Dit is toch gewoon Loose Change? Daar zijn al diverse topics over, zowel in TRU als in POL. Er bestaan ook een ScrewLooseChange-reactie, ook te vinden op Google-video.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 03:14 schreef icethorn het volgende:
Ik wil dat je deze docu gaat kijken en dan pas reageerd:
http://video.google.nl/videoplay?docid=-5946593973848835726
Bij windsnelheden van een rdelijke tornado gaat een stukje hout al dwars door gewapend beton heen.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 21:28 schreef DeepThought het volgende:
De TU Delft zou eens moeten berekenen wat de snelheid/hardheid/vorm/gewicht geweest moet zijn van het objekt dat zich door al die gepantserde muren van het pentagon heeft kunnen boren, ronde gaten achterlatend van slechts enkele meters doorsnee.
dat is overdreven het is logischer dat het hout splijtquote:Op woensdag 9 augustus 2006 15:52 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
Bij windsnelheden van een rdelijke tornado gaat een stukje hout al dwars door gewapend beton heen.
Er zijn testen mee gedaan. Filmpjes zijn meerdere keren bij National geographic voorbij gekomen. Het is idd mielijk voorstelbaar, maar wat een balkje hout wel niet kan bij zulke snelheden...quote:Op woensdag 9 augustus 2006 17:32 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
dat is overdreven het is logischer dat het hout splijt
blijf het gek vinden een kogel gaat een stuk harder dan een stukje hout en die komen er ook niet doorheen. (meestal)quote:Op woensdag 9 augustus 2006 17:43 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
Er zijn testen mee gedaan. Filmpjes zijn meerdere keren bij National geographic voorbij gekomen. Het is idd mielijk voorstelbaar, maar wat een balkje hout wel niet kan bij zulke snelheden...
Als je water maar onder goede druk zet gaat het ook door staal heen als boter. Zo gek is het allemaal niet.
Dat is een kleine massa met een grote snelheid. Een vliegtuig gaat langzamer, maar heeft een veel grotere massa. Zeker als dat met die snelheid beweegd heeft dat heel veel energie. Het ligt maar net aan de kogel eigenschappen een aan die van het vliegtuig. Zo gek is het niet dat een vliegtuig zo gat veroorzaakt. Om het bij voorbaat te veroordelen vind ik wat voorbarig.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 18:04 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
blijf het gek vinden een kogel gaat een stuk harder dan een stukje hout en die komen er ook niet doorheen. (meestal)
[/quote]quote:Op woensdag 9 augustus 2006 18:10 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
Dat is een kleine massa met een grote snelheid. Een vliegtuig gaat langzamer, maar heeft een veel grotere massa. Zeker als dat met die snelheid beweegd heeft dat heel veel energie. Het ligt maar net aan de kogel eigenschappen een aan die van het vliegtuig. Zo gek is het niet dat een vliegtuig zo gat veroorzaakt. Om het bij voorbaat te veroordelen vind ik wat voorbarig.
en ik heb ze gezien en hij heeft op veel punten gelijk ik snap dan ook niet waarom veel mensen loose change zo geloven.quote:
What's the point of that?? Tijdens 11 september 2001 functioneerden mobieltjes prima vanaf 10 km hoogte gezien de vele wanhopige gesprekken. Of was het...quote:Maatschappijen als Air France-KLM, bmi en TAP Portugal zijn momenteel tests aan het doen om mobiel bellen in het vliegtuig te verbeteren. Door middel van nieuwe technologie zou bellen tijdens de vlucht altijd mogelijk moeten worden.
Punt was geloof ik dat het onveilig werd beschouwd omdat het eventueel misschien zou kunnen interfereren met vliegtuiginstrumenten.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 10:20 schreef pberends het volgende:
'No smoking' wordt 'No mobile' in vliegtuig
[..]
What's the point of that?? Tijdens 11 september 2001 functioneerden mobieltjes prima vanaf 10 km hoogte gezien de vele wanhopige gesprekken. Of was het...
Maar als je er zo van overtuigd bent dat het officiėle verhaal van 9/11 klopt, waarom doet de Amerikaanse overheid dan zo ontzettend stug en moeilijk over de zaak?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 10:33 schreef haaahaha het volgende:
Gelukkig, je leest m'n posts wel, resonancer.
Waarom zouden ze bv beeldmateriaal openbaar moeten brengen? Omdat jij van mening bent dat er zaken niet kloppen? Volgens mij is het helemaal niet gebruikelijk dat dergelijk materiaal openbaar wordt gemaakt, helemaal niet als er nog onderzoeken lopen. Kijk, als dat niet openbaar maken van materiaal jouw vermoeden van niet juist zijn van officiele verhaal versterkt, dan is dat jouw probleem, maar ik zie niet in waarom dat reden zou moeten zijn om het openbaar te maken.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 10:35 schreef pberends het volgende:
Maar als je er zo van overtuigd bent dat het officiėle verhaal van 9/11 klopt, waarom doet de Amerikaanse overheid dan zo ontzettend stug en moeilijk of de zaak?
Ik zie niet in waarom 1 van die beelden van het Pentagon wel is uitgebracht, en dat na de crash allerlei tv-stations gewoon filmden wat er gebeurde, waarom dan ook niet die beelden van de garage en hotel zijn vrijgegeven. Dat is toch wel raar of niet? Als je die conspiracies de kop in wil drukken, geef je die beelden toch gewoon vrij?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 10:39 schreef haaahaha het volgende:
[..]
Waarom zouden ze bv beeldmateriaal openbaar moeten brengen? Omdat jij van mening bent dat er zaken niet kloppen? Volgens mij is het helemaal niet gebruikelijk dat dergelijk materiaal openbaar wordt gemaakt, helemaal niet als er nog onderzoeken lopen. Kijk, als dat niet openbaar maken van materiaal jouw vermoeden van niet juist zijn van officiele verhaal versterkt, dan is dat jouw probleem, maar ik zie niet in waarom dat reden zou moeten zijn om het openbaar te maken.
Daarnaast heb ik nog niet 1 plausibele onderbouwing of bewijs gezien voor de zaken die in complot theorieen worden geopperd. explosieven, lasers, op afstand bestuurdbare vliegtuigen, missile in pentagon, etc etc noem maar op. In de meeste gevallen vind ik de officiele versie plausibeler klinken dan wat de complottheoriegelovers aanbrengen.
Al wie hier post is contactgestoordquote:Op donderdag 10 augustus 2006 10:29 schreef Resonancer het volgende:
Voegt zich weer bij de contactgestoorden.
De 1 stukken meer dan de ander.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 11:01 schreef UncleScorp het volgende:
Al wie hier post is contactgestoord![]()
Hoezo? Het pentagon is niet zomaar even een gebouw, het is wel het hoofdkwartiet van de US strijdkrachten. Je laat je wat dat gebouw betreft niet zomaar even in de kaart kijken. Kijk, dat jij van mening bent dat het zaakje stinkt betekent niet dat het zaakje daadwerkelijk stinkt en dat het materiaal vrijgegeven moet worden.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 10:52 schreef pberends het volgende:
[..]
Ik zie niet in waarom 1 van die beelden van het Pentagon wel is uitgebracht, en dat na de crash allerlei tv-stations gewoon filmden wat er gebeurde, waarom dan ook niet die beelden van de garage en hotel zijn vrijgegeven. Dat is toch wel raar of niet? Als je die conspiracies de kop in wil drukken, geef je die beelden toch gewoon vrij?
Wat ik me afvraag, ingeval de complottheorie klopt, waarom is men dan bij het pentagon afgeweken van de aanpak die bij de wtc torens zijn gebruikt? Bij dat laatste heeft men passagiersvliegtuigen gebruikt, ook bij flight 93 is (hoe kan het ook anders) een passagiersvliegtuig gebruikt. Nu zal dan alleen bij het pentagon geen passagiersvliegtuig gebruikt zijn? En hoe verklaart dat dan de onderdelen in het puin?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 11:06 schreef UncleScorp het volgende:
Het zijn meestal diegenen die denken dat ze een genie zijn die het gekkenhuis zitten.
Ivm Pentagon pberends :
http://www.youtube.com/watch?v=L75Gga92WO8&NR
Op 1.26 min zie je "iets" in beeld komen, de frame voor de eerste frame van de explosie.
Niet vergeten net boven de grond te kijken, ook al is het Boeing
10/8/06 - VS verhoogt maatregelen voor veiligheidquote:Op donderdag 10 augustus 2006 09:55 schreef kepler het volgende:
omdat er vliegtuigen vliegen tussen de UK en de US, en er nu aanslagen zijn verijdeld zou dit te maken hebben met het complot rond 9/11
hoe dan???
Je hebt er verder geen antwoord op, unclescorp? Of komt ie nog?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 11:08 schreef haaahaha het volgende:
[..]
Wat ik me afvraag, ingeval de complottheorie klopt, waarom is men dan bij het pentagon afgeweken van de aanpak die bij de wtc torens zijn gebruikt? Bij dat laatste heeft men passagiersvliegtuigen gebruikt, ook bij flight 93 is (hoe kan het ook anders) een passagiersvliegtuig gebruikt. Nu zal dan alleen bij het pentagon geen passagiersvliegtuig gebruikt zijn? En hoe verklaart dat dan de onderdelen in het puin?
Ik zie een wit kopje van een of ander object, daarna een explosie. Er stond een andere link bij:quote:Op donderdag 10 augustus 2006 11:06 schreef UncleScorp het volgende:
Het zijn meestal diegenen die denken dat ze een genie zijn die het gekkenhuis zitten.
Ivm Pentagon pberends :
http://www.youtube.com/watch?v=L75Gga92WO8&NR
Op 1.26 min zie je "iets" in beeld komen, de frame voor de eerste frame van de explosie.
Niet vergeten net boven de grond te kijken, ook al is het Boeing
Waarom zouden ze wakker liggen van een groep mensen die denkt een conspiracy te zien en waarom zouden ze zich er druk over maken om die conspiracies de kop in te drukken? Misschien denken zij wel van "laat die complotaanhangers maar lekker doen, wij trekken ons er niets van aan en zien ook niet waarom dat een reden zou moeten zijn om die beelden vrij te geven'.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 10:52 schreef pberends het volgende:
[..]
Ik zie niet in waarom 1 van die beelden van het Pentagon wel is uitgebracht, en dat na de crash allerlei tv-stations gewoon filmden wat er gebeurde, waarom dan ook niet die beelden van de garage en hotel zijn vrijgegeven. Dat is toch wel raar of niet? Als je die conspiracies de kop in wil drukken, geef je die beelden toch gewoon vrij?
Interessant ja, maar de beelden blijven echt te vaag om uit te maken of het een drone of een Boeing is. En hoe zat het dan met die lantaarnpalen die voor het Pentagon stonden, die hadden bij normale omstandigheden de vleugels eraf moeten hakken. En het grasveld, lag dat er niet te netjes bij? Is het uberhaupt mogelijk voor onervaren piloten om zo dicht over het land te scheuren met 500km/u?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 12:03 schreef haaahaha het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=dAxyhbMotKM&NR
Ik heb er een animatid gif van gemaakt.
Vlak voor de impact zie je rechts de stofwolk, maar vlak achter de hefboompaal zie je de staartvleugel. Als je de hoogte van die staartvleugel doortrekt naar het gebouw, en die hoogte weer ongeveer doortrekt naar je toe, dan kom je toch op een flinke hoogte voor een staartvleugel uit. Lijkt me niet een missile of drone hawk. Lijkt me een hoogte van een passagiersvliegtuig.
[afbeelding]
edit: framenummers bijgezet
En hoe verklaar jij dan de boeing brokstukken in en om het pentagon? Plus getuigenverklaringen die een boeing hebben zien vliegen?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 12:26 schreef pberends het volgende:
[..]
Interessant ja, maar de beelden blijven echt te vaag om uit te maken of het een drone of een Boeing is. En hoe zat het dan met die lantaarnpalen die voor het Pentagon stonden, die hadden bij normale omstandigheden de vleugels eraf moeten hakken. En het grasveld, lag dat er niet te netjes bij? Is het uberhaupt mogelijk voor onervaren piloten om zo dicht over het land te scheuren met 500km/u?
Dat argument gaat niet op, de VS hebben nooit echt vaag gedaan over het gebouw dat de Pentagon heet.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 11:05 schreef haaahaha het volgende:
[..]
Hoezo? Het pentagon is niet zomaar even een gebouw, het is wel het hoofdkwartiet van de US strijdkrachten. Je laat je wat dat gebouw betreft niet zomaar even in de kaart kijken. Kijk, dat jij van mening bent dat het zaakje stinkt betekent niet dat het zaakje daadwerkelijk stinkt en dat het materiaal vrijgegeven moet worden.
Als iemand roept dat jij gestolen waar in je huis hebt staan en dat helemaal niet klopt dan laat je toch ook niet wild vreemde voorbijgangers in je huis kijken? Misschien wel na een hele poos van doorzeuren omdat je er anders helemaal zat van wordt, maar in dat laatste zit verschil tussen een overheid en een enkel persoon.
Que? Onder normale omstandigheden? Wat zijn dan normale omstandigheden? Ik denk niet dat die lantaarnpalen die vleugels eraf hakken. Ik denk eerder dat die lantaarnpalen compleet aan stukken gereten worden door die vleugels.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 12:26 schreef pberends het volgende:
[..]
Interessant ja, maar de beelden blijven echt te vaag om uit te maken of het een drone of een Boeing is. En hoe zat het dan met die lantaarnpalen die voor het Pentagon stonden, die hadden bij normale omstandigheden de vleugels eraf moeten hakken. En het grasveld, lag dat er niet te netjes bij? Is het uberhaupt mogelijk voor onervaren piloten om zo dicht over het land te scheuren met 500km/u?
De Loose Change video, hoe conspiracy dan ook, laat genoeg andere voorbeelden zien dat die vleugels gewoon afgehakt worden door lantaarnpalen.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 12:28 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Que? Onder normale omstandigheden? Wat zijn dan normale omstandigheden? Ik denk niet dat die lantaarnpalen die vleugels eraf hakken. Ik denk eerder dat die lantaarnpalen compleet aan stukken gereten worden door die vleugels.
Ik denk niet dat die vleugels onder de indruk zijn van zo'n paaltje hoor. Ik ben van de zomer in de USA geweest, oa in Washington, en ben voorbij het Pentagon gekomen. Als we praten over de lantaarnpalen die daar overal staan in de buurt van het Pentagon, dan stellen die helemaal niets voor als daar een vleugel tegen aan komt van een dergelijk groot vliegtuig hoor.
Daarom dat aan het Pentagon de lantaarnpalen afgeknakt en omvergevallen zijn ? Je ziet ze nog mooi liggen, dus aan stukken gereten gaat niet echt op.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 12:28 schreef CoolGuy het volgende:
Ik denk eerder dat die lantaarnpalen compleet aan stukken gereten worden door die vleugels.
Ik wacht nog op een reactie van je.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 11:08 schreef haaahaha het volgende:
[..]
Wat ik me afvraag, ingeval de complottheorie klopt, waarom is men dan bij het pentagon afgeweken van de aanpak die bij de wtc torens zijn gebruikt? Bij dat laatste heeft men passagiersvliegtuigen gebruikt, ook bij flight 93 is (hoe kan het ook anders) een passagiersvliegtuig gebruikt. Nu zal dan alleen bij het pentagon geen passagiersvliegtuig gebruikt zijn? En hoe verklaart dat dan de onderdelen in het puin?
Dat mag wel zo zijn, maar nu voer je dit als argument aan, terwijl ik heel vaak heb gehoord dat het geen vliegtuig geweest kon zijn, omdat de schade aan het Pentagon bestond uit een rond gat, en dan was de vraag "waar is dan de inslag van de vleugels"? Dat was dan een argument dat het geen vliegtuig was, maar een raket/drone.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 12:35 schreef pberends het volgende:
[..]
De Loose Change video, hoe conspiracy dan ook, laat genoeg andere voorbeelden zien dat die vleugels gewoon afgehakt worden door lantaarnpalen.
Maar dan is het nog steeds zo dat die lantaarnpalen kapot zijn en omliggen nietwaar? Maar het punt was toch dat de vleugels werden afgereten door die lantaarnpalen? Waarom liggen die palen dan op de grond?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 12:38 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Daarom dat aan het Pentagon de lantaarnpalen afgeknakt en omvergevallen zijn ? Je ziet ze nog mooi liggen, dus aan stukken gereten gaat niet echt op.
Wat een denkwerk zeg ... en waar liggen de vleugels danquote:Op donderdag 10 augustus 2006 12:39 schreef CoolGuy het volgende:
Leuk, maar als dat hier ook het geval zou zijn geweest, dan is dat wel een verklaring waarom dat er geen schade veroorzaakt door de vleugels zichtbaar is op het pentagon, en daarmee wordt het ronde gat in het pentagon ineens verklaarbaar. Immers, als de vleugels door lantaarnpalen zijn afgehakt, dan heb je in weze dus gewoon een romp die zich in het pentagon boort....en een rond gat achterlaat...
quote:Arphaxad (5 days ago)
One question :
1) why Pentagon have only 2 cameras on this side of the most protected site of US ?
One image/second for Pentagon cameras ... wow ! powerfull.
It's look like webcam video better than Pentagon security video...
Lol, ja precies pberends, waar liggen de vleugels dan? Pberends geeft toch aan dat ze door de lantaarnpalen afgesneden moeten zijn? Dus vraag het hemquote:Op donderdag 10 augustus 2006 12:41 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Wat een denkwerk zeg ... en waar liggen de vleugels dan![]()
quote:Op donderdag 10 augustus 2006 11:08 schreef haaahaha het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |