Prive-meets zijn gay.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 10:02 schreef no1uknow het volgende:
Hey FS, zal ik vanmiddag naar jou toekomen?
En dan check je dat kontje van hem terwijl hij voorover gebukt aan zijn Puch zit te sleutelen he? Viespeuk.quote:
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 10:20 schreef Geqxon het volgende:
[..]
En dan check je dat kontje van hem terwijl hij voorover gebukt aan zijn Puch zit te sleutelen he? Viespeuk.
Ik heb een derbi frame en derbi blok.quote:Op maandag 31 juli 2006 19:55 schreef fs180 het volgende:
[..]
who cares![]()
mén je hebt nieteens een derbi![]()
Omdat elke cilinder anders is.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 13:25 schreef Nindax het volgende:
iemand een idee hier waarom ik een 120 sproeier heb (setup: 50cc snel, 16mm carb, gianelli uitlaat+demper)
en een maat van me met zelfde brommer zelfde setup (behalve demper) een 70 sproeier heeft ?
Omdat jij graag bij het tankstation staat.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 13:25 schreef Nindax het volgende:
iemand een idee hier waarom ik een 120 sproeier heb (setup: 50cc snel, 16mm carb, gianelli uitlaat+demper)
en een maat van me met zelfde brommer zelfde setup (behalve demper) een 70 sproeier heeft ?
Lijkt wel zo'n homo- ontmoetingsplaats hier tegenwoordig.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 17:53 schreef fs180 het volgende:
zo.. bepaalde staaf is wat bruiner gekleurd en de vonk is overgesprongen![]()
ahum!maw, zn bougie is wat bruiner en zn ontsteking staat op tijd
![]()
![]()
edit, hier zon puchje dus, 50e http://www.brommerforum.nl/sales/detail/18772/last
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |