"wanneer de banen bekend moeten gemaakt worden eindigd de poll automatish, dus vote optijd"quote:Op donderdag 27 juli 2006 17:19 schreef -tK- het volgende:
En tot wanneer loopt die poll? Ik zou wel graag hun banen willen weten..
grrr, patsert. Rijd dan ook even een record op rushforwardquote:Op donderdag 27 juli 2006 15:03 schreef Def1987 het volgende:
Ik heb dernet op sk8er boi een 48.24 gereden![]()
Die van ons is eigenlijk ook wel af, op de validation tijd na. Vind je het goed als ik em onder het tmx community account zet? Alle cooperationtracks wil ik daar graag hebben, maar heb nog geen reactie op een eerdere post ontvangen we mailenquote:Op donderdag 27 juli 2006 17:45 schreef Evil_Koekje het volgende:
Baan samen met Weebel is bijna af. Hij is vet al zeg ik het zelf.tvp
Bekijk die replay van qik dan eens, dat kan jij wel beter.quote:Op donderdag 27 juli 2006 18:11 schreef -tK- het volgende:
Net ff gechecked, maar de bochten zijn niet echt goed voor de flow (te lastig/ niet goed te nemen) waardoor de baan behoorlijk frustrerend wordt.
quote:
quote:Op dinsdag 25 juli 2006 12:05 schreef e-wok het volgende:
over de fok track
iedereen merkt dat dit voorlopig even niks wordt, mede door de vakantie. Een ander feit is dat een aantal fokkers samen tracks aan het bouwen is. Het lijkt me een strak plan om al deze coöperation tracks onder het '[fok] community' account te zetten. Ik zal even informeren of hett mogelijk is om bestaande tmx tracks over te zetten (zodat download stats bewaard blijven enzo) ook zal ik wat eisen uitschrijven. Voorwaarde is natuurlijk dat iedereen dit wil. Project igf wil ik dan ook onder dat account zetten. (iemand lethal nog gezien?)
mijn reactie erop is dat ik dat dan liever niet wil, het is dan niet meer duidelijk door wie de baan gemaakt is , je kan het dan wel in de intro zeten maar wie kijkt dat nou, en ik ga het niet in de titel zetten, ik vul wel een eigen titel in en de maker de 2 namen van wie het gemaakt hebbenquote:Op donderdag 27 juli 2006 19:09 schreef e-wok het volgende:
Alle cooperationtracks wil ik daar graag hebben, maar heb nog geen reactie op een eerdere post ontvangen.
ik wil me co-op tracks op tmx wel op die account neerzetten, maar ik wil niet dat hij online als maker [fok]community heeft, ik neem als maker gewoon de fokkers die die baan gemaakt hebbenquote:Op donderdag 27 juli 2006 19:17 schreef e-wok het volgende:
ok, dan gebruiken we dat account ter informatie. Het gaat om dit account http://nations.tm-exchange.com/main.aspx?action=usershow&id=276185#auto
screenshot? informatie over de track?quote:Op donderdag 27 juli 2006 19:18 schreef oxide het volgende:
Super Vision op de fok-server Ja/Nee?
hehe ok dan had ik het verkeerd begrepen omdat alle fok tracks de naam kregen van de makers dacht ik dat jij dan de makers naam FOK community wilde daaromquote:Op donderdag 27 juli 2006 19:22 schreef e-wok het volgende:
ohzo, ja natuurlijk heeft ie dan jouw naam bij validate
anyways, ik heb ganjarider een mail gestuurd met de vraag of het mogelijk is om tracks om te zetten
Ik heb zn replay gezien, en net weer ff er tegen geraced, maar de baan wordt steeds kutter en alle bochten zijn zwaar verneuktquote:Op donderdag 27 juli 2006 19:09 schreef e-wok het volgende:
Die van ons is eigenlijk ook wel af, op de validation tijd na. Vind je het goed als ik em onder het tmx community account zet? Alle cooperationtracks wil ik daar graag hebben, maar heb nog geen reactie op een eerdere post ontvangen we mailen
[..]
Bekijk die replay van qik dan eens, dat kan jij wel beter.
[..]
![]()
![]()
![]()
jaa doe ze ook maar ff in een zipje en post ze ffquote:Op donderdag 27 juli 2006 21:22 schreef Bouncer_Bone het volgende:
Net met silv gesproken op MSN en hij gaat me vanavond hun banen opsturen naar mij.
Die kan ik op de server laten testen of jullie gewoon laten downen.
Ja kom op met die banen.quote:Op donderdag 27 juli 2006 21:35 schreef -tK- het volgende:
[..]
jaa doe ze ook maar ff in een zipje en post ze ff![]()
enne hij moet niet te veel banen doen he, straks zijn we om 3 uur 's nachts nog niet klaar![]()
Ik geloof dat hij weereens gecrashed is.....het is ook veel te warm waar hij staat.....quote:Op vrijdag 28 juli 2006 12:34 schreef WinIT het volgende:
Hey hey waar is de server gebleven?![]()
Ik kan em niet meer vinden![]()
Leroy
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |