Kijk eens naar mijn korte samenvatting van alles boven op pagina 3...quote:Op zondag 30 juli 2006 12:07 schreef Remmiej het volgende:
welke banen gaan we van ons erbij doen??
waar ik lekker op rij is
-2step
-jumansie ofzo
-sk8ter boi
hoeveel banen doen we eigenlijk?
Ik zal vanmiddag in de trein springen en dan hoop ik dat ik voor 19:00 thuis ben.quote:Op zondag 30 juli 2006 00:40 schreef Rocksteen het volgende:
Ik kan vanavond ook wel denk ik.
En .exe is best goed, dat word nog moeilijk.![]()
wtf alweer?quote:Op zondag 30 juli 2006 12:07 schreef e-wok het volgende:
ik ben er bijMeld je het tijdstip nog even?
ohja, tk je bent je record op spectechular kwijt doe er wat aan
quote:Op zondag 30 juli 2006 12:02 schreef Bouncer_Bone het volgende:
Dat is Duurtlang.Een van de eersten die bij [Fok!]zat.
Tot nu toe:
1. Tall Guy
2. Bouncer Bone
3. Weebel
4. tK
5. BreMFoX kan worden vervangen
6. Remmiej same here
7. Djoszee
8. Duurtlang
9. Leroy
10. Def
Is dit team goed?
idd ik zie het.. ik ga ff die banen trainen.. want speedy mailman kan ik slegt.quote:Op zondag 30 juli 2006 12:09 schreef Bouncer_Bone het volgende:
[..]
Kijk eens naar mijn korte samenvatting van alles boven op pagina 3...
Maar goed, zoals gezegd, we doen deze banen:
Speedy Mailman, Remembered, Route 67, Midgard en Flitslickare
I totally agreequote:Op zondag 30 juli 2006 13:06 schreef e-wok het volgende:
bb, ik vind dat fokkers die lang bij het team zijn voorrang hebben. leroy en winit staan nu niet in je lijst, net als oldbie. Sowieso zijn remmiej en bremfox nog maar net bij het team
Winit, moeten we ff kijken, ofdat we 3 pc's kunnen regelenquote:Op zondag 30 juli 2006 13:35 schreef Bouncer_Bone het volgende:
I agree tooKunnen Oldbie, WinIT, draakje en Evil_Koekje meedoen?
Ik heb ze graag voor vanavond in de race.
Ik wou de baan gaan rijden wortel maar de link klopt niet,,quote:Op zaterdag 29 juli 2006 18:59 schreef TM-Wortel het volgende:
http://nations.tm-exchange.com/main.aspx?action=auto#auto
hier nog een baan>. let niet op de naam. Ik moet nog MT doen enzo
Ik ben erbij hoor....ik zal ook proberen de server klaar te maken maar ik zit nu even bij mijn ouders.....over ca 1,5 uur ben ik wel weer thuis.quote:Op zondag 30 juli 2006 13:37 schreef Bouncer_Bone het volgende:
Tot nu toe:
1. Tall Guy
2. Bouncer Bone
3. Weebel/Leroy
4. tK
5. BreMFoX Evil_Koekje
6. Remmiej Maximillian
7. Djoszee
8. Duurtlang
9. WinIT
10. Def
Nou is de vraag hoe Oldbie er in kan komen en eventueel draakje.
Btw bone, je kan er beter winit/weebel van maken, want dat is dus de vraagquote:Op zondag 30 juli 2006 13:37 schreef Bouncer_Bone het volgende:
Tot nu toe:
1. Tall Guy
2. Bouncer Bone
3. Weebel/Leroy
4. tK
5. BreMFoX Evil_Koekje
6. Remmiej Maximillian
7. Djoszee
8. Duurtlang
9. WinIT
10. Def
Nou is de vraag hoe Oldbie er in kan komen en eventueel draakje.
Is het ook goed als ik mijn rijstijl hier laat zien?quote:Op zondag 30 juli 2006 14:07 schreef insan3 het volgende:
Ben 1 dag niet op forum meteen 100 posts erbij, behoorlijk wat leeswerk.
Ik ben het er wel mee eens dat je pas met fok-tag mag rijden als je hier op het forum bent geregistreerd en je neus laat zien hier. Daarnaa lijkt het me ook handig om een minimum rank in te voeren. Niet hoog maar om sommige eruit te houden die 1 dag rijden en na een week weer gestopt zijn. Rond de 150.000 of zo.
Over die berend. Ik heb 'm erin gelaten maar ik zei dat hij eerst naar 't forum moest maar goed, heeft-ie niet gedaan.
Mochten er meer uitvallers zijn met de war. Oxide kan ook best goed rijdenbijna net zo goed als ik
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |