Het was eerst een geintje, nu heb ik hem gewijzigd in een zeer leerzame en informatieve post voor nieuwkomers.....quote:Op vrijdag 21 juli 2006 18:13 schreef Fir3fly het volgende:
Wat een manier om de laatste post te pakken, oldbie
Ah, dat is zeker een toffe baan jaquote:
rush2forward: moet even je replay bekijken denk ik. Heb mn autorscore wat verbroken en die geupload.quote:
1 2 3 4 5 6 | team blauw team blauw team rood Team rood wint en krijgt 1 punt. |
1 2 3 4 5 6 | team rood team blauw team blauw Team rood wint en krijgt 2 punten. |
1 2 3 4 5 6 | team blauw team rood team blauw Team rood wint 1 punt. |
1 2 3 4 5 6 | team blauw team blauw team rood Een draw, geen van de teams krijgen punten. |
1 2 3 4 5 6 | team rood team blauw team blauw Team rood wint 1 punt. |
1 2 3 4 5 6 7 8 | team blauw team blauw team blauw team rood team rood Team blauw wint 1 punt. |
quote:Op vrijdag 21 juli 2006 18:23 schreef Fir3fly het volgende:
Sk8er boi lijkt me ook niet verstandig, want daar hebben mensen soms ook last van de beruchte 'bug'.
Maar ja, ik doe toch niet mee
quote:Op vrijdag 21 juli 2006 20:30 schreef Fir3fly het volgende:
Time-attack vind ik persoonlijk wat simpeler en leuker. Teams is met rounds, en dat vind ik toch minder dan time-attack...
Maar goed, ik doe toch niet mee
Maar ik zal wel proberen om het geheel via het forum te volgenquote:
Basically is het gewoon een soort kartbaan, met veel stuur- en remwerk. En obstakels in de vorm van palen.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 20:37 schreef RipCore het volgende:
Ik speel al Trackmania sinds de eerste 1.0 van TM, maar ik weet gewoon niet wat een techbaan is.
Is dat een extra moeilijke, technische baan met veel sturen, bijsturen, midair handling en al dat soort shit?
Wat dacht je van Route 67? Klotebocht aan het begin....kan je alles winnen (of verliezen)quote:Op vrijdag 21 juli 2006 19:56 schreef TM-Wortel het volgende:
Sparkling mix.. ook een geod begin kunnen we ook wel goed oefenen dacht ik zo![]()
![]()
euhm nee :>quote:Op vrijdag 21 juli 2006 20:54 schreef wOot_ het volgende:
btw tk, hoe werkt de punten telling wanneer er meer blauw dan rood finist?:P want ik kwam erachter dat wanneer rood 1e word blauw 2e en 3e blauw wint, beetje raar vind ik dat. want betekend dat, dat wanneer rood 1e 2e 3e en 4e word en blauw 5e 6e 7e 8e en 9e blauw ook wint?
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | 5pt Team blauw 4pt Team blauw 3pt Team rood 2pt Team blauw 1pt Team rood Rood: 10pt Blauw: 11pt Team blauw wint. |
1 2 3 4 5 6 7 8 9 | 3pt Team blauw 2pt Team blauw geen finish Team rood Rood: 4pt Blauw: 5pt Team blauw wint. |
www.zcars.moo.noquote:Op vrijdag 21 juli 2006 20:59 schreef wOot_ het volgende:
wat is hun forum, zij mogen dan wel geen nederlands kunnen maar ik kan toch echt wel engels en misschien valt er wat leuks te vinden over welke baan ze zeker zullen spelen![]()
![]()
![]()
We hebben er nog twee nodig aangezien WinIT, Leroy en Weebel op twee computers gaan.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 21:25 schreef TM-Wortel het volgende:
Maar als jullie nog een deelnemer zoeken voor de battle:) Ik wil wel meedoen..
lolquote:Op vrijdag 21 juli 2006 21:47 schreef Bouncer_Bone het volgende:
Speedy Mailman
Project IGF
For Fok! Sake
Rush forward
A Feeling that Lasts
is dat die met die bocht, de looping wallride etc? daar ben ik ook voorquote:Op vrijdag 21 juli 2006 20:40 schreef Oldbie het volgende:
Wat dacht je van Route 67? Klotebocht aan het begin....kan je alles winnen (of verliezen)
eeehm, bijna alle tracks hebben bochten, loopings en wallridesquote:Op vrijdag 21 juli 2006 22:09 schreef e-wok het volgende:
[..]
is dat die met die bocht, de looping wallride etc? daar ben ik ook voor
jumperjack, verveel je je soms? zijn er geen franse chicks ofzo
Precies, net als mijn eerste keer ooit op 'Route 67'. Ging ik de tweede wallride op.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 22:14 schreef Oldbie het volgende:
[..]
eeehm, bijna alle tracks hebben bochten, loopings en wallrides
Dit is de track met die tunnel waar je twee keer doorheen gaat en als je de finish niet weet rij je zomaar de wallride weer op.
quote:Op vrijdag 21 juli 2006 21:34 schreef Edwin het volgende:
Damn, je kijkt ff 2 uur niet is er weer een nieuwe topic.
Verkapte tvp
ben je niet blij dat ik bijna allemaal PRs heb neergezet op jouw banenquote:Op vrijdag 21 juli 2006 22:09 schreef e-wok het volgende:
jumperjack, verveel je je soms? zijn er geen franse chicks ofzo
Loki.Nyaquote:Op zaterdag 22 juli 2006 09:43 schreef JumperJack het volgende:
LOKI NYA wat is je TMN login (dus niet nick!!!)![]()
ik denk rushforward beter niet, want ook al weet je hoe hij moet vaak crash je toch, en ik had hem in 1x goed gereden dus wie zegt dat zij niet het zelfde doen?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 09:43 schreef JumperJack het volgende:
[..]
- RushForward als [z] deze niet oefent finished deze hem zelden, ze kunnen niet zo snel ontdekken dat je na de eerste bocht naar rechts moet springenik had naar 9 restarts voor nodig
![]()
tijd < 33.20
een bug word veroorzaakt door un PF start, dan zit er naast de bedoelde start nog een start die anders gaat en dus vaak helemaal de fout in gaat.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 09:43 schreef JumperJack het volgende:
[..]
wat bedoelde je met de bugs in Sk8er boi en Short & Crazy
camera 7???quote:Op zaterdag 22 juli 2006 10:39 schreef wOot_ het volgende:
ik denk rushforward beter niet, want ook al weet je hoe hij moet vaak crash je toch, en ik had hem in 1x goed gereden dus wie zegt dat zij niet het zelfde doen?(was wel 1 van de weinige moet ik zeggen, maja ik kijk natuurlijk altijd eerst met camera 7
)
raar... nog nooit last van gehad... wel gek want er zijn veel banen met PF starts...quote:een bug word veroorzaakt door un PF start, dan zit er naast de bedoelde start nog een start die anders gaat en dus vaak helemaal de fout in gaat.
vooral in teammode heb ik en veel andere last van die bug, dus die kunnen zowizo niet in een war
Pf-start werkt bij veel mensen gewoon niet. Vooral Markus en woot hebben er last van. Lijkt me niet verstandig dusquote:Op zaterdag 22 juli 2006 09:43 schreef JumperJack het volgende:
en wat bedoelde je met de bugs in Sk8er boi en Short & Crazy![]()
![]()
Ik heb er ook heel vaak last vanquote:Op zaterdag 22 juli 2006 11:39 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Pf-start werkt bij veel mensen gewoon niet. Vooral Markus en woot hebben er last van. Lijkt me niet verstandig dus
W00T heb je toevallig een dual core processorquote:Op zaterdag 22 juli 2006 11:39 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Pf-start werkt bij veel mensen gewoon niet. Vooral Markus en woot hebben er last van. Lijkt me niet verstandig dus
Hehe eindelijk de baan gehaald met wel een tijd van 57.08 maar dat is niks vergeleken jouw 52erquote:Op zaterdag 22 juli 2006 14:10 schreef TM-Wortel het volgende:
Woot over die baan van jou heb het nu al 10 keer geprobeerd, maar het lukt niet echt. vindt het wel een leuke baan.. vooral met die bridge:P
het is bij mij ook de bedoeling dat die loop ok zo staatquote:Op zaterdag 22 juli 2006 14:08 schreef wOot_ het volgende:
feedback op wortel: leuke baan, vooral het begin is uitdagend. alleen de overspring loop staat een beetje raar, hij is wel te doen, maar normaal staat ie een stapje naar links toe
verder vind ik het een leuke baan alleen het laatste stuk moet ik hard op de rem in de lucht om de 3 checks te hale das wat minder
tijd: 39:87
oh ja bijna vergeten! zet aub camera change in je baan![]()
[..]quote:Op zaterdag 22 juli 2006 14:18 schreef TM-Wortel het volgende:
HA maar mijn record op speedymailman blijft lekker nog staanquote:Op zaterdag 22 juli 2006 15:56 schreef JumperJack het volgende:
DJOSZEE ik hoop dat je het niet erg vind, maar ik vind je banen echt geweldig!!!deze instelling heeft echter wel hiertoe geleid
![]()
[afbeelding]
alleen die records van tK niet verbroken, alleen wel bijna op 500cc weebel![]()
inderdaadquote:Op zaterdag 22 juli 2006 16:13 schreef wOot_ het volgende:
[..]
HA maar mijn record op speedymailman blijft lekker nog staan![]()
ik speel ze alleen niet offline dus kan um niet posten![]()
en toen had je weer een minderquote:Op zaterdag 22 juli 2006 15:56 schreef JumperJack het volgende:
DJOSZEE ik hoop dat je het niet erg vind, maar ik vind je banen echt geweldig!!!deze instelling heeft echter wel hiertoe geleid
![]()
[afbeelding]
alleen die records van tK niet verbroken, alleen wel bijna op 500cc weebel![]()
Volgens mij zijn jullie de enige die dat vindenquote:
Ik zie het inderdaad, de looping zit in de weg. Het is behoorlijk instabiel allemaal en dat is knap jammer. In mijn aanklooiversie ben ik er ook even mee bezig geweest, maar het loopt niet echt lekker. Bochten zou ik niet doen als ik jou was, als je in het midden van 2 loopstukken landt knal je er uit.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 23:32 schreef wOot_ het volgende:
here you go, djoszee
Geen probleem, lekker hoge rating zoquote:Op zaterdag 22 juli 2006 15:56 schreef JumperJack het volgende:
![]()
ruim half uurtje weebel gespeeld, met jouw replay. sta ik na de tweede keer die scherpe 180 graden bocht toch ff 0.7 seconde op je voor, zie ik dat, wordt ik vreselijk zenuwachtig en knal tegen de eerstvolgende paal die ik tegenkwamquote:Op zaterdag 22 juli 2006 17:00 schreef -tK- het volgende:
[..]
en toen had je weer een minder![]()
oh dat was je al opgevallen![]()
quote:Op zaterdag 22 juli 2006 17:17 schreef e-wok het volgende:
Toen ben ik gestopt, want ik moet echt met een andere baan bezig. (hoi koekje)
weebel is idd niet m'n beste recordquote:Op zaterdag 22 juli 2006 17:59 schreef JumperJack het volgende:
[..]
ruim half uurtje weebel gespeeld, met jouw replay. sta ik na de tweede keer die scherpe 180 graden bocht toch ff 0.7 seconde op je voor, zie ik dat, wordt ik vreselijk zenuwachtig en knal tegen de eerstvolgende paal die ik tegenkwam![]()
![]()
![]()
heb echt HELEMAAL genoeg van 500cc weebel...![]()
ga wel een ander record op een djoszee baan zetten. of toch niet, want weebel is toch echt je slechtste record tK
op de andere banen ben je vreselijk onverslaanbaar
![]()
djoszee, kom nou ff met een nieuw record op een van je banen![]()
![]()
Sure.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 19:03 schreef e-wok het volgende:
koekje, ik maak de intro net zoals in forfoksake en misschien ook nog een outro, ok?
Oh, is mij dat al eerder gevraagd :Squote:Op zaterdag 22 juli 2006 19:03 schreef e-wok het volgende:
loki, wil je nou wel of niet meedoen met de foktrack? zo ja, dan kunnen we 2 banen maken
je bedoeld foksake of niet? speedy is te makkelijkquote:Op zaterdag 22 juli 2006 19:15 schreef wOot_ het volgende:
speedymailman moet er zeker bij daar ware wel al overeens.... ons niveau ligt daar echt hoog
Speedy is misschien niet heel moeilijk, maar d'r zijn bepaalde punten die je wel even door moet hebben. Wat mij betreft staat die er vrijdag ook tussen.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 19:41 schreef e-wok het volgende:
je hoeft maar een stukjeecht niet?
[..]
je bedoeld foksake of niet? speedy is te makkelijk
die wil ik ook wel, maar ja dan zijn er nog 18 anderenquote:Op zaterdag 22 juli 2006 20:45 schreef -tK- het volgende:
oja ik heb maar 1 mapje die ik er graag in zie: pro orthodox caveman
kijk deze reactie had ik al verwacht. dan zal ik het ook ff verklarenquote:Op zaterdag 22 juli 2006 18:40 schreef Oldbie het volgende:
JJ, je bent toch op vakantie??
Waarom zoek je niet een leuke strand of cafe op ofzo? Ik vind het persoonlijk erg raar als je op vakantie bent en alleen maar met TM bezig bent.
Vandaag alleen al heb je gepost om: 9:43; 10:58; 13:14; 14:00; 15:56; 16:59; 17:59
Als ik het zo zie zit je daar in Frankrijk met je laptop op schoot te spelen. Ieder uur even naar Fok! om te roepen welke records je hebt gehaald en dan ga je weer verder spelen.
Waarom ga je nog op vakantie?
* Oldbie is echt verbaasd
Zijn er geen leuke meisjes op die camping van jequote:Op zondag 23 juli 2006 12:16 schreef JumperJack het volgende:
[..]
kijk deze reactie had ik al verwacht. dan zal ik het ook ff verklaren![]()
gisteren was er de hele dag continue zware regenval, had de dag ervoor kou gevat en alles in de buurt wat leuk kon zijn was dicht. wat zou jij dan gaan doen![]()
idd.....en was alles dicht?? op een zaterdag??quote:Op zondag 23 juli 2006 14:16 schreef Fittslickare het volgende:
[..]
Zijn er geen leuke meisjes op die camping van je![]()
ik kan echt geen techbanen, spelen die [z] gasjes dat alleen maar?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 12:09 schreef e-wok het volgende:
ik heb wat leuks voor jj en de rest. Ik heb op het forum van de uk-rounds server om een zip bestand met daarin alle (tot nu toe op de server verschenen) tracks. Alle toffe techbanen die je daar kunt spelen staan er in.
Ik kan iedereen aanraden om 'chase' 'pro-38-64 (oid)' 'pro orthodox caveman' en alle 'roundsperfect' maps eens te spelen. De url voor de zip:
http://tmnserver.flexvps.(...)_Track_Catalogue.zip
(dit werkt vast wel jj. Als je wil kan ik mijn 500cc map en nieuwe techmap wel ff gezipt uploaden)
AAAH Weer verkeerde link gedaan.. in iedergeval bedankt wootquote:Op zondag 23 juli 2006 17:20 schreef wOot_ het volgende:
http://nations.tm-exchange.com/main.aspx?action=trackshow&id=303111#auto
het is deze link wortel, staat precies onder trackinfo, ik zal strak wel ff kijken
Na vandaag ben ik ook al verslaafd aan sk8er boi, Midgard, !n$@n3 ft. Leroy + Weebel en Oldbie.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 21:47 schreef Bouncer_Bone het volgende:
Twee sterren bij 75 Star Days
Drie sterren bij ~180 Star Days
Vier sterren bij 350 Star Days
Vijf sterren bij meer dan 690 Star Days (maar ik weet niet hoeveel)
Mijn voorkeur aan tracks:
Speedy Mailman
Project IGF
For Fok! Sake
Rush forward
A Feeling that Lasts
Enemy Territory
Threshold
Loop'alike
Flyin'start
Frustration
Some crazy shit!
Jumanji
Época
En verder mogen jullie zelf wat bij bedenken.
Ik hoop dat ik nog in de test-teamserver kan komen vandaag.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
@Djoszee: Mijn online record op 'For Fok! Sake' was 53.05.
1. Welke banen doen we dan? Ik stem nog steeds voor Route 67quote:Op zondag 23 juli 2006 22:49 schreef Bouncer_Bone het volgende:
Belangrijk nieuws:
1. Ieder team kiest 5 banen en daarmee komen er 10 op de server te staan.
2. Als iemand van ons een goede serverhost heeft, dan is dat graag welkom. Maar het kan ook zijn dat we op de server van [z] gaan racen. Ligt eraan wanneer ze hun dedicated server klaar hebben.
3. De wedstrijd vindt waarschijnlijk (bijna zeker) op vrijdag 28 juli (avond) plaats en het liefst zoiets rond de 20 vs 20. Anders kunnen we met net iets minder spelers gaan racen wat minder lag zou veroorzaken. (Ik heb vernomen dat er 18 plaatsen zijn bezet en eventueel zouden we iets van 18 vs 18 kúnnen doen)
Hoe gaan we kiezen, en wanneer moeten ze bekend zijn. Woensdagavond lijkt me handig?quote:Op zondag 23 juli 2006 22:49 schreef Bouncer_Bone het volgende:
Belangrijk nieuws:
1. Ieder team kiest 5 banen en daarmee komen er 10 op de server te staan.
Starttruukje bij remembered?quote:Op zondag 23 juli 2006 23:17 schreef Fittslickare het volgende:
We moeten RemembereD van oldbie spelen. Zeker dat hun de wallride niet fullspeed kunnen nemen. En dan is er ook nog het start truukje (wat maar liefst 0.12 ofzo opleverd).
djoszeequote:Op zondag 23 juli 2006 12:51 schreef e-wok het volgende:
dude, zet ze gewoon op tmx (ik moet ze nog steeds ff bekijken trouwens)
bone zou je misschien je personal record kunnen opsturen naar TMXquote:Op zondag 23 juli 2006 22:50 schreef Bouncer_Bone het volgende:
[..]
Na vandaag ben ik ook al verslaafd aan sk8er boi, Midgard, !n$@n3 ft. Leroy + Weebel en Oldbie.![]()
![]()
![]()
![]()
je moet je password ZONDER tekens intypen, als je ff in TMN naar Alle Servers > Account gaat, en daar waar je je naam kan veranderen staan je USER en PASSWORD exact zoals je ze in moet typen op de site.. bijvoorbeeld, als je password *7*6*5 zou zijn, dan moet je het op de site intypen als 765quote:Op zondag 23 juli 2006 23:04 schreef BReMFoX het volgende:
Aanmelden op trackmania site gaat niet goed....gebeurt weinig...
Klopt dat?
Hij doet et nie hoor:Squote:Op maandag 24 juli 2006 12:43 schreef e-wok het volgende:
vond nog een mediatracker tutorial
http://www.xtremetrackmania.co.uk/MT%20for%20noobs.php
Lol ja had ik ff nie bij nagedacht, maja aangezien er 3 mensen op deze account zittequote:Op maandag 24 juli 2006 13:29 schreef Bouncer_Bone het volgende:
[..]
Dan kon je beter de eerste post editen.
ff mn lijstje geupdate. Wie hakt de knoop door wat betreft tracks?quote:Op maandag 24 juli 2006 12:35 schreef e-wok het volgende:
dan moet ik wel oefenen op epoca
mijn lijst
- speedy mailman
- forfoksake
- route 67
- weebel en oldbie
- warp 6
wanneer wordt de knoop doorgehakt? ik denk dat dit de tracks zijn waar we genoeg lol op hebben. Voor degene die weebel en oldbie niet kennen, toffe track
Ik zeg tog: je kan polls makenquote:Op maandag 24 juli 2006 16:15 schreef e-wok het volgende:
[..]
ff mn lijstje geupdate. Wie hakt de knoop door wat betreft tracks?
Wiebolquote:Op maandag 24 juli 2006 16:34 schreef WinIT het volgende:
[..]
Ik zeg tog: je kan polls maken![]()
![]()
Maar goed, miss duurt dat té lang?![]()
![]()
quote:Op maandag 24 juli 2006 16:35 schreef WinIT het volgende:
Wiebol
Heb je die lampjes 'keep playing' al eens geprobeerd? Wanneer je die aanvinkt schakeld de camera pas uit als je de 0-sec trigger raaktquote:Op maandag 24 juli 2006 16:34 schreef wOot_ het volgende:
laat je MT voor een looping gewoon 10 seconde lopen en zet achter deze looping een nieuwe clip. zet die clip op camera en laat hem lopen van 0.00 tot 0.00 seconde![]()
hehe, oh dat werkt dus ookquote:Op maandag 24 juli 2006 18:19 schreef e-wok het volgende:
Heb je die lampjes 'keep playing' al eens geprobeerd? Wanneer je die aanvinkt schakeld de camera pas uit als je de 0-sec trigger raakt(ongeacht de tijd die je voor de camera kiest)
en de beste manier: camera op 10 seconden (of meerquote:Op maandag 24 juli 2006 18:19 schreef e-wok het volgende:
Heb je die lampjes 'keep playing' al eens geprobeerd? Wanneer je die aanvinkt schakeld de camera pas uit als je de 0-sec trigger raakt(ongeacht de tijd die je voor de camera kiest)
Dat is i.v.m e-mailgebrek.quote:Op maandag 24 juli 2006 23:49 schreef Oldbie het volgende:
Kunnen Leroy en Weebel niet zelf een account aanmaken?
Dat scheelt een hoop gedoe
Goed!quote:Op dinsdag 25 juli 2006 10:11 schreef WinIT het volgende:
Uhm ik lees net op et forum van [z] dat er gesproken is over een tijdstip smiddags??
Hun kunnen dan onmogelijk 20 man op de been krijgen. maximaal 7 of 8, dus lijkt me beter om te s avonds te doen. Ik vind half 8 wel een mooie tijd!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jij hebt het geëdit.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 10:44 schreef WinIT het volgende:
Pff bone kijk nouw es goed het staat er toch duidelijk onder
Ok half 8 is afgesproken!! ik zal et daar op et forum melden
leroy
Ja gister nog gezienquote:Op dinsdag 25 juli 2006 12:05 schreef e-wok het volgende:
over de fok track
iedereen merkt dat dit voorlopig even niks wordt, mede door de vakantie. Een ander feit is dat een aantal fokkers samen tracks aan het bouwen is. Het lijkt me een strak plan om al deze coöperation tracks onder het '[fok] community' account te zetten. Ik zal even informeren of hett mogelijk is om bestaande tmx tracks over te zetten (zodat download stats bewaard blijven enzo) ook zal ik wat eisen uitschrijven. Voorwaarde is natuurlijk dat iedereen dit wil. Project igf wil ik dan ook onder dat account zetten. (iemand lethal nog gezien?)
Liever Midgardquote:Op zaterdag 22 juli 2006 21:02 schreef Fittslickare het volgende:
Geen Midgard
Liever een fir3fly of oldbie track
Ik stel voor om naar R602 Klompies in NL te gaan. K ben er nu met Leroy.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 16:05 schreef Fittslickare het volgende:
Ik kan de server niet joine..
Ik ben ook gebanned op klompies omdat ik tegen de admin zei dat elke mongool met 1 try de authortijd al had verbroken.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 16:53 schreef WinIT het volgende:
Hmz je bent er nu alleen![]()
Ik ben aant racen, dus ik zeg: Ok en wie heb deze baan gemaakt?met een
erbij dus
Zeg zo'n kerel: Als je et niet leuk vind kun je wel weggaan hoor!
Ikke: Sorry dude dat ik je op je pik heb getrapt met een GEINTJE!
Gevolg: IP BAN WTF?![]()
![]()
Leroy
waar zeg je?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 17:11 schreef -tK- het volgende:
(aka het gebruik van de rem, dat pijltje wat onder het gas zit)![]()
Ik denk dat hij gwoon bedoelde of ie in de clan magquote:Op dinsdag 25 juli 2006 17:33 schreef WinIT het volgende:
Hey Def, waarschijnlijk niet, want op het moment ziet het er naar uit dat het een max 10 vs 10 race word. ( is nog niet cker! ). en er zijn er al een stuk of 20 die mee willen doen, maar je zult uiteraard op de reserverlijst gezet worden en onthouden worden![]()
Leroy
Doe-het-zelf!quote:Op dinsdag 25 juli 2006 18:43 schreef BReMFoX het volgende:
Precies, gooi alle goeiuh Fok!-Tracks in een poll, laat de Fokkers dan maar stemmen
Mee eens. 't mooiste zou een poll zijn met alle banen dat dan iedereen z'n top3 geeft oid. Dat is wel ergens te fixen lijkt me?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 18:26 schreef wOot_ het volgende:
@ bone, ik stem niet, dit werkt tog niet, je moet een poll maken waarin alle maps komen, nu maak je 1 om 1 polls. dus wanneer je een 1 om 1 poll met 2 leuke banen doet en een 1 om 1 met 2 mindere valt 1 van de leuke zowizo af, poll moet overnieuw met meer banen erin
er moet dus 1 poll komen, niet 1 om 1 polls, zoals ik al zei
en ik stem niet want ik vind dat er een mogelijkheid moet zijn om te stemmen op banen als warp 6, impulse, find your way, enz enz
verder geen banen in een poll zetten met een PF start wat een bug bevat, zoals sk8ter boi, enemy territory
zo weet ik dat veel mensen liever voor een andere baan kiezen dan sparkling mix OF wonderful world
Jij met je waardeloze ideen!quote:Op dinsdag 25 juli 2006 18:46 schreef wOot_ het volgende:
het liefst zon vakjes poll waar je dan 3 mogelijkheden kan geven, maar ik zie dat deze site dat niet ondersteunt, en aangezien ik geen admin ben, en het onmogelijk is om op een forum html codes voor polls aan te make moet het maar met 1 stem
@leroy&weebel, def is gelijk helemaal in de war door jullie, WAT? zegt winit nou eerst van niet en dan van wel en praat hij over zichzelf in hij vorm?![]()
![]()
Je kunt niet 1 keus in een poll doen.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 18:59 schreef wOot_ het volgende:
lees me laatste post dan, dan zie je de oplossing tot dat probleem
Markus too. I asked him about the UK rounds. He said: 'Freaking shit, lol!' Then he was banned by an admin.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 19:03 schreef Fittslickare het volgende:
ik: ''wat een kut track is dit zeg''
R602 gast: ''draakje praat normaal''
ik: ''?''
R602 gast: ''Voor draakje is dat normale taal vrees ik''
ik: ''och gut''
The match was interrupted you have been banned from this server (OID)
Lekker volk daar zeg.
Ik wil FOK! Rounds terug![]()
Dank U, Djoszee.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 19:05 schreef e-wok het volgende:
Laten we die sukkels ook op de fokrounds bannen zo gauw ze langs komen
Ik vind de poll van bone wel een goed idee, er moet toch iemand met een voorstel komen.
http://objection.4camp.net/go.php?n=307959
10 tegen 10? dat wordt rouleren denk ik :s
haha , ja dat bedoelde ikquote:Op dinsdag 25 juli 2006 18:16 schreef WinIT het volgende:
[..]
Ik denk dat hij gwoon bedoelde of ie in de clan mag![]()
![]()
En dat mag natuurlijk Def![]()
Wiebol
Beste reactie post aller tijden die ik gezien heb!quote:Op dinsdag 25 juli 2006 17:09 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Ik ben ook gebanned op klompies omdat ik tegen de admin zei dat elke mongool met 1 try de authortijd al had verbroken.![]()
Ondanks dat ik zei dat ze het WR had.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 19:19 schreef JumperJack het volgende:
nou lekker racen tegen [z] allemaalals hun banen bekend zijn zal ik wel even kijken of ik ze even kan spelen
![]()
WEEBEL dat was een wereldrecord ja. je had het record van [NOR]Stanley verbrokenwaarom had je hem nou niet gesaved
![]()
owja. enne ik heb je een mailtje gestuurd op TMX nouja, nog niet, maar over 5 minuten heb je hem
![]()
quote:Op dinsdag 25 juli 2006 19:21 schreef Bouncer_Bone het volgende:
[..]
Ondanks dat ik zei dat ze het WR had.
Waar is mijn ster, JJ?
Jouw laatste reactie op www.belsol.bequote:Op dinsdag 25 juli 2006 19:23 schreef WinIT het volgende:
lol! ik krijg een mailtje trug van de admin van Klompie:
Daar kun je wel vanuit gaan , maar je opmerking was alles behalve "beschaafd Nederlands".
Derhalve een ban, er rijden hier kinderen van 8 jaar mee, en je kunt onze admins ook opfokken met een bepaalde houding.
Gevolg: IP BAN WTF? Deze opmerking getuigd ook niet echt van het feit dat je er iets van wat geleerd hebt, maar ok,
Morgen mag je weer rijden, onder de regels zoals die bij ONS gelden, kun je je daar niet aanhouden, nou ja het gevolg ken je.
Een sorry had wel op zn plaats geweest!
Mail me ff of je het hiermee eens kunt zijn
Lache man met die luitjes!
-Edit: Welkom bij Fok! DEF!![]()
![]()
Sorry voor de verwarring
Leroy
Verontschuldigingen voor mijn fouten.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 19:27 schreef JumperJack het volgende:
[..]
![]()
![]()
die ster heb je over ongeveer 2/3 dagenga naar www.trackmanianations.com, log in, scroll down, en daar staan het aantal star days dat je hebt
elke dag dat een persoon jouw in zijn stemlijst heeft staan krijg je een star day en na 5 of 6 star days krijg je een maniastar
enne, vind je het goed dat als je je ster hebt ik je uit mijn lijst haal en loki nya er in zet
ach wat eigenlijk heb je helemaal niets te vinden
![]()
![]()
quote:De R602 / Klompies-server is een kindvriendelijke server. Dat houdt in dat zelfs de jongste spelers er plezier kunnen hebben, zonder met allerlei onfatsoenlijke taal te worden geconfronteerd. De wat oudere spelers op de server zijn ook niet gediend van dergelijke straattaal, en voor de meeste vaste gebruikers is dat dan ook dé reden geweest om op deze server te komen racen. Dat de banen ook nog eens verreweg de leukste zijn, is daarbij mooi meegenomen
Ik kan niet meer quoten van jouw laatste bericht op dat forum.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 19:33 schreef WinIT het volgende:
Uhm Bone leg mij es ff uit waar je et over hebt?
Ik heb zo gereageerd op dat mailtje hoor:
Maar natuurlijk ben ik het hier mee eens meneer de admin.
Ik zal me voortaan voorbeeldig gedragen![]()
![]()
bone.... je snapt best wat ik bedoel -_-" althans dat hoop ik dan voor je....quote:Op dinsdag 25 juli 2006 19:00 schreef Bouncer_Bone het volgende:
[..]
Je kunt niet 1 keus in een poll doen.
Ik heb je gezien in die server. Ook al op de blacklist/gebanned?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 19:38 schreef AgentSteel het volgende:
"kindvriendelijke server" ...
lgeef dan toch toe ze eigenlijk ouwe wijven zijn van een theekransje
Waarom zijn die woorden dikgedrukt?quote:
Oke Woot , maar onze namen staan er tog onder?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 18:46 schreef wOot_ het volgende:
het liefst zon vakjes poll waar je dan 3 mogelijkheden kan geven, maar ik zie dat deze site dat niet ondersteunt, en aangezien ik geen admin ben, en het onmogelijk is om op een forum html codes voor polls aan te make moet het maar met 1 stem
@leroy&weebel, def is gelijk helemaal in de war door jullie, WAT? zegt winit nou eerst van niet en dan van wel en praat hij over zichzelf in hij vorm?![]()
![]()
waar moet ik nou gaan rijdenquote:Op dinsdag 25 juli 2006 19:50 schreef Suikermais het volgende:
OMG......iemand die ik ken zit op r602..ik zeg ..ik kom eraan. Hij begroet mij met :...hé..ouwe rukker
Pats..ip-ban !!!!
Sorry dat was wel een redelijke blunder jaquote:
1 |
Dit doe ik met veel plezier Djoszeequote:Op dinsdag 25 juli 2006 19:54 schreef e-wok het volgende:
beetje moeilijk te lezen agent steel
ohja, het tracks forum is nog leeg
http://www.belsol.be/phpBB2/viewforum.php?f=5
misschien kan iemand even een mediatracker tutorial plaatsen, of vragen of wanneer de toffe tracks komen (komen we dan weer)
Bedanktquote:Op dinsdag 25 juli 2006 19:23 schreef WinIT het volgende:
-Edit: Welkom bij Fok! DEF!![]()
![]()
Sorry voor de verwarring
Leroy
Zo'n beetje wel jaquote:Op dinsdag 25 juli 2006 19:51 schreef e-wok het volgende:
"Ik hoef ook niet ge-unbanned te worden trouwens, de banen bij jullie zijn toch niet het type waar ik van houd.
Je bedoeld dat het klotebanen zijn?
Maar hij crashed steeds.....lijkt op mijn rijdenquote:Op dinsdag 25 juli 2006 21:03 schreef BReMFoX het volgende:
De Fok! Rounds Server zag ik al weer in de lijst staan....
[Edit] Zie hierboven![]()
quote:Op dinsdag 25 juli 2006 21:10 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Maar hij crashed steeds.....lijkt op mijn rijden
ff zoeken wat er fout gaat.....mijn andere server draait wel weer
[edit 21:18]lijkt weer te werken[/edit]
Daar ben ik blij van .. Kan ik weer meedoen waarschijnlijkquote:Op dinsdag 25 juli 2006 21:27 schreef Bouncer_Bone het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ander belangrijk nieuws: gesproken met de leider van [z] en die zegt dat ze te weinig tijd hebben om aan onze banen te wennen![]()
![]()
De tijd en datum zal waarschijnlijk verzet worden, maar het is nog niet zeker.
Dus voor degenen die op die vrijdagavond afwezig zijn, jullie hebben nog een kansje!![]()
Dat wel, maar nu missen er ten eerste al een boel banen die men mischien liever rijdt dan deze selectie. Ik heb ff gegoogled maar ik kon zo snel niet een site vinden waar je een poll kan maken. Naja wel een paar maar die waren kut.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 19:05 schreef e-wok het volgende:
Ik vind de poll van bone wel een goed idee, er moet toch iemand met een voorstel komen.
hmm beetje zwak van hun, ik kan geen enkele baan op de UK rounds server en als we nou een dag van te voren 5 tracks bekend maken is dat toch goed genoeg ( zeg dat even tegen die leider bone als je wilt)quote:Op dinsdag 25 juli 2006 21:27 schreef Bouncer_Bone het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ander belangrijk nieuws: gesproken met de leider van [z] en die zegt dat ze te weinig tijd hebben om aan onze banen te wennen![]()
![]()
De tijd en datum zal waarschijnlijk verzet worden, maar het is nog niet zeker.
Dus voor degenen die op die vrijdagavond afwezig zijn, jullie hebben nog een kansje!![]()
I agreequote:Op dinsdag 25 juli 2006 23:19 schreef wOot_ het volgende:
[..]
hmm beetje zwak van hun, ik kan geen enkele baan op de UK rounds server en als we nou een dag van te voren 5 tracks bekend maken is dat toch goed genoeg ( zeg dat even tegen die leider bone als je wilt)
Ik houd wel contact met hun via MSN.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 23:19 schreef wOot_ het volgende:
[..]
hmm beetje zwak van hun, ik kan geen enkele baan op de UK rounds server en als we nou een dag van te voren 5 tracks bekend maken is dat toch goed genoeg ( zeg dat even tegen die leider bone als je wilt)
Ja ik vind idd dat het nergens op slaat om het een week te verzetten, alleen omdat hun de banen niet kunnen leren binnen 1 dagquote:Op woensdag 26 juli 2006 12:36 schreef Bouncer_Bone het volgende:
Waarom heb je Remembered vervangen door Route 67?
Leroy, draakje en ik kunnen dat starttrucje doen die veel winst oplevert.![]()
Edit: nu heb ik ook gevoted
[..]
Ik houd wel contact met hun via MSN.![]()
![]()
![]()
![]()
ook al doe ik niet mee, denk ik wel dat Remembered een betere keus voor de war is, omdat de bocht na de twee loops in route 67 voor de fokkers moeilijker onder de knie te krijgen is en ook omdat de wallride van remembered goed constant te rijden is (vaak lukt hij goedquote:Op woensdag 26 juli 2006 12:36 schreef Bouncer_Bone het volgende:
Waarom heb je Remembered vervangen door Route 67?
Leroy, draakje en ik kunnen dat starttrucje doen die veel winst oplevert.![]()
ROUTE 67 het gaat om de bocht NA de twee loopings, dus niet de eerste!!! die bocht erna scheelt enorm veel tijd als je hem fullspeed doetquote:Op woensdag 26 juli 2006 21:20 schreef e-wok het volgende:
mijn baan spectechular heeft inmiddels een zeer hoge rating. (25000) Mensen die nog geen tijd hebben neergezet, het loont de moeite
verder is er nog de door mij zeer geliefde baan chase. Deze baan is bekend van de ukrounds server. Het lijkt me een tofplan om hier een competitie op te houden, dus kom maar op met die tijden.... -tK- ken je deze baan? zeker de moeite waard.
ik zag hetquote:Op donderdag 27 juli 2006 01:19 schreef Def1987 het volgende:
weet niet wat het record van speedymailman op de fok rounds server is maar ik heb dernet in solo een tijd van 40.65 gereden. zag bij tmx dat dat snelste tijd was op die site dus heb gauw replay gesaved en geupload![]()
quote:Op donderdag 27 juli 2006 01:19 schreef Def1987 het volgende:
weet niet wat het record van speedymailman op de fok rounds server is maar ik heb dernet in solo een tijd van 40.65 gereden. zag bij tmx dat dat snelste tijd was op die site dus heb gauw replay gesaved en geupload![]()
Je kunt je naam op tmx trouwens veranderen, voor het geval je er fok bij wilt.quote:Op donderdag 27 juli 2006 01:19 schreef Def1987 het volgende:
...quote:Op donderdag 27 juli 2006 12:18 schreef e-wok het volgende:
ik maak em ff vol, wil ook een topic starten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |