abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_39976212
quote:
Op woensdag 19 juli 2006 15:04 schreef Doopy-X- het volgende:

[..]

Jullie hebben Koeman en zijn een vereniging
Komop joh, zelfs Ajax is twee keer kampioen gewoden met Koeman. Dan moet PSV daar helemaal in slagen.
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
  woensdag 19 juli 2006 @ 15:09:31 #252
25041 Doopy-X-
Diener der burgers
pi_39976275
quote:
Op woensdag 19 juli 2006 15:07 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

Komop joh, zelfs Ajax is twee keer kampioen gewoden met Koeman. Dan moet PSV daar helemaal in slagen.
Ik spreek je over 2 jaar wel, koeman maakt niemand beter
pi_39976662
quote:
Op woensdag 19 juli 2006 15:09 schreef Doopy-X- het volgende:

[..]

We hebben nog een buffertje tov jullie.
Wat een vrouw!
spits!
pi_39977093
quote:

[..]

*bookmarkt deze uitspraak
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
pi_39977390
Koeman is berucht om zijn aankopen en heeft al die Ajax talenten nou niet echt beter laten voetballen. Maar hij kan een elftal wel goed neerzetten.
lollig
pi_39977537
quote:
Op woensdag 19 juli 2006 13:20 schreef ub40_bboy het volgende:

[..]

Real speelt niet met buitenspelers.
daarom staat er ook opkomende spelers......
I didn't lose my mind, it was mine to give away.
pi_39977614
quote:
Op woensdag 19 juli 2006 14:59 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

Maar Kromkamp is toch niet minder dan Lamey verdedigend gezien? Aanvallend is ie zelfs beter, dus je gaat er sowieso niet op achteruit.
Dat zeg ik ook niet. Dat hij beter is dan Lamey betekent niet per definitie dat het een goede keus is toch? Jullie kunnen beter een back met wat meer verdedigende kwaliteiten kopen denk ik.
pi_39977708
quote:
Op woensdag 19 juli 2006 15:46 schreef aldostuta het volgende:

[..]

Dat zeg ik ook niet. Dat hij beter is dan Lamey betekent niet per definitie dat het een goede keus is toch? Jullie kunnen beter een back met wat meer verdedigende kwaliteiten kopen denk ik.
Ik weet het niet. PSV mist juist creativiteit van achteruit. Met Lee had je een halve linkeraanvaller, de rechterflank bleef vaak te weinig verrassend. Met Salcido en mogelijk Kromkamp heb je in ieder geval mee opkomende backs, Afellay en Cocu zijn spelers die ook graag naar de as trekken en dus ruimte geven aan deze backs.

Ik zie het wel zitten in Kromkamp, maar kan me voorstellen dat er mensen zijn die het niet veel vinden. Het si wel een papkindje natuurlijk (al is ie gelukkig niet zo erg als Lurling ).
Wat een vrouw!
spits!
pi_39977838
quote:
Op woensdag 19 juli 2006 15:49 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

Ik weet het niet. PSV mist juist creativiteit van achteruit. Met Lee had je een halve linkeraanvaller, de rechterflank bleef vaak te weinig verrassend. Met Salcido en mogelijk Kromkamp heb je in ieder geval mee opkomende backs, Afellay en Cocu zijn spelers die ook graag naar de as trekken en dus ruimte geven aan deze backs.

Ik zie het wel zitten in Kromkamp, maar kan me voorstellen dat er mensen zijn die het niet veel vinden. Het si wel een papkindje natuurlijk (al is ie gelukkig niet zo erg als Lurling ).
Zit wel wat in ja. Maar dit impliceert wel dat jullie initiatiefrijk voetbal gaan spelen. Met de afgelopen seizoenen in mn achterhoofd en vooral met Koemans als trainer denk ik dat dit niet zal gebeuren. Dan is de toegevoegde waarde van een aanvallende back alweer een stuk minder.
pi_39977845
quote:
Op woensdag 19 juli 2006 15:49 schreef Dylan Dog het volgende:
Wat is een papkindje?
lollig
pi_39978712
quote:
Op woensdag 19 juli 2006 15:53 schreef aldostuta het volgende:

[..]

Zit wel wat in ja. Maar dit impliceert wel dat jullie initiatiefrijk voetbal gaan spelen. Met de afgelopen seizoenen in mn achterhoofd en vooral met Koemans als trainer denk ik dat dit niet zal gebeuren. Dan is de toegevoegde waarde van een aanvallende back alweer een stuk minder.
Initiatiefrijk voetbal, wat is dat? Ik heb het inderdaad al een jaar of drie niet gezien
Aan de andere kant: Kromkamp en Salcido zijn van nature aanvallende backs die niet veel anders kunnen, dus dat ram je er niet zo gemakkelijk uit. Verder hebben we al twee jaar controlerend en afwachtend gevoetbald dat ik zeker weet dat we dat wel beheersen. Misschien kan PSV vanuit die zekerheid wat dominanter gaan voetballen. Ook de jongelingen Afellay (waar ik veel van verwacht dit jaar) en Aissati kunnen controlerend spelen terwijl hun kracht toch speels en aanvallend ligt.

Maar goed, het sieozne is nog zó pril. Misschien gaan we weer in de vierde minuut scoren en dan uitspelen.
Wat een vrouw!
spits!
pi_39978732
quote:
Op woensdag 19 juli 2006 15:53 schreef ub40_bboy het volgende:

[..]

Wat is een papkindje?
Iemand die moeilijk elders kan aarden en het liefst thuis bij moeder karbonaadjes met jus eet.
Wat een vrouw!
spits!
pi_39978811
quote:
Op woensdag 19 juli 2006 16:22 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

Iemand die moeilijk elders kan aarden en het liefst thuis bij moeder karbonaadjes met jus eet.
Oh zo. Zou je wel eens gelijk in kunnen hebben. Maar een terugkeer in Nederland zou dan voor Kromkamp juist gunstig zijn.
lollig
pi_39979207
quote:
Op woensdag 19 juli 2006 16:24 schreef ub40_bboy het volgende:

[..]

Oh zo. Zou je wel eens gelijk in kunnen hebben. Maar een terugkeer in Nederland zou dan voor Kromkamp juist gunstig zijn.
Ja, denk ik ook. Lurling is een papkindje in extremis. Die vond Rotterdam te ver, verhuisde terug naar Den Bosch. Werd toen verkocht aan Köln maar daar kon vrouwlief niet aarden. Woont nu bij mij in de buurt, maar ik denk dat dat nog te ver weg is van de AA-wijk.
Wat een vrouw!
spits!
pi_39981510
quote:

[..]

dat hoeft toch niet als ze zo door blijven voetballen als afgelopen seizoen
pi_39982230
Zou Anelka geen leuke vervanger van VOH zijn?
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 19 juli 2006 @ 18:12:35 #267
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_39982656
quote:
Op woensdag 19 juli 2006 17:57 schreef cultheld het volgende:
precies zoals je het zegt, geen leuke vervanger
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_39983166
quote:
Nee, wat heeft hij nou laten zien bij Fenerbace?
lollig
pi_39983617
quote:
Op woensdag 19 juli 2006 18:31 schreef ub40_bboy het volgende:

[..]

Nee, wat heeft hij nou laten zien bij Fenerbace?
Blijft een uitstekende voetballer hoor.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  woensdag 19 juli 2006 @ 19:00:19 #270
147235 Bombardier
The artillery man
pi_39983958
quote:

Zonnesteekje?

Wat denk je dat hij verdient bij Fenerbahce? Daarnaast, het is een enfant terríble pur sang. Lijkt me geen versterking voor de teamgeist. En daar weer naast presteert Anelka al jaren ondermaats.
Gerasimenko: Task received. Destroy target 60-65 with missile fire, accept control of fighter from Smyrnykh.
Kornukov: Carry out the task, destroy it!
pi_39984240
quote:
Op woensdag 19 juli 2006 18:49 schreef cultheld het volgende:

[..]

Blijft een uitstekende voetballer hoor.
in geld verdienen zeker?
pi_39984731
quote:
Op woensdag 19 juli 2006 19:00 schreef Bombardier het volgende:

[..]

Zonnesteekje?

Wat denk je dat hij verdient bij Fenerbahce? Veel, hij heeft echter ook sportieve ambitie en gaat liever niet bij Bolton Wanderers of Portsmouth spelen als hij bij een club terecht kan die CL speelt en titelkandidaat is. Daarnaast, het is een enfant terríble pur sang.Ibrahimovic ook. Lijkt me geen versterking voor de teamgeist. Een team kan best goed draaien met één individualist in het elftal. En daar weer naast presteert Anelka al jaren ondermaats. Saviola ook: Daar hoopte men echter ook vurig op.
pi_39984829
quote:
Op woensdag 19 juli 2006 19:27 schreef cultheld het volgende:

[..]
Nou Saviola speelde een aantal jaar geleden bij Barcelona echt goed. De tijd dat Anelka goed speelde was erg lang geleden in zijn Arsenal tijd.
lollig
pi_40001909
quote:
Op woensdag 19 juli 2006 16:21 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

Initiatiefrijk voetbal, wat is dat? Ik heb het inderdaad al een jaar of drie niet gezien
Aan de andere kant: Kromkamp en Salcido zijn van nature aanvallende backs die niet veel anders kunnen, dus dat ram je er niet zo gemakkelijk uit. Verder hebben we al twee jaar controlerend en afwachtend gevoetbald dat ik zeker weet dat we dat wel beheersen. Misschien kan PSV vanuit die zekerheid wat dominanter gaan voetballen. Ook de jongelingen Afellay (waar ik veel van verwacht dit jaar) en Aissati kunnen controlerend spelen terwijl hun kracht toch speels en aanvallend ligt.

Maar goed, het sieozne is nog zó pril. Misschien gaan we weer in de vierde minuut scoren en dan uitspelen.
Het probleem is dat dit elftal volgens mij gewoon niet in staat is om dominant te spelen en toch de boel achterin droog te houden...
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  donderdag 20 juli 2006 @ 11:27:39 #275
118798 OneStupidDog
Mr. Hollywood-fan
pi_40005301
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 09:12 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Het probleem is dat dit elftal volgens mij gewoon niet in staat is om dominant te spelen en toch de boel achterin droog te houden...
Waarom niet?
Well isn't that cute... But it's WRONGGGG!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')