Jij met je waardeloze ideen!quote:Op dinsdag 25 juli 2006 18:46 schreef wOot_ het volgende:
het liefst zon vakjes poll waar je dan 3 mogelijkheden kan geven, maar ik zie dat deze site dat niet ondersteunt, en aangezien ik geen admin ben, en het onmogelijk is om op een forum html codes voor polls aan te make moet het maar met 1 stem
@leroy&weebel, def is gelijk helemaal in de war door jullie, WAT? zegt winit nou eerst van niet en dan van wel en praat hij over zichzelf in hij vorm?![]()
![]()

Je kunt niet 1 keus in een poll doen.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 18:59 schreef wOot_ het volgende:
lees me laatste post dan, dan zie je de oplossing tot dat probleem

Markus too. I asked him about the UK rounds. He said: 'Freaking shit, lol!' Then he was banned by an admin.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 19:03 schreef Fittslickare het volgende:
ik: ''wat een kut track is dit zeg''
R602 gast: ''draakje praat normaal''
ik: ''?''
R602 gast: ''Voor draakje is dat normale taal vrees ik''
ik: ''och gut''
The match was interrupted you have been banned from this server (OID)
Lekker volk daar zeg.
Ik wil FOK! Rounds terug![]()

Dank U, Djoszee.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 19:05 schreef e-wok het volgende:
Laten we die sukkels ook op de fokrounds bannen zo gauw ze langs komen
Ik vind de poll van bone wel een goed idee, er moet toch iemand met een voorstel komen.
http://objection.4camp.net/go.php?n=307959
10 tegen 10? dat wordt rouleren denk ik :s

haha , ja dat bedoelde ikquote:Op dinsdag 25 juli 2006 18:16 schreef WinIT het volgende:
[..]
Ik denk dat hij gwoon bedoelde of ie in de clan mag![]()
![]()
En dat mag natuurlijk Def![]()
Wiebol

Beste reactie post aller tijden die ik gezien heb!quote:Op dinsdag 25 juli 2006 17:09 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Ik ben ook gebanned op klompies omdat ik tegen de admin zei dat elke mongool met 1 try de authortijd al had verbroken.![]()

Ondanks dat ik zei dat ze het WR had.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 19:19 schreef JumperJack het volgende:
nou lekker racen tegen [z] allemaalals hun banen bekend zijn zal ik wel even kijken of ik ze even kan spelen
![]()
WEEBEL dat was een wereldrecord ja. je had het record van [NOR]Stanley verbrokenwaarom had je hem nou niet gesaved
![]()
owja. enne ik heb je een mailtje gestuurd op TMX nouja, nog niet, maar over 5 minuten heb je hem
![]()

quote:Op dinsdag 25 juli 2006 19:21 schreef Bouncer_Bone het volgende:
[..]
Ondanks dat ik zei dat ze het WR had.
Waar is mijn ster, JJ?

Jouw laatste reactie op www.belsol.bequote:Op dinsdag 25 juli 2006 19:23 schreef WinIT het volgende:
lol! ik krijg een mailtje trug van de admin van Klompie:
Daar kun je wel vanuit gaan , maar je opmerking was alles behalve "beschaafd Nederlands".
Derhalve een ban, er rijden hier kinderen van 8 jaar mee, en je kunt onze admins ook opfokken met een bepaalde houding.
Gevolg: IP BAN WTF? Deze opmerking getuigd ook niet echt van het feit dat je er iets van wat geleerd hebt, maar ok,
Morgen mag je weer rijden, onder de regels zoals die bij ONS gelden, kun je je daar niet aanhouden, nou ja het gevolg ken je.
Een sorry had wel op zn plaats geweest!
Mail me ff of je het hiermee eens kunt zijn
Lache man met die luitjes!
-Edit: Welkom bij Fok! DEF!![]()
![]()
Sorry voor de verwarring
Leroy

Verontschuldigingen voor mijn fouten.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 19:27 schreef JumperJack het volgende:
[..]
![]()
![]()
die ster heb je over ongeveer 2/3 dagenga naar www.trackmanianations.com, log in, scroll down, en daar staan het aantal star days dat je hebt
elke dag dat een persoon jouw in zijn stemlijst heeft staan krijg je een star day en na 5 of 6 star days krijg je een maniastar
enne, vind je het goed dat als je je ster hebt ik je uit mijn lijst haal en loki nya er in zet
ach wat eigenlijk heb je helemaal niets te vinden
![]()
![]()

quote:De R602 / Klompies-server is een kindvriendelijke server. Dat houdt in dat zelfs de jongste spelers er plezier kunnen hebben, zonder met allerlei onfatsoenlijke taal te worden geconfronteerd. De wat oudere spelers op de server zijn ook niet gediend van dergelijke straattaal, en voor de meeste vaste gebruikers is dat dan ook dé reden geweest om op deze server te komen racen. Dat de banen ook nog eens verreweg de leukste zijn, is daarbij mooi meegenomen

Ik kan niet meer quoten van jouw laatste bericht op dat forum.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 19:33 schreef WinIT het volgende:
Uhm Bone leg mij es ff uit waar je et over hebt?
Ik heb zo gereageerd op dat mailtje hoor:
Maar natuurlijk ben ik het hier mee eens meneer de admin.
Ik zal me voortaan voorbeeldig gedragen![]()
![]()

bone.... je snapt best wat ik bedoel -_-" althans dat hoop ik dan voor je....quote:Op dinsdag 25 juli 2006 19:00 schreef Bouncer_Bone het volgende:
[..]
Je kunt niet 1 keus in een poll doen.

Ik heb je gezien in die server. Ook al op de blacklist/gebanned?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 19:38 schreef AgentSteel het volgende:
"kindvriendelijke server" ...
lgeef dan toch toe ze eigenlijk ouwe wijven zijn van een theekransje

Waarom zijn die woorden dikgedrukt?quote:

Oke Woot , maar onze namen staan er tog onder?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 18:46 schreef wOot_ het volgende:
het liefst zon vakjes poll waar je dan 3 mogelijkheden kan geven, maar ik zie dat deze site dat niet ondersteunt, en aangezien ik geen admin ben, en het onmogelijk is om op een forum html codes voor polls aan te make moet het maar met 1 stem
@leroy&weebel, def is gelijk helemaal in de war door jullie, WAT? zegt winit nou eerst van niet en dan van wel en praat hij over zichzelf in hij vorm?![]()
![]()

waar moet ik nou gaan rijdenquote:Op dinsdag 25 juli 2006 19:50 schreef Suikermais het volgende:
OMG......iemand die ik ken zit op r602..ik zeg ..ik kom eraan. Hij begroet mij met :...hé..ouwe rukker
Pats..ip-ban !!!!

Sorry dat was wel een redelijke blunder jaquote:

| 1 | 

Dit doe ik met veel plezier Djoszeequote:Op dinsdag 25 juli 2006 19:54 schreef e-wok het volgende:
beetje moeilijk te lezen agent steel
ohja, het tracks forum is nog leeg
http://www.belsol.be/phpBB2/viewforum.php?f=5
misschien kan iemand even een mediatracker tutorial plaatsen, of vragen of wanneer de toffe tracks komen (komen we dan weer)

Bedanktquote:Op dinsdag 25 juli 2006 19:23 schreef WinIT het volgende:
-Edit: Welkom bij Fok! DEF!![]()
![]()
Sorry voor de verwarring
Leroy

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |