Kree had routerproblemen. Nu heeft hij tijdgebrek.quote:Op donderdag 27 juli 2006 12:33 schreef GotenSSJ het volgende:
Wat is er eigenlijk met de fok server time attack gebeurd ?
Die was altijd wel leuk
D8 et nie, mijn record is 48.27quote:Op donderdag 27 juli 2006 12:41 schreef e-wok het volgende:
sk8erboi 48.33, waar het record 48.32 is. Ik kom gewoon niet verder, heb iig weebel verslagen
Et was van weebsquote:Op donderdag 27 juli 2006 13:30 schreef e-wok het volgende:
we hebben het over tmx leroy
ik heb de op even ingekort, zoek de verschillen
Ja dat heb ik ze al gemeld, als het geen 20 vs 20 kan worden, moeten er er maar 10 vs 10 van makenquote:Op donderdag 27 juli 2006 15:23 schreef Bouncer_Bone het volgende:
Argh! Geen race morgen tenzij iemand een server kan regelen voor 40 man zonder lag. [z] heeft namelijk wat problemen en ze kunnen geen 40 man op een server laten komen zonder lag.
quote:Op donderdag 27 juli 2006 10:56 schreef Bouncer_Bone het volgende:
[..]![]()
En w00t maar zeggen dat je niet eens -0.13 van het WR kunt hebben.Jouw tijd is dus niet perfect.
En w00t s tijd leek bijna onverbeterlijk...
Als iedereen ff z'n upload postquote:Op donderdag 27 juli 2006 17:19 schreef -tK- het volgende:
Ik kan wel een dedicated server starten, maar das wel op 1mbit upload dus ik weet niet hoeveel spelers er dan zouden kunnen spelen zonder lag..
En tot wanneer loopt die poll? Ik zou wel graag hun banen willen weten..
Nicequote:Op donderdag 27 juli 2006 17:45 schreef Evil_Koekje het volgende:
Baan samen met Weebel is bijna af. Hij is vet al zeg ik het zelf.tvp
Net ff gechecked, maar de bochten zijn niet echt goed voor de flow (te lastig/ niet goed te nemen) waardoor de baan behoorlijk frustrerend wordt.quote:Op woensdag 26 juli 2006 21:20 schreef e-wok het volgende:
verder is er nog de door mij zeer geliefde baan chase. Deze baan is bekend van de ukrounds server. Het lijkt me een tofplan om hier een competitie op te houden, dus kom maar op met die tijden.... -tK- ken je deze baan? zeker de moeite waard.
"wanneer de banen bekend moeten gemaakt worden eindigd de poll automatish, dus vote optijd"quote:Op donderdag 27 juli 2006 17:19 schreef -tK- het volgende:
En tot wanneer loopt die poll? Ik zou wel graag hun banen willen weten..
grrr, patsert. Rijd dan ook even een record op rushforwardquote:Op donderdag 27 juli 2006 15:03 schreef Def1987 het volgende:
Ik heb dernet op sk8er boi een 48.24 gereden![]()
Die van ons is eigenlijk ook wel af, op de validation tijd na. Vind je het goed als ik em onder het tmx community account zet? Alle cooperationtracks wil ik daar graag hebben, maar heb nog geen reactie op een eerdere post ontvangen we mailenquote:Op donderdag 27 juli 2006 17:45 schreef Evil_Koekje het volgende:
Baan samen met Weebel is bijna af. Hij is vet al zeg ik het zelf.tvp
Bekijk die replay van qik dan eens, dat kan jij wel beter.quote:Op donderdag 27 juli 2006 18:11 schreef -tK- het volgende:
Net ff gechecked, maar de bochten zijn niet echt goed voor de flow (te lastig/ niet goed te nemen) waardoor de baan behoorlijk frustrerend wordt.
quote:
quote:Op dinsdag 25 juli 2006 12:05 schreef e-wok het volgende:
over de fok track
iedereen merkt dat dit voorlopig even niks wordt, mede door de vakantie. Een ander feit is dat een aantal fokkers samen tracks aan het bouwen is. Het lijkt me een strak plan om al deze coöperation tracks onder het '[fok] community' account te zetten. Ik zal even informeren of hett mogelijk is om bestaande tmx tracks over te zetten (zodat download stats bewaard blijven enzo) ook zal ik wat eisen uitschrijven. Voorwaarde is natuurlijk dat iedereen dit wil. Project igf wil ik dan ook onder dat account zetten. (iemand lethal nog gezien?)
mijn reactie erop is dat ik dat dan liever niet wil, het is dan niet meer duidelijk door wie de baan gemaakt is , je kan het dan wel in de intro zeten maar wie kijkt dat nou, en ik ga het niet in de titel zetten, ik vul wel een eigen titel in en de maker de 2 namen van wie het gemaakt hebbenquote:Op donderdag 27 juli 2006 19:09 schreef e-wok het volgende:
Alle cooperationtracks wil ik daar graag hebben, maar heb nog geen reactie op een eerdere post ontvangen.
ik wil me co-op tracks op tmx wel op die account neerzetten, maar ik wil niet dat hij online als maker [fok]community heeft, ik neem als maker gewoon de fokkers die die baan gemaakt hebbenquote:Op donderdag 27 juli 2006 19:17 schreef e-wok het volgende:
ok, dan gebruiken we dat account ter informatie. Het gaat om dit account http://nations.tm-exchange.com/main.aspx?action=usershow&id=276185#auto
screenshot? informatie over de track?quote:Op donderdag 27 juli 2006 19:18 schreef oxide het volgende:
Super Vision op de fok-server Ja/Nee?
hehe ok dan had ik het verkeerd begrepen omdat alle fok tracks de naam kregen van de makers dacht ik dat jij dan de makers naam FOK community wilde daaromquote:Op donderdag 27 juli 2006 19:22 schreef e-wok het volgende:
ohzo, ja natuurlijk heeft ie dan jouw naam bij validate
anyways, ik heb ganjarider een mail gestuurd met de vraag of het mogelijk is om tracks om te zetten
Ik heb zn replay gezien, en net weer ff er tegen geraced, maar de baan wordt steeds kutter en alle bochten zijn zwaar verneuktquote:Op donderdag 27 juli 2006 19:09 schreef e-wok het volgende:
Die van ons is eigenlijk ook wel af, op de validation tijd na. Vind je het goed als ik em onder het tmx community account zet? Alle cooperationtracks wil ik daar graag hebben, maar heb nog geen reactie op een eerdere post ontvangen we mailen
[..]
Bekijk die replay van qik dan eens, dat kan jij wel beter.
[..]
![]()
![]()
![]()
jaa doe ze ook maar ff in een zipje en post ze ffquote:Op donderdag 27 juli 2006 21:22 schreef Bouncer_Bone het volgende:
Net met silv gesproken op MSN en hij gaat me vanavond hun banen opsturen naar mij.
Die kan ik op de server laten testen of jullie gewoon laten downen.
Ja kom op met die banen.quote:Op donderdag 27 juli 2006 21:35 schreef -tK- het volgende:
[..]
jaa doe ze ook maar ff in een zipje en post ze ff![]()
enne hij moet niet te veel banen doen he, straks zijn we om 3 uur 's nachts nog niet klaar![]()
Ik geloof dat hij weereens gecrashed is.....het is ook veel te warm waar hij staat.....quote:Op vrijdag 28 juli 2006 12:34 schreef WinIT het volgende:
Hey hey waar is de server gebleven?![]()
Ik kan em niet meer vinden![]()
Leroy
Ik ben er wel.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 12:53 schreef wOot_ het volgende:
waar zijn die banen?
oh ja b-bone zei tegen mij dat we vandaag niet spelen, maar als we het nou ff goed bekijken, een baan heb je tog al binnen het kwartier onder de knie, voor 5 banen heb je minder dan een uur nodig dus ik zie het probleem niet om savonds niet te kunnen spelen.
wij hebben het misschien zelfs moeilijker omdat techbanen lastiger uit je hoofd te leren zijn
ik heb ons zipje trouwens al klaarliggen en silver toegevoegt nu is het wachten tot ie online komt, mocht b-bone er niet zijn
Hierrr met m'n ster sletquote:Op vrijdag 28 juli 2006 11:49 schreef e-wok het volgende:
oh, daarom heb ik er nu ineens 2. Nog bedankt
ja maar ik had er al 1 gegeven als je kan zien, maar wat kan ik nu doen om me tijden te uploaden?:S ik kan het nergens, gewoon solo doe ik en na een rondje een goeie tijd te hebben gereden druk ik op S opslaanquote:Op vrijdag 28 juli 2006 15:14 schreef e-wok het volgende:
ik zie het def
woot, je award op speedy mailman staat aan de verkeerde kant
Wootje, je bent nie de enigequote:Op vrijdag 28 juli 2006 15:10 schreef wOot_ het volgende:
straks is het zo gewoon een ster te hebben voel ik me uniek er geen te hebben![]()
![]()
Wat is dit nou weer voor opmerkingquote:Op vrijdag 28 juli 2006 17:38 schreef WinIT het volgende:
Trouwens:!! Haal alstublieft Treshold eraf!, bijna niemand vind em leuk en hij heeft een karma van -3
Leroy
nou ik denk het niet, in het 2e rondje heb ik de nadeo al en na 5 minuten rijden zit ik soms 4 seconde onder nadeo, bij zcarscrossing de eerste keer al 6 secondequote:Op vrijdag 28 juli 2006 17:40 schreef Bouncer_Bone het volgende:
Tip: verbeter de auteurstijden en dan ben je pas goed op die tracks.![]()
Ik ben niet zo nieuw hoor.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 17:46 schreef Fittslickare het volgende:
[..]
Wat is dit nou weer voor opmerking![]()
Ik, Oldbie en nog een paar vinde de track wel leuk. Gewoon laten staan dus![]()
En wie zijn al die nieuwe mensen? Lijkt wel alsof iedereen die op de server speelt ineens [FoK!] voor z'n naam heeft staan![]()
Dit zijn bij lange na niet mijn PRs.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 18:12 schreef wOot_ het volgende:
ja dat bedoel ik, doh! maar die zijn toch slecht, die auterus tijden pak ik het eerste rondje al, niet mensen verkeerd informeren, want ik heb elke baan maar 2 rondjes gereden en ik zit ongeveer 2 seconde onder elke tijd die ik bij jou laatste post heb gelezen (en jij kent de banen zelf ik speel ze voor het eerst
)
En dan niet weten dat Fok een website heeft...quote:Op vrijdag 28 juli 2006 17:46 schreef Fittslickare het volgende:
[..]
Wat is dit nou weer voor opmerking![]()
Ik, Oldbie en nog een paar vinde de track wel leuk. Gewoon laten staan dus![]()
En wie zijn al die nieuwe mensen? Lijkt wel alsof iedereen die op de server speelt ineens [FoK!] voor z'n naam heeft staan![]()
Ik moet nog 26 minuten wachten voordat ik kan downloaden. Kut rapidshare. Er is niks rapid aan 26 minuten.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 17:40 schreef Bouncer_Bone het volgende:![]()
![]()
Banen zijn binnen!!!
![]()
![]()
![]()
http://rapidshare.de/files/27340684/5_tracks_of__z_.zip.html
Tip: verbeter de auteurstijden en dan ben je wel oké op die tracks.![]()
Zelf heb ik er nu 4 van de 5 en eentje zit ik met +0.08 naast.
Succes iedereen!
Edit: 5 van de 5 gehaald na 2x spelen van iedere baan
Ik stel voor om onze tijden te posten zodat we weten of we goed zitten.![]()
![]()
Mijn tijden voor nu na 2x spelen van iedere baan:
500 cc Edger: 0.41.14
RoundsPerfect 06: 1.23.28
RoundsPerfect 07: 0.49.86
Sweeping GP (Rounds): 0.48.95 (heb PR in de 46/47, maar ben vandaag niet in vorm)
zcars crossing: 0.51.66
Lees jij ook topics?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 19:50 schreef insan3 het volgende:
uhm, er zijn wat banen verdwenen van de server, nl caramba, need[fok!]speed, lost and found en die baan van oxi, supervision.
Je gaat naar replay's, en dan kies je gewoon play ipv. viewquote:Op vrijdag 28 juli 2006 20:04 schreef e-wok het volgende:
Kan iemand mij uitleggen hoe je tegen de replay van iemand anders kunt racen? Waar moet je deze neerzetten en hoe laad je die in het spel.
tk, heb je een replay met die zcarstrack-cut?
Sorry, maar ik kan geen nevc punt nl vinden.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 19:51 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Ik moet nog 26 minuten wachten voordat ik kan downloaden. Kut rapidshare. Er is niks rapid aan 26 minuten.
Mail ze maar ff naar tm bij nevc punt nl
hey is geheimtaalquote:Op vrijdag 28 juli 2006 20:26 schreef Bouncer_Bone het volgende:
[..]
Sorry, maar ik kan geen nevc punt nl vinden.![]()
had er beetje overheengelezenquote:Op vrijdag 28 juli 2006 19:52 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Lees jij ook topics?
Dan had je dus gezien dat de server gecrashed is en dat ik de playlist niet had opgeslagen....daardoor zijn er wat tracks weg....ze komen wel weer terug
Asoquote:
No problem, ga ook aan 't bier.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 22:01 schreef e-wok het volgende:
ik doe het morgen na het postlopen wel koexor, moet nu naar de kroeg
Banen van [Fok!]: Speedy Mailman, Remembered, Route 67, Midgard en Flitslickare.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 10:32 schreef Bouncer_Bone het volgende:
Het team:
1.Bouncer Bone
2.Djoszee
3.Weebel
4.Leroy
5.Evil_Koekje
6.Maximillian
7.draakje
8.Loki
9.Oldbie
10.w00t =D
11.!n$@n3
12.WinIT
13.tK
14.Lillian
15.Yarisken
16.Tall Guy
17.Agent Steel
18.Markus
19.Duurtlang
20.Wortel
P.S.: JumperJack -> op vakantie![]()
Fir3fly -> idem
Zet mij ook maar weer op die lijst bouncer bone.. als dat nog kan natuurlijk!quote:Op zaterdag 29 juli 2006 12:16 schreef Bouncer_Bone het volgende:
Ik heb een perfect idee. Als we nou eens [Fok!] en [z] in twee groepen splitsen van 10 en 10 (of iets minder). Dan maken we twee servers aan met ~20 slotjes.
Server 1: Groep 1 van [Fok!], Groep 1 van [z]
Server 2: Groep 2 van [Fok!], Groep 2 van [z]
Na een bepaalde tijd wisselen we dan als volgt:
Server 1: Groep 1 van [Fok!], Groep 2 van [z]
Server 2: Groep 2 van [Fok!], Groep 1 van [z]
Iemand mee eens? Zo voorkomen we lag en btw [z]heeft een server opgezet met alle 10 de banen en die kan naar Team worden omgezet. Nu is de vraag wie bij [Fok!] een server opzet met de 10 banen en 20 slotjes.
Edit: zo kunnen we morgenavond nog de teamrace organiseren.![]()
Edit 2: Even de zaken op orde:
[..]
Banen van [Fok!]: Speedy Mailman, Remembered, Route 67, Midgard en Flitslickare.
Banen van [z]: 500 cc Edger, RoundsPerfect 06, RoundsPerfect 07, Sweeping Gp (Rounds), zcarscrossing
168 download, 14 awards and still risingquote:
Dat is best 'cut'quote:Op zaterdag 29 juli 2006 11:31 schreef wOot_ het volgende:
ik ben tegen cuts op wars
Ik wil ook wel rouleren, laat mij de tech banen maar doenquote:Op zaterdag 29 juli 2006 17:00 schreef Oldbie het volgende:
Net op de server gezegd en nu zeg ik het hier:
Ik heb een hekel aan wanabee fokkers. Zij plakken Fok! voor hun naam en denken dan dat hun tracks op de server mogen. Eerder mocht dat wel.....nu niet meer!!!!
Je moet eerst actief worden in ons topic en je baan hier op fok! gooien zodat het bekeken kan worden. Doe leuk mee op Fok! en je banen komen op de server. Anders gewoon niet!!
Ik heb net WIKI aangepast en dit komt vanaf nu ook in OP te staan
Op de server had ik het dus tegen jou remmie. Je zei toen dat je wel actief was op Fok! maar alleen niet in de TMN topic. Je zei dat je wel mee zat te lezen maar niet reageerde. Even later vroeg je om een link naar de topic.....vreemd: moet je toch weten als je mee leest?quote:Op zaterdag 29 juli 2006 17:18 schreef Remmiej het volgende:
Snap het helemaal oldbie... ;P
Ik ook, het lijkt me ook een goed plan om de memberlist te bekijken en eventueel te herschikken. Oddball kan er sowieso wel uit, die veranderd met de dag van naam (kwam em gister tegen op short and crazy en ubf boost)quote:Op zaterdag 29 juli 2006 17:00 schreef Oldbie het volgende:
Ik heb een hekel aan wanabee fokkers.
Onzin natuurlijk.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 17:29 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Op de server had ik het dus tegen jou remmie. Je zei toen dat je wel actief was op Fok! maar alleen niet in de TMN topic. Je zei dat je wel mee zat te lezen maar niet reageerde. Even later vroeg je om een link naar de topic.....vreemd: moet je toch weten als je mee leest?
Ik heb je profiel een bekeken en ik heb even screenshot gemaakt na je 2 posts hier:
[afbeelding]
Ik begrijp het niet zo goed:
Je hebt 2 posts, waarvan 2 hier......waar ben je actief geweest dan??
Geen offence, maar bij Games & Consoles staat er een lijst en daar staan de TMN topics bij.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 18:00 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Onzin natuurlijk.
Je kan toch ook actief zijn op frontpage/fok!games enz.
En je kan ook best meelezen zonder te posten, zoals ik doe, maar ik heb ook geen [FOK!] voor men naam.
En dat hij om een linkje vraagt, kan ik ook best begrijpen aangezien de topics ook vol raken natuurlijk.
Dit is ook onzin natuurlijk. Als je dan zogenaamd meeleest op Fok weet je dat topics vol raken en dat er dan nieuwe komen ne dan weet je ook dat je niet om een link moet gaan vragen.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 18:00 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Onzin natuurlijk.
Je kan toch ook actief zijn op frontpage/fok!games enz.
En je kan ook best meelezen zonder te posten, zoals ik doe, maar ik heb ook geen [FOK!] voor men naam.
En dat hij om een linkje vraagt, kan ik ook best begrijpen aangezien de topics ook vol raken natuurlijk.
Hmmm, das natuurlijk ook zo, maar wat versta jij onder "echte" [Fok!] rijders ? Mensen die constant maar posten in dit topic ? Want stel nou dat ik [Fok!] voor mijn naam zet, en ik post is een weekje of 2/3 niet, word ik er dan meteen uitgekicked ?quote:Op zaterdag 29 juli 2006 18:25 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Dit is ook onzin natuurlijk. Als je dan zogenaamd meeleest op Fok weet je dat topics vol raken en dat er dan nieuwe komen ne dan weet je ook dat je niet om een link moet gaan vragen.
Wie weet nou de URL van een topic uit zijn hoofd in een chat neer te typen??
Sorry Goten, kom maar eens in de server en zie hoeveel Fok rijders er zijn en kijk dan nogeens in dit topic.....dan zijn er veel minder echte Fok! rijders. Er zijn mensen die als meeloopgedrag [Fok!] voor hun naam zetten en er zijn mensen die hun travks online willen zien....plakken ook snel [Fok!] voor hun naam.
Helaas, dat gaat niet meer op.
Weet je het zeker?quote:Op zaterdag 29 juli 2006 18:59 schreef TM-Wortel het volgende:
http://nations.tm-exchange.com/main.aspx?action=auto#auto
hier nog een baan
Op het fokforum is het niet mogelijk om plaatjes in je sig te zetten.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 18:54 schreef wOot_ het volgende:
meestal is dit op forums [img]url='blabla']afbeelding[/url]] verbeter me als ik het fout heb
Idd, anders had ik er wel een plaatje van gemaakt.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 19:19 schreef e-wok het volgende:
Op het fokforum is het niet mogelijk om plaatjes in je sig te zetten.
Ik weet nog wel toen je voor het eerst in de server was, zonder de [FoK!] tag, iedereen je een irritant mannetje vond. Toen de volgende keer dat je er was stond er opeens [FoK!] voor je naam..quote:Op zaterdag 29 juli 2006 19:03 schreef Remmiej het volgende:
ik wou gewoon een link krijgen waar veel mensen actief waren...
deze was dus goed geweest...
ik heb haast nooit reacties gegeven.. waarom dat is de vraag
ik kijk liever... maar ik geef voortaan wel reacties
just be cool![]()
Ja dat weet ik ook welquote:Op zaterdag 29 juli 2006 20:49 schreef e-wok het volgende:
screenshots maken is niet moeilijk. Gewoon racen en dan met camera7 een mooi plekkie opzoeken.
dat is draakjequote:Op zaterdag 29 juli 2006 20:51 schreef Remmiej het volgende:
hoe heet je dan op tmn fittslickare??
fittslickare komt me niet bekend voor
route 1: eerste keer finishde ik veel te vroegquote:Op zaterdag 29 juli 2006 20:45 schreef -tK- het volgende:
En ook ik heb weer ff een baan gemaakt
TriTrack
(omdat je hem op 3 manieren kan rijden :p)
[afbeelding]
(nee e-wok niet zo'n mooi plaatje als jij altijd hebt)
Dusss als je 1 route kut vindt, probeer je een andere![]()
1 |
quote:Op zaterdag 29 juli 2006 21:26 schreef wOot_ het volgende:
[..]
route 1: eerste keer finishde ik veel te vroeg
tweede keer had ik checkpoints dubbel gedaan met een irritante finish (180 graden bocht over gras)
route 2: eerste keer, totaal verdwaald
tweede keer, ik bleef maar het zelfde rondje rijden
derder keer weer die irritante finish maar geen dubbele checkpoints
route 3 :eerste keer, weer verdwaald :p
tweede keer, checkpoints dubbel en tevens irritante finish
beste tijd na 7x : 1.10.57
I SUCK LOL!!![]()
ja die zijn leukquote:Op zaterdag 29 juli 2006 22:11 schreef -tK- het volgende:
Jullie weten trouwens dat je op clanbase alleen Pro & ESWC maps van juni mag spelen in de wars he
Dat moet via internet Remmiej.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 22:31 schreef Remmiej het volgende:
ik heb screenshot op bureaublad staan.. hoe zet ik dat in topic..
ik weet alleen via internet hoe dat moet..
hellup again -.-
1 |
Ik vind de battle voor vanavond een prima idee!!quote:Op zondag 30 juli 2006 00:28 schreef Bouncer_Bone het volgende:
Ik zal eens actief wezen als banentester.Maar niet nu, want ik ben bij iemand anders en ik zit de hele tijd op het internet te kijken.
Dus zijn er mensen mee eens dat we de battle vandaag (ja, het is al zondag) 30 juli gaan doen?
Tijdstip: avond
Zoals gewoonlijk moet ik nog wel wat met silver bespreken.
Lees mijn idee nou eens even iedereen.
BB![]()
Hm oke, ben benieuwd wat de rest vind want ik dacht dat 'ie wel makkelijker zou zijn.quote:Op zondag 30 juli 2006 01:01 schreef wOot_ het volgende:
mushyz is niet bepaald mijn track moet ik zeggen maar van mij mag ie op de server,
alleen die laatste bocht is fokt op hardvloog daar 3x naast de baan, vond mushyz 1 makkelijker hoor
dit zijn meer stukken tech
Overigens reporter voor [Fok!]quote:Op zondag 30 juli 2006 01:09 schreef Edwin het volgende:
Vanavond war is oké. Ligt alleen aan de tijd. Als het te vroeg is, dan kom ik wat later.Moet rond 7 uur eerst een kleine jongen op bed leggen.
Ik ben het met Woot eens dat twee groepen niet leuk is, dan maar rouleren. Spel desnoods wel maar één baan (maken we ook nog kans om te winnen).
BTW.voor onze contactpersoon BB
![]()
Hoe laat?quote:Op zondag 30 juli 2006 02:55 schreef Bouncer_Bone het volgende:
Ik heb met silver gesproken en [z]kan wel vandaag (zondag 30 juli dus).![]()
![]()
![]()
![]()
Wat dacht je ervan om 19.00/19.30 uur te beginnen?quote:Op zondag 30 juli 2006 08:53 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Hoe laat?
Waar? (welke server(s))
In welke vorm?
Het is nog een beetje vaag.
Als iemand vraagt of ie lid mag worden van Fok! word er meestal "natuurlijk!! iedereen mag lid worden" gezegt en doorverwezen naar dit topicquote:Op zondag 30 juli 2006 11:30 schreef Bouncer_Bone het volgende:
knip
Btw, vraagje: Is [Fok!]berend een lid? Normaal zie ik hem racen onder de naam berend, maar sinds een paar dagen dus niet meer. Hij zei tegen mij dat hij kon joinen bij [Fok!] alhoewel hij niet eens geregistreerd is bij de TMN-site+hij is gister door diverse personen aangesproken
Dus, tot slot: post maar snel op het forum (of vraag het op TMN), maar de anderen [Fok!]kers moeten het wel goed vinden.
Ik zal wel een lijstje gaan maken met degenen die vanavond kunnen.
Sorry was ik vergeten te vermeldenquote:Op zondag 30 juli 2006 11:55 schreef Remmiej het volgende:
trouwens flash is van mij en weeb
Kept al erbij gezetquote:Op zondag 30 juli 2006 12:01 schreef Remmiej het volgende:
uh geef niet joh.. wou ff zegge haha
Kijk eens naar mijn korte samenvatting van alles boven op pagina 3...quote:Op zondag 30 juli 2006 12:07 schreef Remmiej het volgende:
welke banen gaan we van ons erbij doen??
waar ik lekker op rij is
-2step
-jumansie ofzo
-sk8ter boi
hoeveel banen doen we eigenlijk?
Ik zal vanmiddag in de trein springen en dan hoop ik dat ik voor 19:00 thuis ben.quote:Op zondag 30 juli 2006 00:40 schreef Rocksteen het volgende:
Ik kan vanavond ook wel denk ik.
En .exe is best goed, dat word nog moeilijk.![]()
wtf alweer?quote:Op zondag 30 juli 2006 12:07 schreef e-wok het volgende:
ik ben er bijMeld je het tijdstip nog even?
ohja, tk je bent je record op spectechular kwijt doe er wat aan
quote:Op zondag 30 juli 2006 12:02 schreef Bouncer_Bone het volgende:
Dat is Duurtlang.Een van de eersten die bij [Fok!]zat.
Tot nu toe:
1. Tall Guy
2. Bouncer Bone
3. Weebel
4. tK
5. BreMFoX kan worden vervangen
6. Remmiej same here
7. Djoszee
8. Duurtlang
9. Leroy
10. Def
Is dit team goed?
idd ik zie het.. ik ga ff die banen trainen.. want speedy mailman kan ik slegt.quote:Op zondag 30 juli 2006 12:09 schreef Bouncer_Bone het volgende:
[..]
Kijk eens naar mijn korte samenvatting van alles boven op pagina 3...
Maar goed, zoals gezegd, we doen deze banen:
Speedy Mailman, Remembered, Route 67, Midgard en Flitslickare
I totally agreequote:Op zondag 30 juli 2006 13:06 schreef e-wok het volgende:
bb, ik vind dat fokkers die lang bij het team zijn voorrang hebben. leroy en winit staan nu niet in je lijst, net als oldbie. Sowieso zijn remmiej en bremfox nog maar net bij het team
Winit, moeten we ff kijken, ofdat we 3 pc's kunnen regelenquote:Op zondag 30 juli 2006 13:35 schreef Bouncer_Bone het volgende:
I agree tooKunnen Oldbie, WinIT, draakje en Evil_Koekje meedoen?
Ik heb ze graag voor vanavond in de race.
Ik wou de baan gaan rijden wortel maar de link klopt niet,,quote:Op zaterdag 29 juli 2006 18:59 schreef TM-Wortel het volgende:
http://nations.tm-exchange.com/main.aspx?action=auto#auto
hier nog een baan>. let niet op de naam. Ik moet nog MT doen enzo
Ik ben erbij hoor....ik zal ook proberen de server klaar te maken maar ik zit nu even bij mijn ouders.....over ca 1,5 uur ben ik wel weer thuis.quote:Op zondag 30 juli 2006 13:37 schreef Bouncer_Bone het volgende:
Tot nu toe:
1. Tall Guy
2. Bouncer Bone
3. Weebel/Leroy
4. tK
5. BreMFoX Evil_Koekje
6. Remmiej Maximillian
7. Djoszee
8. Duurtlang
9. WinIT
10. Def
Nou is de vraag hoe Oldbie er in kan komen en eventueel draakje.
Btw bone, je kan er beter winit/weebel van maken, want dat is dus de vraagquote:Op zondag 30 juli 2006 13:37 schreef Bouncer_Bone het volgende:
Tot nu toe:
1. Tall Guy
2. Bouncer Bone
3. Weebel/Leroy
4. tK
5. BreMFoX Evil_Koekje
6. Remmiej Maximillian
7. Djoszee
8. Duurtlang
9. WinIT
10. Def
Nou is de vraag hoe Oldbie er in kan komen en eventueel draakje.
Is het ook goed als ik mijn rijstijl hier laat zien?quote:Op zondag 30 juli 2006 14:07 schreef insan3 het volgende:
Ben 1 dag niet op forum meteen 100 posts erbij, behoorlijk wat leeswerk.
Ik ben het er wel mee eens dat je pas met fok-tag mag rijden als je hier op het forum bent geregistreerd en je neus laat zien hier. Daarnaa lijkt het me ook handig om een minimum rank in te voeren. Niet hoog maar om sommige eruit te houden die 1 dag rijden en na een week weer gestopt zijn. Rond de 150.000 of zo.
Over die berend. Ik heb 'm erin gelaten maar ik zei dat hij eerst naar 't forum moest maar goed, heeft-ie niet gedaan.
Mochten er meer uitvallers zijn met de war. Oxide kan ook best goed rijdenbijna net zo goed als ik
![]()
Oftewel:quote:Op zondag 30 juli 2006 14:55 schreef Fittslickare het volgende:
Als ik er vanavond ben (wss wel, er is toch geen zak te doen op zondag) kom ik wel als er nog plek is.
Jeps, met !n$@n3 erbij 13quote:Op zondag 30 juli 2006 15:03 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Oftewel:
1. Tall Guy
2. Bouncer Bone
3. Weebel/WinIT
4. tK
5. BreMFoX Evil_Koekje
6. Remmiej Maximillian
7. Djoszee
8. Duurtlang
9. Leroy
10. Def
11.Oldbie
12. draakje
Kan dat?
Er was net eentje op de server en hij wist te vertellen dat het om 6 uur was. Geen probleem dusquote:Op zondag 30 juli 2006 17:49 schreef Maximillian- het volgende:
erh, zij zijn engels? Geen verwarring rond de tijd? Bij ons 7 is bij hun 6?
Er zijn 6 spectator spotsquote:Op zondag 30 juli 2006 18:27 schreef Remmiej het volgende:
omdat ik niet mee doe mag ik dan wel spectaten?
ff vraagje
Weet je wat het is. Je kwam zo van 'ik wil ook meedoen', terwijl je nog maar net komt kijken. Niet dat je slecht bent ofzo. Ook gelijk je maps op de server willen enzo. Wij hadden niet door dat je last had van lag. Maak je niet druk kerel.quote:Op zondag 30 juli 2006 19:56 schreef Remmiej het volgende:
oldbie snap niets meer van je hoor..
je reageerde egt vel hard tegen me op terwijl ik niets deed.
wtf bedoel je nou dan..
ik had gewoon lag. my god wat erg
Klein dingetje aan toe te voegen: je zeurt veel.quote:Op zondag 30 juli 2006 20:49 schreef e-wok het volgende:
[..]
Weet je wat het is. Je kwam zo van 'ik wil ook meedoen', terwijl je nog maar net komt kijken. Niet dat je slecht bent ofzo. Ook gelijk je maps op de server willen enzo. Wij hadden niet door dat je last had van lag.
Ik meld me bij deze aan.quote:Op zondag 30 juli 2006 21:06 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Klein dingetje aan toe te voegen: je zeurt veel.
Volgende keer wil {XL} uit RSA tegen ons. Zij hebben maar 7 rijders dus dat kan niet fout gaan.....als ze op tijd zijn tenminste
Dit was de eerste en dat was te merkenquote:Op zondag 30 juli 2006 21:07 schreef Def1987 het volgende:
werd idd een zooitje na een tijd. Daarom stopte ik ook. reed meer voor me eigen pr's dan om te winnen![]()
En dan nog iets :
Ik ben nog niet zo lang bij Fok en weet niet hoeveel wars jullie hiervoor hebben gespeeld maar is het niet beter om gewoon ons op clanbase te registreren en daar wars te spelen , want die funwars zijn wel leuk als je niks te doen hebt maar je speelt niet echt 100% ( vind ik dan ) en sommige komen niet of laat opdagen terwijl je op bijv een clanbase dat in mindere mate hebt en daar speel je tenminste nog voor iets.
En de tracks vind ik wel leuk op de server om pr's te rijden maar ik verlang stiekem toch wel naar de pro tracks.![]()
Ik vind 't stukken leuker om Fok tracks en tracks van de tegenstander te rijden. Dat kan niet met clanbase toch?quote:Op zondag 30 juli 2006 21:07 schreef Def1987 het volgende:
werd idd een zooitje na een tijd. Daarom stopte ik ook. reed meer voor me eigen pr's dan om te winnen![]()
En dan nog iets :
Ik ben nog niet zo lang bij Fok en weet niet hoeveel wars jullie hiervoor hebben gespeeld maar is het niet beter om gewoon ons op clanbase te registreren en daar wars te spelen , want die funwars zijn wel leuk als je niks te doen hebt maar je speelt niet echt 100% ( vind ik dan ) en sommige komen niet of laat opdagen terwijl je op bijv een clanbase dat in mindere mate hebt en daar speel je tenminste nog voor iets.
En de tracks vind ik wel leuk op de server om pr's te rijden maar ik verlang stiekem toch wel naar de pro tracks.![]()
Ik meld me ook aanquote:Op zondag 30 juli 2006 21:08 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Ik meld me bij deze aan.
Volgende keer iets beter regelen idd, ook met de tegenstander want dat schoot ook niet echt op.
Heb me wel vermaakt tho, laatste paat banen met 10 vs. 10 ongeveer ging wel lekker.
Das wel jammer danquote:Op zondag 30 juli 2006 21:09 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Ik ben tegen clanbase omdat je dan idd NADEO en ESWC tracks moet spelen. Dat is niet echt iets voor mij en daar zal ik dan ook niet aan meedoen als het zover komt.
Hmz dat wordt een zooitje, als je 8 vs 8 krijgt, dan krijg je weer dat alleen de 8 beste mee mogen doen ofzo?quote:Op zondag 30 juli 2006 21:10 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Ik meld me ook aan
Hier zijn de gasten van {XL} te vinden en te spreken....het zijn er 8 trouwens
Ok, maar ik zet de banen wel liever ook bij mijn eigen account, omdat ik ze tog zelf heb gemaaktquote:Op zondag 30 juli 2006 21:11 schreef Evil_Koekje het volgende:
Deze nog maar een keer, iemand het er mee eens/oneens?
[afbeelding]Even over de [Fok!] banen,
zoals die er nu al zijn van Leroy en Insane, en Weebel en Oldbie bijvoorbeeld (als ik het goed heb)
Het lijkt me goed om die allemaal te gaan posten onder het Fok account op tmx? Djoszee heeft die account geloof ik aangemaakt, dus dat zal ook de enige zijn met een wachtwoord denk ik. Moeten we dat even regelen.
http://nations.tm-exchange.com/main.aspx?action=usershow&id=276185#auto is de url btw.
Anyways, ik meld dit even omdat er ondertussen aardig wat [Fok!]tracks (in de maak) zijn. Mooie verzameling hebben we dan bij elkaar.![]()
Het lijkt me btw handig als je de tracks dan niet ook nog bij je eigen account post? Alleen een verwijzing naar de Fok tracks oid?
Def op clanbase wordt er zowiezo amper nog gereden, vooral nu de spring cup voorbij is, zijn er amper nog wars, en als die er al zijn is dat 2vs2.. die 5vs5 ladder is al weken geen match meer gespeeldquote:Op zondag 30 juli 2006 21:17 schreef Def1987 het volgende:
[..]
Das wel jammer dan![]()
Het is niet zo dat ik die tracks niet leuk vind op de fok server , speel er juist graag op , maar aangezien ik het veel leuker vind op banen zonder loopings / grote jumps zijn de nadeo en eswc tracks natuurlijk voor mij erg fun om op te rijden.
Wat wil je dan? Dat wij met 20 tegen 8 gaan rijden? Dat werkt toch ook niet?quote:Op zondag 30 juli 2006 21:21 schreef WinIT het volgende:
[..]
Hmz dat wordt een zooitje, als je 8 vs 8 krijgt, dan krijg je weer dat alleen de 8 beste mee mogen doen ofzo?![]()
en dan krijg je daar weer gezeik over![]()
quote:Op zondag 30 juli 2006 21:33 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Ohja, ik heb de server trouwens graag opgezet vanavond hoor.....
damnit.....kwam het in beeld ofzo??quote:Op zondag 30 juli 2006 21:37 schreef -tK- het volgende:
[..]
![]()
Toch merkten we het af en toe wel dat je porno aan het leeche was, maarja dat was geen ramp![]()
![]()
Ja daar heb je gelijk in, maar vind die tracks gewoon leuker om op te rijden en daar word nog een ranking bijgehouden ( alhoewel je daar niks aan heb als elke clan inactive is danquote:Op zondag 30 juli 2006 21:23 schreef -tK- het volgende:
[..]
Def op clanbase wordt er zowiezo amper nog gereden, vooral nu de spring cup voorbij is, zijn er amper nog wars, en als die er al zijn is dat 2vs2.. die 5vs5 ladder is al weken geen match meer gespeeld
Kan je nogbeter naar esl.eu gaan..
Ik zal beide wars regelen dus denk ik dat ik lekker aan beide mee mag doen.quote:Op zondag 30 juli 2006 22:48 schreef wOot_ het volgende:
ik kijk wel op de war tegen .exe uit, want die gasten zijn echt goed, en enkele spelen al een tijdje op onze servers en zijn nu bezig met top5recs te zetten. dus ik wil zeker tegen .exe daarvoor wil ik best XL overslaan
edit: 5 punten per baan is erg veel. na 3 punten is het al duidelijk wie de betere is op die baan
Beetje zielig om nou anderen erbij proberen te naaien om te laten zien dat jij wel een ''echte'' member bent die wel op het forum zit...quote:Op maandag 31 juli 2006 00:28 schreef Remmiej het volgende:
srry voor alles. maar oldbie sk8ter zit hij wel eens op een topic?
DIt bedoel ik dus met veel zeuren!! Je weet gewoon van geen ophouden he?quote:Op maandag 31 juli 2006 09:34 schreef Remmiej het volgende:
ik wou alleen niet dat hij mij bedoelde.. er zijn ook nog anderen.
en daar hoor ik niets over.
Nouja zeg, het was maar een gedachte hoorquote:Op zondag 30 juli 2006 21:33 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Wat wil je dan? Dat wij met 20 tegen 8 gaan rijden? Dat werkt toch ook niet?
Ohja, ik heb de server trouwens graag opgezet vanavond hoor.....
Weebquote:Op maandag 31 juli 2006 11:41 schreef WinIT het volgende:
Oja mensen dit is ff algemeen![]()
Hou een op om met zijn alleen tegen remmiej in te gaan! waar slaat dat op?![]()
Ok hij kan zeuren, remmiej hou daar dan mee op![]()
![]()
Maar anders reageren jullie er gwoon ff nie op ofzo???![]()
Da moest ik ff kwijt![]()
![]()
Weebquote:Op maandag 31 juli 2006 11:38 schreef WinIT het volgende:
[..]
Nouja zeg, het was maar een gedachte hoor![]()
![]()
Soms kan iets gewoon niet, ik hoef niet perse mee te doen, maar anders voelen andere zich miss zo, dat anderen beter zijn als hun en dat hun worden voorgetrokken ofzo??![]()
Sjonge...Maar iig bedankt voor de server ja![]()
Dus daarom was er zoveel lag.quote:Op zondag 30 juli 2006 21:37 schreef -tK- het volgende:
[..]
![]()
Toch merkten we het af en toe wel dat je porno aan het leeche was, maarja dat was geen ramp![]()
![]()
Er is een pm onderweg naar de mods, met de vraag of het mogelijk is de reeds op tmx aanwezige banen over te zetten naar het community account (met behoud van downloads en awards)quote:Op zondag 30 juli 2006 21:11 schreef Evil_Koekje het volgende:
Het lijkt me goed om die allemaal te gaan posten onder het Fok account op tmx? Djoszee heeft die account geloof ik aangemaakt, dus dat zal ook de enige zijn met een wachtwoord denk ik. Moeten we dat even regelen.
http://nations.tm-exchange.com/main.aspx?action=usershow&id=276185#auto is de url btw.
Anyways, ik meld dit even omdat er ondertussen aardig wat [Fok!]tracks (in de maak) zijn. Mooie verzameling hebben we dan bij elkaar.![]()
Het lijkt me btw handig als je de tracks dan niet ook nog bij je eigen account post? Alleen een verwijzing naar de Fok tracks oid?
Is het dan handig om dit nu af te spreken, met iedereen die samen tracks bouwt.quote:Op maandag 31 juli 2006 12:23 schreef e-wok het volgende:
[..]
Er is een pm onderweg naar de mods, met de vraag of het mogelijk is de reeds op tmx aanwezige banen over te zetten naar het community account (met behoud van downloads en awards)
Mochten we hiertoe besluiten, dan is het natuurlijk niet nodig om de tracks op je eigen account te zetten. Ze zijn dan namelijk dubbel aanwezig.
*Je kunt een verwijzing op andere trackpagina's zetten (zoals ik dat ook doe naar eerder verschenen banen)
*Je kunt bij edit account information een persoonlijke tekst toevoegen, daar kan je er ook naar verwijzen
Vind ik een goed ideequote:Op maandag 31 juli 2006 12:32 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Is het dan handig om dit nu af te spreken, met iedereen die samen tracks bouwt.
Oftewel, alle fok community banen op 1 account en niet meer op je eigen account?
Reacties bitte.
graag gedaan hoor, hoewel ik er steeds minder lol in hebquote:Ow en Oldbie idd bedankt voor 't regelen van de server zo snel, en sowieso voor de server.Wat ik ook al eerder heb opgemerkt.
ik denk juiist dat we het rustig aan hebben gedaan, we wisten al 2 weken van te voren dat er een war zou komen en we zijn 5 dagen van te voren begonnen met de poll over de banen en hebben die 2 dagen van te voren aan hun gegeven (omdat het zo lang bij hun duurde)quote:Op maandag 31 juli 2006 12:21 schreef GotenSSJ het volgende:
3. Die wars van jullie, regel die wat eerder wanneer het mogelijk is, net zoals jullie afgelopen war, dat is veel te gehaast geweest, desnoods stel je hem 3/4 dagen uit zodat iedereen op de hoogte gebracht kan worden, ipv de volgende dag meteen om het zo snel mogelijk te laten verlopen en omdat jullie het zo leuk vindenJe kan beter goede afspraken maken en het enkele dagen later doen dan het gehaast, want zoals je nu ziet, iedereen zegt dat het hartstikke klote ging en weet ik het allemaal.
Maar als iedereen (iig een paarquote:Op maandag 31 juli 2006 12:56 schreef wOot_ het volgende:
[..]
ik denk juiist dat we het rustig aan hebben gedaan, we wisten al 2 weken van te voren dat er een war zou komen en we zijn 5 dagen van te voren begonnen met de poll over de banen en hebben die 2 dagen van te voren aan hun gegeven (omdat het zo lang bij hun duurde)
ik kan juist zeggen dat alles duidelijk was aangegeven en op tijd, kijk hoeveel van ons op de server kwamen, iedereen wist er van, dus op tijd was het zeker
Dit is specifiek voor Oldbie's rounds server geschreven, dus weet niet of jij er bij een lan party wat aan hebt (je moet dan ook aseco en rasp draaien). Het is gebaseerd op TMOS die ook werkt voor een gewone dedicated server. Deze is te downloaden via TM Offline Statsquote:Op maandag 31 juli 2006 13:17 schreef -KweeK- het volgende:
Ik wil graag de source van jullie oooo zooo mooie stats page http://tm.servegame.org/tmstats . Ik organiseer een lan party en wil graag stats laten zien.
Dus edwin mag ik de source?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |