Oh, is mij dat al eerder gevraagd :Squote:Op zaterdag 22 juli 2006 19:03 schreef e-wok het volgende:
loki, wil je nou wel of niet meedoen met de foktrack? zo ja, dan kunnen we 2 banen maken
je bedoeld foksake of niet? speedy is te makkelijkquote:Op zaterdag 22 juli 2006 19:15 schreef wOot_ het volgende:
speedymailman moet er zeker bij daar ware wel al overeens.... ons niveau ligt daar echt hoog
Speedy is misschien niet heel moeilijk, maar d'r zijn bepaalde punten die je wel even door moet hebben. Wat mij betreft staat die er vrijdag ook tussen.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 19:41 schreef e-wok het volgende:
je hoeft maar een stukjeecht niet?
[..]
je bedoeld foksake of niet? speedy is te makkelijk
die wil ik ook wel, maar ja dan zijn er nog 18 anderenquote:Op zaterdag 22 juli 2006 20:45 schreef -tK- het volgende:
oja ik heb maar 1 mapje die ik er graag in zie: pro orthodox caveman
kijk deze reactie had ik al verwacht. dan zal ik het ook ff verklarenquote:Op zaterdag 22 juli 2006 18:40 schreef Oldbie het volgende:
JJ, je bent toch op vakantie??
Waarom zoek je niet een leuke strand of cafe op ofzo? Ik vind het persoonlijk erg raar als je op vakantie bent en alleen maar met TM bezig bent.
Vandaag alleen al heb je gepost om: 9:43; 10:58; 13:14; 14:00; 15:56; 16:59; 17:59
Als ik het zo zie zit je daar in Frankrijk met je laptop op schoot te spelen. Ieder uur even naar Fok! om te roepen welke records je hebt gehaald en dan ga je weer verder spelen.
Waarom ga je nog op vakantie?
* Oldbie is echt verbaasd
Zijn er geen leuke meisjes op die camping van jequote:Op zondag 23 juli 2006 12:16 schreef JumperJack het volgende:
[..]
kijk deze reactie had ik al verwacht. dan zal ik het ook ff verklaren![]()
gisteren was er de hele dag continue zware regenval, had de dag ervoor kou gevat en alles in de buurt wat leuk kon zijn was dicht. wat zou jij dan gaan doen![]()
idd.....en was alles dicht?? op een zaterdag??quote:Op zondag 23 juli 2006 14:16 schreef Fittslickare het volgende:
[..]
Zijn er geen leuke meisjes op die camping van je![]()
ik kan echt geen techbanen, spelen die [z] gasjes dat alleen maar?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 12:09 schreef e-wok het volgende:
ik heb wat leuks voor jj en de rest. Ik heb op het forum van de uk-rounds server om een zip bestand met daarin alle (tot nu toe op de server verschenen) tracks. Alle toffe techbanen die je daar kunt spelen staan er in.
Ik kan iedereen aanraden om 'chase' 'pro-38-64 (oid)' 'pro orthodox caveman' en alle 'roundsperfect' maps eens te spelen. De url voor de zip:
http://tmnserver.flexvps.(...)_Track_Catalogue.zip
(dit werkt vast wel jj. Als je wil kan ik mijn 500cc map en nieuwe techmap wel ff gezipt uploaden)
AAAH Weer verkeerde link gedaan.. in iedergeval bedankt wootquote:Op zondag 23 juli 2006 17:20 schreef wOot_ het volgende:
http://nations.tm-exchange.com/main.aspx?action=trackshow&id=303111#auto
het is deze link wortel, staat precies onder trackinfo, ik zal strak wel ff kijken
Na vandaag ben ik ook al verslaafd aan sk8er boi, Midgard, !n$@n3 ft. Leroy + Weebel en Oldbie.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 21:47 schreef Bouncer_Bone het volgende:
Twee sterren bij 75 Star Days
Drie sterren bij ~180 Star Days
Vier sterren bij 350 Star Days
Vijf sterren bij meer dan 690 Star Days (maar ik weet niet hoeveel)
Mijn voorkeur aan tracks:
Speedy Mailman
Project IGF
For Fok! Sake
Rush forward
A Feeling that Lasts
Enemy Territory
Threshold
Loop'alike
Flyin'start
Frustration
Some crazy shit!
Jumanji
Época
En verder mogen jullie zelf wat bij bedenken.
Ik hoop dat ik nog in de test-teamserver kan komen vandaag.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
@Djoszee: Mijn online record op 'For Fok! Sake' was 53.05.
1. Welke banen doen we dan? Ik stem nog steeds voor Route 67quote:Op zondag 23 juli 2006 22:49 schreef Bouncer_Bone het volgende:
Belangrijk nieuws:
1. Ieder team kiest 5 banen en daarmee komen er 10 op de server te staan.
2. Als iemand van ons een goede serverhost heeft, dan is dat graag welkom. Maar het kan ook zijn dat we op de server van [z] gaan racen. Ligt eraan wanneer ze hun dedicated server klaar hebben.
3. De wedstrijd vindt waarschijnlijk (bijna zeker) op vrijdag 28 juli (avond) plaats en het liefst zoiets rond de 20 vs 20. Anders kunnen we met net iets minder spelers gaan racen wat minder lag zou veroorzaken. (Ik heb vernomen dat er 18 plaatsen zijn bezet en eventueel zouden we iets van 18 vs 18 kúnnen doen)
Hoe gaan we kiezen, en wanneer moeten ze bekend zijn. Woensdagavond lijkt me handig?quote:Op zondag 23 juli 2006 22:49 schreef Bouncer_Bone het volgende:
Belangrijk nieuws:
1. Ieder team kiest 5 banen en daarmee komen er 10 op de server te staan.
Starttruukje bij remembered?quote:Op zondag 23 juli 2006 23:17 schreef Fittslickare het volgende:
We moeten RemembereD van oldbie spelen. Zeker dat hun de wallride niet fullspeed kunnen nemen. En dan is er ook nog het start truukje (wat maar liefst 0.12 ofzo opleverd).
djoszeequote:Op zondag 23 juli 2006 12:51 schreef e-wok het volgende:
dude, zet ze gewoon op tmx (ik moet ze nog steeds ff bekijken trouwens)
bone zou je misschien je personal record kunnen opsturen naar TMXquote:Op zondag 23 juli 2006 22:50 schreef Bouncer_Bone het volgende:
[..]
Na vandaag ben ik ook al verslaafd aan sk8er boi, Midgard, !n$@n3 ft. Leroy + Weebel en Oldbie.![]()
![]()
![]()
![]()
je moet je password ZONDER tekens intypen, als je ff in TMN naar Alle Servers > Account gaat, en daar waar je je naam kan veranderen staan je USER en PASSWORD exact zoals je ze in moet typen op de site.. bijvoorbeeld, als je password *7*6*5 zou zijn, dan moet je het op de site intypen als 765quote:Op zondag 23 juli 2006 23:04 schreef BReMFoX het volgende:
Aanmelden op trackmania site gaat niet goed....gebeurt weinig...
Klopt dat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |