ik ook, mijne is nog maar 2x in gepostquote:Op woensdag 12 april 2006 23:39 schreef 14.gif het volgende:
ik stem voor deze
pfff doe je goed...quote:Op woensdag 12 april 2006 23:56 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Ik rij btw al 6 jaar op een honda sfx
Enige onderhoud was een 3 bandjes, 1 uitlaat en een remkabel....valt toch mee dacht ik zo
Die dingen zijn ook dik begrenst...250 euro om die wielbegrenzing en die cdi begrenzing eraf te halen.quote:
wiel begrenzingquote:Op donderdag 13 april 2006 00:02 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Die dingen zijn ook dik begrenst...250 euro om die wielbegrenzing en die cdi begrenzing eraf te halen.
Rij dan wel 55...maar 3 keer op de rollebank gestaan en lekker geen boete
Ow ja, nog 20 euro voor een strobo....maar die is nog nooit gezien of beboet
Nou hij draait gewoon niet harder. Althans, dat merk je als je bergafwaarts gaat. Of je tegengehouden wordt. vraag me niet naar details. Ik heb namelijk 2 linkerhandenquote:Op donderdag 13 april 2006 00:04 schreef mister_dog het volgende:
[..]
wiel begrenzingna de 50 gaat je rem aan lopen ofzo
?
nee ik denk niet dat ze het zullen merkenquote:Op donderdag 13 april 2006 00:33 schreef Drifter__ het volgende:
Ik ga mijn 70cc begrenzenTe veel rollerbanken de laatste tijd hier
lijkt me eerder een toerenbegrenzing...quote:Op donderdag 13 april 2006 00:05 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Nou hij draait gewoon niet harder. Althans, dat merk je als je bergafwaarts gaat. Of je tegengehouden wordt. vraag me niet naar details. Ik heb namelijk 2 linkerhanden![]()
Zou ook kunnen, ik meen ooit een keer gelezen hebben op scootparts.nl dat het een wielbegrenzing was....maar ok...quote:Op donderdag 13 april 2006 09:51 schreef 14.gif het volgende:
[..]
lijkt me eerder een toerenbegrenzing...
Hoezo, heb je 'm opgegeten?quote:Op donderdag 13 april 2006 11:39 schreef Ayaxola het volgende:
Ik ga vandaag denk ik gelijk maar mijn lekker voorband repareren![]()
quote:Op woensdag 12 april 2006 23:37 schreef 14.gif het volgende:
verander modwire in de OP nou es naar 14.gif...![]()
dus nooit bougie vervangen?quote:Op woensdag 12 april 2006 23:56 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Ik rij btw al 6 jaar op een honda sfx
Enige onderhoud was een 3 bandjes, 1 uitlaat en een remkabel....valt toch mee dacht ik zo
Bougies nietquote:Op donderdag 13 april 2006 12:57 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
dus nooit bougie vervangen?
remblokkies?
allemaal nooit vervangen?
[mierenneukmode] heb je een 2 cilinderquote:Op donderdag 13 april 2006 13:03 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Bougies niet
Ow ja 1 keer de remschijfjes voor
....heb er bijna 27.000 km opzitten....
Mijn broertje had een neos gekocht voor 750 euro
was later meer kwijt aan onderdelen dan de scooter zelf gekocht heeft. Uiteindelijk heeft ie 'm verkocht voor 125....![]()
Ben dus a-technisch qua scootersquote:Op donderdag 13 april 2006 13:05 schreef mister_dog het volgende:
[..]
[mierenneukmode] heb je een 2 cilinder[/mierenneukmode]
ik ook...quote:Op donderdag 13 april 2006 13:07 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Ben dus a-technisch qua scooters
dat terzijde
maak zelf de opquote:
quanta costa?quote:Op donderdag 13 april 2006 16:48 schreef 14.gif het volgende:
Iemand nog interesse in een TZR trouwens?
een half lege zak chips 4 legen flesjes grolsch en 1 volle warme hertog jan, een sr ditech die gereviseerd moet worden en dus in 80000stukjes ligt en mijn nokia 2100quote:Op donderdag 13 april 2006 16:52 schreef 14.gif het volgende:
1800 ofzo? weet nog niet, wat heb je er voor over?![]()
ik wil die ditech wel hebben...quote:Op donderdag 13 april 2006 16:56 schreef mister_dog het volgende:
[..]
een half lege zak chips 4 legen flesjes grolsch en 1 volle warme hertog jan, een sr ditech die gereviseerd moet worden en dus in 80000stukjes ligt en mijn nokia 2100
wat heb je er voor over?quote:Op donderdag 13 april 2006 16:58 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
ik wil die ditech wel hebben...
waar kan ik m ophalen?
nee, hij wil em komen ophalen zegt ie dat hoeft toch niet te betekenen dat hij er niks voor wil geven/ik er niks voor wil hebbenquote:
Ik zei iets, maar las verkeerd, vandaar een edit. Het was dus helemaal geen inhoudelijke reactie meerquote:Op donderdag 13 april 2006 17:08 schreef mister_dog het volgende:
[..]
nee, hij wil em komen ophalen zegt ie dat hoeft toch niet te betekenen dat hij er niks voor wil geven/ik er niks voor wil hebben
oh okquote:Op donderdag 13 april 2006 17:10 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Ik zei iets, maar las verkeerd, vandaar een edit. Het was dus helemaal geen inhoudelijke reactie meer![]()
Natuurlijk niet, ik ben opgegroeid in een niet-dealer-gezin.quote:
en je pa vind het prima dat je met 15 jaar op de brommer rijd??quote:Op donderdag 13 april 2006 17:20 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, ik ben opgegroeid in een niet-dealer-gezin.
Mijn pa doet alles zelf aan de auto's, en ik dus ook aan de scooter.. Ma hij ligt in een hoop stukken uit elkaar, dus kan er niet op rijden.. Moest vandaag fietsen..
Ga morgen wel even wat halen om het olietankje te fixen, en dan weer in elkaar schroeven.![]()
Ja.quote:Op donderdag 13 april 2006 17:22 schreef mister_dog het volgende:
[..]
en je pa vind het prima dat je met 15 jaar op de brommer rijd??
quote:Op donderdag 13 april 2006 17:50 schreef Ayaxola het volgende:
OP blaat
Ik heb het niet gemaakt hoorquote:Op donderdag 13 april 2006 17:53 schreef mister_dog het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
edit:...mag ik ook vaste klant zijn![]()
Nee ze merken het niet. Niemand merkt dat ik 70cc rijd...quote:Op donderdag 13 april 2006 07:19 schreef C2C het volgende:
[..]
nee ik denk niet dat ze het zullen merken
hij gaat niet wegquote:Op donderdag 13 april 2006 17:57 schreef Drifter__ het volgende:
[..]
Nee ze merken het niet. Niemand merkt dat ik 70cc rijd...
Mister_dog: Hoezo, wat is er met je blok gebeurd?
Gaat ie in onderdelen weg?
Mijn ouders zijn opzich wel cool.. Maar ze zijn ook eigenlijk nooit thuis, dus als ik het zou willen doen zullen ze het ook niet kunnen controleren, dus hebben ze gezegd dat het wel mag.. Maar ik woon ook in zo'n boerengat waar de politie alleen met oudjaar komt..quote:
Met de armen naar beneden buigt.quote:Op donderdag 13 april 2006 18:37 schreef Messenga het volgende:
Nieuwe op online.
En weer naar boven doet.quote:Op donderdag 13 april 2006 18:37 schreef Messenga het volgende:
Nieuwe op online.
Doema ja.. Wat voor 1 heb je?quote:Op donderdag 13 april 2006 19:42 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Zal een keer mijn 2 wieler een keer posten..![]()
Zo mag ik het horenquote:Op donderdag 13 april 2006 17:20 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, ik ben opgegroeid in een niet-dealer-gezin.
Mijn pa doet alles zelf aan de auto's, en ik dus ook aan de scooter.. Ma hij ligt in een hoop stukken uit elkaar, dus kan er niet op rijden.. Moest vandaag fietsen..
Ga morgen wel even wat halen om het olietankje te fixen, en dan weer in elkaar schroeven.![]()
Ik ga precies hetzelfde doen, geen zin meer om de brom te schouwen (Als je volgende week toch gaat motor lessenquote:Op donderdag 13 april 2006 17:36 schreef Ayaxola het volgende:
Ik ga mijn Puch verkopen voor 1 mei. Ga hem niet meer laten schouwen.
Maar zit nu te twijfelen of ik misschien toch nog een andere nieuwe zou kopen. Misschien een goedkope crossbrommer.
Ben ff een beetje op Marktplaats aan het kijken, en er zitten nog wel leuke dingen tussen![]()
als je hem wilt ruilen voor een jetforce 750 km op de teller met datatag...quote:Op donderdag 13 april 2006 16:48 schreef 14.gif het volgende:
Iemand nog interesse in een TZR trouwens?
GPR NUDE IS MOOIERquote:Op donderdag 13 april 2006 20:47 schreef C2C het volgende:
[..]
als je hem wilt ruilen voor een jetforce 750 km op de teller met datatag...
honda sfx (toch?)quote:Op donderdag 13 april 2006 19:49 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Doema ja.. Wat voor 1 heb je?
jij hebt toch niet die auspuff?quote:Op vrijdag 14 april 2006 09:53 schreef Diemietuhriej het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
*die url van de jet force.
Ma ze zijn allebei hartstikke cheil.![]()
(c2c kan z'n jet force dus ruilen tegen een gpr nude, en nou zei die tegen 14.gif over die TZR ruilen tegen mijn jet force. daarom zei ik gpr nude is mooier)quote:Op vrijdag 14 april 2006 09:53 schreef Diemietuhriej het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
*die url van de jet force.
Ma ze zijn allebei hartstikke cheil.![]()
Weet ik..quote:Op vrijdag 14 april 2006 11:09 schreef mister_dog het volgende:
[..]
(c2c kan z'n jet force dus ruilen tegen een gpr nude, en nou zei die tegen 14.gif over die TZR ruilen tegen mijn jet force. daarom zei ik gpr nude is mooier)
ja das jetforce + zenith hequote:Op vrijdag 14 april 2006 11:09 schreef mister_dog het volgende:
[..]
(c2c kan z'n jet force dus ruilen tegen een gpr nude, en nou zei die tegen 14.gif over die TZR ruilen tegen mijn jet force. daarom zei ik gpr nude is mooier)
wat dan?? denk trouwens dat ie dat niet doet hij wil van ze moped af dan neemt ie geen anderequote:Op vrijdag 14 april 2006 14:31 schreef C2C het volgende:
[..]
ja das jetforce + zenith he
dan heb ik liever jetforce tegen tzr, das ook eerlijker
Whaha prachtigquote:Op vrijdag 14 april 2006 17:47 schreef mister_dog het volgende:
check dithttp://video.google.com/videoplay?docid=9059463634612628407&q=derbi&pl=true
quote:Op vrijdag 14 april 2006 17:47 schreef mister_dog het volgende:
check dithttp://video.google.com/videoplay?docid=9059463634612628407&q=derbi&pl=true
Gaaf, hou me op de hoogtequote:Op donderdag 13 april 2006 17:36 schreef Ayaxola het volgende:
Ik ga mijn Puch verkopen voor 1 mei. Ga hem niet meer laten schouwen.
Maar zit nu te twijfelen of ik misschien toch nog een andere nieuwe zou kopen. Misschien een goedkope crossbrommer.
Ben ff een beetje op Marktplaats aan het kijken, en er zitten nog wel leuke dingen tussen![]()
Eh... dat is dus voor in je computer. Die dingen zijn gemaakt voor een zeer stabiele voeding (en dus niet een scooter-accu), en zijn zeker niet gemaakt voor outdoor. Daarnaast hebben ze geen beschermende huls, en knappen ze als er ook maar een beetje spanning op komt.quote:Op donderdag 13 april 2006 00:05 schreef Stopcontact het volgende:
Iemand ervaring met neon hier? Ga binnenkort dat setje van Alternate kopen. 2 buizen, 30 CM ¤6,90
gewoon bij een scooterzaak 2 buisjes halen...quote:Op donderdag 13 april 2006 00:05 schreef Stopcontact het volgende:
Iemand ervaring met neon hier? Ga binnenkort dat setje van Alternate kopen. 2 buizen, 30 CM ¤6,90
Ja, jouw moest ik hebben!quote:
Duur? Valt toch wel mee? 150 euro voor een nette helm? Ik heb nu een duurdere..quote:Op zaterdag 15 april 2006 13:30 schreef Geqxon het volgende:
MDS EdgeOp de motorbeurs voor 59 euro, normaal in de winkel ongeveer 89 - 119 euro.
Mijn zwarte vizier (wat ik er dus nog steeds niet op krijg) was 35 euro.
Ja, dat is duur ja
k wou net zeggen die helmen zijn echt duur, 150 euro is echt geen uitzondering...quote:Op zaterdag 15 april 2006 18:39 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Duur? Valt toch wel mee? 150 euro voor een nette helm? Ik heb nu een duurdere..
Zo'n pizzaboy helm..Voor de op de motor is die, maar heb een nieuwe nodig dusja..
![]()
Ah zo, oke, dan begreep ik je verkeerd, hahaha.quote:Op zaterdag 15 april 2006 19:10 schreef Geqxon het volgende:
Ik bedoel: 59 euro voor de helm, 34 euro voor het vizier.
Prijzig viziertje dan..
hierbij dusquote:Op donderdag 13 april 2006 19:42 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Zal een keer mijn 2 wieler een keer posten..![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |