Grrrrrrrrrrrrrrrrrrrr is de eeuwige negatieveling die hier altijd ronddwaalt.quote:
met een verrassend goede kijk op het spelletjequote:Op donderdag 20 juli 2006 11:43 schreef PyTh het volgende:
[..]
Grrrrrrrrrrrrrrrrrrrr is de eeuwige negatieveling die hier altijd ronddwaalt.
Net zo'n *ahum* goede kijk erop als dat jij hebt natuurlijkquote:Op donderdag 20 juli 2006 12:43 schreef aldostuta het volgende:
[..]
met een verrassend goede kijk op het spelletje![]()
Al over het drama Spakenburg heen?quote:Op donderdag 20 juli 2006 12:43 schreef aldostuta het volgende:
[..]
met een verrassend goede kijk op het spelletje![]()
Ik heb daar toch best wel vertrouwen in. Het team is tactisch gegroeid, intact gebleven en lijkt aanvallende impulsen te hebben gekregen. Waarom zou het niet kunnen?quote:Op donderdag 20 juli 2006 09:12 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het probleem is dat dit elftal volgens mij gewoon niet in staat is om dominant te spelen en toch de boel achterin droog te houden...
en ach wat is nou dominant voetbal? In de Nederlandse competitie speelt PSV het grootste deel van de wedstrijd op de helft van de tegenstander............. Ik vond vooral het gebrek aan creativieteit een probleem. En dat is iets wat we met aanvallendere backs al voor een stukje kunnen onvervangen.quote:Op donderdag 20 juli 2006 13:04 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Ik heb daar toch best wel vertrouwen in. Het team is tactisch gegroeid, intact gebleven en lijkt aanvallende impulsen te hebben gekregen. Waarom zou het niet kunnen?
Dat lijkt mij mij sterk, maar hij heeft wel potentie, dat is zeker.quote:Op donderdag 20 juli 2006 12:49 schreef PyTh het volgende:
[..]
Net zo'n *ahum* goede kijk erop als dat jij hebt natuurlijk![]()
Spakenburg-uit blijft lastig, dat weet je bestquote:Op donderdag 20 juli 2006 12:49 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Al over het drama Spakenburg heen?
Of had je er rekening mee gehouden.![]()
Ik ga nietquote:Op donderdag 20 juli 2006 18:30 schreef pascalheister het volgende:
gaan er hier nog mensen naar de open dag?
idd, opendag is geen hol aan, eigenlijk nooit geweest..quote:Op donderdag 20 juli 2006 18:57 schreef rubbereend het volgende:
ben een paar keer op de opendag geweest maar ik vind het niet zo bijzonder eigenlijk, trekt me niet meer zo.
jaren geleden hadden ze dat nog weleens, maar dat is ook al tijden overquote:Op donderdag 20 juli 2006 19:05 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
idd, opendag is geen hol aan, eigenlijk nooit geweest..
Behalve bij sommige clubs als er een internationale club bij komt
Leuk voor Kozakken Boys, dat vermoedelijk wel wint van Roda Boys. Aardig terrein ook voor meereizende fans om eens te gaan kijken.quote:Op donderdag 20 juli 2006 16:56 schreef dndiek het volgende:
2e ronde beker:
Kozakken boys/Roda Boys - PSV
Heeft PSV dat geld voor transfers eigenlijk?quote:Op donderdag 20 juli 2006 19:55 schreef Neoktheone het volgende:
23 jarige spits, international sinds zijn 18de (29-voudig), tweebenig, 1,76 meter, Russisch voetballer van het jaar 2004, topscoorder van Rusland in 2003 en 2004 en kost ongeveer 7,5 miljoen euri (volgens transfermarkt.de).
Geen slechte stats dus en nog behoorlijk jong
Nou als ik het goed heb heeft PSV een investeringsgroep. Die voor spelers als Kezman, Robinho en Ronaldo wel wat geld op tafel wil leggen. En PSV houdt als Vennegoor verkocht word 8,5 miljoen over.quote:Op donderdag 20 juli 2006 20:32 schreef DivineJester het volgende:
[..]
Heeft PSV dat geld voor transfers eigenlijk?
(aangezien ze niet de meest florissante begroting hebben van NL)
PSV gaat geen 7.5 miljoen uitgeven voor een speler met een 1-jarig contract.quote:Op donderdag 20 juli 2006 20:32 schreef DivineJester het volgende:
[..]
Heeft PSV dat geld voor transfers eigenlijk?
(aangezien ze niet de meest florissante begroting hebben van NL)
Kezman was een heel ander verhaal, die groep die daarin investeerde is inmiddels opgedoekt, daarom hebben we nu ook meer schulden. Ook dat was een lekker dingtje van onze RvC.quote:Op donderdag 20 juli 2006 20:39 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Nou als ik het goed heb heeft PSV een investeringsgroep. Die voor spelers als Kezman, Robinho en Ronaldo wel wat geld op tafel wil leggen. En PSV houdt als Vennegoor verkocht word 8,5 miljoen over.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |