abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_40063852
quote:
Op vrijdag 21 juli 2006 21:34 schreef Edwin het volgende:
Damn, je kijkt ff 2 uur niet is er weer een nieuwe topic.

Verkapte tvp
pi_40067024
waarom is er niemand in de server?

serieus ik heb niets beters te doen ofzo
pi_40067917
Is het trouwens niet wat om deze site bij de OP links te zetten?
http://alf.red.free.fr/dlMod/index.php?lg=UK
Hier kun je de meeste mods downloaden en heeft ook een programma die alles in 1 keer download en in de goede map zet (heb je wel Framework 2.0 nodig.. link op de site klopt niet.. http://msdn.microsoft.com/netframework/ is de goeie)
There is no cow level
[Battlefield Heroes Characters]
pi_40068239
quote:
Op vrijdag 21 juli 2006 22:09 schreef e-wok het volgende:
jumperjack, verveel je je soms? zijn er geen franse chicks ofzo
ben je niet blij dat ik bijna allemaal PRs heb neergezet op jouw banen en dingen zoals DarkMatter binnen 46 sec maar waar is toch die Endurance 01 van jou op TMX gebleven en volgens mij heb je nog niet eens al mijn tijden gezien

mijn suggesties voor de banen voor de war (ook al doe ik niet mee ) IK KIES ALLEEN UIT DE BANEN DIE IK KEN en de tijden kunnen best verkeerd ingeschat zijn

- Speedy Mailman is handig onder de knie te krijgen zonder veel te oefenen. als [z] deze niet oefenent makkelijk te winnen tijd < 41.50
- Fittslickare winnen jullie makkelijk ALS IEMAND zin heeft om de laatste bocht voor de finish te gaan oefenen tijd < 48.00
- Remembered als men de wallride zo kan oefenen dat deze hem FULLSPEED kunnen is deze zeer eenvoudig te winnen tijd < 47.50
- Route 67 jullie zeggen dat het allemaal van de eerste bocht afhangt, bedoel je dan die allereerste spiraal, want als dat zo is klopt het niet echt het hangt allemaal af van de bocht na de tweede looping aan het begin, die is precies fullspeed te doen tijd < 52.50
- Rush2Forward is een makkelijke baan, maar vergeet niet ook makkelijk voor [z] te finishen daarom zal ik toch gokken op: tijd < 26.65
- For[Fok!]Sake is al uitgelegd op de timeattack server had ik volgens mij het record, en toen had ik echt niet gezigzagt om de palen bedankt voor de tip tijd < 53.50
- Two Step! ehm. ik ga in die eerste loop naar LINKS. doet iedereen dit?? de bocht na de eerste loop naar LINKS is namelijk precies (beetje oefenen ) fullspeed te doen, en dan win je veel tijd tijd < 44.00
- Epoca weet niet zo zeker of dit een handige keuze is, maar het zou kunnen dat met een klein beetje oefening deze goed te doen is tijd < 51.00
- RushForward als [z] deze niet oefent finished deze hem zelden, ze kunnen niet zo snel ontdekken dat je na de eerste bocht naar rechts moet springen ik had naar 9 restarts voor nodig tijd < 33.20
- Burning Desire goed te doen om snel te rijden tijd < 55.80
- aFeelingthatLasts leren slippen door alle bochten = winnen volgens mij tijd < 43.90

als ik zou mogen kiezen zou ik voor Black Velvet, Brown Stains, Sticky Tarmac en Dutch Delight No SC gaan nee serieus, als ik een baan zou kunnen kiezen was dat Julie & Candy II geweest

ik hoop dat jullie iets aan dit lijstje hebben

OLDBIE (ja zo doe ik het voortaan, vliegje ) Epoca staat 3x in de database en Creme de la Creme 2x

FIREFLY ( ) zit er een cut in CompaX ofzo en wat bedoelde je met de bugs in Sk8er boi en Short & Crazy

LOKI NYA wat is je TMN login (dus niet nick!!!)

[ Bericht 2% gewijzigd door JumperJack op 22-07-2006 09:56:28 ]
pi_40068381
Ik vraag me af ofdat het miss een goed idee is of Find your way er op kan
Volgens mij zijn er namelijk best wel wat mensen die dat een goede baan vinden, en als de Fok!kers nou even goed oefenen, winnen we zeker
Want niemand kan die baan goed de 1e keer
Dus als da kan, vinnik da wel leuk

Wiebol
Only two things are infinite, the universe and human stupidity -- Albert Einstein
pi_40068507
quote:
Op zaterdag 22 juli 2006 09:43 schreef JumperJack het volgende:
LOKI NYA wat is je TMN login (dus niet nick!!!)
Loki.Nya
There is no cow level
pi_40068510
En het karma van find your way is 14( ), dus lijkt me eik wel genoeg of nie
Only two things are infinite, the universe and human stupidity -- Albert Einstein
pi_40068993
quote:

[..]
- RushForward als [z] deze niet oefent finished deze hem zelden, ze kunnen niet zo snel ontdekken dat je na de eerste bocht naar rechts moet springen ik had naar 9 restarts voor nodig tijd < 33.20
ik denk rushforward beter niet, want ook al weet je hoe hij moet vaak crash je toch, en ik had hem in 1x goed gereden dus wie zegt dat zij niet het zelfde doen? (was wel 1 van de weinige moet ik zeggen, maja ik kijk natuurlijk altijd eerst met camera 7 )
quote:

[..]
wat bedoelde je met de bugs in Sk8er boi en Short & Crazy
een bug word veroorzaakt door un PF start, dan zit er naast de bedoelde start nog een start die anders gaat en dus vaak helemaal de fout in gaat.

vooral in teammode heb ik en veel andere last van die bug, dus die kunnen zowizo niet in een war

@weebel, find your way er zeker in!
pi_40069377
quote:
Op zaterdag 22 juli 2006 10:39 schreef wOot_ het volgende:
ik denk rushforward beter niet, want ook al weet je hoe hij moet vaak crash je toch, en ik had hem in 1x goed gereden dus wie zegt dat zij niet het zelfde doen? (was wel 1 van de weinige moet ik zeggen, maja ik kijk natuurlijk altijd eerst met camera 7 )
camera 7??? nooit van gehoord of gebruikt
quote:
een bug word veroorzaakt door un PF start, dan zit er naast de bedoelde start nog een start die anders gaat en dus vaak helemaal de fout in gaat.

vooral in teammode heb ik en veel andere last van die bug, dus die kunnen zowizo niet in een war
raar... nog nooit last van gehad... wel gek want er zijn veel banen met PF starts... mijn volgende krijgt er iig geen
  zaterdag 22 juli 2006 @ 11:39:29 #60
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_40070195
quote:
en wat bedoelde je met de bugs in Sk8er boi en Short & Crazy
Pf-start werkt bij veel mensen gewoon niet. Vooral Markus en woot hebben er last van. Lijkt me niet verstandig dus
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_40072259
quote:
Op zaterdag 22 juli 2006 11:39 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Pf-start werkt bij veel mensen gewoon niet. Vooral Markus en woot hebben er last van. Lijkt me niet verstandig dus
Ik heb er ook heel vaak last van alleen soms lukt het bij mij om gas loslaten ofzo maar dan begin ik met bijna 2 sec achterstand
pi_40072517
quote:
Op zaterdag 22 juli 2006 11:39 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

W00T heb je toevallig een dual core processor
pi_40072790
Col de Wortel op de server??
» Ja
» Nee

maak je eigen FOK! poll zelf!

http://nations.tm-exchange.com/main.aspx?action=trackshow&id=300733#auto

Kijk maar wat jullie ervan vinden?

[ Bericht 14% gewijzigd door TM-Wortel op 22-07-2006 14:05:19 ]
pi_40073346
Dit is de goede link Wortel :p
Ik zal 'em zo even proberen
http://nations.tm-exchange.com/main.aspx?action=trackshow&id=300733#auto
There is no cow level
pi_40073444
ow ja nu zie ik het;p
pi_40073804
w00tination moet dus even wachten, maar daarom vraag ik jullie om Gulf of Mania te checken.
deze baan heb ik al een lange tijd liggen dus hij is nog met pf-start, maar wel een originele

Het is een baan die ik persoonlijk zelf moeilijk vind, maar voordat jullie allemaal schrikken, wallrides is mijn zwakste punt dus de wallride experts moeten zelf hun mening maar geven

Ik heb deze baan trouwens gemaakt zodat je zelf kan kiezen op welke manier je de wallrides wil nemen, met camera 1 of camera 3. natuuurlijk is het irritant om midden in de race je camera te kiezen, maarhet is me met in totaal 14 clip's gelukt om beide groepen blij te maken
ik heb gebruik gemaakt van omgekeerde force, oftewel ik force de 'gewone' stukken baan met camera 1 en laat de looping vrij. dus druk nu aan het begin van de start op camera 1 of 3 als de manier waarop jij de looping wil nemen en alles komt goed

sorry voor de gene die de gehele baan met cam 3 willen spelen, dat gaat niet lukken, maar volgens mij zijn dat er zeer weinig

en oh ja!!! als je cam 3 bij de start drukt zal je auto wel verdwijnen bij de pf start, maar dat zal niet zoveel uitmaken, starttruuk is tog niet mogelijk

en check het intro ff om te kijken hoe je de loopsplitsing moet nemen

good luck and have fun

http://nations.tm-exchange.com/main.aspx?action=trackshow&id=300794#auto

Gulf of Mania op server?
» yup
» nop

maak je eigen FOK! poll zelf!
pi_40073817
ga hem evenm deon woot
pi_40073858
betreffende de war waar ik niet aan mee ga doen

ik heb zo'n vermoeden dat een van de banen die door Fok! gekozen gaat worden For[Fok!]Sake gaat worden ik heb even een paar rondjes erop gereden en mijn PR geupload naar TMX (klik op de naam van de track hier vlakboven ) misschien hebben mensen die gaan oefenen iets aan de replay van mijn pr van 51.81 nu moet jij het trouwens weer verbeteren Djoszee
pi_40074076
feedback op wortel: leuke baan, vooral het begin is uitdagend. alleen de overspring loop staat een beetje raar, hij is wel te doen, maar normaal staat ie een stapje naar links toe
verder vind ik het een leuke baan alleen het laatste stuk moet ik hard op de rem in de lucht om de 3 checks te hale das wat minder
tijd: 39:87

oh ja bijna vergeten! zet aub camera change in je baan
pi_40074150
Woot over die baan van jou heb het nu al 10 keer geprobeerd, maar het lukt niet echt. vindt het wel een leuke baan.. vooral met die bridge:P
pi_40074295
quote:
Op zaterdag 22 juli 2006 14:10 schreef TM-Wortel het volgende:
Woot over die baan van jou heb het nu al 10 keer geprobeerd, maar het lukt niet echt. vindt het wel een leuke baan.. vooral met die bridge:P
Hehe eindelijk de baan gehaald met wel een tijd van 57.08 maar dat is niks vergeleken jouw 52er

maar oefening baart kunst en mijn baan vergeleken jouw baan dan is mijn baan helemaal niks
pi_40074370
quote:
Op zaterdag 22 juli 2006 14:08 schreef wOot_ het volgende:
feedback op wortel: leuke baan, vooral het begin is uitdagend. alleen de overspring loop staat een beetje raar, hij is wel te doen, maar normaal staat ie een stapje naar links toe
verder vind ik het een leuke baan alleen het laatste stuk moet ik hard op de rem in de lucht om de 3 checks te hale das wat minder
tijd: 39:87

oh ja bijna vergeten! zet aub camera change in je baan
het is bij mij ook de bedoeling dat die loop ok zo staat en je heb twel gelijk over die 3 checkpoints:S ik denk dat ik dat maar aanpas
  zaterdag 22 juli 2006 @ 14:19:00 #73
148941 insan3
101% crazy
pi_40074393
Uhm, ik zou het niet handig vinden als treshold er in zit, volgens mij kan de helft dat begin niet. (oa leroy) ik kan 'm zelf wel maar ik zie vaak mensen crashen
“I became insan3, with long intervals of horrible sanity.”
pi_40074756
quote:
Op zaterdag 22 juli 2006 14:18 schreef TM-Wortel het volgende:
[..]

het is bij mij ook de bedoeling dat die loop ok zo staat en je heb twel gelijk over die 3 checkpoints:S ik denk dat ik dat maar aanpas en wat bedoel je met die camera change? is dat met de Media tracker..
pi_40074763
@ w00t:
erg leuke baan.. en die start xD
Ik moet wel ff aan camera 1 wennen... ik gebruik namelijk altijd 2 of 3 (ik kan makkelijk kiezen met de L en R knoppen van m'n joypad ^^)

@ Wortel:
Ook erg leuk! laatste stuk is tricky
maar inderdaad de camera en de loop-jump ^^
There is no cow level
pi_40075722
Treshold is een geweldige baan
  zaterdag 22 juli 2006 @ 15:54:02 #77
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_40077210
zozo, er zijn veel fok!ers die dit spel spelen zeg. Ik speel al een tijdje niet meer, ik zal het weer eens opstarten
pi_40077275
DJOSZEE ik hoop dat je het niet erg vind, maar ik vind je banen echt geweldig!!! deze instelling heeft echter wel hiertoe geleid

alleen die records van tK niet verbroken, alleen wel bijna op 500cc weebel
pi_40077830
quote:
Op zaterdag 22 juli 2006 15:56 schreef JumperJack het volgende:
DJOSZEE ik hoop dat je het niet erg vind, maar ik vind je banen echt geweldig!!! deze instelling heeft echter wel hiertoe geleid

[afbeelding]

HA maar mijn record op speedymailman blijft lekker nog staan
ik speel ze alleen niet offline dus kan um niet posten
  zaterdag 22 juli 2006 @ 16:16:58 #80
23346 Evil_Koekje
Niet altijd evil...
pi_40077941
Damn, die topics gaan tegenwoordig sneller dan ik ingame race. verkapte tvp uiteraard.
pi_40079468
quote:
Op zaterdag 22 juli 2006 16:13 schreef wOot_ het volgende:

[..]

HA maar mijn record op speedymailman blijft lekker nog staan
ik speel ze alleen niet offline dus kan um niet posten
inderdaad had toen geen zin meer zal het wel een andere keer doen

ben nu eerder bezig om vol verbazing te kijken naar die BELACHELIJK SNELLE TIJDEN van tK... djeez jij bent echt BELACHELIJK GOED en dan doe ik er een half uur over om 500cc JumperJack in de 53 seconden te rijden, rijdt tK er gewoon even ruim een seconde af wooooow
pi_40079496
quote:

[afbeelding]

en toen had je weer een minder

oh dat was je al opgevallen
  zaterdag 22 juli 2006 @ 17:11:30 #83
65997 Oldbie
Proud to be South African!
pi_40079830
quote:
Op zaterdag 22 juli 2006 15:01 schreef Fittslickare het volgende:
Treshold is een geweldige baan
Ik reed eergisteren een 42er
  zaterdag 22 juli 2006 @ 17:13:23 #84
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_40079878
quote:
Op zaterdag 22 juli 2006 17:11 schreef Oldbie het volgende:

[..]

Ik reed eergisteren een 42er
Volgens mij zijn jullie de enige die dat vinden
  zaterdag 22 juli 2006 @ 17:17:55 #85
108725 e-wok
niet mokken, lekker fokken
pi_40080020
quote:
Op vrijdag 21 juli 2006 23:32 schreef wOot_ het volgende:
here you go, djoszee
Ik zie het inderdaad, de looping zit in de weg. Het is behoorlijk instabiel allemaal en dat is knap jammer. In mijn aanklooiversie ben ik er ook even mee bezig geweest, maar het loopt niet echt lekker. Bochten zou ik niet doen als ik jou was, als je in het midden van 2 loopstukken landt knal je er uit.

Wat je kan doen is
- de looping weghalen en er bijvoorbeeld een andere wallride plaatsen
- na de looping een finish bouwen( aan het eind van het kussen of in de lucht daarachter), zo heb je een snelle korte track.

je snapte niet wat ik met het begin bedoelde, ik heb het even in een voorbeeld gezet. Dit heeft echter wel gevolgen voor het einde. De laatste kussenzooi is te krap, dit kan wijder zie vb
Verder ben ik nog even aan het klooien geweest met een alternatief einde maar dit slaat echt nergens op. Toen ben ik gestopt, want ik moet echt met een andere baan bezig. (hoi koekje )

http://rapidshare.de/file(...)2.Challenge.Gbx.html
  zaterdag 22 juli 2006 @ 17:19:33 #86
108725 e-wok
pi_40080060
quote:
Geen probleem, lekker hoge rating zo
Ik heb endurance1 van tmx gewist, toch een takkebaan
  zaterdag 22 juli 2006 @ 17:19:55 #87
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_40080066
Ik neem aan dat de Fok!-track even op de lange baan komt?
pi_40080278
dat laatste kussen is express zo krap ik mot niet van die wijde kussen die je gewoon fullspeed kan nemen, is te easy, en dat kussen is wel stabiel.
verder heb ik dit kussen express zo krap gemaakt want zodra je ervan af komt kan je de volgende bogt tot aan de finish weer fullspeed nemen, het kussen is dus de enige plek van de baan waar je ff moet remmen het ging meer om die 2 eerste kussens, met pijltje naar achter in de lucht zijn ze makkelijk te nemen dat wel, maar ik kan voor alsnog eindigen met 1 loop en dan glijk de weg.
pi_40080460
Hmz ik ga vanuit dat VRIJDAG 28 JULI vaststaat he!.
Ik zat zelf te denk aan een uur 7 half 8. jullie???
Ik ga et wel ff bij de [z]'ers melden op et forum dat et vrijdag is!

Leroy
pi_40080762
oh, ik dacht eigenlijk aan iets van 2 uur in de namiddag Mij maakt het niet uit, ik ka nde hele dag.
Voor de maps, zouden we midgard er niet op kunnen zetten? moeilijke track als je hem niet kent, maar makkelijk als je hem wat hebt geoefend.
  zaterdag 22 juli 2006 @ 17:58:32 #91
30495 masterr112
Wat kan je wel??
pi_40081108
tvp, ga ook eens kijken hoe dit alles werkt
pi_40081120
quote:
Op zaterdag 22 juli 2006 17:00 schreef -tK- het volgende:

[..]

en toen had je weer een minder

oh dat was je al opgevallen
ruim half uurtje weebel gespeeld, met jouw replay. sta ik na de tweede keer die scherpe 180 graden bocht toch ff 0.7 seconde op je voor, zie ik dat, wordt ik vreselijk zenuwachtig en knal tegen de eerstvolgende paal die ik tegenkwam
heb echt HELEMAAL genoeg van 500cc weebel... ga wel een ander record op een djoszee baan zetten. of toch niet, want weebel is toch echt je slechtste record tK op de andere banen ben je vreselijk onverslaanbaar

djoszee, kom nou ff met een nieuw record op een van je banen
  zaterdag 22 juli 2006 @ 18:20:44 #93
23346 Evil_Koekje
Niet altijd evil...
pi_40081615
quote:
Op zaterdag 22 juli 2006 17:17 schreef e-wok het volgende:
Toen ben ik gestopt, want ik moet echt met een andere baan bezig. (hoi koekje )

edit:
Midgard moet d'r sowieso bij vrijdag vind ik, voor de rest moet ik nog even checken. Ow en Find Your Way ook.
pi_40081784
pfff......zit ik een keer op UBF. Iedereen zit daar te zeiken over de banen...me included. Dus ik ga een vote doen voor de volgende baan...Pats..Boem...BAN aan m'n broek.
Wat een stelletje zeikerds daar !!
Fok! is geschiedenis onder dit account.... :)
  zaterdag 22 juli 2006 @ 18:40:03 #95
65997 Oldbie
Proud to be South African!
pi_40082160
JJ, je bent toch op vakantie??
Waarom zoek je niet een leuke strand of cafe op ofzo? Ik vind het persoonlijk erg raar als je op vakantie bent en alleen maar met TM bezig bent.
Vandaag alleen al heb je gepost om: 9:43; 10:58; 13:14; 14:00; 15:56; 16:59; 17:59

Als ik het zo zie zit je daar in Frankrijk met je laptop op schoot te spelen. Ieder uur even naar Fok! om te roepen welke records je hebt gehaald en dan ga je weer verder spelen.

Waarom ga je nog op vakantie?

* Oldbie is echt verbaasd
pi_40082564
quote:
Op zaterdag 22 juli 2006 17:59 schreef JumperJack het volgende:

[..]

ruim half uurtje weebel gespeeld, met jouw replay. sta ik na de tweede keer die scherpe 180 graden bocht toch ff 0.7 seconde op je voor, zie ik dat, wordt ik vreselijk zenuwachtig en knal tegen de eerstvolgende paal die ik tegenkwam
heb echt HELEMAAL genoeg van 500cc weebel... ga wel een ander record op een djoszee baan zetten. of toch niet, want weebel is toch echt je slechtste record tK op de andere banen ben je vreselijk onverslaanbaar

djoszee, kom nou ff met een nieuw record op een van je banen
weebel is idd niet m'n beste record
ik was daar ook zat van hehe

tijd voor een slipcursus JJ
  zaterdag 22 juli 2006 @ 19:03:27 #97
108725 e-wok
pi_40082798
ik doe mee met die slipcursus, type maar wat instructies uit

koekje, ik maak de intro net zoals in forfoksake en misschien ook nog een outro, ok?
  zaterdag 22 juli 2006 @ 19:03:50 #98
108725 e-wok
pi_40082812
loki, wil je nou wel of niet meedoen met de foktrack? zo ja, dan kunnen we 2 banen maken
  zaterdag 22 juli 2006 @ 19:04:52 #99
108725 e-wok
pi_40082838
ok dus

1- forfoksake
2- midguard
3 - ?
  zaterdag 22 juli 2006 @ 19:10:12 #100
23346 Evil_Koekje
Niet altijd evil...
pi_40082990
quote:
Op zaterdag 22 juli 2006 19:03 schreef e-wok het volgende:
koekje, ik maak de intro net zoals in forfoksake en misschien ook nog een outro, ok?
Sure.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')