hehe stomquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 12:57 schreef WinIT het volgende:
[..]
Ja da was dus omdat iedereen gwoon fok voor de naam zette, soms zonder zich aan te melden![]()
!ALS! er een andere naam moet ben ik het met remmiej en leroy eens,quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 09:08 schreef WinIT het volgende:
Woot ik zal et haar ff meldenen trouwens als je het toch zo leuk vind om meerdere banen tegelijk te maken, begin dan ook vast aan het deel van onze baan die we nog zouden maken
Remmiej wat jij zegt!dat id van bremfox is erg goed !
Leroy
hier heeft weeb idd gelijk aan,, het is nergens voor nodig om een andere tag te doen.....quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 11:59 schreef WinIT het volgende:
[..]
Hm, mja mij maakt nie uit, kan wel makkelijker zijn idd![]()
Maare zeg, we gaan tog nie de clannaam veranderen he?
want ik weet nie of ik dan nog blijfSOrry
Waarom moet eigenlijk alles veranderen???
Alleen omdat er een paar noobies Fok! voor hun naam hadden gezet???![]()
Sorry maar dat vind ik een beetje overdreven![]()
Maargoed, wie ben ik ?![]()
Weebiel
zoals ik al zei, als iemand de moeite neemt om alle mensen met een foktag op te sporen kunnen we een ledenlijst gaan opstellen en mensen verplichten om de tag weg te halen. Zo groot is de clan nou ook weer niet denk ik trouwens, als ik naar de op kijk zijn er sowieso al een stuk of 8 die niet meer spelen.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 12:57 schreef WinIT het volgende:
Ja da was dus omdat iedereen gwoon fok voor de naam zette, soms zonder zich aan te melden![]()
Niet meer....je lijst begin nu bij 001 en dat is dus geen probleemquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 13:52 schreef wOot_ het volgende:
maar als je naar dutch zoekt zal je alleen dutch connections in beeld krijgen met de code 000 en /jukebox 0 werkte dan toch niet?
Dat was inderdaad waar mijn probleem lag. Bij het importeren van huidige spelers op de server stond er iets van "&$players" ipv "$players"quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 14:37 schreef Edwin het volgende:
@Oldbie, Ik weet één foutje in Aseco v0.6.1b dat moest worden aangepast (& verwijderen), maar wat was de andere ? (kan het zo snel niet op TM Forum vinden)
Inderdaad, daarbij vind ik Fast een hele lame naam.quote:
Anyways, een los forum zou idd wel handig zijn. Weet niet of er dan ook een site bij komt? Ik wil eventueel wel wat vormgevingsdingetjes doen.
een echte fokker leest dit hoorquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:27 schreef WinIT het volgende:
Remmiej!, als je dit leest. maak een screenshot van je baan en zet em erbij, dat is zo ongeveer een vereiste wil je dat mensen je baan gaan downloaden!
ik heb al een forum draaien voor mij RSA server....als er echt een aparte FOK! deel bij moet kan ik daar makkelijk voor zorgen.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:26 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Inderdaad, daarbij vind ik Fast een hele lame naam.
[afbeelding]Anyways, een los forum zou idd wel handig zijn. Weet niet of er dan ook een site bij komt? Ik wil eventueel wel wat vormgevingsdingetjes doen.
Nou ik kwam er op omdat je eerder dit schreef.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 15:34 schreef Oldbie het volgende:
Dat was inderdaad waar mijn probleem lag. Bij het importeren van huidige spelers op de server stond er iets van "&$players" ipv "$players"
Ik heb de & verwijderd en het werkt zoals het moet.....
Zo kwam ik op twee aanpassingen, maar als het die ene is, die had ik op TM forum ook gezien.quote:Op maandag 31 juli 2006 14:12 schreef Oldbie het volgende:
Tall guy: Ik heb op TM-Forum een post gevonden waar mijn probleem in beschreven werd en daar werdt ook een oplossing gegeven.....twee kleine aanpassingen en het werkt naar behoren![]()
Het was twee keer een & teken verwijderenquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:40 schreef Edwin het volgende:
[..]
Nou ik kwam er op omdat je eerder dit schreef.
[..]
Zo kwam ik op twee aanpassingen, maar als het die ene is, die had ik op TM forum ook gezien.
ff voor jouw info, ben hier benieuwd naar, zodat ik een test server kan opzetten om de stats verder te perfectioneren. Kan deze test server eventueel ook als een tijdelijke vervaning dienen van de Time Attack server, totdat Kree weer op en running is en misschien is hij zelfs nog wel sneller![]()
Oké, dan moet ik een tweede nog zien te vinden.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:45 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Het was twee keer een & teken verwijderenTwee keer dezelfde probleem dus....
Wat bedoel je precies met een testserver?
Zet jij hem op of moet ik ervoor zorgen? Ik ben bang dat ik daar niet genoeg bandbreedte voor heb omdat ik ook nog mijn RSA server heb![]()
Ik kan er veel bij doen naast algemeen ect. Ik kan het ook gedeeltelijk naar nederlands vertalen maar das nogal een pokkewerkquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 18:22 schreef Bouncer_Bone het volgende:
Als dat forum uitgebreid wordt, ziet het er goed uit.
Heb je een url? Kan ik even kijken of ik iets kan maken.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:32 schreef Oldbie het volgende:
[..]
ik heb al een forum draaien voor mij RSA server....als er echt een aparte FOK! deel bij moet kan ik daar makkelijk voor zorgen.
Een hele nieuwe layout voor een een startpagina met links naar verschillende delen (offline stats, forum e.d.) is natuurlijk erg welkom maar dan moet het voor beide servers gebeuren
my internet haat. tkquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 18:44 schreef insan3 het volgende:
Je kunt er nu ook wat sneller heen ffhttp://www.tmfok.tk/ ff tijdelijk gemaakt toch gratis en wel ff popups wegknallen
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 19:00 schreef WinIT het volgende:
doe dit en wie weet krijg je grote bekendheid
| 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 | [u]Go and submit your time[/u] [b]The track[/b] -------- [b]MT-stuff[/b] intro: --- ingame: --- outro: --- Author Time: --- [u]Additional[/u] [url="http://nations.tm-exchange.com/special/Advertisement.zip"]tmx signpack[/url] unzip to /gamedata/skins/any/advertisement [b]----------of iets anders..uitzoeken[/b] [b]You might like[/b] -------pleur hier eerdere tracks (gewoon url) [b]You might like some of the tracks by my [url="http://nations.tm-exchange.com/main.aspx?action=usershow&id=276185#auto"]clanmates[/url][/b] Have fun ------mijnnaam |
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 18:29 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Heb je een url? Kan ik even kijken of ik iets kan maken.
Misschien doe je wat dubbel werk insane. Ik heb al een forum draaien op mijn RSA deel Ik kan hem zo uitbreiden of zelfs een kopie maken voor alleen ons gebuirkquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 18:44 schreef insan3 het volgende:
Je kunt er nu ook wat sneller heen ffhttp://www.tmfok.tk/ ff tijdelijk gemaakt toch gratis en wel ff popups wegknallen
Author tijd is wel oke, boeit toch niet heel erg of ie nou goed of super is.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 18:54 schreef e-wok het volgende:
koekje, je had me een verkeerde versie gestuurd. Heb em zelf gevalidate op 0:53.98, ook al kan het beter. Zijn de links naar jou tracks goed?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |