Nou, FC Porto is gewoon niet zo rijk hoor. En ze vinden de vraagprijs van PSV te hoog.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 08:29 schreef PyTh het volgende:
Vennegoor zie ik echt nog wel vertrekken, wat die voorzitter roept is gewoon druk zetten om de prijs te drukken.
Zal Kromkamp wel worden denk ik..........quote:Op vrijdag 14 juli 2006 14:42 schreef cultheld het volgende:
Koeman heeft trouwens aangekondigd op PSV.nl dat nog deze week een nieuwe man wordt gepresenteerd die meegaat op trainingskamp. Vermoedelijk een rechtsback.
Zo af en toe eens een sleutelhangerquote:Op donderdag 13 juli 2006 18:52 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Koop je niks van PSV (of andere club)?
Hij zei dat het een nieuwe speler kon zijn, maar ook iemand uit eigen jeugd of iemand die verhuurd was...quote:Op vrijdag 14 juli 2006 15:09 schreef PyTh het volgende:
[..]
Zal Kromkamp wel worden denk ik..........
quote:Op vrijdag 14 juli 2006 15:25 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
Hij zei dat het een nieuwe speler kon zijn, maar ook iemand uit eigen jeugd of iemand die verhuurd was...
Feher![]()
quote:Extra aankoop
Koeman hoopt zo snel mogelijk iedereen binnen boord te hebben. Maandag komen DaMarcus Beasley en Arouna Koné terug, een week later - de week dat PSV naar Engeland gaat voor een oefentrip - volgen de Nederlandse internationals, Eric Addo, Jason Culina en nieuweling Carlos Salcido. Koeman liet ook doorschemeren dat er nóg een aankoop meegaat naar Engeland. Die week dient PSV in de ogen van Koeman compleet te zijn. "Inderdaad, misschien nog een extra man. Maar de huidige situatie geeft ons ook inzicht in andere spelers. De jongeren, de spelers die verhuurd waren, dat is goed om te zien.
Leuk voor Lucquote:Luc Nilis tekent contract voor twee seizoenen
14 juli 2006 15:45
Luc Nilis gaat de komende twee jaar bij PSV aan de slag in de scouting en als assistent van de jeugdopleiding. De voormalige vedette was afgelopen seizoen al een aantal dagen in de week terug bij PSV, eveneens als assistent in de jeugd.
Verheugd
Luc Nilis was tussen 1994 en 2000 een grote steunpilaar en publiekslieveling bij de club en heeft nooit onder stoelen en banken gestoken na die periode ooit weer terug te keren in Eindhoven. Ook bij PSV toonde men zich verheugd dat de Belg weer terug is op De Herdgang. Hij zal bij diverse teams gaan assisteren en daarnaast ook scoutingwerk verrichtten.
Wij Viera na tien jaar, zij Nedved...goede deal toch?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 21:15 schreef StarGazer het volgende:
Misschien kunnen jullie na 10 jaar alsnog Nedved halen
Misschien kan Livorno wel om de landstitel strijden nu er wat clubs zijn weggevallenquote:Op vrijdag 14 juli 2006 20:52 schreef Neoktheone het volgende:
Livorno is niet echt een verbetering...
Die opmerking heb ik ook al eerder op dit forum gemaakt, ik kan hem niet meer terugvindenquote:Op vrijdag 14 juli 2006 21:15 schreef StarGazer het volgende:
Nog niet en ik zie het ook niet gebeuren ook nietquote:Op vrijdag 14 juli 2006 21:21 schreef DrDentz het volgende:
Wordt Aissati nu verhuurd aan FC Twente of niet?
Die zou goed de 10 positie in kunnen gaan vullen indien VoH gaat vertrekken.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 21:21 schreef DrDentz het volgende:
Wordt Aissati nu verhuurd aan FC Twente of niet?
Ik denk dat Viera en Nedved wel ergens meer kunnen verdienen dan in ons kikkerlandje...quote:Op vrijdag 14 juli 2006 21:16 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Wij Viera na tien jaar, zij Nedved...goede deal toch?
Leuk idee denk ikquote:Op vrijdag 14 juli 2006 22:09 schreef PyTh het volgende:
[..]
Die zou goed de 10 positie in kunnen gaan vullen indien VoH gaat vertrekken.
Aissati
Farfan-Kone
Dat meldde Omroep Brabantquote:Andre Ooijer verlaat mogelijk PSV
De 32-jarige Andre Ooijer van PSV staat in de belangstelling van enkele clubs uit Duitsland en Italie. Ooijer heeft zijn zaakwaarnemer al laten weten dat hij wel iets voelt voor een buitenlands avontuur, maar hij heeft nog een doorlopend contract bij PSV.
PSV is bereid mee te werken aan een transfer, maar zal wel een transfersom eisen.
Nou dat zal mij benieuwen! Meestal als meneer Koeman iets wil, belooft dat niet véél goeds.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 09:47 schreef Neoktheone het volgende:
Kromkamp komt niet meer. Koeman vindt dat het verdedigend wel staat. Hij wil nog drie () aanvallend ingestelde spelers. Dat wordt gemeld op PSV Netwerk. Zou dat betekenen dat er nog iemand weg gaat, want drie is wel erg veel...
Dat zou zonde (en dom) zijn. Van mij hoeft er geen aanvallende speler bij, als er niemand vertrekt. Of het moet echt een superaankoop zijn. Verder denk ik dat we Kromkamp (mits niet te duur) prima kunnen gebruiken. Toch, als Reiziger op niveau is, dan kan hij als prima stand-in voor zowel rechtsback als centrale verdediger dienen. Ik twijfel helaas over Lamey, maar wil hem weleens een heel seizoen zien als rechtsback.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 09:47 schreef Neoktheone het volgende:
Kromkamp komt niet meer. Koeman vindt dat het verdedigend wel staat. Hij wil nog drie () aanvallend ingestelde spelers. Dat wordt gemeld op PSV Netwerk. Zou dat betekenen dat er nog iemand weg gaat, want drie is wel erg veel...
Hoe lang speelt hij al bij jullie? Sinds 1998 ofzo?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 09:25 schreef pascalheister het volgende:
Jammer aan de ene kant, maar ik gun het hem ook wel.
Ja, tijdens het seizoen 97/98 is hij overgekomen van Rodaquote:Op zaterdag 15 juli 2006 11:00 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Hoe lang speelt hij al bij jullie? Sinds 1998 ofzo?
quote:Op vrijdag 14 juli 2006 21:15 schreef StarGazer het volgende:
Andrequote:
Dit zou serieus een aderlating voor PSV zijn. Maar als hij bij Livorno tekent kan hij wel strijden om de titelquote:Op zaterdag 15 juli 2006 12:14 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Andre
Ik gun het hem van harte maar ik had zo gehoopt dat hij nog even zou blijven, prachtig centraal duo Ooijer/Alex
Ze hebben zich wel geplaatst voor de UEFA cup, maar ik neem aan dat Ooijer de CL als meer uitdaging ziet. Ik dnek eerlijk gezegd dat er een grotere club bij die groep zit. Schalke wilde hem vorig jaar ook al en misschien laat hij dat geen tweede keer aan zich voor bij gaan...quote:Op zaterdag 15 juli 2006 12:17 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dit zou serieus een aderlating voor PSV zijn. Maar als hij bij Livorno tekent kan hij wel strijden om de titel![]()
Erwin heeft dat dan ook gedaan!quote:Op zaterdag 15 juli 2006 12:16 schreef rubbereend het volgende:
oja, tijd al niet meer gemeld maar:
Koeman moet Barreto halen
Aanvallend ingesteld? Soetaers!quote:Op zaterdag 15 juli 2006 10:07 schreef Bombardier het volgende:
[..]
Nou dat zal mij benieuwen! Meestal als meneer Koeman iets wil, belooft dat niet véél goeds.
Elia, Leonardo en een lantaarnpaal denk ik.quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |