Wrom? Heitinga is een betere voetballer dan Kromkamp hoor.quote:
Hier heb je het euvel al.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 12:24 schreef LudoSanders het volgende:
Ik zie het ook niet echt zitten in Kromkamp, sinds Johnny Heitinga zelfs de voorkeur op RB kreeg vorige maand van van Basten. Bij Villareal dacht ik nog aanpassingsproblemen of iets dergelijks. Maar ook bij Liverpool heeft hij niet bijster veel gespeeld en dan als klap op de vuurpijl vervangen worden door Heitinga..
Inderdaad, Kromkamp heeft gewoon speeltijd nodig. Iets wat hij de laatste twee jaar niet heeft gehad.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 13:20 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Hier heb je het euvel al.![]()
Ik zie het wel zitten met Kromkamp, mits hij weer in vorm raakt. Ik vond hem in Oranje wel redelijk aanvallend spelen en dat is wat we zoeken. Natuurlijk is het geen absolute top, maar het is sowieso een vooruitgang t.o.v. Reiziger en Lamey.
Aanvallend vind ik Kromkamp beter. Heitinga heeft wel een betere trap.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 12:45 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Wrom? Heitinga is een betere voetballer dan Kromkamp hoor.
van basten is inderdaad niet de man van rare beslissingenquote:Op dinsdag 18 juli 2006 12:24 schreef LudoSanders het volgende:
Ik zie het ook niet echt zitten in Kromkamp, sinds Johnny Heitinga zelfs de voorkeur op RB kreeg vorige maand van van Basten.
Helemaal mee eens. En hij kan nog Spaans ookquote:Op dinsdag 18 juli 2006 16:34 schreef Dylan Dog het volgende:
Kromkamp is een aanvallende back net als Salcido (heb ik begrepen). Met een zeer solide verdedigingsduo Alex-Ooijer en Simons daarvoor heeft zijn aanvallend vermogen prioriteit boven zijn verdedigende capaciteiten. Goede keuze dus.
Daar hebben we vorig jaar toch 2 punten laten liggen...quote:Op dinsdag 18 juli 2006 18:33 schreef pfaf het volgende:
De aanvallende kwaliteiten van Kromkamp worden ook overschat. Die jongen heeft de techniek van een F3-speler. Tegen Heracles zal hij wel nuttig kunnen zijn, maar daar maak je als PSV zijnde het verschil niet.
Niet alleen PSVquote:Op dinsdag 18 juli 2006 18:46 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Daar hebben we vorig jaar toch 2 punten laten liggen...
Dat je maar snel ff je mond houdt, hequote:Op dinsdag 18 juli 2006 18:33 schreef pfaf het volgende:
Tegen Heracles zal hij wel nuttig kunnen zijn, maar daar maak je als PSV zijnde het verschil niet.
quote:Op dinsdag 18 juli 2006 18:46 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Daar hebben we vorig jaar toch 2 punten laten liggen...
Zolang de tegenstander zonder buitenspelers speelt ja. Tegen een ploeg met redelijke buitenspelers krijg je al gauw het Gio effect....quote:Op dinsdag 18 juli 2006 16:34 schreef Dylan Dog het volgende:
Kromkamp is een aanvallende back net als Salcido (heb ik begrepen). Met een zeer solide verdedigingsduo Alex-Ooijer en Simons daarvoor heeft zijn aanvallend vermogen prioriteit boven zijn verdedigende capaciteiten. Goede keuze dus.
Dat betekent in NL alleen tegen Ajax en AZ. In Europa helemaal zelden. Is te overzien.quote:Op woensdag 19 juli 2006 10:39 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Zolang de tegenstander zonder buitenspelers speelt ja. Tegen een ploeg met redelijke buitenspelers krijg je al gauw het Gio effect....
quote:Op woensdag 19 juli 2006 10:23 schreef jpg97 het volgende:
Ajax gisteren onderuit tegen een amateurclub![]()
![]()
Van AZ en Ajax verliezen kan je de titel kosten. Ploegen als Chelsea, Barca en Real spelen veel met opkomende opkomende spelers, een trend die toeneemt. Ik zou het niet onderschatten.quote:Op woensdag 19 juli 2006 11:27 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Dat betekent in NL alleen tegen Ajax en AZ. In Europa helemaal zelden. Is te overzien.
Feyenoord ook hoor afgelopen weekquote:
Real speelt niet met buitenspelers.quote:Op woensdag 19 juli 2006 12:28 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Van AZ en Ajax verliezen kan je de titel kosten. Ploegen als Chelsea, Barca en Real spelen veel met opkomende opkomende spelers, een trend die toeneemt. Ik zou het niet onderschatten.
Koop hem please!!
Is dat wel zo? De laatste jaren verspeelden de teams die geen kampioen werden het vooral tegen de kleinere teams hoor.quote:Op woensdag 19 juli 2006 12:28 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Van AZ en Ajax verliezen kan je de titel kosten.
Maar Kromkamp is toch niet minder dan Lamey verdedigend gezien? Aanvallend is ie zelfs beter, dus je gaat er sowieso niet op achteruit.quote:Op woensdag 19 juli 2006 12:28 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Van AZ en Ajax verliezen kan je de titel kosten. Ploegen als Chelsea, Barca en Real spelen veel met opkomende opkomende spelers, een trend die toeneemt. Ik zou het niet onderschatten.
Koop hem please!!
Jullie hebben Koeman en zijn een verenigingquote:Op woensdag 19 juli 2006 10:23 schreef jpg97 het volgende:
Ajax gisteren onderuit tegen een amateurclub![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |