SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brutal. Fucking. Metal.
Joh, echt? Dan maken we zelfs kans op de CLquote:Op woensdag 12 juli 2006 16:44 schreef ub40_bboy het volgende:
Een goede spits en Kromkamp erbij zou erg mooi zijn voor PSV.
Geen WK gekeken?quote:Op woensdag 12 juli 2006 16:59 schreef ub40_bboy het volgende:
Wie is die Zigic dan?
Oja, viel die niet in tegen Nederland?quote:Op woensdag 12 juli 2006 17:00 schreef tukkeronline het volgende:
[..]
Geen WK gekeken?
Een lange Servische spits
quote:Op woensdag 12 juli 2006 17:02 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Oja, viel die niet in tegen Nederland?
VoH is ook niet bijster goed maar kan wel heel belangrijk zijn af en toe.quote:Op woensdag 12 juli 2006 17:09 schreef ub40_bboy het volgende:
Vond hem niet bijster goed tegen Nederland. Heb hem in totaal dan ook maar twintig minuten zien voetballen ofzo.
quote:Op woensdag 12 juli 2006 16:54 schreef cultheld het volgende:
[..]
Joh, echt? Dan maken we zelfs kans op de CL![]()
Stel je dit voor zeg:
----------------------------Gomes-----------------------
Kromkamp----------Alex--------Ooijer--------Salcido
Afellay-------------------Simons--------------Cocu---
Koné---------------------Zigic-----------------Farfán--
invallers: Moens, Da Costa, Aissati, Culina, Ball, Beasley, Väyrynen
Die was aan Ajax gelinkt.quote:Op woensdag 12 juli 2006 17:49 schreef Ciscus het volgende:
Zigic? Ik dacht Nemeth....
http://www.vi.nl/vi/show/(...)page=40054/sc=53df5cquote:Op woensdag 12 juli 2006 18:17 schreef johannes1986 het volgende:
Ik denk dat niet Zigic komt. En als hij al komt, is het maar te hopen dat het een goalgetter is, want anderhalve maand geleden vroeg men nog doodleuk 10 miljoen euro voor hem aan FC Portsmouth...
Heeft er iemand een staatje van hem met aantal wedstrijden en goals in de competitie van de afgelopen jaren?
quote:Op woensdag 12 juli 2006 19:05 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
http://www.vi.nl/vi/show/(...)page=40054/sc=53df5c
inderdaad, al bijna bejaard met zn 25quote:Op woensdag 12 juli 2006 19:19 schreef johannes1986 het volgende:
[..]
Oke, dat had ik niet verwacht...dacht alleen dat hij 23 ofzo was en niet al bijna 26
![]()
Wat ik wil zeggen is dat hij op betrekkelijk oude leeftijd nogsteeds Bij Rode Ster Belgrado speelt, en dat is best apart, omdat normaal gesproken vrijwel elk talent uit het Oostblok dan al een jaar of 4-5 in het buitenland speelt. En daar dan 10 miljoen euro aan uitgevenquote:Op woensdag 12 juli 2006 19:44 schreef rubbereend het volgende:
[..]
inderdaad, al bijna bejaard met zn 25
als hij vergelijkbaar met Vennegoor is dat is het toch niet zo bijzonder, die speelt ook nog bij onsquote:Op woensdag 12 juli 2006 19:57 schreef johannes1986 het volgende:
[..]
Wat ik wil zeggen is dat hij op betrekkelijk oude leeftijd nogsteeds Bij Rode Ster Belgrado speelt, en dat is best apart, omdat normaal gesproken vrijwel elk talent uit het Oostblok dan al een jaar of 4-5 in het buitenland speelt. En daar dan 10 miljoen euro aan uitgeven![]()
Tja de bron is wel www.voetbalzone.nlquote:PSV heeft belangstelling voor Jan Kromkamp, zo meldt De Stentor vandaag. De verdediger van Liverpool zou komend seizoen de positie van rechtsback moeten gaan invullen in Eindhoven.
Kromkamp wordt al geruime tijd gevolgd door PSV. De Eindhovenaren willen een nieuwe rechtsback aantrekken, omdat Michael Reiziger niet naar tevredenheid presteert. Eerder kreeg de PSV-verdediging al een kwaliteitsinjectie door het aantrekken van de Mexicaanse linksback Carlos Salcido.
Het is onbekend of Kromkamp geinteresseerd is in een transfer naar PSV. De verdediger vecht bij Liverpool een concurrentiestrijd uit met Steve Finnan, maar door de waarschijnlijke komst van Sevilla-back Daniel Alves lijkt de Nederlandse international overbodig te worden op Anfield Road.
En voetbalzone heeft het weer uit de Stentor. Een krant voor Zwolle en omgeving die door erg slechte journalisten gemaakt word.quote:
Daarom heb ik het ook maar in het topic van transfer geruchten gezetquote:Op woensdag 12 juli 2006 21:31 schreef cultheld het volgende:
Ik denk dat het Kromkamp-gerucht pure speculatie is.
www.voetbalzone.nlquote:PSV heeft ook zijn tweede oefenduel winnend afgesloten. De Eindhovenaren versloegen eerder al RKVV Erp met 0-6 en waren vandaag met 0-9 te sterk voor SV Panningen.
Topscorer was Jefferson Farfán met drie doelpunten. Ook Gerald Sibon (2x), Mika Väyrynen, Ibrahim Afellay, Roy Beerens en Csaba Fehér wisten het net te laten bollen.
Opstelling PSV:
Gomes; Feher, Simons, Da Costa, Lamey; Smit, Vayrynen, Aissati, Afellay; Farfan en Beerens
Compensatie voor het mislopen van de Farfan Transferquote:Op woensdag 12 juli 2006 22:52 schreef ganzenherder het volgende:
Leuk dat ze het oefenpotje gewonnen hebben.
Wel schandalig dat ze 10-15 euro voor zo'n oefenpotje durven te vragen![]()
PSV komt ook niet voor een appel en een ei en dit is natuurlijk de kans voor een AV om een extra centje binnen te halen, kan ze geen ongelijk geven overigens.quote:[b]Op woensdag 12 juli 2006 22:52
Wel schandalig dat ze 10-15 euro voor zo'n oefenpotje durven te vragen![]()
Je hoort mij ook niet klagen dat ze geld vragen voor z'n wedstrijd maar ik vind het wel erg prijzig, voor iets meer geld kun je naar een normaal competitieduel.quote:Op donderdag 13 juli 2006 00:56 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
PSV komt ook niet voor een appel en een ei en dit is natuurlijk de kans voor een AV om een extra centje binnen te halen, kan ze geen ongelijk geven overigens.
Klopt, PSV krijgt 25.000 euro of zo van zo'n AV.quote:Op donderdag 13 juli 2006 00:56 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
PSV komt ook niet voor een appel en een ei en dit is natuurlijk de kans voor een AV om een extra centje binnen te halen, kan ze geen ongelijk geven overigens.
Maar de AV richten zich bij dit soort wedstrijden ook niet op de normaal stadionbezoeker.quote:Op donderdag 13 juli 2006 01:13 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Je hoort mij ook niet klagen dat ze geld vragen voor z'n wedstrijd maar ik vind het wel erg prijzig, voor iets meer geld kun je naar een normaal competitieduel.
Plus nog een hele waslijst eisen.quote:Op donderdag 13 juli 2006 01:14 schreef cultheld het volgende:
[..]
Klopt, PSV krijgt 25.000 euro of zo van zo'n AV.
Nou volgens mij heeft Chelsea ook niet echt geprobeerd om een werkvergunning voor Alex te krijgen. Ze hebben daar al Terry, Carvalho, Gallas, Huth en nog een waslijst aan andere verdedigers.quote:Op donderdag 13 juli 2006 01:26 schreef ganzenherder het volgende:
Misschien een domme vraag, maar hoe komt het eigenlijk dat Kalou meteen zijn werkvergunning krijgt bij Chelsea en Alex niet?
Kalou heeft toch geen/amper wedstrijden gespeeld voor Ivoorkust?
(niet dat ik het erg vind hoor, integendeel)
Huth is vertrokken volgens mij en Gallas raakt ook al op leeftijd dus ik denk toch dat ze Alex binnenkort nodig gaan hebben daar.quote:Op donderdag 13 juli 2006 01:31 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Nou volgens mij heeft Chelsea ook niet echt geprobeerd om een werkvergunning voor Alex te krijgen. Ze hebben daar al Terry, Carvalho, Gallas, Huth en nog een waslijst aan andere verdedigers.
Dit jaar nog niet in ieder geval.quote:Op donderdag 13 juli 2006 01:36 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Huth is vertrokken volgens mij en Gallas raakt ook al op leeftijd dus ik denk toch dat ze Alex binnenkort nodig gaan hebben daar.
Carrizo scoorde gisteren nogquote:Op donderdag 13 juli 2006 09:50 schreef jpg97 het volgende:
Helemaal vergeten dat we ook nog Nguyen en Plá hebben
en hoe zit het met Carrizo?
psv netwerkquote:13/7/2006 - Porto: kans op komst Vennegoor klein
(Gepost door RvN)
Tegenover de Portugese krant O Jogo heeft de voorzitter van FC Porto laten weten dat de kans op de komst van Jan Vennegoor of Hesselink heel klein is. Volgens de voorzitter is de gevraagde transfersom vooralsnog niet haalbaar voor Porto. Deze zou naar verluidt zo'n 6 miljoen euro bedragen. "Ik denk dat hij geen speler van Porto zal worden" aldus de voorzitter.
Het zou natuurlijk ook zomaar een onderhandelingstactiek kunnen zijn om de transfersom nog naar beneden te kunnen krijgen.
Smit ookquote:
We worden wereldkampioen! We worden wereldkampioen!quote:Op donderdag 13 juli 2006 12:22 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Zijn derde al in de voorbereiding! Wat een talent
Aparte goal, hij schiet cross naar de lange hoek, dan is de bal even kwijt en ineens ligt de bal in de korte hoek achter de keeper?quote:Op donderdag 13 juli 2006 13:49 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Als zelfs Feher al gaat scoren...
![]()
[afbeelding]
Binnenkant paal lijkt me?quote:Op donderdag 13 juli 2006 14:59 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Aparte goal, hij schiet cross naar de lange hoek, dan is de bal even kwijt en ineens ligt de bal in de korte hoek achter de keeper?
Nope, koop nooit merchandise, zeker geen hondsdure shirts.quote:Op donderdag 13 juli 2006 14:35 schreef WooZ het volgende:
Heeft iemand het nieuwe shirt al gekocht? Ik heb em gister besteld
Koop je niks van PSV (of andere club)?quote:Op donderdag 13 juli 2006 18:17 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nope, koop nooit merchandise, zeker geen hondsdure shirts.
idd zeg, schrok me dood!!quote:
Ideetje van de voorzitter waarschijnlijk.quote:Op donderdag 13 juli 2006 14:01 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ik dacht even dat ik naar Sparta aan het kijken was
quote:Op donderdag 13 juli 2006 19:06 schreef Radegast het volgende:
[..]
Ideetje van de voorzitter waarschijnlijk.![]()
quote:13/7/2006 - ´Alianza wil resterende 15% van transferrechten Farfan aan PSV verkopen´
(Gepost door RvN)
BRON: El Bocon
Media in Peru melden dat een delegatie van Alianza de Lima volgende week aar Eindhoven komt om met PSV te onderhandelen over de verkoop van de resterende 15% van de transferrechten van Jefferson Farfan die zijn oude club nog in handen heeft. Alianza heeft het geld hard nodig vanwege economische problemen van de club. De club verwacht net zoveel te krijgen als waarop het kon rekenen als de transfer van Farfan naar Portsmouth doorgang zou vinden.
Dat zal het wel zijn jaquote:Op donderdag 13 juli 2006 19:06 schreef Radegast het volgende:
[..]
Ideetje van de voorzitter waarschijnlijk.![]()
Nu een deal sluiten met die Peruanen zou gunstig kunnen uitpakken voor PSV, nu zijn die gasten wanhopig en nemen ze misschien genoegen met een fooi. (relatief gezien dan)quote:Op donderdag 13 juli 2006 22:01 schreef rubbereend het volgende:
[..]dacht het niet hè, dan wachten ze maar tot hij een keer verkocht wordt
dat zou mooi zijn ja, maar ze spreken zelf over de 15% van het bedrag in de clausulequote:Op donderdag 13 juli 2006 22:03 schreef Radegast het volgende:
[..]
Nu een deal sluiten met die Peruanen zou gunstig kunnen uitpakken voor PSV, nu zijn die gasten wanhopig en nemen ze misschien genoegen met een fooi. (relatief gezien dan)
Wat ze willen is anders best veel... Daar zou ik niet intrappen. Ze mogen wel 15% van het originele tranferbedrag hebbenquote:Op donderdag 13 juli 2006 22:03 schreef Radegast het volgende:
[..]
Nu een deal sluiten met die Peruanen zou gunstig kunnen uitpakken voor PSV, nu zijn die gasten wanhopig en nemen ze misschien genoegen met een fooi. (relatief gezien dan)
Inderdaad één miljoenquote:Op donderdag 13 juli 2006 22:05 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat zou mooi zijn ja, maar ze spreken zelf over de 15% van het bedrag in de clausuledat is alleen maar ongunstig voor PSV omdat nu al te betalen
Ik zeg 1 miljoen en we praten nergens meer over![]()
Helemaal mee eens. Maar dat dacht ik ooit ook over Schaars: Die speelt nu ook bij AZ en is onbetaalbaar geworden voor PSV. Jammer, maar het is niet anders. Genoeg spelers in het buitenland aanwezig en PSV is bezig...quote:Op donderdag 13 juli 2006 22:18 schreef Bombardier het volgende:
Eigenlijk vind ik dat PSV Dembèle is misgelopen.
Dè opvolger van VOH.
Ik zie in hem nog een completere spits, doelpuntenmaker. En hij wàs betaalbaar. En spreekt Nederlands en kent de cultuur.
quote:14/7/2006 - ED: Makaay kandidaat om Vennegoor of Hesselink op te volgen
Het Eindhovens Dagblad meldt dat Roy Makaay een belangrijke kandidaat is om Jan Vennegoor of Hesselink op te volgen indien de transfer naar Porto doorgang zou vinden. Roy Makaay zou wel open staan om zijn carriere bij PSV af te sluiten. probleem kan echter de door Bayern gevraagde transfersom en de salariseisen van de voormalig international worden.
Sektioui is een buitenspeler geen spits.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 08:32 schreef Neoktheone het volgende:
Denk dat ze veel voor hem vragen en het salaris zal ook niet laag zijn. Zou het iig wel leuk vinden.
Maar ik verwacht dat VoH niet gaat, vooral nu Porto Sektioui (hoe schrijf je het ook alweer) al gehaald heeft.
Weet ik, maar ik denk niet dat ze van plan zijn een hele nieuwe voorhoede aan te schaffen...quote:Op vrijdag 14 juli 2006 08:39 schreef PyTh het volgende:
[..]
Sektioui is een buitenspeler geen spits.
Voorhoede spelers mogen volgens mij allemaal vertrekken.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 08:57 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
Weet ik, maar ik denk niet dat ze van plan zijn een hele nieuwe voorhoede aan te schaffen...
Zou een goede aankoop zijn, je gaat er dan als PSV-zijnde nog op vooruit.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 08:29 schreef PyTh het volgende:
Vennegoor zie ik echt nog wel vertrekken, wat die voorzitter roept is gewoon druk zetten om de prijs te drukken.
Makaay zou leuk zijn ja maar of het haalbaar is..........
[..]
Hij past niet in het PSV systeem en hij is over zijn top heen ja.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 10:58 schreef Lemming22 het volgende:
Makaay, ik weet het niet hoor. Past hij wel in ons systeem? Is hij niet over zijn top heen?
Gelukkig, ben ik niet de enige die daar zo over denkt. Iedereen is zo positief....quote:Op vrijdag 14 juli 2006 11:33 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Hij past niet in het PSV systeem en hij is over zijn top heen ja.
Ik denk dat hij wel naar PSV wil. Hij weet wat PSV te bieden heeft, dus zal geen exorbitante salariseisen stellen. Daarnaast wil Bayern wel van Makaay af dacht ik, dus dat zie ik wel rond komen.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 11:50 schreef Pritt het volgende:
Makaay zou er zo 30 in leggen per seizoen maar die kosten voor hem zijn simpelweg veel te hoog.
Bayern zal hem niet voor een appel en een ei weg doen en tevens zal hij een paar miljoen per jaar aan salaris willen.
Makaay lijkt me ook alleen een optie als VoH gaat.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 14:16 schreef cultheld het volgende:
Waarom zou je Makaay halen als VOH de balletjes prima af legt op Farfán en Koné? De doelpunten komen toch wel en Makaay is niet de man die opeens als een dolle gaat scoren in de CL als hij bij PSV zou komen te spelen. Als je toch centen in een spits steekt, kun je die beter aan een jongere spits uitgeven die eventueel later nog geld oplevert ook.
Het eventuele aantrekken van Makaay komt toch ook alleen in beeld indien VoH weggaat?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 14:16 schreef cultheld het volgende:
Waarom zou je Makaay halen als VOH de balletjes prima af legt op Farfán en Koné? De doelpunten komen toch wel en Makaay is niet de man die opeens als een dolle gaat scoren in de CL als hij bij PSV zou komen te spelen. Als je toch centen in een spits steekt, kun je die beter aan een jongere spits uitgeven die eventueel later nog geld oplevert ook.
Klopt, maar ik ga er gemakshalve maar vanuit dat VOH "gewoon" blijftquote:Op vrijdag 14 juli 2006 14:33 schreef PyTh het volgende:
[..]
Het eventuele aantrekken van Makaay komt toch ook alleen in beeld indien VoH weggaat?
Nou, FC Porto is gewoon niet zo rijk hoor. En ze vinden de vraagprijs van PSV te hoog.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 08:29 schreef PyTh het volgende:
Vennegoor zie ik echt nog wel vertrekken, wat die voorzitter roept is gewoon druk zetten om de prijs te drukken.
Zal Kromkamp wel worden denk ik..........quote:Op vrijdag 14 juli 2006 14:42 schreef cultheld het volgende:
Koeman heeft trouwens aangekondigd op PSV.nl dat nog deze week een nieuwe man wordt gepresenteerd die meegaat op trainingskamp. Vermoedelijk een rechtsback.
Zo af en toe eens een sleutelhangerquote:Op donderdag 13 juli 2006 18:52 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Koop je niks van PSV (of andere club)?
Hij zei dat het een nieuwe speler kon zijn, maar ook iemand uit eigen jeugd of iemand die verhuurd was...quote:Op vrijdag 14 juli 2006 15:09 schreef PyTh het volgende:
[..]
Zal Kromkamp wel worden denk ik..........
quote:Op vrijdag 14 juli 2006 15:25 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
Hij zei dat het een nieuwe speler kon zijn, maar ook iemand uit eigen jeugd of iemand die verhuurd was...
Feher![]()
quote:Extra aankoop
Koeman hoopt zo snel mogelijk iedereen binnen boord te hebben. Maandag komen DaMarcus Beasley en Arouna Koné terug, een week later - de week dat PSV naar Engeland gaat voor een oefentrip - volgen de Nederlandse internationals, Eric Addo, Jason Culina en nieuweling Carlos Salcido. Koeman liet ook doorschemeren dat er nóg een aankoop meegaat naar Engeland. Die week dient PSV in de ogen van Koeman compleet te zijn. "Inderdaad, misschien nog een extra man. Maar de huidige situatie geeft ons ook inzicht in andere spelers. De jongeren, de spelers die verhuurd waren, dat is goed om te zien.
Leuk voor Lucquote:Luc Nilis tekent contract voor twee seizoenen
14 juli 2006 15:45
Luc Nilis gaat de komende twee jaar bij PSV aan de slag in de scouting en als assistent van de jeugdopleiding. De voormalige vedette was afgelopen seizoen al een aantal dagen in de week terug bij PSV, eveneens als assistent in de jeugd.
Verheugd
Luc Nilis was tussen 1994 en 2000 een grote steunpilaar en publiekslieveling bij de club en heeft nooit onder stoelen en banken gestoken na die periode ooit weer terug te keren in Eindhoven. Ook bij PSV toonde men zich verheugd dat de Belg weer terug is op De Herdgang. Hij zal bij diverse teams gaan assisteren en daarnaast ook scoutingwerk verrichtten.
Wij Viera na tien jaar, zij Nedved...goede deal toch?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 21:15 schreef StarGazer het volgende:
Misschien kunnen jullie na 10 jaar alsnog Nedved halen
Misschien kan Livorno wel om de landstitel strijden nu er wat clubs zijn weggevallenquote:Op vrijdag 14 juli 2006 20:52 schreef Neoktheone het volgende:
Livorno is niet echt een verbetering...
Die opmerking heb ik ook al eerder op dit forum gemaakt, ik kan hem niet meer terugvindenquote:Op vrijdag 14 juli 2006 21:15 schreef StarGazer het volgende:
Nog niet en ik zie het ook niet gebeuren ook nietquote:Op vrijdag 14 juli 2006 21:21 schreef DrDentz het volgende:
Wordt Aissati nu verhuurd aan FC Twente of niet?
Die zou goed de 10 positie in kunnen gaan vullen indien VoH gaat vertrekken.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 21:21 schreef DrDentz het volgende:
Wordt Aissati nu verhuurd aan FC Twente of niet?
Ik denk dat Viera en Nedved wel ergens meer kunnen verdienen dan in ons kikkerlandje...quote:Op vrijdag 14 juli 2006 21:16 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Wij Viera na tien jaar, zij Nedved...goede deal toch?
Leuk idee denk ikquote:Op vrijdag 14 juli 2006 22:09 schreef PyTh het volgende:
[..]
Die zou goed de 10 positie in kunnen gaan vullen indien VoH gaat vertrekken.
Aissati
Farfan-Kone
Dat meldde Omroep Brabantquote:Andre Ooijer verlaat mogelijk PSV
De 32-jarige Andre Ooijer van PSV staat in de belangstelling van enkele clubs uit Duitsland en Italie. Ooijer heeft zijn zaakwaarnemer al laten weten dat hij wel iets voelt voor een buitenlands avontuur, maar hij heeft nog een doorlopend contract bij PSV.
PSV is bereid mee te werken aan een transfer, maar zal wel een transfersom eisen.
Nou dat zal mij benieuwen! Meestal als meneer Koeman iets wil, belooft dat niet véél goeds.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 09:47 schreef Neoktheone het volgende:
Kromkamp komt niet meer. Koeman vindt dat het verdedigend wel staat. Hij wil nog drie () aanvallend ingestelde spelers. Dat wordt gemeld op PSV Netwerk. Zou dat betekenen dat er nog iemand weg gaat, want drie is wel erg veel...
Dat zou zonde (en dom) zijn. Van mij hoeft er geen aanvallende speler bij, als er niemand vertrekt. Of het moet echt een superaankoop zijn. Verder denk ik dat we Kromkamp (mits niet te duur) prima kunnen gebruiken. Toch, als Reiziger op niveau is, dan kan hij als prima stand-in voor zowel rechtsback als centrale verdediger dienen. Ik twijfel helaas over Lamey, maar wil hem weleens een heel seizoen zien als rechtsback.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 09:47 schreef Neoktheone het volgende:
Kromkamp komt niet meer. Koeman vindt dat het verdedigend wel staat. Hij wil nog drie () aanvallend ingestelde spelers. Dat wordt gemeld op PSV Netwerk. Zou dat betekenen dat er nog iemand weg gaat, want drie is wel erg veel...
Hoe lang speelt hij al bij jullie? Sinds 1998 ofzo?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 09:25 schreef pascalheister het volgende:
Jammer aan de ene kant, maar ik gun het hem ook wel.
Ja, tijdens het seizoen 97/98 is hij overgekomen van Rodaquote:Op zaterdag 15 juli 2006 11:00 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Hoe lang speelt hij al bij jullie? Sinds 1998 ofzo?
quote:Op vrijdag 14 juli 2006 21:15 schreef StarGazer het volgende:
Andrequote:
Dit zou serieus een aderlating voor PSV zijn. Maar als hij bij Livorno tekent kan hij wel strijden om de titelquote:Op zaterdag 15 juli 2006 12:14 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Andre
Ik gun het hem van harte maar ik had zo gehoopt dat hij nog even zou blijven, prachtig centraal duo Ooijer/Alex
Ze hebben zich wel geplaatst voor de UEFA cup, maar ik neem aan dat Ooijer de CL als meer uitdaging ziet. Ik dnek eerlijk gezegd dat er een grotere club bij die groep zit. Schalke wilde hem vorig jaar ook al en misschien laat hij dat geen tweede keer aan zich voor bij gaan...quote:Op zaterdag 15 juli 2006 12:17 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dit zou serieus een aderlating voor PSV zijn. Maar als hij bij Livorno tekent kan hij wel strijden om de titel![]()
Erwin heeft dat dan ook gedaan!quote:Op zaterdag 15 juli 2006 12:16 schreef rubbereend het volgende:
oja, tijd al niet meer gemeld maar:
Koeman moet Barreto halen
Aanvallend ingesteld? Soetaers!quote:Op zaterdag 15 juli 2006 10:07 schreef Bombardier het volgende:
[..]
Nou dat zal mij benieuwen! Meestal als meneer Koeman iets wil, belooft dat niet véél goeds.
Elia, Leonardo en een lantaarnpaal denk ik.quote:
quote:
Lee Nguyen: Een Amerikaan van Vietnamese afkomst. Heeft vorig seizoen nog een invalbeurt gehad.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 22:25 schreef twi het volgende:
twee twee twee dus. Wie is Lee?
quote:Koeman: over transfer Ooijer valt niet te praten
Op PSV.nl staat te lezen dat Ronald Koeman na de wedstrijd tegen KVSK United heeft laten weten dat “er niet over te praten valt” over een mogelijke transfer van Andre Ooijer. Vrijdag werd in de media nog gemeld dat PSV wel zou willen meewerken aan een transfer van Andre Ooijer indien hij de kans krijgt op zijn gewenste buitenlands avontuur.
quote:16/7/2006 - 'PSV wil geen cent omlaag met transfersom Vennegoor'
(Gepost door RvN)
De mogelijke transfer van Vennegoor of Hesselink blijft de laatste dagen de Portugese headlines vullen. Aanvullend nieuws was er echter niet. Stan Valckx liet tegenover O Jogo weten dat er na het afwijzen van het eerste bod van Porto vorige week geen noemenswaardig contact is geweest. Toch blijft Porto geinteresseerd. Valckx liet weten dat als Porto Vennegoor of Hesselink aan wil trekken het de prijs van de transferclausule (naar verluidt ruim 6 miljoen euro) zal moeten betalen. PSV wil die prijs absoluut niet verlagen. Valckx denkt dat het heel moeilijk zal worden voor Porto om dat bedrag op te kunnen hoesten voor een nieuwe spits.
Ooijer heeft volgens mij geen clausule in zn contract, dus kunnen we hem eraan houden net zoals van Bommelquote:Op zondag 16 juli 2006 19:18 schreef LuNaTiC het volgende:
Goede berichten, alhoewel ik over Ooijer nog niet zo gerust ben. Dit hebben we natuurlijk al eerder meegemaakt op het laatste moment voor de competitie. Kan dus ook dat Koeman zelf waarschijnlijk ook wel begrijpt dat je dat soort transfers niet tegen kan houden, end at het puur gezegd wordt de prijs op te drijven....
ik hoop echter dat ie blijft, ook al gun ik hem wel een mooie transfer...
Ochja Ooijer is op leeftijd dus veel geld zul je daar sowieso niet voor vangen. En voor dat beetje geld kun je beter nog een jaar een geweldig centraal duo behouden.quote:Op zondag 16 juli 2006 19:48 schreef Paul_NL het volgende:
De vraag is of je dat moet willen
bij van Bommel is het niet slecht utigepaktquote:Op zondag 16 juli 2006 19:48 schreef Paul_NL het volgende:
De vraag is of je dat moet willen
Ik ben gisteren in Lommel wezen kijken, echt onder de indruk was ik niet echt.quote:Op zondag 16 juli 2006 13:28 schreef Paultjuhh het volgende:
PSV heeft het idd niet slecht gedaan met zo een elftal.
Ik denk dat hij ook bedoelt dat Ooijer misschien wel graag nog een keer weg wil en dan gedemotiveerd raakt als hij verplicht moet blijven...quote:Op zondag 16 juli 2006 20:38 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Ochja Ooijer is op leeftijd dus veel geld zul je daar sowieso niet voor vangen. En voor dat beetje geld kun je beter nog een jaar een geweldig centraal duo behouden.
Niet bij Ooijer.quote:Op zondag 16 juli 2006 22:36 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
Ik denk dat hij ook bedoelt dat Ooijer misschien wel graag nog een keer weg wil en dan gedemotiveerd raakt als hij verplicht moet blijven...
Ik ben namelijk een beetje bang dat zo'n standvastigheid bij een speler in het verkeerde keelgat kan schieten...![]()
Mwoah, volgens mij heeft Ooijer altijd gezegd open te staan voor een buitenlands avontuurtje maar het ook geen probleem vind om voor PSV te blijven spelen.quote:Op zondag 16 juli 2006 22:36 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
Ik denk dat hij ook bedoelt dat Ooijer misschien wel graag nog een keer weg wil en dan gedemotiveerd raakt als hij verplicht moet blijven...
Ik ben namelijk een beetje bang dat zo'n standvastigheid bij een speler in het verkeerde keelgat kan schieten...![]()
mwah kunt er in dat soort wedstrijdjes aaltijd weinig van zeggen. Heb PSV jaren geleden tegen de treffers zien spelen en daar kwamen spelers als Wilson zeer goed voor de dag....... maarja hij heeft het nooit waar kunnen maken.quote:Op zondag 16 juli 2006 22:27 schreef BruggiKeane het volgende:
[..]
Ik ben gisteren in Lommel wezen kijken, echt onder de indruk was ik niet echt.
Begon nog wel aardig, 1e goal van Vayrinen was een mooie indivuduele actie van Lee
Vayrinen vond ik de beste man, had nog een mooie actie in huis.
Da Costa speelde ook wel redelijk goed.....
PSV en oefenwedstrijdjes is geen goede combi opzich, 2 jaar geleden volgens mij verloren ze vlak voor het begin van de competitie van duitse en franse degradatiekandidaten en is het toch nog helemaal goed gekomen gedurende het seizoen.quote:Op zondag 16 juli 2006 23:10 schreef rubbereend het volgende:
[..]
mwah kunt er in dat soort wedstrijdjes aaltijd weinig van zeggen. Heb PSV jaren geleden tegen de treffers zien spelen en daar kwamen spelers als Wilson zeer goed voor de dag....... maarja hij heeft het nooit waar kunnen maken.
nieuw stadion?quote:Op zondag 16 juli 2006 23:13 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
PSV en oefenwedstrijdjes is geen goede combi opzich, 2 jaar geleden volgens mij verloren ze vlak voor het begin van de competitie van duitse en franse degradatiekandidaten en is het toch nog helemaal goed gekomen gedurende het seizoen.
En bij opening van het nieuwe stadion speelden ze ooit tegen Herta BSC, jezus ik heb nog nooit zo'n saaie wedstrijd gezien in m'n leven![]()
Ja, toen die hoeken verbeterd waren bedoel ik ja.quote:Op zondag 16 juli 2006 23:18 schreef rubbereend het volgende:
[..]
nieuw stadion?
je bedoelt toch die wedstrijd die na oud PSV - oud PSV kwam? dat was iig wel prachtigRomario
en Hiddink die ff snel 12 man in het veld liet spelen
quote:Op zondag 16 juli 2006 23:21 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Ja, toen die hoeken verbeterd waren bedoel ik ja.
En Romario speelde grandioos toen trouwens ja![]()
Ik heb afgelopen seizoen toch behoorlijk wat saaiere wedstrijden gezien.....quote:Op zondag 16 juli 2006 23:13 schreef ganzenherder het volgende:
En bij opening van het nieuwe stadion speelden ze ooit tegen Herta BSC, jezus ik heb nog nooit zo'n saaie wedstrijd gezien in m'n leven![]()
en zelfs dat is en veredelde oefenwedstrijdquote:Op zondag 16 juli 2006 23:24 schreef BruggiKeane het volgende:
[..]
En oefenwedstrijden zeggen idd niets, tegen Ajax voor de supercup moeten ze er staan!
quote:Op zondag 16 juli 2006 23:40 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Ja, had dat jaar ook een seizoenskaart.
Bij zo'n wedstrijden krijg je sterk de behoefte om je geld terug te eisen![]()
Palacio of Milevskiquote:Het wordt een spannende week voor PSV. Voor het eerst in iets meer dan 2 weken sprak ik mijn bron op zaterdag.
Uit niets bleek dat er nog 3 versterkingen zouden komen. Wellicht 1 versterking, maar verder zei mijn bron niets over nog 2 anderen. Daarover zo meer.
Samengevat kwam dit ter sprake:
Kromkamp: men heeft gesproken over huur, maar zijn salaris is veel te hoog. Dit lijkt van de baan
Robert; tijdens mijn laatste gesprek zei mijn bron dat de verkoop rond was, maar dit is helaas nog steeds niet zo. Men hoopt dat dit nu snel rond komt, want PSV heeft het geld nodig.
Ooijer: inmiddels heeft Koeman al duidelijk gemaakt waar PSV staat. Enige weken terug was er belangstelling van een sterke Franse club, maar sindsdien heeft men niets meer gehoord en mijn bron gaat er vanuit dat die club nu in Italie gaat vissen. Mijn bron kon zich niet voorstellen dat Ooijer ook maar enige interesse zou hebben om voor Livorno te spelen en Livorno heeft PSV ook niet benaderd. Ooijer komt deze week terug van een vacantie in Verweggistan en men wil dan spijkers met koppen slaan.
Beasley: na het WK heeft niemand belangstelling getoond en Beasley blijft zoals het er nu voorstaat gewoon bij PSV. Ik hoorde gisteren ook niets meer over een andere vleugelspeler. Beasley krijgt vooralsnog de kans zich te bewijzen, maar mag denk ik wel weg (puur mijn mening; mijn bron weidde hier niet over uit) als er serieuze belangstelling komt. Maar die is er nu niet.
Vennegoor: inmiddels is al bekend wat ik gisteren hoorde, nl. dat Porto inderdaad 5,5 miljoen heeft geboden. PSV hoopt op een deal, maar wil dus meer ontvangen. Het geld is nodig om een nieuwe spits aan te trekken. Alhoewel Lucius een leuk bedrag heeft opgeleverd, moeten er meer spelers verkocht worden, met name Robert en VOH.
Nieuwe spits: men is rond met de club en de zaakwaarnemer van een jonge, maar heerlijke buitenlandse spits. De vraag is nu of PSV de RvC kan overtuigen deze speler nu te kopen zonder dat het 100% zeker is dat Robert en VOH verkocht worden.
De komende dagen wordt hierover druk vergaderd. Ik hoop dat dit rondkomt en dat er niet gewacht wordt op de verkoop van VOH en Robert, want de kans om zo'n jongen te contracteren krijg je niet dagelijks.Rob Westerhof schijnt zijn vacantie onderbroken te hebben en is voor een paar dagen naar Holland teruggekeerd om deze week spijkers met koppen te slaan.
Overigens is de technische staf en iedereen bij PSV zeer enthousiast over Da Costa, waarvan men denkt dat hij snel zal aanhaken. Ik heb hem uiteraard niet zien spelen, maar intern is men zeer happy met deze aankoop.
Er waait sowieso een frisse wind, met een nieuwe staf en een coach die alleen met de belangen van de club bezig is. Een coach die 2 dagen op Farfan inpraat en met succes om toch gewoon bij PSV te blijven in plaats van na 5 minuten op te geven (Lee en Park) en naar de pijpen van zaakwaarnemers te dansen. Met Westerhof en Koeman is de periode dat 1 of 2 zaakwaarnemers PSV in de tang namen voorbij.
Vooral Westerhof wordt voortdurend onderschat door vele forumleden. Heel Nederland zeurde over alle spelers die hun lot aan Hiddink zouden verbinden, dat PSV geen trainer kon vinden etc. Welnu, Cocu, Farfan, Gomes, Alex etc. ze zijn er allemaal nog. 15 miljoen verlies was het boekjaar dat eindigde op 30 juni 2005. Dit boekjaar wordt afgesloten met een kleine winst zonder het geld van de parkeerplaats mee te nemen. Wel zit daar de transfersom van Lucius bij (aanzienlijk meer dan 1 miljoen).
En nu wellicht nog de komst van een potentieel sensationele spits plus natuurlijk Salcido en Da Costa.
Ik post alleen als ik informatie van mijn bron krijg. Ik ben veel ouder dan de meesten van jullie en heb daardoor connecties binnen de club en Philips. Ik ga daar niet prat op, daar ben ik te oud voor. Dat vind ik allemaal niet belangrijk. Ik kan de informatie die ik krijg voor mezelf houden en mijn prive vrienden of ik kan jullie hierin laten delen. Ik kies voor het laatste, maar stop ermee als mensen beginnen te zeuren over geloofwaardigheid of gaan speculeren waar ik woon en wie mijn bron is. Laten we daar mee ophouden. Als ik zeg bezig zijn met of iets is in principe rond, dan is dat wat het is. Als de deal getekend zou zijn staat het bij psv.nl. Dus alles kan nog anders lopen en weer veranderen en ik ga mijn bron niet dagelijks lastig vallen. We spreken elkaar hooguit 2 keer per maand.
Op dit moment zijn ze in wezen rond met die spits en zijn club, maar de vraag is of er meteen gehandeld kan worden (wat wellicht korte termijn financiering zou vereisen)of dat er gewacht moet worden op een aantal verkopen.
Wat de laatste 6 weken betreft (de eerste en laatste keer dat ik nog iets over geloofwaardigheid meld):
- Cuevas; mijn informatie was correct
- Da Costa; ruim 6 of 7 weken geleden noemde ik al dat ze bezig waren met een jonge verdeiger die in Frankrijk speelde bij Nantes of Nancy
- Salcido: ik meldde 2 weken terug al dat er een buitenlandse niet-Europese linksback die op het WK goed speelde zou komen
- Farfan: ik meldde op de dag dat Cocu tekende dat Farfan's nieuwe contract de week daarna zou worden bekend gemaakt
De spits die ik 2 weken terug noemde was Mido, maar die deal is dus afgeketst.
Kortom: laten we hopen dat die nieuwe spits deze week gekocht wordt en dat VOH en Robert in totaal 8 of 9 miljoen opbrengen.
Gedurende het seizoen zal PSV ook nog blijven proberen om Alex te kopen (of 50% van de rechten te kopen) zodat PSV meer controle krijgt over zijn situatie.
Ik hoop voor ons allemaal dat dit een topweek zal blijken te zijn....
Wie is Palacio? Milevski is te duur denk ik.quote:Op maandag 17 juli 2006 12:08 schreef Dylan Dog het volgende:
Als PSV Milevskiy of Palacio zou kunnen overnemen, allejezus dan hebben we een lekkere voorhoede zeg!
Als Kuijt vertrekt wordt dit een heel moeilijk seizoen voor ze...quote:
Milevskiy is onhaalbaar. Palacio - Farfán - Koné is niet verkeerd natuurlijk.quote:Op maandag 17 juli 2006 12:08 schreef Dylan Dog het volgende:
Als PSV Milevskiy of Palacio zou kunnen overnemen, allejezus dan hebben we een lekkere voorhoede zeg!
Met zijn salariseisen komt hij ook niet naar PSV denk ik. Dan zal hij bij Barca op de bank gaan zitten...quote:Arsenal hoeft Saviola niet
Javier Saviola mag dan lonken naar Arsenal, de liefde komt niet van twee kanten. Manager Arsene Wenger benadrukt dat de Gunners niet zijn geïnteresseerd in de aanvaller. Dat zou wellicht een opening kunnen bieden voor PSV.
Volgens Wenger beschikt Arsenal al in ruime mate over aanvallend ingestelde spelers: ”We hebben Rosicky gekocht. Bovendien konden we al rekenen op Ljungberg, Van Persie, Reyes, Henry, Adebayor, Walcott, Bendtner, Lupoli en Aliadiere. Waar moet ik ze allemaal laten?” Saviola’s zaakwaarnemer Brizuela meldde afgelopen week dat zijn cliënt het liefste naar Arsenal zou verkassen in plaats van PSV of Panathinaikos. Bij FC Barcelona is geen toekomst weggelegd voor El Conejito.
Arsenal zoekt wel nog versterkingen in defensief opzicht. Sol Campbell verlaat de finalist van de Champions League; Ashley Cole volgt wellicht diens voorbeeld. Verder zit een aantal verdedigers in de lappenmand. ”Senderos ligt er drie maanden uit en Djourou en Clichy zijn eveneens geblesseerd”, aldus Wenger. Arsenal wil de talentvolle Curtis Davies overnemen van West Bromwich Albion om de problemen achterin op te lossen. Momenteel vragen de Baggies tien miljoen pond, teveel voor Arsenal.
Ik heb meer de neiging De Kuil te geloven dan Steef. Jij?quote:Op maandag 17 juli 2006 14:07 schreef cultheld het volgende:
Steef over De Kuil: En toch heb ik die insider nog niet gehoord over de rechtsback waar PSV achteraan zit.
Ik denk dat ze allebei gelijk hebben. Zeker is dat Steef een insider is sinds begin juni, want hij is toen aangenomen door v/d Zee en Valckx.quote:Op maandag 17 juli 2006 15:26 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Ik heb meer de neiging De Kuil te geloven dan Steef. Jij?
Vind ik nietquote:Op maandag 17 juli 2006 14:49 schreef twi het volgende:
Ach, 24 is nog best jong.
quote:PSV maakt kans op pot 1 Champions League
17/7/2006 17:55
Met het wegvallen van de fraudeurs Juventus en AC Milan kan PSV mogelijk alsnog geplaatst worden bij de beste acht clubs in de Champions League. Met een beschermde status als groepshoofd als gevolg.
De kans dat de Nederlandse kampioen in Pot 1 belandt, is vijftig procent. Tenminste twee clubs moeten falen in de laatste kwalificatieronde van de Champions League. Liverpool, Arsenal en Valencia staan nu nog boven PSV in de top acht, maar zijn nog niet zeker van een plek in het hoofdtoernooi.
FC Porto heeft nog iets betere papieren dan PSV. De ploeg van Co Adriaanse is de eerste die opschuift zodra Liverpool, Arsenal of Valencia faalt. Ook Bayern München kan nog een pot promoveren als alledrie zich laten piepelen.
Clubs uit dezelfde pot ontlopen elkaar bij de loting. Bovendien scheidt de UEFA clubs uit hetzelfde land. Dat betekent bijvoorbeeld dat Chelsea nooit tegen Manchester United speelt in de groepsfase.
Ze hebben dus iets van 4 ploegen voor zich. Dus dat word em niet.quote:Op maandag 17 juli 2006 17:59 schreef mcyodogg het volgende:
Ik had het natuurlijk stiekem al een beetje in mn achterhoofd zitten, maar met een beetje geluk gaat het nog lukken ook:
[..]
Nog verder?quote:Op maandag 17 juli 2006 12:16 schreef ub40_bboy het volgende:
Feyenoord gaat de komende seizoenen afglijden.
Winnen ze nooit. Zit Chelsea trouwens in pot 2?quote:Op maandag 17 juli 2006 20:06 schreef mcyodogg het volgende:
Eens, alleen verander ik de 'nee' van Barcelona naar een 'ja'. Mocht PSV die winnen, ben ik weer gegarandeerd van een mooie grijns voor een week of twee.
Ja, evenals Bayern München. Liverpool of Manchester United loten zou echt niet verkeerd zijn voor PSVquote:Op maandag 17 juli 2006 20:08 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Winnen ze nooit. Zit Chelsea trouwens in pot 2?
Inderdaad. PSV thuis is toch heel wat anders dan PSV uit. Ik denk als PSV in goeie doen is, ze thuis best een kans kunnen maken tegen Barcelonaquote:Op maandag 17 juli 2006 20:29 schreef mcyodogg het volgende:
Over PSV in het Philips Stadion, zal je nooit van mij horen zeggen dat ze vrij weinig kans maken. Ongeacht de tegenstander.
Maar inderdaad, uiteindelijk telt voor mij ook alleen het behalen van de 2e ronde.
Lopen er nou ook mensen in Eindhoven rond, met die naam verkeerd geschreven op het shirt?quote:
Haha, pwnedquote:Op maandag 17 juli 2006 23:30 schreef Zapper het volgende:
[..]
Lopen er nou ook mensen in Eindhoven rond, met die naam verkeerd geschreven op het shirt?![]()
De deur staat dus nog op een kiertje...quote:PSV informeert naar Kromkamp
In het Eindhovens Dagblad meldt Westerhof dat PSV bij Liverpool heeft geinformeerd naar de beschikbaarheid van rechtsback Kromkamp. Westerhof: "Maar het blijft onduidelijk wat de intenties zijn van Liverpool. Willen ze hem verkopen, verhuren of houden? Ze spreken zich daar niet over uit en zolang dat niet gebeurt, kan de interesse niet concreet worden. Wij hebben dus nog niet met Kromkamp zelf gesproken."
Dat is inderdaad heel veel zeggend.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 12:24 schreef LudoSanders het volgende:
Maar ook bij Liverpool heeft hij niet bijster veel gespeeld en dan als klap op de vuurpijl vervangen worden door Heitinga..
Wrom? Heitinga is een betere voetballer dan Kromkamp hoor.quote:
Hier heb je het euvel al.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 12:24 schreef LudoSanders het volgende:
Ik zie het ook niet echt zitten in Kromkamp, sinds Johnny Heitinga zelfs de voorkeur op RB kreeg vorige maand van van Basten. Bij Villareal dacht ik nog aanpassingsproblemen of iets dergelijks. Maar ook bij Liverpool heeft hij niet bijster veel gespeeld en dan als klap op de vuurpijl vervangen worden door Heitinga..
Inderdaad, Kromkamp heeft gewoon speeltijd nodig. Iets wat hij de laatste twee jaar niet heeft gehad.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 13:20 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Hier heb je het euvel al.![]()
Ik zie het wel zitten met Kromkamp, mits hij weer in vorm raakt. Ik vond hem in Oranje wel redelijk aanvallend spelen en dat is wat we zoeken. Natuurlijk is het geen absolute top, maar het is sowieso een vooruitgang t.o.v. Reiziger en Lamey.
Aanvallend vind ik Kromkamp beter. Heitinga heeft wel een betere trap.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 12:45 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Wrom? Heitinga is een betere voetballer dan Kromkamp hoor.
van basten is inderdaad niet de man van rare beslissingenquote:Op dinsdag 18 juli 2006 12:24 schreef LudoSanders het volgende:
Ik zie het ook niet echt zitten in Kromkamp, sinds Johnny Heitinga zelfs de voorkeur op RB kreeg vorige maand van van Basten.
Helemaal mee eens. En hij kan nog Spaans ookquote:Op dinsdag 18 juli 2006 16:34 schreef Dylan Dog het volgende:
Kromkamp is een aanvallende back net als Salcido (heb ik begrepen). Met een zeer solide verdedigingsduo Alex-Ooijer en Simons daarvoor heeft zijn aanvallend vermogen prioriteit boven zijn verdedigende capaciteiten. Goede keuze dus.
Daar hebben we vorig jaar toch 2 punten laten liggen...quote:Op dinsdag 18 juli 2006 18:33 schreef pfaf het volgende:
De aanvallende kwaliteiten van Kromkamp worden ook overschat. Die jongen heeft de techniek van een F3-speler. Tegen Heracles zal hij wel nuttig kunnen zijn, maar daar maak je als PSV zijnde het verschil niet.
Niet alleen PSVquote:Op dinsdag 18 juli 2006 18:46 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Daar hebben we vorig jaar toch 2 punten laten liggen...
Dat je maar snel ff je mond houdt, hequote:Op dinsdag 18 juli 2006 18:33 schreef pfaf het volgende:
Tegen Heracles zal hij wel nuttig kunnen zijn, maar daar maak je als PSV zijnde het verschil niet.
quote:Op dinsdag 18 juli 2006 18:46 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Daar hebben we vorig jaar toch 2 punten laten liggen...
Zolang de tegenstander zonder buitenspelers speelt ja. Tegen een ploeg met redelijke buitenspelers krijg je al gauw het Gio effect....quote:Op dinsdag 18 juli 2006 16:34 schreef Dylan Dog het volgende:
Kromkamp is een aanvallende back net als Salcido (heb ik begrepen). Met een zeer solide verdedigingsduo Alex-Ooijer en Simons daarvoor heeft zijn aanvallend vermogen prioriteit boven zijn verdedigende capaciteiten. Goede keuze dus.
Dat betekent in NL alleen tegen Ajax en AZ. In Europa helemaal zelden. Is te overzien.quote:Op woensdag 19 juli 2006 10:39 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Zolang de tegenstander zonder buitenspelers speelt ja. Tegen een ploeg met redelijke buitenspelers krijg je al gauw het Gio effect....
quote:Op woensdag 19 juli 2006 10:23 schreef jpg97 het volgende:
Ajax gisteren onderuit tegen een amateurclub![]()
![]()
Van AZ en Ajax verliezen kan je de titel kosten. Ploegen als Chelsea, Barca en Real spelen veel met opkomende opkomende spelers, een trend die toeneemt. Ik zou het niet onderschatten.quote:Op woensdag 19 juli 2006 11:27 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Dat betekent in NL alleen tegen Ajax en AZ. In Europa helemaal zelden. Is te overzien.
Feyenoord ook hoor afgelopen weekquote:
Real speelt niet met buitenspelers.quote:Op woensdag 19 juli 2006 12:28 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Van AZ en Ajax verliezen kan je de titel kosten. Ploegen als Chelsea, Barca en Real spelen veel met opkomende opkomende spelers, een trend die toeneemt. Ik zou het niet onderschatten.
Koop hem please!!
Is dat wel zo? De laatste jaren verspeelden de teams die geen kampioen werden het vooral tegen de kleinere teams hoor.quote:Op woensdag 19 juli 2006 12:28 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Van AZ en Ajax verliezen kan je de titel kosten.
Maar Kromkamp is toch niet minder dan Lamey verdedigend gezien? Aanvallend is ie zelfs beter, dus je gaat er sowieso niet op achteruit.quote:Op woensdag 19 juli 2006 12:28 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Van AZ en Ajax verliezen kan je de titel kosten. Ploegen als Chelsea, Barca en Real spelen veel met opkomende opkomende spelers, een trend die toeneemt. Ik zou het niet onderschatten.
Koop hem please!!
Jullie hebben Koeman en zijn een verenigingquote:Op woensdag 19 juli 2006 10:23 schreef jpg97 het volgende:
Ajax gisteren onderuit tegen een amateurclub![]()
![]()
Komop joh, zelfs Ajax is twee keer kampioen gewoden met Koeman. Dan moet PSV daar helemaal in slagen.quote:Op woensdag 19 juli 2006 15:04 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Jullie hebben Koeman en zijn een vereniging![]()
![]()
Ik spreek je over 2 jaar wel, koeman maakt niemand beterquote:Op woensdag 19 juli 2006 15:07 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Komop joh, zelfs Ajax is twee keer kampioen gewoden met Koeman. Dan moet PSV daar helemaal in slagen.
We hebben nog een buffertje tov jullie.quote:Op woensdag 19 juli 2006 15:09 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Ik spreek je over 2 jaar wel, koeman maakt niemand beter
*bookmarkt deze uitspraakquote:Op woensdag 19 juli 2006 15:09 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
daarom staat er ook opkomende spelers......quote:Op woensdag 19 juli 2006 13:20 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Real speelt niet met buitenspelers.
Dat zeg ik ook niet. Dat hij beter is dan Lamey betekent niet per definitie dat het een goede keus is toch? Jullie kunnen beter een back met wat meer verdedigende kwaliteiten kopen denk ik.quote:Op woensdag 19 juli 2006 14:59 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Maar Kromkamp is toch niet minder dan Lamey verdedigend gezien? Aanvallend is ie zelfs beter, dus je gaat er sowieso niet op achteruit.
Ik weet het niet. PSV mist juist creativiteit van achteruit. Met Lee had je een halve linkeraanvaller, de rechterflank bleef vaak te weinig verrassend. Met Salcido en mogelijk Kromkamp heb je in ieder geval mee opkomende backs, Afellay en Cocu zijn spelers die ook graag naar de as trekken en dus ruimte geven aan deze backs.quote:Op woensdag 19 juli 2006 15:46 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook niet. Dat hij beter is dan Lamey betekent niet per definitie dat het een goede keus is toch? Jullie kunnen beter een back met wat meer verdedigende kwaliteiten kopen denk ik.
Zit wel wat in ja. Maar dit impliceert wel dat jullie initiatiefrijk voetbal gaan spelen. Met de afgelopen seizoenen in mn achterhoofd en vooral met Koemans als trainer denk ik dat dit niet zal gebeuren. Dan is de toegevoegde waarde van een aanvallende back alweer een stuk minder.quote:Op woensdag 19 juli 2006 15:49 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Ik weet het niet. PSV mist juist creativiteit van achteruit. Met Lee had je een halve linkeraanvaller, de rechterflank bleef vaak te weinig verrassend. Met Salcido en mogelijk Kromkamp heb je in ieder geval mee opkomende backs, Afellay en Cocu zijn spelers die ook graag naar de as trekken en dus ruimte geven aan deze backs.
Ik zie het wel zitten in Kromkamp, maar kan me voorstellen dat er mensen zijn die het niet veel vinden. Het si wel een papkindje natuurlijk (al is ie gelukkig niet zo erg als Lurling ).
Wat is een papkindje?quote:Op woensdag 19 juli 2006 15:49 schreef Dylan Dog het volgende:
Ik zie het wel zitten in Kromkamp, maar kan me voorstellen dat er mensen zijn die het niet veel vinden. Het si wel een papkindje natuurlijk (al is ie gelukkig niet zo erg als Lurling ).
Initiatiefrijk voetbal, wat is dat? Ik heb het inderdaad al een jaar of drie niet gezienquote:Op woensdag 19 juli 2006 15:53 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Zit wel wat in ja. Maar dit impliceert wel dat jullie initiatiefrijk voetbal gaan spelen. Met de afgelopen seizoenen in mn achterhoofd en vooral met Koemans als trainer denk ik dat dit niet zal gebeuren. Dan is de toegevoegde waarde van een aanvallende back alweer een stuk minder.
Iemand die moeilijk elders kan aarden en het liefst thuis bij moeder karbonaadjes met jus eet.quote:
Oh zo.quote:Op woensdag 19 juli 2006 16:22 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Iemand die moeilijk elders kan aarden en het liefst thuis bij moeder karbonaadjes met jus eet.
Ja, denk ik ook. Lurling is een papkindje in extremis. Die vond Rotterdam te ver, verhuisde terug naar Den Bosch. Werd toen verkocht aan Köln maar daar kon vrouwlief niet aarden. Woont nu bij mij in de buurt, maar ik denk dat dat nog te ver weg is van de AA-wijk.quote:Op woensdag 19 juli 2006 16:24 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Oh zo.Zou je wel eens gelijk in kunnen hebben. Maar een terugkeer in Nederland zou dan voor Kromkamp juist gunstig zijn.
dat hoeft toch niet als ze zo door blijven voetballen als afgelopen seizoenquote:Op woensdag 19 juli 2006 15:09 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
precies zoals je het zegt, geen leuke vervangerquote:Op woensdag 19 juli 2006 17:57 schreef cultheld het volgende:
Zou Anelka geen leuke vervanger van VOH zijn?
Nee, wat heeft hij nou laten zien bij Fenerbace?quote:Op woensdag 19 juli 2006 17:57 schreef cultheld het volgende:
Blijft een uitstekende voetballer hoor.quote:Op woensdag 19 juli 2006 18:31 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Nee, wat heeft hij nou laten zien bij Fenerbace?
quote:Op woensdag 19 juli 2006 17:57 schreef cultheld het volgende:
in geld verdienen zeker?quote:Op woensdag 19 juli 2006 18:49 schreef cultheld het volgende:
[..]
Blijft een uitstekende voetballer hoor.
quote:Op woensdag 19 juli 2006 19:00 schreef Bombardier het volgende:
[..]
Zonnesteekje?
Wat denk je dat hij verdient bij Fenerbahce? Veel, hij heeft echter ook sportieve ambitie en gaat liever niet bij Bolton Wanderers of Portsmouth spelen als hij bij een club terecht kan die CL speelt en titelkandidaat is. Daarnaast, het is een enfant terríble pur sang.Ibrahimovic ook. Lijkt me geen versterking voor de teamgeist. Een team kan best goed draaien met één individualist in het elftal. En daar weer naast presteert Anelka al jaren ondermaats. Saviola ook: Daar hoopte men echter ook vurig op.
Nou Saviola speelde een aantal jaar geleden bij Barcelona echt goed. De tijd dat Anelka goed speelde was erg lang geleden in zijn Arsenal tijd.quote:
Het probleem is dat dit elftal volgens mij gewoon niet in staat is om dominant te spelen en toch de boel achterin droog te houden...quote:Op woensdag 19 juli 2006 16:21 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Initiatiefrijk voetbal, wat is dat? Ik heb het inderdaad al een jaar of drie niet gezien
Aan de andere kant: Kromkamp en Salcido zijn van nature aanvallende backs die niet veel anders kunnen, dus dat ram je er niet zo gemakkelijk uit. Verder hebben we al twee jaar controlerend en afwachtend gevoetbald dat ik zeker weet dat we dat wel beheersen. Misschien kan PSV vanuit die zekerheid wat dominanter gaan voetballen. Ook de jongelingen Afellay (waar ik veel van verwacht dit jaar) en Aissati kunnen controlerend spelen terwijl hun kracht toch speels en aanvallend ligt.
Maar goed, het sieozne is nog zó pril. Misschien gaan we weer in de vierde minuut scoren en dan uitspelen.
Waarom niet?quote:Op donderdag 20 juli 2006 09:12 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het probleem is dat dit elftal volgens mij gewoon niet in staat is om dominant te spelen en toch de boel achterin droog te houden...
Grrrrrrrrrrrrrrrrrrrr is de eeuwige negatieveling die hier altijd ronddwaalt.quote:
met een verrassend goede kijk op het spelletjequote:Op donderdag 20 juli 2006 11:43 schreef PyTh het volgende:
[..]
Grrrrrrrrrrrrrrrrrrrr is de eeuwige negatieveling die hier altijd ronddwaalt.
Net zo'n *ahum* goede kijk erop als dat jij hebt natuurlijkquote:Op donderdag 20 juli 2006 12:43 schreef aldostuta het volgende:
[..]
met een verrassend goede kijk op het spelletje![]()
Al over het drama Spakenburg heen?quote:Op donderdag 20 juli 2006 12:43 schreef aldostuta het volgende:
[..]
met een verrassend goede kijk op het spelletje![]()
Ik heb daar toch best wel vertrouwen in. Het team is tactisch gegroeid, intact gebleven en lijkt aanvallende impulsen te hebben gekregen. Waarom zou het niet kunnen?quote:Op donderdag 20 juli 2006 09:12 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het probleem is dat dit elftal volgens mij gewoon niet in staat is om dominant te spelen en toch de boel achterin droog te houden...
en ach wat is nou dominant voetbal? In de Nederlandse competitie speelt PSV het grootste deel van de wedstrijd op de helft van de tegenstander............. Ik vond vooral het gebrek aan creativieteit een probleem. En dat is iets wat we met aanvallendere backs al voor een stukje kunnen onvervangen.quote:Op donderdag 20 juli 2006 13:04 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Ik heb daar toch best wel vertrouwen in. Het team is tactisch gegroeid, intact gebleven en lijkt aanvallende impulsen te hebben gekregen. Waarom zou het niet kunnen?
Dat lijkt mij mij sterk, maar hij heeft wel potentie, dat is zeker.quote:Op donderdag 20 juli 2006 12:49 schreef PyTh het volgende:
[..]
Net zo'n *ahum* goede kijk erop als dat jij hebt natuurlijk![]()
Spakenburg-uit blijft lastig, dat weet je bestquote:Op donderdag 20 juli 2006 12:49 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Al over het drama Spakenburg heen?
Of had je er rekening mee gehouden.![]()
Ik ga nietquote:Op donderdag 20 juli 2006 18:30 schreef pascalheister het volgende:
gaan er hier nog mensen naar de open dag?
idd, opendag is geen hol aan, eigenlijk nooit geweest..quote:Op donderdag 20 juli 2006 18:57 schreef rubbereend het volgende:
ben een paar keer op de opendag geweest maar ik vind het niet zo bijzonder eigenlijk, trekt me niet meer zo.
jaren geleden hadden ze dat nog weleens, maar dat is ook al tijden overquote:Op donderdag 20 juli 2006 19:05 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
idd, opendag is geen hol aan, eigenlijk nooit geweest..
Behalve bij sommige clubs als er een internationale club bij komt
Leuk voor Kozakken Boys, dat vermoedelijk wel wint van Roda Boys. Aardig terrein ook voor meereizende fans om eens te gaan kijken.quote:Op donderdag 20 juli 2006 16:56 schreef dndiek het volgende:
2e ronde beker:
Kozakken boys/Roda Boys - PSV
Heeft PSV dat geld voor transfers eigenlijk?quote:Op donderdag 20 juli 2006 19:55 schreef Neoktheone het volgende:
23 jarige spits, international sinds zijn 18de (29-voudig), tweebenig, 1,76 meter, Russisch voetballer van het jaar 2004, topscoorder van Rusland in 2003 en 2004 en kost ongeveer 7,5 miljoen euri (volgens transfermarkt.de).
Geen slechte stats dus en nog behoorlijk jong
Nou als ik het goed heb heeft PSV een investeringsgroep. Die voor spelers als Kezman, Robinho en Ronaldo wel wat geld op tafel wil leggen. En PSV houdt als Vennegoor verkocht word 8,5 miljoen over.quote:Op donderdag 20 juli 2006 20:32 schreef DivineJester het volgende:
[..]
Heeft PSV dat geld voor transfers eigenlijk?
(aangezien ze niet de meest florissante begroting hebben van NL)
PSV gaat geen 7.5 miljoen uitgeven voor een speler met een 1-jarig contract.quote:Op donderdag 20 juli 2006 20:32 schreef DivineJester het volgende:
[..]
Heeft PSV dat geld voor transfers eigenlijk?
(aangezien ze niet de meest florissante begroting hebben van NL)
Kezman was een heel ander verhaal, die groep die daarin investeerde is inmiddels opgedoekt, daarom hebben we nu ook meer schulden. Ook dat was een lekker dingtje van onze RvC.quote:Op donderdag 20 juli 2006 20:39 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Nou als ik het goed heb heeft PSV een investeringsgroep. Die voor spelers als Kezman, Robinho en Ronaldo wel wat geld op tafel wil leggen. En PSV houdt als Vennegoor verkocht word 8,5 miljoen over.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |