Zo'n beetje wel jaquote:Op dinsdag 25 juli 2006 19:51 schreef e-wok het volgende:
"Ik hoef ook niet ge-unbanned te worden trouwens, de banen bij jullie zijn toch niet het type waar ik van houd.
Je bedoeld dat het klotebanen zijn?
Maar hij crashed steeds.....lijkt op mijn rijdenquote:Op dinsdag 25 juli 2006 21:03 schreef BReMFoX het volgende:
De Fok! Rounds Server zag ik al weer in de lijst staan....
[Edit] Zie hierboven![]()
quote:Op dinsdag 25 juli 2006 21:10 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Maar hij crashed steeds.....lijkt op mijn rijden
ff zoeken wat er fout gaat.....mijn andere server draait wel weer
[edit 21:18]lijkt weer te werken[/edit]
Daar ben ik blij van .. Kan ik weer meedoen waarschijnlijkquote:Op dinsdag 25 juli 2006 21:27 schreef Bouncer_Bone het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ander belangrijk nieuws: gesproken met de leider van [z] en die zegt dat ze te weinig tijd hebben om aan onze banen te wennen![]()
![]()
De tijd en datum zal waarschijnlijk verzet worden, maar het is nog niet zeker.
Dus voor degenen die op die vrijdagavond afwezig zijn, jullie hebben nog een kansje!![]()
Dat wel, maar nu missen er ten eerste al een boel banen die men mischien liever rijdt dan deze selectie. Ik heb ff gegoogled maar ik kon zo snel niet een site vinden waar je een poll kan maken. Naja wel een paar maar die waren kut.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 19:05 schreef e-wok het volgende:
Ik vind de poll van bone wel een goed idee, er moet toch iemand met een voorstel komen.
hmm beetje zwak van hun, ik kan geen enkele baan op de UK rounds server en als we nou een dag van te voren 5 tracks bekend maken is dat toch goed genoeg ( zeg dat even tegen die leider bone als je wilt)quote:Op dinsdag 25 juli 2006 21:27 schreef Bouncer_Bone het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ander belangrijk nieuws: gesproken met de leider van [z] en die zegt dat ze te weinig tijd hebben om aan onze banen te wennen![]()
![]()
De tijd en datum zal waarschijnlijk verzet worden, maar het is nog niet zeker.
Dus voor degenen die op die vrijdagavond afwezig zijn, jullie hebben nog een kansje!![]()
I agreequote:Op dinsdag 25 juli 2006 23:19 schreef wOot_ het volgende:
[..]
hmm beetje zwak van hun, ik kan geen enkele baan op de UK rounds server en als we nou een dag van te voren 5 tracks bekend maken is dat toch goed genoeg ( zeg dat even tegen die leider bone als je wilt)
Ik houd wel contact met hun via MSN.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 23:19 schreef wOot_ het volgende:
[..]
hmm beetje zwak van hun, ik kan geen enkele baan op de UK rounds server en als we nou een dag van te voren 5 tracks bekend maken is dat toch goed genoeg ( zeg dat even tegen die leider bone als je wilt)
Ja ik vind idd dat het nergens op slaat om het een week te verzetten, alleen omdat hun de banen niet kunnen leren binnen 1 dagquote:Op woensdag 26 juli 2006 12:36 schreef Bouncer_Bone het volgende:
Waarom heb je Remembered vervangen door Route 67?
Leroy, draakje en ik kunnen dat starttrucje doen die veel winst oplevert.![]()
Edit: nu heb ik ook gevoted
[..]
Ik houd wel contact met hun via MSN.![]()
![]()
![]()
![]()
ook al doe ik niet mee, denk ik wel dat Remembered een betere keus voor de war is, omdat de bocht na de twee loops in route 67 voor de fokkers moeilijker onder de knie te krijgen is en ook omdat de wallride van remembered goed constant te rijden is (vaak lukt hij goedquote:Op woensdag 26 juli 2006 12:36 schreef Bouncer_Bone het volgende:
Waarom heb je Remembered vervangen door Route 67?
Leroy, draakje en ik kunnen dat starttrucje doen die veel winst oplevert.![]()
ROUTE 67 het gaat om de bocht NA de twee loopings, dus niet de eerste!!! die bocht erna scheelt enorm veel tijd als je hem fullspeed doetquote:Op woensdag 26 juli 2006 21:20 schreef e-wok het volgende:
mijn baan spectechular heeft inmiddels een zeer hoge rating. (25000) Mensen die nog geen tijd hebben neergezet, het loont de moeite
verder is er nog de door mij zeer geliefde baan chase. Deze baan is bekend van de ukrounds server. Het lijkt me een tofplan om hier een competitie op te houden, dus kom maar op met die tijden.... -tK- ken je deze baan? zeker de moeite waard.
ik zag hetquote:Op donderdag 27 juli 2006 01:19 schreef Def1987 het volgende:
weet niet wat het record van speedymailman op de fok rounds server is maar ik heb dernet in solo een tijd van 40.65 gereden. zag bij tmx dat dat snelste tijd was op die site dus heb gauw replay gesaved en geupload![]()
quote:Op donderdag 27 juli 2006 01:19 schreef Def1987 het volgende:
weet niet wat het record van speedymailman op de fok rounds server is maar ik heb dernet in solo een tijd van 40.65 gereden. zag bij tmx dat dat snelste tijd was op die site dus heb gauw replay gesaved en geupload![]()
Je kunt je naam op tmx trouwens veranderen, voor het geval je er fok bij wilt.quote:Op donderdag 27 juli 2006 01:19 schreef Def1987 het volgende:
...quote:Op donderdag 27 juli 2006 12:18 schreef e-wok het volgende:
ik maak em ff vol, wil ook een topic starten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |