Dank je welquote:Op vrijdag 16 juni 2006 12:16 schreef Klonk het volgende:
mijn postbodin is nog niet geweest en JacMar ik voel dat het helemaal goed gaat komen met die baan
Die heb ik ook. Er staat wel leuk postzegelnieuws in.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 12:29 schreef Klonk het volgende:
niets, alleen een of ander dom foldertje van TPG met als titel er is post, klopt helemaal niet, er was alleen een foldertje....
Leuke postzegels van Elvis, Sesamstraat en Dirk Kuytquote:Op vrijdag 16 juni 2006 13:07 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Die heb ik ook. Er staat wel leuk postzegelnieuws in.
Die iddquote:Op vrijdag 16 juni 2006 04:57 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Die wannabe SkyTower met dat visnet er omheen?
Die van Sesamstraat heb ik alquote:Op vrijdag 16 juni 2006 13:34 schreef _Boo_ het volgende:
[..]
Leuke postzegels van Elvis, Sesamstraat en Dirk Kuyt![]()
wat ik al zeiquote:Op vrijdag 16 juni 2006 14:05 schreef Sonja27 het volgende:
Ik was net even buiten, moest tenslotte boodschappen doen en wie kwam ik een straat hier achter tegen........ DE POSTBODE!!!!!!!!!!!!!! Hij moet hier nog komen dus dat houdt in dat het kleine pakje wat gewoon door de brievenbus kon dus de pakketdienst was en niet de postbode........ Can't wait!
Die heb ik gister toevallig gekocht!quote:Op vrijdag 16 juni 2006 13:34 schreef _Boo_ het volgende:
[..]
Leuke postzegels van Elvis, Sesamstraat en Dirk Kuyt![]()
Hoezo dat? Binnenlandse postzegels zijn ¤0,39 en naar het buitenland moet er (priority) ¤0,69 of ¤0,85 op. Je kunt wel bijfrankeren tot het juiste tarief, da's geen probleem natuurlijk en priority stickers zijn gratis verkrijgbaar op het postkantoorquote:Op vrijdag 16 juni 2006 14:41 schreef _Boo_ het volgende:
Als je die nederlandse postzegels gebruikt kan je er dan zeven cent of tien cent (bestaan die)ofzo bij plakken?
Ja zo doe ik dat ook. Voor Europa 1x39 en dan nog een hoop van tien cent (met priority dus) en voor erbuiten 2x39 + 2 cent (= geen priority).quote:Op vrijdag 16 juni 2006 14:41 schreef _Boo_ het volgende:
Als je die nederlandse postzegels gebruikt kan je er dan zeven cent of tien cent (bestaan die)ofzo bij plakken?
quote:Op vrijdag 16 juni 2006 22:15 schreef Klonk het volgende:
ik denk dat ik en de andere voldoende weten
Had NZ geen landelijk postcodesysteem dan? Da's vaag!quote:Op zaterdag 17 juni 2006 09:42 schreef Jaguarized het volgende:
We hebben een nieuwe postcode!In plaats van 1001 hebben we nu 1010. Het ééntje is een plekje opgeschoven.
De rest van het land krijgt nu ook postcodes terwijl we die hier in Auckland al een tijdje hebben.
Nee, alleen Auckland omdat de stad zo groot is. Ik zat er ook van te kijken toen ik naar Dunedin een kaartje mocht sturen zonder postcode.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 11:27 schreef Allan24 het volgende:
[..]
Had NZ geen landelijk postcodesysteem dan? Da's vaag!
Toevallig van Pelesgrrl?quote:Op zaterdag 17 juni 2006 18:09 schreef Fannetje het volgende:
Ik had een dubbele country speciality in één envelop, uit Hawaii, een pen en een boekenlegger. Helaas is de boekenlegger niet helemaal heel. En heel eerlijk gezegd vind ik het ook niet zo leuk dat ik de twee dingen tegelijk heb gekregen, de boekenlegger had ik ruim een week eerder getagged!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |