waar he jie het over?quote:Op woensdag 26 april 2006 21:56 schreef Geqxon het volgende:
Een uitlaat gemaakt voor een 600cc blok, hoe presteert dat op een Tomos?
past dat dan?quote:Op woensdag 26 april 2006 21:56 schreef Geqxon het volgende:
Een uitlaat gemaakt voor een 600cc blok, hoe presteert dat op een Tomos?
Pasten die maar op een injectie. Je hebt nu alleen de Leovinci ZX/TT en de Laser X pro voor injectie, dusja, dat is niet veel..quote:Op woensdag 26 april 2006 21:53 schreef MaximumRush het volgende:
Zo'n Laser X Pro is amper geschikt voor 70cc. Het is meer een looks uitlaat, je haalt er totaal geen beloofde 6/7 pk uit. Een Yasuni R of een Bidalot S2 kan je veeeeeel beter gebruiken.
Iets met begrenzen lijkt me, is dat kastje geen begrenzer?quote:Op woensdag 26 april 2006 21:05 schreef C2C het volgende:
http://people.freenet.de/jet-force/Tuning/mofadrossel.htm
ik had dus dit gevonden alleen ik kan maar niet vinden waar het voor is, entdrosseln wat betekent dat
diemituriej weet jij het miss?
volgens mij is het een aparta ontstekings unit ding kastje ....je hebt ze ook voor apriliaquote:Op woensdag 26 april 2006 22:24 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Iets met begrenzen lijkt me, is dat kastje geen begrenzer?
achja jij betaald (ik heb het ff sneluitgerekend) meer dan het dubbele aan bezine als wij...scheel een aantal honderd euro in 2 jaar tijd bij 12dkmquote:Op woensdag 26 april 2006 22:28 schreef junkiesietze het volgende:
pfff ben blij dat ik niet al die vage injectie techniek heb
boeiendquote:Op woensdag 26 april 2006 22:31 schreef mister_dog het volgende:
[..]
achja jij betaald (ik heb het ff sneluitgerekend) meer dan het dubbele aan bezine als wij...scheel een aantal honderd euro in 2 jaar tijd bij 12dkm
dan nog 1/35 1/40 is geen uitzonderingquote:Op woensdag 26 april 2006 22:32 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
boeiendals je m opvoert gaat ie zoieso meer zuipen
Ik rij nu 1 op 33?quote:Op woensdag 26 april 2006 22:31 schreef mister_dog het volgende:
[..]
achja jij betaald (ik heb het ff sneluitgerekend) meer dan het dubbele aan bezine als wij...scheel een aantal honderd euro in 2 jaar tijd bij 12dkm
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |