Wehehe, je dacht natuurlijk al iets voor WGR ofzo..quote:
JA, inderdaad. Ik zat al van : "Nieuwe reeks:?quote:Op donderdag 15 juni 2006 17:31 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Wehehe, je dacht natuurlijk al iets voor WGR ofzo..
Vooral voor het W gedeelte dan.
uitlaat is verroest gek!quote:Op donderdag 15 juni 2006 21:18 schreef Diemietuhriej het volgende:
Tsja, als het hier zo stil blijft zal ik maar wat vertellen.
Hier ga ik zondag naar kijken:
Klik!
Als hij gewoon nog fatsoenlijk loopt en alles dan neem ik hem gelijk mee, mooi ding als je het mij vraagt.
Tof !quote:Op donderdag 15 juni 2006 21:18 schreef Diemietuhriej het volgende:
Tsja, als het hier zo stil blijft zal ik maar wat vertellen.
Hier ga ik zondag naar kijken:
Klik!
Als hij gewoon nog fatsoenlijk loopt en alles dan neem ik hem gelijk mee, mooi ding als je het mij vraagt.
Euhm, hij moet zo rond de 1200 kosten..quote:Op donderdag 15 juni 2006 23:26 schreef Alvilon het volgende:
[..]
Tof !Eindelijk word je verstandig !
![]()
Roest op de bocht geeftniet, is een exuus om der een mooi uitlaatje onder te hangen!![]()
Moettie kosten btw? of is dat privaat![]()
Post jij je TZR ook eens een keer, of doe maar nadat je je kappen terughebt.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 01:34 schreef PallominnoXIII het volgende:
Hotsee, kappen zijn naar de spuiter en alles is bestelt, wachten tot het af is en dan monteren
En dan kannik weer scheuren met mijn iets te snelle TZR![]()
Chinese imitatie?quote:Op vrijdag 16 juni 2006 15:34 schreef Devolution het volgende:
Over 1 a 2 weken een nieuwe minibike halen, wordt waarschijnlijk de Sendai Aikido.
[afbeelding]
Deze OP is er altijd al?quote:Op vrijdag 16 juni 2006 14:06 schreef no1uknow het volgende:
Zozo wat een mooie OP, voor het eerst?
De echtequote:Op vrijdag 16 juni 2006 15:40 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Chinese imitatie?
Of gewoon echte italiaanse? Want die chinese kan ik je écht afraden..
Maar als je wordt aangehouden moet je die toch meteen inleveren? Dus zou je aangehouden mogen worden met je Sendai ben je toch evengoed de lul?quote:Op vrijdag 16 juni 2006 15:53 schreef Devolution het volgende:
[..]
De echteIk heb ook een imitatie staan hier, maar die gebruik ik meer voor het toeren. Die was namelijk nogal goedkoop dus mocht ik een keer worden aangehouden, dan hoef ik niet zo'n dure Sendai in te leveren
quote:Op vrijdag 16 juni 2006 16:21 schreef C2C het volgende:
jarno gaat even naar de dealer om de vario ring er uit te laten halen
(garantie)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |