We worden wereldkampioen! We worden wereldkampioen!quote:Op donderdag 13 juli 2006 12:22 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Zijn derde al in de voorbereiding! Wat een talent
Aparte goal, hij schiet cross naar de lange hoek, dan is de bal even kwijt en ineens ligt de bal in de korte hoek achter de keeper?quote:Op donderdag 13 juli 2006 13:49 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Als zelfs Feher al gaat scoren...
![]()
[afbeelding]
Binnenkant paal lijkt me?quote:Op donderdag 13 juli 2006 14:59 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Aparte goal, hij schiet cross naar de lange hoek, dan is de bal even kwijt en ineens ligt de bal in de korte hoek achter de keeper?
Nope, koop nooit merchandise, zeker geen hondsdure shirts.quote:Op donderdag 13 juli 2006 14:35 schreef WooZ het volgende:
Heeft iemand het nieuwe shirt al gekocht? Ik heb em gister besteld
Koop je niks van PSV (of andere club)?quote:Op donderdag 13 juli 2006 18:17 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nope, koop nooit merchandise, zeker geen hondsdure shirts.
idd zeg, schrok me dood!!quote:
Ideetje van de voorzitter waarschijnlijk.quote:Op donderdag 13 juli 2006 14:01 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ik dacht even dat ik naar Sparta aan het kijken was
quote:Op donderdag 13 juli 2006 19:06 schreef Radegast het volgende:
[..]
Ideetje van de voorzitter waarschijnlijk.![]()
quote:13/7/2006 - ´Alianza wil resterende 15% van transferrechten Farfan aan PSV verkopen´
(Gepost door RvN)
BRON: El Bocon
Media in Peru melden dat een delegatie van Alianza de Lima volgende week aar Eindhoven komt om met PSV te onderhandelen over de verkoop van de resterende 15% van de transferrechten van Jefferson Farfan die zijn oude club nog in handen heeft. Alianza heeft het geld hard nodig vanwege economische problemen van de club. De club verwacht net zoveel te krijgen als waarop het kon rekenen als de transfer van Farfan naar Portsmouth doorgang zou vinden.
Dat zal het wel zijn jaquote:Op donderdag 13 juli 2006 19:06 schreef Radegast het volgende:
[..]
Ideetje van de voorzitter waarschijnlijk.![]()
Nu een deal sluiten met die Peruanen zou gunstig kunnen uitpakken voor PSV, nu zijn die gasten wanhopig en nemen ze misschien genoegen met een fooi. (relatief gezien dan)quote:Op donderdag 13 juli 2006 22:01 schreef rubbereend het volgende:
[..]dacht het niet hè, dan wachten ze maar tot hij een keer verkocht wordt
dat zou mooi zijn ja, maar ze spreken zelf over de 15% van het bedrag in de clausulequote:Op donderdag 13 juli 2006 22:03 schreef Radegast het volgende:
[..]
Nu een deal sluiten met die Peruanen zou gunstig kunnen uitpakken voor PSV, nu zijn die gasten wanhopig en nemen ze misschien genoegen met een fooi. (relatief gezien dan)
Wat ze willen is anders best veel... Daar zou ik niet intrappen. Ze mogen wel 15% van het originele tranferbedrag hebbenquote:Op donderdag 13 juli 2006 22:03 schreef Radegast het volgende:
[..]
Nu een deal sluiten met die Peruanen zou gunstig kunnen uitpakken voor PSV, nu zijn die gasten wanhopig en nemen ze misschien genoegen met een fooi. (relatief gezien dan)
Inderdaad één miljoenquote:Op donderdag 13 juli 2006 22:05 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat zou mooi zijn ja, maar ze spreken zelf over de 15% van het bedrag in de clausuledat is alleen maar ongunstig voor PSV omdat nu al te betalen
Ik zeg 1 miljoen en we praten nergens meer over![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |