Wehehe, je dacht natuurlijk al iets voor WGR ofzo..quote:
JA, inderdaad. Ik zat al van : "Nieuwe reeks:?quote:Op donderdag 15 juni 2006 17:31 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Wehehe, je dacht natuurlijk al iets voor WGR ofzo..
Vooral voor het W gedeelte dan.
uitlaat is verroest gek!quote:Op donderdag 15 juni 2006 21:18 schreef Diemietuhriej het volgende:
Tsja, als het hier zo stil blijft zal ik maar wat vertellen.
Hier ga ik zondag naar kijken:
Klik!
Als hij gewoon nog fatsoenlijk loopt en alles dan neem ik hem gelijk mee, mooi ding als je het mij vraagt.
Tof !quote:Op donderdag 15 juni 2006 21:18 schreef Diemietuhriej het volgende:
Tsja, als het hier zo stil blijft zal ik maar wat vertellen.
Hier ga ik zondag naar kijken:
Klik!
Als hij gewoon nog fatsoenlijk loopt en alles dan neem ik hem gelijk mee, mooi ding als je het mij vraagt.
Euhm, hij moet zo rond de 1200 kosten..quote:Op donderdag 15 juni 2006 23:26 schreef Alvilon het volgende:
[..]
Tof !Eindelijk word je verstandig !
![]()
Roest op de bocht geeftniet, is een exuus om der een mooi uitlaatje onder te hangen!![]()
Moettie kosten btw? of is dat privaat![]()
Post jij je TZR ook eens een keer, of doe maar nadat je je kappen terughebt.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 01:34 schreef PallominnoXIII het volgende:
Hotsee, kappen zijn naar de spuiter en alles is bestelt, wachten tot het af is en dan monteren
En dan kannik weer scheuren met mijn iets te snelle TZR![]()
Chinese imitatie?quote:Op vrijdag 16 juni 2006 15:34 schreef Devolution het volgende:
Over 1 a 2 weken een nieuwe minibike halen, wordt waarschijnlijk de Sendai Aikido.
[afbeelding]
Deze OP is er altijd al?quote:Op vrijdag 16 juni 2006 14:06 schreef no1uknow het volgende:
Zozo wat een mooie OP, voor het eerst?
De echtequote:Op vrijdag 16 juni 2006 15:40 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Chinese imitatie?
Of gewoon echte italiaanse? Want die chinese kan ik je écht afraden..
Maar als je wordt aangehouden moet je die toch meteen inleveren? Dus zou je aangehouden mogen worden met je Sendai ben je toch evengoed de lul?quote:Op vrijdag 16 juni 2006 15:53 schreef Devolution het volgende:
[..]
De echteIk heb ook een imitatie staan hier, maar die gebruik ik meer voor het toeren. Die was namelijk nogal goedkoop dus mocht ik een keer worden aangehouden, dan hoef ik niet zo'n dure Sendai in te leveren
quote:Op vrijdag 16 juni 2006 16:21 schreef C2C het volgende:
jarno gaat even naar de dealer om de vario ring er uit te laten halen
(garantie)
Haal zelf die varioring er dan uit!quote:Op vrijdag 16 juni 2006 16:50 schreef C2C het volgende:
wil ik hem net weg gaan brengen heeft ie pas volgende week donderdag weer plaats..
hij zij wel dat er kwa vermogen bijna niks bij kwam dus dat is dan wel weer mooi, hij zij dat hij niet over de 1 kw heen kwam
k hoop het maar, scheeld me weer veel geld.. k laat hem in de vakantie ff zo rijen, misschien er na nog wel gameboy tunen voor een maandje ofzo ff kijke hoe hard ie gaat
like duh alleen dan heb ik geen garantie meerquote:Op vrijdag 16 juni 2006 16:53 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Haal zelf die varioring er dan uit!
Dude, dat is zo simpel.
Fuck garantie.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 16:57 schreef C2C het volgende:
[..]
like duh alleen dan heb ik geen garantie meerloller k weet prima hoe je een vario ring er uit haalt hoor
Ja, daarom juist. Die imitatie is niet zo duur geweest (100 euro) dus als ik daarmee wordt aangehouden ben ik maar 100 euro kwijt (ja en de boete dan, maar het gaat even om het inleveren van de minibike bij de aanhouding). Als ik met de Sendai wordt aangehouden, moet ik die Sendai inleveren en die Sendai kost heel wat meer duitenquote:Op vrijdag 16 juni 2006 16:00 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Maar als je wordt aangehouden moet je die toch meteen inleveren? Dus zou je aangehouden mogen worden met je Sendai ben je toch evengoed de lul?
Of ga je er niet mee rijden/ toeren?
Die zit aan het uiteinde van de cilinder,daar zit een klein vernauwingkje, en dat is de flens, ofwel prop.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 21:36 schreef no1uknow het volgende:
Waar ergens in de uitlaat zit 'de' prop trouwens?
great minds think alikequote:Op zaterdag 17 juni 2006 13:06 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Die zit aan het uiteinde van de cilinder,daar zit een klein vernauwingkje, en dat is de flens, ofwel prop.
Tenminste, dat dacht ik.
Thanksquote:Op zaterdag 17 juni 2006 13:06 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Die zit aan het uiteinde van de cilinder,daar zit een klein vernauwingkje, en dat is de flens, ofwel prop.
Tenminste, dat dacht ik.
Klopt.quote:
Nee, hij zit bij de cilinder, waar je uitlaat begint dus..quote:Op zondag 18 juni 2006 14:43 schreef no1uknow het volgende:
Hoe kan ik die prop eruit/weghalen?
En hij zit dus in het laatste stukje van de uitlaat, dat dunne stukje?![]()
![]()
wtf hoezoquote:Op zondag 18 juni 2006 14:46 schreef Ayaxola het volgende:
Vanaf komende week elke dag op de brommer naar Spakenburg![]()
Ja van die stationairschroef en alles wist ik wel, maar toch bedankt.quote:Op zondag 18 juni 2006 16:06 schreef mister_dog het volgende:
@ dimitrie (ofzo) stationairschroefdas dus die met dat veertje ( edit: dat weet je natuutlijk zelf ook wel
je pa met die motoren enz.. )
en over die prop... flens is gewoon pakking tussen uitlaat en cilinder(toch
) prop is verdikking in de uitlaat mond zodat er minder lucht doorheen kan, je hebt ook nog andere uitlaten die hebben geen prop maar zo'n buisje gewoon een loos pijpje naast de uitlaat wat uit de boch komt 20cm ofo als je die dicht knijpt/mept/stampt/wegsloopt en dichtlast dan ga je ook harder
quote:Op zondag 18 juni 2006 16:06 schreef mister_dog het volgende:
@ dimitrie (ofzo) stationairschroefdas dus die met dat veertje ( edit: dat weet je natuutlijk zelf ook wel
je pa met die motoren enz.. )
en over die prop... flens is gewoon pakking tussen uitlaat en cilinder(toch
) prop is verdikking in de uitlaat mond zodat er minder lucht doorheen kan, je hebt ook nog andere uitlaten die hebben geen prop maar zo'n buisje gewoon een loos pijpje naast de uitlaat wat uit de boch komt 20cm ofo als je die dicht knijpt/mept/stampt/wegsloopt en dichtlast dan ga je ook harder
Geyl, trouwens, als je een beetje plezier wilt houden van die DT, moet je er een gewone simoni(ofzo)uitlaat op kwakken, want nu heb je geen expansie en da's niet gezond voor je cilinderquote:Op zondag 18 juni 2006 16:16 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Ja van die stationairschroef en alles wist ik wel, maar toch bedankt.
Maar dat zou dan wel kunnen eigenlijk., ik dacht altijd van dat dat de vernauwing was, maar even gegoogeld, en toch niet idd, je hebt gelijk.
Maar de Speedfight 1 heeft gewoon zo'n buisje in de cilinder zitten, die heb ik er wel uitgeslagen, en dan loopt ie gelijk een stuk beter, sneller, en in principe ook zuiniger..
En vanavond hoogstwaarschijnlijk een Gilera SMT uit 2004 halen!![]()
okquote:Op zondag 18 juni 2006 17:21 schreef fs180 het volgende:
[..]nee
je flens is het stuk waarmee je uitlaat aan je cillinder zit, dus het begin van je uitlaat.. en daar zit dan een buisje of ring in,.. die eruit slijpen met dremel, of misschien eruit slaan ofzo..
quote:
quote:Op zondag 18 juni 2006 22:13 schreef Diemietuhriej het volgende:
Alleen is de achterband nu al lek, dus kan ik niet rijden.
Zéér lekker, vind hem persoonlijk fijner rijden dan mijn jetforce, maar dat komt denk ik door het schakelen.. Mooi geluidje, en rond de 80 op de 9000 toeren..quote:
definetly cheylquote:Op zondag 18 juni 2006 22:30 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Zéér lekker, vind hem persoonlijk fijner rijden dan mijn jetforce, maar dat komt denk ik door het schakelen.. Mooi geluidje, en rond de 80 op de 9000 toeren..
En het is veel wendbaarder, lekker hard en plat door de bochtjes.
7.50!quote:Op maandag 19 juni 2006 10:55 schreef junkiesietze het volgende:
Godverdomme, heb ik me scooter nodig... is me band lek...
Ging er eerst nog iemand mee wegbrengen toen zei die al "he wat is dat psssssst geluid?"
toen lette ik er niet op... maar het bleek dus een lekke band te zijnnu weer 7.50 uitgeven om er een prop in te laten schieten
Hangt er vanaf natuurlijk.quote:Op maandag 19 juni 2006 15:03 schreef no1uknow het volgende:
En hoeveel gaat m'n puch dan harder als die 'prop' eruit is?
en je blijft ermee rijden dus?quote:Op maandag 19 juni 2006 10:55 schreef junkiesietze het volgende:
Godverdomme, heb ik me scooter nodig... is me band lek...
Ging er eerst nog iemand mee wegbrengen toen zei die al "he wat is dat psssssst geluid?"
toen lette ik er niet op... maar het bleek dus een lekke band te zijnnu weer 7.50 uitgeven om er een prop in te laten schieten
Uhm het is niet 'de' standaard uitlaat, voor zover ik weet.quote:Op maandag 19 juni 2006 16:41 schreef fs180 het volgende:![]()
puch heeft geen begrenzing
(of washet sarcasme?)
Passief gekoeld?quote:Op maandag 19 juni 2006 17:54 schreef mister_dog het volgende:
net wou me scooter starten![]()
startkabels er aan
maarja toen liep ie dus ik denk ik zet em ff in de tuin dan laat die accu weer een beetje op dus ik stukje ijzerdraad zodat ie niet uitvalt tussen me gas...zit ik aan tafel zeg ik voor de gein is het normaal dat m'n scooter rookt...loop 5 minuten later naar buiten staat temp. meter in het rood lampje knipperen en echt rook (naja damp) er uit
...das nooit leuk
naja niks kapot ff open gehad droog gemaakt nieuwe vloeistof er in...
Zo hoort hetquote:Op maandag 19 juni 2006 18:25 schreef PallominnoXIII het volgende:
Lekker dan.
Vandaag pliesie te fiets gepest
Ik ga heel leuk naast ze rijden(heb geen kenteken) op een fietspad waar ik niet hoor
Hun gebaren van; ''stop'' ik schud nee en scheur zo weer weg![]()
![]()
quote:Op maandag 19 juni 2006 18:25 schreef PallominnoXIII het volgende:
Lekker dan.
Vandaag pliesie te fiets gepest
Ik ga heel leuk naast ze rijden(heb geen kenteken) op een fietspad waar ik niet hoor
Hun gebaren van; ''stop'' ik schud nee en scheur zo weer weg![]()
![]()
Op de plek laten staan en gewoon stationair laten lopen is nooit echt goed ervoor, de lucht waarmee de radiateur wordt gekoeld is na een tijdje ook redelijk warm, waardoor de koelvloeistof niet goed meer gekoeld wordt, en dan wordt ie idd warm.quote:Op maandag 19 juni 2006 17:54 schreef mister_dog het volgende:
net wou me scooter starten![]()
startkabels er aan
maarja toen liep ie dus ik denk ik zet em ff in de tuin dan laat die accu weer een beetje op dus ik stukje ijzerdraad zodat ie niet uitvalt tussen me gas...zit ik aan tafel zeg ik voor de gein is het normaal dat m'n scooter rookt...loop 5 minuten later naar buiten staat temp. meter in het rood lampje knipperen en echt rook (naja damp) er uit
...das nooit leuk
naja niks kapot ff open gehad droog gemaakt nieuwe vloeistof er in...
Ja maar JS heeft een SF II en ik een SF I.. best raar dat dat dan zo weinig scheelt.. Njah, zal wel.quote:Op maandag 19 juni 2006 22:56 schreef C2C het volgende:
Bij de ene scooter helpt de vario bijna niks (lees: 5/15 km/u) en bij de andere 30 km/u (m'n ouwe jetforce)
en bij de andere scooter helpt de prop weer heel veel dit verschilt gewoon per merk
ja true, neem een appie of geen scooterquote:Op maandag 19 juni 2006 23:03 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Ja maar JS heeft een SF II en ik een SF I.. best raar dat dat dan zo weinig scheelt.. Njah, zal wel.
Maargoed, peugeot is gewoon kut, wehehe.![]()
jij bent de lul als je weer joden tegenkomt..quote:Op maandag 19 juni 2006 18:25 schreef PallominnoXIII het volgende:
Lekker dan.
Vandaag pliesie te fiets gepest
Ik ga heel leuk naast ze rijden(heb geen kenteken) op een fietspad waar ik niet hoor
Hun gebaren van; ''stop'' ik schud nee en scheur zo weer weg![]()
![]()
puch is altijd langzaamquote:Op maandag 19 juni 2006 17:51 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Uhm het is niet 'de' standaard uitlaat, voor zover ik weet.
Van Techno ofzo.
Zit daar geen prop in dan?
truequote:Op maandag 19 juni 2006 23:13 schreef fs180 het volgende:
[..]
jij bent de lul als je weer joden tegenkomt..![]()
[..]
puch is altijd langzaam![]()
Wehehe, nu ben ik natuurlijk wel een echte brommer fanboy opeens.quote:
ach voor mij is een scooter gewoon veel praktischerquote:Op maandag 19 juni 2006 23:15 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Wehehe, nu ben ik natuurlijk wel een echte brommer fanboy opeens.
Pff, V snaar en vario's zijn voor pussy's!
Een ketting, en schakelen zul je!![]()
Wehehe,
Maar nu vind ik het wel echt véél fijner rijden eigenlijk, nu doe je nog wat op je brommer, op een scooter zit je ook maar zo dom je pols naar beneden te houden..Nu heb ik er gewoon veel meer plezier in enzo, maarja.. Iedereen zijn meuk natuurlijk.
schakel zit veeeel beter, betere houding, tank tussen je benen, plus je valt niet in slaap van de saaiheidquote:Op dinsdag 20 juni 2006 10:57 schreef junkiesietze het volgende:
precies, op een schakel zit je veel minder confortabel. en als je lange stukken gaan toeren dan is een scooter gewoon fijner, hoef je niet zo op te letten bij wat je doet
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 13:17 schreef fs180 het volgende:
[..]
schakel zit veeeel beter, betere houding, tank tussen je benen, plus je valt niet in slaap van de saaiheid
Bij mij doet ie 't niet.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 13:37 schreef PallominnoXIII het volgende:
http://media.putfile.com/tz50-driving-100kmh
Daar reed ik net 100 op de teller![]()
injectie wel...'gewone' carb. blokken van peugeot zijn goed.quote:Op maandag 19 juni 2006 23:03 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Ja maar JS heeft een SF II en ik een SF I.. best raar dat dat dan zo weinig scheelt.. Njah, zal wel.
Maargoed, peugeot is gewoon kut, wehehe.![]()
nee echte mannen rijden harder dan 55quote:Op dinsdag 20 juni 2006 22:27 schreef Geqxon het volgende:
Plastic is voor mietjes. Echte mannen rijden een stalen ros.
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 22:29 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Weet je wat tof is van een tomos he.
Als je je zijkapjes eraf haalt heb je een frameracer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |