Jij hebt de fles rosé op hequote:Op zondag 11 juni 2006 02:06 schreef Allan24 het volgende:
De titel van dit naamtopicis bedacht door Vava en ondergetekende, met dank aan een fles rosé
Nee, daar kleurtquote:
En mijn Nieuw Zeeland lijnen vallen ook al onder elkaar wegquote:Op zondag 11 juni 2006 11:51 schreef Klonk het volgende:
Noorwegen valt onder de lijntjes van Finland weg, Singapore geeft idd een nieuw mooi lijntje
Inderdaad een ontzettend gemiste kans voor de moderators daarquote:Greetings,
I find myself in a very unhappy position with the issues that have arisen.
I don't think there is any solution.
I have closed the thread in the forum and have also said that if another is opened I will ban that user. Please don't be the ones to make me do this.
I respectfully suggest that all accusations cease. It is getting no-one anywhere and making all of us very unhappy and distressed.
You will probably not be happy with my solution but I don't know what else I can do.
It is the weekend here and I will be away from my computer. The other moderators are aware of the situation.
regards
Vicki
Administrator
Je lijkt mij welquote:Op zondag 11 juni 2006 19:07 schreef Muck het volgende:
Ik mag overigens 3 nieuwe kaartjes sturen:
2 naar finland en 1 naar amerika
ik schrijf ze straks welquote:
Ik ben benieuwd!quote:Op zondag 11 juni 2006 19:21 schreef Muck het volgende:
[..]
ik schrijf ze straks wel
misschien
en anders morgen
jouw kaartjes ligt overigens nog op mijn bureau
Ik had hem klaar gelegd om op de post te doen, maar helemaal vergeten
Morgen gooi ik hem er écht ik
En hij is aangekomen! Ze had problemen met registreren. Had dan op zijn minst even mijn mail beantwoord....quote:Op zondag 11 juni 2006 13:17 schreef Sonja27 het volgende:
NL-9664 Blumenkraft Germany 10 May, 2006 32 Travelling
Ik heb haar al een aantal berichtjes gestuurd, ze is dagelijks online maar reageren doet ze niet. Nou die kan de boom in dan ga ik ook geen nieuw kaartje sturen!
coolquote:Op maandag 12 juni 2006 13:52 schreef brighton het volgende:
Geen kaartjes vandaag maar wel een opblaasbare Moomin strandbal![]()
![]()
Jaquote:Op maandag 12 juni 2006 13:55 schreef Klonk het volgende:
[..]
cool
kun je goed gebruiken met deze hitte![]()
Veel plezier!quote:Op maandag 12 juni 2006 15:14 schreef Muck het volgende:
geen post voor mij vandaag
ik ga nu wel lekker met mijn schoolboeken naar het park
dag
Maar jij stuurt er dan ook asociaal veelquote:Op maandag 12 juni 2006 20:32 schreef Allan24 het volgende:
Ik had drie tagkaartjes, twee uit de VS en een uit Maleisië
Ja, twee weken geleden welquote:Op maandag 12 juni 2006 22:08 schreef Vava het volgende:
[..]
Maar jij stuurt er dan ook asociaal veel![]()
Ik ben vandaag naar het postkantoor geweest, ik moest nog wat dingen versturen dus gelijk maar postzegels gekocht, 20 postzegels voor binnen Europa en 20 voor buiten Europaquote:Op maandag 12 juni 2006 22:53 schreef Allan24 het volgende:
[..]
Ja, twee weken geleden welik heb de afgelopen 3 weken ongeveer 75 kaarten gehad
dus dat betekent evenzoveel verzonden, a gemiddeld ¤0,70 per kaart + gemiddeld ¤0,65 per postzegel... da's een klein fortuin![]()
Woei!quote:Op maandag 12 juni 2006 23:41 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Ja![]()
Ik ben nu ook postcrosser!
Onlangs mijn eerste kaartje verzonden (na heel lang wachten) naar Engeland en ik kreeg gelijk een nieuwe terug uit Finland.
Nu heb ik er direct 5 gekozen en die gooi ik morgen op de brievenbus. Ik heb er drie naar de USA.
Daar ga ik morgen direct speciale postzegels voor kopen.
Vava bracht me op het idee.
Dus als het mis gaat, is het haar schuld![]()
Zie je wel dat jij asociaal veel kaarten stuurtquote:Op maandag 12 juni 2006 23:50 schreef Allan24 het volgende:
[..]
Woei!
Ik zat net effe mijn 'te verzenden' kaarten te tellen... heb er momenteel 109 liggen waarvan 3 ad cards... en ik vraag me steeds af waarom mijn portemonnee zo leeg is
Verslavend, dus?quote:Op maandag 12 juni 2006 23:50 schreef Allan24 het volgende:
[..]
Woei!
Ik zat net effe mijn 'te verzenden' kaarten te tellen... heb er momenteel 109 liggen waarvan 3 ad cards... en ik vraag me steeds af waarom mijn portemonnee zo leeg is
Je hebt lotgenoten genoeg hier zoals je zietquote:Op maandag 12 juni 2006 23:41 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Ja![]()
Ik ben nu ook postcrosser!
Onlangs mijn eerste kaartje verzonden (na heel lang wachten) naar Engeland en ik kreeg gelijk een nieuwe terug uit Finland.
Nu heb ik er direct 5 gekozen en die gooi ik morgen op de brievenbus. Ik heb er drie naar de USA.
Daar ga ik morgen direct speciale postzegels voor kopen.
Vava bracht me op het idee.
Dus als het mis gaat, is het haar schuld![]()
Het valt inderdaad mee.quote:Op maandag 12 juni 2006 23:58 schreef Vava het volgende:
[..]
Je hebt lotgenoten genoeg hier zoals je ziet![]()
Ik zal morgen even tellenquote:Op dinsdag 13 juni 2006 00:02 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[..]
Het valt inderdaad mee.
Ik vind jouw verzameling al zoveel!
Hoeveel heb je er wel niet?
quote:Op dinsdag 13 juni 2006 00:03 schreef Vava het volgende:
[..]
Ik zal morgen even tellenmoet eerst even sorteren enz...
Mjah... over een uur of drie ben ik wel klaar met tellenquote:
jawelquote:Op maandag 12 juni 2006 23:57 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[..]Bedankt voor de tip.
Tenzij je het niet tegen mij had.![]()
Wat was er dan precies aan de hand?quote:Op dinsdag 13 juni 2006 08:05 schreef Muck het volgende:
ik heb overigens mijn U2U aan mundoo even beantwoord.
Ik weet dat ik daar wat laat mee ben, maar ik moest het even laten bezinken, zodat ik er niet vanalles uitflapte.
Ik heb gezegd dat ik dit dus geen oplossing vind. Dat ik het ronduit belachelijk vind dat als iemand mijn kaart niet leuk vind, me stalkt en me een slechte naam op het forum geeft, gewoon wegkomt met de boodschap dat nooit meer te doen.
Dat is toch geen oplossing!
Kort samengevatquote:Op dinsdag 13 juni 2006 09:46 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[..]
Wat was er dan precies aan de hand?
Dat wil je niet weten.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 10:47 schreef Klonk het volgende:
't is flink aan het stormen bij jullie, sneeuw enzo
Ik heb een stukje geschreven voor de frontpage maar ik denk niet dat dat er op komt.quote:
Jeeeezquote:Op dinsdag 13 juni 2006 10:40 schreef Klonk het volgende:
[..]
Kort samengevat
Muck stuurt zelfgemaakt kaartje met een zakje thee.
Ontvanger vind dat niet normaal (omdat ze perse een ansichtkaart wou hebben), wil het kaartje zelfs eerst niet registreren.
Ontvanger gaat Muck stalken.
Ontvanger opent op het forum van postcrossing een topic: http://forum.postcrossing.com/viewthread.php?tid=3234
Conclusie: Helga is gek
Ja Helga is een psycho bitch, het is niet voor niets een Duitse die in Brazilië woont...quote:
Ik ben een newbie en voel me niet aangesproken.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 11:23 schreef QTPi het volgende:
Oja, nog vergeten te melden..
Ik mocht weer een officiële sturen, nee niet Finland..... USA
Krijg ik dus een soort van half adres toegestuurd. Even het profiel gecheckt: een newbie zonder enig ontvangen kaartje. Na wat moeite gedaan te hebben, ben ik achter de staat en achter de vermoedelijke zip code en heb ik de kaart meteen maar verstuurd. Ik had geen zin om te IM'en.
disclaimer: ben je ook een postcrossing newbie, dan bedoel ik er verder niets mee hoor, mits je je volledige adres vermeld hebt.![]()
nogal jaquote:
Jeetje wat zwak. Heb je de moderators daarop aangesproken, Muck?quote:Op dinsdag 13 juni 2006 12:03 schreef Muck het volgende:
[..]
nogal ja
en de modjes doen het dus af met een waarschuwing dat ze niet meer zo'n topic mag openen. ja hállo!
Vond ik een beetje makkelijk van ze
vandaag overigens geen kaartjes voor mij
gisteren ook al niet
ja dat heb ik, maar nog geen antwoord gehad.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 12:23 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[..]
Jeetje wat zwak. Heb je de moderators daarop aangesproken, Muck?
Heel slecht van haar. Nu maar hopen dat het stopt.
Ik vandaag ook niksquote:Op dinsdag 13 juni 2006 12:15 schreef Klonk het volgende:
welkom bij de club, ben ook al 2 dagen kaartjesloos...
En ze laten Helga's topic in het portugees gewoon open.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 12:03 schreef Muck het volgende:
[..]
nogal ja
en de modjes doen het dus af met een waarschuwing dat ze niet meer zo'n topic mag openen. ja hállo!
Vond ik een beetje makkelijk van ze
vandaag overigens geen kaartjes voor mij
gisteren ook al niet
Het is toch nog niet zo erg dat je nu kaartjes naar jezelf gaat sturen om toch maar post te krijgenquote:Op dinsdag 13 juni 2006 13:24 schreef Klonk het volgende:
gelukkig ga ik donderdag weer naar de psych
quote:Op dinsdag 13 juni 2006 13:37 schreef Vava het volgende:
[..]
Het is toch nog niet zo erg dat je nu kaartjes naar jezelf gaat sturen om toch maar post te krijgen
Wanneer dan?quote:Op dinsdag 13 juni 2006 12:54 schreef Muck het volgende:
[..]
ja dat heb ik, maar nog geen antwoord gehad.
Verstandige jongen.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 23:51 schreef Allan24 het volgende:
Net even in de 'frisse'buitenlucht naar de brievenbus gewandeld om 3 tagkaartjes te posten. Ik tag even een stuk minder momenteel, ik ben toch wel geschrokken van de voornoemde aantallen
Ik had ook even geminderd, maar ik kon het weer niet laten straksquote:Op dinsdag 13 juni 2006 23:51 schreef Allan24 het volgende:
Net even in de 'frisse'buitenlucht naar de brievenbus gewandeld om 3 tagkaartjes te posten. Ik tag even een stuk minder momenteel, ik ben toch wel geschrokken van de voornoemde aantallen
Je dacht van niet?quote:Op dinsdag 13 juni 2006 18:47 schreef Vava het volgende:
Ik weet niet precies wat ik nog moet krijgenhou het niet zo goed bij nog
![]()
Zou de TPG last hebben van de warmte
Ik had een topic report geplaatst bij de portugese versie van dat topic over jou. Beetje sneu om je daar in het portugees nog eens belachelijk te maken.quote:Op woensdag 14 juni 2006 11:53 schreef Muck het volgende:
Vandaag nog geen geen post, maar volgens mij is de postbode ook nog niet geweest.
En jaguarized, wat stond er in je u2u van mundoo dan? of ben ik nu te nieuwsgierig?
Natuurlijk even aangedikt.quote:No worries, I got a link from someone that showed me this adress.
Just out of curiosity, is there anything you can do about this Helga person? I know Muck quite well and she was really upset and in tears with Helga's actions.
I can understand that not all people might be happy with what they receive but Helga has just made Muck's life on postcrossing very unpleasant. She has made threats on Muck's log, blackmailing her on it, spamming her log and email inbox and now trying to make her look like a bad person on the forum.
I think a lot of people might have a different look on Muck which is caused by just one person. My opinion is that Helga has quite a bad influence on Postcrossing and get's quite angry when a card does not satisfy her wishes..
Banning her for the forum might be a good idea because at least then she can not make other people that will follow Muck look like a bad person.
Hope you make a wise decision.
Cheers and have a lovely day! (it's getting quite cold here in New Zealand)
Jag
wat liefquote:Op woensdag 14 juni 2006 12:03 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik had een topic report geplaatst bij de portugese versie van dat topic over jou. Beetje sneu om je daar in het portugees nog eens belachelijk te maken.U2U van Mundoo terug dat hij het niet gezien had omdat ie alleen engels kan ofzo maar dat het topic nu op slot was. Ik dus weer terug pm'men:
[..]
Natuurlijk even aangedikt.
quote:Op woensdag 14 juni 2006 10:02 schreef Jaguarized het volgende:Klonk
Ik heb nog niks gevonden aan vrachtwagenmagazines, wel een magazine over Holden.
hou het maar met een schuin oog in de gatenquote:Op woensdag 14 juni 2006 14:17 schreef Jaguarized het volgende:
Is dat wat of wil je dat ik nog verder zoek?Dat laatste is ook geen probleem.
Ik vind het een mooie kaart! Dat je daar geduld voor hebt joh, omdat zelf te makenquote:Op woensdag 14 juni 2006 20:38 schreef Muck het volgende:
2 officiële kaartjes vandaag
Een uit Finland en een uit Duitsland
Ben blij dat mijn kaartje er is Vava
ehm, welke heb ik ook weer precies naar jou gestuurd?quote:Op woensdag 14 juni 2006 20:59 schreef Vava het volgende:
[..]
Ik vind het een mooie kaart! Dat je daar geduld voor hebt joh, omdat zelf te maken![]()
quote:Op woensdag 14 juni 2006 21:07 schreef Muck het volgende:
[..]
ehm, welke heb ik ook weer precies naar jou gestuurd?
Ik heb er nogal wat op de post gedaan deze week, en weet niet meer precies wat ik nou naar wie gestuurd heb
ah die!quote:Op woensdag 14 juni 2006 21:12 schreef Vava het volgende:
[..]dat heb ik ook vaak
haha
Een 3d kaart met Winnie de Pooh en Knorretje![]()
Veel plezier!quote:Op woensdag 14 juni 2006 21:36 schreef Muck het volgende:
[..]
ah die!
Ja, dat is wel een hoop werk geweest ja.... Maar ik vind het gewoon hartstikke leuk om te doen
Ik ga nu lekker op de bank hangen en film kijken
Heb je mijn Fok! to Fok! kaartje eigenlijk nog gehadquote:Op woensdag 14 juni 2006 21:07 schreef Muck het volgende:
[..]
ehm, welke heb ik ook weer precies naar jou gestuurd?
Ik heb er nogal wat op de post gedaan deze week, en weet niet meer precies wat ik nou naar wie gestuurd heb
quote:Op dinsdag 13 juni 2006 19:02 schreef Vava het volgende:
Morgen ben jij aan de beurt om een dag geen post te krijgen
quote:Op woensdag 14 juni 2006 23:19 schreef Allan24 het volgende:
[..]!
Jij bent ECHT goed! Heb je een glazen bol ofzo? Connecties bij TPG? Of de postbode bedreigd?
Inderdaad geen post vandaag.
-edit- Wel twee verzonden officiële kaarten aangekomen!
En ben er inmiddels weer net zo hard uitgesodemieterdquote:Op woensdag 14 juni 2006 23:21 schreef Allan24 het volgende:!
Ik sta op 50 in de Current Top Users top 50
jazeker, en dat had ik ook al gezegd hoorquote:Op woensdag 14 juni 2006 22:19 schreef Fannetje het volgende:
[..]
Heb je mijn Fok! to Fok! kaartje eigenlijk nog gehad
2 meer.quote:Op donderdag 15 juni 2006 12:10 schreef Klonk het volgende:
ze lijken best op elkaar
jij hebt wat van Nieuw Zeeland wat ik niet heb, en ik heb meer Zuid Amerika.
Staan in het profiel op PC van de verzender/ontvanger.quote:Op donderdag 15 juni 2006 12:53 schreef Muck het volgende:
Ik was aan het kijken waar mijn verste kaartje vandaan komt, maar ik snap niks van dat linkje in de OP.
Hoe weet in nou de coordinaten?
ah, op die manierquote:Op donderdag 15 juni 2006 13:00 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Staan in het profiel op PC van de verzender/ontvanger.
quote:Op donderdag 15 juni 2006 13:07 schreef Muck het volgende:
[..]
ah, op die manier
ik heb me rot gezocht
dank je
*terug gaat lezen*quote:Op donderdag 15 juni 2006 12:14 schreef Muck het volgende:
[..]
jazeker, en dat had ik ook al gezegd hoor
maar nogmaals bedankt!
Jij krijgt morgen postquote:Op donderdag 15 juni 2006 22:45 schreef Allan24 het volgende:
Vijf kaarten vandaag gehad, drie tags en twee officiële. Vier van de vijf uit de VS, en ééntje uit Finland
Hoe weet je dan trouwens welke binnengekomen kaart bij welke account hoort? Krijg je een kaart, moet je 'm onder drie inlognamen proberen te registreren?quote:Op vrijdag 16 juni 2006 00:46 schreef Sonja27 het volgende:
Weten jullie al wat ik heb gedaan vandaag uit verveling? Ik zit namelijk de hele week al ziek thuis met een oorontsteking en de muren komen onderhand op me af..... Ik verveelde me stierlijk en had zin om kaartjes te versturen. Toen heb ik een DERDE account aangemaakt ha ha ha......![]()
Genezingsbevorderend en voorkomend van ergerquote:Op vrijdag 16 juni 2006 01:17 schreef Sonja27 het volgende:
Euh.... ik tag maar met 1 naam hey. Maar ik bedoel 3 accounts voor officiele kaartjes !![]()
Ik vroeg me op het Pc forum al af of ik die postzegels misschien als geneesmiddel voor mijn ziek zijn kan declareren bij het ziekenfonds. Als het toch et veel of te duur wordt kan ik altijd 1 account niet meer gebruiken..... Maar ja nu zijn die 5 nieuwe kaartjes ook geschreven..... Een 4e account wordt me echt te veel ha ha ha ha!
Gaat wel van je no-claim afquote:Op vrijdag 16 juni 2006 01:17 schreef Sonja27 het volgende:
Ik vroeg me op het Pc forum al af of ik die postzegels misschien als geneesmiddel voor mijn ziek zijn kan declareren bij het ziekenfonds.
Mijn no-claim is toch al wegquote:Op vrijdag 16 juni 2006 01:48 schreef Allan24 het volgende:
O ja, weekend!
[..]
Gaat wel van je no-claim af
Morgen ben jij ook vrij toch? There is no excuse! Scannen! Fotograferen! Uppppddddateeeeen die hap!quote:
Mijn kaart moet er wel bij zitten hoorquote:Op vrijdag 16 juni 2006 02:48 schreef Jaguarized het volgende:
Laatste dag van deze week dat er post kan komen. Ik ben benieuwd.
Dat mag ik wel hopen ja.quote:
Ik had ook zo'n kaart naar een nichtje van me in Australie gestuurd, die is gisteren aangekomen! Dus ik verwacht wel dat jij hem nog op tijd hebtquote:Op vrijdag 16 juni 2006 02:56 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Dat mag ik wel hopen ja.Vandaag of een van de 5 dagen volgende week. Anders moet ik de receptie vragen of ze de boel kunnen nasturen.
We gaan vanavond met een zooi internationale studenten eten in The Observatory op ongeveer 230 meter hoogte in de SkyTower.
Het is een draaiend restaurant inderdaad. Ik ben in Sydney ook in een draaiend restaurant geweest. Orbit heette dat ding op Australian Square.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 02:59 schreef Vava het volgende:
[..]
Ik had ook zo'n kaart naar een nichtje van me in Australie gestuurd, die is gisteren aangekomen! Dus ik verwacht wel dat jij hem nog op tijd hebten anders maar even lief zijn voor de receptie
Cool! Is dat zo'n draaiend restaurantben ik in Sydney en Surfers Paradise in geweest, erg leuk
smakelijk eten alvast en veel plezier enz...
Ik ben in de AMP Centre Point Tower geweestquote:Op vrijdag 16 juni 2006 03:02 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Het is een draaiend restaurant inderdaad. Ik ben in Sydney ook in een draaiend restaurant geweest. Orbit heette dat ding op Australian Square.
Die wannabe SkyTower met dat visnet er omheen?quote:Op vrijdag 16 juni 2006 03:10 schreef Vava het volgende:
[..]
Ik ben in de AMP Centre Point Tower geweestDE toren van Sydney dus
is een andere denk ik dan waar jij geweest bent?
Ik zal het vanavond even voor je plaatsen...oeps ik denk dat dat trouwens morgen wordtquote:
Succes!!quote:Op vrijdag 16 juni 2006 07:10 schreef JacMar het volgende:
[..]
Ik zal het vanavond even voor je plaatsen...oeps ik denk dat dat trouwens morgen wordtBen vanavond helemaal niet thuis en ik heb zometeen een sollicitatiegesprek
![]()
Succes!!quote:Op vrijdag 16 juni 2006 07:10 schreef JacMar het volgende:
[..]
en ik heb zometeen een sollicitatiegesprek![]()
Dank je welquote:Op vrijdag 16 juni 2006 12:16 schreef Klonk het volgende:
mijn postbodin is nog niet geweest en JacMar ik voel dat het helemaal goed gaat komen met die baan
Die heb ik ook. Er staat wel leuk postzegelnieuws in.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 12:29 schreef Klonk het volgende:
niets, alleen een of ander dom foldertje van TPG met als titel er is post, klopt helemaal niet, er was alleen een foldertje....
Leuke postzegels van Elvis, Sesamstraat en Dirk Kuytquote:Op vrijdag 16 juni 2006 13:07 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Die heb ik ook. Er staat wel leuk postzegelnieuws in.
Die iddquote:Op vrijdag 16 juni 2006 04:57 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Die wannabe SkyTower met dat visnet er omheen?
Die van Sesamstraat heb ik alquote:Op vrijdag 16 juni 2006 13:34 schreef _Boo_ het volgende:
[..]
Leuke postzegels van Elvis, Sesamstraat en Dirk Kuyt![]()
wat ik al zeiquote:Op vrijdag 16 juni 2006 14:05 schreef Sonja27 het volgende:
Ik was net even buiten, moest tenslotte boodschappen doen en wie kwam ik een straat hier achter tegen........ DE POSTBODE!!!!!!!!!!!!!! Hij moet hier nog komen dus dat houdt in dat het kleine pakje wat gewoon door de brievenbus kon dus de pakketdienst was en niet de postbode........ Can't wait!
Die heb ik gister toevallig gekocht!quote:Op vrijdag 16 juni 2006 13:34 schreef _Boo_ het volgende:
[..]
Leuke postzegels van Elvis, Sesamstraat en Dirk Kuyt![]()
Hoezo dat? Binnenlandse postzegels zijn ¤0,39 en naar het buitenland moet er (priority) ¤0,69 of ¤0,85 op. Je kunt wel bijfrankeren tot het juiste tarief, da's geen probleem natuurlijk en priority stickers zijn gratis verkrijgbaar op het postkantoorquote:Op vrijdag 16 juni 2006 14:41 schreef _Boo_ het volgende:
Als je die nederlandse postzegels gebruikt kan je er dan zeven cent of tien cent (bestaan die)ofzo bij plakken?
Ja zo doe ik dat ook. Voor Europa 1x39 en dan nog een hoop van tien cent (met priority dus) en voor erbuiten 2x39 + 2 cent (= geen priority).quote:Op vrijdag 16 juni 2006 14:41 schreef _Boo_ het volgende:
Als je die nederlandse postzegels gebruikt kan je er dan zeven cent of tien cent (bestaan die)ofzo bij plakken?
quote:Op vrijdag 16 juni 2006 22:15 schreef Klonk het volgende:
ik denk dat ik en de andere voldoende weten
Had NZ geen landelijk postcodesysteem dan? Da's vaag!quote:Op zaterdag 17 juni 2006 09:42 schreef Jaguarized het volgende:
We hebben een nieuwe postcode!In plaats van 1001 hebben we nu 1010. Het ééntje is een plekje opgeschoven.
De rest van het land krijgt nu ook postcodes terwijl we die hier in Auckland al een tijdje hebben.
Nee, alleen Auckland omdat de stad zo groot is. Ik zat er ook van te kijken toen ik naar Dunedin een kaartje mocht sturen zonder postcode.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 11:27 schreef Allan24 het volgende:
[..]
Had NZ geen landelijk postcodesysteem dan? Da's vaag!
Toevallig van Pelesgrrl?quote:Op zaterdag 17 juni 2006 18:09 schreef Fannetje het volgende:
Ik had een dubbele country speciality in één envelop, uit Hawaii, een pen en een boekenlegger. Helaas is de boekenlegger niet helemaal heel. En heel eerlijk gezegd vind ik het ook niet zo leuk dat ik de twee dingen tegelijk heb gekregen, de boekenlegger had ik ruim een week eerder getagged!
Ja, dat heb ik de eerste drie keer ook gedaan. Die zijn gewoon aangekomenquote:Op zaterdag 17 juni 2006 18:42 schreef Smittend het volgende:
Ik heb mij net geregistreerd en mijn eerste adres ontvangen
ik vind 't wel een beetje spannend hoor
Ik ben nu ook een postcrosser
![]()
Alleen bedenk ik me net heb ik geen postzegels in huis voor het buitenland....kan ik er dan gewoon 2 van 0,39 cent opdoen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |