abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 20:27:58 #151
65997 Oldbie
Proud to be South African!
pi_40395644
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 18:11 schreef oxide het volgende:
olbie het nieuwe systeeem van de jukebox dat j gewoon naam kan doen is heel fijn,,
er is wel een bug denk ik, er kan steeds niet meer als 1 baan in de jukebox..... dan geeft ie weer die fout die we vanmiddag steeds hadden (track allready in the jukebox....enz)
Probleem is nu opgelost
pi_40395663
Zou iemand voor mij een baan die ik heb aangepast ff testen hoe je hem vindt!
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 20:28:53 #153
108725 e-wok
niet mokken, lekker fokken
pi_40395677
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 16:12 schreef Oldbie het volgende:
kan per minuut veranderen....
Dat zijn er idd heel wat, maar in een oogopslag ken ik er misschien 10 niet
pi_40395885
is ok wortel
ook goed
pi_40396040
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 20:28 schreef TM-Wortel het volgende:
Zou iemand voor mij een baan die ik heb aangepast ff testen hoe je hem vindt!
Ja tuurlijk, laat maar weten

Weebs
Only two things are infinite, the universe and human stupidity -- Albert Einstein
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 20:47:06 #156
148941 insan3
101% crazy
pi_40396187
m'n mini forumpje heb ik maar ff platgedaan. Ik kan de ip adressen niet meer wijzigen :S
“I became insan3, with long intervals of horrible sanity.”
pi_40396338
wat gaat dit snel! en dan bedoel ik niet alleen de post, ik ben maar 4 uurtjes weggeweest en er liggen alweer 4 banen klaar om te testen, dat hou ik niet bij, ik wacht wel tot ze op de server komen, ik vote op alles ja
pi_40398258
winit ik snap je text op eind niet. dan zeg je weebel?

hoe dan ook ik wil altijd banen testen, wat je ook hebt stuur maar naar remcobrinkers@hotmail.com

[ Bericht 64% gewijzigd door Remmiej op 01-08-2006 22:07:02 ]
ook goed
pi_40399023
wtf woot heet je ook remco!!!
ook goed
pi_40399620
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 21:53 schreef Remmiej het volgende:
winit ik snap je text op eind niet. dan zeg je weebel?

hoe dan ook ik wil altijd banen testen, wat je ook hebt stuur maar naar remcobrinkers@hotmail.com
Whaha we zitten hiero met 3 mensen op één account rem
Dus ik zet altijd me naam eronder, zodat mensen weten van wie het afkomt

Weebs
Only two things are infinite, the universe and human stupidity -- Albert Einstein
pi_40399852
nee me email adress heeft alleen die naam
wat een vraag
pi_40400103
vind et toevallig. en winit , weebs srry is dat niet onhandig?
ook goed
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 22:44:31 #163
153800 Bouncer_Bone
Don't look at me
pi_40400279
Nee, want Weebel en Leroy hebben een ongeldig/invalid e-mailadres zegt de site.
pi_40400974
je moet ook email adres van profider hebben ofzo.

jongens feestje!! ben al 3 maanden mobielloos. hij was namelijk in was machine gekomen
ook goed
  woensdag 2 augustus 2006 @ 00:51:04 #165
23346 Evil_Koekje
Niet altijd evil...
pi_40404510
Remmiej, mag ik je bij deze verzoeken mij niet in je signature te zetten.
pi_40409777
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 00:51 schreef Evil_Koekje het volgende:
Remmiej, mag ik je bij deze verzoeken mij niet in je signature te zetten.

Welke sig en waarom moet iedereen derin???

Weeb

Ik snap em al , enne remmiej, vind je niet dat je het een beetje overdrijft?

[ Bericht 14% gewijzigd door WinIT op 02-08-2006 10:20:29 ]
pi_40410179
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 23:01 schreef Remmiej het volgende:
je moet ook email adres van profider hebben ofzo.

jongens feestje!! ben al 3 maanden mobielloos. hij was namelijk in was machine gekomen
Feestje?
pi_40411390
ik zeg ook maar wat :p
ook goed
pi_40411423
Remmiej, maak nou niet overal een probleem van jonge
Het is nu eenmaal een beetje vreemd om op internet te zetten, mensen die je eik helemaal nie kent van, friends 4 eva??
Daar hoef ik iid ook nie tusse
pi_40411436
Uhm ik heb ff eenn berichtje: Normaal vermeld ik hier geen records die ik gereden heb, maargoed aangezien wOOt =D het leuk vond om het er goed in te wrijven dat ik men record op Two Step kwijt WAS doe ik dat andersom ook maar ff

Dus bij deze wOOt: Jouw tijd: - 43.08
Mijn tijd: - 42.46!

Heeeel veeel plezier ermee he

Leroy
pi_40414826
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 10:38 schreef WinIT het volgende:
Uhm ik heb ff eenn berichtje: Normaal vermeld ik hier geen records die ik gereden heb, maargoed aangezien wOOt =D het leuk vond om het er goed in te wrijven dat ik men record op Two Step kwijt WAS doe ik dat andersom ook maar ff

Dus bij deze wOOt: Jouw tijd: - 43.08
Mijn tijd: - 42.46!

Heeeel veeel plezier ermee he

Leroy
ah gut
  woensdag 2 augustus 2006 @ 12:56:08 #172
154338 oxide
......................
pi_40415562
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 20:27 schreef Oldbie het volgende:

[..]

Probleem is nu opgelost
ik zag het ja this nu perfect, en handig systeem
pi_40415835
Wat is er wOOtje? Je reactie is een beetje vaag, maar wel duidelijk dat je et niet leuk vind

Leroy
  woensdag 2 augustus 2006 @ 15:10:51 #174
65997 Oldbie
pi_40420077
Even over de volgende war: {XL} wordt ongeduldig. Ze willen dolgraag tegen ons spelen.
Ik stel voor dat we 10 mensen selecteren van [Fok!] om mee te doen.
Ook moeten wij 4 tracks kiezen. Ik heb namelijk al met hun afgesproken dat er in totaal 8 tracks gespeeld worden en dat de points limit gesteld wordt op 3 (niet op 5 zoals tegen [z])

Ook moeten wij een datum prikken.....Ik stel voor dat we weer op zondag racen rond half acht.

Wie wil meedoen en wie draagt tracks aan?
  woensdag 2 augustus 2006 @ 15:11:55 #175
65997 Oldbie
pi_40420106
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 15:10 schreef Oldbie het volgende:
Even over de volgende war: {XL} wordt ongeduldig. Ze willen dolgraag tegen ons spelen.
Ik stel voor dat we 10 mensen selecteren van [Fok!] om mee te doen.
Ook moeten wij 4 tracks kiezen. Ik heb namelijk al met hn afgesproken dat het er in totaal 8 tracks gespeeld worden en dat de points limit gesteld wordt op 3 (niet op 5 zoals tegen [z])

Ook moeten wij een datum prikken.....Ik stel voor dat we weer op zondag racen rond half acht.

Wie wil meedoen en wie draagt tracks aan?
Hee, wat leuk!!!
Ik meld me aan. En ik wil "Ghost of a chance" van Oldbie voorstellen als track

Wat een leuk idee zeg. zo'n war
pi_40420256
LOL oldbie zo droog

ik wil wel meedoen, maar wie bepaald de limiet van de inschrijvingen en wie bepaald wie er mee mogen doen?
moet toch ff iemand daar de leiding voor nemen denk ik dan komt het goed

verder als track kies ik caramba van insane of de klassieker look for your self van leroy
pi_40420439
Ik en koekje willen ook wel mee doen. En dan ook Epoca als dat kan?
pi_40421039
Zondag kan ik niet. Maar om aan de 10 members te komen zal vast geen probleem zijn
pi_40421275
Ik wil ook wel meedoen. En ik dacht zo aan Rue the Whirl .. Maar ik denk dat jullie dat geen goed idee vinden
  woensdag 2 augustus 2006 @ 15:51:01 #180
65997 Oldbie
pi_40421433
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 15:16 schreef wOot_ het volgende:
LOL oldbie zo droog

ik wil wel meedoen, maar wie bepaald de limiet van de inschrijvingen en wie bepaald wie er mee mogen doen?
moet toch ff iemand daar de leiding voor nemen denk ik dan komt het goed

verder als track kies ik caramba van insane of de klassieker look for your self van leroy
Ik stel voor dat jij de spelersselectie op je neemt.....
Dan zorg ik voor de tracks
pi_40422085
Ja ja ja neem mijn baan:D:D Enne ikke doe ook mee

Leroy
pi_40422638
Hey all,

Hierbij een polletje voor een nieuwe WinIT track

XSive Speeding leuk voor op de server?
» Aye !
» Nay !

maak je eigen FOK! poll zelf!

De link naar de baan :
http://nations.tm-exchange.com/main.aspx?action=trackshow&id=320420#auto

Have Fun All !

WinIT
pi_40423216
Winit vet goeie track had een tijd van 39.50 in 2 keer ... Daarom stem ik ja:)
pi_40423327
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 15:51 schreef Oldbie het volgende:

[..]

Ik stel voor dat jij de spelersselectie op je neemt.....
Dan zorg ik voor de tracks
ok zal ik doen dan,

hierbij zeg ik: als je mee wilt doen moet je het gewoon hier op het forum laten weten, dit betekend nog niet dat je 100% zeker mee doet, wanneer ik de datum, tijd en het aantal spelers dat mee mag doen weet zal ik de personen op volgorde apart benaderen of ze dan zeker kunnen, dus als je al ziet dat er al meer dan 15 mensen hebben gezegt dat ze mee willen doen, moet je je ook gewoon opgeven er zijn altijd mensen die niet kunen en ik reken op enkele (2 tot 3) last minute reserves

edit: en natuurlijk zal ik de mensen zoals markus niet vergeten
pi_40423613
ik doe graag mee maar ik weet dat oudfok!kers voorgaan. dus als je nog een nodig bent ik heb zondag niets te doen
ik vind 2 step erin moet. rijd lekker
ook goed
pi_40423756
als er plek is doe ik graag mee
pi_40423863
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 16:46 schreef wOot_ het volgende:

[..]

ok zal ik doen dan,

hierbij zeg ik: als je mee wilt doen moet je het gewoon hier op het forum laten weten, dit betekend nog niet dat je 100% zeker mee doet, wanneer ik de datum, tijd en het aantal spelers dat mee mag doen weet zal ik de personen op volgorde apart benaderen of ze dan zeker kunnen, dus als je al ziet dat er al meer dan 15 mensen hebben gezegt dat ze mee willen doen, moet je je ook gewoon opgeven er zijn altijd mensen die niet kunen en ik reken op enkele (2 tot 3) last minute reserves

edit: en natuurlijk zal ik de mensen zoals markus niet vergeten
Jow, dan doe ik ook wel mee hoor
Als het mag tenminste

Wiebol (ja is helemaal wakker!)
  woensdag 2 augustus 2006 @ 17:07:51 #188
108725 e-wok
pi_40423946
ik meld me aan, wie maakt er even een lijst van de aanmeldingen tot nu toe?
ik stel voor dat we gewoon tracks uit de vorige voring pakken
  woensdag 2 augustus 2006 @ 17:08:30 #189
23346 Evil_Koekje
Niet altijd evil...
pi_40423959
Ik geef me bij deze officieel op. Ow en kwa banen lijkt het me leuk niet te veel te doen die we vorige keer ook hadden..
  woensdag 2 augustus 2006 @ 17:08:35 #190
108725 e-wok
pi_40423960
REMMIEJ JE STAAT IN DE TMX SHOWCASE
  woensdag 2 augustus 2006 @ 17:09:37 #191
65997 Oldbie
pi_40423993
Even over de [Fok!] tag. Ik probeer de [Fok!] clan een beetje schoon te houden.
Vanmiddag vroeg ik aan iemand (is niet belangrijk wie dat was) wie hij was op Fok!. Nou, hij zat dus niet op Fok! maar reed wel met de Fok! tag. Ik zei dus heel simpel dat hij wat mij betreft de tag wel mocht verwijderen anders was hij niet meer welkom op de server. Hij werd boos en vertrok....
Even later zat ik alle instellingen van de server door te lopen (en daarbij heb je nou eenmaal een chatschermpje in beeld....zonder dat mensen weten dat je het ziet) en er kwam iemand online. Bleek het dezelfde persoon te zijn....
Op een gegeven moment had hij nogal vreemde opmerkingen over mij. Zonder waarschuwing heb ik hem gekicked (hij weet dus niet dat ik het was) en binnen enkele seconden was hij terug....even rustig en toen begon hij opnieuw. Gelukkig waren er mensen op de server die hem tot de orde hebben geroepen. Ik stond op het punt hem een ban te geven....

Ik vind het leuk om een server te draaien maar door dit soort gezeik krijg ik er echt minder lol in. Als het zo doorgaat zal de server ook wel verdwijnen. Ik wil geen dictator spelen maar zo is het ook niet leuk.

Ik heb Djoszee en draakje gevraagd mij te helpen met de admin van de server. Nu zijn er dus 5 admins: Djoszee, Draakje, Tall Guy, Fir3fly en ik.

We moeten samen zorgen voor een leuke server en we moeten samen zorgen voor een leuke clan. Een leuke clan houdt volgens mij in dat mensen die hier actief zijn: banen sharen, banen afkraken, elkaar voor lul zetten etc, ook op de server onder een [Fok!] tag rijden. Anderen zijn fakers. We moeten de fakers met zijn allen aanspreken....zorgen dat ze dat niet doen en dat wij overblijven.
Nieuwe leden zijn welkom zolang ze maar actief zijn op Fok! (waarom hebben we anders een [Fok!] tag??)

Zoals het nu gaat ben ik zowat de enige die mensen aanspreek op een dubieuze [Fok!] tag en daar wordt ik helaas op aangekeken. Dat vind ik niet echt leuk. Laten we toch massaal zorgen dat de boel leuk wordt en ook blijft.

Nu neem ik hier weer de leiding in maarja........
  woensdag 2 augustus 2006 @ 17:10:37 #192
108725 e-wok
pi_40424019
2 foktracks achter elkaar
  woensdag 2 augustus 2006 @ 17:12:41 #193
108725 e-wok
pi_40424064
zoals op de server al gemeld ben ik het met je eens..ik stel voor dat we verplichte stellen dat mensen hier op het forum posten, zoniet: jammer dan... tag niet weg? dan maar ban...
klinkt overdreven, maar zo blijft het een stuk leuker.

Op worms hadden we een keer een clan waar je in mocht als je wist hoe je een granaat moest gooien. Die clan heeft het 2 dagen overleefd en zat op het eind met 30 leden
  woensdag 2 augustus 2006 @ 17:15:51 #194
65997 Oldbie
pi_40424150
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 17:12 schreef e-wok het volgende:
ik stel voor dat we verplichte stellen dat mensen hier op het forum posten, zoniet: jammer dan... tag niet weg? dan maar ban...
Helemaal mee eens....
Het heeft niets met een ranking te maken lijkt mij. Zorg gewoon dat je actief fokker bent.

We moeten dan niet bij iedereen die vraagt of hij Fok! mag joinen meteen roepen dat hij zich moet aanmelden bij forum.fok.nl .....
Dat mogen ze dan lekker zelf uitzoeken. Gewoon zeggen dat het mag als ze actief fokker zijn. Weten ze niet wat dat is? pech.....of google
pi_40424200
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 17:09 schreef Oldbie het volgende:
Vanmiddag vroeg ik aan iemand (is niet belangrijk wie dat was) wie hij was op Fok!. Nou, hij zat dus niet op Fok! maar reed wel met de Fok! tag. Ik zei dus heel simpel dat hij wat mij betreft de tag wel mocht verwijderen anders was hij niet meer welkom op de server. Hij werd boos en vertrok....

enz.. enz.. enz...

Zoals het nu gaat ben ik zowat de enige die mensen aanspreek op een dubieuze [Fok!] tag en daar wordt ik helaas op aangekeken. Dat vind ik niet echt leuk. Laten we toch massaal zorgen dat de boel leuk wordt en ook blijft.

Soms denk ik wel eens dat jij een beetje te netjes bent:P ik bedoel, het is jou server, jij bent er de baas, als mensen dingen over jou zeggen die jij niet aanvaardbaar acht, heb jij toch alle recht die mensen te bannen?
Trackmania FTW
  woensdag 2 augustus 2006 @ 17:18:20 #196
23346 Evil_Koekje
Niet altijd evil...
pi_40424205
quote:
Ik vind het leuk om een server te draaien maar door dit soort gezeik krijg ik er echt minder lol in. Als het zo doorgaat zal de server ook wel verdwijnen. Ik wil geen dictator spelen maar zo is het ook niet leuk.
Ik zou het echt zonde vinden als de server offline gaat door een paar kutlui die na 1 dag spelen gelijk Fok zijn. Als iedereen ze daar gewoon op aanspreekt moet dat goed komen toch?
quote:
Jij zorgt voor de server, lijkt me niet meer dan logisch dat je dan min of meer de leiding hebt..

edit: Djos check je mail
  woensdag 2 augustus 2006 @ 17:21:58 #197
65997 Oldbie
pi_40424293
Makkelijk gezegd RSO.
Degene die ik vandaag heb aangesproken bleek familie van huidige fokkers....dan stoot ik hun weer voor het hoofd terwijl zij wel gewaardeerde fokkers zijn.....
Zo simpel is het vaak niet

@Evil....
Ik heb eerder in dit topic gelezen dat ik teveel de leiding neem terwijl dat zeker niet de bedoeling is. Ik probeer het zo democratisch mogelijk te houden. Het valt niet echt mee moet ik zeggen.
pi_40424431
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 17:21 schreef Oldbie het volgende:
Makkelijk gezegd RSO.
Degene die ik vandaag heb aangesproken bleek familie van huidige fokkers....dan stoot ik hun weer voor het hoofd terwijl zij wel gewaardeerde fokkers zijn.....
Zo simpel is het vaak niet

@Evil....
Ik heb eerder in dit topic gelezen dat ik teveel de leiding neem terwijl dat zeker niet de bedoeling is. Ik probeer het zo democratisch mogelijk te houden. Het valt niet echt mee moet ik zeggen.
Ok, het is dan misschien inderdaad wel moeilijker als het familie is, maar als die gene dan gelijk dingen over jou gaat zeggen, dan is het toch duidelijk, jij mag hem dat best vragen, dat is geen reden voor hem om die dingen over jou te zeggen, lijkt mij....
Trackmania FTW
pi_40424462
soms weet ik ook niet meer wat ik moet dan kan kom ik op een server een voor mij onbekende fokker tegen dus ik zeg gewoon zo ja wie ben jij, hij beantwoord direct met van ja ik ben die op het forum ik kom wel vaker hoor, op zo'n moment denk ik uhmm juist ja dat zal dan wel, maar als ik het forum check zie ik nergens zijn naam (in de tmn topic dan) kan het ook zijn dat mensen van dit fok forum een keertje tmn komen spelen en dat ze dan FOk! voor hun naam zetten aangezien ze hier vandaan komen....
het is zo moeilijk te overzien want ik dacht op dat moment het zit wel goed, maar heb daarna nooit meer iets van hem vernomen
pi_40424480
quote:
Even later zat ik alle instellingen van de server door te lopen (en daarbij heb je nou eenmaal een chatschermpje in beeld....zonder dat mensen weten dat je het ziet) en er kwam iemand online. Bleek het dezelfde persoon te zijn....
Op een gegeven moment had hij nogal vreemde opmerkingen over mij. Zonder waarschuwing heb ik hem gekicked (hij weet dus niet dat ik het was) en binnen enkele seconden was hij terug....even rustig en toen begon hij opnieuw. Gelukkig waren er mensen op de server die hem tot de orde hebben geroepen. Ik stond op het punt hem een ban te geven....

Ik heb Djoszee en draakje gevraagd mij te helpen met de admin van de server. Nu zijn er dus 5 admins: Djoszee, Draakje, Tall Guy, Fir3fly en ik.

We moeten samen zorgen voor een leuke server en we moeten samen zorgen voor een leuke clan. Een leuke clan houdt volgens mij in dat mensen die hier actief zijn: banen sharen, banen afkraken, elkaar voor lul zetten etc, ook op de server onder een [Fok!] tag rijden. Anderen zijn fakers. We moeten de fakers met zijn allen aanspreken....zorgen dat ze dat niet doen en dat wij overblijven.
Nieuwe leden zijn welkom zolang ze maar actief zijn op Fok! (waarom hebben we anders een [Fok!] tag??)

We weten over wie je het hebt, is familie
Als je wilt kan ik wel tegen em zeggen dat ie normaal moet doen, en dat ie actief moet zijn anders moet de tag weg enzo? laat maar ff weten

Weebs
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')