quote:Op vrijdag 21 juli 2006 21:34 schreef Edwin het volgende:
Damn, je kijkt ff 2 uur niet is er weer een nieuwe topic.
Verkapte tvp
ben je niet blij dat ik bijna allemaal PRs heb neergezet op jouw banenquote:Op vrijdag 21 juli 2006 22:09 schreef e-wok het volgende:
jumperjack, verveel je je soms? zijn er geen franse chicks ofzo
Loki.Nyaquote:Op zaterdag 22 juli 2006 09:43 schreef JumperJack het volgende:
LOKI NYA wat is je TMN login (dus niet nick!!!)![]()
ik denk rushforward beter niet, want ook al weet je hoe hij moet vaak crash je toch, en ik had hem in 1x goed gereden dus wie zegt dat zij niet het zelfde doen?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 09:43 schreef JumperJack het volgende:
[..]
- RushForward als [z] deze niet oefent finished deze hem zelden, ze kunnen niet zo snel ontdekken dat je na de eerste bocht naar rechts moet springenik had naar 9 restarts voor nodig
![]()
tijd < 33.20
een bug word veroorzaakt door un PF start, dan zit er naast de bedoelde start nog een start die anders gaat en dus vaak helemaal de fout in gaat.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 09:43 schreef JumperJack het volgende:
[..]
wat bedoelde je met de bugs in Sk8er boi en Short & Crazy
camera 7???quote:Op zaterdag 22 juli 2006 10:39 schreef wOot_ het volgende:
ik denk rushforward beter niet, want ook al weet je hoe hij moet vaak crash je toch, en ik had hem in 1x goed gereden dus wie zegt dat zij niet het zelfde doen?(was wel 1 van de weinige moet ik zeggen, maja ik kijk natuurlijk altijd eerst met camera 7
)
raar... nog nooit last van gehad... wel gek want er zijn veel banen met PF starts...quote:een bug word veroorzaakt door un PF start, dan zit er naast de bedoelde start nog een start die anders gaat en dus vaak helemaal de fout in gaat.
vooral in teammode heb ik en veel andere last van die bug, dus die kunnen zowizo niet in een war
Pf-start werkt bij veel mensen gewoon niet. Vooral Markus en woot hebben er last van. Lijkt me niet verstandig dusquote:Op zaterdag 22 juli 2006 09:43 schreef JumperJack het volgende:
en wat bedoelde je met de bugs in Sk8er boi en Short & Crazy![]()
![]()
Ik heb er ook heel vaak last vanquote:Op zaterdag 22 juli 2006 11:39 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Pf-start werkt bij veel mensen gewoon niet. Vooral Markus en woot hebben er last van. Lijkt me niet verstandig dus
W00T heb je toevallig een dual core processorquote:Op zaterdag 22 juli 2006 11:39 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Pf-start werkt bij veel mensen gewoon niet. Vooral Markus en woot hebben er last van. Lijkt me niet verstandig dus
Hehe eindelijk de baan gehaald met wel een tijd van 57.08 maar dat is niks vergeleken jouw 52erquote:Op zaterdag 22 juli 2006 14:10 schreef TM-Wortel het volgende:
Woot over die baan van jou heb het nu al 10 keer geprobeerd, maar het lukt niet echt. vindt het wel een leuke baan.. vooral met die bridge:P
het is bij mij ook de bedoeling dat die loop ok zo staatquote:Op zaterdag 22 juli 2006 14:08 schreef wOot_ het volgende:
feedback op wortel: leuke baan, vooral het begin is uitdagend. alleen de overspring loop staat een beetje raar, hij is wel te doen, maar normaal staat ie een stapje naar links toe
verder vind ik het een leuke baan alleen het laatste stuk moet ik hard op de rem in de lucht om de 3 checks te hale das wat minder
tijd: 39:87
oh ja bijna vergeten! zet aub camera change in je baan![]()
[..]quote:Op zaterdag 22 juli 2006 14:18 schreef TM-Wortel het volgende:
HA maar mijn record op speedymailman blijft lekker nog staanquote:Op zaterdag 22 juli 2006 15:56 schreef JumperJack het volgende:
DJOSZEE ik hoop dat je het niet erg vind, maar ik vind je banen echt geweldig!!!deze instelling heeft echter wel hiertoe geleid
![]()
[afbeelding]
alleen die records van tK niet verbroken, alleen wel bijna op 500cc weebel![]()
inderdaadquote:Op zaterdag 22 juli 2006 16:13 schreef wOot_ het volgende:
[..]
HA maar mijn record op speedymailman blijft lekker nog staan![]()
ik speel ze alleen niet offline dus kan um niet posten![]()
en toen had je weer een minderquote:Op zaterdag 22 juli 2006 15:56 schreef JumperJack het volgende:
DJOSZEE ik hoop dat je het niet erg vind, maar ik vind je banen echt geweldig!!!deze instelling heeft echter wel hiertoe geleid
![]()
[afbeelding]
alleen die records van tK niet verbroken, alleen wel bijna op 500cc weebel![]()
Volgens mij zijn jullie de enige die dat vindenquote:
Ik zie het inderdaad, de looping zit in de weg. Het is behoorlijk instabiel allemaal en dat is knap jammer. In mijn aanklooiversie ben ik er ook even mee bezig geweest, maar het loopt niet echt lekker. Bochten zou ik niet doen als ik jou was, als je in het midden van 2 loopstukken landt knal je er uit.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 23:32 schreef wOot_ het volgende:
here you go, djoszee
Geen probleem, lekker hoge rating zoquote:Op zaterdag 22 juli 2006 15:56 schreef JumperJack het volgende:
![]()
ruim half uurtje weebel gespeeld, met jouw replay. sta ik na de tweede keer die scherpe 180 graden bocht toch ff 0.7 seconde op je voor, zie ik dat, wordt ik vreselijk zenuwachtig en knal tegen de eerstvolgende paal die ik tegenkwamquote:Op zaterdag 22 juli 2006 17:00 schreef -tK- het volgende:
[..]
en toen had je weer een minder![]()
oh dat was je al opgevallen![]()
quote:Op zaterdag 22 juli 2006 17:17 schreef e-wok het volgende:
Toen ben ik gestopt, want ik moet echt met een andere baan bezig. (hoi koekje)
weebel is idd niet m'n beste recordquote:Op zaterdag 22 juli 2006 17:59 schreef JumperJack het volgende:
[..]
ruim half uurtje weebel gespeeld, met jouw replay. sta ik na de tweede keer die scherpe 180 graden bocht toch ff 0.7 seconde op je voor, zie ik dat, wordt ik vreselijk zenuwachtig en knal tegen de eerstvolgende paal die ik tegenkwam![]()
![]()
![]()
heb echt HELEMAAL genoeg van 500cc weebel...![]()
ga wel een ander record op een djoszee baan zetten. of toch niet, want weebel is toch echt je slechtste record tK
op de andere banen ben je vreselijk onverslaanbaar
![]()
djoszee, kom nou ff met een nieuw record op een van je banen![]()
![]()
Sure.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 19:03 schreef e-wok het volgende:
koekje, ik maak de intro net zoals in forfoksake en misschien ook nog een outro, ok?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |