Hey markus, glad to see that our little registration trick workedquote:Op donderdag 3 augustus 2006 09:28 schreef Walz het volgende:
Good morning guy`s![]()
thx oldbie all is perfect!!!![]()
mooi zo, goed gedaanquote:Op donderdag 3 augustus 2006 10:46 schreef Oldbie het volgende:
Vanaf nu is de server aangemeld bij de public database.
Als je nu een online wereldrecord rijdt wordt je tijd ge-exporteerd naar de TMX website.
erm ok dat is fokt opquote:Op donderdag 3 augustus 2006 03:09 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Probleem had ik ook bij Tri Repetae, nix aan te doenVoorzover ik weet iig. Ik heb het nog redelijk kunnen oplossen tho.
Oké en voor elke andere liefhebber, hij staat te downloaden op TM Forum Toolboxquote:Op woensdag 2 augustus 2006 17:32 schreef -KweeK- het volgende:
[..]
Edwin, TMos is GPL...... je mag dus zelf de code gebruiken en aanpassen.... je bent dan wel verplicht je nieuwe code te delen. Toestemming heb je dus niet nodig, je bent verplicht de code te delen.
http://www.opensource.org/licenses/gpl-license.php
Ik heb je laatste mail nog niet verwerkt.....zal ik meteen even doenquote:Op donderdag 3 augustus 2006 11:10 schreef Edwin het volgende:
[..]
Oké en voor elke andere liefhebber, hij staat te downloaden op TM Forum Toolbox
Btw Oldbie zie dat je nog steeds v0.03 hebt, kan ik je ergens me helpen voor de nieuwe versie ?
welke truc?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 09:40 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Hey markus, glad to see that our little registration trick worked
Hi Markus, you're now in our forum.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 09:28 schreef Walz het volgende:
Good morning guy`s![]()
thx oldbie all is perfect!!!![]()
Niet waar!quote:Op donderdag 3 augustus 2006 11:29 schreef TM-Wortel het volgende:
Leroy hoe ga je zo verschrikkelijk hard op Sparkling mixIk reed een 35:15 en veel sneller kan ik niet. Maar ja 2de tijd is voor mij doen ook goed
![]()
is weer opgelostquote:Op donderdag 3 augustus 2006 11:44 schreef e-wok het volgende:
oldbie de /commands werken niet :s Komt dat omdat ik per ongeluk /nextmap heb verwijderd en weer toegevoegd? Ik drukte per ongeluk op het minnetje
erm, kheb niets ontvangen?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 11:26 schreef WinIT het volgende:
Woot, check uw mail aub
Btw, mensen hoe kom ik op de Fok! account, of mag ik dat nie?![]()
Weebsie
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 12:14 schreef insan3 het volgende:
rso, klik me ff aan op msn, ik weet niet wie je bent in die ongelooflijke waslijst
quote:Remon...\\ zegt:
ik ben RSO
lol markus....it's obviously a computer generated translation. It's correct for about 50%quote:Op donderdag 3 augustus 2006 12:54 schreef Walz het volgende:
guy`s? is de tekst juist? i dont weet of het recht van het programmwerk
@wortel
leuke baan![]()
Welke tekst? (Which text?)quote:Op donderdag 3 augustus 2006 12:54 schreef Walz het volgende:
guy`s? is de tekst juist? i dont weet of het recht van het programmwerk
ik denk Engels beter is dat allen me kunnen begrijpen
@wortel
leuke baan![]()
Ik wil de nieuwste versie wel.....ik heb nogal problemen met phpBB en ik wil best wat anders proberen.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 23:12 schreef RSO het volgende:
Is maar goed ook dat ze offline gaan, je hebt versie 1.0.1 terwijl ipb al op versie 2zit ofzo, vol met exploits dus:P als je dr niet voor kiest oldbie zijn board te gebruiken kan ik wel effe de nieuwste versie regelen
Wat heb je voor problemen heb je met phpBB, heb zelf ook een board op phpBB draaien, misschien kan je helpen.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 13:15 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Ik wil de nieuwste versie wel.....ik heb nogal problemen met phpBB en ik wil best wat anders proberen.
ok ok, iis enough i thinkquote:Op donderdag 3 augustus 2006 13:21 schreef Edwin het volgende:
Markus,
This brings the tears back I'm my eyes like yesterday on the server.![]()
Luckily I'm not racing at the moment![]()
Ik heb problemen met email functies.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 13:23 schreef Edwin het volgende:
[..]
Wat heb je voor problemen heb je met phpBB, heb zelf ook een board op phpBB draaien, misschien kan je helpen.
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 13:07 schreef Bouncer_Bone het volgende:
[..]
Welke tekst? (Which text?)![]()
Edit: Aha, your post.
Edit 2: Well, at least you can talk/write/typ some Dutch.![]()
@Weebs: Ik heb er ook al problemen mee.Met de mods in TMN.
En jij, ga es even heel snel mail checkenquote:
Je moet jezelf ook toevoegen in de wiki, dan sta je er de volgende keer bij.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 08:21 schreef depax het volgende:
de mensen vroegen zich af wie mexxim was .
Dat ben ik dusen ik sta nog altijd niet in de OP
ben wel al lid van team bij tmn ect.
Wat gaan we nu doen?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:36 schreef insan3 het volgende:
Ik heb 't forum nu naar phpbb verhuist. Probleem: het werkt maar half. sommige links werken niet. Bv het adminpanel is niet berijkbaar vanaf een andere pc. Het hele forum werkt verder wel, ook kun je niet inloggen, maar als je dan weer terug gaat ben je wel ingelogt :S .beetje half werk dus
Ik heb wel ervaring met websites maken enz. ook heb ik wel gevorderde php kennis, ik zou best een design willen maken voor forum en site, en misschien paar scripts ofzo...quote:Op donderdag 3 augustus 2006 15:01 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Wat gaan we nu doen?
Zorg jij voor een forum en een website of moet ik het doen? Het lijkt erop dat we nu bezig zijn dubbel werk zitten te verrichten en dat is nergens voor nodig.
Ik kan de boel hosten omdat ik toch al een server (en webserver) draai voor mijn RSA gedeelte. Ik kan het heel simpel uitbreiden. Ik ben nu ook bezig om een IPB forum op te zetten maar daar stop ik wel even mee totdat ik weet wat jij allemaal in gedachten hebt.
Ik ben best bereid om een forum op te zetten en de boel te hosten maar dan zoek ik iemand om een mooie startpagina te maken met links voor beide servers.
Ik hoor het wel
be my guestquote:Op donderdag 3 augustus 2006 15:27 schreef RSO het volgende:
[..]
Ik heb wel ervaring met websites maken enz. ook heb ik wel gevorderde php kennis, ik zou best een design willen maken voor forum en site, en misschien paar scripts ofzo...
Dat hebben we vast wel door hoorquote:Op donderdag 3 augustus 2006 15:08 schreef Bouncer_Bone het volgende:
Dit topic heeft al 292 posts, dus alvast een nieuwe topic voordat deze vol is terwijl we het niet doorhebben.
Op naar de volgende battle
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |