We worden wereldkampioen! We worden wereldkampioen!quote:Op donderdag 13 juli 2006 12:22 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Zijn derde al in de voorbereiding! Wat een talent
Aparte goal, hij schiet cross naar de lange hoek, dan is de bal even kwijt en ineens ligt de bal in de korte hoek achter de keeper?quote:Op donderdag 13 juli 2006 13:49 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Als zelfs Feher al gaat scoren...
![]()
[afbeelding]
Binnenkant paal lijkt me?quote:Op donderdag 13 juli 2006 14:59 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Aparte goal, hij schiet cross naar de lange hoek, dan is de bal even kwijt en ineens ligt de bal in de korte hoek achter de keeper?
Nope, koop nooit merchandise, zeker geen hondsdure shirts.quote:Op donderdag 13 juli 2006 14:35 schreef WooZ het volgende:
Heeft iemand het nieuwe shirt al gekocht? Ik heb em gister besteld
Koop je niks van PSV (of andere club)?quote:Op donderdag 13 juli 2006 18:17 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nope, koop nooit merchandise, zeker geen hondsdure shirts.
idd zeg, schrok me dood!!quote:
Ideetje van de voorzitter waarschijnlijk.quote:Op donderdag 13 juli 2006 14:01 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ik dacht even dat ik naar Sparta aan het kijken was
quote:Op donderdag 13 juli 2006 19:06 schreef Radegast het volgende:
[..]
Ideetje van de voorzitter waarschijnlijk.![]()
quote:13/7/2006 - ´Alianza wil resterende 15% van transferrechten Farfan aan PSV verkopen´
(Gepost door RvN)
BRON: El Bocon
Media in Peru melden dat een delegatie van Alianza de Lima volgende week aar Eindhoven komt om met PSV te onderhandelen over de verkoop van de resterende 15% van de transferrechten van Jefferson Farfan die zijn oude club nog in handen heeft. Alianza heeft het geld hard nodig vanwege economische problemen van de club. De club verwacht net zoveel te krijgen als waarop het kon rekenen als de transfer van Farfan naar Portsmouth doorgang zou vinden.
Dat zal het wel zijn jaquote:Op donderdag 13 juli 2006 19:06 schreef Radegast het volgende:
[..]
Ideetje van de voorzitter waarschijnlijk.![]()
Nu een deal sluiten met die Peruanen zou gunstig kunnen uitpakken voor PSV, nu zijn die gasten wanhopig en nemen ze misschien genoegen met een fooi. (relatief gezien dan)quote:Op donderdag 13 juli 2006 22:01 schreef rubbereend het volgende:
[..]dacht het niet hè, dan wachten ze maar tot hij een keer verkocht wordt
dat zou mooi zijn ja, maar ze spreken zelf over de 15% van het bedrag in de clausulequote:Op donderdag 13 juli 2006 22:03 schreef Radegast het volgende:
[..]
Nu een deal sluiten met die Peruanen zou gunstig kunnen uitpakken voor PSV, nu zijn die gasten wanhopig en nemen ze misschien genoegen met een fooi. (relatief gezien dan)
Wat ze willen is anders best veel... Daar zou ik niet intrappen. Ze mogen wel 15% van het originele tranferbedrag hebbenquote:Op donderdag 13 juli 2006 22:03 schreef Radegast het volgende:
[..]
Nu een deal sluiten met die Peruanen zou gunstig kunnen uitpakken voor PSV, nu zijn die gasten wanhopig en nemen ze misschien genoegen met een fooi. (relatief gezien dan)
Inderdaad één miljoenquote:Op donderdag 13 juli 2006 22:05 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat zou mooi zijn ja, maar ze spreken zelf over de 15% van het bedrag in de clausuledat is alleen maar ongunstig voor PSV omdat nu al te betalen
Ik zeg 1 miljoen en we praten nergens meer over![]()
Helemaal mee eens. Maar dat dacht ik ooit ook over Schaars: Die speelt nu ook bij AZ en is onbetaalbaar geworden voor PSV. Jammer, maar het is niet anders. Genoeg spelers in het buitenland aanwezig en PSV is bezig...quote:Op donderdag 13 juli 2006 22:18 schreef Bombardier het volgende:
Eigenlijk vind ik dat PSV Dembèle is misgelopen.
Dè opvolger van VOH.
Ik zie in hem nog een completere spits, doelpuntenmaker. En hij wàs betaalbaar. En spreekt Nederlands en kent de cultuur.
quote:14/7/2006 - ED: Makaay kandidaat om Vennegoor of Hesselink op te volgen
Het Eindhovens Dagblad meldt dat Roy Makaay een belangrijke kandidaat is om Jan Vennegoor of Hesselink op te volgen indien de transfer naar Porto doorgang zou vinden. Roy Makaay zou wel open staan om zijn carriere bij PSV af te sluiten. probleem kan echter de door Bayern gevraagde transfersom en de salariseisen van de voormalig international worden.
Sektioui is een buitenspeler geen spits.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 08:32 schreef Neoktheone het volgende:
Denk dat ze veel voor hem vragen en het salaris zal ook niet laag zijn. Zou het iig wel leuk vinden.
Maar ik verwacht dat VoH niet gaat, vooral nu Porto Sektioui (hoe schrijf je het ook alweer) al gehaald heeft.
Weet ik, maar ik denk niet dat ze van plan zijn een hele nieuwe voorhoede aan te schaffen...quote:Op vrijdag 14 juli 2006 08:39 schreef PyTh het volgende:
[..]
Sektioui is een buitenspeler geen spits.
Voorhoede spelers mogen volgens mij allemaal vertrekken.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 08:57 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
Weet ik, maar ik denk niet dat ze van plan zijn een hele nieuwe voorhoede aan te schaffen...
Zou een goede aankoop zijn, je gaat er dan als PSV-zijnde nog op vooruit.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 08:29 schreef PyTh het volgende:
Vennegoor zie ik echt nog wel vertrekken, wat die voorzitter roept is gewoon druk zetten om de prijs te drukken.
Makaay zou leuk zijn ja maar of het haalbaar is..........
[..]
Hij past niet in het PSV systeem en hij is over zijn top heen ja.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 10:58 schreef Lemming22 het volgende:
Makaay, ik weet het niet hoor. Past hij wel in ons systeem? Is hij niet over zijn top heen?
Gelukkig, ben ik niet de enige die daar zo over denkt. Iedereen is zo positief....quote:Op vrijdag 14 juli 2006 11:33 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Hij past niet in het PSV systeem en hij is over zijn top heen ja.
Ik denk dat hij wel naar PSV wil. Hij weet wat PSV te bieden heeft, dus zal geen exorbitante salariseisen stellen. Daarnaast wil Bayern wel van Makaay af dacht ik, dus dat zie ik wel rond komen.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 11:50 schreef Pritt het volgende:
Makaay zou er zo 30 in leggen per seizoen maar die kosten voor hem zijn simpelweg veel te hoog.
Bayern zal hem niet voor een appel en een ei weg doen en tevens zal hij een paar miljoen per jaar aan salaris willen.
Makaay lijkt me ook alleen een optie als VoH gaat.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 14:16 schreef cultheld het volgende:
Waarom zou je Makaay halen als VOH de balletjes prima af legt op Farfán en Koné? De doelpunten komen toch wel en Makaay is niet de man die opeens als een dolle gaat scoren in de CL als hij bij PSV zou komen te spelen. Als je toch centen in een spits steekt, kun je die beter aan een jongere spits uitgeven die eventueel later nog geld oplevert ook.
Het eventuele aantrekken van Makaay komt toch ook alleen in beeld indien VoH weggaat?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 14:16 schreef cultheld het volgende:
Waarom zou je Makaay halen als VOH de balletjes prima af legt op Farfán en Koné? De doelpunten komen toch wel en Makaay is niet de man die opeens als een dolle gaat scoren in de CL als hij bij PSV zou komen te spelen. Als je toch centen in een spits steekt, kun je die beter aan een jongere spits uitgeven die eventueel later nog geld oplevert ook.
Klopt, maar ik ga er gemakshalve maar vanuit dat VOH "gewoon" blijftquote:Op vrijdag 14 juli 2006 14:33 schreef PyTh het volgende:
[..]
Het eventuele aantrekken van Makaay komt toch ook alleen in beeld indien VoH weggaat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |