Luxemburg.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 18:52 schreef fs180 het volgende:
hoer! bij mij is dat al 300km rijden ofzo
ben je nog langs luxenburg geweest.. goedkoop tanken
net 15km over dat circuitje gereden
Wehehe, ja, kben nu wel beurs. (quote:Op zaterdag 15 juli 2006 21:03 schreef Ayaxola het volgende:
Shit, 166 km achter elkaar rijden voor de lol![]()
![]()
Echt waar?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 18:46 schreef Diemietuhriej het volgende:
Ben in Duitsland weesten toeren, kun je tenminste legaal hard rijden.![]()
Gefeliciteerdquote:
Ja ook proficiat enzo trouwens!quote:
Wat zijn daar de snelheids regeltjes ?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 18:46 schreef Diemietuhriej het volgende:
Ik heb net 166 KM gemaakt. Zonder te stoppen.. Ja, voor stoplichten enzo wel dan, maar niet voor pauze's enzo.![]()
Ben in Duitsland weesten toeren, kun je tenminste legaal hard rijden.![]()
Voor zover ik het denk te weten :quote:Op woensdag 19 juli 2006 00:59 schreef Webgangster het volgende:
[..]
Wat zijn daar de snelheids regeltjes ?
Ben wel benieuwd![]()
maaaaar als ze je aanihouden kunnnen ze je wel een boete geven voor teveel kwquote:Op woensdag 19 juli 2006 11:26 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Voor zover ik het denk te weten :
Je mag daar gewoon op 60 km wegen, 80 weet ik niet, en dan daar gewoon 60 rijden, met het overige verkeer mee, en tsja, als er staat dat je maar 40 mag ofzo dan mag je ook zo hard.. En ze zijn daar onbegrenst, dus kunnen ze zoiezo harder.![]()
Dan denk ik niet dat ze rollerbanken hebben als ze standaard onbegrenst zijn, dus zullen ze ook niet het aantal KW's kunnen meten.quote:Op woensdag 19 juli 2006 16:08 schreef fs180 het volgende:
wettelijk gezien dus hein prakijk zal het allemaal wat anders verlopen
Jawel, maar wat zou het dan uitmaken? Ik bedoel, hoeveel KW mag je daar rijden dan officieel? En dat valt toch ook totaal niet te controleren? Een schakel heeft veel meer kw's dan een puchje, ook al rijden ze beide 80..quote:Op woensdag 19 juli 2006 23:02 schreef fs180 het volgende:
en ze voeren daar niet op denk je?
Comfortabel: Scooterquote:Op donderdag 20 juli 2006 00:02 schreef Ferrox het volgende:
Hey mensen,
Ik ben nieuw hier, en nog maar 15![]()
Ik heb mee gedaan aan een cursus van 3VO, theorie en praktijk voor bromfietsen. Hier bij heb ik een certificaat gekregen die ik op 1 oktober kan omwisselen voor een echt bromfiets rijbewijshttp://rijbewijs.cbr.nl/index.asp?pageid=3376
De praktijk heb ik wel al gehaald, maar voor de theorie moet je 16 zijn.![]()
Dus ik moet nog heel even geduld hebben.
Maar de jacht op een brommer/scooter heb ik wel al geopend![]()
Marktplaats/speurders/plaatselijke dealers speur ik af naar een mooie 2e hands scooter/brommer.
Mn keus is gevallen op Derbi Senda of Motorhispania Furia, misschien ook nog een hele oude vespa als opknapper. Maar ik wil graag een schakelbrommer als "echt" vervoersmiddel van huis naar school, en weer ook weer terug natuurlijk![]()
Wat raden jullie ervaren brommerts aan? Een schakelbrommer of niet? Wat is comfortabeler?
En wat is het snelst uiteraard?![]()
Zorgen dat je van tevoren de schouwingspapieren erbij krijgt, of er al een kenteken opzit, dan weet je 100% zeker dat hij eerlijk is en je geen gedoe krijgt met op kenteken zetten enzo..quote:Op donderdag 20 juli 2006 00:22 schreef Ferrox het volgende:
Bij mij op school heeft iedereen de standaard aerox en speedfight. Schakelbrommers zijn al wat zeldzaam, maar zo'n oldtimer is helemaal uniek![]()
Ik krijg vanwege die cursus, bij univé in het eerste jaar 5% korting en in het 2e 10%
Is Univé een beetje goedkoop?
Waar moet ik op letten wanneer ik een 2e hands brommer koop?
ik weet sowieso dat je een framenr nodig bent voor je kenteken. Maar zijn er nog andere dingen waar ik op moet letten?
0.5quote:Op donderdag 20 juli 2006 00:28 schreef Ferrox het volgende:
ok dankje wel
Dan weet ik tenminste waar ik naar moet kijken met een 2e hands brommer.
EDIT: hoeveel kW mag een bromfiets eigenlijk hebben?
Ja, ik weet niet waar je woont, maar mocht er veel politie rijden zou dat wel handig zijn ja..quote:Op donderdag 20 juli 2006 00:35 schreef Ferrox het volgende:
een vriend van me haalde met zn Aprillia sr 50 2.0![]()
de agent heeft hem toen gematst zodat hij zich niet voor de rechter hoefde te verantwoorden.
Maar goed, dat wordt dus een begrenzer aanschaffen, mét afstandsbediening/knopje![]()
omgwtfbbq?!quote:Op donderdag 20 juli 2006 00:42 schreef Ferrox het volgende:
In het dorp waar ik woon is nooit politie, maar in het ( grote) dorp waar ik naar school ga staan ze bijna elke ochtend scholieren te pesten....
Omdat ze gewild zijn.quote:Op donderdag 20 juli 2006 00:46 schreef Ferrox het volgende:
heel flauw is dat ja, ze staan minimaal 3 doordeweekse dagen te controleren.
Maar goed, ik wil best even op de rollerbank als mn begrenzer aanstaat hoor ^^
Waarom zijn Derbi's eigenlijk duurder dan andere merken? dit valt me nogal op op marktplaats ed
dat verhaal gaan we niet nog is houden hequote:Op donderdag 20 juli 2006 00:32 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
maar daar zit je meestal met een STD schakel al overheen., dacht ik.
Kweet 't niet, heel dik de teller uit.quote:
Nee, idd, een RS125 haalt zo al de, wat zal het zijn, 140 ofzo?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 16:26 schreef Alvilon het volgende:
Frankrijk klinkt inderdaad relaxter!
Maar moeten daar de brommers ook begrensd worden? Aangezien 90 met een 125cctje niet indrukwekkend klinkt
Als je het een beetje goed doet (eventueel andere uitlaat enzo) moet je de 180 wel halen hoor...quote:Op zaterdag 22 juli 2006 16:30 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Nee, idd, een RS125 haalt zo al de, wat zal het zijn, 140 ofzo?
Mijn 50cc'tje rijdt onbegrensd ook 80, en jij hebt ruim 2x zoveel cc's..
of 160cc blok eronder enzo.. maar verwacht dan wel iets meer slijtagequote:Op zaterdag 22 juli 2006 21:20 schreef Halvor het volgende:
[..]
Als je het een beetje goed doet (eventueel andere uitlaat enzo) moet je de 180 wel halen hoor...
Ze worden niet begrensd maar je mag op de openbaare weg 90, en op autowegen ben je een motor rijbewijs nodig volgens mij, verder gaan de meeste 125 cc's 150 dacht ik maar dat weet ik niet zeker (ik vind 100 al genoegquote:Op zaterdag 22 juli 2006 16:26 schreef Alvilon het volgende:
Frankrijk klinkt inderdaad relaxter!
Maar moeten daar de brommers ook begrensd worden? Aangezien 90 met een 125cctje niet indrukwekkend klinkt
dat zei ikquote:Op zaterdag 22 juli 2006 22:51 schreef Alvilon het volgende:
160 polini cilinder dan
Maar die naaien wel eens altijd vast.
owja.. schiet is op. kunnen we rijdenquote:Op zaterdag 22 juli 2006 23:07 schreef no1uknow het volgende:
volgende week zondag ben ik weer thuis btw, kenne we meeten
quote:Op woensdag 26 juli 2006 13:50 schreef Diemietuhriej het volgende:
http://koopjes.marktplaats.nl/motoren_en_brommers/43258025.html
Klinkt mooi opzich, alleen dat voorkapje kan écht niet!![]()
Mjah, ik rij er nu gewoon zo mee rond, mocht ik ooit politie tegen komen die mij aanhoudt dan verander ik het erna wel..quote:Op woensdag 26 juli 2006 22:12 schreef fs180 het volgende:
vermoed dat je dr wel gezeik mee krijgt :x
owja.. was gister ff naar utrecht gereden, vandaag weer terug
Bestaan er mooie Honda SFX' en?quote:Op donderdag 27 juli 2006 00:51 schreef amvrosios het volgende:
jeej , trots honda sfx bezitter :-) het rijd goed , en tja de mijne is volgens mij de enige die er WEL mooi uitziet :|
Als er iets mis is met je krukas zal het waarschijnlijk wel ff duren voordat ie rijdt.quote:Op donderdag 27 juli 2006 02:05 schreef nogal het volgende:
Ik zie mensen praten over ff een begrenzer erop zetten.. geloof me ze komen daar echt wel achter hoorAls je namelijk een begrenzer erop zet dan ga je bij de 1e run op de rollerbank rond de 0.8 kw (voorbeeld he) daarna 0.6 en daarna 0.7. En dan gaan ze zoeken, en verder ook als ze jouw zien rijden en ze nemen je mee dan hebben ze het allang gemerkt dat je te hard gaat.
Heb zelf ook een scooter (Neo's) alleen dit ligt nu uit elkaar, is iets mis met me krukas ofzoNiet echt verstand van, moet gewoon rijden!
Wat een teringlang verhaal derbijquote:Op woensdag 26 juli 2006 13:50 schreef Diemietuhriej het volgende:
http://koopjes.marktplaats.nl/motoren_en_brommers/43258025.html
Klinkt mooi opzich, alleen dat voorkapje kan écht niet!![]()
Die gast gooit graag geld over de balkquote:Ik heb niet op de brommer bezuinigd en er zit dus geen goedkoop streetfighter koplampje op van 25,- euro. Ik heb een maand terug apart een Derbi Senda Sm Drd 2005 Limited koplamp uit Spanje laten overkomen van deze bike. Dit omdat ik dit de mooiste koplamp vind en er rijden maar 70 van deze Senda's in NL dus de koplampen zijn zeldzaam en niemand koopt ze los want er hangt een prijskaartje van 190,- aan vast (aantoonbaar met bonnetjes)
Ik ken een Bibi en die is gehandicapt.quote:
Ik ken ook een Marit die knap isquote:Op vrijdag 28 juli 2006 18:21 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Ik ken een Bibi en die is gehandicapt.
En ik ken ook een Marit, die is wel knap.
dichtbij zei je?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 18:24 schreef no1uknow het volgende:
ben weer weg.
bier zuipen.
vanavond weer even helemaal los, het wordt alleen niet zyo heel gezellig want bibi en marit zijn weg![]()
t wordt nooit zo gezellig zoals met hun![]()
quote:Op zaterdag 29 juli 2006 12:49 schreef Diemietuhriej het volgende:
Ik heb nog wel geile pics voor je..
Kijk wat ik zojuist besteld heb..Nu nog even op de orderbevestiging wachten.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
*fapfapfap
Jawel.quote:
quote:Op zaterdag 29 juli 2006 19:39 schreef Geqxon het volgende:
Mijn tomos pijpjes zonder s-bocht zijn toffer.
Het regent hier.quote:Op zondag 30 juli 2006 18:27 schreef no1uknow het volgende:
Ah wat is dat heerlijk, lekker brommer rijden als je het 3 weken niet heb kunnen doen!
quote:Op zondag 30 juli 2006 19:22 schreef no1uknow het volgende:
kl*tescheisse.
M'n brommer wil niet starten.
Volgens mij vonkt ie niet.
Hij heeft net in de regen gestaan, dus ik laat hem ff drogen.
kenkerzooi.
Geen idee.quote:Op zondag 30 juli 2006 19:32 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
![]()
Hoe wil je dat in de winter doen? Niet rijden als het regent ofzo?
Doe ik ook niet. Ik doe het precies zoals ik het altijd doe.quote:Op zondag 30 juli 2006 21:17 schreef UnleashMitch het volgende:
Niet teveel gas geven in 1 keer, dan wil ie nog wel eens meteen afslaan. Dat deed m'n scooter tenminste altijd als ik m na een langere tijd of lagere temperaturen weer probeerde te starten.
misshcine dat je choke omlaag staat?quote:Op zondag 30 juli 2006 21:09 schreef no1uknow het volgende:
Godsamme.
Hij wil nog niet starten.
Je moet hem starten door een hendel in de houden waardoor het achterwiel blokkeert en en dan als je hem hoort 'gaan' dan gas geven.
Ik heb het honderden malen geprobeerd.
maar als ik gas geef, als ik hem hoor gaan, dan gaat ie gewoon weer uit.
iemand enig idee? Ik zit gvd in Nootdorp, ik moet nog naar huis.
Ik denk zomaar je luchtfilter. (standaard zit het meestal in zo`n box)quote:Op zondag 30 juli 2006 21:19 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Doe ik ook niet. Ik doe het precies zoals ik het altijd doe.
Nee choke staat niet omlaag, wel 2 keer met choke omlaag geprobeerd, maar die gaat gewoomn weer omhoog hoor.quote:Op zondag 30 juli 2006 21:22 schreef fs180 het volgende:
[..]
misshcine dat je choke omlaag staat?
maar wat als je nou is blijft rennen en geen gas geeft.. of juist heel klein beetje of juyist volgas..
is het een bluuuuub geluid voordat ie uitvalt?
ik heb mn bling bling vork er onder, moet alleen mn zadel Nog verder ophogen, rij nog steeds niet lekker, en moet ff nieuwe lagers voor mn balhoofd hebben.. stuurt niet zo strak.. heb wel mn koplamp erop gezet![]()
Duurt dat lang?quote:Op zondag 30 juli 2006 21:29 schreef snollic het volgende:
[..]
Ik denk zomaar je luchtfilter. (standaard zit het meestal in zo`n box)
Die ff openmaken en filterschuim drogen.
Me pa heeft me opgehaald met de auto.quote:Op zondag 30 juli 2006 23:45 schreef fs180 het volgende:
ik wou het al voorstellen maar dacht je dat nog in err.. nootdorp? zat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 31 juli 2006 12:30 schreef Alvilon het volgende:
Je hebt de verkeerde Mail
NeehoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat een klote voorvorkquote:Op maandag 31 juli 2006 14:41 schreef fs180 het volgende:
picz0r van mn vork en lamp:
(doei layout![]()
)
[afbeelding]
Zo mag ik het graag zienquote:Op maandag 31 juli 2006 16:35 schreef Nindax het volgende:
Mijn brommert
Vage foto's![]()
http://img356.imageshack.us/img356/9031/0407061204pr6.jpg
http://img45.imageshack.us/img45/941/2407061615xs3.jpg
http://img386.imageshack.us/img386/9894/2507061509ih7.jpg
Een wat oudere foto:
http://img212.imageshack.us/img212/9464/pict00089zm.jpg
Heb em nu een jaartje kocht em op 23000 KM en staat nu op 28000 KM
Ding is uit 1994
Ziet er wel netjes uit.quote:Op maandag 31 juli 2006 16:35 schreef Nindax het volgende:
Mijn brommert
Vage foto's![]()
Een wat oudere foto:
Ding is uit 1994
Tsja, vind ik ook wel, maar ik heb, toen ik mijn brommer kocht zoiezo al geen achter knipperlichten erbij gekregen, en alleen voor knipperlichten is ook weer zoiets.quote:Op maandag 31 juli 2006 17:21 schreef Geqxon het volgende:
Knipperlichten zijn handig.
Ja, ik heb hier pas de lokale quadwinkel gekeken, die hadden wel losse knipperlichten enzo, maar die hadden weer andere ophangpunten en dan moest ik in mijn kappen gaan boren enzo.. En dit is toch mooier dusja..quote:Op maandag 31 juli 2006 17:28 schreef Nindax het volgende:
IDD, originele knipperlichtenvan die grote ronde dingen
als je van die kleinere driehoekige (bv) neemt kan het wel mooi zijn, maar vind het teveel moeite
![]()
Ik vind dubbele demper echt kut.quote:Op maandag 31 juli 2006 17:47 schreef Nindax het volgende:
Jou brommer![]()
![]()
Bevestiging van mn kenteken is echt zwaar kut, ding hangt vrij scheef en is al is iets tegenaan gereden/getrap/weet ik veel dus dat is echt kronkelig![]()
Wou nog andere achterspatbord erop zetten en dan achterlicht(+knipperlicht) bij het kenteken bouwenMaar ik wil er niet teveel geld meer aan uitgeven dus dat laat ik maar zitten. Misschien ooit nog is dubbele demper maar dat zie ik nog allemaal wel
![]()
quote:Op maandag 31 juli 2006 19:09 schreef no1uknow het volgende:
Whehe m'n cilinder is waarschijnlijk aangepast ofzo.
En ik ga denk ik een powerfilter kopen!
De volgorde is andersom.quote:Op maandag 31 juli 2006 19:09 schreef no1uknow het volgende:
Whehe m'n cilinder is waarschijnlijk aangepast ofzo.
En ik ga denk ik een powerfilter kopen!
wat voor brom heb je.. of hoe zit je filter eruit..quote:Op maandag 31 juli 2006 21:41 schreef Halvor het volgende:
Powerfilter is echt nutteloos op standaard setups. Ik rij met een redelijk snelle straatsetup en heb ook nog gewoon een standaard luchtfilter hoor. Die powerfilters zuipen meer en op straat komt er alleen maar rotzooi in je blok en daar wordt ie niet echt beter op...
![]()
men nemen een goed filter en probleem is al opgelost.. en powerfilter heeft ook groter opp. en heb jij wel is het stnd filter gezien van een puch.. dat is gewoon gaas over elkaar.. DAAR verneuk je juist je spullen meequote:Op maandag 31 juli 2006 23:48 schreef UnleashMitch het volgende:
Dan krijgt je scooter op dit moment dus niet genoeg lucht (of teveel benzine). Controleer dit voor de zekerheid even door de kleur van je bougie te bekijken. Zwart betekent teveel benzine, Wit betekent teveel lucht. Koffie met melk bruin is perfect. Waarschijnlijk zal de bougie erg licht zijn.
1. Je sproeier iets verkleinen, je scooter reed hiervoor echter al wel goed en dus is de hoeveelheid benzine wel toereiken maar de hoeveelheid lucht niet waardoor de verhouding verziekt is.
2. Meer lucht in je luchtfilter krijgen. Of overbodige hulpstukken verwijderen, op m'n Speedfight zaten twee achterlijke buizen die zorgden voor verminderde luchttoevoer. Je luchtfilter kan ook vies/vuil/dicht/nat zijn. Schoonmaken en droogmaken of nog beter een nieuw stuk schuimrubber in doen.
Als je bougie wel precies de goede kleur heeft dan wordt het een wat lastiger probleem en dan zit t misschien in de ontsteking enzo ? maar dat is eigenlijk het enige motorische gedeelte waar ik weinig van mee heb gekregen in m'n tijd dus daar kan ik je zeker niet mee helpen
-edit-
Een powerfilter doet niets meer dan veel meer lucht toelaten dan een normale luchtfilter. Dit wordt deels bereikt door de lucht minder goed tot bijna niet te filteren. Mag jij raden wat er gebeurt als er wat lucht met zandkorrels wordt opgezogen ? Die gaan je cilinder in en gaan heerlijk je cilinderwand verzieken met een verlies aan compressie tot gevolg.
teveel lucht geven is geen probleem.. powerfilter heb ik dan ook niet voor meer lucht, maar betere gasreactiequote:Op maandag 31 juli 2006 23:33 schreef UnleashMitch het volgende:
Wat is het nut van een 28mm carb ? In mijn tijd reed iedereen op zo goed als elke forse setup met een 21mm en dat was al fors. Ik geloof dat de echt serieuze setups, en dan praat ik over de top 0.5% v/d setups nog behoefte hadden aan naar ik meen een 24mm vlakschuif ofzo (maar dat is even gokken). Maar dan praat je al over Manston/MHR/EVO cilinders die een ritje naar de tuner hebben gemaakt en die al niet eens meer op normale Super rijden.
Std. luchtfilter kan vaak wel, als het echt nodig is dan kan je wat extra gaten in je luchtfilter maken. T lukte mij om een van de snellere cilinders op een Peugeot blok teveel lucht te geven met een std. luchtfilter, ik had iets te enthousiast gaatjes zitten makenSportfilters zijn dus zeker niet altijd nodig en powerfilters zijn hun naam niet waardig. Ze filteren namelijk geen zak en laten veel te vieze lucht door.
Sorry klopt, t was al laatquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 00:14 schreef no1uknow het volgende:
Hmm volgens FS was het juist andersom, te weinig benzine en teveel lucht.
De bougie bleef als ik het goed heb wit.
Mwah het zal wel, ik kijk wel.
Prive-meets zijn gay.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 10:02 schreef no1uknow het volgende:
Hey FS, zal ik vanmiddag naar jou toekomen?
En dan check je dat kontje van hem terwijl hij voorover gebukt aan zijn Puch zit te sleutelen he? Viespeuk.quote:
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 10:20 schreef Geqxon het volgende:
[..]
En dan check je dat kontje van hem terwijl hij voorover gebukt aan zijn Puch zit te sleutelen he? Viespeuk.
Ik heb een derbi frame en derbi blok.quote:Op maandag 31 juli 2006 19:55 schreef fs180 het volgende:
[..]
who cares![]()
mén je hebt nieteens een derbi![]()
Omdat elke cilinder anders is.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 13:25 schreef Nindax het volgende:
iemand een idee hier waarom ik een 120 sproeier heb (setup: 50cc snel, 16mm carb, gianelli uitlaat+demper)
en een maat van me met zelfde brommer zelfde setup (behalve demper) een 70 sproeier heeft ?
Omdat jij graag bij het tankstation staat.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 13:25 schreef Nindax het volgende:
iemand een idee hier waarom ik een 120 sproeier heb (setup: 50cc snel, 16mm carb, gianelli uitlaat+demper)
en een maat van me met zelfde brommer zelfde setup (behalve demper) een 70 sproeier heeft ?
Lijkt wel zo'n homo- ontmoetingsplaats hier tegenwoordig.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 17:53 schreef fs180 het volgende:
zo.. bepaalde staaf is wat bruiner gekleurd en de vonk is overgesprongen![]()
ahum!maw, zn bougie is wat bruiner en zn ontsteking staat op tijd
![]()
![]()
edit, hier zon puchje dus, 50e http://www.brommerforum.nl/sales/detail/18772/last
Geniaalquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 17:53 schreef fs180 het volgende:
zo.. bepaalde staaf is wat bruiner gekleurd en de vonk is overgesprongen![]()
ahum!maw, zn bougie is wat bruiner en zn ontsteking staat op tijd
![]()
![]()
Neup, bij mij in de buurt woont er iemand met een DNAquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 18:34 schreef Geqxon het volgende:
Ik ga binnenkort trouwens een meeting organiseren voor blanke DNA rijders. Ik denk alleen niet dat er dan iemand komt.
Want er rijden alleen maar negers op![]()
![]()
en hij is.. blankquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 18:51 schreef PallominnoXIII het volgende:
[..]
Neup, bij mij in de buurt woont er iemand met een DNA![]()
Stil nou, we waren net zo lekker bezig.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 22:04 schreef Alvilon het volgende:
En zover de stilte voor de storm....
Je wilt hem voelen he.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 22:10 schreef no1uknow het volgende:.
Gaan we eigenlijk nog een keer meeten?!
meer?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 22:15 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Je wilt hem voelen he.
Nee, ik doe met jou geen meets meer.
Jaaaaaaaa.....quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 22:26 schreef Geqxon het volgende:
Zo van: Eerst wel, nu niet meer.
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 22:26 schreef Geqxon het volgende:
Zo van: Eerst wel, nu niet meer.
Weet nietquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:48 schreef fs180 het volgende:
welmet filter element? want dan zou ik even op zoek gaan naar valse lucht
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 17:17 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Omdat jij graag bij het tankstation staat.
Mijn jetforce ook.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 04:29 schreef fs180 het volgende:
1 op 40 .. err ik weet niet wat voor brommer maar alleen mn stnd puch haalde dat.. (makkelijk.. dat wel)
Raar he, ik denk dat het komt door lange afstand constant lage toeren met 50-60 ofzo maar kan kloppen dat km stand niet helemaal klopt aangezien het 45 km heen was 45 km terug, en dan daarna had ik nog flink wat gereden maar kdenk geen 30 km.quote:
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 11:59 schreef Diemietuhriej het volgende:
Zou ik zoiets zo'n teller gaan halen?
Facomsa - Espirit - Board Computer
Type: Wisselspanning (Spoel)
Functies:
- Temperatuur
- Telefoon
- Benzine
- Klok
- Olie
- Richting aanwijzer signaal
- Verlichting
- Neutraal stand (schakel brommers)
- Snelheid
- Lap
- Trip 1
- Trip 2
http://www.euroscooters.nl/shop/product_info.php?cPath=63_238&products_id=4214
Daar staat de afbeelding, kan op deze pc de afbeelding niet direct linken ofzo..
Best wel cheil ding ansich.![]()
Tsja, Kwestie van goed vastmaken.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 12:38 schreef Nindax het volgende:
[..]
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Das wel chil! maar erg duur en wss snel gejat?
geile specs..leuk om te posen.. verder niet echt functies waarvan je denkt yes!, kan het geld beter is lekkere banden stoppen of andere schijf ect ect stoppen..quote:Op woensdag 2 augustus 2006 11:59 schreef Diemietuhriej het volgende:
Zou ik zoiets zo'n teller gaan halen?
Facomsa - Espirit - Board Computer
Type: Wisselspanning (Spoel)
Functies:
- Temperatuur
- Telefoon
- Benzine
- Klok
- Olie
- Richting aanwijzer signaal
- Verlichting
- Neutraal stand (schakel brommers)
- Snelheid
- Lap
- Trip 1
- Trip 2
http://www.euroscooters.nl/shop/product_info.php?cPath=63_238&products_id=4214
Daar staat de afbeelding, kan op deze pc de afbeelding niet direct linken ofzo..
Best wel cheil ding ansich.![]()
Ja, ik ook, maar wat het probleem is, als ik dalijk mijn uitlaat binnen heb, dan loopt ie wat harder enzo, en dat zal mijn teller niet leuk gaan vinden, aangezien die maar tot 80 loopt, en iedereen met een opgevoerde SMT, heeft een kapotte teller, dus vandaar.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 13:27 schreef fs180 het volgende:
[..]
geile specs..leuk om te posen.. verder niet echt functies waarvan je denkt yes!, kan het geld beter is lekkere banden stoppen of andere schijf ect ect stoppen..
vindt ik dan..
Nee, ik heb een analoge teller.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 13:41 schreef fs180 het volgende:
koop je fietsteller? maar is jouw teller niet digitaal dan?
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 13:46 schreef UnleashMitch het volgende:
Fietsteller moet je verdomd goed meten wil het echt goed werken. Natuurlijk is het beter dan je normale teller maar goed![]()
Toch maar een GPS dingetje op je scooter brommer doen
Ook of je groot licht aanstaat, benzinemeter, knipperlichtindicator, en een vrij lampje?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 13:59 schreef fs180 het volgende:
fietsteller moet je gewoon goed instellen![]()
maar daar zit ook een klok, max speed, average speed, dag teller, nog een soort dagteller en een gewone teller die ook behoud hoeveel je in totaal hebt gereden bij..
Hoezo dat? Ik heb ook een accu hoor? Of ben ik nu de domme?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 16:45 schreef PallominnoXIII het volgende:
Plus dat het op je lichtspoel moet, wat ik al niet fijn vind
Accu ownz.
En dat ik al een digi teller heb op mijn tzr![]()
Het ziet er niet uit omdat de pijp niet voldoende doorloopt. Anders is het best een leuk idee.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 19:57 schreef Diemietuhriej het volgende:
Oh, kijk wat ik tegen kwam :
[afbeelding]
Opzich heeft het wel wat, maar het is wel best, euh, nep.
Omdat het aangesloten moet worden op je spoel en niet op je accu zo te zienquote:Op woensdag 2 augustus 2006 19:54 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Hoezo dat? Ik heb ook een accu hoor? Of ben ik nu de domme?
Oh, en ik maakte net een drift met mijn brommer, drifte zo in de bocht over zo'n riooldeksel.. In ging bijna op me plaat man, gleed achter helemaal weg.. Welke mongool maakt zo'n putjes daar?!
Alhoewel het er ongetwijfeld wel stoer heeft uitgezien.
Schrikquote:Op donderdag 3 augustus 2006 04:26 schreef no1uknow het volgende:
Boe.
Ik ben nu aan het kamperen met een hele groep vrienden, alleen ik kon deze week geen vrij krijgen, moet dalijk ook weer gaan werken.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 09:28 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Ik heb de hele nacht niet geslapen![]()
Nu met dat vochtige en gladde weer..quote:
Kneus, vreemdgaan is voor pussy's!quote:Op donderdag 3 augustus 2006 11:58 schreef no1uknow het volgende:
Nein danke.
Ik ga zo naar me ex.
Ik ben vreemd gegaanen nu wilt ze dat 'uitpraten'
.
Maar volgens mij wilt ze wel meer dan praten.
Alleen het regent nu, en ik ga niet brommeren in de regen.
Ja, dat zand is nou meer modder enzo, en ik ben zelf ook niet vies van een stukje offroad gaan dusja.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 12:25 schreef no1uknow het volgende:
Die 2e foto, die is echt, uhm, prachtig![]()
.
j/kDie 1e foto is wel kicke
!
Als je goed kijkt lijkt het net of de uitlaat achter de flap van de spatbord ineens een bocht naar links neemt richting de andere uitlaatquote:Op woensdag 2 augustus 2006 19:57 schreef Diemietuhriej het volgende:
Oh, kijk wat ik tegen kwam :
[afbeelding]
Opzich heeft het wel wat, maar het is wel best, euh, nep.
yup, na een tijdje dus wel gelukkigquote:Op donderdag 3 augustus 2006 00:11 schreef fs180 het volgende:
mwah.. rook heb je altijd als ie koud is.. alleen de mate he..de rook is weg als ie warm is?
Okay, vergeet mijn post dan maarquote:
als het na een poosje weg is heb je geen probleemquote:Op donderdag 3 augustus 2006 13:27 schreef the_idiot het volgende:
[..]
yup, na een tijdje dus wel gelukkig
[..]
Okay, vergeet mijn post dan maar![]()
Ja idd, dat zat ik ook al te denken.. Volgensmij is dat ook zo..quote:Op donderdag 3 augustus 2006 13:26 schreef Nindax het volgende:
[..]
Als je goed kijkt lijkt het net of de uitlaat achter de flap van de spatbord ineens een bocht naar links neemt richting de andere uitlaat
Zal vandaag ook is wat closeup pics enzo maken van me broem![]()
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 17:35 schreef Diemietuhriej het volgende:
F5!
ja ik zag hem!quote:
Hehehe.quote:Op maandag 31 juli 2006 16:35 schreef Nindax het volgende:
Mijn brommert
Vage foto's![]()
Een wat oudere foto:
Ding is uit 1994
link pastenquote:Op donderdag 3 augustus 2006 18:11 schreef Geqxon het volgende:
Mooie kikker. Wat voor setup hangt er onder zijn buik?
ik moet slapen met dit weerquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 09:38 schreef no1uknow het volgende:
Ik moet zo werken, op de markt.
Met dit kutweer![]()
.
Ziet er wel aardig uit, voor zover ik het kan zien.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 16:04 schreef Nindax het volgende:
Nou hier zijn wat foto's
[afbeelding]
[afbeelding]
Me pa had camera mee dus moest ik maar met me gsm maken (kut kwaliteit)
Ik laat op mijn brommer ook altijd een flink rookgordijn achter wanneer ik hem moet starten met choke.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 23:32 schreef the_idiot het volgende:
Mensen, help! Af en toe jat ik voor langere afstanden de scootert van m'n ma (ja, ben te lui om zelf zo'n ding te halen als ik 'em toch amper gebruik) alleen zit ik met een probleem. Het is nou niet echt bepaald het nieuwste ding meer (bouwjaar onbekend
) en altijd als die een tijdje stil heeft gestaan en ik start hem weer dan komt er ongelofelijk veel rook uit de uitlaat. Dit blijft zo eruit gaan tot ongeveer een kilometertje rijden en geloof me dat is niet fijn als mensen je zo aankijken wat voor rookgordijn je achterlaat
![]()
. Ik neem aan dat dit niet hoort dus wat kan het probleem zijn?
Het is btw een TGB Rapido, tenminste dat staat er op...
quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 17:32 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Ziet er wel aardig uit, voor zover ik het kan zien.
Maar kun je daar eigelijk wat aan opvoeren, een Suzuki blok? Of is alleen je ontsteking van Suzuki?
?quote:
Nee, maar ik bedoel, je ziet niet echt vaak staan van 'Uitlaat voor Suzuki blok, ontsteking voor Suzuki blablabla ''quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 18:38 schreef fs180 het volgende:
kun je een soes blok opvoeren..
wat een kutvraagtis toch een 2takt brommer, dus zoo makkelijk op te voeren
BEUNEN.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 19:06 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Nee, maar ik bedoel, je ziet niet echt vaak staan van 'Uitlaat voor Suzuki blok, ontsteking voor Suzuki blablabla ''
Snap je?
Ja man, ik ga even een ontsteking en een grotere carb beunen, why not.quote:
quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 22:59 schreef Geqxon het volgende:
fs180 heeft stiekem de vibrator module aangezet
Ik kwam mijn Soes cs50 add nog tegen, ding was al lang weg, geruild voor een 24 mmquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 19:34 schreef fs180 het volgende:
http://www.brommerforum.nl/zoek/sales?time=56&close=0&aang=0&string=suzuki
ok.. niet ehct veel.. maarja.. soes is ook minder bekend is de brommerts he
enne.. tjah als je een grotere carb wil en hij past niet.. dan maak je een spruitstuk ervoor.. net zoals bij vrijwel alle andere carbs
of je bewerkt je cillinder een beetje, of koopt hpi als je echt geld over hebt, of een andere uitlaat of opmaat.. genoeg keuzes
wat hij zegtquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 01:00 schreef Alvilon het volgende:
[..]
Ik kwam mijn Soes cs50 add nog tegen, ding was al lang weg, geruild voor een 24 mm![]()
no1know; één van je assen krom denkik, of je wiellagers, of je banden zijn gaar, of je wielen staan kut uitgelijnd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |