Dat meldde Omroep Brabantquote:Andre Ooijer verlaat mogelijk PSV
De 32-jarige Andre Ooijer van PSV staat in de belangstelling van enkele clubs uit Duitsland en Italie. Ooijer heeft zijn zaakwaarnemer al laten weten dat hij wel iets voelt voor een buitenlands avontuur, maar hij heeft nog een doorlopend contract bij PSV.
PSV is bereid mee te werken aan een transfer, maar zal wel een transfersom eisen.
Nou dat zal mij benieuwen! Meestal als meneer Koeman iets wil, belooft dat niet véél goeds.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 09:47 schreef Neoktheone het volgende:
Kromkamp komt niet meer. Koeman vindt dat het verdedigend wel staat. Hij wil nog drie () aanvallend ingestelde spelers. Dat wordt gemeld op PSV Netwerk. Zou dat betekenen dat er nog iemand weg gaat, want drie is wel erg veel...
Dat zou zonde (en dom) zijn. Van mij hoeft er geen aanvallende speler bij, als er niemand vertrekt. Of het moet echt een superaankoop zijn. Verder denk ik dat we Kromkamp (mits niet te duur) prima kunnen gebruiken. Toch, als Reiziger op niveau is, dan kan hij als prima stand-in voor zowel rechtsback als centrale verdediger dienen. Ik twijfel helaas over Lamey, maar wil hem weleens een heel seizoen zien als rechtsback.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 09:47 schreef Neoktheone het volgende:
Kromkamp komt niet meer. Koeman vindt dat het verdedigend wel staat. Hij wil nog drie () aanvallend ingestelde spelers. Dat wordt gemeld op PSV Netwerk. Zou dat betekenen dat er nog iemand weg gaat, want drie is wel erg veel...
Hoe lang speelt hij al bij jullie? Sinds 1998 ofzo?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 09:25 schreef pascalheister het volgende:
Jammer aan de ene kant, maar ik gun het hem ook wel.
Ja, tijdens het seizoen 97/98 is hij overgekomen van Rodaquote:Op zaterdag 15 juli 2006 11:00 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Hoe lang speelt hij al bij jullie? Sinds 1998 ofzo?
quote:Op vrijdag 14 juli 2006 21:15 schreef StarGazer het volgende:
Misschien kunnen jullie na 10 jaar alsnog Nedved halen
Andrequote:
Dit zou serieus een aderlating voor PSV zijn. Maar als hij bij Livorno tekent kan hij wel strijden om de titelquote:Op zaterdag 15 juli 2006 12:14 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Andre
Ik gun het hem van harte maar ik had zo gehoopt dat hij nog even zou blijven, prachtig centraal duo Ooijer/Alex
Ze hebben zich wel geplaatst voor de UEFA cup, maar ik neem aan dat Ooijer de CL als meer uitdaging ziet. Ik dnek eerlijk gezegd dat er een grotere club bij die groep zit. Schalke wilde hem vorig jaar ook al en misschien laat hij dat geen tweede keer aan zich voor bij gaan...quote:Op zaterdag 15 juli 2006 12:17 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dit zou serieus een aderlating voor PSV zijn. Maar als hij bij Livorno tekent kan hij wel strijden om de titel![]()
Erwin heeft dat dan ook gedaan!quote:Op zaterdag 15 juli 2006 12:16 schreef rubbereend het volgende:
oja, tijd al niet meer gemeld maar:
Koeman moet Barreto halen
Aanvallend ingesteld? Soetaers!quote:Op zaterdag 15 juli 2006 10:07 schreef Bombardier het volgende:
[..]
Nou dat zal mij benieuwen! Meestal als meneer Koeman iets wil, belooft dat niet véél goeds.
Elia, Leonardo en een lantaarnpaal denk ik.quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |