Ze hebben dus iets van 4 ploegen voor zich. Dus dat word em niet.quote:Op maandag 17 juli 2006 17:59 schreef mcyodogg het volgende:
Ik had het natuurlijk stiekem al een beetje in mn achterhoofd zitten, maar met een beetje geluk gaat het nog lukken ook:
[..]
Nog verder?quote:Op maandag 17 juli 2006 12:16 schreef ub40_bboy het volgende:
Feyenoord gaat de komende seizoenen afglijden.
Winnen ze nooit. Zit Chelsea trouwens in pot 2?quote:Op maandag 17 juli 2006 20:06 schreef mcyodogg het volgende:
Eens, alleen verander ik de 'nee' van Barcelona naar een 'ja'. Mocht PSV die winnen, ben ik weer gegarandeerd van een mooie grijns voor een week of twee.
Ja, evenals Bayern München. Liverpool of Manchester United loten zou echt niet verkeerd zijn voor PSVquote:Op maandag 17 juli 2006 20:08 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Winnen ze nooit. Zit Chelsea trouwens in pot 2?
Inderdaad. PSV thuis is toch heel wat anders dan PSV uit. Ik denk als PSV in goeie doen is, ze thuis best een kans kunnen maken tegen Barcelonaquote:Op maandag 17 juli 2006 20:29 schreef mcyodogg het volgende:
Over PSV in het Philips Stadion, zal je nooit van mij horen zeggen dat ze vrij weinig kans maken. Ongeacht de tegenstander.
Maar inderdaad, uiteindelijk telt voor mij ook alleen het behalen van de 2e ronde.
Lopen er nou ook mensen in Eindhoven rond, met die naam verkeerd geschreven op het shirt?quote:
Haha, pwnedquote:Op maandag 17 juli 2006 23:30 schreef Zapper het volgende:
[..]
Lopen er nou ook mensen in Eindhoven rond, met die naam verkeerd geschreven op het shirt?![]()
De deur staat dus nog op een kiertje...quote:PSV informeert naar Kromkamp
In het Eindhovens Dagblad meldt Westerhof dat PSV bij Liverpool heeft geinformeerd naar de beschikbaarheid van rechtsback Kromkamp. Westerhof: "Maar het blijft onduidelijk wat de intenties zijn van Liverpool. Willen ze hem verkopen, verhuren of houden? Ze spreken zich daar niet over uit en zolang dat niet gebeurt, kan de interesse niet concreet worden. Wij hebben dus nog niet met Kromkamp zelf gesproken."
Dat is inderdaad heel veel zeggend.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 12:24 schreef LudoSanders het volgende:
Maar ook bij Liverpool heeft hij niet bijster veel gespeeld en dan als klap op de vuurpijl vervangen worden door Heitinga..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |