Ja, ik ook, maar wat het probleem is, als ik dalijk mijn uitlaat binnen heb, dan loopt ie wat harder enzo, en dat zal mijn teller niet leuk gaan vinden, aangezien die maar tot 80 loopt, en iedereen met een opgevoerde SMT, heeft een kapotte teller, dus vandaar.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 13:27 schreef fs180 het volgende:
[..]
geile specs..leuk om te posen.. verder niet echt functies waarvan je denkt yes!, kan het geld beter is lekkere banden stoppen of andere schijf ect ect stoppen..
vindt ik dan..
Nee, ik heb een analoge teller.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 13:41 schreef fs180 het volgende:
koop je fietsteller? maar is jouw teller niet digitaal dan?
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 13:46 schreef UnleashMitch het volgende:
Fietsteller moet je verdomd goed meten wil het echt goed werken. Natuurlijk is het beter dan je normale teller maar goed![]()
Toch maar een GPS dingetje op je scooter brommer doen
Ook of je groot licht aanstaat, benzinemeter, knipperlichtindicator, en een vrij lampje?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 13:59 schreef fs180 het volgende:
fietsteller moet je gewoon goed instellen![]()
maar daar zit ook een klok, max speed, average speed, dag teller, nog een soort dagteller en een gewone teller die ook behoud hoeveel je in totaal hebt gereden bij..
Hoezo dat? Ik heb ook een accu hoor? Of ben ik nu de domme?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 16:45 schreef PallominnoXIII het volgende:
Plus dat het op je lichtspoel moet, wat ik al niet fijn vind
Accu ownz.
En dat ik al een digi teller heb op mijn tzr![]()
Het ziet er niet uit omdat de pijp niet voldoende doorloopt. Anders is het best een leuk idee.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 19:57 schreef Diemietuhriej het volgende:
Oh, kijk wat ik tegen kwam :
[afbeelding]
Opzich heeft het wel wat, maar het is wel best, euh, nep.
Omdat het aangesloten moet worden op je spoel en niet op je accu zo te zienquote:Op woensdag 2 augustus 2006 19:54 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Hoezo dat? Ik heb ook een accu hoor? Of ben ik nu de domme?
Oh, en ik maakte net een drift met mijn brommer, drifte zo in de bocht over zo'n riooldeksel.. In ging bijna op me plaat man, gleed achter helemaal weg.. Welke mongool maakt zo'n putjes daar?!
Alhoewel het er ongetwijfeld wel stoer heeft uitgezien.
Schrikquote:Op donderdag 3 augustus 2006 04:26 schreef no1uknow het volgende:
Boe.
Ik ben nu aan het kamperen met een hele groep vrienden, alleen ik kon deze week geen vrij krijgen, moet dalijk ook weer gaan werken.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 09:28 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Ik heb de hele nacht niet geslapen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |