abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 31 juli 2006 @ 13:57:05 #1
108725 e-wok
niet mokken, lekker fokken
pi_40351350

Informatie

Nadeo is een partnerschap aangegaan met het grootste gaming competitie orgaan in de wereld (ESWC). Speciaal voor de 2006 editie hebben zij een unieke versie van het TrackMania spel gemaakt: TrackMania Nations. Het spel bevat één omgeving (stadium) met een nieuwe gameplay en racewagens en natuurlijk ook unieke bouwblokken. Dit spel is géén uitbreiding of vervolg op TrackMania Original of Sunrise, maar bestaat naast deze twee games als een soort paradepaardje dat klaar is om de wereld te veroveren. Het spel is volledig gratis, maar het bevat wel sponsoring.
Voor diegenen die de eerdere TrackMania spellen niet kennen: Het is een over-the-top variant van het oude 4D Stuntdriving. Een arcade racer waarmee je de meest belachelijke banen kan bouwen.

Downloaden
http://www.noos.fr/focus/tm_nations/TmNationsESWC_Setup.exe
http://download.nvidia.co(...)ationsESWC_Setup.exe
http://games.telenet.be/index.php?act=one&nid=21145
http://www.fragland.be/downloads.php?page=1&id=15135
Lukt het niet, dan is er altijd nog Google

[Fok!] Servers

• [Fok!]Dedicated Linux
    Server (tijdelijk) offline, wegens tijdgebrek.

• [Fok!]Rounds
    Inmiddels heeft Fok! ook een tweede server, en dat is geen gewone time attack server. Oldbie is namelijk de admin van de Fok! Rounds Server! Er is één belangrijke opmerking voor mensen die voor het eerst op een rounds-server gaan spelen: niet zo snel op enter drukken!
    Offline stats te vinden op: http://tm.servegame.org/tmstats/index.php
    Commentaar van Oldbie:
    Alleen tracks van actieve Fok! forum users worden geplaatst. Wannabee Fok! rijders worden genegeerd. Als je je track op de server wilt hebben, zorg dan dat je je TMX ID bij de hand hebt en als je mij (Oldbie) op de server tegenkomt, voeg ik hem toe.

Track gemaakt?

Wil je een track posten, met de vraag of 'ie op de server kan?
    Maak dan hier een poll met de vraag "|[tracknaam] Op de server? Ja/Nee." En post de URL van de track samen met de Poll.

Nickname

Wanneer je nickname met kleuren te lang wordt voor je profile, dan hebben wij hier een tip voor je om het wel te laten passen:
    - Ga naar "Internet"
    - Ga naar "Show all Servers"
    - Ga naar "Advanced Options" (in het linker tabblad)
    - Ga naar "Account"
    - Verander daar je nickname, want daar past ie wel, en druk op OK.
    - Nu kun je gaan spelen met je lange nickname.
    - Daarna elke keer voordat je weer gaat spelen (inclusief van server wisselen) op account drukken waar je lange nickname staat en gelijk op OK drukken. (Je hoeft dus niet elke keer je lange nickname opnieuw op te schrijven, en je hoeft niet eens een letter te veranderen, account openen en gelijk op OK drukken is voldoende, want dan update hij je account namelijk al!!)
    - Op die manier kun je altijd met een "te lange nickname" spelen.

Tracks van Fok!kers

[Fok!] Community
  • -tk-
  • e-wok
  • Evil_koekje
  • Fir3fly
  • Fittslickare
  • geilspookje
  • Tackleberry
  • ziggyziggyziggy
  • Oldbie
  • JumperJack
  • !n$@n3
  • Hyssop
  • Loki.Nya
  • Leroy
  • Weebel

[Fok!]Team

Ga naar deze site: https://www.trackmanianations.com/indexUk.php#LadderTeam,
    scroll naar beneden en vul in:
    Team: [Fok!]
    Password: 12345
    Klik je op join, en dan doen we mee met de officiele ladder!

Er is ook een Fok! in Trackmania Sunrise gemaakt, ga daarvoor naar deze site: https://www.trackmaniasunrise.com/indexUk.php#LadderTeam, en vul op dezelfde plaats hetzelfde team en password in!

Om gebruik te maken van de officiele Fok! kleuren gebruik je de volgende kleurcodes:
    [Fok!] $FFF en voor de nickname $08F. ( $FFF[Fok!]$08Fnickname )

Teamleden

#[Fok!]Barbaaf
    #[Fok!]JumperJack
    #[Fok!]RedFever
    #[Fok!]Duurtlang
    #[Fok!]Hutsefluts
    #[Fok!]Tackleberry
    #[Fok]ziggyziggyziggy
    #[Fok!]draakje
    #[GoT][FOK]dennistd
    #[Fok!]Lynx666
    #[Fok!]shibble
    #[Fok!]Djoszee
    #[Fok!]Oddball
    #[Fok!]muusers
    #[Fok!]band weebel
    #[Fok!]spoook
    #[Fok!]Leroy
    #[Fok!]Evil_Koekje
    #[Fok!]Oldbie
    #[Fok!]Silentuz
    #[Fok!]Tomm
    #[Fok!]Loki
    #[Fok!]!n$@n3
    #[Fok!]MosPos
    #[Fok!]Daantjees
    #[Fok!]Maximillian
    #[Fok!]Bouncer Bone
    #[Fok!]AgentSteel
    #[Fok!]Ruben13
    #[Fok!]T5Turbo
    #[Fok!]Oxide^
    #[Fok!]BReMFoX
    #[Fok!]Tall Guy

Statistics signature

Zelf een TMN sig aanmaken
    Hier staan alle sigs in een html pagina

Handig

• TM:Toolbar
  • TM:Color coder tool

Links

http://www.trackmanianations.com - De officiele site, met informatie en mogelijkheid om te downloaden.
    http://nations.tm-exchange.com - Maak een account en upload je tracks. Of download tracks van anderen (d'r staan duizenden online)
    http://www.trackmania-carpark.com - Download een hele rits aan auto's voor het spel (nb, als je wilt dat anderen deze zien heb je een officieel serienummer nodig en moet je dit invoeren op de officiële site)
    http://users.telenet.be/cosmicd/mt-tutor/mt-tutor/1.html - Een mediatracker tutorial
    http://alf.red.free.fr/dlMod/index.php?lg=UK - Hier kun je de meeste mods downloaden en heeft ook een programma die alles in 1 keer download en in de goede map zet (heb je wel Framework 2.0 nodig.. link op de site klopt niet.. http://msdn.microsoft.com/netframework/ is de goeie)

Vorige topics

1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
    11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18
    19 |

Meer Informatie

De Fok! Wiki!
    http://wiki.fok.nl/index.php/GAM/TrackmaniaNations

Heb je een probleem? Op de Wiki staan een aantal oplossingen voor veelkomende vragen

openingspost
  •   maandag 31 juli 2006 @ 13:57:27 #2
    108725 e-wok
    pi_40351361
    game on

hmm, het moest battlestation zijn :x

[ Bericht 25% gewijzigd door e-wok op 31-07-2006 14:02:48 ]
    pi_40351642
    Ah een nieuwe.
      maandag 31 juli 2006 @ 14:12:07 #4
    65997 Oldbie
    Proud to be South African!
    pi_40351808
    Nieuwe software draait.....ik moet zelf nog kijken hoe de nieuwe features werken maar dat komt binnenkort
    Tall guy: Ik heb op TM-Forum een post gevonden waar mijn probleem in beschreven werd en daar werdt ook een oplossing gegeven.....twee kleine aanpassingen en het werkt naar behoren Eindelijk

Toch bedankt voor het meedenken
    pi_40352571
    topics gaan me echt te snel
    There is no cow level
    [Battlefield Heroes Characters]
    pi_40352889
    ik vind persoonlijk dat we geen nieuwe Fok (wannabees) moeten accepteren als ze direct willen joinen, ik heb zelfs mensen gezien, die hebben nog niet eens een server rank, hebben dus hooguit 2 banen gespeeld en zeggen meteen: mag ik fok joinen, kom op zeg!

ik heb voordat ik fok! joinde op z'n minst een paar maanden op de server gespeeld, dat hoeft dan ook weer niet voor mij maar mensen willen direct joinen terwijl we ze nog niet eens kennen, want bijvoorbeeld ene smurf? who the fok is dit.
    ik vind het persoonlijk raar als mensen direct een clan joinen, vandaag kwam er weer 1 of andere zweed de server op "can i join FOK" ik had hem nog nooit eerder gezien....
      maandag 31 juli 2006 @ 14:49:40 #7
    65997 Oldbie
    pi_40352976
    quote:
    Op maandag 31 juli 2006 14:46 schreef wOot_ het volgende:
    ik vind persoonlijk dat we geen nieuwe Fok (wannabees) moeten accepteren als ze direct willen joinen, ik zelfs mensen gezien die hebben nog niet eens een server rank, hebben dus hooguit 2 banen gespeeld en zeggen meteeen mag ik fok joinen, kom op zeg!

ik heb voordat ik fok! joinde op z'n minst een paar maanden op de server gespeeld, dat hoeft dan ook weer niet voor mij maar mensen willen direct joinen terwijl we ze nog niet eens kennen, want bijvoorbeeld ene smurf? who the fok is dit.
    ik vind het persoonlijk raar als mensen direct een clan joinen, vandaag kwam er weer 1 of andere zweed de server op "can i join FOK" i had hem nog nooit eerder gezien....
    helemaal mee eens, maar ik wil niet de leiding nemen hoor
      maandag 31 juli 2006 @ 15:04:56 #8
    154338 oxide
    ......................
    pi_40353368
    Helemaal mee eens w00t,, ik zeg neit dat ik al een ingeburgerde fokker ben,, maar ik speel altijd vanaf het begin in de fok server en ik laat mijn neus zien in het topic.
    maar die smurf zei ik wil bij fok en 5 min later had ie het voor zijn naam. O_o
      maandag 31 juli 2006 @ 15:09:53 #9
    148941 insan3
    101% crazy
    pi_40353491
    Idd, zelfde als met oa berend.

Maar kunnen we niet een keer een minium rank invoeren. Ik hoor graag jullie mening daarover
    “I became insan3, with long intervals of horrible sanity.”
      maandag 31 juli 2006 @ 15:16:07 #10
    154338 oxide
    ......................
      maandag 31 juli 2006 @ 15:16:24 #11
    23346 Evil_Koekje
    Niet altijd evil...
    pi_40353648
    Lijkt mij wel oke, minimum rank + rijdt al een tijdje op de server mee als criterium? Weet niet welke rank dan, 50.000 oid? 25?
      maandag 31 juli 2006 @ 15:18:49 #12
    23346 Evil_Koekje
    Niet altijd evil...
    pi_40353722
    quote:
    Op zaterdag 29 juli 2006 22:55 schreef Evil_Koekje het volgende:
    [afbeelding]
    download

Nummer 2 dus. Weer redelijk kort. Veel jumps en bochten. Probeer eens wat te sliden, helpt goed in sommige bochten.
    Een stuk minder frustrerend dan deel 1 denk ik overigens.

Mushyz .02 op de server?
    » Yesh
    » Noh

maak je eigen FOK! poll zelf!
    Mag deze op de server?
      maandag 31 juli 2006 @ 15:21:29 #13
    148941 insan3
    101% crazy
    pi_40353798
    Van mij mag hij erop koek:P Die van oxide is ook erg lekker, stuk beter dan de vorige naar mijn mening.
      maandag 31 juli 2006 @ 15:22:17 #14
    148941 insan3
    101% crazy
    pi_40353828
    Oja, over minium rank. Ik dacht zelf dan ook aan 50.000 mensen die 100.000 of hoger zijn kunnen ook van die halve spelers zijn die 1 weekje spelen en dan weer stoppen
      maandag 31 juli 2006 @ 15:22:45 #15
    65997 Oldbie
    pi_40353843
    quote:
    Op maandag 31 juli 2006 15:09 schreef insan3 het volgende:
    Idd, zelfde als met oa berend.

Maar kunnen we niet een keer een minium rank invoeren. Ik hoor graag jullie mening daarover
    Mijn rank zakt alleen maar......ik race alleen via LAN.....dan krijg ik geen punten.
    Jullie zien natuurlijk dat mijn rank 0 is.....dat is beter dan 1 toch?
    pi_40353956
    Hmz ik moet je zeggen dat ik et een slecht idee vind om een minimum rank in te stellen. natuurlijk is het erg vervelend als er allemaal van de klotenOObs komen ouwehoeren: (No offence )

Maar er zijn gewoon mensen met een slechte rank die ook gewoon goed kunnen racen, en dan moet je weer uitzonderingen gaan zitten maken, dus dat lijkt mij geen goed plan

Uhm Oxide je hebt een zeer mooie baan in elkaar gezet! helemaal perfect voor rounds na 3x oefenen ken je em ( Dan ken je ook die lastige loop )

Leroy
    Only two things are infinite, the universe and human stupidity -- Albert Einstein
    pi_40354031
    Koek hoe durf je die baan: Mushyz niet eerder onder mijn aandacht gebracht te hebbe

Das egt een lekkere speed tech baan

Leroy
    Only two things are infinite, the universe and human stupidity -- Albert Einstein
    pi_40354490
    dit is me eerste en tevens me laatste dubbelsymmetrie baan waar ik mee bezig ben, ik heb al 2 cuts ontdenkt XD
    misschien was het ook niet verstandig een tube symmetrie er van te make, ik zou niet weten waar ik checkpoints in een tube kwijt moet
    maar ik ga hem toch maar langzaam test-gereed maken, en als hij dan goed genoeg is moet ik jullie maar vertrouwen die cut niet te gebruiken, en waarschijnlijk zien jullie hem helemaal niet aangesien ik de enige ben die het geraamte van me baan kan zien en ga nou niet zoeken er naar! >.<

en winit weeb, stuur nou ff jullie baan/stuk dan
      maandag 31 juli 2006 @ 15:55:23 #19
    108725 e-wok
    pi_40354767
    je kan ook een cp in de lucht plaatsen, zodat je er met een jump doorheen moet. Lijkt me lastig te cutten
      maandag 31 juli 2006 @ 15:55:39 #20
    148941 insan3
    101% crazy
    pi_40354775
    Als iemand goed is dan heeft hij vrij snel een rank onder de 50.000 . Dat heb je als je goed rijd toch wel een keer voor mekaar:P
    pi_40354837
    waaa oxide je baan is goed! dat is zon fullspeed track die je de eerste keer direct lekker uit rijd, prachtig gedaan

en oh ja djosz, ik heb geen checkpoints erin dat is het hele probleem
    ik ben al paar dagen bezig maar dat is een paar dagen voornamelijk bedenken hoe je alle cuts er uit kan hale
    pi_40354853
    quote:
    Op maandag 31 juli 2006 13:46 schreef Edwin het volgende:

[..]

Dit is specifiek voor Oldbie's rounds server geschreven, dus weet niet of jij er bij een lan party wat aan hebt (je moet dan ook aseco en rasp draaien). Het is gebaseerd op TMOS die ook werkt voor een gewone dedicated server. Deze is te downloaden via TM Offline Stats

De stats voor de server zijn nog niet helemaal klaar en je moet dan ook een aantal DB aanpassingen doen, dus alleen de source van de php heb je in principe niks. Ik weet ook niet of ik er ooit een installatie voor ga maken.
    Ik heb aseco en rasp al geïnstalleerd. Ik heb zelf ervaring met php/mysql, dus ik kom er prolly wel uit.

Ik wil jou code wel uitgeven onder de gpl licentie er is namelijk behoorlijk wat vraag op de officiële tm forums voor een aseco stats page.

Ik was zelf al begonnen met de voorbereidingen maar toen zag ik dat jij al een goede had gemaakt die gebaseerd is op TMos. TMos is ook in gpl dus het is meer dan logisch dat de code gedeeld wordt met de community.

In het kort, mag ik de source?
      maandag 31 juli 2006 @ 16:08:28 #23
    108725 e-wok
    pi_40355102
    tallguy, verspreid de source en maak fok machtiger dan het al is!
      maandag 31 juli 2006 @ 16:30:37 #24
    65997 Oldbie
    pi_40355700
    Oke. nieuwe software draait nu. Aantal nieuwe features en een aantal dingen om aan te wennen:
    Jukebox werkt anders dan voorheen. /list is een beetje brak nu. Je moet nu weten hoe de track heet die je wil spelen. Stel het is "Jumanji".....typ dan in "/list j"
    Nu krijg je een lijstje met tracks....Als Jumanji op 005 staat moet je het volgende doen:
    Sluit je list venster niet!!!!
    typ "/jukebox 5"
    Nu mag je je list venster sluiten

Mocht het zo zijn dat je track op positie 000 staat, probeer dan een andere query: "/jukebox 0" werkt namelijk ook niet.

Voten gaat nu ook anders: ++ en -- zijn vervangen door: /++ en /--
    Je vote is onzichtbaar geworden maar aan het begin van iedere race worden recordhouder, PB en karma gestoond. Verschil in karma is dus erg snel te zien.

Binnen zeer korte tijd ben ik ook aangelosten op master database. Dit is best cool omdat records dan ook op TMX worden opgeslagen onder online records. Rijd je dus een goede tijd dan komt hij te staan op de TMX site bij de betreffende track.
    Niet zeuren dat je op de server dbase al een betere tijd hebt: het is niet te synchroniseren!!

Het zal nog even duren voordat dit werkt maar het komt er echt aan

Nog even over gisteren. Door alle gezeik en gezanik heb ik niet echt meer lol in het draaien van een server. Gisteren heb ik eraan gedacht om de server maar offline te halen. Heb ik niet gedaan maar vanaf nu moet het wel anders. Vanaf nu doen we allemaal lekker normaal. Ik ben niet een persoon om te kicken of te bannen maar als ik weer gezeur op de server heb zal ik, ongeacht de naam, mensen bannen. Dat kunnen dus ook oudgedienden zijn. Ik heb chatlogs nagelezen en wat ik vanmorgen van sommige mensen heb gelezen kan ik niet vrolijk van worden!!!
    Er blijken nou eenmaal mensen te zijn die niet weten wanneer ze moeten ophouden. Dit is de laatste waarschuwing voor iedereen: fokker of niet!!!

Dit kan je onder het kopje "leiding nemen" scharen en als je dat graag wilt : be my guest Ik heb gewoon een hekel aan zeikerds en mensen die zich vreselijk goed voelen. Misschien had ik vanaf het begin dictator moeten spelen zodat de regels duidelijk waren maar zo ben ik nou eenmaal niet. Vanaf nu is het iets anders.
    Het moet leuk blijven.....ook voor mij. Anders ben ik pleite.
      maandag 31 juli 2006 @ 16:53:40 #25
    65997 Oldbie
    pi_40356446
    quote:
    Op maandag 31 juli 2006 15:22 schreef insan3 het volgende:
    Oja, over minium rank. Ik dacht zelf dan ook aan 50.000 mensen die 100.000 of hoger zijn kunnen ook van die halve spelers zijn die 1 weekje spelen en dan weer stoppen
    Ik stel voor dat we een "echte" clan oprichten. Zomaar aanmelden is er niet bij.
    De ougediende Fokkers komen er wel bij en verder wordt per speler bekeken wie wel of niet mogen joinen. Ik heb mijn server, toendertijd, opgezet om alleen Fok! tracks erop te zetten. Als iemand nu zijn eigen track wil zien pleurt hij snel [Fok!] voor zijn naam en voila!! track op de server. Ik kan het ook niet allemaal bijhouden.....

Is dit een idee of ga ik nu iets te ver?

Hierbij is Markus uiteraard een oudgediende
    pi_40356656
    Oldbie, helemaal super plan.
    allemaal spelers kunnen zo joinen.
    is het misschien een idee om mensen onder de 6000 van Nederland mogen joinen, daarboven niet.
    maar dat we nog wel steeds bekijken of het wel mag.

Smurf
      maandag 31 juli 2006 @ 17:03:13 #27
    65997 Oldbie
    pi_40356721
    quote:
    Op maandag 31 juli 2006 17:00 schreef Rukaya het volgende:
    Oldbie, helemaal super plan.
    allemaal spelers kunnen zo joinen.
    is het misschien een idee om mensen onder de 6000 van Nederland mogen joinen, daarboven niet.
    maar dat we nog wel steeds bekijken of het wel mag.

Smurf
    Lijkt me geen optie: ik rijd niet eens voor nederland.
    Jij bent Smurf? Jij hebt zomaar fok voor je naam geplakt!! Ik zei tegen je: registreer op Fok!, doe actief mee en daarna zien we wel verder.....maar nee.....je hebt al [Fok!] voor je naam!!!
    Het is ook zo makkelijk
      maandag 31 juli 2006 @ 17:04:31 #28
    120139 freiss
    Hertog Jan :9~
    pi_40356748
    Zo, terug van vakantie.
    HJ 14-punt-gift.
    Lijst met rukmateriaal!
    pi_40356783
    Sorry van wat hierboven staat
    pi_40356804
    w8 ff t gaat mis, sorry van dat ene wat ik als eerste zei...
    pi_40356851
    Hmz Oldbie lijkt me een zeer goed plan
    Smurf, luister maar naar Ome Oldbie en dan komt alles goed
    Enne Oldbie: Die feature dat je tijden op TMX komen te staan lijkt me heel heel erg mooi. je verricht mooi werk. Als ik je ergens (ook al ben ik niet bijstergoed in servergedoe en zo ) mee kan helpen mot je et idd gewoon zeggen

Leroy
      maandag 31 juli 2006 @ 17:09:04 #32
    153800 Bouncer_Bone
    Don't look at me
    pi_40356873
    quote:
    Op maandag 31 juli 2006 14:46 schreef wOot_ het volgende:
    ik vind persoonlijk dat we geen nieuwe Fok (wannabees) moeten accepteren als ze direct willen joinen, ik heb zelfs mensen gezien, die hebben nog niet eens een server rank, hebben dus hooguit 2 banen gespeeld en zeggen meteen: mag ik fok joinen, kom op zeg!

ik vind het persoonlijk raar als mensen direct een clan joinen, vandaag kwam er weer 1 of andere zweed de server op "can i join FOK" ik had hem nog nooit eerder gezien....
    Als het goed is, is dat [TnT]Sofie.

Btw smurf, stel jij soms onder de 6000 van NL voor omdat jij daar net in zit? Ik ben persoonlijk voor de top 2000/3000 van NL. (Alhoewel de echte toppers nu in de top 1000 zitten van NL )

Edit: Welcome back, freiss!
      maandag 31 juli 2006 @ 17:10:40 #33
    65997 Oldbie
    pi_40356922
    quote:
    Op maandag 31 juli 2006 17:09 schreef Bouncer_Bone het volgende:

[..]

Als het goed is, is dat [TnT]Sofie.

Btw smurf, stel jij soms onder de 6000 van NL voor omdat jij daar net in zit? Ik ben persoonlijk voor de top 2000/3000 van NL. (Alhoewel de echte toppers nu in de top 1000 zitten van NL )
    maar ik rijd niet voor NL
    En ik krijg geen punten omdat ik via LAN race
    Wat van mij
      maandag 31 juli 2006 @ 17:11:18 #34
    148941 insan3
    101% crazy
    pi_40356940
    Ik ben bereid een site te maken voor een echte clan met forum. Of ik het zelf kan hosten moet ik dan nog maar zien maar dat komt wel goed:P . Zal ik een poll maken met de vraag of fok een echte clan moet worden met minimum eissen?

Hoor 't graag

Ik rij ook neit voor nederland maar voor spanje dus 't moet wel op basis van de internationale ladder:P Sta 230 e van spanje
      maandag 31 juli 2006 @ 17:11:44 #35
    154338 oxide
    ......................
    pi_40356950
    dankje w00t,,

het lijkt me inderdaad een goed plan van olbie, dan krijg je tenminste geen wannabe fokkers.

en inn3,, dat lijkt me wel een goed plan hoor. ik ben het er mee eens.
      maandag 31 juli 2006 @ 17:14:03 #36
    65997 Oldbie
    pi_40357010
    quote:
    Op maandag 31 juli 2006 17:11 schreef insan3 het volgende:
    Ik ben bereid een site te maken voor een echte clan met forum. Of ik het zelf kan hosten moet ik dan nog maar zien maar dat komt wel goed:P . Zal ik een poll maken met de vraag of fok een echte clan moet worden met minimum eissen?

Hoor 't graag

Ik rij ook neit voor nederland maar voor spanje dus 't moet wel op basis van de internationale ladder:P Sta 230 e van spanje
    Ik kan hosten....geen probleem

Helaas moeten we dan een andere tag kiezen
      maandag 31 juli 2006 @ 17:14:50 #37
    148941 insan3
    101% crazy
    pi_40357034
    Forum maak ik vij simpel met invisionboard, dat heb ik al vaker gebruikt:P Voor de website moeten we kijken wat we doen. Ik heb 2 vrienden die erg goed website's kunnen scripten in php. Zelf kan ik alleen nog maar html .
    pi_40357041
    Kijk Oldbie als de boel een beetje geregeld word en je word een beetje ontlast dan word et voor jouw ook leuker om te doen

Leroy
      maandag 31 juli 2006 @ 17:15:55 #39
    120139 freiss
    Hertog Jan :9~
    pi_40357059
    quote:
    Op maandag 31 juli 2006 17:10 schreef Oldbie het volgende:

[..]

maar ik rijd niet voor NL
    En ik krijg geen punten omdat ik via LAN race
    Wat van mij
    Dan kicken we je van de server
    HJ 14-punt-gift.
    Lijst met rukmateriaal!
      maandag 31 juli 2006 @ 17:16:30 #40
    65997 Oldbie
    pi_40357076
    ja dat doen we! minimaal!

Leroy
      maandag 31 juli 2006 @ 17:17:05 #42
    153800 Bouncer_Bone
    Don't look at me
    pi_40357087
    Top 2000/3000 van NL+mij (soms FRA vlag)+Markus (GER)+Oldbie (RSA)+!n$@n3 (ESP)+Oxide(broertje van !n$@n3)
    pi_40357094
    [FoK!] lijkt wel een uitwijk basis voor mensen die geen clan kunnen vinden en dan maar lekker FoK! voor hun naam plakken.
    pi_40357102
    Maar een andere Fok! (weet niet meer wie...) zei dat het goed was...
      maandag 31 juli 2006 @ 17:17:38 #45
    65997 Oldbie
    pi_40357104
    quote:
    Op maandag 31 juli 2006 17:17 schreef Bouncer_Bone het volgende:
    Top 2000/3000 van NL+mij (soms FRA vlag)+Oldbie (RSA)+!n$@n3 (ESP)
    dont forget markus
      maandag 31 juli 2006 @ 17:18:50 #46
    153800 Bouncer_Bone
    Don't look at me
    pi_40357133
    quote:
    Op maandag 31 juli 2006 17:17 schreef Bouncer_Bone het volgende:
    Top 2000/3000 van NL+mij (soms FRA vlag)+Markus (GER)+Oldbie (RSA)+!n$@n3 (ESP)
    Nope, ik zal hem niet vergeten.
      maandag 31 juli 2006 @ 17:21:04 #47
    154338 oxide
    ......................
    pi_40357189
    quote:
    Op maandag 31 juli 2006 17:14 schreef Oldbie het volgende:

[..]

Ik kan hosten....geen probleem

Helaas moeten we dan een andere tag kiezen
    het is een goed idee olbie maar wel jammer dat je dan andere tag moet
      maandag 31 juli 2006 @ 17:29:54 #48
    153800 Bouncer_Bone
    Don't look at me
    pi_40357403
    Tof idee van Oldbie! Idd jmmr van de tag...
    pi_40357422
    quote:
    Op maandag 31 juli 2006 17:17 schreef Rukaya het volgende:
    Maar een andere Fok! (weet niet meer wie...) zei dat het goed was...
    weebel kan dit (ook) heel snel zeggen ja.... waarvan ik ook soms denk van uhh ok nog 1?

psst weebel niet aangevallen voelen ik nam maar een voorbeeld
      maandag 31 juli 2006 @ 17:39:35 #50
    153800 Bouncer_Bone
    Don't look at me
    pi_40357629
    quote:
    Op maandag 31 juli 2006 17:30 schreef wOot_ het volgende:

[..]

weebel kan dit (ook) heel snel zeggen ja.... waarvan ik ook soms denk van uhh ok nog 1?

psst weebel niet aangevallen voelen ik nam maar een voorbeeld
    Neem dan ook een ander voorbeeld.
    pi_40357811
    Ow maakt nie uit hoor woot Leuk dak als voorbeeld dien
    Ik zal de volgende keer wel zeggen dat ik et nie weet
    Maar ik d8 dat iedereen fok mocht joinen, maar ik zeg dan wel altijd waar ze zich moeten aanmelden en dat ze iets van zich moeten horen, das miss bij max.5 personen gebeurd
    Verder heb ik de laatste weken niemand meer laten aanmelden
    En die regel van 50.000-100.000 vind ik errug goed

Weebsie
      maandag 31 juli 2006 @ 17:51:31 #52
    65997 Oldbie
    pi_40357929
    Niet eens met een rank selectie.
    Jan Lul (nooit actief op Fok) met een rank van 80 kan wel joinen tewijl iemand anders, een zeer actieve en gewaardeerde fokker, met rank 342177 niet mag joinen.
      maandag 31 juli 2006 @ 17:58:07 #53
    153800 Bouncer_Bone
    Don't look at me
    pi_40358093
    quote:
    Op maandag 31 juli 2006 17:51 schreef Oldbie het volgende:
    Niet eens met een rank selectie.
    Jan Lul (nooit actief op Fok) met een rank van 80 kan wel joinen tewijl iemand anders, een zeer actieve en gewaardeerde fokker, met rank 342177 niet mag joinen.
    Hmmm, ok, dan is rank selectie idd niet goed.
    pi_40358200
    Stelletje zuurpruimen .
    We'll keep on whispering our mantras.
    pi_40358349
    quote:
    Op maandag 31 juli 2006 16:53 schreef Oldbie het volgende:

[..]

Ik stel voor dat we een "echte" clan oprichten. Zomaar aanmelden is er niet bij.
    De ougediende Fokkers komen er wel bij en verder wordt per speler bekeken wie wel of niet mogen joinen. Ik heb mijn server, toendertijd, opgezet om alleen Fok! tracks erop te zetten. Als iemand nu zijn eigen track wil zien pleurt hij snel [Fok!] voor zijn naam en voila!! track op de server. Ik kan het ook niet allemaal bijhouden.....

Is dit een idee of ga ik nu iets te ver?

Hierbij is Markus uiteraard een oudgediende
    goed idee , nu krijg je ook geen wannabee's zoals jullie dat mooi noemen lol
      maandag 31 juli 2006 @ 18:13:57 #56
    148941 insan3
    101% crazy
    pi_40358379
    Doen we 't als volgt. Vrij soepele rank 100.000 of zo. Maar een anadere eis is dan dus ook dat je op het forum aanwezig bent. Ledenlijst moet dan goed worden bijgehouden en wie actief speelt.

Aanmelden kan alleen nog maar op de site, ik wil namelijk wel een site maken apart voor tm met forum omdat ik het topic persoonlijk onder hand te hard vindt gaan:P dan kunnen we dus gescheiden topics maken. en is het overzichtelijker.

Ik kan een site + forum maken als ik terug ben uit zwitserland ik doe dat dan samen met RSO.

over de fok tag. Moeten we even kijken. Misschien dat we het als het ware een onderdeel van fok kunnen maken of zo .
      maandag 31 juli 2006 @ 18:18:58 #57
    154338 oxide
    ......................
    pi_40358492
    ja,, het is wel een mooie tag,, maar als we een echt clan willen worden moet het helaas veranderd worden.
    maar daar valt mee te leven
    Het idee van insane om een eigen forum speciaal voor tm te maken vind ik heel goed, veel overzichtelijker

PS: tnqs voor de award w00t
    pi_40358580
    Nee een rank instellen is zoals Oldbie en ik allebei al zeiden geen goed id, de redenen staan er dan ook bij
    Enne over die Tag: Ik zeg: verzin allemaal een Tag zet het in een poll en de mooiste/leukste kiezen we
    Wat vinden jullie daarvan?

Leroy
      maandag 31 juli 2006 @ 18:23:03 #59
    154338 oxide
    ......................
    pi_40358599
    dat vind ik een goed idee leroy
    pi_40358627
    Dank je Oxide
    En je volgende award komt eraan zodra TMX het bij mij fatsoenlijk doet

Leroy
      maandag 31 juli 2006 @ 18:24:47 #61
    154338 oxide
    ......................
    pi_40358642
    graag gedaan:P

en ook alvast bedankt voor de award
      maandag 31 juli 2006 @ 18:35:05 #62
    148941 insan3
    101% crazy
    pi_40358918
    2 id's
    Dutch trackmania association (DTA) . (voor markus: deutsche trackmania association)
    n00b united (NU) xD

zouden mensen ook een awardje kunnen geven op caramba. Karma schiet omhoog maar de awards niet
      maandag 31 juli 2006 @ 18:35:54 #63
    154338 oxide
    ......................
    pi_40358946
    een idee:
    Happy racers [H*R]
    pi_40359035
    Crash OR Finish Op de server??
    » Ja
    » Nee

Finish OR Crash =)
      maandag 31 juli 2006 @ 18:44:12 #65
    148941 insan3
    101% crazy
    pi_40359203
    Uhm. ik vote nee op crash or finish.

Het schuine gedeelte voor de wallride gaat erg laat omhoog met als gevolg dat je die hele wallride mist. BIj het begin als je naar links of recht moet jumpen krijg je hele rare stuitereffecten.
    Daarna zit dus een bocht naar links of rechts met ene hoek van 90 graden die vrijwel niet goed te doen is zonder te crashen tegen de muur ofwel het dak van 't checkpoint.
      maandag 31 juli 2006 @ 18:44:58 #66
    148941 insan3
    101% crazy
    pi_40359226
    damm, oxide heeft al ja gedaan dus heb je geluk wortel
      maandag 31 juli 2006 @ 18:45:12 #67
    154338 oxide
    ......................
    pi_40359234
    grappig bedacht wortel,, maar de naam What the [Fok!] zou niet hebben misstaan
    alleen die hobbel voordat je de wallride ingaat ronduit slecht :S moet j echt veranderen, hij is ook helemaal niet nodig......... ff updaten dus
    pi_40359398
    [F!· of F!·

hmm .. kheb geen idee lol
    pi_40359549
    Waarom doen we niet gewoon een vote systeem voor nieuwe mensen dan?

[FuK!] als nieuwe clan tag?
    pi_40359818
    Ik heb hem veranderd.. 1 turbo aan het begin weggedaan. anders ga je veelste hard op het eind(ga nu ook al maar niet zo hard.) Je moet nou een klein tikkie remmen in het begin. En het schuine gedeelte heb ik verwijderd en recht gemaakt met wat mooie paaltjes voor de liefthebbers ) Voor de rest is hij hetzelfde

Finish OR Crash =)

Finish OR Crash op de server(Update)
    » Ja
    » Nee

Nou hopen dat de mensen hem nu goped vinden

[ Bericht 68% gewijzigd door TM-Wortel op 31-07-2006 19:30:10 ]
    pi_40360677
    Wat wordt er pcies bedoeld met 'echte' clan?
    als het maar niks is met provider email adressen ofzo, want dan kan er bij ons maar eentje joinen

Weebs
    pi_40361576
    Euhm, ik kan een beetje flashen, misschien handig voor website ( http://www.suzimaniacs.com )
    Clantag zal ik ook ff over nadenken (Fok! was wel een goeiuh eigenlijk)

Hoe klinkt: [FasT] = Fok! as Team

[FasT]BReMFoX

[ Bericht 17% gewijzigd door BReMFoX op 31-07-2006 20:02:20 ]
    Euhm...Tja...Lama...Kameel...
      maandag 31 juli 2006 @ 20:41:19 #73
    65997 Oldbie
    pi_40363205
    /list functie werkt weer naar behoren. Eerder sloeg hij iedere 2e pagina over.
    Nog steeds moet je je /list scherm in beeld hebben als je /jukebox wilt gebruiken.....
      maandag 31 juli 2006 @ 20:48:27 #74
    23346 Evil_Koekje
    Niet altijd evil...
    pi_40363468
    Waarom een andere naam...? We zijn toch Fok!?
    pi_40363542
    Uhm ik heb een vraagje als dit topic wordt geopend heb je altijd zon lijst met namen van mensen die lid zijn van Fok! Maar waarom staat mijn naam er niet bij:S
    pi_40365479
    AAH de server doet het niet meer..
      maandag 31 juli 2006 @ 21:53:51 #77
    65997 Oldbie
    pi_40365963
    quote:
    Op maandag 31 juli 2006 21:40 schreef TM-Wortel het volgende:
    AAH de server doet het niet meer..
    was een foutje.....ik killde TM server proces in plaats van TM database proces
    pi_40366588
    Ow ok..Heb een poosje door geprobeerd maar wou niet lukken dus ben ik maar een baan gaan maken:) Hier het resultaat

[url= Race]http://nations.tm-exchange.com/main.aspx?action=trackshow&id=317645#auto]Race Race and..... Race[/url]

Race Race and .....Race is een goede track
    » Ja
    » Nee

Hij hoeft voor mij niet op de servetr daarom is de poll naam anders Tis een snel baantje die ik heb gemaakt dus..
    pi_40368523
    damn wortel, hoe snel komen er bij jou banen uit
    ik doe een paar dagen over een baan nu zie ik er 2 in 1 dag van jou
      maandag 31 juli 2006 @ 23:05:19 #80
    108725 e-wok
    pi_40368927
    quote:
    Op maandag 31 juli 2006 20:48 schreef Evil_Koekje het volgende:
    Waarom een andere naam...? We zijn toch Fok!?
    nou dat vind ik dus ook, als iemand nou even tmx + forumlijst + actieven op de server + fok members in de nl rank uitzoekt, dan kunnen we gaan schrappen. Vervolgens melden dat ze de tag weghalen (als dat al niet zo is) en anders ban op de server.
      maandag 31 juli 2006 @ 23:06:09 #81
    108725 e-wok
    pi_40368962
    ohja, ik ben weer een techbaan aan het bouwen ( ) Deze keer is het een snelle baan, beetje combinatie tussen spectechular en de roundsperfect banen van MrA
      maandag 31 juli 2006 @ 23:09:55 #82
    108725 e-wok
    pi_40369107

gaat hard opeens
    pi_40369600
    Ey Wortel ff over je baan: Race, Race and.... Race. dit vind ik egt niks (sorry)

Maar doe alsjeblieft rustig aan met het maken van banen, het produceren van 2 banen per dag daar gaan je creativiteit en goedheid van de banen cker niet op vooruit!.

In deze baan zit namelijk ook geen Mediatracker. als je niet weet wat dit is: kijk in je TMN map op je harde schijf en kijk in de handleiding en ga daarmee aan de gang , dan word een baan al heel snel beter van. dan kun je tenminste ook de baan die er nog aan komt fatsoenlijk zien.
    Een Nee dus voor de server

Leroy
    pi_40369761
    Ik ga nu maar eens heel lang over een baan doen(als me dat lukt:S)
    pi_40369843
    Ik heb ook Finish or Crash ff getest, deze is wel iets beter, maar ik vind em niet server waardig.
    Ook hier weer geen Mediatracker (Dit is niet verplicht in wallrides, maar ik vind et veel fijner!)

Tsja en die palen..... Maargoed dat zal aan mij liggen dat ik een hekel heb aan die dingen
    Als je vragen hebt mail me dan gerust ff!, als je men mail moet weten vraag et maar een x op de server.
    Maar rustig maar hoo: alles komt goed (uiteindelijk )

Leroy
    pi_40371630
    ik snap best dat lang bezig zijn met een baan saai word, daarom moet je gewoon net zoals ik doen, ik maak altijd 3/4 banen tegelijk, dan doe ik dus 1 stuk van een bepaalde baan de ene dag en ga ik de volgende dag gewoon verder aan een ander, vaak begin ik een nieuwe baan als ik de oude ff niet meer zie zitten, en geef ik mezelf ff rust om er later op terug te komen,
    en zorg er ook altijd voor test je banen zorgvuldig! ik test mijn banen voor elk stuk wat ik maak en op zn minst 5 tot 10 keer volledig, ik probeer dan allerlei dingen (zoals PF starts) en verder probeer ik in te zien hoe het zal zijn om deze baan te rijden als je hem nog nooit gezien heb, laat desnoods eerst iemand anders de baan testen en MT is verplicht als je hem op de server wilt krijgen, en liever ook als je hem wilt testen

dit is denk ik de basis om te voorkomen dat je baan gebrekken vertoont of later gigantisch veel updates nodig heeft

ps: op dit moment ben ik dus daadwerkelijk met 3 banen tegelijk bezig voor het geval het ongeloofwaardig klinkt, en je zult 1 van de 3 waarschijnlijk pas over een maand zien, aangezien die dan de irritantste van de 3 is en ik er het minst zin heb om aan te werken )

edit: dat doet me er ineens weer aan denken, weeb stuur nou die baan op!!!!!
    pi_40372347
    weet nog niet precies waarom andere naam. als er een andere naam komt ben ik voor de naam van bremfox
    ook goed
    pi_40376697
    Woot ik zal et haar ff melden en trouwens als je het toch zo leuk vind om meerdere banen tegelijk te maken, begin dan ook vast aan het deel van onze baan die we nog zouden maken

Remmiej wat jij zegt! dat id van bremfox is erg goed !

Leroy
    pi_40378051
    Wootje, ik heb et gelezen
    Enne ik kan em ff nie sturen omdat me broer de pc bezet houdt
    Maar je krijgt em egt zo snel mogelijk, ik heb trouwes alleen de BAAN, dus de scenery nog nie af he

Weebs
    pi_40378286
    Is deze baan niet iets voor de server?
    Aeromax

Hij is niet van mij hoor wees maar gerust
    pi_40378922
    neenee dat snap ik, ik heb toch ook heel me baan nog niet opgemaakt :p

pfff ik keek ff naar servers, zie ik hyperboost server in noorwegen (lock) daar spelen op dit moment nummer 1 2 3 4 en 5 van wereld o.O en de hoogste rank die ik zag was 176

[ Bericht 66% gewijzigd door wOot_ op 01-08-2006 11:02:48 ]
    pi_40379682
    ook goed
    pi_40379909
    Maar wat vinden jullie gewoon van 't idee van een apart forum. Het zou denk ik veel overzichtelijker worden .
    pi_40380609
    quote:
    Op dinsdag 1 augustus 2006 11:36 schreef insan3 het volgende:
    Maar wat vinden jullie gewoon van 't idee van een apart forum. Het zou denk ik veel overzichtelijker worden .
    Hm, mja mij maakt nie uit, kan wel makkelijker zijn idd
    Maare zeg, we gaan tog nie de clannaam veranderen he?
    want ik weet nie of ik dan nog blijf SOrry
    Waarom moet eigenlijk alles veranderen???
    Alleen omdat er een paar noobies Fok! voor hun naam hadden gezet???
    Sorry maar dat vind ik een beetje overdreven
    Maargoed, wie ben ik ?

Weebiel
      dinsdag 1 augustus 2006 @ 12:07:19 #95
    108725 e-wok
    pi_40380852
    ik draag de fok tag en geen andere,
    Djos

(zie mijn suggestie boven)
      dinsdag 1 augustus 2006 @ 12:15:32 #96
    153800 Bouncer_Bone
    Don't look at me
    pi_40381122
    quote:
    Op maandag 31 juli 2006 23:05 schreef e-wok het volgende:

[..]

nou dat vind ik dus ook, als iemand nou even tmx + forumlijst + actieven op de server + fok members in de nl rank uitzoekt, dan kunnen we gaan schrappen. Vervolgens melden dat ze de tag weghalen (als dat al niet zo is) en anders ban op de server.[/b]
    Goed idee. Ik zal, als ik vandaag of morgen tijd heb, de NL lijst eens bekijken. (Alhoewel ik de lijst al bekeken heb tot en met 1000 )
    pi_40381236
    quote:
    Op dinsdag 1 augustus 2006 12:07 schreef e-wok het volgende:
    Djos

(zie mijn suggestie boven)

Weeb

[ Bericht 4% gewijzigd door WinIT op 01-08-2006 12:19:52 (naam vergeten) ]
    pi_40381956
    Ik zal binnenkort ook maar weer eens een baan maken gewoon alleen
    Nog een baan maken met bone, dan is het volges mij wel weer afgerond
    Maare, dus ik moet de banen die ik samen met andere Fok!kers heb gemaakt, dus onder de Fok!account zetten?
    Wat is het pw daar dan van? anders ken ik der nogal moeilijk op komen
    Oja, heeft iemand nog interesse om met mij een baan te maken?
    En als je denkt: die kan geen banen maken, vraag maar aan koekje en woot, zij weten van wel(HOOP IK ) Naja...

Weebs
    pi_40382015
    naam hoeven we ook niet aan te passen, weet ook niet helemaal waarom we daar opgekomen zijn . Maar 't gaat alleen ff om een apart forum, dat is denk ik gewoon makkelijker . hoeft niet
    pi_40382406
    quote:
    Op dinsdag 1 augustus 2006 12:45 schreef insan3 het volgende:
    naam hoeven we ook niet aan te passen, weet ook niet helemaal waarom we daar opgekomen zijn . Maar 't gaat alleen ff om een apart forum, dat is denk ik gewoon makkelijker . hoeft niet
    Ja da was dus omdat iedereen gwoon fok voor de naam zette, soms zonder zich aan te melden
      dinsdag 1 augustus 2006 @ 13:24:31 #101
    148941 insan3
    101% crazy
    pi_40383278
    quote:
    Op dinsdag 1 augustus 2006 12:57 schreef WinIT het volgende:

[..]

Ja da was dus omdat iedereen gwoon fok voor de naam zette, soms zonder zich aan te melden
    hehe stom

Ik zal straks mijn oude forum van mijn enm clan weer online zetten. Kunnen jullie even kijken wat je er van vind .
      dinsdag 1 augustus 2006 @ 13:40:34 #102
    154338 oxide
    ......................
    pi_40383742
    quote:
    Op dinsdag 1 augustus 2006 09:08 schreef WinIT het volgende:
    Woot ik zal et haar ff melden en trouwens als je het toch zo leuk vind om meerdere banen tegelijk te maken, begin dan ook vast aan het deel van onze baan die we nog zouden maken

Remmiej wat jij zegt! dat id van bremfox is erg goed !

Leroy
    !ALS! er een andere naam moet ben ik het met remmiej en leroy eens,
    die van bremfox is heel goed bedacht, ook mooi dubbel op die naam
      dinsdag 1 augustus 2006 @ 13:42:40 #103
    154338 oxide
    ......................
    pi_40383787
    quote:
    Op dinsdag 1 augustus 2006 11:59 schreef WinIT het volgende:

[..]

Hm, mja mij maakt nie uit, kan wel makkelijker zijn idd
    Maare zeg, we gaan tog nie de clannaam veranderen he?
    want ik weet nie of ik dan nog blijf SOrry
    Waarom moet eigenlijk alles veranderen???
    Alleen omdat er een paar noobies Fok! voor hun naam hadden gezet???
    Sorry maar dat vind ik een beetje overdreven
    Maargoed, wie ben ik ?

Weebiel
    hier heeft weeb idd gelijk aan,, het is nergens voor nodig om een andere tag te doen.....
      dinsdag 1 augustus 2006 @ 13:49:36 #104
    108725 e-wok
    pi_40383994
    quote:
    Op dinsdag 1 augustus 2006 12:57 schreef WinIT het volgende:
    zoals ik al zei, als iemand de moeite neemt om alle mensen met een foktag op te sporen kunnen we een ledenlijst gaan opstellen en mensen verplichten om de tag weg te halen. Zo groot is de clan nou ook weer niet denk ik trouwens, als ik naar de op kijk zijn er sowieso al een stuk of 8 die niet meer spelen.
      dinsdag 1 augustus 2006 @ 13:49:47 #105
    65997 Oldbie
    pi_40384005
    Ik zie in de logs mensen nog steeds vaak /list gebruiken.
    Op zich niets mis mee maar je krijgt dan wel alle banen te zien en dan moet je zoeken naar je track. Het is makkelijker om het volgende te doen als je tracknaam weet (of ongeveer weet):

Stel je wilt Dutch connection toevoegen aan jukebox.
    Typ "/list dut" (of "/list nnec" of "/list d").....je zal dan veel minder (of alleen maar je gewenste) tracks in beeld krijgen. Je hoeft niet meer te zoeken.....

Simpel toch?
    pi_40384083
    maar als je naar dutch zoekt zal je alleen dutch connections in beeld krijgen met de code 000 en /jukebox 0 werkte dan toch niet?
    pi_40385522
    Ik wil de sources van de stats best online zetten, heb dat voorbereid. Maar ik wil eerst toestemming van de maker van TM Offline Stats, omdat mijn pagina's daarop gebaseerd zijn.

Heb al een bericht op TM Forum geplaatst, dus afwachten.

@Oldbie, Ik weet één foutje in Aseco v0.6.1b dat moest worden aangepast (& verwijderen), maar wat was de andere ? (kan het zo snel niet op TM Forum vinden )

En wat betreft de clan, is er via TMN niet op te halen wie zich daar allemaal bij [Fok!] hebben aangemeld ? Als ik daar inlog zie ik dat ik bij [Fok!] rij en dat ik me kan afmelden, maar weet niet hoe je daar naar een overzicht van de rijders in de clan kan gaan.
    Zie pas na zes jaar dat mijn UserID HET rugnummer is.
      dinsdag 1 augustus 2006 @ 15:34:25 #108
    65997 Oldbie
    pi_40387079
    quote:
    Op dinsdag 1 augustus 2006 13:52 schreef wOot_ het volgende:
    maar als je naar dutch zoekt zal je alleen dutch connections in beeld krijgen met de code 000 en /jukebox 0 werkte dan toch niet?
    Niet meer....je lijst begin nu bij 001 en dat is dus geen probleem
    quote:
    Op dinsdag 1 augustus 2006 14:37 schreef Edwin het volgende:
    @Oldbie, Ik weet één foutje in Aseco v0.6.1b dat moest worden aangepast (& verwijderen), maar wat was de andere ? (kan het zo snel niet op TM Forum vinden )
    Dat was inderdaad waar mijn probleem lag. Bij het importeren van huidige spelers op de server stond er iets van "&$players" ipv "$players"
    Ik heb de & verwijderd en het werkt zoals het moet..... (Staat in Aseco 0.6.1b topic op pagina 27 geloof ik)

Ik weet niet wat je verder bedoeld....Aseco werkt goed (op publicdatabase login na). RASP heeft nog wat probleempjes....
      dinsdag 1 augustus 2006 @ 15:40:14 #109
    65997 Oldbie
    pi_40387247
    Goed, nu de battle met {XL}
    Ze willen graag, zijn erg gemotiveerd en zijn klaar om ons in te maken

We moeten een datum prikken en 4 banen uitzoeken. Zij hebben maximaal 10 spelers.....waarschijnlijk komen ze daar niet eens aan.

Veel baat zullen wij niet hebben aan Fok! tracks omdat zij op mijn RSA spelen en alle Fok! tracks daar ook opstaan en geloof me: hun records zijn niet slecht!!

We moeten dus maar eens gaan nadenken over de 4 tracks die wij willen hebben.....ik heb met hun afgesproken dat we beide 4 banen kiezen en dat we team mode spelen tot een team 3 punten heeft behaald. De 5 zoals tegen [z] was gewoon teveel....

Suggesties voor datum, tracks en deelnemers?
      dinsdag 1 augustus 2006 @ 15:51:16 #110
    108725 e-wok
    pi_40387573
    Wat dacht je van een nieuw te releasen track, die wij oefenen en daarna pas aan hun bekend maken.
    De track met koekje is klaar, en mijn highspeedtechtrack ook spoedig
      dinsdag 1 augustus 2006 @ 15:57:01 #111
    108725 e-wok
    pi_40387757
    oldbie, kun je ook alle namen met een fok tag die ooit op de server zijn geweest hier neerplempen?
      dinsdag 1 augustus 2006 @ 16:12:33 #112
    65997 Oldbie
    pi_40388257
    kan per minuut veranderen....

[Fok!]Oldbie
    (FOK)ramtech
    [Fok!]Lynx66
    [Fok!]RedFever
    [Fok!]Remmie
    [Fok!]Leroy
    [FOK!]Kogelvoer
    [Fok!]Koenz0
    [Fok!]You
    [Fok!]w00t=D
    [Fok!]jannem
    [Fok!]Banaan
    [Fok!]Silentuz
    [Fok!]Duurtlang
    [Fok!]Tall Guy
    [Fok!]Evil_Koekje
    [Fok!]WinIT
    [Fok!]Weebel
    [Fok!]Vici
    [Fok!]Frenkje
    [Fok!]Daantjees
    [Fok!]Hutsefluts
    [Fok!]Maniack28
    [Fok!]DJOSZEE
    [Fok!]draakje
    [Fok!]Muis_84
    [Fok!]Freiss
    [Fok!]Sioux
    [Fok!]BOBs
    [Fok!]iaphoy
    [Fok!]hyssop
    [Fok!]Spoook
    [Fok!]Baarvader
    [Fok!]n$0f0$$@$0ffn3
    [Fok!]AgentSteel
    [Fok!]JumperJack
    [Fok!]Fir3fly
    [Fok!]Tackleberry
    [Fok!]Wortel
    [FOK!] MosPos
    [Fok!]Nick
    [Fok!]Illian
    [Fok!]muusers
    [Fok!]Bert
    [Fok!]Tinuzz
    [Fok!]Maximillian
    [Fok!]SeanFerdi
    [Fok!]Markus
    [Fok!]BReMFoX
    [Fok!]RobNettie
    [Fok!]Rikkert
    [FOK!]Dubbeldrank
    [Fok!]Roald
    [Fok!]Oxide^
    [Fok!]Bouncer Bone
    [Fok!]Sk8er
    [Fok!]Loki
    [Fok!]jesse
    [Fok!]Yarisken
    [FOK!]mexxim
    [Fok!]-J-D-
    [Fok!]Vla
    [Fok!]Overdrive
    [Fok!]DDevil
    [Fok!]kitten
    [Fok!]T5Turbo
    [Fok!]Gerwinator
    Fok!$z$w$00fTahget
    [fok!]Fok!
    [Fok!]Ðéf
    [FOK!]thestig
    [Fok!]Ruben
    [Fok!]DFMJJ$INL
    [FoK!]WebHawk
    [PLOK]{FOK} ILCILA
    _fff_Fok___0f0Techni

[ Bericht 33% gewijzigd door Oldbie op 01-08-2006 16:21:49 ]
      dinsdag 1 augustus 2006 @ 16:26:38 #113
    23346 Evil_Koekje
    Niet altijd evil...
    pi_40388778
    quote:
    Op dinsdag 1 augustus 2006 12:07 schreef e-wok het volgende:
    Djos
    Inderdaad, daarbij vind ik Fast een hele lame naam.

Anyways, een los forum zou idd wel handig zijn. Weet niet of er dan ook een site bij komt? Ik wil eventueel wel wat vormgevingsdingetjes doen.
    pi_40388781
    apart
    pi_40388812
    Remmiej!, als je dit leest. maak een screenshot van je baan en zet em erbij, dat is zo ongeveer een vereiste wil je dat mensen je baan gaan downloaden!
      dinsdag 1 augustus 2006 @ 16:29:57 #116
    65997 Oldbie
    pi_40388890
    quote:
    Op dinsdag 1 augustus 2006 16:27 schreef WinIT het volgende:
    Remmiej!, als je dit leest. maak een screenshot van je baan en zet em erbij, dat is zo ongeveer een vereiste wil je dat mensen je baan gaan downloaden!
    een echte fokker leest dit hoor
      dinsdag 1 augustus 2006 @ 16:32:20 #117
    65997 Oldbie
    pi_40388977
    quote:
    Op dinsdag 1 augustus 2006 16:26 schreef Evil_Koekje het volgende:

[..]

Inderdaad, daarbij vind ik Fast een hele lame naam.

[afbeelding]Anyways, een los forum zou idd wel handig zijn. Weet niet of er dan ook een site bij komt? Ik wil eventueel wel wat vormgevingsdingetjes doen.
    ik heb al een forum draaien voor mij RSA server....als er echt een aparte FOK! deel bij moet kan ik daar makkelijk voor zorgen.
    Een hele nieuwe layout voor een een startpagina met links naar verschillende delen (offline stats, forum e.d.) is natuurlijk erg welkom maar dan moet het voor beide servers gebeuren
    pi_40389081
    lees pag 2..

[ Bericht 8% gewijzigd door Remmiej op 01-08-2006 19:13:51 ]
    ook goed
      dinsdag 1 augustus 2006 @ 16:36:29 #119
    148941 insan3
    101% crazy
    pi_40389122
    ik ben bezig met het herinstalleren van php-dev met invisionboard. Kijken wat 't word
    pi_40389232
    quote:
    Op dinsdag 1 augustus 2006 15:34 schreef Oldbie het volgende:

Dat was inderdaad waar mijn probleem lag. Bij het importeren van huidige spelers op de server stond er iets van "&$players" ipv "$players"
    Ik heb de & verwijderd en het werkt zoals het moet.....
    Nou ik kwam er op omdat je eerder dit schreef.
    quote:
    Op maandag 31 juli 2006 14:12 schreef Oldbie het volgende:
    Tall guy: Ik heb op TM-Forum een post gevonden waar mijn probleem in beschreven werd en daar werdt ook een oplossing gegeven.....twee kleine aanpassingen en het werkt naar behoren
    Zo kwam ik op twee aanpassingen, maar als het die ene is, die had ik op TM forum ook gezien.

ff voor jouw info, ben hier benieuwd naar, zodat ik een test server kan opzetten om de stats verder te perfectioneren. Kan deze test server eventueel ook als een tijdelijke vervaning dienen van de Time Attack server, totdat Kree weer op en running is en misschien is hij zelfs nog wel sneller
      dinsdag 1 augustus 2006 @ 16:42:31 #121
    148941 insan3
    101% crazy
    pi_40389308
    Ik heb een nieuwe track af. 't is nogal anders dan dat je waarschijnlijk gewend bent. Je kunt er ook best op driften

http://nations.tm-exchange.com/main.aspx?action=trackshow&id=318879#auto
    pi_40389361
    Ja remmie die sreenshot is goed!. resize en maar naar 320x240 en zet en op TMX erbij, dat is een special optie je kunt em gewoon nog aanpassen, want op TMX zie ik geen screen

Zal ff je baan testen Insane

- edit: Het is geen slechte baan Insane, maar tog egt teveel palen, dat maakt het natuurlijk wel 'interressant' , ik vind em wel een poging waard voor op de server

Leroy
      dinsdag 1 augustus 2006 @ 16:45:23 #123
    154338 oxide
    ......................
    pi_40389397
    ik wil niet opscheppen (A) maar mijn baan interception is heel goed voor rounds..

en hopen dat de war dan beter gaat
      dinsdag 1 augustus 2006 @ 16:45:23 #124
    65997 Oldbie
    pi_40389398
    quote:
    Op dinsdag 1 augustus 2006 16:40 schreef Edwin het volgende:

[..]

Nou ik kwam er op omdat je eerder dit schreef.
    [..]

Zo kwam ik op twee aanpassingen, maar als het die ene is, die had ik op TM forum ook gezien.

ff voor jouw info, ben hier benieuwd naar, zodat ik een test server kan opzetten om de stats verder te perfectioneren. Kan deze test server eventueel ook als een tijdelijke vervaning dienen van de Time Attack server, totdat Kree weer op en running is en misschien is hij zelfs nog wel sneller
    Het was twee keer een & teken verwijderen Twee keer dezelfde probleem dus....

Wat bedoel je precies met een testserver?
    Zet jij hem op of moet ik ervoor zorgen? Ik ben bang dat ik daar niet genoeg bandbreedte voor heb omdat ik ook nog mijn RSA server heb
    pi_40389905
    Die berichten op de server komen mij te snel.. heb weer 1.5 pagina moeten lezen om te weten waarover het ging
    pi_40390713
    Die jeep reclame die ze erin hebben gestopt
    pi_40390899
    me track no speedlimit

en een linkje http://nations.tm-exchange.com/main.aspx?action=trackshow&id=318716#auto
    zo weer goed winit hha
    ook goed
    pi_40390969
    uhm winit zou jij misschien naar 320 240 willen verwerken het lukt me egt slegt namelijk
    ook goed
    pi_40391000
    jeep reclame .. dat zag ik ook bij mij track
    toen zag ik dat pas. d8 dat het al oud was
    ook goed
      dinsdag 1 augustus 2006 @ 17:47:04 #130
    148941 insan3
    101% crazy
    pi_40391221
    http://82.72.147.128/public/forum/index.php

ga hier is een beetje rotzooi maken. 't is een testje .
    pi_40391452
    quote:
    Op dinsdag 1 augustus 2006 16:45 schreef Oldbie het volgende:

[..]

Het was twee keer een & teken verwijderen Twee keer dezelfde probleem dus....

Wat bedoel je precies met een testserver?
    Zet jij hem op of moet ik ervoor zorgen? Ik ben bang dat ik daar niet genoeg bandbreedte voor heb omdat ik ook nog mijn RSA server heb
    Oké, dan moet ik een tweede nog zien te vinden.

Nee een test server die ik opzet op een server die ik thuis aan het inrichten ben. Dan kan ik zelf overal in kijken en zien wat waar gebeurt en zo de stats perfectioneren.
      dinsdag 1 augustus 2006 @ 18:11:41 #132
    154338 oxide
    ......................
    pi_40391846
    olbie het nieuwe systeeem van de jukebox dat j gewoon naam kan doen is heel fijn,,
    er is wel een bug denk ik, er kan steeds niet meer als 1 baan in de jukebox..... dan geeft ie weer die fout die we vanmiddag steeds hadden (track allready in the jukebox....enz)
      dinsdag 1 augustus 2006 @ 18:14:58 #133
    148941 insan3
    101% crazy
    pi_40391926
    http://82.72.147.128/public/forum/index.php

Is soms even offline omdat ik soms moet herstarten maar het is wel leuk om te klooien. Er is nog geen emailvalidatie
      dinsdag 1 augustus 2006 @ 18:20:15 #134
    148941 insan3
    101% crazy
    pi_40392050
    emailvalidatie wil nog niet helemaal lukken
    Krijg je in koeieletters email Mail error hehe
      dinsdag 1 augustus 2006 @ 18:22:25 #135
    153800 Bouncer_Bone
    Don't look at me
    pi_40392092
    Als dat forum uitgebreid wordt, ziet het er goed uit.
      dinsdag 1 augustus 2006 @ 18:27:35 #136
    148941 insan3
    101% crazy
    pi_40392190
    quote:
    Op dinsdag 1 augustus 2006 18:22 schreef Bouncer_Bone het volgende:
    Als dat forum uitgebreid wordt, ziet het er goed uit.
    Ik kan er veel bij doen naast algemeen ect. Ik kan het ook gedeeltelijk naar nederlands vertalen maar das nogal een pokkewerk .

Voor de lay out kan ik misschien een andere vinden. RSO kan dat misschien doen.
      dinsdag 1 augustus 2006 @ 18:29:39 #137
    23346 Evil_Koekje
    Niet altijd evil...
    pi_40392236
    quote:
    Op dinsdag 1 augustus 2006 16:32 schreef Oldbie het volgende:

[..]

ik heb al een forum draaien voor mij RSA server....als er echt een aparte FOK! deel bij moet kan ik daar makkelijk voor zorgen.
    Een hele nieuwe layout voor een een startpagina met links naar verschillende delen (offline stats, forum e.d.) is natuurlijk erg welkom maar dan moet het voor beide servers gebeuren
    Heb je een url? Kan ik even kijken of ik iets kan maken.
      dinsdag 1 augustus 2006 @ 18:44:28 #138
    148941 insan3
    101% crazy
    pi_40392619
    Je kunt er nu ook wat sneller heen ff http://www.tmfok.tk/ ff tijdelijk gemaakt toch gratis en wel ff popups wegknallen
    pi_40392637
    Ey Remmie ik heb je plaatje geresized. Dit doe ik ene x
    Download maar: Irfanview en dan kun je het voortaan zelf
    Et plaatje zal zo komen, want het uploaden wil niet egt lukken

Edit: http://i7.tinypic.com/21mvwyg.jpg

Grmbl ik zie dattie et al doet. schiet op met het toevoegen! ik ben iets aan het regelen voor die baan op TMX zodat iedereen em ziet! en het 1e wat de moderators zeiden: Waar is de screenshot? Dus maak een beetje tempo als je zou willen

Leroy

[ Bericht 16% gewijzigd door WinIT op 01-08-2006 18:58:24 ]
      dinsdag 1 augustus 2006 @ 18:54:30 #140
    108725 e-wok
    pi_40392841

[*klik*]

Poll: NorthWestThree op de server¿
  • Ja
  • Nee
  • Maakt me niet uit
    Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier

koekje, je had me een verkeerde versie gestuurd. Heb em zelf gevalidate op 0:53.98, ook al kan het beter. Zijn de links naar jou tracks goed?
  •   dinsdag 1 augustus 2006 @ 18:55:43 #141
    108725 e-wok
    pi_40392869
    quote:
    Op dinsdag 1 augustus 2006 18:44 schreef insan3 het volgende:
    Je kunt er nu ook wat sneller heen ff http://www.tmfok.tk/ ff tijdelijk gemaakt toch gratis en wel ff popups wegknallen
    my internet haat. tk (no offense zr-tk )
    pi_40393001
    Remmie nog iets! je hebt grote kans dattie nu groot op de site gezet gaat worden. heb nog niks gehoord dat richting nee gaat!. je MOET een author comment geven. dus vertellen wat de baan een beetje inhoud, of er Mediatrack inzit enz enz gewoon een verhaaltje vertellen. doe dit en wie weet krijg je grote bekendheid

-Edit: Djos ga ff je baan testen nu

-Edit #2: Zeer mooie baan!, zonder al teveel booster een zeer mooie flow gemaakt. mooi voor de server. een YES dus

Leroy

[ Bericht 11% gewijzigd door WinIT op 01-08-2006 19:09:00 ]
      dinsdag 1 augustus 2006 @ 19:04:02 #143
    108725 e-wok
    pi_40393068
    quote:
    Op dinsdag 1 augustus 2006 19:00 schreef WinIT het volgende:
    doe dit en wie weet krijg je grote bekendheid

Ik geef je mijn code wel even, kun je gebruiken
    1
    2
    3
    4
    5
    6
    7
    8
    9
    10
    11
    12
    13
    14
    15
    16
    17
    18
    19
    20
    21
    22
    23
    [b]Please award if you like it.[/b]
    [u]Go and submit your time[/u]

[b]The track[/b]
    --------

[b]MT-stuff[/b]
    intro: ---
    ingame: ---
    outro: ---

Author Time: ---

[u]Additional[/u]
    [url="http://nations.tm-exchange.com/special/Advertisement.zip"]tmx signpack[/url] unzip to /gamedata/skins/any/advertisement [b]----------of iets anders..uitzoeken[/b]

[b]You might like[/b]
    -------pleur hier eerdere tracks (gewoon url)

[b]You might like some of the tracks by my [url="http://nations.tm-exchange.com/main.aspx?action=usershow&id=276185#auto"]clanmates[/url][/b]

Have fun
    ------mijnnaam

---- even invullen
      dinsdag 1 augustus 2006 @ 19:27:04 #144
    65997 Oldbie
    pi_40393697
    quote:
    Op dinsdag 1 augustus 2006 18:29 schreef Evil_Koekje het volgende:

[..]

Heb je een url? Kan ik even kijken of ik iets kan maken.
    quote:
    Op dinsdag 1 augustus 2006 18:44 schreef insan3 het volgende:
    Misschien doe je wat dubbel werk insane. Ik heb al een forum draaien op mijn RSA deel Ik kan hem zo uitbreiden of zelfs een kopie maken voor alleen ons gebuirk

[ Bericht 18% gewijzigd door Oldbie op 01-08-2006 19:34:52 ]
      dinsdag 1 augustus 2006 @ 19:48:39 #145
    23346 Evil_Koekje
    Niet altijd evil...
    pi_40394432
    quote:
    Op dinsdag 1 augustus 2006 18:54 schreef e-wok het volgende:
    koekje, je had me een verkeerde versie gestuurd. Heb em zelf gevalidate op 0:53.98, ook al kan het beter. Zijn de links naar jou tracks goed?
    Author tijd is wel oke, boeit toch niet heel erg of ie nou goed of super is.
    En als je Mushyz 1 vervangt voor Epoca en die bovenaan zet ben ik tevreden.
      dinsdag 1 augustus 2006 @ 19:53:21 #146
    148941 insan3
    101% crazy
    pi_40394586
    Mm mss wel oldbie Maar ik vind 't wel leuk om nog hiermee te klooien. Ik wil 't een beetje doorhebben .
      dinsdag 1 augustus 2006 @ 19:55:10 #147
    108725 e-wok
    pi_40394638
    done...
    mooie tijd bremfox (award?)
      dinsdag 1 augustus 2006 @ 20:10:34 #148
    148941 insan3
    101% crazy
    pi_40395114
    damm, me ip veranderd van @home.
    Alle verwijzingen kloppen niet meer
      dinsdag 1 augustus 2006 @ 20:17:27 #149
    108725 e-wok
    pi_40395359

Mijn eerste track met een geweldige mod, de under construction mod. Het is een highspeed 'tech' (licht opvatten dus)baan, zeker niet moeilijk

Poll: NotYetTech op de server?¿
  • Ja!
  • Nee
    Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier
  •   dinsdag 1 augustus 2006 @ 20:19:05 #150
    108725 e-wok
    pi_40395396
    Zo nu maar eens racen, al dat validaten en screenshots bouwen wordt ook saai. Dat is ook een van de redenen dat ik geen outro's maak.
      dinsdag 1 augustus 2006 @ 20:27:58 #151
    65997 Oldbie
    pi_40395644
    quote:
    Op dinsdag 1 augustus 2006 18:11 schreef oxide het volgende:
    olbie het nieuwe systeeem van de jukebox dat j gewoon naam kan doen is heel fijn,,
    er is wel een bug denk ik, er kan steeds niet meer als 1 baan in de jukebox..... dan geeft ie weer die fout die we vanmiddag steeds hadden (track allready in the jukebox....enz)
    Probleem is nu opgelost
    pi_40395663
    Zou iemand voor mij een baan die ik heb aangepast ff testen hoe je hem vindt!
      dinsdag 1 augustus 2006 @ 20:28:53 #153
    108725 e-wok
    pi_40395677
    quote:
    Op dinsdag 1 augustus 2006 16:12 schreef Oldbie het volgende:
    kan per minuut veranderen....
    Dat zijn er idd heel wat, maar in een oogopslag ken ik er misschien 10 niet
    pi_40395885
    is ok wortel
    ook goed
    pi_40396040
    quote:
    Op dinsdag 1 augustus 2006 20:28 schreef TM-Wortel het volgende:
    Zou iemand voor mij een baan die ik heb aangepast ff testen hoe je hem vindt!
    Ja tuurlijk, laat maar weten

Weebs
      dinsdag 1 augustus 2006 @ 20:47:06 #156
    148941 insan3
    101% crazy
    pi_40396187
    m'n mini forumpje heb ik maar ff platgedaan. Ik kan de ip adressen niet meer wijzigen :S
    pi_40396338
    wat gaat dit snel! en dan bedoel ik niet alleen de post, ik ben maar 4 uurtjes weggeweest en er liggen alweer 4 banen klaar om te testen, dat hou ik niet bij, ik wacht wel tot ze op de server komen, ik vote op alles ja
    pi_40398258
    winit ik snap je text op eind niet. dan zeg je weebel?

hoe dan ook ik wil altijd banen testen, wat je ook hebt stuur maar naar remcobrinkers@hotmail.com

[ Bericht 64% gewijzigd door Remmiej op 01-08-2006 22:07:02 ]
    ook goed
    pi_40399023
    wtf woot heet je ook remco!!!
    ook goed
    pi_40399620
    quote:
    Op dinsdag 1 augustus 2006 21:53 schreef Remmiej het volgende:
    winit ik snap je text op eind niet. dan zeg je weebel?

hoe dan ook ik wil altijd banen testen, wat je ook hebt stuur maar naar remcobrinkers@hotmail.com
    Whaha we zitten hiero met 3 mensen op één account rem
    Dus ik zet altijd me naam eronder, zodat mensen weten van wie het afkomt

Weebs
    pi_40399852
    nee me email adress heeft alleen die naam
    wat een vraag
    pi_40400103
    vind et toevallig. en winit , weebs srry is dat niet onhandig?
    ook goed
      dinsdag 1 augustus 2006 @ 22:44:31 #163
    153800 Bouncer_Bone
    Don't look at me
    pi_40400279
    Nee, want Weebel en Leroy hebben een ongeldig/invalid e-mailadres zegt de site.
    pi_40400974
    je moet ook email adres van profider hebben ofzo.

jongens feestje!! ben al 3 maanden mobielloos. hij was namelijk in was machine gekomen
    ook goed
      woensdag 2 augustus 2006 @ 00:51:04 #165
    23346 Evil_Koekje
    Niet altijd evil...
    pi_40404510
    Remmiej, mag ik je bij deze verzoeken mij niet in je signature te zetten.
    pi_40409777
    quote:
    Op woensdag 2 augustus 2006 00:51 schreef Evil_Koekje het volgende:
    Remmiej, mag ik je bij deze verzoeken mij niet in je signature te zetten.

Welke sig en waarom moet iedereen derin???

Weeb

Ik snap em al , enne remmiej, vind je niet dat je het een beetje overdrijft?

[ Bericht 14% gewijzigd door WinIT op 02-08-2006 10:20:29 ]
    pi_40410179
    quote:
    Op dinsdag 1 augustus 2006 23:01 schreef Remmiej het volgende:
    je moet ook email adres van profider hebben ofzo.

jongens feestje!! ben al 3 maanden mobielloos. hij was namelijk in was machine gekomen
    Feestje?
    pi_40411390
    ik zeg ook maar wat :p
    ook goed
    pi_40411423
    Remmiej, maak nou niet overal een probleem van jonge
    Het is nu eenmaal een beetje vreemd om op internet te zetten, mensen die je eik helemaal nie kent van, friends 4 eva??
    Daar hoef ik iid ook nie tusse
    pi_40411436
    Uhm ik heb ff eenn berichtje: Normaal vermeld ik hier geen records die ik gereden heb, maargoed aangezien wOOt =D het leuk vond om het er goed in te wrijven dat ik men record op Two Step kwijt WAS doe ik dat andersom ook maar ff

Dus bij deze wOOt: Jouw tijd: - 43.08
    Mijn tijd: - 42.46!

Heeeel veeel plezier ermee he

Leroy
    pi_40414826
    quote:
    Op woensdag 2 augustus 2006 10:38 schreef WinIT het volgende:
    Uhm ik heb ff eenn berichtje: Normaal vermeld ik hier geen records die ik gereden heb, maargoed aangezien wOOt =D het leuk vond om het er goed in te wrijven dat ik men record op Two Step kwijt WAS doe ik dat andersom ook maar ff

Dus bij deze wOOt: Jouw tijd: - 43.08
    Mijn tijd: - 42.46!

Heeeel veeel plezier ermee he

Leroy
    ah gut
      woensdag 2 augustus 2006 @ 12:56:08 #172
    154338 oxide
    ......................
    pi_40415562
    quote:
    Op dinsdag 1 augustus 2006 20:27 schreef Oldbie het volgende:

[..]

Probleem is nu opgelost
    ik zag het ja this nu perfect, en handig systeem
    pi_40415835
    Wat is er wOOtje? Je reactie is een beetje vaag, maar wel duidelijk dat je et niet leuk vind

Leroy
      woensdag 2 augustus 2006 @ 15:10:51 #174
    65997 Oldbie
    pi_40420077
    Even over de volgende war: {XL} wordt ongeduldig. Ze willen dolgraag tegen ons spelen.
    Ik stel voor dat we 10 mensen selecteren van [Fok!] om mee te doen.
    Ook moeten wij 4 tracks kiezen. Ik heb namelijk al met hun afgesproken dat er in totaal 8 tracks gespeeld worden en dat de points limit gesteld wordt op 3 (niet op 5 zoals tegen [z])

Ook moeten wij een datum prikken.....Ik stel voor dat we weer op zondag racen rond half acht.

Wie wil meedoen en wie draagt tracks aan?
      woensdag 2 augustus 2006 @ 15:11:55 #175
    65997 Oldbie
    pi_40420106
    quote:
    Op woensdag 2 augustus 2006 15:10 schreef Oldbie het volgende:
    Even over de volgende war: {XL} wordt ongeduldig. Ze willen dolgraag tegen ons spelen.
    Ook moeten wij 4 tracks kiezen. Ik heb namelijk al met hn afgesproken dat het er in totaal 8 tracks gespeeld worden en dat de points limit gesteld wordt op 3 (niet op 5 zoals tegen [z])

Ook moeten wij een datum prikken.....Ik stel voor dat we weer op zondag racen rond half acht.

Hee, wat leuk!!!
    Ik meld me aan. En ik wil "Ghost of a chance" van Oldbie voorstellen als track

Wat een leuk idee zeg. zo'n war
    pi_40420256
    LOL oldbie zo droog

ik wil wel meedoen, maar wie bepaald de limiet van de inschrijvingen en wie bepaald wie er mee mogen doen?
    moet toch ff iemand daar de leiding voor nemen denk ik dan komt het goed

verder als track kies ik caramba van insane of de klassieker look for your self van leroy
    pi_40420439
    Ik en koekje willen ook wel mee doen. En dan ook Epoca als dat kan?
    pi_40421039
    Zondag kan ik niet. Maar om aan de 10 members te komen zal vast geen probleem zijn
    pi_40421275
    Ik wil ook wel meedoen. En ik dacht zo aan Rue the Whirl .. Maar ik denk dat jullie dat geen goed idee vinden
      woensdag 2 augustus 2006 @ 15:51:01 #180
    65997 Oldbie
    pi_40421433
    quote:
    Op woensdag 2 augustus 2006 15:16 schreef wOot_ het volgende:
    LOL oldbie zo droog

ik wil wel meedoen, maar wie bepaald de limiet van de inschrijvingen en wie bepaald wie er mee mogen doen?
    moet toch ff iemand daar de leiding voor nemen denk ik dan komt het goed

verder als track kies ik caramba van insane of de klassieker look for your self van leroy
    Ik stel voor dat jij de spelersselectie op je neemt.....
    Dan zorg ik voor de tracks
    pi_40422085
    Ja ja ja neem mijn baan:D:D Enne ikke doe ook mee

Leroy
    pi_40422638
    Hey all,

Hierbij een polletje voor een nieuwe WinIT track

XSive Speeding leuk voor op de server?
    » Aye !
    » Nay !

De link naar de baan :
    http://nations.tm-exchange.com/main.aspx?action=trackshow&id=320420#auto

Have Fun All !

WinIT
    pi_40423216
    Winit vet goeie track had een tijd van 39.50 in 2 keer ... Daarom stem ik ja:)
    pi_40423327
    quote:
    Op woensdag 2 augustus 2006 15:51 schreef Oldbie het volgende:

[..]

Ik stel voor dat jij de spelersselectie op je neemt.....
    Dan zorg ik voor de tracks
    ok zal ik doen dan,

hierbij zeg ik: als je mee wilt doen moet je het gewoon hier op het forum laten weten, dit betekend nog niet dat je 100% zeker mee doet, wanneer ik de datum, tijd en het aantal spelers dat mee mag doen weet zal ik de personen op volgorde apart benaderen of ze dan zeker kunnen, dus als je al ziet dat er al meer dan 15 mensen hebben gezegt dat ze mee willen doen, moet je je ook gewoon opgeven er zijn altijd mensen die niet kunen en ik reken op enkele (2 tot 3) last minute reserves

edit: en natuurlijk zal ik de mensen zoals markus niet vergeten
    pi_40423613
    ik doe graag mee maar ik weet dat oudfok!kers voorgaan. dus als je nog een nodig bent ik heb zondag niets te doen
    ik vind 2 step erin moet. rijd lekker
    ook goed
    pi_40423756
    als er plek is doe ik graag mee
    pi_40423863
    quote:
    Op woensdag 2 augustus 2006 16:46 schreef wOot_ het volgende:

[..]

ok zal ik doen dan,

hierbij zeg ik: als je mee wilt doen moet je het gewoon hier op het forum laten weten, dit betekend nog niet dat je 100% zeker mee doet, wanneer ik de datum, tijd en het aantal spelers dat mee mag doen weet zal ik de personen op volgorde apart benaderen of ze dan zeker kunnen, dus als je al ziet dat er al meer dan 15 mensen hebben gezegt dat ze mee willen doen, moet je je ook gewoon opgeven er zijn altijd mensen die niet kunen en ik reken op enkele (2 tot 3) last minute reserves

edit: en natuurlijk zal ik de mensen zoals markus niet vergeten
    Jow, dan doe ik ook wel mee hoor
    Als het mag tenminste

Wiebol (ja is helemaal wakker!)
      woensdag 2 augustus 2006 @ 17:07:51 #188
    108725 e-wok
    pi_40423946
    ik meld me aan, wie maakt er even een lijst van de aanmeldingen tot nu toe?
    ik stel voor dat we gewoon tracks uit de vorige voring pakken
      woensdag 2 augustus 2006 @ 17:08:30 #189
    23346 Evil_Koekje
    Niet altijd evil...
    pi_40423959
    Ik geef me bij deze officieel op. Ow en kwa banen lijkt het me leuk niet te veel te doen die we vorige keer ook hadden..
      woensdag 2 augustus 2006 @ 17:08:35 #190
    108725 e-wok
    pi_40423960
    REMMIEJ JE STAAT IN DE TMX SHOWCASE
      woensdag 2 augustus 2006 @ 17:09:37 #191
    65997 Oldbie
    pi_40423993
    Even over de [Fok!] tag. Ik probeer de [Fok!] clan een beetje schoon te houden.
    Vanmiddag vroeg ik aan iemand (is niet belangrijk wie dat was) wie hij was op Fok!. Nou, hij zat dus niet op Fok! maar reed wel met de Fok! tag. Ik zei dus heel simpel dat hij wat mij betreft de tag wel mocht verwijderen anders was hij niet meer welkom op de server. Hij werd boos en vertrok....
    Even later zat ik alle instellingen van de server door te lopen (en daarbij heb je nou eenmaal een chatschermpje in beeld....zonder dat mensen weten dat je het ziet) en er kwam iemand online. Bleek het dezelfde persoon te zijn....
    Op een gegeven moment had hij nogal vreemde opmerkingen over mij. Zonder waarschuwing heb ik hem gekicked (hij weet dus niet dat ik het was) en binnen enkele seconden was hij terug....even rustig en toen begon hij opnieuw. Gelukkig waren er mensen op de server die hem tot de orde hebben geroepen. Ik stond op het punt hem een ban te geven....

Ik vind het leuk om een server te draaien maar door dit soort gezeik krijg ik er echt minder lol in. Als het zo doorgaat zal de server ook wel verdwijnen. Ik wil geen dictator spelen maar zo is het ook niet leuk.

Ik heb Djoszee en draakje gevraagd mij te helpen met de admin van de server. Nu zijn er dus 5 admins: Djoszee, Draakje, Tall Guy, Fir3fly en ik.

We moeten samen zorgen voor een leuke server en we moeten samen zorgen voor een leuke clan. Een leuke clan houdt volgens mij in dat mensen die hier actief zijn: banen sharen, banen afkraken, elkaar voor lul zetten etc, ook op de server onder een [Fok!] tag rijden. Anderen zijn fakers. We moeten de fakers met zijn allen aanspreken....zorgen dat ze dat niet doen en dat wij overblijven.
    Nieuwe leden zijn welkom zolang ze maar actief zijn op Fok! (waarom hebben we anders een [Fok!] tag??)

Zoals het nu gaat ben ik zowat de enige die mensen aanspreek op een dubieuze [Fok!] tag en daar wordt ik helaas op aangekeken. Dat vind ik niet echt leuk. Laten we toch massaal zorgen dat de boel leuk wordt en ook blijft.

Nu neem ik hier weer de leiding in maarja........
      woensdag 2 augustus 2006 @ 17:10:37 #192
    108725 e-wok
    pi_40424019
    2 foktracks achter elkaar
      woensdag 2 augustus 2006 @ 17:12:41 #193
    108725 e-wok
    pi_40424064
    zoals op de server al gemeld ben ik het met je eens..ik stel voor dat we verplichte stellen dat mensen hier op het forum posten, zoniet: jammer dan... tag niet weg? dan maar ban...
    klinkt overdreven, maar zo blijft het een stuk leuker.

Op worms hadden we een keer een clan waar je in mocht als je wist hoe je een granaat moest gooien. Die clan heeft het 2 dagen overleefd en zat op het eind met 30 leden
      woensdag 2 augustus 2006 @ 17:15:51 #194
    65997 Oldbie
    pi_40424150
    quote:
    Op woensdag 2 augustus 2006 17:12 schreef e-wok het volgende:
    ik stel voor dat we verplichte stellen dat mensen hier op het forum posten, zoniet: jammer dan... tag niet weg? dan maar ban...
    Helemaal mee eens....
    Het heeft niets met een ranking te maken lijkt mij. Zorg gewoon dat je actief fokker bent.

We moeten dan niet bij iedereen die vraagt of hij Fok! mag joinen meteen roepen dat hij zich moet aanmelden bij forum.fok.nl .....
    Dat mogen ze dan lekker zelf uitzoeken. Gewoon zeggen dat het mag als ze actief fokker zijn. Weten ze niet wat dat is? pech.....of google
    pi_40424200
    quote:
    Op woensdag 2 augustus 2006 17:09 schreef Oldbie het volgende:
    Vanmiddag vroeg ik aan iemand (is niet belangrijk wie dat was) wie hij was op Fok!. Nou, hij zat dus niet op Fok! maar reed wel met de Fok! tag. Ik zei dus heel simpel dat hij wat mij betreft de tag wel mocht verwijderen anders was hij niet meer welkom op de server. Hij werd boos en vertrok....

enz.. enz.. enz...

Zoals het nu gaat ben ik zowat de enige die mensen aanspreek op een dubieuze [Fok!] tag en daar wordt ik helaas op aangekeken. Dat vind ik niet echt leuk. Laten we toch massaal zorgen dat de boel leuk wordt en ook blijft.

Soms denk ik wel eens dat jij een beetje te netjes bent:P ik bedoel, het is jou server, jij bent er de baas, als mensen dingen over jou zeggen die jij niet aanvaardbaar acht, heb jij toch alle recht die mensen te bannen?
    Trackmania FTW
      woensdag 2 augustus 2006 @ 17:18:20 #196
    23346 Evil_Koekje
    Niet altijd evil...
    pi_40424205
    quote:
    Ik vind het leuk om een server te draaien maar door dit soort gezeik krijg ik er echt minder lol in. Als het zo doorgaat zal de server ook wel verdwijnen. Ik wil geen dictator spelen maar zo is het ook niet leuk.
    Ik zou het echt zonde vinden als de server offline gaat door een paar kutlui die na 1 dag spelen gelijk Fok zijn. Als iedereen ze daar gewoon op aanspreekt moet dat goed komen toch?
    quote:
    Jij zorgt voor de server, lijkt me niet meer dan logisch dat je dan min of meer de leiding hebt..

edit: Djos check je mail
      woensdag 2 augustus 2006 @ 17:21:58 #197
    65997 Oldbie
    pi_40424293
    Makkelijk gezegd RSO.
    Degene die ik vandaag heb aangesproken bleek familie van huidige fokkers....dan stoot ik hun weer voor het hoofd terwijl zij wel gewaardeerde fokkers zijn.....
    Zo simpel is het vaak niet

@Evil....
    Ik heb eerder in dit topic gelezen dat ik teveel de leiding neem terwijl dat zeker niet de bedoeling is. Ik probeer het zo democratisch mogelijk te houden. Het valt niet echt mee moet ik zeggen.
    pi_40424431
    quote:
    Op woensdag 2 augustus 2006 17:21 schreef Oldbie het volgende:
    Makkelijk gezegd RSO.
    Degene die ik vandaag heb aangesproken bleek familie van huidige fokkers....dan stoot ik hun weer voor het hoofd terwijl zij wel gewaardeerde fokkers zijn.....

@Evil....
    Ik heb eerder in dit topic gelezen dat ik teveel de leiding neem terwijl dat zeker niet de bedoeling is. Ik probeer het zo democratisch mogelijk te houden. Het valt niet echt mee moet ik zeggen.
    Ok, het is dan misschien inderdaad wel moeilijker als het familie is, maar als die gene dan gelijk dingen over jou gaat zeggen, dan is het toch duidelijk, jij mag hem dat best vragen, dat is geen reden voor hem om die dingen over jou te zeggen, lijkt mij....
    Trackmania FTW
    pi_40424462
    soms weet ik ook niet meer wat ik moet dan kan kom ik op een server een voor mij onbekende fokker tegen dus ik zeg gewoon zo ja wie ben jij, hij beantwoord direct met van ja ik ben die op het forum ik kom wel vaker hoor, op zo'n moment denk ik uhmm juist ja dat zal dan wel, maar als ik het forum check zie ik nergens zijn naam (in de tmn topic dan) kan het ook zijn dat mensen van dit fok forum een keertje tmn komen spelen en dat ze dan FOk! voor hun naam zetten aangezien ze hier vandaan komen....
    het is zo moeilijk te overzien want ik dacht op dat moment het zit wel goed, maar heb daarna nooit meer iets van hem vernomen
    pi_40424480
    quote:
    Even later zat ik alle instellingen van de server door te lopen (en daarbij heb je nou eenmaal een chatschermpje in beeld....zonder dat mensen weten dat je het ziet) en er kwam iemand online. Bleek het dezelfde persoon te zijn....
    Op een gegeven moment had hij nogal vreemde opmerkingen over mij. Zonder waarschuwing heb ik hem gekicked (hij weet dus niet dat ik het was) en binnen enkele seconden was hij terug....even rustig en toen begon hij opnieuw. Gelukkig waren er mensen op de server die hem tot de orde hebben geroepen. Ik stond op het punt hem een ban te geven....

Ik heb Djoszee en draakje gevraagd mij te helpen met de admin van de server. Nu zijn er dus 5 admins: Djoszee, Draakje, Tall Guy, Fir3fly en ik.

We moeten samen zorgen voor een leuke server en we moeten samen zorgen voor een leuke clan. Een leuke clan houdt volgens mij in dat mensen die hier actief zijn: banen sharen, banen afkraken, elkaar voor lul zetten etc, ook op de server onder een [Fok!] tag rijden. Anderen zijn fakers. We moeten de fakers met zijn allen aanspreken....zorgen dat ze dat niet doen en dat wij overblijven.
    Nieuwe leden zijn welkom zolang ze maar actief zijn op Fok! (waarom hebben we anders een [Fok!] tag??)

We weten over wie je het hebt, is familie
    Als je wilt kan ik wel tegen em zeggen dat ie normaal moet doen, en dat ie actief moet zijn anders moet de tag weg enzo? laat maar ff weten

Weebs
    pi_40424507
    quote:
    Op woensdag 2 augustus 2006 17:29 schreef WinIT het volgende:

[..]

We weten over wie je het hebt, is familie
    Als je wilt kan ik wel tegen em zeggen dat ie normaal moet doen, en dat ie actief moet zijn anders moet de tag weg enzo? laat maar ff weten

Weebs
    hoeveel % van jullie familie speelt wel niet TMN?
    pi_40424522
    quote:
    Op woensdag 2 augustus 2006 17:21 schreef Oldbie het volgende:
    Makkelijk gezegd RSO.

@Evil....
    Btw, dit bericht had ik over het hoofd gezien
    en wij maken ons daar echt niet druk om hoor, we vonden zelf ook dat ie redelijk irritant was

Weebs
    pi_40424536
    quote:
    Op dinsdag 1 augustus 2006 14:37 schreef Edwin het volgende:
    Ik wil de sources van de stats best online zetten, heb dat voorbereid. Maar ik wil eerst toestemming van de maker van TM Offline Stats, omdat mijn pagina's daarop gebaseerd zijn.

Heb al een bericht op TM Forum geplaatst, dus afwachten.

En wat betreft de clan, is er via TMN niet op te halen wie zich daar allemaal bij [Fok!] hebben aangemeld ? Als ik daar inlog zie ik dat ik bij [Fok!] rij en dat ik me kan afmelden, maar weet niet hoe je daar naar een overzicht van de rijders in de clan kan gaan.
    Edwin, TMos is GPL...... je mag dus zelf de code gebruiken en aanpassen.... je bent dan wel verplicht je nieuwe code te delen. Toestemming heb je dus niet nodig, je bent verplicht de code te delen.

http://www.opensource.org/licenses/gpl-license.php
    pi_40424540
    quote:
    Op woensdag 2 augustus 2006 17:30 schreef wOot_ het volgende:

[..]

hoeveel % van jullie familie speelt wel niet TMN?
    5 leden,
      woensdag 2 augustus 2006 @ 17:37:12 #205
    108725 e-wok
    pi_40424653
    woot, er zijn ook fokkers die niet wel op fok posten maar niet in dit topic. Voorbeeld daarvan is maniack28. Deze fokkers rijden gewoon voor de lol zo nu en dan op fok en daar maak ik me niet druk over.
      woensdag 2 augustus 2006 @ 17:39:38 #206
    108725 e-wok
    pi_40424710

fok powerrrrrrrrrr

volgens mij is tmx down
      woensdag 2 augustus 2006 @ 17:40:08 #207
    108725 e-wok
    pi_40424723
    remmie, mss moeten we onze naam even aanpassen met een foktag er voor
    pi_40424751
    Idd, dan worden mijn tracks ook nog 's 'ondekt' hehe.

Maar ik ben het eens dat als iemand de wanabee fokker uithangt dat hij dan 1 waarschuwing krijgt en anders een ban.

Edit:

TMX ligt idd plat

[ Bericht 21% gewijzigd door insan3 op 02-08-2006 17:42:10 (TMX plat) ]
      woensdag 2 augustus 2006 @ 17:45:48 #209
    65997 Oldbie
    pi_40424829
    quote:
    Op woensdag 2 augustus 2006 17:37 schreef e-wok het volgende:
    woot, er zijn ook fokkers die niet wel op fok posten maar niet in dit topic. Voorbeeld daarvan is maniack28. Deze fokkers rijden gewoon voor de lol zo nu en dan op fok en daar maak ik me niet druk over.
    Idd, JD is er nogeen.
    Maar dat maakt het wel lastiger......hoe weet je nu of iemand fokker is of niet?
      woensdag 2 augustus 2006 @ 18:02:33 #210
    108725 e-wok
    pi_40425179
    ach, je ziet ze nooit en ze doen geen vlieg kwaad. Er zijn ook fokkers die zonder foktag op onze server rijden. amd-xp rijdt volgens mij ook zonder foktag

edit:
    ohja, ik heb mn tm password weer gevonden... je kan dus nergens op de nadeo-site je password opvragen
    Niet dat ik em gewist had, maar ik wist hem niet meer
      woensdag 2 augustus 2006 @ 18:14:08 #211
    108725 e-wok
    pi_40425404
    IK BEN BLIJ !!!!111111

ik had op een of andere manier mn tmo-passwoord verneukt, maar nu werkte het wel...prepare voor mij heineken auto!!111
      woensdag 2 augustus 2006 @ 18:32:36 #212
    153800 Bouncer_Bone
    Don't look at me
    pi_40425754
    Markus doet mee met battle tegen {XL}!!! En ja, ik heb het aan hem gevraagd en hij vond het wel goed. Dus, Markus gaat jazeker meedoen in de battle.
    pi_40425819
    quote:
    Op woensdag 2 augustus 2006 15:10 schreef Oldbie het volgende:
    Ook moeten wij 4 tracks kiezen. Ik heb namelijk al met hun afgesproken dat er in totaal 8 tracks gespeeld worden en dat de points limit gesteld wordt op 3 (niet op 5 zoals tegen [z])

Ah leuk! Ik meld me aan!

Eigenlijk moeten we banen nemen die niet op de RSA-server staan

Ik zal weer eens gaan spelen daarzo
    As't nait aans is, bi'n heerns ook vis
    pi_40426070
    Wat ook een idee voor jullie zou kunnen zijn is dat je zeg maar een groepje maakt, de "echte clanleden" die spelen dan mee met wars etc, die kiezen jullie dan zelf. maar dat de andere mensen, echte fokkers etc. dat die wel gewoon Fok! voor hun naam mogen zetten, maar nog niet in aanmerking komen om mee te doen met wars. Dat zou toch een hele hoop werk schelen (het nazoeken van namen etc.) en de mensen die dan toch beslissen zomaar fok in hun naam te zetten, zonder een echte fokker te zijn, die hebben daar dan niks aan.

Gewoon een ideetje van buitenaf zeg maar... aangezien ik geen clanlid ben:P
    Trackmania FTW
    pi_40426389
    Ey Remmie graag gedaan hoor. ik hoop dat je vele awards mag krijgen!

Djoszee ik zal ff vertellen hoe et komt dattie daar staat
    Ik ging die baan racen op de server en ik vind et de allerbeste fullspeed track ooit!
    Dus daar moest ik wat mee doen. dus ik mail naar de admins van TMX en vertel dat ik ze iets wil vragen wat iedereen wel zou willen . ofdat ze een bepaalde track ff konden bekijken en in de picture konden zetten . Remmie moest nog wat dingen doen: (screenshot en Author Comments) en dan zouden ze er naar kijken! en nu staatie daar dus! egt geweldig!!

Leroy

[ Bericht 74% gewijzigd door WinIT op 02-08-2006 19:09:35 ]
      woensdag 2 augustus 2006 @ 19:10:38 #216
    108725 e-wok
    pi_40426576
    daar dacht ik ook al aan rso, een lijst met:
    - de eerste leden
    - leden die vrij lang lid zijn
    - leden die net komen kijken

en dan op rangvolgorde racen
    een squad is ook een goed plan

oldbie,
    Ik heb je gemailed, dus je kunt de boel instellen. Als we besluiten om naar jouw forum te gaan, wil ik wel (admin) moderator zijn. Heb veel ervaring met phpbb admin (door worms )
      woensdag 2 augustus 2006 @ 19:17:38 #217
    108725 e-wok
    pi_40426765
    ik geloof je meteen leroy
    pi_40426953
    Niet dus Zodra TMX et weer doet zal ik et bewijs posten!
    Of misschien vertelt Remmie je wel dat et egt zo is!

Leroy
    pi_40427171
    quote:
    Op woensdag 2 augustus 2006 17:12 schreef e-wok het volgende:
    zoals op de server al gemeld ben ik het met je eens..ik stel voor dat we verplichte stellen dat mensen hier op het forum posten, zoniet: jammer dan... tag niet weg? dan maar ban...
    klinkt overdreven, maar zo blijft het een stuk leuker.
    Wat mij betreft beginnen ze eerst met hier posten en dan na een tijdje Fok! voor hun naam..
    Zo heb ik het gedaan en w00t ook. dan ken je de mensen die joine tenminste.
      woensdag 2 augustus 2006 @ 19:48:04 #220
    153800 Bouncer_Bone
    Don't look at me
    pi_40427642
    Wat dacht je van mij?
    pi_40428762
    quote:
    Op woensdag 2 augustus 2006 19:48 schreef Bouncer_Bone het volgende:
    Wat dacht je van mij?
    Jij zat eerst bij lol en kwam toen naar fok!. Je bent dus niet begonnen met hier posten.
    Je speelde wel in de server.. dat wel
      woensdag 2 augustus 2006 @ 20:32:41 #222
    153800 Bouncer_Bone
    Don't look at me
    pi_40429096
    quote:
    Op woensdag 2 augustus 2006 20:23 schreef Fittslickare het volgende:

[..]

Jij zat eerst bij lol en kwam toen naar fok!. Je bent dus niet begonnen met hier posten.
    Je speelde wel in de server.. dat wel
    1 uur nadat ik naar [Fok!] kwam, begon ik te posten. Als ik het goed heb.
    pi_40429973
    quote:
    Op woensdag 2 augustus 2006 18:46 schreef RSO het volgende:
    Wat ook een idee voor jullie zou kunnen zijn is dat je zeg maar een groepje maakt, de "echte clanleden" die spelen dan mee met wars etc, die kiezen jullie dan zelf. maar dat de andere mensen, echte fokkers etc. dat die wel gewoon Fok! voor hun naam mogen zetten, maar nog niet in aanmerking komen om mee te doen met wars. Dat zou toch een hele hoop werk schelen (het nazoeken van namen etc.) en de mensen die dan toch beslissen zomaar fok in hun naam te zetten, zonder een echte fokker te zijn, die hebben daar dan niks aan.

Gewoon een ideetje van buitenaf zeg maar... aangezien ik geen clanlid ben:P
    Hmz. ja is opzich wel een goed idee, maar als je zo'n groep maakt, is het niet egt eerlijk tegenover anderen, die nog niet zo lang joinen,
    Want bijv w00t(srry jonge ) die is er ook nog niet zo heel lang, maar hij is egt superactief, zou hij dan bijv niet mee mogen doen omdat hij er pas is?
    Dus moet wel goed over nagedacht worde

Weebs
    pi_40430075
    quote:
    Op woensdag 2 augustus 2006 20:32 schreef Bouncer_Bone het volgende:

[..]

1 uur nadat ik naar [Fok!] kwam, begon ik te posten. Als ik het goed heb.
    Ja maar dat zeg ik toch niet
    pi_40430462
    Ik denk dat het makkelijker is dat olbie een 2e board maakt dan dat ik een nieuwe maak . En ervaring met phpadmin heb ik ook wel. Ik weet alleen niet of phpbb verschilt van ivb-php. Dat gebruik ik namelijk voor een forum .

En een lijst van actieve fokkers (de mensen die hier in 't topic zijn) maken voor wars zou wel handig zijn. Voor de war tegen XL stel ik me ook beschikbaar . Aleen vanaf 6 augustus zit ik in zwitserland en kan ik 2 weekjes niet rijden
      woensdag 2 augustus 2006 @ 21:13:07 #226
    154338 oxide
    ......................
    pi_40430530
    ik meld me ook aan om te rijden,, ook mijn baan INTERCEPTION meld ik aan...
    net zoals insane ben ik er vanaf 6 augustus niet maar mijn baan is er dan wel
    pi_40430717
    YOEHOE Djoszee! Nu dat TMX het weer goed, heb ik ff het bewijs voor je opgehaald

+ I'm going ta ask you something everybody wants. But i have found a track that is absolutely perfect!
    It is a perfect fullspeed track, very very nice to drive, everybody very close to eachother!

"No speedlimit for fun by View User ProfileSend Private Message Remmiej"

Perheps you guys can pay some attention to this wonderfull track!?
    Perhaps put it in the spotlights so everybody gets a change to experiance this wonderfull stuff!
    Lett me know please. i likt to do this guy a favour ( It's only his first track! )

+ Ok i will check it out but would be great if it had a screenshot.

+ Yes it's very nice that you wanna check it
    I've told him about the screenshot.

I have it and i'm uploading it for him, so it should be here soon

Leroy

+ Oh and author comments are a must get him to do a brief discription of the track

+ Ok i've told him that as well. he will problebly do it soon.
    Have you driven the track? And did you like it?

Leroy

+ Everything you wanted has been done. I hope to hear from you soon.
    Perhaps i will see et even faster on the site

leroy

+ Have you checked the track allready?
    I really hope you like it ( I think so )
    Please let me know and goodnight

Leroy
      woensdag 2 augustus 2006 @ 21:18:14 #228
    108725 e-wok
    pi_40430724
    goh, gaan jullie samen? wat gezellig

tmx doet het weer leroy

edit:
    tof
    mra zeker
    pi_40430741
    quote:
    Op woensdag 2 augustus 2006 19:01 schreef WinIT het volgende:
    Ey Remmie graag gedaan hoor. ik hoop dat je vele awards mag krijgen!

Djoszee ik zal ff vertellen hoe et komt dattie daar staat
    Ik ging die baan racen op de server en ik vind et de allerbeste fullspeed track ooit!
    Dus daar moest ik wat mee doen. dus ik mail naar de admins van TMX en vertel dat ik ze iets wil vragen wat iedereen wel zou willen . ofdat ze een bepaalde track ff konden bekijken en in de picture konden zetten . Remmie moest nog wat dingen doen: (screenshot en Author Comments) en dan zouden ze er naar kijken! en nu staatie daar dus! egt geweldig!!

Leroy
    !

Zo diep is die showcase op tmx nog nooit gezakt, omg .
    Sorry dat ik het zeg hoor, sommige full speed tracks vind ik behoorlijk leuk, maar hoe deze in de showcase komt

- Scenery is saai, op het begin na
    - Totaal niks vernieuwends
    - Na de 1e (of 2e) keer rijden zit je al 0,5 sec van het wr

Iedereen kan toch boosts plaatsen, gevolgd door brede bochten, loopje hier, wallride daar.. te snel? no problem gewoon een omgekeerde boost...

Ik zeg dus niet dat ik het een kut baan vind hoor :p het is gewoon zo'n 13 in een dozijn track imho
    pi_40430776
    Daar gaat et helemaal niet om TK
    Probeer jij maar es et WR daadwerkelijk te rijden dan

Leroy
    pi_40430958
    [quote]Op woensdag 2 augustus 2006 21:18 schreef -tK- het volgende:

[..]

!

Sorry dat ik het zeg hoor, sommige full speed tracks vind ik behoorlijk leuk, maar hoe deze in de showcase komt

Nouw daar heb ik wel een antwoord op en die weet je zelf denk ik ook wel

Leroy
      woensdag 2 augustus 2006 @ 21:27:49 #232
    108725 e-wok
    pi_40431082
    tk: heb je mn nieuwe techbaan al geprobeerd? Ene sandder heeft het record momenteel
    http://nations.tm-exchange.com/main.aspx?action=trackshow&id=319209#auto
      woensdag 2 augustus 2006 @ 21:29:44 #233
    153800 Bouncer_Bone
    Don't look at me
    pi_40431148
    quote:
    Op woensdag 2 augustus 2006 21:00 schreef Fittslickare het volgende:

[..]

Ja maar dat zeg ik toch niet
    Jaja, ik snap het al. Laat ik het maar erbij neerleggen voordat je weer iets post.
    pi_40431628
    quote:
    Op woensdag 2 augustus 2006 21:19 schreef WinIT het volgende:
    Daar gaat et helemaal niet om TK
    Probeer jij maar es et WR daadwerkelijk te rijden dan

Leroy
    ik heb net 0:57.06 gedaan... en nu?
    pi_40431696
    quote:
    Op woensdag 2 augustus 2006 21:27 schreef e-wok het volgende:
    tk: heb je mn nieuwe techbaan al geprobeerd? Ene sandder heeft het record momenteel
    http://nations.tm-exchange.com/main.aspx?action=trackshow&id=319209#auto
    Ja ik ga niet weer 10x sandder z'n tijd verbeteren hoor
    pi_40433067
    http://82.72.151.211/forum/index

Forum is online. Verzoek om je ff uit te leven. Probeer ook ff de adminpanel te hacken. Veiligheidstestje

kan ook via http://www.foktm.tk/index maar .tk werkt nog gaar . Ik kan me voorstellen dat we 't verder niet gebruiken maar ik probeer wat beter te leren omgaan met php
    pi_40433375
    Ik hou spelers lijst wel bij, ik hou ze bij per dag, want het is lullig als je kijkt naar of de ene persoon zich 5 minuten eerder heeft aangemeld dan de andere, er werken altijd nog mensen of zijn een dagje weg, dus ik hou mensen bij per dag, ik zit nu al op 17, dit is meer dan genoeg maar je kan je natuurlijk nog altijd aanmelden, ik zou het wel vandaag doen want dan zit je nog bij de eerste groep, waar ik dus het eerst naar kijk
    oldbie regel jij dan de datum en tijd met XL, je moet gewoon een datum regelen wanneer jij kan, al kunnen er mensen niet er zijn er altijd genoeg die wel kunnen. verder wil ik graag met jou snel per groep de spelers doornemen wie voorrang krijgen want dan vraag ik hun als eerst wanneer ik de officiele datum en tijd weet. ik vind persoonlijk dat bone voorrang krijgt vanwege de vorige war die hij zo goed heeft geregeld en helemaal in de soep viel. Maar dat zal ik dan wel ff met jou doornemen als je het goed vindt. maar het belangrijkste is natuurlijk de datum en de banen
    pi_40433502
    Wanneer vraag je mij nou es om hulp dan:P ik kan wel php:P en ik is je versie geupdate? anders kan ik dr zo een exploit voor vinden hoor:P
    Trackmania FTW
    pi_40433768
    Probeer 's wat rso . Wat was je msn ook al weer, als je al in me lijst zit klik me dan ff aan
    pi_40434022
    quote:
    Op woensdag 2 augustus 2006 21:43 schreef -tK- het volgende:

[..]

ik heb net 0:57.06 gedaan... en nu?
    Trut Heb je nouw egt niks beter te doen dan mijn argumenten onderuit halen?
    Maargoed kzal morge ff nog sneller rijden en dan ist WR weer van mij

Leroy
    pi_40434967
    zaakje gaat offline, morgen ga ik verder klooien
    pi_40435092
    Is maar goed ook dat ze offline gaan, je hebt versie 1.0.1 terwijl ipb al op versie 2zit ofzo, vol met exploits dus:P als je dr niet voor kiest oldbie zijn board te gebruiken kan ik wel effe de nieuwste versie regelen
    Trackmania FTW
    pi_40436358
    idd tmx was down. vindt het hardstikke top van je leroy dat je dit voor me geregeld hebt.
    trouwens je wr is verbeterd
    het wordt moeilijk om een betere no speed te maken. maar begin is er.
    ook goed
    pi_40436514
    quote:
    Op woensdag 2 augustus 2006 17:40 schreef e-wok het volgende:
    remmie, mss moeten we onze naam even aanpassen met een foktag er voor
    ik zal er over nadenken
    ook goed
    pi_40438340
    HELP!!! probleem HELP!!!

misschien weet jij het djoszee of iemand!!!

ik heb een zwaar probleem, het blijkt dat ik niet kan tellen in de vakantie, ik was dus bezig met een symmetrie baan maar ik was niet precies in het midden!, het scheelt maar 1 stapje, maar dit stapje is wel het verschil tussen frontraal crashen of vloeiend doorrijden,

dus is het mogelijk om me hele baan 1 stapje opzij te schuiven als het ware, plz zeg dat het mogelijk is
      donderdag 3 augustus 2006 @ 03:09:24 #246
    23346 Evil_Koekje
    Niet altijd evil...
    pi_40439994
    quote:
    Op donderdag 3 augustus 2006 01:08 schreef wOot_ het volgende:
    HELP!!! probleem HELP!!!

misschien weet jij het djoszee of iemand!!!

ik heb een zwaar probleem, het blijkt dat ik niet kan tellen in de vakantie, ik was dus bezig met een symmetrie baan maar ik was niet precies in het midden!, het scheelt maar 1 stapje, maar dit stapje is wel het verschil tussen frontraal crashen of vloeiend doorrijden,

dus is het mogelijk om me hele baan 1 stapje opzij te schuiven als het ware, plz zeg dat het mogelijk is
    Probleem had ik ook bij Tri Repetae, nix aan te doen Voorzover ik weet iig. Ik heb het nog redelijk kunnen oplossen tho.
      donderdag 3 augustus 2006 @ 08:21:36 #247
    63404 depax
    Straus Op Speedcore
    pi_40440914
    de mensen vroegen zich af wie mexxim was .
    Dat ben ik dus en ik sta nog altijd niet in de OP ben wel al lid van team bij tmn ect.
    Al het goede komt van sony koeien.
    Bertha zal er blij mee zijn.
    pi_40441524
    Good morning guy`s
    thx oldbie all is perfect!!!
    Yes i`m a german!! :)
    pi_40441618
    quote:
    Op donderdag 3 augustus 2006 09:28 schreef Walz het volgende:
    Good morning guy`s
    Ey markus
    Welcome on our forum

Weebs
    pi_40441658
    quote:
    Op donderdag 3 augustus 2006 09:36 schreef WinIT het volgende:

[..]

Ey markus
    Welcome on our forum

Weebs
    thx a lot I´m so lucky about that
      donderdag 3 augustus 2006 @ 09:40:28 #251
    65997 Oldbie
    pi_40441690
    quote:
    Good morning guy`s
    Hey markus, glad to see that our little registration trick worked
    pi_40441992
    Oldbie you be the best

so, now i`m looking for a NL dictionary, that you all dont must read all what i say in english
      donderdag 3 augustus 2006 @ 10:33:39 #253
    144322 FoZ
    Fast like Helll
    pi_40442811
    Nou waar kan ik mij hier inschrijven om de Fok clan te joinen :P
      donderdag 3 augustus 2006 @ 10:46:23 #254
    65997 Oldbie
    pi_40443123
    Vanaf nu is de server aangemeld bij de public database.
    Als je nu een online wereldrecord rijdt wordt je tijd ge-exporteerd naar de TMX website. Zie Route 67 bijvoorbeeld. Daar staan al een paar online records.

Huidige records kunnen niet toegevoegd worden.

De plugin heeft nog wat bugs. Zodra ik de server (of de database) moet restarten wordt mijn account bij de master database gelocked en werkt het dus niet meer. Dan moet ik wachten tot hij weer gereset wordt en dan kunnen we weer vrolijk verder.
    pi_40443686
    Klik HIER voor de baan
    Captian [Fok!]Wortel Op de server!
    » Jaah!
    » Ney!!

Me nieuwe track wat vinden jullie er van?

[ Bericht 9% gewijzigd door TM-Wortel op 03-08-2006 11:31:09 ]
    pi_40443701
    quote:
    Op donderdag 3 augustus 2006 10:46 schreef Oldbie het volgende:
    Vanaf nu is de server aangemeld bij de public database.
    Als je nu een online wereldrecord rijdt wordt je tijd ge-exporteerd naar de TMX website.
    mooi zo, goed gedaan
    ik denk dat ik dan ook maar screens bij me banen moet zetten
    quote:
    Op donderdag 3 augustus 2006 03:09 schreef Evil_Koekje het volgende:

[..]

Probleem had ik ook bij Tri Repetae, nix aan te doen Voorzover ik weet iig. Ik heb het nog redelijk kunnen oplossen tho.
    erm ok dat is fokt op want bij mij kan dat juist niet en de baan bestaat al uit 4600C dus dat verplaats je niet ff ik kan het wel zo laten maar dan is de tube een stuk lastiger, ik kan dat maar op 2 manieren veranderen, alles verplaatsen of op een andere manier makkelijker maken waardoor er een cut ontstaat -.-
    pi_40443834
    quote:
    Op woensdag 2 augustus 2006 17:32 schreef -KweeK- het volgende:

[..]

Edwin, TMos is GPL...... je mag dus zelf de code gebruiken en aanpassen.... je bent dan wel verplicht je nieuwe code te delen. Toestemming heb je dus niet nodig, je bent verplicht de code te delen.

http://www.opensource.org/licenses/gpl-license.php
    Oké en voor elke andere liefhebber, hij staat te downloaden op TM Forum Toolbox

Btw Oldbie zie dat je nog steeds v0.03 hebt, kan ik je ergens me helpen voor de nieuwe versie ?
      donderdag 3 augustus 2006 @ 11:16:12 #258
    65997 Oldbie
    pi_40444028
    quote:
    Op donderdag 3 augustus 2006 11:10 schreef Edwin het volgende:

[..]

Oké en voor elke andere liefhebber, hij staat te downloaden op TM Forum Toolbox

Btw Oldbie zie dat je nog steeds v0.03 hebt, kan ik je ergens me helpen voor de nieuwe versie ?
    Ik heb je laatste mail nog niet verwerkt.....zal ik meteen even doen

[EDIT]
    Gelukt, en het werkt
    [/EDIT]

[ Bericht 10% gewijzigd door Oldbie op 03-08-2006 11:22:10 ]
    pi_40444347
    quote:
    Op donderdag 3 augustus 2006 09:40 schreef Oldbie het volgende:

[..]

Hey markus, glad to see that our little registration trick worked
    welke truc? kan ik da ook proberen?

Weebs
    pi_40444392
    Woot, check uw mail aub
    Btw, mensen hoe kom ik op de Fok! account, of mag ik dat nie?

Weebsie
    pi_40444464
    Leroy hoe ga je zo verschrikkelijk hard op Sparkling mix Ik reed een 35:15 en veel sneller kan ik niet. Maar ja 2de tijd is voor mij doen ook goed
      donderdag 3 augustus 2006 @ 11:44:53 #262
    108725 e-wok
    pi_40444913
    oldbie de /commands werken niet :s Komt dat omdat ik per ongeluk /nextmap heb verwijderd en weer toegevoegd? Ik drukte per ongeluk op het minnetje
      donderdag 3 augustus 2006 @ 11:56:46 #263
    153800 Bouncer_Bone
    Don't look at me
    pi_40445354
    quote:
    Good morning guy`s
    Hi Markus, you're now in our forum. Welcome here!
      donderdag 3 augustus 2006 @ 11:57:45 #264
    153800 Bouncer_Bone
    Don't look at me
    pi_40445396
    quote:
    Op donderdag 3 augustus 2006 11:29 schreef TM-Wortel het volgende:
    Leroy hoe ga je zo verschrikkelijk hard op Sparkling mix Ik reed een 35:15 en veel sneller kan ik niet. Maar ja 2de tijd is voor mij doen ook goed
    Niet waar! Ik had er een 35.09.

Btw: thx w00t voor wat je hebt gezegd
      donderdag 3 augustus 2006 @ 12:04:26 #265
    65997 Oldbie
    pi_40445620
    quote:
    Op donderdag 3 augustus 2006 11:44 schreef e-wok het volgende:
    oldbie de /commands werken niet :s Komt dat omdat ik per ongeluk /nextmap heb verwijderd en weer toegevoegd? Ik drukte per ongeluk op het minnetje
    is weer opgelost
    blijf ook met fikken van dingen af als je niet weet waar ze voor zijn
    pi_40445945
    rso, klik me ff aan op msn, ik weet niet wie je bent in die ongelooflijke waslijst
    pi_40446077
    4 euro 17 + Exclusieve rechten tot het analyseren van me baan voor de gek die gek genoeg is me baan 1 stapje naar links te verplaatsen
    pi_40446193
    quote:
    Op donderdag 3 augustus 2006 11:26 schreef WinIT het volgende:
    Woot, check uw mail aub
    Btw, mensen hoe kom ik op de Fok! account, of mag ik dat nie?

Weebsie
    erm, kheb niets ontvangen?

oh ja leroy je bent ziek, ik zat op tm.stats te kijken je kan nu per baan zien wie het record heeft, jij heb er gewoon 25 je hebt bijna het dubbele van mij, het enige verschil is dat ik gigantish veel 2e en 3e plaatsen heb zodat me average toch laag genoeg is, maar man 25 records doe normaal!! dat is de helft (en dan heb ik de records nog niet eens meegerekend van de banen die de server af zijn )

[ Bericht 19% gewijzigd door wOot_ op 03-08-2006 12:36:14 ]
      donderdag 3 augustus 2006 @ 12:40:15 #269
    153800 Bouncer_Bone
    Don't look at me
    pi_40446664
    Leroy is gewoon te goed.
    pi_40446736
    quote:
    Op donderdag 3 augustus 2006 12:14 schreef insan3 het volgende:
    rso, klik me ff aan op msn, ik weet niet wie je bent in die ongelooflijke waslijst
    quote:
    Remon...\\ zegt:
    ik ben RSO

:p :p ik zal nu effe zoeken hoe ik admin rechten krijg op je forum:p
    Trackmania FTW
      donderdag 3 augustus 2006 @ 12:44:04 #271
    108725 e-wok
    pi_40446772
    db ligt er weer uit oldbie
    pi_40447061
    hoi, ik heb een vraagje
    Ik heb nu 2 mods gedownload
    Maar hoe moet ik die toevoegen aan een baan, zeg maar?
    want bij de editor kan ik die map namelijk nie openen, want je komt niet verder als de banen
    Kan iemand me daarbij helpen of een linkje posten waar het makkelijk staat uitgelegd?

Weebsie
    pi_40447120
    guy`s? is de tekst juist? i dont weet of het recht van het programmwerk

@wortel
    leuke baan

ik denk Engels beter is dat allen me kunnen begrijpen

[ Bericht 29% gewijzigd door Walz op 03-08-2006 13:06:39 ]
      donderdag 3 augustus 2006 @ 13:06:16 #274
    65997 Oldbie
    pi_40447558
    quote:
    Op donderdag 3 augustus 2006 12:54 schreef Walz het volgende:

@wortel
    leuke baan
    lol markus....it's obviously a computer generated translation. It's correct for about 50%

DB lag er idd weer uit. Ik vermoed dat het te maken heeft met de public database.....restarting now.
      donderdag 3 augustus 2006 @ 13:07:13 #275
    153800 Bouncer_Bone
    Don't look at me
    pi_40447586
    quote:
    Op donderdag 3 augustus 2006 12:54 schreef Walz het volgende:
    ik denk Engels beter is dat allen me kunnen begrijpen

@wortel
    leuke baan
    Welke tekst? (Which text?)

Edit: Aha, your post.
    Edit 2: Well, at least you can talk/write/typ some Dutch.

@Weebs: Ik heb er ook al problemen mee. Met de mods in TMN.
    pi_40447649
    ok i stay on english language
      donderdag 3 augustus 2006 @ 13:11:26 #277
    153800 Bouncer_Bone
    Don't look at me
    pi_40447762
    quote:
    Op donderdag 3 augustus 2006 13:08 schreef Walz het volgende:
    ok i stay on english language
    lol
    anyway i could understand your Dutch.
      donderdag 3 augustus 2006 @ 13:15:57 #278
    65997 Oldbie
    pi_40447917
    quote:
    Op woensdag 2 augustus 2006 23:12 schreef RSO het volgende:
    Is maar goed ook dat ze offline gaan, je hebt versie 1.0.1 terwijl ipb al op versie 2zit ofzo, vol met exploits dus:P als je dr niet voor kiest oldbie zijn board te gebruiken kan ik wel effe de nieuwste versie regelen
    Ik wil de nieuwste versie wel.....ik heb nogal problemen met phpBB en ik wil best wat anders proberen.
      donderdag 3 augustus 2006 @ 13:20:59 #279
    144322 FoZ
    Fast like Helll
    pi_40448080
    eeuh, kan ik nu Fok voor mijn naam zetten of moet ik nog iets doen ?
    pi_40448108
    Markus,

This brings the tears back I'm my eyes like yesterday on the server.
    Luckily I'm not racing at the moment
      donderdag 3 augustus 2006 @ 13:21:52 #281
    128155 Fir3fly
    Goodnight everybody!
    pi_40448109
    Hallo, live vanuit Hrvatska hier

En, hebben we de war gewonnen?

Edit: Ben ik ook nog nieuwsposter geworden ook
    And if you listen very hard
    The tune will come to you at last
    When all are one and one is all
    To be a rock and not to roll
    pi_40448162
    quote:
    Op donderdag 3 augustus 2006 13:15 schreef Oldbie het volgende:

[..]

Ik wil de nieuwste versie wel.....ik heb nogal problemen met phpBB en ik wil best wat anders proberen.
    Wat heb je voor problemen heb je met phpBB, heb zelf ook een board op phpBB draaien, misschien kan je helpen.
    pi_40448282
    quote:
    Op donderdag 3 augustus 2006 13:21 schreef Edwin het volgende:
    Markus,

This brings the tears back I'm my eyes like yesterday on the server.
    Luckily I'm not racing at the moment
    ok ok, iis enough i think
    all happy? lol
    pi_40448665
    Yes markus i'm Happy
    pi_40448727
    wil er niemand 4.17 verdienen

lol
      donderdag 3 augustus 2006 @ 13:40:14 #286
    65997 Oldbie
    pi_40448766
    quote:
    Op donderdag 3 augustus 2006 13:23 schreef Edwin het volgende:

[..]

Wat heb je voor problemen heb je met phpBB, heb zelf ook een board op phpBB draaien, misschien kan je helpen.
    Ik heb problemen met email functies.
    Iedere keer als iemand post oid, krijgt hij een error in emailer.php

Gelezen op phpbb.com dat je dan een smtp in moet stellen: werkt ook niet.
    Heb toen een no-email mod gedowload....krijg ik easymod niet geinstalleerd....

Ik zal wel verder prutsen als ipb niets is....anders stap ik toch lekker over?
    pi_40450362
    quote:
    Op donderdag 3 augustus 2006 13:07 schreef Bouncer_Bone het volgende:

[..]

Welke tekst? (Which text?)

Edit: Aha, your post.
    Edit 2: Well, at least you can talk/write/typ some Dutch.

@Weebs: Ik heb er ook al problemen mee. Met de mods in TMN.

Hmz ja, maar ik heb de map aangemaakt, alleen ik weet niet hoe ik het moet toevoegen, maarja niet egt veel mensen reageren er op me bericht
    pi_40450372
    quote:
    Op donderdag 3 augustus 2006 13:39 schreef wOot_ het volgende:
    wil er niemand 4.17 verdienen

lol
    En jij, ga es even heel snel mail checken
    pi_40450523
    quote:
    Op donderdag 3 augustus 2006 08:21 schreef depax het volgende:
    de mensen vroegen zich af wie mexxim was .
    Dat ben ik dus en ik sta nog altijd niet in de OP ben wel al lid van team bij tmn ect.
    Je moet jezelf ook toevoegen in de wiki, dan sta je er de volgende keer bij.
    pi_40450578
    Zo... even een special thanks voor Oldbie op TMX gezet bij m'n Midgard track
    There is no cow level
    [Battlefield Heroes Characters]
    pi_40450657
    Ik heb 't forum nu naar phpbb verhuist. Probleem: het werkt maar half . sommige links werken niet. Bv het adminpanel is niet berijkbaar vanaf een andere pc. Het hele forum werkt verder wel, ook kun je niet inloggen, maar als je dan weer terug gaat ben je wel ingelogt :S .beetje half werk dus
      donderdag 3 augustus 2006 @ 15:01:17 #292
    65997 Oldbie
    pi_40451471
    quote:
    Op donderdag 3 augustus 2006 14:36 schreef insan3 het volgende:
    Ik heb 't forum nu naar phpbb verhuist. Probleem: het werkt maar half . sommige links werken niet. Bv het adminpanel is niet berijkbaar vanaf een andere pc. Het hele forum werkt verder wel, ook kun je niet inloggen, maar als je dan weer terug gaat ben je wel ingelogt :S .beetje half werk dus
    Wat gaan we nu doen?
    Zorg jij voor een forum en een website of moet ik het doen? Het lijkt erop dat we nu bezig zijn dubbel werk zitten te verrichten en dat is nergens voor nodig.
    Ik kan de boel hosten omdat ik toch al een server (en webserver) draai voor mijn RSA gedeelte. Ik kan het heel simpel uitbreiden. Ik ben nu ook bezig om een IPB forum op te zetten maar daar stop ik wel even mee totdat ik weet wat jij allemaal in gedachten hebt.

Ik ben best bereid om een forum op te zetten en de boel te hosten maar dan zoek ik iemand om een mooie startpagina te maken met links voor beide servers.

Ik hoor het wel
      donderdag 3 augustus 2006 @ 15:08:17 #293
    153800 Bouncer_Bone
    Don't look at me
    pi_40451719
    Dit topic heeft al 292 posts, dus alvast een nieuwe topic voordat deze vol is terwijl we het niet doorhebben.
    Op naar de volgende battle

[ Bericht 2% gewijzigd door Bouncer_Bone op 03-08-2006 15:23:43 ]
    pi_40452348
    quote:
    Op donderdag 3 augustus 2006 15:01 schreef Oldbie het volgende:

[..]

Wat gaan we nu doen?
    Zorg jij voor een forum en een website of moet ik het doen? Het lijkt erop dat we nu bezig zijn dubbel werk zitten te verrichten en dat is nergens voor nodig.
    Ik kan de boel hosten omdat ik toch al een server (en webserver) draai voor mijn RSA gedeelte. Ik kan het heel simpel uitbreiden. Ik ben nu ook bezig om een IPB forum op te zetten maar daar stop ik wel even mee totdat ik weet wat jij allemaal in gedachten hebt.

Ik ben best bereid om een forum op te zetten en de boel te hosten maar dan zoek ik iemand om een mooie startpagina te maken met links voor beide servers.

Ik hoor het wel
    Ik heb wel ervaring met websites maken enz. ook heb ik wel gevorderde php kennis, ik zou best een design willen maken voor forum en site, en misschien paar scripts ofzo...
    Trackmania FTW
      donderdag 3 augustus 2006 @ 15:40:51 #295
    65997 Oldbie
    pi_40452779
    quote:
    Op donderdag 3 augustus 2006 15:27 schreef RSO het volgende:

[..]

Ik heb wel ervaring met websites maken enz. ook heb ik wel gevorderde php kennis, ik zou best een design willen maken voor forum en site, en misschien paar scripts ofzo...
    be my guest
    pi_40454409
    Ik kan het tmfok forum hosten en ook koppelen aan jou stats. RSO kan een desing maken voor het forum en een eventuele website. Hosten is niet zo'n probleem voor mij omdat ik dat wel vaker heb gedaan en een leuk pc'tje daarvoor heb staan. Dus wie 't forum doet maakt niet uit. Ik ben er op 't moment alleen mee aan 't klooien omdat ik een beetje wil doorhebben hoe 't werkt . Dus van mij mag jij 't gewoon doen oldbie

Daarnaast had ik ook het idee om mss de time attack server op ze zetten, als jullie dat goed vinden dan en er nog behoefte aan is . (ik kan 20 slots denk ik, 1Mbit upload) . Daar kan natuurlijk ook 't forum bij maar goed het is nu iig makkelijker dat oldbie dat doet.

Ik ben straks 2 weken in zwitserland en dan kan ik 't zoiezo niet hosten omdat op 10 augustus ons ip veranderd ivm overstap internetabbo .
    pi_40454720
    als ik 't zo teruglees is 't een beetje vaag hehe
    pi_40454843
    Ik begrijp het wel heur heel duidelijk... dat idee van een 2e server is wel vet:O
    Trackmania FTW
    pi_40456295
    quote:
    Op donderdag 3 augustus 2006 15:08 schreef Bouncer_Bone het volgende:
    Dit topic heeft al 292 posts, dus alvast een nieuwe topic voordat deze vol is terwijl we het niet doorhebben.
    Op naar de volgende battle
    Dat hebben we vast wel door hoor

eerst volmaken en dan een nieuwe openen is handiger dan dit
    pi_40456445
    dan spam ik 'm ff vol
    pi_40456477
    Nee hoor
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties