sterk was en daarom wel moest blijven staan. Buiten dat die core ook maar ontworpen was op een toren (met bijbehorende belasting) van 400 meter, moet je toch eens goed kijken hoe de verhoudingen waren. Die torens waren voornamelijk lucht.
pi_42237218
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 16:37 schreef en_door_slecht het volgende:
Ik weet niet of deze af voorbij is gekomen, maar ik ben hem in die delen die ik van topic 10, 11 en 12 heb gezien niet tegen gekomen:
[afbeelding]
Er zijn nogal wat mensen die claimen dat die core zo onvoorstelbaar dik, lomp en sterk was en daarom wel moest blijven staan. Buiten dat die core ook maar ontworpen was op een toren (met bijbehorende belasting) van 400 meter, moet je toch eens goed kijken hoe de verhoudingen waren. Die torens waren voornamelijk lucht.
Mooie foto.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')