Oke. nieuwe software draait nu. Aantal nieuwe features en een aantal dingen om aan te wennen:
Jukebox werkt anders dan voorheen. /list is een beetje brak nu. Je moet nu weten hoe de track heet die je wil spelen. Stel het is "Jumanji".....typ dan in "/list j"
Nu krijg je een lijstje met tracks....Als Jumanji op 005 staat moet je het volgende doen:
Sluit je list venster niet!!!!typ "/jukebox 5"
Nu mag je je list venster sluiten
Mocht het zo zijn dat je track op positie 000 staat, probeer dan een andere query: "/jukebox 0" werkt namelijk ook niet.
Voten gaat nu ook anders: ++ en -- zijn vervangen door: /++ en /--
Je vote is onzichtbaar geworden maar aan het begin van iedere race worden recordhouder, PB en karma gestoond. Verschil in karma is dus erg snel te zien.
Binnen zeer korte tijd ben ik ook aangelosten op master database. Dit is best cool omdat records dan ook op TMX worden opgeslagen onder online records. Rijd je dus een goede tijd dan komt hij te staan op de TMX site bij de betreffende track.
Niet zeuren dat je op de server dbase al een betere tijd hebt: het is niet te synchroniseren!!
Het zal nog even duren voordat dit werkt maar het komt er echt aan
![]()
Nog even over gisteren. Door alle gezeik en gezanik heb ik niet echt meer lol in het draaien van een server. Gisteren heb ik eraan gedacht om de server maar offline te halen. Heb ik niet gedaan maar vanaf nu moet het wel anders. Vanaf nu doen we allemaal lekker normaal. Ik ben niet een persoon om te kicken of te bannen maar als ik weer gezeur op de server heb zal ik, ongeacht de naam, mensen bannen. Dat kunnen dus ook oudgedienden zijn. Ik heb chatlogs nagelezen en wat ik vanmorgen van sommige mensen heb gelezen kan ik niet vrolijk van worden!!!
Er blijken nou eenmaal mensen te zijn die niet weten wanneer ze moeten ophouden. Dit is de laatste waarschuwing voor iedereen: fokker of niet!!!
Dit kan je onder het kopje "leiding nemen" scharen en als je dat graag wilt : be my guest
![]()
Ik heb gewoon een hekel aan zeikerds en mensen die zich vreselijk goed voelen. Misschien had ik vanaf het begin dictator moeten spelen zodat de regels duidelijk waren maar zo ben ik nou eenmaal niet. Vanaf nu is het iets anders.
Het moet leuk blijven.....ook voor mij. Anders ben ik pleite.