abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41727004
Hier verder dan maar ?
vorig deel:
911 complot of niet deeltje 9

Mijn mening over 9/11

Wat in mijn opinie tegen een complot spreekt zijn de volgende feiten:
- De Al-Qaeda achterban van Osama Bin Laden heeft niet 1 keer ontkend dat ze iets te maken hebben met 9/11
OBL heeft daarintegen wel een keer een korte verklaring aan Al-jazeera gegeven dat hij niets te maken had met 9/11
Als hij werkelijk niets te maken heeft met 9/11 is hij waarschijnlijk allang vermoord, en zijn die volgelingen van hem te trots om toe te geven dat ze al geen tijden meer iets van hem gehoord hebben.

- De instorttijd van de torens, in Loose Change hebben ze het over de tijd dat een steen van het WTC valt.
Het WTC zou zonder enige weerstand naarbeneden gelazerd zijn.
Misschien dat het in de buurt zou kunnen komen van deze verklaring als je de gehele metalen/betonnen kern van het gebouw, onderaan zou saboteren dmv explosieven of een andere vorm van verzwakking. ? Ik zag namelijk gewoon het puin alle kanten opvallen ( zijwaarts ) Dit kan toch alleen op een dergelijke manier gebeuren als er daadwerkelijk weerstand is ???

- Als ik een complot zou smeden om het WTC met vliegtuigen slopen, had ik vrachtvliegtuigen gebruikt met veel dood gewicht erin, beton en metaal bijvoorbeeld. Dan zou je het WTC niet eens hoeven bewerken met explosieven, dan is de constructie al zodanig verzwakt dat de boel gewoon in kan zakken. En niemand ziet het verschil tussen puin van het WTC en de lading van het vliegtuig.

Zaken die vóór een complot pleiten:

- WTC 7 is op een dergelijke nette manier ingezakt dat het te vreemd is om de officiële verklaring te doen geloven.
Dit kan bijna niets anders zijn dan controlled demolition, expert die bij NOVA in de uitzending zat bevestigde dit nota bene. Volgens de officiële verklaring is het gebouw door brand onderin het gebouw in elkaar gestort.
Heeft dit gebouw geen sprinklerinstallatie? Het gebouw is enorm breed, dat betekend dat het gewicht verdeeld werd over een redelijke oppervlakte, het zou dus overal even heet geweest moeten zijn om het zo netjes in te laten storten.
Bovendien zou het best een aantal dagen ongestoord kunnen branden.
Als je het controlled demolition was, waarom was dit gebouw dan alvast van explosieven voorzien? voorkennis is my first thought.

- Vliegtuig dat is neergestort bij Shanksville, helicopterbeelden laten slechts een gat zien met wat schroot. Maar in feite geen spoor te bekennen van een vliegtuig, laat staan lijken of staartdelen o.i.d.

- Videobeelden van de vliegtuiginslag in het Pentagon die in beslag zijn genomen.

- Het bellen met mobiele telefoons in de boeings.
Dit was in 2001 nog helemaal niet mogelijk, boeing maakte dat pas in 2004 mogelijk.

Uiteraard hoop ik niet dat er duistere groepen o.i.d. verantwoordelijk zijn voor dit alles, het zou de wereld er absoluut niet beter op maken.
  dinsdag 12 september 2006 @ 01:33:47 #2
20211 Da_Ripper
Follow your bliss
pi_41727048
Dat hele 9/11 report is niet geloofwaardig.
Wanneer de beschuldigde zijn eigen commisie kan samenstellen is er iets grandioos fout.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
By the standards of a court of law, all of the top personnel on the Commission would have been dismissed from the 9/11 case for cause – conflicts of interest – rather than serve as judges to hear testimony on the crime of the century. Rather than being impartial and independent, the key players were "mobbed up," as a prosecutor might say.

* Thomas Kean, appointed chairman of the Commission by Bush, is a "moderate" Republican politician and member of the board of directors and shareholder of Amerada Hess, which is involved in the Hess-Delta joint venture with Delta Oil of Saudi Arabia, reportedly owned by the [Khalid] Bin Mahfouz and Al-Amoudi clans. This company participated in planning a Trans-Afghan oil pipeline just before 9/11, and 9/11 provided the basis to invade Afghanistan, install a puppet government headed by a former Unocal employee and place military bases along the proposed route. Khalid Bin Mahfouz is Saudi Arabia’s largest banker and former senior executive with the legendary organized crime bank BCCI. Clients include the Saudi Royal family and the Saudi Bin Ladin group of companies. Mahfouz was linked to George W. Bush when he was in the oil business and in the BCCI scandal, as well as to Bush’s father and the American investment firm, Carlyle Group.
* Lee Hamilton, vice chair (not co-chair), is a Democratic politician who has always sought "bipartisanship." He chaired the House committee to investigate (cover up) the Iran/Contra affair in 1987 and performed a similar service on the House Committee to investigate the "October surprise" in which the Reagan-Bush campaign team had secretly negotiated with the Iranian revolutionary government to release the American hostages after the November presidential election in exchange for future weapons shipments to the Iranian government. The always-reliable Hamilton couldn’t find any wrong-doing in either investigation.
* Philip Zelikow, appointed by Bush as executive director, served in Bush I with Condoleezza Rice, co-authored a 1997 book with the current national security adviser Condoleezza Rice, was on the transition team to advise the incoming Bush II administration on terror-related intelligence, and served on the Bush II foreign intelligence advisory board after 9/11 until appointment to the Commission. Zelikow admitted multiple contacts with Karl Rove, top political adviser in the White House, prior to appointment. Victims’ families repeatedly called for his resignation and limitations on his responsibilities.

Talk about conflicts of interest! There’s dirty laundry throughout the Commissioners. Only former Georgia Senator Max Clelland had the integrity to resign when he saw what was coming, calling the Commission a "sham."

bron
Wat je vindt, ...
  dinsdag 12 september 2006 @ 01:38:40 #3
138800 compier
This is Spartaaaaaaaa
pi_41727111
quote:
Op dinsdag 12 september 2006 01:30 schreef Twin1983 het volgende:
Hier verder dan maar ?
vorig deel:

- Het bellen met mobiele telefoons in de boeings.
Dit was in 2001 nog helemaal niet mogelijk, boeing maakte dat pas in 2004 mogelijk.
er zitten in elke stoel creditcard telefoons....
Mijn usericon is mede mogelijk gemaakt door wonderer.
Live from Sparta MO
JOE-ES-EE!!
  dinsdag 12 september 2006 @ 01:39:35 #4
103219 OpenYourMind
Question Everything
pi_41727122
Nog maar een keer deze informatie posten dan. Ik denk namelijk niet dat veel mensen de post volledig gelezen hebben. Laat staan dat ze de video's bekeken hebben of zelfs maar de intentie hebben gehad om 1 of meerdere video's te bekijken.

Als je echt wil weten wat er waar is van 9/11 en de politiek ervoor en erna zal je daar ontzettend veel tijd voor vrij moeten maken.

Zembla

De Zembla documentaire was erg goed. Eindelijk een mainstream media die door onderzoeksjournalistiek de grootste hoaxen van de 9/11 Truth Movement aanpakt en onderuit haalt. Ze bleken echter zeer objectief en bespraken ook enkele andere opmerkelijkheden zoals insider trading en de waarschuwingen en voorkennis van inlichtingendiensten. Al met al een zeer goede documentaire.

De documentaire is hier te zien:
http://omroep.vara.nl/tvradiointernet_detail.jsp?maintopic=424&subtopic=4177

Naast deze documentaire raad ik iedereen nog een aantal video's aan.

9/11 Press for Truth

http://video.google.com/videoplay?docid=-1016720641536424083

Deze documentaire is gemaakt door de Jersey Girls, een groep weduwen die de waarheid rond 9/11 boven tafel willen hebben en die van mening zijn dat het officiele verhaal een coverup was. Dit zijn tevens de oprichters van de Family Steering Committee (FSC) en zij hebben ervoor gezorgd dat er uberhaupt een officieel onderzoek naar 9/11 kwam. Samen met de research van Paul Thompson en zijn 9/11 project is deze documentaire tot stand gekomen.

Naar mijn mening laat deze documentaire heel duidelijk en onbetwisbaar zien dat de Bush regering gelogen heeft over heel veel verschillende zaken. Dat ze de 9/11 commissie hebben tegengewerkt, dat de 9/11 commissie zelf gekozen en gevormt is om te dienen als een coverup. Dit alleen is al zeer kwalijk te noemen.

Who Killed John O'Neill

http://video.google.nl/videoplay?docid=-3781113200636275190&q=o%27neill

Een groot deel van de film bestaat uit droge feiten. Het andere deel bestaat uit het speculeren en het komen tot een goed onderbouwde samenzweringstheorie waarin de hoofdpersoon met zichzelf (in verschillende personage) in discussie gaat. Heel veel informatie in de film is echter meer dan alleen een samenzweringstheorie, het is een weergave van feiten. Deze feiten worden in de film aan elkaar gekoppeld en vormen een theorie. De uiteindelijke samenzwering die geopperd wordt in deze film is zeer goed uitgewerkt maar nog niet alles omvattend. De samenzweringstheorie over Al Qaida als drugssmokkelaars en bewakers van de opium handel met medewerking van de CIA (afghanistan produceert 90% van de opium wereldwijd) zit waarschijnlijk niet ver af van de werkelijkheid. Dat 9/11 is uitgevoerd (inside job of let it happen) met als doel het kunnen voortzetten van de wereldwijde drugssmokkel is voor mij echter te kort door de bocht en dit kan ik niet als volledig motief aanvaarden. Naar mijn mening speelt geopolitiek en de schaarser wordende grondstoffen een nog veel grotere rol. (zie Peak Oil stukje)

Omdat velen al moeite zullen hebben met (het aanvaarden van) de informatie die in deze film getoond wordt heb ik hieronder een aantal van de beste documentaires geselecteerd waarin het grootste deel van de genoemde feiten ter sprake komen.

En zo komen we langzaam bij het grote geheel van de conspiracy waarvan 9/11 slechts een klein onderdeel is. Eigenlijk zijn dit allemaal kleine samenzweringen, maar als het ene uitkomt en de mainstream media zou bereiken kan dit gevolgen hebben voor het hele kaartenhuis vol leugens en misleiding.

C.I.A., Covert Operations & Drugs:

1. GNN - Crack the C.I.A. (9 min.)
2. PBS - Bill Moyers - The Secret Government (22 min.)
3. Coverup: Behind the Iran-Contra Affair (20 min.)
4. Philip Agee, former C.I.A. Case Officer (22 min.)
5. Michael Ruppert - C.I.A. and Drug Running (1997) (1 uur 46 min.)

Olie, Drugs, Geopolitiek en 11 september:

1. Michael Ruppert - The Truth & Lies of 9/11 (2 uur 18 min.)
2. Michel Chossudovsky - War and Globalization - The Truth Behind September 11 (1 uur 57 min.)

Beste lezingen en korte filmpjes over 11 september:

1. Mindy Kleinberg - 911 Commission Testimony (9 min.)
2. Senator Mark Dayton - Congressional hearing on "The 9/11 Commission Report" (12 min.)
3. Joyce Lynn - Cover-up Commission (30 min.)
4. John Judge - 911 Omission Report (25 min.)
5. John Judge - Intelligence Agencies (14 min.)
6. Paul Thompson - Foreign Intelligence Warnings (21 min.)
7. Paul Thompson - Pakistan CIA & ISI (27 min.)
8. Michael Ruppert - Motives & Means (35 min.)
9. Michael Ruppert - Cheney Command and Control (29 min.)
10. Indira Singh - Sibel's Letter PTECH (31 min.)
11. Indira Singh and Michael Ruppert - Questions and Answers (23 min.)
12. Michael Springman - VISAS for Terrorists (14 min.)
13. Daniel Hopsicker - MadCow Morning News Show #5.wmv (21 min.)
14. Joseph Calhoun - WTC Bombing 1993 (34 min.)
15. WTC bombing 1993 + Phoenix Memo (3 min.)
16. Blocking of FBI Investigations (3 min.)
17. Operation Northwoods (6 min.)
18. Neocons - PNAC & Geopolitics (4 min.)
19. Paul Thompson - About the Official 911 Report (2 min.)
20. Everybody's Gotta Learn Sometime (1 uur 12 min.)

Peak Oil en de US Dollar hegemonie

Deze theorie komt niet voor in de film maar is naar mijn mening de sterkste alternatieve verklaring voor het buitenlandse beleid van de VS van dit moment.

Korte synopsis:

De Bush administratie heeft in het begin van 2001 een onderzoek gedaan naar energy security (Cheney Energy Task Force) en ziet de energievoorziening als een van de grootste bedreigingen voor het voortbestaan van de VS en de wereldeconomie. Het grootste deel van dit onderzoek is nog steeds classified.

Ander leesmateriaal waarin deze zorgen ook worden geuit zijn o.a. het boek van Zbigniew Brzezinski, “The Grand Chessboard” en het rapport van de denk tank genaamd “The Project of the New American Century (PNAC)”. Zij gaven al voor 2001 aan dat het voor de VS nodig is om de invloed in het Midden Oosten en Zuidoost Azië (60 procent van de wereld reserves aan grondstoffen) te vergroten voor het behouden van de Amerikaanse hegemonie. Hierbij worden grondstoffen en energie als belangrijkste argument (national security) gezien.

Peak Oil (Energy Security):

1. BBC Money Programme - The War for Oil (29 min.)
2. The End of Suburbia (short version) (24 min.)
3. Richard Heinberg - War for Oil (29 min.)

Petrodollar (U.S. Dollar Hegemony):

1. U.S. Dollar Hegemony (14 min.)
2. Hon. Ron Paul - The End of Dollar Hegemony (35 min.)

Achtergrondinformatie en websites

Documenten over 11 september:

• Transcript of Mindy Kleinberg's Testimony Before the 911 Commission
  • July 23, 2004 - Sibel Edmond’s Statement on the 9/11 Commission's Report
  • August 1, 2004 - Sibel Edmond’s Letter to Chairman Thomas Kean

Websites:

The people with the endless bios: An introduction to the world we live in
    http://home.planet.nl/~reijd050/introduction.htm

Unacknowledged Special Access Programs
    http://home.planet.nl/~reijd050/organisations/USAPs.htm

Onbeantwoorde vragen van de Family Steering Committee (FSC)
    http://www.911independentcommission.org/questions.html

Complete 911 Timeline by Paul Thompson (Naslagwerk)
    http://www.cooperativeres(...)?project=911_project

Conclusies:

Wat ik hier uit concludeer is dat:

1. De wereld(politiek) corrupt is, delen van de Amerikaanse regering van de afgelopen 50 jaar, inlichtingendiensten, georganiseerde misdaad (mafia), de rechtelijke macht en de media zijn nauw met elkaar verbonden.

2. Het officiele verhaal van 9/11 niet klopt, wat er precies niet klopt en wat er dan mogelijk wel gebeurd kan zijn, inclusief daders, motieven en de utivoering van 9/11, is niet duidelijk. Het geheel is te groot en niet te bevatten, er is zoveel informatie dat we onmogelijk precies kunnen weten wat er gebeurd is.

3. Wat we echter wel weten is dat de overheid en de media het volk niet de waarheid vertellen en dat we slechts radartjes in het systeem zijn, onder controle van het systeem en mogelijk van een global elite. (wat niet noodzakelijkerwijs slecht hoeft te zijn)
  • "And if all others accepted the lie which the Party imposed - if all records told the same tale - then the lie passed into history and became truth. Who controls the past controls the future, who controls the present controls the past."
      Redactie Frontpage dinsdag 12 september 2006 @ 01:48:25 #5
    1150 crew  SunChaser
    Leuker wordt het niet
    pi_41727201
    quote:
    Op dinsdag 12 september 2006 01:38 schreef compier het volgende:

[..]

Dat gebruikten ze ook in United 93 idd
    pi_41727204
    Openyourmind: Dat het geheel grotendeels te wijten is aan chronisch dreigende olietekorten dat is zeker waar.
    Maar het is sowieso een enorme berg aan informatie die je door zult moeten spitten wil je daadwerkelijk ergens komen, dus ik beperk me tot de feiten van 9/11 zelf.
    Zoals bijvoorbeeld het mysterie rond WTC gebouw 7.
    Het lijkt me belangrijk dat juist dit soort `kleinere` feiten belangrijk zijn om in de gaten te houden om houvast te hebben in de massaal aanwezige stroom informatie.
    Nette post trouwens !
      dinsdag 12 september 2006 @ 01:50:50 #7
    20211 Da_Ripper
    Follow your bliss
    pi_41727219
    WOW

kijk dat is pas onderzoek doen, respect als je ze allemaal gezien hebt (en samenbrengt in 1 post)

ik heb hem gebookmarked!

Ik had zelf al de docu "Who killed John O'Neill gezien.
    Hierin wordt een aspect genoemd wat ik niet veel terug zie, hier of in andere 911 films: DRUGS
    Laatst ook weer het bericht dat de opium opbrengs uit afganistan in 2006 het hoogste ooit was.

Zelf heb ik ook een dikke map bookmarks, maar die gaan meer over de New Wordl Order
    voor wie ook zoveel filmpjes wil zien...
    hier is een Jukebox met filmpjes

[ Bericht 12% gewijzigd door Da_Ripper op 12-09-2006 01:57:46 ]
    Wat je vindt, ...
    pi_41727244
    Dûh! Tuurlijk was het een complot!

Of denken jullie dat die terroristjes elkaar opbelden zo van "hey ik ben zojuist een toren in gevlogen, is gaaf man, moet je ook eens doen!"

Nee. Dat hadden ze van tevoren bedacht. Dus het was een complot tegen amerika of bush of whatever...
      dinsdag 12 september 2006 @ 02:06:11 #9
    93076 BaajGuardian
    De echte BG, die tof is.
    pi_41727327
    voor meki: loose change is juist een belediging voor alle mensen die vragen hebben over 9/11.
    het zit vol met uit verband gerukte zaken, en leugens.
    Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
      dinsdag 12 september 2006 @ 03:53:08 #10
    153313 Orwell
    aka Huig Molenaar
    pi_41727682
    quote:
    Hier verder dan maar ?
    vorig deel:

Uiteraard hoop ik niet dat er duistere groepen o.i.d. verantwoordelijk zijn voor dit alles, het zou de wereld er absoluut niet beter op maken.
    ik vrees dat het geen aanval is geweest van de Marianne Weber fanclub...
    Huig
    pi_41727690
    Waarom vergeet iedereen die poederbrieven?
    pi_41728227
    quote:
    - WTC 7 is op een dergelijke nette manier ingezakt dat het te vreemd is om de officiële verklaring te doen geloven.
    Dit kan bijna niets anders zijn dan controlled demolition, expert die bij NOVA in de uitzending zat bevestigde dit nota bene. Volgens de officiële verklaring is het gebouw door brand onderin het gebouw in elkaar gestort.
    Heeft dit gebouw geen sprinklerinstallatie? Het gebouw is enorm breed, dat betekend dat het gewicht verdeeld werd over een redelijke oppervlakte, het zou dus overal even heet geweest moeten zijn om het zo netjes in te laten storten.
    Bovendien zou het best een aantal dagen ongestoord kunnen branden.
    Als je het controlled demolition was, waarom was dit gebouw dan alvast van explosieven voorzien? voorkennis is my first thought.
    Heb je dit ook gelezen?
    in a crowd you lose humanity
    pi_41728327
    Heel dat loose Changes verhaal klopt van geen kanten! Als een Boeing erin vliegt heb je een grote brandbom! Een sprinkler installatie is niet instaat om dat te blussen tevens. En er zijn nog veel meer dingen te vinden op het internet die wetenschappelijk aantonen dat die torens wel zijn ingestort door vliegtuigen. Dat CIA gebouw daarintegen blijkt wel met explosieven te zijn gedaan.
      dinsdag 12 september 2006 @ 08:23:14 #14
    28167 matthijst
    In a New York State of Mind
    pi_41728429
    quote:
    Op dinsdag 12 september 2006 03:57 schreef sig000 het volgende:

Huh?
    Wat heeft dat ermee te maken?
    Haters everywhere but I don't really care.
    pi_41728827
    Ik vind nog steeds de officiele versie het minst onwaarschijnlijk, maar vertrouwen doe ik hem ook niet. Ik blijf gewoon open voor nieuwe informatie, alhoewel ik niet denk dat er ooit iets echt onthuld zal worden, laat staan dat dat iets zou veranderen.
    pi_41728994
    Deze reportages wil ik straks thuis wel eens bekijken.
    When you earnestly believe you can compensate for a lack of skill by doubling your efforts, there's no end to what you can't do...
      dinsdag 12 september 2006 @ 09:09:58 #17
    52357 Lambiekje
    Everything is upside down
    pi_41729008
    quote:
    Op dinsdag 12 september 2006 01:38 schreef compier het volgende:

[..]

ja dat wel. maar er is duidelijkge geraporteerd dat er Mobieltjes gebruikt zijn tijdens die vlucht. Transcriptie van de gesprekken kom zwaar geforceerd over. Naar mijn idee.

beetje vrij vertaald. maar een van de gesprekken ging als volgt.
    Gast die zijn Moeder beld en zegt van : hallo mam, met Henk De Vries. Het vliegtuig is gekaapt. Je geloofd me toch wel. Je geloofd met toch wel. ** Welke malloot praat zo tegen zijn moeder.

Er zijn meerder van dat soort vage gesprekken. Dat er dus is gecoverd dient te worden is ook hier weer duidelijk.

En overigens dan is Flight 93 wel een erg sneue film. Want daar gebruiken ze alleen maar hun mobietlje op eentje na.
    Neem aan dat ze het wel 'waarheidsgertouw' willen filmen.
    Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
      dinsdag 12 september 2006 @ 09:14:28 #18
    15221 Falco
    Afleidingsmanoeuvre
    pi_41729087
    quote:
    Op dinsdag 12 september 2006 03:57 schreef sig000 het volgende:

Dat staat er toch echt los van...
    <a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
      Redactie Frontpage dinsdag 12 september 2006 @ 09:33:26 #19
    1150 crew  SunChaser
    Leuker wordt het niet
    pi_41729406
    quote:
    Op dinsdag 12 september 2006 09:09 schreef Lambiekje het volgende:
    En overigens dan is Flight 93 wel een erg sneue film. Want daar gebruiken ze alleen maar hun mobietlje op eentje na.
    Neem aan dat ze het wel 'waarheidsgertouw' willen filmen.
    In United 93 gebruiken ze allemaal creditcardtelefoons.
    pi_41729485
    Als er al een complot is, dan deze:

-------------------------------------------------------------------------------------------

Robert Scheer: Gaping Holes in the 9/11 Narrative

What we still don’t know about 9/11 could kill us. By “we” I mean the public that has been kept in the dark for five years by a president who may know the truth but has chosen to ignore it. Instead of grappling with the thorny origins of that disaster, George Bush willfully turned the nation’s attention and resources to a totally unrelated and disastrous imperial adventure in Iraq.

Just how unrelated was definitively established last Friday with the belated release of the Senate Intelligence Committee’s second report, which concluded that there not only was zero connection between Saddam Hussein and Al Qaeda, but that Iraq was the one country in the region where Osama bin Laden could not operate.

The story was much different in Pakistan and Saudi Arabia, the two countries that had recognized and otherwise supported the Taliban government that hosted bin Laden during the run-up to 9/11. Fifteen of the 19 hijackers were from Saudi Arabia, and yet there has been no serious investigation of the extended royal family’s role in the recruitment of bin Laden’s “soldiers” and the ease with which they secured legal visas to enter the United States.............

.......There were weapons of mass destruction being shipped to “rogue nations,” but they were coming from Pakistan .....

-------------------------------------------------------------------------------------------
    http://www.truthdig.com/d(...)t_scheer_holes_9_11/

Maar dit zijn ongetwijfeld vragen die de huidige samenzweringsdenkers ook liever niet beantwoord zien.
      dinsdag 12 september 2006 @ 09:49:45 #21
    20211 Da_Ripper
    Follow your bliss
    pi_41729676
    Waarom zouden samenzweringsdenkers daar geen antwoorden op willen?
    Wat je vindt, ...
    pi_41729791
    Nu op Ned.2 Zembla over het mogelijke complot, wat natuurlijk onzin is...
    pi_41729838
    "er is nog nooit een gebouw op deze manier ingestort, dus het is nep!"

Nee duh, er is ook nog nooit eerder zo'n vliegtuig een wolkenkrabber ingevlogen!!

En de sprinklerinstallatie dan?
    die is waarschijnlijk al verwoest door de impact. Laat staan dat dat pisstraaltje dat berekend is op kantoorartikelen die kerosine heeft kunnen blussen.
    pi_41730491
    Die zembla docu was interessant, maar ook flawed. Er zijn genoeg vragen die onbeantwoord zijn gebleven en de vraagstelling vond ik ook vaak niet scherp. Dat kon een stuk beter.
    pi_41730514
    Wanhopig telefoontje van een vrouw in het WTC die wist dat ze ging sterven:

http://www.ogrish.com/arc(...)issa%20doi%20911.mp3
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')