helemaal mee eens, maar ik wil niet de leiding nemen hoorquote:Op maandag 31 juli 2006 14:46 schreef wOot_ het volgende:
ik vind persoonlijk dat we geen nieuwe Fok (wannabees) moeten accepteren als ze direct willen joinen, ik zelfs mensen gezien die hebben nog niet eens een server rank, hebben dus hooguit 2 banen gespeeld en zeggen meteeen mag ik fok joinen, kom op zeg!
ik heb voordat ik fok! joinde op z'n minst een paar maanden op de server gespeeld, dat hoeft dan ook weer niet voor mij maar mensen willen direct joinen terwijl we ze nog niet eens kennen, want bijvoorbeeld ene smurf? who the fok is dit.
ik vind het persoonlijk raar als mensen direct een clan joinen, vandaag kwam er weer 1 of andere zweed de server op "can i join FOK" i had hem nog nooit eerder gezien....
Mag deze op de server?quote:Op zaterdag 29 juli 2006 22:55 schreef Evil_Koekje het volgende:
[afbeelding]
download
Nummer 2 dus. Weer redelijk kort. Veel jumps en bochten. Probeer eens wat te sliden, helpt goed in sommige bochten.![]()
Een stuk minder frustrerend dan deel 1 denk ik overigens.
Mushyz .02 op de server?
» Yesh
» Noh
maak je eigen FOK! poll zelf!
Mijn rank zakt alleen maar......ik race alleen via LAN.....dan krijg ik geen punten.quote:Op maandag 31 juli 2006 15:09 schreef insan3 het volgende:
Idd, zelfde als met oa berend.
Maar kunnen we niet een keer een minium rank invoeren. Ik hoor graag jullie mening daarover
Ik heb aseco en rasp al geïnstalleerd. Ik heb zelf ervaring met php/mysql, dus ik kom er prolly wel uit.quote:Op maandag 31 juli 2006 13:46 schreef Edwin het volgende:
[..]
Dit is specifiek voor Oldbie's rounds server geschreven, dus weet niet of jij er bij een lan party wat aan hebt (je moet dan ook aseco en rasp draaien). Het is gebaseerd op TMOS die ook werkt voor een gewone dedicated server. Deze is te downloaden via TM Offline Stats
De stats voor de server zijn nog niet helemaal klaar en je moet dan ook een aantal DB aanpassingen doen, dus alleen de source van de php heb je in principe niks. Ik weet ook niet of ik er ooit een installatie voor ga maken.
Ik stel voor dat we een "echte" clan oprichten. Zomaar aanmelden is er niet bij.quote:Op maandag 31 juli 2006 15:22 schreef insan3 het volgende:
Oja, over minium rank. Ik dacht zelf dan ook aan 50.000 mensen die 100.000 of hoger zijn kunnen ook van die halve spelers zijn die 1 weekje spelen en dan weer stoppen
Lijkt me geen optie: ik rijd niet eens voor nederland.quote:Op maandag 31 juli 2006 17:00 schreef Rukaya het volgende:
Oldbie, helemaal super plan.
allemaal spelers kunnen zo joinen.
is het misschien een idee om mensen onder de 6000 van Nederland mogen joinen, daarboven niet.
maar dat we nog wel steeds bekijken of het wel mag.
Smurf
Als het goed is, is dat [TnT]Sofie.quote:Op maandag 31 juli 2006 14:46 schreef wOot_ het volgende:
ik vind persoonlijk dat we geen nieuwe Fok (wannabees) moeten accepteren als ze direct willen joinen, ik heb zelfs mensen gezien, die hebben nog niet eens een server rank, hebben dus hooguit 2 banen gespeeld en zeggen meteen: mag ik fok joinen, kom op zeg!
ik heb voordat ik fok! joinde op z'n minst een paar maanden op de server gespeeld, dat hoeft dan ook weer niet voor mij maar mensen willen direct joinen terwijl we ze nog niet eens kennen, want bijvoorbeeld ene smurf? who the fok is dit.
ik vind het persoonlijk raar als mensen direct een clan joinen, vandaag kwam er weer 1 of andere zweed de server op "can i join FOK" ik had hem nog nooit eerder gezien....
maar ik rijd niet voor NLquote:Op maandag 31 juli 2006 17:09 schreef Bouncer_Bone het volgende:
[..]
Als het goed is, is dat [TnT]Sofie.
Btw smurf, stel jij soms onder de 6000 van NL voor omdat jij daar net in zit?Ik ben persoonlijk voor de top 2000/3000 van NL.
(Alhoewel de echte toppers nu in de top 1000 zitten van NL
)
Ik kan hosten....geen probleemquote:Op maandag 31 juli 2006 17:11 schreef insan3 het volgende:
Ik ben bereid een site te maken voor een echte clan met forum. Of ik het zelf kan hosten moet ik dan nog maar zien maar dat komt wel goed:P . Zal ik een poll maken met de vraag of fok een echte clan moet worden met minimum eissen?
Hoor 't graag
Ik rij ook neit voor nederland maar voor spanje dus 't moet wel op basis van de internationale ladder:P Sta 230 e van spanje
Dan kicken we je van de serverquote:Op maandag 31 juli 2006 17:10 schreef Oldbie het volgende:
[..]
maar ik rijd niet voor NL
En ik krijg geen punten omdat ik via LAN race
Wat van mij
dont forget markusquote:Op maandag 31 juli 2006 17:17 schreef Bouncer_Bone het volgende:
Top 2000/3000 van NL+mij (soms FRA vlag)+Oldbie (RSA)+!n$@n3 (ESP)![]()
Nope, ik zal hem niet vergeten.quote:Op maandag 31 juli 2006 17:17 schreef Bouncer_Bone het volgende:
Top 2000/3000 van NL+mij (soms FRA vlag)+Markus (GER)+Oldbie (RSA)+!n$@n3 (ESP)![]()
het is een goed idee olbie maar wel jammer dat je dan andere tag moetquote:Op maandag 31 juli 2006 17:14 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Ik kan hosten....geen probleem
Helaas moeten we dan een andere tag kiezen
weebel kan dit (ook) heel snel zeggen ja.... waarvan ik ook soms denk van uhh ok nog 1?quote:Op maandag 31 juli 2006 17:17 schreef Rukaya het volgende:
Maar een andere Fok! (weet niet meer wie...) zei dat het goed was...
Neem dan ook een ander voorbeeld.quote:Op maandag 31 juli 2006 17:30 schreef wOot_ het volgende:
[..]
weebel kan dit (ook) heel snel zeggen ja.... waarvan ik ook soms denk van uhh ok nog 1?
psst weebel niet aangevallen voelen ik nam maar een voorbeeld
Hmmm, ok, dan is rank selectie idd niet goed.quote:Op maandag 31 juli 2006 17:51 schreef Oldbie het volgende:
Niet eens met een rank selectie.
Jan Lul (nooit actief op Fok) met een rank van 80 kan wel joinen tewijl iemand anders, een zeer actieve en gewaardeerde fokker, met rank 342177 niet mag joinen.
goed idee , nu krijg je ook geen wannabee's zoals jullie dat mooi noemen lolquote:Op maandag 31 juli 2006 16:53 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Ik stel voor dat we een "echte" clan oprichten. Zomaar aanmelden is er niet bij.
De ougediende Fokkers komen er wel bij en verder wordt per speler bekeken wie wel of niet mogen joinen. Ik heb mijn server, toendertijd, opgezet om alleen Fok! tracks erop te zetten. Als iemand nu zijn eigen track wil zien pleurt hij snel [Fok!] voor zijn naam en voila!! track op de server. Ik kan het ook niet allemaal bijhouden.....
Is dit een idee of ga ik nu iets te ver?
Hierbij is Markus uiteraard een oudgediende
was een foutje.....ik killde TM server proces in plaats van TM database procesquote:Op maandag 31 juli 2006 21:40 schreef TM-Wortel het volgende:
AAH de server doet het niet meer..
nou dat vind ik dus ook, als iemand nou even tmx + forumlijst + actieven op de server + fok members in de nl rank uitzoekt, dan kunnen we gaan schrappen. Vervolgens melden dat ze de tag weghalen (als dat al niet zo is) en anders ban op de server.quote:Op maandag 31 juli 2006 20:48 schreef Evil_Koekje het volgende:
Waarom een andere naam...? We zijn toch Fok!?
Hm, mja mij maakt nie uit, kan wel makkelijker zijn iddquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 11:36 schreef insan3 het volgende:
Maar wat vinden jullie gewoon van 't idee van een apart forum. Het zou denk ik veel overzichtelijker worden.
Goed idee.quote:Op maandag 31 juli 2006 23:05 schreef e-wok het volgende:
[..]
nou dat vind ik dus ook, als iemand nou even tmx + forumlijst + actieven op de server + fok members in de nl rank uitzoekt, dan kunnen we gaan schrappen. Vervolgens melden dat ze de tag weghalen (als dat al niet zo is) en anders ban op de server.[/b]
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 12:07 schreef e-wok het volgende:
ik draag de fok tag en geen andere,
Djos
(zie mijn suggestie boven)
Ja da was dus omdat iedereen gwoon fok voor de naam zette, soms zonder zich aan te meldenquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 12:45 schreef insan3 het volgende:
naam hoeven we ook niet aan te passen, weet ook niet helemaal waarom we daar opgekomen zijn. Maar 't gaat alleen ff om een apart forum, dat is denk ik gewoon makkelijker
. hoeft niet
hehe stomquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 12:57 schreef WinIT het volgende:
[..]
Ja da was dus omdat iedereen gwoon fok voor de naam zette, soms zonder zich aan te melden![]()
!ALS! er een andere naam moet ben ik het met remmiej en leroy eens,quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 09:08 schreef WinIT het volgende:
Woot ik zal et haar ff meldenen trouwens als je het toch zo leuk vind om meerdere banen tegelijk te maken, begin dan ook vast aan het deel van onze baan die we nog zouden maken
Remmiej wat jij zegt!dat id van bremfox is erg goed !
Leroy
hier heeft weeb idd gelijk aan,, het is nergens voor nodig om een andere tag te doen.....quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 11:59 schreef WinIT het volgende:
[..]
Hm, mja mij maakt nie uit, kan wel makkelijker zijn idd![]()
Maare zeg, we gaan tog nie de clannaam veranderen he?
want ik weet nie of ik dan nog blijfSOrry
Waarom moet eigenlijk alles veranderen???
Alleen omdat er een paar noobies Fok! voor hun naam hadden gezet???![]()
Sorry maar dat vind ik een beetje overdreven![]()
Maargoed, wie ben ik ?![]()
Weebiel
zoals ik al zei, als iemand de moeite neemt om alle mensen met een foktag op te sporen kunnen we een ledenlijst gaan opstellen en mensen verplichten om de tag weg te halen. Zo groot is de clan nou ook weer niet denk ik trouwens, als ik naar de op kijk zijn er sowieso al een stuk of 8 die niet meer spelen.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 12:57 schreef WinIT het volgende:
Ja da was dus omdat iedereen gwoon fok voor de naam zette, soms zonder zich aan te melden![]()
Niet meer....je lijst begin nu bij 001 en dat is dus geen probleemquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 13:52 schreef wOot_ het volgende:
maar als je naar dutch zoekt zal je alleen dutch connections in beeld krijgen met de code 000 en /jukebox 0 werkte dan toch niet?
Dat was inderdaad waar mijn probleem lag. Bij het importeren van huidige spelers op de server stond er iets van "&$players" ipv "$players"quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 14:37 schreef Edwin het volgende:
@Oldbie, Ik weet één foutje in Aseco v0.6.1b dat moest worden aangepast (& verwijderen), maar wat was de andere ? (kan het zo snel niet op TM Forum vinden)
Inderdaad, daarbij vind ik Fast een hele lame naam.quote:
een echte fokker leest dit hoorquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:27 schreef WinIT het volgende:
Remmiej!, als je dit leest. maak een screenshot van je baan en zet em erbij, dat is zo ongeveer een vereiste wil je dat mensen je baan gaan downloaden!
ik heb al een forum draaien voor mij RSA server....als er echt een aparte FOK! deel bij moet kan ik daar makkelijk voor zorgen.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:26 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Inderdaad, daarbij vind ik Fast een hele lame naam.
[afbeelding]Anyways, een los forum zou idd wel handig zijn. Weet niet of er dan ook een site bij komt? Ik wil eventueel wel wat vormgevingsdingetjes doen.
Nou ik kwam er op omdat je eerder dit schreef.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 15:34 schreef Oldbie het volgende:
Dat was inderdaad waar mijn probleem lag. Bij het importeren van huidige spelers op de server stond er iets van "&$players" ipv "$players"
Ik heb de & verwijderd en het werkt zoals het moet.....
Zo kwam ik op twee aanpassingen, maar als het die ene is, die had ik op TM forum ook gezien.quote:Op maandag 31 juli 2006 14:12 schreef Oldbie het volgende:
Tall guy: Ik heb op TM-Forum een post gevonden waar mijn probleem in beschreven werd en daar werdt ook een oplossing gegeven.....twee kleine aanpassingen en het werkt naar behoren![]()
Het was twee keer een & teken verwijderenquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:40 schreef Edwin het volgende:
[..]
Nou ik kwam er op omdat je eerder dit schreef.
[..]
Zo kwam ik op twee aanpassingen, maar als het die ene is, die had ik op TM forum ook gezien.
ff voor jouw info, ben hier benieuwd naar, zodat ik een test server kan opzetten om de stats verder te perfectioneren. Kan deze test server eventueel ook als een tijdelijke vervaning dienen van de Time Attack server, totdat Kree weer op en running is en misschien is hij zelfs nog wel sneller![]()
Oké, dan moet ik een tweede nog zien te vinden.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:45 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Het was twee keer een & teken verwijderenTwee keer dezelfde probleem dus....
Wat bedoel je precies met een testserver?
Zet jij hem op of moet ik ervoor zorgen? Ik ben bang dat ik daar niet genoeg bandbreedte voor heb omdat ik ook nog mijn RSA server heb![]()
Ik kan er veel bij doen naast algemeen ect. Ik kan het ook gedeeltelijk naar nederlands vertalen maar das nogal een pokkewerkquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 18:22 schreef Bouncer_Bone het volgende:
Als dat forum uitgebreid wordt, ziet het er goed uit.
Heb je een url? Kan ik even kijken of ik iets kan maken.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:32 schreef Oldbie het volgende:
[..]
ik heb al een forum draaien voor mij RSA server....als er echt een aparte FOK! deel bij moet kan ik daar makkelijk voor zorgen.
Een hele nieuwe layout voor een een startpagina met links naar verschillende delen (offline stats, forum e.d.) is natuurlijk erg welkom maar dan moet het voor beide servers gebeuren
my internet haat. tkquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 18:44 schreef insan3 het volgende:
Je kunt er nu ook wat sneller heen ffhttp://www.tmfok.tk/ ff tijdelijk gemaakt toch gratis en wel ff popups wegknallen
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 19:00 schreef WinIT het volgende:
doe dit en wie weet krijg je grote bekendheid
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 | [u]Go and submit your time[/u] [b]The track[/b] -------- [b]MT-stuff[/b] intro: --- ingame: --- outro: --- Author Time: --- [u]Additional[/u] [url="http://nations.tm-exchange.com/special/Advertisement.zip"]tmx signpack[/url] unzip to /gamedata/skins/any/advertisement [b]----------of iets anders..uitzoeken[/b] [b]You might like[/b] -------pleur hier eerdere tracks (gewoon url) [b]You might like some of the tracks by my [url="http://nations.tm-exchange.com/main.aspx?action=usershow&id=276185#auto"]clanmates[/url][/b] Have fun ------mijnnaam |
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 18:29 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Heb je een url? Kan ik even kijken of ik iets kan maken.
Misschien doe je wat dubbel werk insane. Ik heb al een forum draaien op mijn RSA deel Ik kan hem zo uitbreiden of zelfs een kopie maken voor alleen ons gebuirkquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 18:44 schreef insan3 het volgende:
Je kunt er nu ook wat sneller heen ffhttp://www.tmfok.tk/ ff tijdelijk gemaakt toch gratis en wel ff popups wegknallen
Author tijd is wel oke, boeit toch niet heel erg of ie nou goed of super is.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 18:54 schreef e-wok het volgende:
koekje, je had me een verkeerde versie gestuurd. Heb em zelf gevalidate op 0:53.98, ook al kan het beter. Zijn de links naar jou tracks goed?
Probleem is nu opgelostquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 18:11 schreef oxide het volgende:
olbie het nieuwe systeeem van de jukebox dat j gewoon naam kan doen is heel fijn,,
er is wel een bug denk ik, er kan steeds niet meer als 1 baan in de jukebox..... dan geeft ie weer die fout die we vanmiddag steeds hadden (track allready in the jukebox....enz)
Dat zijn er idd heel wat, maar in een oogopslag ken ik er misschien 10 nietquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:12 schreef Oldbie het volgende:
kan per minuut veranderen....
Ja tuurlijk, laat maar wetenquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 20:28 schreef TM-Wortel het volgende:
Zou iemand voor mij een baan die ik heb aangepast ff testen hoe je hem vindt!
Whaha we zitten hiero met 3 mensen op één account remquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 21:53 schreef Remmiej het volgende:
winit ik snap je text op eind niet. dan zeg je weebel?
hoe dan ook ik wil altijd banen testen, wat je ook hebt stuur maar naar remcobrinkers@hotmail.com![]()
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 00:51 schreef Evil_Koekje het volgende:
Remmiej, mag ik je bij deze verzoeken mij niet in je signature te zetten.
Feestje?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 23:01 schreef Remmiej het volgende:
je moet ook email adres van profider hebben ofzo.
jongens feestje!! ben al 3 maanden mobielloos. hij was namelijk in was machine gekomen![]()
ah gutquote:Op woensdag 2 augustus 2006 10:38 schreef WinIT het volgende:
Uhm ik heb ff eenn berichtje: Normaal vermeld ik hier geen records die ik gereden heb, maargoed aangezien wOOt =D het leuk vond om het er goed in te wrijven dat ik men record op Two Step kwijt WAS doe ik dat andersom ook maar ff
Dus bij deze wOOt: Jouw tijd: - 43.08
Mijn tijd: - 42.46!
Heeeel veeel plezier ermee he![]()
![]()
Leroy
Hee, wat leuk!!!quote:Op woensdag 2 augustus 2006 15:10 schreef Oldbie het volgende:
Even over de volgende war: {XL} wordt ongeduldig. Ze willen dolgraag tegen ons spelen.
Ik stel voor dat we 10 mensen selecteren van [Fok!] om mee te doen.
Ook moeten wij 4 tracks kiezen. Ik heb namelijk al met hn afgesproken dat het er in totaal 8 tracks gespeeld worden en dat de points limit gesteld wordt op 3 (niet op 5 zoals tegen [z])
Ook moeten wij een datum prikken.....Ik stel voor dat we weer op zondag racen rond half acht.
Wie wil meedoen en wie draagt tracks aan?
Ik stel voor dat jij de spelersselectie op je neemt.....quote:Op woensdag 2 augustus 2006 15:16 schreef wOot_ het volgende:
LOL oldbiezo droog
![]()
ik wil wel meedoen, maar wie bepaald de limiet van de inschrijvingen en wie bepaald wie er mee mogen doen?
moet toch ff iemand daar de leiding voor nemen denk ik dan komt het goed![]()
verder als track kies ik caramba van insane of de klassieker look for your self van leroy![]()
ok zal ik doen dan,quote:Op woensdag 2 augustus 2006 15:51 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Ik stel voor dat jij de spelersselectie op je neemt.....
Dan zorg ik voor de tracks
Jow, dan doe ik ook wel mee hoorquote:Op woensdag 2 augustus 2006 16:46 schreef wOot_ het volgende:
[..]
ok zal ik doen dan,
hierbij zeg ik: als je mee wilt doen moet je het gewoon hier op het forum laten weten, dit betekend nog niet dat je 100% zeker mee doet, wanneer ik de datum, tijd en het aantal spelers dat mee mag doen weet zal ik de personen op volgorde apart benaderen of ze dan zeker kunnen, dus als je al ziet dat er al meer dan 15 mensen hebben gezegt dat ze mee willen doen, moet je je ook gewoon opgeven er zijn altijd mensen die niet kunen en ik reken op enkele (2 tot 3) last minute reserves
edit: en natuurlijk zal ik de mensen zoals markus niet vergeten![]()
Helemaal mee eens....quote:Op woensdag 2 augustus 2006 17:12 schreef e-wok het volgende:
ik stel voor dat we verplichte stellen dat mensen hier op het forum posten, zoniet: jammer dan... tag niet weg? dan maar ban...
Soms denk ik wel eens dat jij een beetje te netjes bent:P ik bedoel, het is jou server, jij bent er de baas, als mensen dingen over jou zeggen die jij niet aanvaardbaar acht, heb jij toch alle recht die mensen te bannen?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 17:09 schreef Oldbie het volgende:
Even over de [Fok!] tag. Ik probeer de [Fok!] clan een beetje schoon te houden.
Vanmiddag vroeg ik aan iemand (is niet belangrijk wie dat was) wie hij was op Fok!. Nou, hij zat dus niet op Fok! maar reed wel met de Fok! tag. Ik zei dus heel simpel dat hij wat mij betreft de tag wel mocht verwijderen anders was hij niet meer welkom op de server. Hij werd boos en vertrok....
enz.. enz.. enz...
Zoals het nu gaat ben ik zowat de enige die mensen aanspreek op een dubieuze [Fok!] tag en daar wordt ik helaas op aangekeken. Dat vind ik niet echt leuk. Laten we toch massaal zorgen dat de boel leuk wordt en ook blijft.
Nu neem ik hier weer de leiding in maarja........
Ik zou het echt zonde vinden als de server offline gaat door een paar kutlui die na 1 dag spelen gelijk Fok zijn. Als iedereen ze daar gewoon op aanspreekt moet dat goed komen toch?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 17:09 schreef Oldbie het volgende:
Ik vind het leuk om een server te draaien maar door dit soort gezeik krijg ik er echt minder lol in. Als het zo doorgaat zal de server ook wel verdwijnen. Ik wil geen dictator spelen maar zo is het ook niet leuk.
Jij zorgt voor de server, lijkt me niet meer dan logisch dat je dan min of meer de leiding hebt..quote:Nu neem ik hier weer de leiding in maarja........
Ok, het is dan misschien inderdaad wel moeilijker als het familie is, maar als die gene dan gelijk dingen over jou gaat zeggen, dan is het toch duidelijk, jij mag hem dat best vragen, dat is geen reden voor hem om die dingen over jou te zeggen, lijkt mij....quote:Op woensdag 2 augustus 2006 17:21 schreef Oldbie het volgende:
Makkelijk gezegd RSO.
Degene die ik vandaag heb aangesproken bleek familie van huidige fokkers....dan stoot ik hun weer voor het hoofd terwijl zij wel gewaardeerde fokkers zijn.....
Zo simpel is het vaak niet
@Evil....
Ik heb eerder in dit topic gelezen dat ik teveel de leiding neem terwijl dat zeker niet de bedoeling is. Ik probeer het zo democratisch mogelijk te houden. Het valt niet echt mee moet ik zeggen.
We weten over wie je het hebt, is familiequote:Op woensdag 2 augustus 2006 17:09 schreef Oldbie het volgende:
Even over de [Fok!] tag. Ik probeer de [Fok!] clan een beetje schoon te houden.
Vanmiddag vroeg ik aan iemand (is niet belangrijk wie dat was) wie hij was op Fok!. Nou, hij zat dus niet op Fok! maar reed wel met de Fok! tag. Ik zei dus heel simpel dat hij wat mij betreft de tag wel mocht verwijderen anders was hij niet meer welkom op de server. Hij werd boos en vertrok....
Even later zat ik alle instellingen van de server door te lopen (en daarbij heb je nou eenmaal een chatschermpje in beeld....zonder dat mensen weten dat je het ziet) en er kwam iemand online. Bleek het dezelfde persoon te zijn....
Op een gegeven moment had hij nogal vreemde opmerkingen over mij. Zonder waarschuwing heb ik hem gekicked (hij weet dus niet dat ik het was) en binnen enkele seconden was hij terug....even rustig en toen begon hij opnieuw. Gelukkig waren er mensen op de server die hem tot de orde hebben geroepen. Ik stond op het punt hem een ban te geven....
Ik vind het leuk om een server te draaien maar door dit soort gezeik krijg ik er echt minder lol in. Als het zo doorgaat zal de server ook wel verdwijnen. Ik wil geen dictator spelen maar zo is het ook niet leuk.
Ik heb Djoszee en draakje gevraagd mij te helpen met de admin van de server. Nu zijn er dus 5 admins: Djoszee, Draakje, Tall Guy, Fir3fly en ik.
We moeten samen zorgen voor een leuke server en we moeten samen zorgen voor een leuke clan. Een leuke clan houdt volgens mij in dat mensen die hier actief zijn: banen sharen, banen afkraken, elkaar voor lul zetten etc, ook op de server onder een [Fok!] tag rijden. Anderen zijn fakers. We moeten de fakers met zijn allen aanspreken....zorgen dat ze dat niet doen en dat wij overblijven.
Nieuwe leden zijn welkom zolang ze maar actief zijn op Fok! (waarom hebben we anders een [Fok!] tag??)
Zoals het nu gaat ben ik zowat de enige die mensen aanspreek op een dubieuze [Fok!] tag en daar wordt ik helaas op aangekeken. Dat vind ik niet echt leuk. Laten we toch massaal zorgen dat de boel leuk wordt en ook blijft.
Nu neem ik hier weer de leiding in maarja........
hoeveel % van jullie familie speelt wel niet TMN?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 17:29 schreef WinIT het volgende:
[..]
We weten over wie je het hebt, is familie![]()
Als je wilt kan ik wel tegen em zeggen dat ie normaal moet doen, en dat ie actief moet zijn anders moet de tag weg enzo? laat maar ff weten![]()
Weebs
Btw, dit bericht had ik over het hoofd gezienquote:Op woensdag 2 augustus 2006 17:21 schreef Oldbie het volgende:
Makkelijk gezegd RSO.
Degene die ik vandaag heb aangesproken bleek familie van huidige fokkers....dan stoot ik hun weer voor het hoofd terwijl zij wel gewaardeerde fokkers zijn.....
Zo simpel is het vaak niet
@Evil....
Ik heb eerder in dit topic gelezen dat ik teveel de leiding neem terwijl dat zeker niet de bedoeling is. Ik probeer het zo democratisch mogelijk te houden. Het valt niet echt mee moet ik zeggen.
Edwin, TMos is GPL...... je mag dus zelf de code gebruiken en aanpassen.... je bent dan wel verplicht je nieuwe code te delen. Toestemming heb je dus niet nodig, je bent verplicht de code te delen.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 14:37 schreef Edwin het volgende:
Ik wil de sources van de stats best online zetten, heb dat voorbereid. Maar ik wil eerst toestemming van demaker
van TM Offline Stats, omdat mijn pagina's daarop gebaseerd zijn.
Heb al een bericht op TM Forum geplaatst, dus afwachten.
@Oldbie, Ik weet één foutje in Aseco v0.6.1b dat moest worden aangepast (& verwijderen), maar wat was de andere ? (kan het zo snel niet op TM Forum vinden)
En wat betreft de clan, is er via TMN niet op te halen wie zich daar allemaal bij [Fok!] hebben aangemeld ? Als ik daar inlog zie ik dat ik bij [Fok!] rij en dat ik me kan afmelden, maar weet niet hoe je daar naar een overzicht van de rijders in de clan kan gaan.
5 leden,quote:Op woensdag 2 augustus 2006 17:30 schreef wOot_ het volgende:
[..]
hoeveel % van jullie familie speelt wel niet TMN?
Idd, JD is er nogeen.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 17:37 schreef e-wok het volgende:
woot, er zijn ook fokkers die niet wel op fok posten maar niet in dit topic. Voorbeeld daarvan is maniack28. Deze fokkers rijden gewoon voor de lol zo nu en dan op fok en daar maak ik me niet druk over.
Ah leuk! Ik meld me aan!quote:Op woensdag 2 augustus 2006 15:10 schreef Oldbie het volgende:
Even over de volgende war: {XL} wordt ongeduldig. Ze willen dolgraag tegen ons spelen.
Ik stel voor dat we 10 mensen selecteren van [Fok!] om mee te doen.
Ook moeten wij 4 tracks kiezen. Ik heb namelijk al met hun afgesproken dat er in totaal 8 tracks gespeeld worden en dat de points limit gesteld wordt op 3 (niet op 5 zoals tegen [z])
Ook moeten wij een datum prikken.....Ik stel voor dat we weer op zondag racen rond half acht.
Wie wil meedoen en wie draagt tracks aan?
Wat mij betreft beginnen ze eerst met hier posten en dan na een tijdje Fok! voor hun naam..quote:Op woensdag 2 augustus 2006 17:12 schreef e-wok het volgende:
zoals op de server al gemeld ben ik het met je eens..ik stel voor dat we verplichte stellen dat mensen hier op het forum posten, zoniet: jammer dan... tag niet weg? dan maar ban...
klinkt overdreven, maar zo blijft het een stuk leuker.
Jij zat eerst bij lol en kwam toen naar fok!. Je bent dus niet begonnen met hier posten.quote:
1 uur nadat ik naar [Fok!] kwam, begon ik te posten.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 20:23 schreef Fittslickare het volgende:
[..]
Jij zat eerst bij lol en kwam toen naar fok!. Je bent dus niet begonnen met hier posten.
Je speelde wel in de server.. dat wel![]()
Hmz. ja is opzich wel een goed idee, maar als je zo'n groep maakt, is het niet egt eerlijk tegenover anderen, die nog niet zo lang joinen,quote:Op woensdag 2 augustus 2006 18:46 schreef RSO het volgende:
Wat ook een idee voor jullie zou kunnen zijn is dat je zeg maar een groepje maakt, de "echte clanleden" die spelen dan mee met wars etc, die kiezen jullie dan zelf. maar dat de andere mensen, echte fokkers etc. dat die wel gewoon Fok! voor hun naam mogen zetten, maar nog niet in aanmerking komen om mee te doen met wars. Dat zou toch een hele hoop werk schelen (het nazoeken van namen etc.) en de mensen die dan toch beslissen zomaar fok in hun naam te zetten, zonder een echte fokker te zijn, die hebben daar dan niks aan.
Gewoon een ideetje van buitenaf zeg maar... aangezien ik geen clanlid ben:P
Ja maar dat zeg ik toch nietquote:Op woensdag 2 augustus 2006 20:32 schreef Bouncer_Bone het volgende:
[..]
1 uur nadat ik naar [Fok!] kwam, begon ik te posten.Als ik het goed heb.
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 19:01 schreef WinIT het volgende:
Ey Remmie graag gedaan hoor. ik hoop dat je vele awards mag krijgen!
Djoszee ik zal ff vertellen hoe et komt dattie daar staat
Ik ging die baan racen op de server en ik vind et de allerbeste fullspeed track ooit!![]()
![]()
Dus daar moest ik wat mee doen. dus ik mail naar de admins van TMX en vertel dat ik ze iets wil vragen wat iedereen wel zou willen. ofdat ze een bepaalde track ff konden bekijken en in de picture konden zetten
. Remmie moest nog wat dingen doen: (screenshot en Author Comments) en dan zouden ze er naar kijken!
en nu staatie daar dus! egt geweldig!!
![]()
![]()
![]()
![]()
Leroy
Jaja, ik snap het al.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 21:00 schreef Fittslickare het volgende:
[..]
Ja maar dat zeg ik toch niet![]()
ik heb net 0:57.06 gedaan... en nu?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 21:19 schreef WinIT het volgende:
Daar gaat et helemaal niet om TK
Probeer jij maar es et WR daadwerkelijk te rijden dan
Leroy
Ja ik ga niet weer 10x sandder z'n tijd verbeteren hoorquote:Op woensdag 2 augustus 2006 21:27 schreef e-wok het volgende:
tk: heb je mn nieuwe techbaan al geprobeerd? Ene sandder heeft het record momenteel![]()
http://nations.tm-exchange.com/main.aspx?action=trackshow&id=319209#auto
Trutquote:
ik zal er over nadenkenquote:Op woensdag 2 augustus 2006 17:40 schreef e-wok het volgende:
remmie, mss moeten we onze naam even aanpassen met een foktag er voor
Probleem had ik ook bij Tri Repetae, nix aan te doenquote:Op donderdag 3 augustus 2006 01:08 schreef wOot_ het volgende:
HELP!!! probleem HELP!!!![]()
![]()
![]()
misschien weet jij het djoszee of iemand!!!
ik heb een zwaar probleem, het blijkt dat ik niet kan tellen in de vakantie, ik was dus bezig met een symmetrie baan maar ik was niet precies in het midden!, het scheelt maar 1 stapje, maar dit stapje is wel het verschil tussen frontraal crashen of vloeiend doorrijden,
dus is het mogelijk om me hele baan 1 stapje opzij te schuiven als het ware, plz zeg dat het mogelijk is![]()
Ey markusquote:Op donderdag 3 augustus 2006 09:28 schreef Walz het volgende:
Good morning guy`s![]()
thx oldbie all is perfect!!!![]()
thx a lotquote:Op donderdag 3 augustus 2006 09:36 schreef WinIT het volgende:
[..]
Ey markus
Welcome on our forum![]()
![]()
![]()
Weebs![]()
Hey markus, glad to see that our little registration trick workedquote:Op donderdag 3 augustus 2006 09:28 schreef Walz het volgende:
Good morning guy`s![]()
mooi zo, goed gedaanquote:Op donderdag 3 augustus 2006 10:46 schreef Oldbie het volgende:
Vanaf nu is de server aangemeld bij de public database.
Als je nu een online wereldrecord rijdt wordt je tijd ge-exporteerd naar de TMX website.
erm ok dat is fokt opquote:Op donderdag 3 augustus 2006 03:09 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Probleem had ik ook bij Tri Repetae, nix aan te doenVoorzover ik weet iig. Ik heb het nog redelijk kunnen oplossen tho.
Oké en voor elke andere liefhebber, hij staat te downloaden op TM Forum Toolboxquote:Op woensdag 2 augustus 2006 17:32 schreef -KweeK- het volgende:
[..]
Edwin, TMos is GPL...... je mag dus zelf de code gebruiken en aanpassen.... je bent dan wel verplicht je nieuwe code te delen. Toestemming heb je dus niet nodig, je bent verplicht de code te delen.
http://www.opensource.org/licenses/gpl-license.php
Ik heb je laatste mail nog niet verwerkt.....zal ik meteen even doenquote:Op donderdag 3 augustus 2006 11:10 schreef Edwin het volgende:
[..]
Oké en voor elke andere liefhebber, hij staat te downloaden op TM Forum Toolbox
Btw Oldbie zie dat je nog steeds v0.03 hebt, kan ik je ergens me helpen voor de nieuwe versie ?
welke truc?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 09:40 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Hey markus, glad to see that our little registration trick worked
Hi Markus, you're now in our forum.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 09:28 schreef Walz het volgende:
Good morning guy`s![]()
Niet waar!quote:Op donderdag 3 augustus 2006 11:29 schreef TM-Wortel het volgende:
Leroy hoe ga je zo verschrikkelijk hard op Sparkling mixIk reed een 35:15 en veel sneller kan ik niet. Maar ja 2de tijd is voor mij doen ook goed
![]()
is weer opgelostquote:Op donderdag 3 augustus 2006 11:44 schreef e-wok het volgende:
oldbie de /commands werken niet :s Komt dat omdat ik per ongeluk /nextmap heb verwijderd en weer toegevoegd? Ik drukte per ongeluk op het minnetje
erm, kheb niets ontvangen?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 11:26 schreef WinIT het volgende:
Woot, check uw mail aub
Btw, mensen hoe kom ik op de Fok! account, of mag ik dat nie?![]()
Weebsie
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 12:14 schreef insan3 het volgende:
rso, klik me ff aan op msn, ik weet niet wie je bent in die ongelooflijke waslijst
quote:Remon...\\ zegt:
ik ben RSO
lol markus....it's obviously a computer generated translation. It's correct for about 50%quote:Op donderdag 3 augustus 2006 12:54 schreef Walz het volgende:
guy`s? is de tekst juist? i dont weet of het recht van het programmwerk
@wortel
leuke baan![]()
Welke tekst? (Which text?)quote:Op donderdag 3 augustus 2006 12:54 schreef Walz het volgende:
guy`s? is de tekst juist? i dont weet of het recht van het programmwerk
ik denk Engels beter is dat allen me kunnen begrijpen
@wortel
leuke baan![]()
Ik wil de nieuwste versie wel.....ik heb nogal problemen met phpBB en ik wil best wat anders proberen.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 23:12 schreef RSO het volgende:
Is maar goed ook dat ze offline gaan, je hebt versie 1.0.1 terwijl ipb al op versie 2zit ofzo, vol met exploits dus:P als je dr niet voor kiest oldbie zijn board te gebruiken kan ik wel effe de nieuwste versie regelen
Wat heb je voor problemen heb je met phpBB, heb zelf ook een board op phpBB draaien, misschien kan je helpen.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 13:15 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Ik wil de nieuwste versie wel.....ik heb nogal problemen met phpBB en ik wil best wat anders proberen.
ok ok, iis enough i thinkquote:Op donderdag 3 augustus 2006 13:21 schreef Edwin het volgende:
Markus,
This brings the tears back I'm my eyes like yesterday on the server.![]()
Luckily I'm not racing at the moment![]()
Ik heb problemen met email functies.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 13:23 schreef Edwin het volgende:
[..]
Wat heb je voor problemen heb je met phpBB, heb zelf ook een board op phpBB draaien, misschien kan je helpen.
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 13:07 schreef Bouncer_Bone het volgende:
[..]
Welke tekst? (Which text?)![]()
Edit: Aha, your post.
Edit 2: Well, at least you can talk/write/typ some Dutch.![]()
@Weebs: Ik heb er ook al problemen mee.Met de mods in TMN.
En jij, ga es even heel snel mail checkenquote:
Je moet jezelf ook toevoegen in de wiki, dan sta je er de volgende keer bij.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 08:21 schreef depax het volgende:
de mensen vroegen zich af wie mexxim was .
Dat ben ik dusen ik sta nog altijd niet in de OP
ben wel al lid van team bij tmn ect.
Wat gaan we nu doen?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:36 schreef insan3 het volgende:
Ik heb 't forum nu naar phpbb verhuist. Probleem: het werkt maar half. sommige links werken niet. Bv het adminpanel is niet berijkbaar vanaf een andere pc. Het hele forum werkt verder wel, ook kun je niet inloggen, maar als je dan weer terug gaat ben je wel ingelogt :S .beetje half werk dus
Ik heb wel ervaring met websites maken enz. ook heb ik wel gevorderde php kennis, ik zou best een design willen maken voor forum en site, en misschien paar scripts ofzo...quote:Op donderdag 3 augustus 2006 15:01 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Wat gaan we nu doen?
Zorg jij voor een forum en een website of moet ik het doen? Het lijkt erop dat we nu bezig zijn dubbel werk zitten te verrichten en dat is nergens voor nodig.
Ik kan de boel hosten omdat ik toch al een server (en webserver) draai voor mijn RSA gedeelte. Ik kan het heel simpel uitbreiden. Ik ben nu ook bezig om een IPB forum op te zetten maar daar stop ik wel even mee totdat ik weet wat jij allemaal in gedachten hebt.
Ik ben best bereid om een forum op te zetten en de boel te hosten maar dan zoek ik iemand om een mooie startpagina te maken met links voor beide servers.
Ik hoor het wel
be my guestquote:Op donderdag 3 augustus 2006 15:27 schreef RSO het volgende:
[..]
Ik heb wel ervaring met websites maken enz. ook heb ik wel gevorderde php kennis, ik zou best een design willen maken voor forum en site, en misschien paar scripts ofzo...
Dat hebben we vast wel door hoorquote:Op donderdag 3 augustus 2006 15:08 schreef Bouncer_Bone het volgende:
Dit topic heeft al 292 posts, dus alvast een nieuwe topic voordat deze vol is terwijl we het niet doorhebben.
Op naar de volgende battle
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |