Hij doet et nie hoor:Squote:Op maandag 24 juli 2006 12:43 schreef e-wok het volgende:
vond nog een mediatracker tutorial
http://www.xtremetrackmania.co.uk/MT%20for%20noobs.php
Lol ja had ik ff nie bij nagedacht, maja aangezien er 3 mensen op deze account zittequote:Op maandag 24 juli 2006 13:29 schreef Bouncer_Bone het volgende:
[..]
Dan kon je beter de eerste post editen.
ff mn lijstje geupdate. Wie hakt de knoop door wat betreft tracks?quote:Op maandag 24 juli 2006 12:35 schreef e-wok het volgende:
dan moet ik wel oefenen op epoca
mijn lijst
- speedy mailman
- forfoksake
- route 67
- weebel en oldbie
- warp 6
wanneer wordt de knoop doorgehakt? ik denk dat dit de tracks zijn waar we genoeg lol op hebben. Voor degene die weebel en oldbie niet kennen, toffe track
Ik zeg tog: je kan polls makenquote:Op maandag 24 juli 2006 16:15 schreef e-wok het volgende:
[..]
ff mn lijstje geupdate. Wie hakt de knoop door wat betreft tracks?
Wiebolquote:Op maandag 24 juli 2006 16:34 schreef WinIT het volgende:
[..]
Ik zeg tog: je kan polls maken![]()
![]()
Maar goed, miss duurt dat té lang?![]()
![]()
quote:Op maandag 24 juli 2006 16:35 schreef WinIT het volgende:
Wiebol

Heb je die lampjes 'keep playing' al eens geprobeerd? Wanneer je die aanvinkt schakeld de camera pas uit als je de 0-sec trigger raaktquote:Op maandag 24 juli 2006 16:34 schreef wOot_ het volgende:
laat je MT voor een looping gewoon 10 seconde lopen en zet achter deze looping een nieuwe clip. zet die clip op camera en laat hem lopen van 0.00 tot 0.00 seconde![]()
hehe, oh dat werkt dus ookquote:Op maandag 24 juli 2006 18:19 schreef e-wok het volgende:
Heb je die lampjes 'keep playing' al eens geprobeerd? Wanneer je die aanvinkt schakeld de camera pas uit als je de 0-sec trigger raakt(ongeacht de tijd die je voor de camera kiest)
en de beste manier: camera op 10 seconden (of meerquote:Op maandag 24 juli 2006 18:19 schreef e-wok het volgende:
Heb je die lampjes 'keep playing' al eens geprobeerd? Wanneer je die aanvinkt schakeld de camera pas uit als je de 0-sec trigger raakt(ongeacht de tijd die je voor de camera kiest)
Dat is i.v.m e-mailgebrek.quote:Op maandag 24 juli 2006 23:49 schreef Oldbie het volgende:
Kunnen Leroy en Weebel niet zelf een account aanmaken?
Dat scheelt een hoop gedoe
Goed!quote:Op dinsdag 25 juli 2006 10:11 schreef WinIT het volgende:
Uhm ik lees net op et forum van [z] dat er gesproken is over een tijdstip smiddags??
Hun kunnen dan onmogelijk 20 man op de been krijgen. maximaal 7 of 8, dus lijkt me beter om te s avonds te doen. Ik vind half 8 wel een mooie tijd!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jij hebt het geëdit.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 10:44 schreef WinIT het volgende:
Pff bone kijk nouw es goed het staat er toch duidelijk onder
Ok half 8 is afgesproken!! ik zal et daar op et forum melden
leroy
Ja gister nog gezienquote:Op dinsdag 25 juli 2006 12:05 schreef e-wok het volgende:
over de fok track
iedereen merkt dat dit voorlopig even niks wordt, mede door de vakantie. Een ander feit is dat een aantal fokkers samen tracks aan het bouwen is. Het lijkt me een strak plan om al deze coöperation tracks onder het '[fok] community' account te zetten. Ik zal even informeren of hett mogelijk is om bestaande tmx tracks over te zetten (zodat download stats bewaard blijven enzo) ook zal ik wat eisen uitschrijven. Voorwaarde is natuurlijk dat iedereen dit wil. Project igf wil ik dan ook onder dat account zetten. (iemand lethal nog gezien?)
Liever Midgardquote:Op zaterdag 22 juli 2006 21:02 schreef Fittslickare het volgende:
Geen Midgard
Liever een fir3fly of oldbie track
Ik stel voor om naar R602 Klompies in NL te gaan. K ben er nu met Leroy.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 16:05 schreef Fittslickare het volgende:
Ik kan de server niet joine..
Ik ben ook gebanned op klompies omdat ik tegen de admin zei dat elke mongool met 1 try de authortijd al had verbroken.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 16:53 schreef WinIT het volgende:
Hmz je bent er nu alleen![]()
Ik ben aant racen, dus ik zeg: Ok en wie heb deze baan gemaakt?met een
erbij dus
Zeg zo'n kerel: Als je et niet leuk vind kun je wel weggaan hoor!
Ikke: Sorry dude dat ik je op je pik heb getrapt met een GEINTJE!
Gevolg: IP BAN WTF?![]()
![]()
Leroy
waar zeg je?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 17:11 schreef -tK- het volgende:
(aka het gebruik van de rem, dat pijltje wat onder het gas zit)![]()
Ik denk dat hij gwoon bedoelde of ie in de clan magquote:Op dinsdag 25 juli 2006 17:33 schreef WinIT het volgende:
Hey Def, waarschijnlijk niet, want op het moment ziet het er naar uit dat het een max 10 vs 10 race word. ( is nog niet cker! ). en er zijn er al een stuk of 20 die mee willen doen, maar je zult uiteraard op de reserverlijst gezet worden en onthouden worden![]()
Leroy
Doe-het-zelf!quote:Op dinsdag 25 juli 2006 18:43 schreef BReMFoX het volgende:
Precies, gooi alle goeiuh Fok!-Tracks in een poll, laat de Fokkers dan maar stemmen
Mee eens. 't mooiste zou een poll zijn met alle banen dat dan iedereen z'n top3 geeft oid. Dat is wel ergens te fixen lijkt me?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 18:26 schreef wOot_ het volgende:
@ bone, ik stem niet, dit werkt tog niet, je moet een poll maken waarin alle maps komen, nu maak je 1 om 1 polls. dus wanneer je een 1 om 1 poll met 2 leuke banen doet en een 1 om 1 met 2 mindere valt 1 van de leuke zowizo af, poll moet overnieuw met meer banen erin
er moet dus 1 poll komen, niet 1 om 1 polls, zoals ik al zei
en ik stem niet want ik vind dat er een mogelijkheid moet zijn om te stemmen op banen als warp 6, impulse, find your way, enz enz
verder geen banen in een poll zetten met een PF start wat een bug bevat, zoals sk8ter boi, enemy territory
zo weet ik dat veel mensen liever voor een andere baan kiezen dan sparkling mix OF wonderful world
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |