abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_40424507
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 17:29 schreef WinIT het volgende:

[..]

We weten over wie je het hebt, is familie
Als je wilt kan ik wel tegen em zeggen dat ie normaal moet doen, en dat ie actief moet zijn anders moet de tag weg enzo? laat maar ff weten

Weebs
hoeveel % van jullie familie speelt wel niet TMN?
pi_40424522
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 17:21 schreef Oldbie het volgende:
Makkelijk gezegd RSO.
Degene die ik vandaag heb aangesproken bleek familie van huidige fokkers....dan stoot ik hun weer voor het hoofd terwijl zij wel gewaardeerde fokkers zijn.....
Zo simpel is het vaak niet

@Evil....
Ik heb eerder in dit topic gelezen dat ik teveel de leiding neem terwijl dat zeker niet de bedoeling is. Ik probeer het zo democratisch mogelijk te houden. Het valt niet echt mee moet ik zeggen.
Btw, dit bericht had ik over het hoofd gezien
en wij maken ons daar echt niet druk om hoor, we vonden zelf ook dat ie redelijk irritant was

Weebs
Only two things are infinite, the universe and human stupidity -- Albert Einstein
pi_40424536
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 14:37 schreef Edwin het volgende:
Ik wil de sources van de stats best online zetten, heb dat voorbereid. Maar ik wil eerst toestemming van de maker van TM Offline Stats, omdat mijn pagina's daarop gebaseerd zijn.

Heb al een bericht op TM Forum geplaatst, dus afwachten.

@Oldbie, Ik weet één foutje in Aseco v0.6.1b dat moest worden aangepast (& verwijderen), maar wat was de andere ? (kan het zo snel niet op TM Forum vinden )

En wat betreft de clan, is er via TMN niet op te halen wie zich daar allemaal bij [Fok!] hebben aangemeld ? Als ik daar inlog zie ik dat ik bij [Fok!] rij en dat ik me kan afmelden, maar weet niet hoe je daar naar een overzicht van de rijders in de clan kan gaan.
Edwin, TMos is GPL...... je mag dus zelf de code gebruiken en aanpassen.... je bent dan wel verplicht je nieuwe code te delen. Toestemming heb je dus niet nodig, je bent verplicht de code te delen.

http://www.opensource.org/licenses/gpl-license.php
pi_40424540
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 17:30 schreef wOot_ het volgende:

[..]

hoeveel % van jullie familie speelt wel niet TMN?
5 leden,
Only two things are infinite, the universe and human stupidity -- Albert Einstein
  woensdag 2 augustus 2006 @ 17:37:12 #205
108725 e-wok
niet mokken, lekker fokken
pi_40424653
woot, er zijn ook fokkers die niet wel op fok posten maar niet in dit topic. Voorbeeld daarvan is maniack28. Deze fokkers rijden gewoon voor de lol zo nu en dan op fok en daar maak ik me niet druk over.
  woensdag 2 augustus 2006 @ 17:39:38 #206
108725 e-wok
pi_40424710

fok powerrrrrrrrrr

volgens mij is tmx down
  woensdag 2 augustus 2006 @ 17:40:08 #207
108725 e-wok
pi_40424723
remmie, mss moeten we onze naam even aanpassen met een foktag er voor
pi_40424751
Idd, dan worden mijn tracks ook nog 's 'ondekt' hehe.

Maar ik ben het eens dat als iemand de wanabee fokker uithangt dat hij dan 1 waarschuwing krijgt en anders een ban.

Edit:

TMX ligt idd plat

[ Bericht 21% gewijzigd door insan3 op 02-08-2006 17:42:10 (TMX plat) ]
“I became insan3, with long intervals of horrible sanity.”
  woensdag 2 augustus 2006 @ 17:45:48 #209
65997 Oldbie
Proud to be South African!
pi_40424829
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 17:37 schreef e-wok het volgende:
woot, er zijn ook fokkers die niet wel op fok posten maar niet in dit topic. Voorbeeld daarvan is maniack28. Deze fokkers rijden gewoon voor de lol zo nu en dan op fok en daar maak ik me niet druk over.
Idd, JD is er nogeen.
Maar dat maakt het wel lastiger......hoe weet je nu of iemand fokker is of niet?
  woensdag 2 augustus 2006 @ 18:02:33 #210
108725 e-wok
pi_40425179
ach, je ziet ze nooit en ze doen geen vlieg kwaad. Er zijn ook fokkers die zonder foktag op onze server rijden. amd-xp rijdt volgens mij ook zonder foktag

edit:
ohja, ik heb mn tm password weer gevonden... je kan dus nergens op de nadeo-site je password opvragen
Niet dat ik em gewist had, maar ik wist hem niet meer
  woensdag 2 augustus 2006 @ 18:14:08 #211
108725 e-wok
pi_40425404
IK BEN BLIJ !!!!111111

ik had op een of andere manier mn tmo-passwoord verneukt, maar nu werkte het wel...prepare voor mij heineken auto!!111
  woensdag 2 augustus 2006 @ 18:32:36 #212
153800 Bouncer_Bone
Don't look at me
pi_40425754
Markus doet mee met battle tegen {XL}!!! En ja, ik heb het aan hem gevraagd en hij vond het wel goed. Dus, Markus gaat jazeker meedoen in de battle.
pi_40425819
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 15:10 schreef Oldbie het volgende:
Even over de volgende war: {XL} wordt ongeduldig. Ze willen dolgraag tegen ons spelen.
Ik stel voor dat we 10 mensen selecteren van [Fok!] om mee te doen.
Ook moeten wij 4 tracks kiezen. Ik heb namelijk al met hun afgesproken dat er in totaal 8 tracks gespeeld worden en dat de points limit gesteld wordt op 3 (niet op 5 zoals tegen [z])

Ook moeten wij een datum prikken.....Ik stel voor dat we weer op zondag racen rond half acht.

Wie wil meedoen en wie draagt tracks aan?
Ah leuk! Ik meld me aan!

Eigenlijk moeten we banen nemen die niet op de RSA-server staan

Ik zal weer eens gaan spelen daarzo
As't nait aans is, bi'n heerns ook vis
pi_40426070
Wat ook een idee voor jullie zou kunnen zijn is dat je zeg maar een groepje maakt, de "echte clanleden" die spelen dan mee met wars etc, die kiezen jullie dan zelf. maar dat de andere mensen, echte fokkers etc. dat die wel gewoon Fok! voor hun naam mogen zetten, maar nog niet in aanmerking komen om mee te doen met wars. Dat zou toch een hele hoop werk schelen (het nazoeken van namen etc.) en de mensen die dan toch beslissen zomaar fok in hun naam te zetten, zonder een echte fokker te zijn, die hebben daar dan niks aan.

Gewoon een ideetje van buitenaf zeg maar... aangezien ik geen clanlid ben:P
Trackmania FTW
pi_40426389
Ey Remmie graag gedaan hoor. ik hoop dat je vele awards mag krijgen!

Djoszee ik zal ff vertellen hoe et komt dattie daar staat
Ik ging die baan racen op de server en ik vind et de allerbeste fullspeed track ooit!
Dus daar moest ik wat mee doen. dus ik mail naar de admins van TMX en vertel dat ik ze iets wil vragen wat iedereen wel zou willen . ofdat ze een bepaalde track ff konden bekijken en in de picture konden zetten . Remmie moest nog wat dingen doen: (screenshot en Author Comments) en dan zouden ze er naar kijken! en nu staatie daar dus! egt geweldig!!

Leroy

[ Bericht 74% gewijzigd door WinIT op 02-08-2006 19:09:35 ]
  woensdag 2 augustus 2006 @ 19:10:38 #216
108725 e-wok
pi_40426576
daar dacht ik ook al aan rso, een lijst met:
- de eerste leden
- leden die vrij lang lid zijn
- leden die net komen kijken

en dan op rangvolgorde racen
een squad is ook een goed plan

oldbie,
Ik heb je gemailed, dus je kunt de boel instellen. Als we besluiten om naar jouw forum te gaan, wil ik wel (admin) moderator zijn. Heb veel ervaring met phpbb admin (door worms )
  woensdag 2 augustus 2006 @ 19:17:38 #217
108725 e-wok
pi_40426765
ik geloof je meteen leroy
pi_40426953
Niet dus Zodra TMX et weer doet zal ik et bewijs posten!
Of misschien vertelt Remmie je wel dat et egt zo is!

Leroy
pi_40427171
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 17:12 schreef e-wok het volgende:
zoals op de server al gemeld ben ik het met je eens..ik stel voor dat we verplichte stellen dat mensen hier op het forum posten, zoniet: jammer dan... tag niet weg? dan maar ban...
klinkt overdreven, maar zo blijft het een stuk leuker.
Wat mij betreft beginnen ze eerst met hier posten en dan na een tijdje Fok! voor hun naam..
Zo heb ik het gedaan en w00t ook. dan ken je de mensen die joine tenminste.
  woensdag 2 augustus 2006 @ 19:48:04 #220
153800 Bouncer_Bone
Don't look at me
pi_40427642
Wat dacht je van mij?
pi_40428762
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 19:48 schreef Bouncer_Bone het volgende:
Wat dacht je van mij?
Jij zat eerst bij lol en kwam toen naar fok!. Je bent dus niet begonnen met hier posten.
Je speelde wel in de server.. dat wel
  woensdag 2 augustus 2006 @ 20:32:41 #222
153800 Bouncer_Bone
Don't look at me
pi_40429096
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 20:23 schreef Fittslickare het volgende:

[..]

Jij zat eerst bij lol en kwam toen naar fok!. Je bent dus niet begonnen met hier posten.
Je speelde wel in de server.. dat wel
1 uur nadat ik naar [Fok!] kwam, begon ik te posten. Als ik het goed heb.
pi_40429973
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 18:46 schreef RSO het volgende:
Wat ook een idee voor jullie zou kunnen zijn is dat je zeg maar een groepje maakt, de "echte clanleden" die spelen dan mee met wars etc, die kiezen jullie dan zelf. maar dat de andere mensen, echte fokkers etc. dat die wel gewoon Fok! voor hun naam mogen zetten, maar nog niet in aanmerking komen om mee te doen met wars. Dat zou toch een hele hoop werk schelen (het nazoeken van namen etc.) en de mensen die dan toch beslissen zomaar fok in hun naam te zetten, zonder een echte fokker te zijn, die hebben daar dan niks aan.

Gewoon een ideetje van buitenaf zeg maar... aangezien ik geen clanlid ben:P
Hmz. ja is opzich wel een goed idee, maar als je zo'n groep maakt, is het niet egt eerlijk tegenover anderen, die nog niet zo lang joinen,
Want bijv w00t(srry jonge ) die is er ook nog niet zo heel lang, maar hij is egt superactief, zou hij dan bijv niet mee mogen doen omdat hij er pas is?
Dus moet wel goed over nagedacht worde

Weebs
pi_40430075
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 20:32 schreef Bouncer_Bone het volgende:

[..]

1 uur nadat ik naar [Fok!] kwam, begon ik te posten. Als ik het goed heb.
Ja maar dat zeg ik toch niet
pi_40430462
Ik denk dat het makkelijker is dat olbie een 2e board maakt dan dat ik een nieuwe maak . En ervaring met phpadmin heb ik ook wel. Ik weet alleen niet of phpbb verschilt van ivb-php. Dat gebruik ik namelijk voor een forum .

En een lijst van actieve fokkers (de mensen die hier in 't topic zijn) maken voor wars zou wel handig zijn. Voor de war tegen XL stel ik me ook beschikbaar . Aleen vanaf 6 augustus zit ik in zwitserland en kan ik 2 weekjes niet rijden
  woensdag 2 augustus 2006 @ 21:13:07 #226
154338 oxide
......................
pi_40430530
ik meld me ook aan om te rijden,, ook mijn baan INTERCEPTION meld ik aan...
net zoals insane ben ik er vanaf 6 augustus niet maar mijn baan is er dan wel
pi_40430717
YOEHOE Djoszee! Nu dat TMX het weer goed, heb ik ff het bewijs voor je opgehaald

+ I'm going ta ask you something everybody wants. But i have found a track that is absolutely perfect!
It is a perfect fullspeed track, very very nice to drive, everybody very close to eachother!

"No speedlimit for fun by View User ProfileSend Private Message Remmiej"

Perheps you guys can pay some attention to this wonderfull track!?
Perhaps put it in the spotlights so everybody gets a change to experiance this wonderfull stuff!
Lett me know please. i likt to do this guy a favour ( It's only his first track! )

+ Ok i will check it out but would be great if it had a screenshot.

+ Yes it's very nice that you wanna check it
I've told him about the screenshot.

I have it and i'm uploading it for him, so it should be here soon

Leroy

+ Oh and author comments are a must get him to do a brief discription of the track

+ Ok i've told him that as well. he will problebly do it soon.
Have you driven the track? And did you like it?

Leroy

+ Everything you wanted has been done. I hope to hear from you soon.
Perhaps i will see et even faster on the site

leroy

+ Have you checked the track allready?
I really hope you like it ( I think so )
Please let me know and goodnight

Leroy
  woensdag 2 augustus 2006 @ 21:18:14 #228
108725 e-wok
pi_40430724
goh, gaan jullie samen? wat gezellig

tmx doet het weer leroy

edit:
tof
mra zeker
pi_40430741
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 19:01 schreef WinIT het volgende:
Ey Remmie graag gedaan hoor. ik hoop dat je vele awards mag krijgen!

Djoszee ik zal ff vertellen hoe et komt dattie daar staat
Ik ging die baan racen op de server en ik vind et de allerbeste fullspeed track ooit!
Dus daar moest ik wat mee doen. dus ik mail naar de admins van TMX en vertel dat ik ze iets wil vragen wat iedereen wel zou willen . ofdat ze een bepaalde track ff konden bekijken en in de picture konden zetten . Remmie moest nog wat dingen doen: (screenshot en Author Comments) en dan zouden ze er naar kijken! en nu staatie daar dus! egt geweldig!!

Leroy
!

Zo diep is die showcase op tmx nog nooit gezakt, omg .
Sorry dat ik het zeg hoor, sommige full speed tracks vind ik behoorlijk leuk, maar hoe deze in de showcase komt

- Scenery is saai, op het begin na
- Totaal niks vernieuwends
- Na de 1e (of 2e) keer rijden zit je al 0,5 sec van het wr

Iedereen kan toch boosts plaatsen, gevolgd door brede bochten, loopje hier, wallride daar.. te snel? no problem gewoon een omgekeerde boost...

Ik zeg dus niet dat ik het een kut baan vind hoor :p het is gewoon zo'n 13 in een dozijn track imho
pi_40430776
Daar gaat et helemaal niet om TK
Probeer jij maar es et WR daadwerkelijk te rijden dan

Leroy
pi_40430958
[quote]Op woensdag 2 augustus 2006 21:18 schreef -tK- het volgende:

[..]

!

Sorry dat ik het zeg hoor, sommige full speed tracks vind ik behoorlijk leuk, maar hoe deze in de showcase komt

Nouw daar heb ik wel een antwoord op en die weet je zelf denk ik ook wel

Leroy
  woensdag 2 augustus 2006 @ 21:27:49 #232
108725 e-wok
pi_40431082
tk: heb je mn nieuwe techbaan al geprobeerd? Ene sandder heeft het record momenteel
http://nations.tm-exchange.com/main.aspx?action=trackshow&id=319209#auto
  woensdag 2 augustus 2006 @ 21:29:44 #233
153800 Bouncer_Bone
Don't look at me
pi_40431148
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 21:00 schreef Fittslickare het volgende:

[..]

Ja maar dat zeg ik toch niet
Jaja, ik snap het al. Laat ik het maar erbij neerleggen voordat je weer iets post.
pi_40431628
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 21:19 schreef WinIT het volgende:
Daar gaat et helemaal niet om TK
Probeer jij maar es et WR daadwerkelijk te rijden dan

Leroy
ik heb net 0:57.06 gedaan... en nu?
pi_40431696
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 21:27 schreef e-wok het volgende:
tk: heb je mn nieuwe techbaan al geprobeerd? Ene sandder heeft het record momenteel
http://nations.tm-exchange.com/main.aspx?action=trackshow&id=319209#auto
Ja ik ga niet weer 10x sandder z'n tijd verbeteren hoor
pi_40433067
http://82.72.151.211/forum/index

Forum is online. Verzoek om je ff uit te leven. Probeer ook ff de adminpanel te hacken. Veiligheidstestje

kan ook via http://www.foktm.tk/index maar .tk werkt nog gaar . Ik kan me voorstellen dat we 't verder niet gebruiken maar ik probeer wat beter te leren omgaan met php
pi_40433375
Ik hou spelers lijst wel bij, ik hou ze bij per dag, want het is lullig als je kijkt naar of de ene persoon zich 5 minuten eerder heeft aangemeld dan de andere, er werken altijd nog mensen of zijn een dagje weg, dus ik hou mensen bij per dag, ik zit nu al op 17, dit is meer dan genoeg maar je kan je natuurlijk nog altijd aanmelden, ik zou het wel vandaag doen want dan zit je nog bij de eerste groep, waar ik dus het eerst naar kijk
oldbie regel jij dan de datum en tijd met XL, je moet gewoon een datum regelen wanneer jij kan, al kunnen er mensen niet er zijn er altijd genoeg die wel kunnen. verder wil ik graag met jou snel per groep de spelers doornemen wie voorrang krijgen want dan vraag ik hun als eerst wanneer ik de officiele datum en tijd weet. ik vind persoonlijk dat bone voorrang krijgt vanwege de vorige war die hij zo goed heeft geregeld en helemaal in de soep viel. Maar dat zal ik dan wel ff met jou doornemen als je het goed vindt. maar het belangrijkste is natuurlijk de datum en de banen
pi_40433502
Wanneer vraag je mij nou es om hulp dan:P ik kan wel php:P en ik is je versie geupdate? anders kan ik dr zo een exploit voor vinden hoor:P
Trackmania FTW
pi_40433768
Probeer 's wat rso . Wat was je msn ook al weer, als je al in me lijst zit klik me dan ff aan
pi_40434022
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 21:43 schreef -tK- het volgende:

[..]

ik heb net 0:57.06 gedaan... en nu?
Trut Heb je nouw egt niks beter te doen dan mijn argumenten onderuit halen?
Maargoed kzal morge ff nog sneller rijden en dan ist WR weer van mij

Leroy
pi_40434967
zaakje gaat offline, morgen ga ik verder klooien
pi_40435092
Is maar goed ook dat ze offline gaan, je hebt versie 1.0.1 terwijl ipb al op versie 2zit ofzo, vol met exploits dus:P als je dr niet voor kiest oldbie zijn board te gebruiken kan ik wel effe de nieuwste versie regelen
Trackmania FTW
pi_40436358
idd tmx was down. vindt het hardstikke top van je leroy dat je dit voor me geregeld hebt.
trouwens je wr is verbeterd
het wordt moeilijk om een betere no speed te maken. maar begin is er.
ook goed
pi_40436514
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 17:40 schreef e-wok het volgende:
remmie, mss moeten we onze naam even aanpassen met een foktag er voor
ik zal er over nadenken
ook goed
pi_40438340
HELP!!! probleem HELP!!!

misschien weet jij het djoszee of iemand!!!

ik heb een zwaar probleem, het blijkt dat ik niet kan tellen in de vakantie, ik was dus bezig met een symmetrie baan maar ik was niet precies in het midden!, het scheelt maar 1 stapje, maar dit stapje is wel het verschil tussen frontraal crashen of vloeiend doorrijden,

dus is het mogelijk om me hele baan 1 stapje opzij te schuiven als het ware, plz zeg dat het mogelijk is
  donderdag 3 augustus 2006 @ 03:09:24 #246
23346 Evil_Koekje
Niet altijd evil...
pi_40439994
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 01:08 schreef wOot_ het volgende:
HELP!!! probleem HELP!!!

misschien weet jij het djoszee of iemand!!!

ik heb een zwaar probleem, het blijkt dat ik niet kan tellen in de vakantie, ik was dus bezig met een symmetrie baan maar ik was niet precies in het midden!, het scheelt maar 1 stapje, maar dit stapje is wel het verschil tussen frontraal crashen of vloeiend doorrijden,

dus is het mogelijk om me hele baan 1 stapje opzij te schuiven als het ware, plz zeg dat het mogelijk is
Probleem had ik ook bij Tri Repetae, nix aan te doen Voorzover ik weet iig. Ik heb het nog redelijk kunnen oplossen tho.
  donderdag 3 augustus 2006 @ 08:21:36 #247
63404 depax
Straus Op Speedcore
pi_40440914
de mensen vroegen zich af wie mexxim was .
Dat ben ik dus en ik sta nog altijd niet in de OP ben wel al lid van team bij tmn ect.
Al het goede komt van sony koeien.
Bertha zal er blij mee zijn.
pi_40441524
Good morning guy`s
thx oldbie all is perfect!!!
Yes i`m a german!! :)
pi_40441618
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 09:28 schreef Walz het volgende:
Good morning guy`s
Ey markus
Welcome on our forum

Weebs
pi_40441658
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 09:36 schreef WinIT het volgende:

[..]

Ey markus
Welcome on our forum

Weebs
thx a lot I´m so lucky about that
  donderdag 3 augustus 2006 @ 09:40:28 #251
65997 Oldbie
pi_40441690
quote:
Good morning guy`s
Hey markus, glad to see that our little registration trick worked
pi_40441992
Oldbie you be the best

so, now i`m looking for a NL dictionary, that you all dont must read all what i say in english
  donderdag 3 augustus 2006 @ 10:33:39 #253
144322 FoZ
Fast like Helll
pi_40442811
Nou waar kan ik mij hier inschrijven om de Fok clan te joinen :P
  donderdag 3 augustus 2006 @ 10:46:23 #254
65997 Oldbie
pi_40443123
Vanaf nu is de server aangemeld bij de public database.
Als je nu een online wereldrecord rijdt wordt je tijd ge-exporteerd naar de TMX website. Zie Route 67 bijvoorbeeld. Daar staan al een paar online records.

Huidige records kunnen niet toegevoegd worden.

De plugin heeft nog wat bugs. Zodra ik de server (of de database) moet restarten wordt mijn account bij de master database gelocked en werkt het dus niet meer. Dan moet ik wachten tot hij weer gereset wordt en dan kunnen we weer vrolijk verder.
pi_40443686
Klik HIER voor de baan
Captian [Fok!]Wortel Op de server!
» Jaah!
» Ney!!

maak je eigen FOK! poll zelf!

Me nieuwe track wat vinden jullie er van?

[ Bericht 9% gewijzigd door TM-Wortel op 03-08-2006 11:31:09 ]
pi_40443701
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 10:46 schreef Oldbie het volgende:
Vanaf nu is de server aangemeld bij de public database.
Als je nu een online wereldrecord rijdt wordt je tijd ge-exporteerd naar de TMX website.
mooi zo, goed gedaan
ik denk dat ik dan ook maar screens bij me banen moet zetten
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 03:09 schreef Evil_Koekje het volgende:

[..]

Probleem had ik ook bij Tri Repetae, nix aan te doen Voorzover ik weet iig. Ik heb het nog redelijk kunnen oplossen tho.
erm ok dat is fokt op want bij mij kan dat juist niet en de baan bestaat al uit 4600C dus dat verplaats je niet ff ik kan het wel zo laten maar dan is de tube een stuk lastiger, ik kan dat maar op 2 manieren veranderen, alles verplaatsen of op een andere manier makkelijker maken waardoor er een cut ontstaat -.-
pi_40443834
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 17:32 schreef -KweeK- het volgende:

[..]

Edwin, TMos is GPL...... je mag dus zelf de code gebruiken en aanpassen.... je bent dan wel verplicht je nieuwe code te delen. Toestemming heb je dus niet nodig, je bent verplicht de code te delen.

http://www.opensource.org/licenses/gpl-license.php
Oké en voor elke andere liefhebber, hij staat te downloaden op TM Forum Toolbox

Btw Oldbie zie dat je nog steeds v0.03 hebt, kan ik je ergens me helpen voor de nieuwe versie ?
Zie pas na zes jaar dat mijn UserID HET rugnummer is.
  donderdag 3 augustus 2006 @ 11:16:12 #258
65997 Oldbie
pi_40444028
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 11:10 schreef Edwin het volgende:

[..]

Oké en voor elke andere liefhebber, hij staat te downloaden op TM Forum Toolbox

Btw Oldbie zie dat je nog steeds v0.03 hebt, kan ik je ergens me helpen voor de nieuwe versie ?
Ik heb je laatste mail nog niet verwerkt.....zal ik meteen even doen

[EDIT]
Gelukt, en het werkt
[/EDIT]

[ Bericht 10% gewijzigd door Oldbie op 03-08-2006 11:22:10 ]
pi_40444347
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 09:40 schreef Oldbie het volgende:

[..]

Hey markus, glad to see that our little registration trick worked
welke truc? kan ik da ook proberen?

Weebs
pi_40444392
Woot, check uw mail aub
Btw, mensen hoe kom ik op de Fok! account, of mag ik dat nie?

Weebsie
pi_40444464
Leroy hoe ga je zo verschrikkelijk hard op Sparkling mix Ik reed een 35:15 en veel sneller kan ik niet. Maar ja 2de tijd is voor mij doen ook goed
  donderdag 3 augustus 2006 @ 11:44:53 #262
108725 e-wok
pi_40444913
oldbie de /commands werken niet :s Komt dat omdat ik per ongeluk /nextmap heb verwijderd en weer toegevoegd? Ik drukte per ongeluk op het minnetje
  donderdag 3 augustus 2006 @ 11:56:46 #263
153800 Bouncer_Bone
Don't look at me
pi_40445354
quote:
Good morning guy`s
Hi Markus, you're now in our forum. Welcome here!
  donderdag 3 augustus 2006 @ 11:57:45 #264
153800 Bouncer_Bone
Don't look at me
pi_40445396
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 11:29 schreef TM-Wortel het volgende:
Leroy hoe ga je zo verschrikkelijk hard op Sparkling mix Ik reed een 35:15 en veel sneller kan ik niet. Maar ja 2de tijd is voor mij doen ook goed
Niet waar! Ik had er een 35.09.

Btw: thx w00t voor wat je hebt gezegd
  donderdag 3 augustus 2006 @ 12:04:26 #265
65997 Oldbie
pi_40445620
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 11:44 schreef e-wok het volgende:
oldbie de /commands werken niet :s Komt dat omdat ik per ongeluk /nextmap heb verwijderd en weer toegevoegd? Ik drukte per ongeluk op het minnetje
is weer opgelost
blijf ook met fikken van dingen af als je niet weet waar ze voor zijn
pi_40445945
rso, klik me ff aan op msn, ik weet niet wie je bent in die ongelooflijke waslijst
pi_40446077
4 euro 17 + Exclusieve rechten tot het analyseren van me baan voor de gek die gek genoeg is me baan 1 stapje naar links te verplaatsen
pi_40446193
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 11:26 schreef WinIT het volgende:
Woot, check uw mail aub
Btw, mensen hoe kom ik op de Fok! account, of mag ik dat nie?

Weebsie
erm, kheb niets ontvangen?

oh ja leroy je bent ziek, ik zat op tm.stats te kijken je kan nu per baan zien wie het record heeft, jij heb er gewoon 25 je hebt bijna het dubbele van mij, het enige verschil is dat ik gigantish veel 2e en 3e plaatsen heb zodat me average toch laag genoeg is, maar man 25 records doe normaal!! dat is de helft (en dan heb ik de records nog niet eens meegerekend van de banen die de server af zijn )

[ Bericht 19% gewijzigd door wOot_ op 03-08-2006 12:36:14 ]
  donderdag 3 augustus 2006 @ 12:40:15 #269
153800 Bouncer_Bone
Don't look at me
pi_40446664
Leroy is gewoon te goed.
pi_40446736
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 12:14 schreef insan3 het volgende:
rso, klik me ff aan op msn, ik weet niet wie je bent in die ongelooflijke waslijst
quote:
Remon...\\ zegt:
ik ben RSO

:p :p ik zal nu effe zoeken hoe ik admin rechten krijg op je forum:p
Trackmania FTW
  donderdag 3 augustus 2006 @ 12:44:04 #271
108725 e-wok
pi_40446772
db ligt er weer uit oldbie
pi_40447061
hoi, ik heb een vraagje
Ik heb nu 2 mods gedownload
Maar hoe moet ik die toevoegen aan een baan, zeg maar?
want bij de editor kan ik die map namelijk nie openen, want je komt niet verder als de banen
Kan iemand me daarbij helpen of een linkje posten waar het makkelijk staat uitgelegd?

Weebsie
pi_40447120
guy`s? is de tekst juist? i dont weet of het recht van het programmwerk

@wortel
leuke baan

ik denk Engels beter is dat allen me kunnen begrijpen

[ Bericht 29% gewijzigd door Walz op 03-08-2006 13:06:39 ]
  donderdag 3 augustus 2006 @ 13:06:16 #274
65997 Oldbie
pi_40447558
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 12:54 schreef Walz het volgende:

@wortel
leuke baan
lol markus....it's obviously a computer generated translation. It's correct for about 50%

DB lag er idd weer uit. Ik vermoed dat het te maken heeft met de public database.....restarting now.
  donderdag 3 augustus 2006 @ 13:07:13 #275
153800 Bouncer_Bone
Don't look at me
pi_40447586
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 12:54 schreef Walz het volgende:
ik denk Engels beter is dat allen me kunnen begrijpen

@wortel
leuke baan
Welke tekst? (Which text?)

Edit: Aha, your post.
Edit 2: Well, at least you can talk/write/typ some Dutch.

@Weebs: Ik heb er ook al problemen mee. Met de mods in TMN.
pi_40447649
ok i stay on english language
  donderdag 3 augustus 2006 @ 13:11:26 #277
153800 Bouncer_Bone
Don't look at me
pi_40447762
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 13:08 schreef Walz het volgende:
ok i stay on english language
lol
anyway i could understand your Dutch.
  donderdag 3 augustus 2006 @ 13:15:57 #278
65997 Oldbie
pi_40447917
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 23:12 schreef RSO het volgende:
Is maar goed ook dat ze offline gaan, je hebt versie 1.0.1 terwijl ipb al op versie 2zit ofzo, vol met exploits dus:P als je dr niet voor kiest oldbie zijn board te gebruiken kan ik wel effe de nieuwste versie regelen
Ik wil de nieuwste versie wel.....ik heb nogal problemen met phpBB en ik wil best wat anders proberen.
  donderdag 3 augustus 2006 @ 13:20:59 #279
144322 FoZ
Fast like Helll
pi_40448080
eeuh, kan ik nu Fok voor mijn naam zetten of moet ik nog iets doen ?
pi_40448108
Markus,

This brings the tears back I'm my eyes like yesterday on the server.
Luckily I'm not racing at the moment
  donderdag 3 augustus 2006 @ 13:21:52 #281
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_40448109
Hallo, live vanuit Hrvatska hier

En, hebben we de war gewonnen?

Edit: Ben ik ook nog nieuwsposter geworden ook
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_40448162
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 13:15 schreef Oldbie het volgende:

[..]

Ik wil de nieuwste versie wel.....ik heb nogal problemen met phpBB en ik wil best wat anders proberen.
Wat heb je voor problemen heb je met phpBB, heb zelf ook een board op phpBB draaien, misschien kan je helpen.
pi_40448282
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 13:21 schreef Edwin het volgende:
Markus,

This brings the tears back I'm my eyes like yesterday on the server.
Luckily I'm not racing at the moment
ok ok, iis enough i think
all happy? lol
pi_40448665
Yes markus i'm Happy
pi_40448727
wil er niemand 4.17 verdienen

lol
  donderdag 3 augustus 2006 @ 13:40:14 #286
65997 Oldbie
pi_40448766
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 13:23 schreef Edwin het volgende:

[..]

Wat heb je voor problemen heb je met phpBB, heb zelf ook een board op phpBB draaien, misschien kan je helpen.
Ik heb problemen met email functies.
Iedere keer als iemand post oid, krijgt hij een error in emailer.php

Gelezen op phpbb.com dat je dan een smtp in moet stellen: werkt ook niet.
Heb toen een no-email mod gedowload....krijg ik easymod niet geinstalleerd....

Ik zal wel verder prutsen als ipb niets is....anders stap ik toch lekker over?
pi_40450362
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 13:07 schreef Bouncer_Bone het volgende:

[..]

Welke tekst? (Which text?)

Edit: Aha, your post.
Edit 2: Well, at least you can talk/write/typ some Dutch.

@Weebs: Ik heb er ook al problemen mee. Met de mods in TMN.

Hmz ja, maar ik heb de map aangemaakt, alleen ik weet niet hoe ik het moet toevoegen, maarja niet egt veel mensen reageren er op me bericht
pi_40450372
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 13:39 schreef wOot_ het volgende:
wil er niemand 4.17 verdienen

lol
En jij, ga es even heel snel mail checken
pi_40450523
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 08:21 schreef depax het volgende:
de mensen vroegen zich af wie mexxim was .
Dat ben ik dus en ik sta nog altijd niet in de OP ben wel al lid van team bij tmn ect.
Je moet jezelf ook toevoegen in de wiki, dan sta je er de volgende keer bij.
pi_40450578
Zo... even een special thanks voor Oldbie op TMX gezet bij m'n Midgard track
There is no cow level
[Battlefield Heroes Characters]
pi_40450657
Ik heb 't forum nu naar phpbb verhuist. Probleem: het werkt maar half . sommige links werken niet. Bv het adminpanel is niet berijkbaar vanaf een andere pc. Het hele forum werkt verder wel, ook kun je niet inloggen, maar als je dan weer terug gaat ben je wel ingelogt :S .beetje half werk dus
  donderdag 3 augustus 2006 @ 15:01:17 #292
65997 Oldbie
pi_40451471
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 14:36 schreef insan3 het volgende:
Ik heb 't forum nu naar phpbb verhuist. Probleem: het werkt maar half . sommige links werken niet. Bv het adminpanel is niet berijkbaar vanaf een andere pc. Het hele forum werkt verder wel, ook kun je niet inloggen, maar als je dan weer terug gaat ben je wel ingelogt :S .beetje half werk dus
Wat gaan we nu doen?
Zorg jij voor een forum en een website of moet ik het doen? Het lijkt erop dat we nu bezig zijn dubbel werk zitten te verrichten en dat is nergens voor nodig.
Ik kan de boel hosten omdat ik toch al een server (en webserver) draai voor mijn RSA gedeelte. Ik kan het heel simpel uitbreiden. Ik ben nu ook bezig om een IPB forum op te zetten maar daar stop ik wel even mee totdat ik weet wat jij allemaal in gedachten hebt.

Ik ben best bereid om een forum op te zetten en de boel te hosten maar dan zoek ik iemand om een mooie startpagina te maken met links voor beide servers.

Ik hoor het wel
  donderdag 3 augustus 2006 @ 15:08:17 #293
153800 Bouncer_Bone
Don't look at me
pi_40451719
Dit topic heeft al 292 posts, dus alvast een nieuwe topic voordat deze vol is terwijl we het niet doorhebben.
Op naar de volgende battle

[ Bericht 2% gewijzigd door Bouncer_Bone op 03-08-2006 15:23:43 ]
pi_40452348
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 15:01 schreef Oldbie het volgende:

[..]

Wat gaan we nu doen?
Zorg jij voor een forum en een website of moet ik het doen? Het lijkt erop dat we nu bezig zijn dubbel werk zitten te verrichten en dat is nergens voor nodig.
Ik kan de boel hosten omdat ik toch al een server (en webserver) draai voor mijn RSA gedeelte. Ik kan het heel simpel uitbreiden. Ik ben nu ook bezig om een IPB forum op te zetten maar daar stop ik wel even mee totdat ik weet wat jij allemaal in gedachten hebt.

Ik ben best bereid om een forum op te zetten en de boel te hosten maar dan zoek ik iemand om een mooie startpagina te maken met links voor beide servers.

Ik hoor het wel
Ik heb wel ervaring met websites maken enz. ook heb ik wel gevorderde php kennis, ik zou best een design willen maken voor forum en site, en misschien paar scripts ofzo...
Trackmania FTW
  donderdag 3 augustus 2006 @ 15:40:51 #295
65997 Oldbie
pi_40452779
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 15:27 schreef RSO het volgende:

[..]

Ik heb wel ervaring met websites maken enz. ook heb ik wel gevorderde php kennis, ik zou best een design willen maken voor forum en site, en misschien paar scripts ofzo...
be my guest
pi_40454409
Ik kan het tmfok forum hosten en ook koppelen aan jou stats. RSO kan een desing maken voor het forum en een eventuele website. Hosten is niet zo'n probleem voor mij omdat ik dat wel vaker heb gedaan en een leuk pc'tje daarvoor heb staan. Dus wie 't forum doet maakt niet uit. Ik ben er op 't moment alleen mee aan 't klooien omdat ik een beetje wil doorhebben hoe 't werkt . Dus van mij mag jij 't gewoon doen oldbie

Daarnaast had ik ook het idee om mss de time attack server op ze zetten, als jullie dat goed vinden dan en er nog behoefte aan is . (ik kan 20 slots denk ik, 1Mbit upload) . Daar kan natuurlijk ook 't forum bij maar goed het is nu iig makkelijker dat oldbie dat doet.

Ik ben straks 2 weken in zwitserland en dan kan ik 't zoiezo niet hosten omdat op 10 augustus ons ip veranderd ivm overstap internetabbo .
pi_40454720
als ik 't zo teruglees is 't een beetje vaag hehe
pi_40454843
Ik begrijp het wel heur heel duidelijk... dat idee van een 2e server is wel vet:O
Trackmania FTW
pi_40456295
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 15:08 schreef Bouncer_Bone het volgende:
Dit topic heeft al 292 posts, dus alvast een nieuwe topic voordat deze vol is terwijl we het niet doorhebben.
Op naar de volgende battle
Dat hebben we vast wel door hoor

eerst volmaken en dan een nieuwe openen is handiger dan dit
As't nait aans is, bi'n heerns ook vis
pi_40456445
dan spam ik 'm ff vol
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')