Wie is Palacio? Milevski is te duur denk ik.quote:Op maandag 17 juli 2006 12:08 schreef Dylan Dog het volgende:
Als PSV Milevskiy of Palacio zou kunnen overnemen, allejezus dan hebben we een lekkere voorhoede zeg!
Als Kuijt vertrekt wordt dit een heel moeilijk seizoen voor ze...quote:
Milevskiy is onhaalbaar. Palacio - Farfán - Koné is niet verkeerd natuurlijk.quote:Op maandag 17 juli 2006 12:08 schreef Dylan Dog het volgende:
Als PSV Milevskiy of Palacio zou kunnen overnemen, allejezus dan hebben we een lekkere voorhoede zeg!
Met zijn salariseisen komt hij ook niet naar PSV denk ik. Dan zal hij bij Barca op de bank gaan zitten...quote:Arsenal hoeft Saviola niet
Javier Saviola mag dan lonken naar Arsenal, de liefde komt niet van twee kanten. Manager Arsene Wenger benadrukt dat de Gunners niet zijn geïnteresseerd in de aanvaller. Dat zou wellicht een opening kunnen bieden voor PSV.
Volgens Wenger beschikt Arsenal al in ruime mate over aanvallend ingestelde spelers: ”We hebben Rosicky gekocht. Bovendien konden we al rekenen op Ljungberg, Van Persie, Reyes, Henry, Adebayor, Walcott, Bendtner, Lupoli en Aliadiere. Waar moet ik ze allemaal laten?” Saviola’s zaakwaarnemer Brizuela meldde afgelopen week dat zijn cliënt het liefste naar Arsenal zou verkassen in plaats van PSV of Panathinaikos. Bij FC Barcelona is geen toekomst weggelegd voor El Conejito.
Arsenal zoekt wel nog versterkingen in defensief opzicht. Sol Campbell verlaat de finalist van de Champions League; Ashley Cole volgt wellicht diens voorbeeld. Verder zit een aantal verdedigers in de lappenmand. ”Senderos ligt er drie maanden uit en Djourou en Clichy zijn eveneens geblesseerd”, aldus Wenger. Arsenal wil de talentvolle Curtis Davies overnemen van West Bromwich Albion om de problemen achterin op te lossen. Momenteel vragen de Baggies tien miljoen pond, teveel voor Arsenal.
Ik heb meer de neiging De Kuil te geloven dan Steef. Jij?quote:Op maandag 17 juli 2006 14:07 schreef cultheld het volgende:
Steef over De Kuil: En toch heb ik die insider nog niet gehoord over de rechtsback waar PSV achteraan zit.
Ik denk dat ze allebei gelijk hebben. Zeker is dat Steef een insider is sinds begin juni, want hij is toen aangenomen door v/d Zee en Valckx.quote:Op maandag 17 juli 2006 15:26 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Ik heb meer de neiging De Kuil te geloven dan Steef. Jij?
Vind ik nietquote:Op maandag 17 juli 2006 14:49 schreef twi het volgende:
Ach, 24 is nog best jong.
quote:PSV maakt kans op pot 1 Champions League
17/7/2006 17:55
Met het wegvallen van de fraudeurs Juventus en AC Milan kan PSV mogelijk alsnog geplaatst worden bij de beste acht clubs in de Champions League. Met een beschermde status als groepshoofd als gevolg.
De kans dat de Nederlandse kampioen in Pot 1 belandt, is vijftig procent. Tenminste twee clubs moeten falen in de laatste kwalificatieronde van de Champions League. Liverpool, Arsenal en Valencia staan nu nog boven PSV in de top acht, maar zijn nog niet zeker van een plek in het hoofdtoernooi.
FC Porto heeft nog iets betere papieren dan PSV. De ploeg van Co Adriaanse is de eerste die opschuift zodra Liverpool, Arsenal of Valencia faalt. Ook Bayern München kan nog een pot promoveren als alledrie zich laten piepelen.
Clubs uit dezelfde pot ontlopen elkaar bij de loting. Bovendien scheidt de UEFA clubs uit hetzelfde land. Dat betekent bijvoorbeeld dat Chelsea nooit tegen Manchester United speelt in de groepsfase.
Ze hebben dus iets van 4 ploegen voor zich. Dus dat word em niet.quote:Op maandag 17 juli 2006 17:59 schreef mcyodogg het volgende:
Ik had het natuurlijk stiekem al een beetje in mn achterhoofd zitten, maar met een beetje geluk gaat het nog lukken ook:
[..]
Nog verder?quote:Op maandag 17 juli 2006 12:16 schreef ub40_bboy het volgende:
Feyenoord gaat de komende seizoenen afglijden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |