Het was eerst een geintje, nu heb ik hem gewijzigd in een zeer leerzame en informatieve post voor nieuwkomers.....quote:Op vrijdag 21 juli 2006 18:13 schreef Fir3fly het volgende:
Wat een manier om de laatste post te pakken, oldbie
Ah, dat is zeker een toffe baan jaquote:
rush2forward: moet even je replay bekijken denk ik. Heb mn autorscore wat verbroken en die geupload.quote:
1 2 3 4 5 6 | team blauw team blauw team rood Team rood wint en krijgt 1 punt. |
1 2 3 4 5 6 | team rood team blauw team blauw Team rood wint en krijgt 2 punten. |
1 2 3 4 5 6 | team blauw team rood team blauw Team rood wint 1 punt. |
1 2 3 4 5 6 | team blauw team blauw team rood Een draw, geen van de teams krijgen punten. |
1 2 3 4 5 6 | team rood team blauw team blauw Team rood wint 1 punt. |
1 2 3 4 5 6 7 8 | team blauw team blauw team blauw team rood team rood Team blauw wint 1 punt. |
quote:Op vrijdag 21 juli 2006 18:23 schreef Fir3fly het volgende:
Sk8er boi lijkt me ook niet verstandig, want daar hebben mensen soms ook last van de beruchte 'bug'.
Maar ja, ik doe toch niet mee
quote:Op vrijdag 21 juli 2006 20:30 schreef Fir3fly het volgende:
Time-attack vind ik persoonlijk wat simpeler en leuker. Teams is met rounds, en dat vind ik toch minder dan time-attack...
Maar goed, ik doe toch niet mee
Maar ik zal wel proberen om het geheel via het forum te volgenquote:
Basically is het gewoon een soort kartbaan, met veel stuur- en remwerk. En obstakels in de vorm van palen.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 20:37 schreef RipCore het volgende:
Ik speel al Trackmania sinds de eerste 1.0 van TM, maar ik weet gewoon niet wat een techbaan is.
Is dat een extra moeilijke, technische baan met veel sturen, bijsturen, midair handling en al dat soort shit?
Wat dacht je van Route 67? Klotebocht aan het begin....kan je alles winnen (of verliezen)quote:Op vrijdag 21 juli 2006 19:56 schreef TM-Wortel het volgende:
Sparkling mix.. ook een geod begin kunnen we ook wel goed oefenen dacht ik zo![]()
![]()
euhm nee :>quote:Op vrijdag 21 juli 2006 20:54 schreef wOot_ het volgende:
btw tk, hoe werkt de punten telling wanneer er meer blauw dan rood finist?:P want ik kwam erachter dat wanneer rood 1e word blauw 2e en 3e blauw wint, beetje raar vind ik dat. want betekend dat, dat wanneer rood 1e 2e 3e en 4e word en blauw 5e 6e 7e 8e en 9e blauw ook wint?
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | 5pt Team blauw 4pt Team blauw 3pt Team rood 2pt Team blauw 1pt Team rood Rood: 10pt Blauw: 11pt Team blauw wint. |
1 2 3 4 5 6 7 8 9 | 3pt Team blauw 2pt Team blauw geen finish Team rood Rood: 4pt Blauw: 5pt Team blauw wint. |
www.zcars.moo.noquote:Op vrijdag 21 juli 2006 20:59 schreef wOot_ het volgende:
wat is hun forum, zij mogen dan wel geen nederlands kunnen maar ik kan toch echt wel engels en misschien valt er wat leuks te vinden over welke baan ze zeker zullen spelen![]()
![]()
![]()
We hebben er nog twee nodig aangezien WinIT, Leroy en Weebel op twee computers gaan.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 21:25 schreef TM-Wortel het volgende:
Maar als jullie nog een deelnemer zoeken voor de battle:) Ik wil wel meedoen..
lolquote:Op vrijdag 21 juli 2006 21:47 schreef Bouncer_Bone het volgende:
Speedy Mailman
Project IGF
For Fok! Sake
Rush forward
A Feeling that Lasts
is dat die met die bocht, de looping wallride etc? daar ben ik ook voorquote:Op vrijdag 21 juli 2006 20:40 schreef Oldbie het volgende:
Wat dacht je van Route 67? Klotebocht aan het begin....kan je alles winnen (of verliezen)
eeehm, bijna alle tracks hebben bochten, loopings en wallridesquote:Op vrijdag 21 juli 2006 22:09 schreef e-wok het volgende:
[..]
is dat die met die bocht, de looping wallride etc? daar ben ik ook voor
jumperjack, verveel je je soms? zijn er geen franse chicks ofzo
Precies, net als mijn eerste keer ooit op 'Route 67'. Ging ik de tweede wallride op.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 22:14 schreef Oldbie het volgende:
[..]
eeehm, bijna alle tracks hebben bochten, loopings en wallrides
Dit is de track met die tunnel waar je twee keer doorheen gaat en als je de finish niet weet rij je zomaar de wallride weer op.
quote:Op vrijdag 21 juli 2006 21:34 schreef Edwin het volgende:
Damn, je kijkt ff 2 uur niet is er weer een nieuwe topic.
Verkapte tvp
ben je niet blij dat ik bijna allemaal PRs heb neergezet op jouw banenquote:Op vrijdag 21 juli 2006 22:09 schreef e-wok het volgende:
jumperjack, verveel je je soms? zijn er geen franse chicks ofzo
Loki.Nyaquote:Op zaterdag 22 juli 2006 09:43 schreef JumperJack het volgende:
LOKI NYA wat is je TMN login (dus niet nick!!!)![]()
ik denk rushforward beter niet, want ook al weet je hoe hij moet vaak crash je toch, en ik had hem in 1x goed gereden dus wie zegt dat zij niet het zelfde doen?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 09:43 schreef JumperJack het volgende:
[..]
- RushForward als [z] deze niet oefent finished deze hem zelden, ze kunnen niet zo snel ontdekken dat je na de eerste bocht naar rechts moet springenik had naar 9 restarts voor nodig
![]()
tijd < 33.20
een bug word veroorzaakt door un PF start, dan zit er naast de bedoelde start nog een start die anders gaat en dus vaak helemaal de fout in gaat.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 09:43 schreef JumperJack het volgende:
[..]
wat bedoelde je met de bugs in Sk8er boi en Short & Crazy
camera 7???quote:Op zaterdag 22 juli 2006 10:39 schreef wOot_ het volgende:
ik denk rushforward beter niet, want ook al weet je hoe hij moet vaak crash je toch, en ik had hem in 1x goed gereden dus wie zegt dat zij niet het zelfde doen?(was wel 1 van de weinige moet ik zeggen, maja ik kijk natuurlijk altijd eerst met camera 7
)
raar... nog nooit last van gehad... wel gek want er zijn veel banen met PF starts...quote:een bug word veroorzaakt door un PF start, dan zit er naast de bedoelde start nog een start die anders gaat en dus vaak helemaal de fout in gaat.
vooral in teammode heb ik en veel andere last van die bug, dus die kunnen zowizo niet in een war
Pf-start werkt bij veel mensen gewoon niet. Vooral Markus en woot hebben er last van. Lijkt me niet verstandig dusquote:Op zaterdag 22 juli 2006 09:43 schreef JumperJack het volgende:
en wat bedoelde je met de bugs in Sk8er boi en Short & Crazy![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |