Probleem is nu opgelostquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 18:11 schreef oxide het volgende:
olbie het nieuwe systeeem van de jukebox dat j gewoon naam kan doen is heel fijn,,
er is wel een bug denk ik, er kan steeds niet meer als 1 baan in de jukebox..... dan geeft ie weer die fout die we vanmiddag steeds hadden (track allready in the jukebox....enz)
Dat zijn er idd heel wat, maar in een oogopslag ken ik er misschien 10 nietquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:12 schreef Oldbie het volgende:
kan per minuut veranderen....
Ja tuurlijk, laat maar wetenquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 20:28 schreef TM-Wortel het volgende:
Zou iemand voor mij een baan die ik heb aangepast ff testen hoe je hem vindt!
Whaha we zitten hiero met 3 mensen op één account remquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 21:53 schreef Remmiej het volgende:
winit ik snap je text op eind niet. dan zeg je weebel?
hoe dan ook ik wil altijd banen testen, wat je ook hebt stuur maar naar remcobrinkers@hotmail.com![]()
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 00:51 schreef Evil_Koekje het volgende:
Remmiej, mag ik je bij deze verzoeken mij niet in je signature te zetten.
Feestje?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 23:01 schreef Remmiej het volgende:
je moet ook email adres van profider hebben ofzo.
jongens feestje!! ben al 3 maanden mobielloos. hij was namelijk in was machine gekomen![]()
ah gutquote:Op woensdag 2 augustus 2006 10:38 schreef WinIT het volgende:
Uhm ik heb ff eenn berichtje: Normaal vermeld ik hier geen records die ik gereden heb, maargoed aangezien wOOt =D het leuk vond om het er goed in te wrijven dat ik men record op Two Step kwijt WAS doe ik dat andersom ook maar ff
Dus bij deze wOOt: Jouw tijd: - 43.08
Mijn tijd: - 42.46!
Heeeel veeel plezier ermee he![]()
![]()
Leroy
Hee, wat leuk!!!quote:Op woensdag 2 augustus 2006 15:10 schreef Oldbie het volgende:
Even over de volgende war: {XL} wordt ongeduldig. Ze willen dolgraag tegen ons spelen.
Ik stel voor dat we 10 mensen selecteren van [Fok!] om mee te doen.
Ook moeten wij 4 tracks kiezen. Ik heb namelijk al met hn afgesproken dat het er in totaal 8 tracks gespeeld worden en dat de points limit gesteld wordt op 3 (niet op 5 zoals tegen [z])
Ook moeten wij een datum prikken.....Ik stel voor dat we weer op zondag racen rond half acht.
Wie wil meedoen en wie draagt tracks aan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |