quote:Op woensdag 2 augustus 2006 19:01 schreef WinIT het volgende:
Ey Remmie graag gedaan hoor. ik hoop dat je vele awards mag krijgen!
Djoszee ik zal ff vertellen hoe et komt dattie daar staat
Ik ging die baan racen op de server en ik vind et de allerbeste fullspeed track ooit!![]()
![]()
Dus daar moest ik wat mee doen. dus ik mail naar de admins van TMX en vertel dat ik ze iets wil vragen wat iedereen wel zou willen. ofdat ze een bepaalde track ff konden bekijken en in de picture konden zetten
. Remmie moest nog wat dingen doen: (screenshot en Author Comments) en dan zouden ze er naar kijken!
en nu staatie daar dus! egt geweldig!!
![]()
![]()
![]()
![]()
Leroy
Jaja, ik snap het al.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 21:00 schreef Fittslickare het volgende:
[..]
Ja maar dat zeg ik toch niet![]()
ik heb net 0:57.06 gedaan... en nu?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 21:19 schreef WinIT het volgende:
Daar gaat et helemaal niet om TK
Probeer jij maar es et WR daadwerkelijk te rijden dan
Leroy
Ja ik ga niet weer 10x sandder z'n tijd verbeteren hoorquote:Op woensdag 2 augustus 2006 21:27 schreef e-wok het volgende:
tk: heb je mn nieuwe techbaan al geprobeerd? Ene sandder heeft het record momenteel![]()
http://nations.tm-exchange.com/main.aspx?action=trackshow&id=319209#auto
Trutquote:
ik zal er over nadenkenquote:Op woensdag 2 augustus 2006 17:40 schreef e-wok het volgende:
remmie, mss moeten we onze naam even aanpassen met een foktag er voor
Probleem had ik ook bij Tri Repetae, nix aan te doenquote:Op donderdag 3 augustus 2006 01:08 schreef wOot_ het volgende:
HELP!!! probleem HELP!!!![]()
![]()
![]()
misschien weet jij het djoszee of iemand!!!
ik heb een zwaar probleem, het blijkt dat ik niet kan tellen in de vakantie, ik was dus bezig met een symmetrie baan maar ik was niet precies in het midden!, het scheelt maar 1 stapje, maar dit stapje is wel het verschil tussen frontraal crashen of vloeiend doorrijden,
dus is het mogelijk om me hele baan 1 stapje opzij te schuiven als het ware, plz zeg dat het mogelijk is![]()
Ey markusquote:Op donderdag 3 augustus 2006 09:28 schreef Walz het volgende:
Good morning guy`s![]()
thx oldbie all is perfect!!!![]()
thx a lotquote:Op donderdag 3 augustus 2006 09:36 schreef WinIT het volgende:
[..]
Ey markus
Welcome on our forum![]()
![]()
![]()
Weebs![]()
| Forum Opties | |
|---|---|