Zo hoort hetquote:Op maandag 19 juni 2006 18:25 schreef PallominnoXIII het volgende:
Lekker dan.
Vandaag pliesie te fiets gepest
Ik ga heel leuk naast ze rijden(heb geen kenteken) op een fietspad waar ik niet hoor
Hun gebaren van; ''stop'' ik schud nee en scheur zo weer weg![]()
![]()
quote:Op maandag 19 juni 2006 18:25 schreef PallominnoXIII het volgende:
Lekker dan.
Ik ga heel leuk naast ze rijden(heb geen kenteken) op een fietspad waar ik niet hoor
![]()
Op de plek laten staan en gewoon stationair laten lopen is nooit echt goed ervoor, de lucht waarmee de radiateur wordt gekoeld is na een tijdje ook redelijk warm, waardoor de koelvloeistof niet goed meer gekoeld wordt, en dan wordt ie idd warm.quote:Op maandag 19 juni 2006 17:54 schreef mister_dog het volgende:
net wou me scooter starten![]()
startkabels er aan
maarja toen liep ie dus ik denk ik zet em ff in de tuin dan laat die accu weer een beetje op dus ik stukje ijzerdraad zodat ie niet uitvalt tussen me gas...zit ik aan tafel zeg ik voor de gein is het normaal dat m'n scooter rookt...loop 5 minuten later naar buiten staat temp. meter in het rood lampje knipperen en echt rook (naja damp) er uit
...das nooit leuk
naja niks kapot ff open gehad droog gemaakt nieuwe vloeistof er in...
Ja maar JS heeft een SF II en ik een SF I.. best raar dat dat dan zo weinig scheelt.. Njah, zal wel.quote:Op maandag 19 juni 2006 22:56 schreef C2C het volgende:
Bij de ene scooter helpt de vario bijna niks (lees: 5/15 km/u) en bij de andere 30 km/u (m'n ouwe jetforce)
en bij de andere scooter helpt de prop weer heel veel dit verschilt gewoon per merk
ja true, neem een appie of geen scooterquote:Op maandag 19 juni 2006 23:03 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Ja maar JS heeft een SF II en ik een SF I.. best raar dat dat dan zo weinig scheelt.. Njah, zal wel.
Maargoed, peugeot is gewoon kut, wehehe.![]()
jij bent de lul als je weer joden tegenkomt..quote:Op maandag 19 juni 2006 18:25 schreef PallominnoXIII het volgende:
Lekker dan.
![]()
puch is altijd langzaamquote:Op maandag 19 juni 2006 17:51 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Uhm het is niet 'de' standaard uitlaat, voor zover ik weet.
Van Techno ofzo.
Zit daar geen prop in dan?
truequote:Op maandag 19 juni 2006 23:13 schreef fs180 het volgende:
[..]
jij bent de lul als je weer joden tegenkomt..![]()
[..]
puch is altijd langzaam![]()
Wehehe, nu ben ik natuurlijk wel een echte brommer fanboy opeens.quote:
ach voor mij is een scooter gewoon veel praktischerquote:Op maandag 19 juni 2006 23:15 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Wehehe, nu ben ik natuurlijk wel een echte brommer fanboy opeens.
Pff, V snaar en vario's zijn voor pussy's!
Een ketting, en schakelen zul je!![]()
Wehehe,
Maar nu vind ik het wel echt véél fijner rijden eigenlijk, nu doe je nog wat op je brommer, op een scooter zit je ook maar zo dom je pols naar beneden te houden..Nu heb ik er gewoon veel meer plezier in enzo, maarja.. Iedereen zijn meuk natuurlijk.
schakel zit veeeel beter, betere houding, tank tussen je benen, plus je valt niet in slaap van de saaiheidquote:Op dinsdag 20 juni 2006 10:57 schreef junkiesietze het volgende:
precies, op een schakel zit je veel minder confortabel. en als je lange stukken gaan toeren dan is een scooter gewoon fijner, hoef je niet zo op te letten bij wat je doet
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 13:17 schreef fs180 het volgende:
[..]
schakel zit veeeel beter, betere houding, tank tussen je benen, plus je valt niet in slaap van de saaiheid
Bij mij doet ie 't niet.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 13:37 schreef PallominnoXIII het volgende:
http://media.putfile.com/tz50-driving-100kmh
Daar reed ik net 100 op de teller![]()
injectie wel...'gewone' carb. blokken van peugeot zijn goed.quote:Op maandag 19 juni 2006 23:03 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Ja maar JS heeft een SF II en ik een SF I.. best raar dat dat dan zo weinig scheelt.. Njah, zal wel.
Maargoed, peugeot is gewoon kut, wehehe.![]()
nee echte mannen rijden harder dan 55quote:Op dinsdag 20 juni 2006 22:27 schreef Geqxon het volgende:
Plastic is voor mietjes. Echte mannen rijden een stalen ros.
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 22:29 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Weet je wat tof is van een tomos he.
Als je je zijkapjes eraf haalt heb je een frameracer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |