Kweet 't niet, heel dik de teller uit.quote:
Nee, idd, een RS125 haalt zo al de, wat zal het zijn, 140 ofzo?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 16:26 schreef Alvilon het volgende:
Frankrijk klinkt inderdaad relaxter!
Maar moeten daar de brommers ook begrensd worden? Aangezien 90 met een 125cctje niet indrukwekkend klinkt
Als je het een beetje goed doet (eventueel andere uitlaat enzo) moet je de 180 wel halen hoor...quote:Op zaterdag 22 juli 2006 16:30 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Nee, idd, een RS125 haalt zo al de, wat zal het zijn, 140 ofzo?
Mijn 50cc'tje rijdt onbegrensd ook 80, en jij hebt ruim 2x zoveel cc's..
of 160cc blok eronder enzo.. maar verwacht dan wel iets meer slijtagequote:Op zaterdag 22 juli 2006 21:20 schreef Halvor het volgende:
[..]
Als je het een beetje goed doet (eventueel andere uitlaat enzo) moet je de 180 wel halen hoor...
Ze worden niet begrensd maar je mag op de openbaare weg 90, en op autowegen ben je een motor rijbewijs nodig volgens mij, verder gaan de meeste 125 cc's 150 dacht ik maar dat weet ik niet zeker (ik vind 100 al genoegquote:Op zaterdag 22 juli 2006 16:26 schreef Alvilon het volgende:
Frankrijk klinkt inderdaad relaxter!
Maar moeten daar de brommers ook begrensd worden? Aangezien 90 met een 125cctje niet indrukwekkend klinkt
dat zei ikquote:Op zaterdag 22 juli 2006 22:51 schreef Alvilon het volgende:
160 polini cilinder dan
Maar die naaien wel eens altijd vast.
owja.. schiet is op. kunnen we rijdenquote:Op zaterdag 22 juli 2006 23:07 schreef no1uknow het volgende:
volgende week zondag ben ik weer thuis btw, kenne we meeten
quote:Op woensdag 26 juli 2006 13:50 schreef Diemietuhriej het volgende:
http://koopjes.marktplaats.nl/motoren_en_brommers/43258025.html
Klinkt mooi opzich, alleen dat voorkapje kan écht niet!![]()
Mjah, ik rij er nu gewoon zo mee rond, mocht ik ooit politie tegen komen die mij aanhoudt dan verander ik het erna wel..quote:Op woensdag 26 juli 2006 22:12 schreef fs180 het volgende:
vermoed dat je dr wel gezeik mee krijgt :x
owja.. was gister ff naar utrecht gereden, vandaag weer terug
Bestaan er mooie Honda SFX' en?quote:Op donderdag 27 juli 2006 00:51 schreef amvrosios het volgende:
jeej , trots honda sfx bezitter :-) het rijd goed , en tja de mijne is volgens mij de enige die er WEL mooi uitziet :|
Als er iets mis is met je krukas zal het waarschijnlijk wel ff duren voordat ie rijdt.quote:Op donderdag 27 juli 2006 02:05 schreef nogal het volgende:
Ik zie mensen praten over ff een begrenzer erop zetten.. geloof me ze komen daar echt wel achter hoorAls je namelijk een begrenzer erop zet dan ga je bij de 1e run op de rollerbank rond de 0.8 kw (voorbeeld he) daarna 0.6 en daarna 0.7. En dan gaan ze zoeken, en verder ook als ze jouw zien rijden en ze nemen je mee dan hebben ze het allang gemerkt dat je te hard gaat.
Heb zelf ook een scooter (Neo's) alleen dit ligt nu uit elkaar, is iets mis met me krukas ofzoNiet echt verstand van, moet gewoon rijden!
Wat een teringlang verhaal derbijquote:Op woensdag 26 juli 2006 13:50 schreef Diemietuhriej het volgende:
http://koopjes.marktplaats.nl/motoren_en_brommers/43258025.html
Klinkt mooi opzich, alleen dat voorkapje kan écht niet!![]()
Die gast gooit graag geld over de balkquote:Ik heb niet op de brommer bezuinigd en er zit dus geen goedkoop streetfighter koplampje op van 25,- euro. Ik heb een maand terug apart een Derbi Senda Sm Drd 2005 Limited koplamp uit Spanje laten overkomen van deze bike. Dit omdat ik dit de mooiste koplamp vind en er rijden maar 70 van deze Senda's in NL dus de koplampen zijn zeldzaam en niemand koopt ze los want er hangt een prijskaartje van 190,- aan vast (aantoonbaar met bonnetjes)
Ik ken een Bibi en die is gehandicapt.quote:
Ik ken ook een Marit die knap isquote:Op vrijdag 28 juli 2006 18:21 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Ik ken een Bibi en die is gehandicapt.
En ik ken ook een Marit, die is wel knap.
dichtbij zei je?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 18:24 schreef no1uknow het volgende:
ben weer weg.
bier zuipen.
vanavond weer even helemaal los, het wordt alleen niet zyo heel gezellig want bibi en marit zijn weg![]()
t wordt nooit zo gezellig zoals met hun![]()
quote:Op zaterdag 29 juli 2006 12:49 schreef Diemietuhriej het volgende:
Ik heb nog wel geile pics voor je..
Kijk wat ik zojuist besteld heb..Nu nog even op de orderbevestiging wachten.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
*fapfapfap
Jawel.quote:
quote:Op zaterdag 29 juli 2006 19:39 schreef Geqxon het volgende:
Mijn tomos pijpjes zonder s-bocht zijn toffer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |