ik ook, mijne is nog maar 2x in gepostquote:Op woensdag 12 april 2006 23:39 schreef 14.gif het volgende:
ik stem voor deze
pfff doe je goed...quote:Op woensdag 12 april 2006 23:56 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Ik rij btw al 6 jaar op een honda sfx
Enige onderhoud was een 3 bandjes, 1 uitlaat en een remkabel....valt toch mee dacht ik zo
Die dingen zijn ook dik begrenst...250 euro om die wielbegrenzing en die cdi begrenzing eraf te halen.quote:
wiel begrenzingquote:Op donderdag 13 april 2006 00:02 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Die dingen zijn ook dik begrenst...250 euro om die wielbegrenzing en die cdi begrenzing eraf te halen.
Rij dan wel 55...maar 3 keer op de rollebank gestaan en lekker geen boete
Ow ja, nog 20 euro voor een strobo....maar die is nog nooit gezien of beboet
Nou hij draait gewoon niet harder. Althans, dat merk je als je bergafwaarts gaat. Of je tegengehouden wordt. vraag me niet naar details. Ik heb namelijk 2 linkerhandenquote:Op donderdag 13 april 2006 00:04 schreef mister_dog het volgende:
[..]
wiel begrenzingna de 50 gaat je rem aan lopen ofzo
?
nee ik denk niet dat ze het zullen merkenquote:Op donderdag 13 april 2006 00:33 schreef Drifter__ het volgende:
Ik ga mijn 70cc begrenzenTe veel rollerbanken de laatste tijd hier
lijkt me eerder een toerenbegrenzing...quote:Op donderdag 13 april 2006 00:05 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Nou hij draait gewoon niet harder. Althans, dat merk je als je bergafwaarts gaat. Of je tegengehouden wordt. vraag me niet naar details. Ik heb namelijk 2 linkerhanden![]()
Zou ook kunnen, ik meen ooit een keer gelezen hebben op scootparts.nl dat het een wielbegrenzing was....maar ok...quote:Op donderdag 13 april 2006 09:51 schreef 14.gif het volgende:
[..]
lijkt me eerder een toerenbegrenzing...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |