Lee Nguyen: Een Amerikaan van Vietnamese afkomst. Heeft vorig seizoen nog een invalbeurt gehad.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 22:25 schreef twi het volgende:
twee twee twee dus. Wie is Lee?
quote:Koeman: over transfer Ooijer valt niet te praten
Op PSV.nl staat te lezen dat Ronald Koeman na de wedstrijd tegen KVSK United heeft laten weten dat “er niet over te praten valt” over een mogelijke transfer van Andre Ooijer. Vrijdag werd in de media nog gemeld dat PSV wel zou willen meewerken aan een transfer van Andre Ooijer indien hij de kans krijgt op zijn gewenste buitenlands avontuur.
quote:16/7/2006 - 'PSV wil geen cent omlaag met transfersom Vennegoor'
(Gepost door RvN)
De mogelijke transfer van Vennegoor of Hesselink blijft de laatste dagen de Portugese headlines vullen. Aanvullend nieuws was er echter niet. Stan Valckx liet tegenover O Jogo weten dat er na het afwijzen van het eerste bod van Porto vorige week geen noemenswaardig contact is geweest. Toch blijft Porto geinteresseerd. Valckx liet weten dat als Porto Vennegoor of Hesselink aan wil trekken het de prijs van de transferclausule (naar verluidt ruim 6 miljoen euro) zal moeten betalen. PSV wil die prijs absoluut niet verlagen. Valckx denkt dat het heel moeilijk zal worden voor Porto om dat bedrag op te kunnen hoesten voor een nieuwe spits.
Ooijer heeft volgens mij geen clausule in zn contract, dus kunnen we hem eraan houden net zoals van Bommelquote:Op zondag 16 juli 2006 19:18 schreef LuNaTiC het volgende:
Goede berichten, alhoewel ik over Ooijer nog niet zo gerust ben. Dit hebben we natuurlijk al eerder meegemaakt op het laatste moment voor de competitie. Kan dus ook dat Koeman zelf waarschijnlijk ook wel begrijpt dat je dat soort transfers niet tegen kan houden, end at het puur gezegd wordt de prijs op te drijven....
ik hoop echter dat ie blijft, ook al gun ik hem wel een mooie transfer...
Ochja Ooijer is op leeftijd dus veel geld zul je daar sowieso niet voor vangen. En voor dat beetje geld kun je beter nog een jaar een geweldig centraal duo behouden.quote:Op zondag 16 juli 2006 19:48 schreef Paul_NL het volgende:
De vraag is of je dat moet willen
bij van Bommel is het niet slecht utigepaktquote:Op zondag 16 juli 2006 19:48 schreef Paul_NL het volgende:
De vraag is of je dat moet willen
Ik ben gisteren in Lommel wezen kijken, echt onder de indruk was ik niet echt.quote:Op zondag 16 juli 2006 13:28 schreef Paultjuhh het volgende:
PSV heeft het idd niet slecht gedaan met zo een elftal.
Ik denk dat hij ook bedoelt dat Ooijer misschien wel graag nog een keer weg wil en dan gedemotiveerd raakt als hij verplicht moet blijven...quote:Op zondag 16 juli 2006 20:38 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Ochja Ooijer is op leeftijd dus veel geld zul je daar sowieso niet voor vangen. En voor dat beetje geld kun je beter nog een jaar een geweldig centraal duo behouden.
Niet bij Ooijer.quote:Op zondag 16 juli 2006 22:36 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
Ik denk dat hij ook bedoelt dat Ooijer misschien wel graag nog een keer weg wil en dan gedemotiveerd raakt als hij verplicht moet blijven...
Ik ben namelijk een beetje bang dat zo'n standvastigheid bij een speler in het verkeerde keelgat kan schieten...![]()
Mwoah, volgens mij heeft Ooijer altijd gezegd open te staan voor een buitenlands avontuurtje maar het ook geen probleem vind om voor PSV te blijven spelen.quote:Op zondag 16 juli 2006 22:36 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
Ik denk dat hij ook bedoelt dat Ooijer misschien wel graag nog een keer weg wil en dan gedemotiveerd raakt als hij verplicht moet blijven...
Ik ben namelijk een beetje bang dat zo'n standvastigheid bij een speler in het verkeerde keelgat kan schieten...![]()
mwah kunt er in dat soort wedstrijdjes aaltijd weinig van zeggen. Heb PSV jaren geleden tegen de treffers zien spelen en daar kwamen spelers als Wilson zeer goed voor de dag....... maarja hij heeft het nooit waar kunnen maken.quote:Op zondag 16 juli 2006 22:27 schreef BruggiKeane het volgende:
[..]
Ik ben gisteren in Lommel wezen kijken, echt onder de indruk was ik niet echt.
Begon nog wel aardig, 1e goal van Vayrinen was een mooie indivuduele actie van Lee
Vayrinen vond ik de beste man, had nog een mooie actie in huis.
Da Costa speelde ook wel redelijk goed.....
PSV en oefenwedstrijdjes is geen goede combi opzich, 2 jaar geleden volgens mij verloren ze vlak voor het begin van de competitie van duitse en franse degradatiekandidaten en is het toch nog helemaal goed gekomen gedurende het seizoen.quote:Op zondag 16 juli 2006 23:10 schreef rubbereend het volgende:
[..]
mwah kunt er in dat soort wedstrijdjes aaltijd weinig van zeggen. Heb PSV jaren geleden tegen de treffers zien spelen en daar kwamen spelers als Wilson zeer goed voor de dag....... maarja hij heeft het nooit waar kunnen maken.
nieuw stadion?quote:Op zondag 16 juli 2006 23:13 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
PSV en oefenwedstrijdjes is geen goede combi opzich, 2 jaar geleden volgens mij verloren ze vlak voor het begin van de competitie van duitse en franse degradatiekandidaten en is het toch nog helemaal goed gekomen gedurende het seizoen.
En bij opening van het nieuwe stadion speelden ze ooit tegen Herta BSC, jezus ik heb nog nooit zo'n saaie wedstrijd gezien in m'n leven![]()
Ja, toen die hoeken verbeterd waren bedoel ik ja.quote:Op zondag 16 juli 2006 23:18 schreef rubbereend het volgende:
[..]
nieuw stadion?
je bedoelt toch die wedstrijd die na oud PSV - oud PSV kwam? dat was iig wel prachtigRomario
en Hiddink die ff snel 12 man in het veld liet spelen
quote:Op zondag 16 juli 2006 23:21 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Ja, toen die hoeken verbeterd waren bedoel ik ja.
En Romario speelde grandioos toen trouwens ja![]()
Ik heb afgelopen seizoen toch behoorlijk wat saaiere wedstrijden gezien.....quote:Op zondag 16 juli 2006 23:13 schreef ganzenherder het volgende:
En bij opening van het nieuwe stadion speelden ze ooit tegen Herta BSC, jezus ik heb nog nooit zo'n saaie wedstrijd gezien in m'n leven![]()
en zelfs dat is en veredelde oefenwedstrijdquote:Op zondag 16 juli 2006 23:24 schreef BruggiKeane het volgende:
[..]
En oefenwedstrijden zeggen idd niets, tegen Ajax voor de supercup moeten ze er staan!
quote:Op zondag 16 juli 2006 23:40 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Ja, had dat jaar ook een seizoenskaart.
Bij zo'n wedstrijden krijg je sterk de behoefte om je geld terug te eisen![]()
Palacio of Milevskiquote:Het wordt een spannende week voor PSV. Voor het eerst in iets meer dan 2 weken sprak ik mijn bron op zaterdag.
Uit niets bleek dat er nog 3 versterkingen zouden komen. Wellicht 1 versterking, maar verder zei mijn bron niets over nog 2 anderen. Daarover zo meer.
Samengevat kwam dit ter sprake:
Kromkamp: men heeft gesproken over huur, maar zijn salaris is veel te hoog. Dit lijkt van de baan
Robert; tijdens mijn laatste gesprek zei mijn bron dat de verkoop rond was, maar dit is helaas nog steeds niet zo. Men hoopt dat dit nu snel rond komt, want PSV heeft het geld nodig.
Ooijer: inmiddels heeft Koeman al duidelijk gemaakt waar PSV staat. Enige weken terug was er belangstelling van een sterke Franse club, maar sindsdien heeft men niets meer gehoord en mijn bron gaat er vanuit dat die club nu in Italie gaat vissen. Mijn bron kon zich niet voorstellen dat Ooijer ook maar enige interesse zou hebben om voor Livorno te spelen en Livorno heeft PSV ook niet benaderd. Ooijer komt deze week terug van een vacantie in Verweggistan en men wil dan spijkers met koppen slaan.
Beasley: na het WK heeft niemand belangstelling getoond en Beasley blijft zoals het er nu voorstaat gewoon bij PSV. Ik hoorde gisteren ook niets meer over een andere vleugelspeler. Beasley krijgt vooralsnog de kans zich te bewijzen, maar mag denk ik wel weg (puur mijn mening; mijn bron weidde hier niet over uit) als er serieuze belangstelling komt. Maar die is er nu niet.
Vennegoor: inmiddels is al bekend wat ik gisteren hoorde, nl. dat Porto inderdaad 5,5 miljoen heeft geboden. PSV hoopt op een deal, maar wil dus meer ontvangen. Het geld is nodig om een nieuwe spits aan te trekken. Alhoewel Lucius een leuk bedrag heeft opgeleverd, moeten er meer spelers verkocht worden, met name Robert en VOH.
Nieuwe spits: men is rond met de club en de zaakwaarnemer van een jonge, maar heerlijke buitenlandse spits. De vraag is nu of PSV de RvC kan overtuigen deze speler nu te kopen zonder dat het 100% zeker is dat Robert en VOH verkocht worden.
De komende dagen wordt hierover druk vergaderd. Ik hoop dat dit rondkomt en dat er niet gewacht wordt op de verkoop van VOH en Robert, want de kans om zo'n jongen te contracteren krijg je niet dagelijks.Rob Westerhof schijnt zijn vacantie onderbroken te hebben en is voor een paar dagen naar Holland teruggekeerd om deze week spijkers met koppen te slaan.
Overigens is de technische staf en iedereen bij PSV zeer enthousiast over Da Costa, waarvan men denkt dat hij snel zal aanhaken. Ik heb hem uiteraard niet zien spelen, maar intern is men zeer happy met deze aankoop.
Er waait sowieso een frisse wind, met een nieuwe staf en een coach die alleen met de belangen van de club bezig is. Een coach die 2 dagen op Farfan inpraat en met succes om toch gewoon bij PSV te blijven in plaats van na 5 minuten op te geven (Lee en Park) en naar de pijpen van zaakwaarnemers te dansen. Met Westerhof en Koeman is de periode dat 1 of 2 zaakwaarnemers PSV in de tang namen voorbij.
Vooral Westerhof wordt voortdurend onderschat door vele forumleden. Heel Nederland zeurde over alle spelers die hun lot aan Hiddink zouden verbinden, dat PSV geen trainer kon vinden etc. Welnu, Cocu, Farfan, Gomes, Alex etc. ze zijn er allemaal nog. 15 miljoen verlies was het boekjaar dat eindigde op 30 juni 2005. Dit boekjaar wordt afgesloten met een kleine winst zonder het geld van de parkeerplaats mee te nemen. Wel zit daar de transfersom van Lucius bij (aanzienlijk meer dan 1 miljoen).
En nu wellicht nog de komst van een potentieel sensationele spits plus natuurlijk Salcido en Da Costa.
Ik post alleen als ik informatie van mijn bron krijg. Ik ben veel ouder dan de meesten van jullie en heb daardoor connecties binnen de club en Philips. Ik ga daar niet prat op, daar ben ik te oud voor. Dat vind ik allemaal niet belangrijk. Ik kan de informatie die ik krijg voor mezelf houden en mijn prive vrienden of ik kan jullie hierin laten delen. Ik kies voor het laatste, maar stop ermee als mensen beginnen te zeuren over geloofwaardigheid of gaan speculeren waar ik woon en wie mijn bron is. Laten we daar mee ophouden. Als ik zeg bezig zijn met of iets is in principe rond, dan is dat wat het is. Als de deal getekend zou zijn staat het bij psv.nl. Dus alles kan nog anders lopen en weer veranderen en ik ga mijn bron niet dagelijks lastig vallen. We spreken elkaar hooguit 2 keer per maand.
Op dit moment zijn ze in wezen rond met die spits en zijn club, maar de vraag is of er meteen gehandeld kan worden (wat wellicht korte termijn financiering zou vereisen)of dat er gewacht moet worden op een aantal verkopen.
Wat de laatste 6 weken betreft (de eerste en laatste keer dat ik nog iets over geloofwaardigheid meld):
- Cuevas; mijn informatie was correct
- Da Costa; ruim 6 of 7 weken geleden noemde ik al dat ze bezig waren met een jonge verdeiger die in Frankrijk speelde bij Nantes of Nancy
- Salcido: ik meldde 2 weken terug al dat er een buitenlandse niet-Europese linksback die op het WK goed speelde zou komen
- Farfan: ik meldde op de dag dat Cocu tekende dat Farfan's nieuwe contract de week daarna zou worden bekend gemaakt
De spits die ik 2 weken terug noemde was Mido, maar die deal is dus afgeketst.
Kortom: laten we hopen dat die nieuwe spits deze week gekocht wordt en dat VOH en Robert in totaal 8 of 9 miljoen opbrengen.
Gedurende het seizoen zal PSV ook nog blijven proberen om Alex te kopen (of 50% van de rechten te kopen) zodat PSV meer controle krijgt over zijn situatie.
Ik hoop voor ons allemaal dat dit een topweek zal blijken te zijn....
Wie is Palacio? Milevski is te duur denk ik.quote:Op maandag 17 juli 2006 12:08 schreef Dylan Dog het volgende:
Als PSV Milevskiy of Palacio zou kunnen overnemen, allejezus dan hebben we een lekkere voorhoede zeg!
Als Kuijt vertrekt wordt dit een heel moeilijk seizoen voor ze...quote:
Milevskiy is onhaalbaar. Palacio - Farfán - Koné is niet verkeerd natuurlijk.quote:Op maandag 17 juli 2006 12:08 schreef Dylan Dog het volgende:
Als PSV Milevskiy of Palacio zou kunnen overnemen, allejezus dan hebben we een lekkere voorhoede zeg!
Met zijn salariseisen komt hij ook niet naar PSV denk ik. Dan zal hij bij Barca op de bank gaan zitten...quote:Arsenal hoeft Saviola niet
Javier Saviola mag dan lonken naar Arsenal, de liefde komt niet van twee kanten. Manager Arsene Wenger benadrukt dat de Gunners niet zijn geïnteresseerd in de aanvaller. Dat zou wellicht een opening kunnen bieden voor PSV.
Volgens Wenger beschikt Arsenal al in ruime mate over aanvallend ingestelde spelers: ”We hebben Rosicky gekocht. Bovendien konden we al rekenen op Ljungberg, Van Persie, Reyes, Henry, Adebayor, Walcott, Bendtner, Lupoli en Aliadiere. Waar moet ik ze allemaal laten?” Saviola’s zaakwaarnemer Brizuela meldde afgelopen week dat zijn cliënt het liefste naar Arsenal zou verkassen in plaats van PSV of Panathinaikos. Bij FC Barcelona is geen toekomst weggelegd voor El Conejito.
Arsenal zoekt wel nog versterkingen in defensief opzicht. Sol Campbell verlaat de finalist van de Champions League; Ashley Cole volgt wellicht diens voorbeeld. Verder zit een aantal verdedigers in de lappenmand. ”Senderos ligt er drie maanden uit en Djourou en Clichy zijn eveneens geblesseerd”, aldus Wenger. Arsenal wil de talentvolle Curtis Davies overnemen van West Bromwich Albion om de problemen achterin op te lossen. Momenteel vragen de Baggies tien miljoen pond, teveel voor Arsenal.
Ik heb meer de neiging De Kuil te geloven dan Steef. Jij?quote:Op maandag 17 juli 2006 14:07 schreef cultheld het volgende:
Steef over De Kuil: En toch heb ik die insider nog niet gehoord over de rechtsback waar PSV achteraan zit.
Ik denk dat ze allebei gelijk hebben. Zeker is dat Steef een insider is sinds begin juni, want hij is toen aangenomen door v/d Zee en Valckx.quote:Op maandag 17 juli 2006 15:26 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Ik heb meer de neiging De Kuil te geloven dan Steef. Jij?
Vind ik nietquote:Op maandag 17 juli 2006 14:49 schreef twi het volgende:
Ach, 24 is nog best jong.
quote:PSV maakt kans op pot 1 Champions League
17/7/2006 17:55
Met het wegvallen van de fraudeurs Juventus en AC Milan kan PSV mogelijk alsnog geplaatst worden bij de beste acht clubs in de Champions League. Met een beschermde status als groepshoofd als gevolg.
De kans dat de Nederlandse kampioen in Pot 1 belandt, is vijftig procent. Tenminste twee clubs moeten falen in de laatste kwalificatieronde van de Champions League. Liverpool, Arsenal en Valencia staan nu nog boven PSV in de top acht, maar zijn nog niet zeker van een plek in het hoofdtoernooi.
FC Porto heeft nog iets betere papieren dan PSV. De ploeg van Co Adriaanse is de eerste die opschuift zodra Liverpool, Arsenal of Valencia faalt. Ook Bayern München kan nog een pot promoveren als alledrie zich laten piepelen.
Clubs uit dezelfde pot ontlopen elkaar bij de loting. Bovendien scheidt de UEFA clubs uit hetzelfde land. Dat betekent bijvoorbeeld dat Chelsea nooit tegen Manchester United speelt in de groepsfase.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |