link pastenquote:Op donderdag 3 augustus 2006 18:11 schreef Geqxon het volgende:
Mooie kikker. Wat voor setup hangt er onder zijn buik?
ik moet slapen met dit weerquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 09:38 schreef no1uknow het volgende:
Ik moet zo werken, op de markt.
Met dit kutweer![]()
.
Ziet er wel aardig uit, voor zover ik het kan zien.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 16:04 schreef Nindax het volgende:
Nou hier zijn wat foto's
[afbeelding]
[afbeelding]
Me pa had camera mee dus moest ik maar met me gsm maken (kut kwaliteit)
Ik laat op mijn brommer ook altijd een flink rookgordijn achter wanneer ik hem moet starten met choke.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 23:32 schreef the_idiot het volgende:
Mensen, help! Af en toe jat ik voor langere afstanden de scootert van m'n ma (ja, ben te lui om zelf zo'n ding te halen als ik 'em toch amper gebruik) alleen zit ik met een probleem. Het is nou niet echt bepaald het nieuwste ding meer (bouwjaar onbekend
) en altijd als die een tijdje stil heeft gestaan en ik start hem weer dan komt er ongelofelijk veel rook uit de uitlaat. Dit blijft zo eruit gaan tot ongeveer een kilometertje rijden en geloof me dat is niet fijn als mensen je zo aankijken wat voor rookgordijn je achterlaat
![]()
. Ik neem aan dat dit niet hoort dus wat kan het probleem zijn?
Het is btw een TGB Rapido, tenminste dat staat er op...
quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 17:32 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Ziet er wel aardig uit, voor zover ik het kan zien.
Maar kun je daar eigelijk wat aan opvoeren, een Suzuki blok? Of is alleen je ontsteking van Suzuki?
?quote:
Nee, maar ik bedoel, je ziet niet echt vaak staan van 'Uitlaat voor Suzuki blok, ontsteking voor Suzuki blablabla ''quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 18:38 schreef fs180 het volgende:
kun je een soes blok opvoeren..
wat een kutvraagtis toch een 2takt brommer, dus zoo makkelijk op te voeren
BEUNEN.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 19:06 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Nee, maar ik bedoel, je ziet niet echt vaak staan van 'Uitlaat voor Suzuki blok, ontsteking voor Suzuki blablabla ''
Snap je?
Ja man, ik ga even een ontsteking en een grotere carb beunen, why not.quote:
quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 22:59 schreef Geqxon het volgende:
fs180 heeft stiekem de vibrator module aangezet
Ik kwam mijn Soes cs50 add nog tegen, ding was al lang weg, geruild voor een 24 mmquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 19:34 schreef fs180 het volgende:
http://www.brommerforum.nl/zoek/sales?time=56&close=0&aang=0&string=suzuki
ok.. niet ehct veel.. maarja.. soes is ook minder bekend is de brommerts he
enne.. tjah als je een grotere carb wil en hij past niet.. dan maak je een spruitstuk ervoor.. net zoals bij vrijwel alle andere carbs
of je bewerkt je cillinder een beetje, of koopt hpi als je echt geld over hebt, of een andere uitlaat of opmaat.. genoeg keuzes
wat hij zegtquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 01:00 schreef Alvilon het volgende:
[..]
Ik kwam mijn Soes cs50 add nog tegen, ding was al lang weg, geruild voor een 24 mm![]()
no1know; één van je assen krom denkik, of je wiellagers, of je banden zijn gaar, of je wielen staan kut uitgelijnd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |