Hmmm, ok, dan is rank selectie idd niet goed.quote:Op maandag 31 juli 2006 17:51 schreef Oldbie het volgende:
Niet eens met een rank selectie.
Jan Lul (nooit actief op Fok) met een rank van 80 kan wel joinen tewijl iemand anders, een zeer actieve en gewaardeerde fokker, met rank 342177 niet mag joinen.
goed idee , nu krijg je ook geen wannabee's zoals jullie dat mooi noemen lolquote:Op maandag 31 juli 2006 16:53 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Ik stel voor dat we een "echte" clan oprichten. Zomaar aanmelden is er niet bij.
De ougediende Fokkers komen er wel bij en verder wordt per speler bekeken wie wel of niet mogen joinen. Ik heb mijn server, toendertijd, opgezet om alleen Fok! tracks erop te zetten. Als iemand nu zijn eigen track wil zien pleurt hij snel [Fok!] voor zijn naam en voila!! track op de server. Ik kan het ook niet allemaal bijhouden.....
Is dit een idee of ga ik nu iets te ver?
Hierbij is Markus uiteraard een oudgediende
was een foutje.....ik killde TM server proces in plaats van TM database procesquote:Op maandag 31 juli 2006 21:40 schreef TM-Wortel het volgende:
AAH de server doet het niet meer..
nou dat vind ik dus ook, als iemand nou even tmx + forumlijst + actieven op de server + fok members in de nl rank uitzoekt, dan kunnen we gaan schrappen. Vervolgens melden dat ze de tag weghalen (als dat al niet zo is) en anders ban op de server.quote:Op maandag 31 juli 2006 20:48 schreef Evil_Koekje het volgende:
Waarom een andere naam...? We zijn toch Fok!?
Hm, mja mij maakt nie uit, kan wel makkelijker zijn iddquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 11:36 schreef insan3 het volgende:
Maar wat vinden jullie gewoon van 't idee van een apart forum. Het zou denk ik veel overzichtelijker worden.
Goed idee.quote:Op maandag 31 juli 2006 23:05 schreef e-wok het volgende:
[..]
nou dat vind ik dus ook, als iemand nou even tmx + forumlijst + actieven op de server + fok members in de nl rank uitzoekt, dan kunnen we gaan schrappen. Vervolgens melden dat ze de tag weghalen (als dat al niet zo is) en anders ban op de server.[/b]
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 12:07 schreef e-wok het volgende:
ik draag de fok tag en geen andere,
Djos
(zie mijn suggestie boven)
Ja da was dus omdat iedereen gwoon fok voor de naam zette, soms zonder zich aan te meldenquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 12:45 schreef insan3 het volgende:
naam hoeven we ook niet aan te passen, weet ook niet helemaal waarom we daar opgekomen zijn. Maar 't gaat alleen ff om een apart forum, dat is denk ik gewoon makkelijker
. hoeft niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |